Het nieuwe kalifaat ISIS

In dit forum bespreken wij de onlusten en andere uitwassen van de islamitische revolutie.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door King George »

Elimineren




Het onderwerp van heden is ISIS, of IS, of hoe die moordenaarsbende van fascistische godsdienstwaanzinnigen zich ook mag noemen.

Ik ga dus eerst even naar mijn ’Instellingen’.

Ironieknop: off.

Sentimentaliteitsknop: off.

Satireknop: off.

Badineringsknop: off.

Zo, dat was dat. Misschien vergeet ik nog wat knoppen, het zij zo. Ik wens deze aflevering van mijn rubriek in elk geval zo droog mogelijk te schrijven. Knipogen dienen te ontbreken. Zodra ook maar bij één lezer de neiging ontstaat om ook dit weer te relativeren, is dit stuk mislukt. Wij hebben hier immers van doen met een groepering, naar schatting 20.000 à 30.000 man sterk, die in de naoorlogse internationale maatschappij qua wreedheid haar gelijke niet kent. Wellicht moet ik de Tweede Wereldoorlog zelfs gewoon meetellen.

Ik heb de afgelopen dagen wat filmpjes bekeken. YouTube-filmpjes, in de meeste gevallen door de afdeling public relations van deze elk mensenrecht aan hun laars lappende beulen van Allah zelf op het web gezet. Daarmee gaven zij gehoor aan regel 1a van het fascisme: wie zo efficiënt mogelijk wil heersen, doet dat middels het aanjagen van doodsangst. Meestal sla ik ze over, die filmpjes. Ik ben in wezen een wegkijker. Maar nu dwong ik mezelf. Ik ga hier niet in details treden. Wat er met die arme Iraakse christenen werd uitgehaald, hoe zij net als de Yazidi’s werden gemarteld en vermoord, tart iedere beschrijving. Dit was genocide in z’n meest gruwelijke vorm.

Laatste nieuws: christelijke kinderen en hun moeders worden er inmiddels ook onthoofd.

En die barbaren, onder wie verdomme Nederlanders, die in hun op zich zo potsierlijke verlangen naar een kalifaat ook het allerlaatste beetje beschaving dat zij misschien nog bezaten van zich hebben afgeschud, maar dat was al duidelijk toen zij alleen nog in Syrië hoofden afhakten en harten uitrukten, dat soort afgrijselijk religieus gajes heeft ook alhier dus een aanzienlijk aantal fans die er van een burgemeester als Jozias van Aartsen gewoon lekker op los mogen haatzaaien. In Nederland, nota bene, dat zich bovendien laat vertegenwoordigen door een minister van Buitenlandse Zaken die, ditmaal met droge ogen, durft te beweren dat de christenen in Irak grondwettelijke bescherming genieten.

Je schaamt je toch te barsten.

Tot mijn leedwezen vernam ik dat de veiligheidsdiensten van de VS de Amerikaanse luchtaanvallen op IS(IS), gisteren eindelijk ter bescherming van de Yazidi’s begonnen, voorlopig hebben laten staken wegens te veel dreiging vanaf de grond. Maar gelukkig is er tenminste een begin gemaakt met het liquideren van dit laagste van het laagste, vrouwen verkrachtende en verhandelende mohammedanentuig. Frankrijk gaat waarschijnlijk ook meedoen, het is te hopen dat alle andere beschaafde landen van de wereld zich eveneens aansluiten. Laten we niet rusten voordat ook het allerlaatste lid van deze sadistische terreurbeweging is geëlimineerd.

Dit. Mogen. We. Nooit. Accepteren.

Met uw welnemen laat ik die knoppen nog even op ’off’ staan.


Rob Hoogland
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Pilgrim »

In Irak dreigt een genocide op minderheden

Geplaatst op 10 augustus 2014

Afbeelding

De gruweldaden van de radicaalislamitische terreurbeweging “Islamitische Staat” (IS, voorheen ISIS) nemen in Irak intussen de omvang aan van een genocide. In het veroverde middelste en noordelijke deel van het land worden successievelijk christenen, Koerden en Jezidi´s vermoord en verdreven. Het doel van de terreurbeweging is een religieuze zuivering van haar kalifaat. Zo dient ook het heiligste monument van de moslims in Mekka, de Ka´aba, vernietigd te worden, omdat men geen stenen mag aanbidden.

