Breaking. Is Assad dood?

In dit forum bespreken wij de onlusten en andere uitwassen van de islamitische revolutie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Breaking. Is Assad dood?

Bericht door Ariel »

Ophef om geruchten rond dood Syrische president Assad

Op internet is veel ophef ontstaan om geruchten rond de dood van de Syrische president Bashar al-Assad. Een Iraanse bodyguard zou Assad hebben doodgeschoten.

Een ziekenhuis in Damascus zou de dood hebben bevestigd, zo melden Israëlische media.

Het betreft geruchten die door geen enkele autoriteit zijn bevestigd. Assad was zondag meteen 'trending topic' op Twitter.

De Iraanse veiligheidschef Mehdi Jakoby zou volgens de berichten verantwoordelijk zijn voor de dood van zijn baas.

Politiek leiders in Arabische landen worden wel vaker onterecht dood verklaard. Dit overkwam Muammar Khadaffi en Hosni Mubarak meerdere keren.

http://www.elsevier.nl/Buitenland/nieuw ... -1209463W/
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Breaking. Is Assad dood?

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:
Ophef om geruchten rond dood Syrische president Assad

Op internet is veel ophef ontstaan om geruchten rond de dood van de Syrische president Bashar al-Assad. Een Iraanse bodyguard zou Assad hebben doodgeschoten.

Een ziekenhuis in Damascus zou de dood hebben bevestigd, zo melden Israëlische media.

Het betreft geruchten die door geen enkele autoriteit zijn bevestigd. Assad was zondag meteen 'trending topic' op Twitter.

De Iraanse veiligheidschef Mehdi Jakoby zou volgens de berichten verantwoordelijk zijn voor de dood van zijn baas.

Politiek leiders in Arabische landen worden wel vaker onterecht dood verklaard. Dit overkwam Muammar Khadaffi en Hosni Mubarak meerdere keren.

http://www.elsevier.nl/Buitenland/nieuw ... -1209463W/

Khadaffi was uiteindelijk dan toch aan de beurt en met Mubarak gaat het ook niet echt goed.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Breaking. Is Assad dood?

Bericht door Ariel »

Volgens mij is het een hoax. Iemand heeft een wiki pagina aangemaakt waar de dood van Assad vermeld wordt.
Twitter staat wel roodgloeiend.
https://twitter.com/search/realtime?q=assad&src=typd
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Breaking. Is Assad dood?

Bericht door Dhana »

Ze twitteren zich maar suf. Ik wacht wel op het officiële nieuws. Dat die binnenkort aan de beurt is, staat als een paal boven water.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Breaking. Is Assad dood?

Bericht door Manon »

Hier staat het toch ook, maar wel in de voorwaardelijke wijs.
http://jssnews.com/2013/03/24/bachar-el ... -du-corps/
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Breaking. Is Assad dood?

Bericht door King George »

Niets op teletekst of andere radio- of televisiejournaals hierover.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Is Assad dood? Wat maakt het uit? Het ligt allemaal vast

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Iraanse veiligheidschef? Iran en het Syrië van Assad zijn toch twee handen op een buik? Zo zie je maar weer met de in de onbetrouwbare strapatsen van de historische Mohammed gelovige dwazen. Mohammed himself was zo onbetrouwbaar als de pest. Slecht voorbeeld doet volgens de koran goed volgen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Is Assad dood?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef 24 maart 2013:
Ophef om geruchten rond dood Syrische president Assad

Op internet is veel ophef ontstaan om geruchten rond de dood van de Syrische president Bashar al-Assad. Een Iraanse bodyguard zou Assad hebben doodgeschoten.

Een ziekenhuis in Damascus zou de dood hebben bevestigd, zo melden Israëlische media.

De Iraanse veiligheidschef Mehdi Jakoby zou volgens de berichten verantwoordelijk zijn voor de dood van zijn baas.
Politiek leiders in Arabische landen worden wel vaker onterecht dood verklaard. Dit overkwam Muammar Khadaffi en Hosni Mubarak meerdere keren.
Wanneer zal Allah nu eens aan de beurt zijn om dood verklaard te worden? Dat lijkt mij een meer logische gedachte. Waarom? Omdat die islamitische zandbak korrel altijd al een levenloze molecuul is geweest.

Assad is dus springlevend. Hij heeft zijn best gedaan. Alleen de westerse beschaving wilde niet echt meewerken en dat resulteerde in tienduizenden politieke en spirituele onfrisse moordpartijen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie