Christenen in Irak gekruisigd.

Plaats reactie
Manon

Christenen in Irak gekruisigd.

Bericht door Manon »

'Christenen in Irak gekruisigd'
Hilversum (Van onze redactie) 15 juli 2007 - Christenen in Irak lopen sinds enige tijd het risico dat zij slachtoffer worden van kruisiging. De martelpraktijken zijn door onder andere de VN vastgesteld aan de hand van getuigenverklaringen, aldus Tweede-Kamerlid Joël Voordewind (ChristenUnie) tegenover Nederlands Dagblad.

Kamerreis door Midden-Oosten
Voordewind gaat zijn bevindingen voorleggen aan minister Maxime Verhagen van Buitenlandse Zaken. De parlementariër zei dit eergisteren vanuit Damascus. In de Syrische hoofdstad sloot een delegatie buitenlandwoordvoerders van de Tweede Kamer een reis door het Midden-Oosten af.

Touwen in brand gestoken
Voordewinds bron van het bericht over de kruisigingen is een medewerker van de Verenigde Naties. Hij zei dat christenen in met name Bagdad slachtoffer zouden worden. "Men wordt aan een kruis gespijkerd en de armen worden met touwen vastgebonden. De touwen worden in brand gestoken. De slachtoffers zijn veelal bekeerlingen – mensen die de islam vaarwel hebben gezegd - en mensen die een in religieus opzicht gemengd huwelijk zijn aangegaan’’, aldus Voordewind.

Bevestigd
Het Kamerlid noemt zijn bron bij de VN "betrouwbaar". "De bron heeft de informatie over deze martelpraktijken van drie mensen bevestigd gekregen. Daarbij was iemand die de kruisiging had overleefd en de gaten in zijn handen liet zien.’’ Hijzelf slaagde er eergisteren in iemand te vinden die volgens hem absoluut anoniem moet blijven, maar die de informatie van de VN wel bevestigde. De desbetreffende VN-medewerker was niet te spreken voor de krant. "Alles ligt zeer gevoelig hier’’, aldus Voordewind via de telefoon.

Barbaarse martelingen
Het Kamerlid is geschokt door de barbaarse martelingen, ook al omdat christenen zo’n kleine minderheid zijn in Irak. "Hier in Syrië is 25 tot 30 procent van de Iraakse vluchtelingen christen, terwijl in Irak niet meer dan 3 procent van de inwoners christen is. Dat geeft aan dat christenen in Irak bovengemiddeld bedreigd worden. Ik heb begrepen dat ook in Noord-Irak stevige vervolging voorkomt en dat er kerken in brand worden gestoken.’’

Verhagen
Voordewind is inmiddels weer in Nederland. Hij gaat minister Verhagen vragen of hij de signalen die hij in Syrië kreeg, kan bevestigen. "Kan hij dat – en ik denk van wel – dan vraag ik hem de kruisigingen via de Nederlandse vertegenwoordiging in Bagdad onder de aandacht brengen van de Iraakse regering."

http://www.katholieknederland.nl/actual ... r2007.html
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

tomc

Bericht door tomc »

"Onder de aandacht brengen van de nederlandse regering" ... en wat ? ze allemaal gratis levensverzekering geven ? Alle moslims in Irak "integratielessen" geven ?

Bewijst wel weer dat moslims in Irak zieltjes verliezen.

Wanneer gaan Belgen en Nederlanders eens terug leren dat veiligheid uiteindelijk gebouwd is op de dreiging van geweld ?

Freya

Bericht door Freya »

Dus, ze hebben een andere manier gevonden, om christenen te vermoorden in Irak, eerst was het ordinair afhakken van het hoofd, inclusief het filmen daarvan en het op dvd verspreiden aan de christenen, om ze het land uit te jagen, nu dus dood aan het kruis. Wachten is op de eerste dvd hiervan.....

Islam, the religion of peace...

stropke

Re: Christenen in Irak gekruisigd.

Bericht door stropke »

Manon schreef:Kamerreis door Midden-Oosten
Voordewind gaat zijn bevindingen voorleggen aan minister Maxime Verhagen van Buitenlandse Zaken. De parlementariër zei dit eergisteren vanuit Damascus. In de Syrische hoofdstad sloot een delegatie buitenlandwoordvoerders van de Tweede Kamer een reis door het Midden-Oosten af.
Gaat hij zijn bevindingen ook voorleggen aan minister Vogelaar?
Kan ze nog een een reden te meer hebben om de Islam te laten wortelen hier. :roll: :roll:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !

droevie

Bericht door droevie »

Ik las het bericht in Duitsland.. op mijn vakantie adres..

Het is te triest voor woorden..

Silly

Bericht door Silly »

en wanneer gaat hier iets tegen gedaan worden? waarom is dit trouwens niet uitvoerig in het nieuws behandeld, het is maar dat ik het hier lees anders had ik het niet geweten

dieren zijn het...
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**

Plaats reactie