De VS opnieuw militair actief in Irak
De VS hebben met het oog op het oprukken van de radicale islamieten naar de Irakese Koerdenhoofdstad Erbil nu luchtaanvallen uitgevoerd en zijn zodoende twee jaar na de officiële aftocht van het leger weer militair actief in Irak – officieel om een “religieuze genocide” te verhinderen. Maar in werkelijkheid worden de luchtaanvallen vermoedelijk uitgevoerd uit angst om het Amerikaanse consulaat in Erbil, omdat de IS-terroristen al maandenlang woeden in Irak en hier tot nu toe ook door de Amerikanen niets tegen werd ondernomen. Ook het afslachten van christenen en andere minderheden in Syrië was voor de VS tot nu toe geen aanleiding om de radicale islamieten een halt toe te roepen of zelfs de wapenleveranties aan hen te stoppen. Zo zouden talrijke Jihadisten van IS in het geheim in door de CIA geleide trainingskampen in Jordanië zijn opgeleid voor hun strijd in Syrië.

Partners van de VS en de EU financieren IS
Interessant zijn ook de achtergronden van de financiers en ondersteuners van de radicale islamieten in het Midden-Oosten. Het is algemeen bekend dat Qatar, dat het wereldkampioenschap voetbal in 2022 organiseert, evenals Saoedi-Arabië, Koeweit en Turkije de terroristen financiële en logistieke hulp doen toekomen. Al deze landen zijn handelspartners en bondgenoten van de Europese Unie en de Verenigde Staten. Turkije heeft willens en wetens gewonde strijders in ziekenhuizen weer fit gemaakt en zou zelfs trainingskampen voor Jihadisten op eigen territorium hebben toegestaan. In een interview met de Franse tv-zender “France 24” beschuldigde de minister-president van Irak, Nouri al-Maliki, Qatar openlijk van het financieren en bewapenen van IS-terroristen.

Bron:www.unzensuriert.at

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

http://ejbron.wordpress.com/2014/08/10/ ... more-67852
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Pilgrim »

'Terwijl het Westen slaapt zijn er al twee Al-Qaeda-staten opgericht. Dringt het tot u door?'

07 aug 2014

“Op één dag hebben ze meer dan 2.000 Yazidi vermoord in Sinjar en wat zegt de wereld? ‘Red Gaza, red Gaza.”

Met deze ijzige quote omschrijft een Iraakse vluchteling in The New Yorker de frustratie van de vele minderheden die in hun bestaan worden bedreigd door de terreurorganistie Islamitische Staat (IS), ook bekend als de Islamitische Staat van Irak en Syrië (ISIS).

IS bezet naast grote gebieden in Noord-Irak -waaronder Iraks tweede grootste stad Mosul- en Oost-Syrië nu ook een dorp in Libanon. Volgen sommige berekeningen gaat het om een gebied zo groot als Groot-Brittannië.

Verschillende minderheden komen nu in gevaar en grote groepen mensen zijn op de vlucht voor het geweld. In Europa wordt over deze volgende op til zijnde genocide amper bericht.

"Terwijl het Westen slaapt, verovert Al-Qaeda nieuwe gebieden. Journalisten houden zich obsessief bezig met de berichtgeving vanuit Gaza," schrijft Afshin Ellian op Elsevier.nl.

"(...) Er zijn dus al twee Al-Qaeda-staten: ISIS in Irak en Syrië, en Ansar al-Sharia in Benghazi. Het Libische parlement is al gevlucht uit de hoofdstad. Laat het tot u doordringen: er zijn al twee Al-Qaeda-staten opgericht. (...) Aan dit alles wordt in de Europese media nauwelijks aandacht besteed. Ze hebben het te druk met hun eigen obsessie, namelijk de Joden en Gaza."

Eerder al had de Nederlandse politicus Peter Omtzigt (CDA) tot actie opgeroepen:

"Het nieuwe Islamitische Kalifaat, door ISIS gesticht, is meedogenloos. Vrouwen worden gestenigd voor overspel, krijgsgevangenen worden met honderden tegelijk geëxecuteerd, christenen en andere minderheden worden zo snel mogelijk verdreven. En mensen worden gekruisigd en onthoofd. Hoofden verschijnen op spiezen en hangend aan electriciteitsdraden. Dit alles gebeurt in het honderdste jaar na de Armeense genocide, de Seyfo, en de wereld kijkt toe."

Woensdag werd dan een video-opname vrijgegeven (zie onder) van een wanhopige oproep van een Iraaks parlementslid die tot de Yazidi’s behoort. Alle verdere commentaar lijkt overbodig. Ondertussen wapperen bij betogingen in Europese hoofdsteden de vlaggen van ISIS en Hamas.

http://www.express.be/joker/?action=vie ... _campaign=
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: ISIS

Bericht door Scarlatti »

Ali Yas schreef:
King George schreef:Wat nodig is, is een counter Jihad.
We kunnen nog gaan voor de niet-militaire optie: de islam verbieden als een criminele organisatie. Dus alle moskeeën sluiten waar oproepen tot misdaden worden gedaan, de bijbehorende predikers uitzetten, beheerders van websites achter de broek zitten, dat soort zaken. Wie zo nodig moslim wil zijn, moet dan maar kiezen voor een vreedzame variant. Ik wil nu meteen alle haatpredikers voor het hekje zien.
Dit moet gebeuren idd en wel zo snèl mogelijk!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: ISIS

Bericht door Scarlatti »

Ali Yas schreef:
King George schreef:Wat nodig is, is een counter Jihad.
We kunnen nog gaan voor de niet-militaire optie: de islam verbieden als een criminele organisatie. Dus alle moskeeën sluiten waar oproepen tot misdaden worden gedaan, de bijbehorende predikers uitzetten, beheerders van websites achter de broek zitten, dat soort zaken. Wie zo nodig moslim wil zijn, moet dan maar kiezen voor een vreedzame variant. Ik wil nu meteen alle haatpredikers voor het hekje zien.
Ik heb je opmerking gelijk doorgetwitterd aan Geert Ali Yas :applause:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: ISIS

Bericht door Pilgrim »

Timmermans durft niet te zeggen dat ISIS genocide pleegt

Geplaatst door Herman Meijer op 11 augustus, 2014

Timmermans schrijft aan de Kamer dat hij in grote lijnen achter de Amerikaanse aanvallen op ISIS staat. Ook stelt Nederland 400.000 euro beschikbaar voor humanitaire hulp. Het woord genocide durft hij echter niet in de mond te nemen.

Zelden zal een Amerikaanse interventie met zoveel applaus over de hele wereld zijn ontvangen dan de aanvallen van Amerika de afgelopen dagen op ISIS, of, zoals het kalifaat liever genoemd wordt, op de Islamitische Staat. Ook Nederland heeft zich inmiddels uitgesproken. In een brief aan de Kamer schrijft Timmermans dat hij het een goede zaak vindt dat Amerika Irak te hulp schiet.

Vraag is dan natuurlijk of Nederland ook militaire steun gaat verlenen. Nu stelt onze defensie niet zoveel meer voor, maar een aantal aanvallen op doelen in Irak moet haalbaar zijn. Het lijkt erop dat dit kabinet daar niet aan denkt. Wel onderzoekt Timmermans of Nederland misschien kan helpen met het transport van goederen. Ook komt er 400.000 euro vrij die bestemd is om humanitaire hulp te leveren aan mensen die dat nodig hebben.

Heidenen
Vreemd genoeg ontstaat er een bijzondere paradox. Aan de ene kant is Amerika ongetwijfeld blij met de steun die zij, ook van Nederland, krijgen. Aan de andere kant lijkt ISIS deze beperkte aanvallen tot nu toe prima te vinden. Het geeft deze terroristische organisatie steun en eenheid. Strijders en, veel belangrijker, soennitische stammen hebben nu een gezamenlijke vijand. Het christelijke Westen dat wel bommen gooit als heidenen (in de ogen van veel moslims) op een berg in de problemen komen en niets doet als Assad met zijn barrel bombs slachtoffers maakt onder de moslims in Allepo.

Voor mij is het ook nog steeds de vraag waar deze aanvallen heen moeten gaan. ISIS is nauwelijks geraakt door de aanvallen van Amerika. De frontlijn ligt er hetzelfde bij en nog steeds kloppen de jihadisten op de deur van de Koerdische hoofdstad Irbil. Obama lijkt zich dat ook te realiseren. Hij heeft al personeel van het Amerikaanse consulaat laten verhuizen. Lijkt me voor de inwoners van Irbil niet een al te best teken.

Knullig
De grote vraag is nu: pakken de Amerikanen door en bombarderen ze ISIS uit de Koerdische gebieden? Of stoppen de aanvallen als de Jezidi's op de berg veilig weg zijn? Een nieuwe grondoorlog lijkt mij uitgesloten. Zoals ik gisteren al zei op deze site is ISIS niet te verslaan. Daarnaast zal Obama Amerika niet opnieuw in een hopeloze oorlog willen storten.

Ondertussen gaat er van alles mis. De sjiieten, die ISIS zouden moeten stoppen, liggen met elkaar overhoop. ISIS verovert keer op keer zwaar materieel in Syrië. De Amerikanen gooien hun hulppakketten van zo'n grote hoogte dat deze op de grond uit elkaar spatten. Gewoon knullig.

Genocide?
Tot slot dan nog een zwaar punt van kritiek op onze minister van Buitenlandse Zaken. Timmermans weigert te spreken van een genocide. Hij zegt\ dat dit achteraf moet worden onderzocht. Heel Haags. Heel Nederlands. Heel stom. Een genocide voorkom je niet door er achteraf een onderzoek naar te doen.

Soms is het prettig dat Nederland niet veel invloed heeft in de wereld. Met dergelijke uitspraken moet je daar niet aan denken.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/ ... ide-pleegt
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52281
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Mahalingam »

The Islamic State now governs its caliphate from the north central Syrian city of Raqqa, which was once a relatively westernized agricultural hub. As the State's power base, Raqqa is where it imposes its version of Sharia law throughout large swaths of Iraq and Syria.
Enforcing Sharia in Raqqa: The Islamic State (Part 3)
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: ISIS

Bericht door mercator »

Timmermans is een grote nul. Krokodillentranen als een homo een paar klapjes krijgt in Rusland maar helemaal niks doen tegen de ISIS moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Zwartmeer »

Mag ik even aan de halal-slachtregels herinneren? Een dier moet richting Mekka staan terwijl zijn strot wordt doorgesneden en er gelijktijdig een belangrijke islamitische spreuk, iets met Allah Akbar, wordt afgerafeld. Kijk je naar de islamitische wereld en in het bijzonder naar ISIS dan kom je heel snel tot de conclusie dat de islam voor het (af)slachten van mensen totaal geen regels kent. Zou dit een hiaat van het perfecte geloof kunnen zijn? Het is zelfs zo dat dit een van de weinige gebieden is waar de islam creativiteit stimuleert ipv onderdrukt. Dit is allemaal halal: Onthoofden, ophangen, stenigen, keel doorsnijden, vergiftigen, bomexplosies, elektrocuteren, verdrinken, verstikking, doodschieten, doodsteken, doodschoppen, doodslaan, doodhongeren, enz enz.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: ISIS

Bericht door Manon »



even bij stilstaan.

Dit is VEERTIG jaar geleden, vlak voor de stichting van Eurabia waarbij Europa plat op de buik ging om toch maar olie te kunnen krijgen. En neen, natuurlijk had dit niks te maken met dit liedje en het feit dat ze het aan de koeweitse ambassadeur hadden overhandigd, en ook niet omwille van de TOEN nog pro Israel houding van nederland: ook Belgique had een oliecrisis en autoloze zondagen.... Wel interessant om ook even stil te staan bij de veranderde houding tegenover Israel sinds die oliecrisis/stichting van Eurabia.....

Ik denk niet dat dit liedje nu nog door de censuur zou geraken, het staat nog op Youtube gewoon omdat niemand het nog weet staan.

Bedenk ook even met wat voor optimisme we die oliecrisis binnenstapten.... een paar decennia later moest Bush hen wel komen ontzetten uit de wurggreep van Sadam.

Ik wacht met ongeduld op de tijd dat we geen olie meer nodig hebben uit die islamitische paradijzen en ze zichzelf kont omhoog helemaal de grond in kunnen boren.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Manon »

Het verschil met halal slacht is dat volgens de muzelmensen die dieren (effektief) onschuldig zijn, maar geslacht worden zodat wij het vlees kunnen eten.

Ongelovige kafferhonden zijn natuurlijk NIET onschuldig want ze worden uitgenodigd om zich te bekeren tot de islam, en als ze dat niet willen, tja, dan is het gewoon hun eigen schuld dikke bult, waarvoor helemaal geen excuses moeten worden aangeboden.

Simpel toch?

Nog een bijgedachte:
koenraad elst schreef:De islam is het subcontinent niet, zoals in het vraaggesprek beweerd wordt, binnengekomen om de inheemsen uit te roeien: ze konden zich namelijk ook bekeren. Evengoed zijn er als gevolg van de islamitische invasie op duizend jaar vele miljoenen gedood. Een doelbewuste genocide op de hindoe-gemeenschap van Oost-Bengalen vond plaats in 1971. Het dodental 2,4 miljoen volgt uit de officiële schatting van 3 miljoen slachtoffers, die ik altijd overdreven geacht heb. Alleszins was het een intentionele massamoord (in tegenstelling met bv. de Grote Sprong Voorwaarts, die tientallen miljoenen Chinezen *onbedoeld* doodde), de grootste genocide tijdens ons leven. Wat ISIS doet, heeft zelfs recent precedenten.
http://themuslimissue.wordpress.com/201 ... ndu-women/
Spoiler! :
‘In 1971, Muslims murdered 2.4 million Hindus and raped 200,000 Hindu women’
Posted on August 4, 2014 by ADMIN 27 Comments
19 Votes



Understanding Islamic violence; how to defend our freedoms

Interview by People of Shambhala.
Afbeelding

In the wake of renewed violence against Hindus in Pakistan, and with more than 100 Hindu families seeking asylum in India, Director of the Canadian Hindu Advocacy group spoke to People of Shambhala. Mr. Banerjee talks about the background to the conflict, and why Pakistan was created in 1947. Why the West should include Hinduism, not just the “Judeo-Christian” tradition. And he also discusses Islam and violence against Hindus and the West, and how we can defend our values and freedoms.

PoS: At the moment about 100 Hindu families are seeking asylum in India, from Pakistan, and are claiming discrimination and violence. There were four doctors murdered on the first day of Eid, and, I think, a Sikh was stabbed as well. Can you tell us a little about that situation?

RB: Sure. The situation is very natural. Most people don’t understand what Pakistan is. Pakistan is a country that was formed for the Muslims. India is a multi-ethnic country for everybody. So Pakistan was formed with the very idea that the only people that should be in Pakistan are Muslims. There is nothing strange about what’s going on in Pakistan today. It’s being going on for a long time.

At independence Pakistan’s population was about ten percent Hindu and Sikh. Now it’s less than one percent. So the question is where did that nine percent go? Well, they were either ethnically cleansed, driven away, or slaughtered in large numbers in the 1971 war between India and Pakistan. In East Pakistan an estimated 2.4 million Hindus were slaughtered in just one year, and hundreds of thousands of Hindu women were raped.



There is nothing surprising about any of this because Islam was introduced into the Asian subcontinent with the objective of occupying and exterminating the Hindus. According to the historian William Durant, and other historians, an estimated 80 million Hindus were killed, were slaughtered, and thousands and thousands of Hindu temples were smashed, and mosques were built on top of them. The Muslims of India tried very hard over the period of their 700 years [of occupation] to wipe out the Hindus. But there was resistance from some of the Hindu kingdoms. They never had full control over India so they were unable to achieve that goal. But that’s the eternal goal. According to Islam, Hinduism is the lowest form of life on the planet. Because Hindus, according to them, they’re polytheistic, they believe in multiple gods. They believe we worship idols, and idol worship is a sin in Islam.



PoS: One thing that has struck me is just the extent of the attacks on Hindus, Buddhists, Yezidis, Zoroastrians, Kalash. Yet we don’t hear anything about this. You mentioned the war of 71; 2.4 million dead, 200,000 Hindu women raped, but we don’t hear anything about that in the West.

RB: No you don’t, because there’s a systematic effort by Muslims and petrodollars to cover it up. The reason you don’t hear about it is because they make tremendous effort to silence it.

PoS: In all fairness, some Middle Eastern newspapers that probably cater mostly to Muslims have covered some of it, but you don’t seem to find it in the West, which is even more incredible. Why do you think Western journalists won’t cover something like that? The West always portrays itself as caring about minorities and being the people that always stand up to stop genocide, and that are always campaigning against violence against minorities. But nothing.

RB: This may offend you a little bit.

PoS: It won’t [laughs].

RB: It probably will [laughs]. But, it’s because the West have been hypocrites.

PoS: Yeah.

RB: If you look at Britain, for example, when they went to India they did not stop genocide or massacres, they expedited them. They actually supported the Muslims against the Hindus, helped them to perpetrate massacres. In terms of the establishment of the state of Pakistan, if you read people like William Dalrymple, a British historian, it becomes quite clear that the British encouraged the creation of Pakistan in order to divide the [anti-colonial] independence movement.

PoS: Do you think there is still a kind of colonial residue in the atmosphere. Do you think there is some kind of patronizing attitude in the media? Is that why we don’t see atrocities reported?

I’ve heard this question before. That it’s a form of racism that they don’t condemn Muslims for their human rights violations is because they are non-Western and [therefore] they are expected to be barbaric. There might be some of that, but these days it’s rather more a culture of fear. I mean, if you publish a cartoon of Mohammed, even if you’re in the West, you get threatened, and you possibly get killed, and you have riots going on. So now it’s more of a culture of fear.

PoS: On that note, Subramanian Swamy, the Hindu professor at Harvard, was fired because he wrote an article on how to wipe out Islamic terror [in India]. I read it. I didn’t find it shocking… I suppose [at the most controversial point] he’s saying that non-Hindus would have to appreciate their Hindu roots or they wouldn’t be allowed to vote. What was your take on his article and on his being fired?

RB: The article was a hundred percent correct. He did not say – as has been claimed – that all non-Hindus should be forced to convert to Hinduism or anything like that. He didn’t even say that non-Hindus should be oppressed or treated badly within India. He just said they should have a respect for Hinduism, and that they should acknowledge the proper history, especially the history of the Muslims in India. There was no such thing as Islam in India before about 1,000 AD. Muslims invaded and forcibly converted millions of Hindus to Islam. That’s just a historical fact. And that they should acknowledge that historical fact.

PoS: Why is it when it comes to Islam, we don’t stick for minorities? We don’t stick up for women’s rights? We don’t stick up for gay rights? All the things that we would stand up for at any other time.

RB: It’s a combination of different things. Political correctness is part of it, but it’s not the whole explanation. It’s more a simple combination of fear and bribery. In many cases it’s just the money and influence pouring in from the Middle East demanding that no negative aspects of Islam be spoken about. It’s the carrot and the stick, the carrot being the money being the money flowing in from petrodollars, and the stick being [the fear of] rioting and beheading over a cartoon or any slight to Islam.

PoS: In 2008, there was the Mumbai attacks. A couple of things about that were striking. One thing was the way the Western media covered it. If memory serves me correctly – and I think it does – it was implied that the attacks in Mumbai were against essentially Western targets, such as the Taj Mahal Hotel. Do you think they were going after Western targets or do you think there was another incentive?

RB: Well, most of the people that were killed were Hindus. So, I wouldn’t call them Western targets… again it’s the stupidity of the West, reporting it in this way… It’s not necessarily the case that they [the terrorists] were trying to kill as many White people, or White tourists, as possible. They just wanted to attack the most visible, or the wealthiest, or the most high profile, targets. Those aren’t Western targets. The only target that they went out of their way to attack that was not related to Hinduism was the synagogue, the Jewish target.

PoS: You probably follow what is going on in Europe, where we hear a lot of calls for sharia. And some people are trying to defend liberal democracy, but they don’t always seem to know what they’re defending. You believe that Hindu values and the values of liberal democracy and modernity are the same. Can you tell me what those would be?

RB: The one mistake that Westerners all make – including conservatives – is that they define Western values and the values of liberal democracy strictly as Judeo-Christian. And I don’t think that’s the case. I believe Hindu values have to be included in that as well because India is the world’s largest democracy and it’s 80 percent Hindu, so how can it just be Judeo-Christian. Most people will tell you that it [democracy] comes from the British, which is obnoxious and insulting and racist. I would think that you should want to give credit to the people of that country rather than to an invasive force a hundred years ago.

The values of democracy are more in tune with Hinduism than with many, many, many other faith traditions, because if you look at Hinduism there was an openness – the ability of people within Hinduism to have different gods, multiple deities, and to worship as they please… The ability to allow this freedom, to worship as one pleased without being excommunicated or called a heretic, that’s one of the factors that makes Hinduism a more democratic religion than many others.

When people say that the West is a result of Judeo-Christian civilization, it’s also a combination of that and Socrates, Aristotle, and others, and they were in pre-Christian times, and they were not Jewish either. They were part of a faith that was somewhat similar to Hinduism in the sense that it had multiple gods. I think, on the one hand, it’s difficult because, it [the conception of democracy and the West] has to be more inclusive; it can’t be just Judeo-Christian. You’ve got to embrace some of those other traditions as well. On the other hand let’s not start saying Islam had something to do with it as well; [because] no it didn’t.

PoS: Are there historical links between the ancient Greeks and Hinduism?

RB: I’m not a historian, so I’m not a hundred percent certain, but some of the words and names… Sanskrit is the original Indo-European language… so there are some similarities between ancient Greek and Sanskrit.

PoS: Yes, that’s from Indo-European. Proto-Indo-European is the root of many European languages and Indian as well. And some of the ancient Greeks were influenced by Buddhism(1) as well, so there must be some links [to Hinduism].(2)

RB: Yeah, yeah, I understand there were. There must be some linkages.

PoS: That would be pretty interesting [to research into]. Sort of on that note, today we have a lot of Christian groups that embrace interfaith dialogue with Islam, and they have imams up on stage, and it’s all very lovey-dovey. Yet they react hysterically to New Age spirituality – which is a very pacifistic form of spirituality – but they are extraordinary hysterical about that and think it’s all Satan. It strikes me, whether you like it or not, New Ageism is a big part of Western culture and has been for some time. They’re obviously frightened by it, and think it’s going to destroy civilization. But, I don’t know if you know this, but Hindu nationalism and Buddhist nationalism [and anti-colonialism] were partly revived – or were encouraged to be revived – through a couple of Western proto-New Age people of the Theosophical Society.(3)

RB: Yes, I heard about that… the Theosophical Society in Calcutta.

PoS: Related to that, do you think we should be forming alliances between Hindus, and people who practice Yoga, and spiritual people, and then Christians and Jews and Zoroastrians?

RB: Yes, I think Hinduism, and Buddhism, and Zoroastrianism, are a better fit for Western democracy and liberalism than Islam. I think maybe why some Christians feel kinship with Islam is that – for example, with the Inquisition – Christianity has behaved more like Islam than the peaceful, tolerant, Hindus and the Buddhists… I think you need a combination of tolerance and as strength. You shouldn’t tolerate the intolerant.

PoS: No.

RB: Maybe if you could meld together the toughness of Christianity with some of the tolerance of Hinduism and Buddhism, and form an alliance, you may be able to get the elusive Holy Grail that everyone seems to be looking for, which is how to be strong enough to deter [political] Islam, while not sacrificing our values and principles of liberalism and human rights and democracy.

_________________

Notes:

(1) For those interested in the fusion of ancient Greek and Buddhist culture see:

The Buddhist Channel: Gandhara artist’s lasting contribution to Greco-Buddhist art;

Wikipedia: Greco-Buddhism;

UNESCO: images of Greco-Buddhist art;

(2) For those interested in the historical links between ancient Greece and India, see Fordham University: Greek Reports of India & Aryavarta;

Author Thomas McEvilley on Ancient Greek and Indian philosophy .

Hindu Wisdom: India and Greece;

Wikipedia: Indo-Greeks;

(3) For more information of the Theosophical Society and its relationship to Hindu and Buddhist anti-colonialism see:

Imperial encounters: religion and modernity in India and Britain by Peter van der Veer [Google Books].

BlavatskyNeet: Blavatsky and Buddhism.

Hindu nationalism: origins, ideologies and modern myths by Chetan Bhatt [Google Books].
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door King George »

Noem die aantallen rituele slachtingen maar geen genocide.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Zwartmeer »

circe schreef:Het verschil met halal slacht is dat volgens de muzelmensen die dieren (effektief) onschuldig zijn, maar geslacht worden zodat wij het vlees kunnen eten.
Je kunt misschien stellen dat de islam alleen straffen voor ongelovigen kent en dat de uitvoering dan niet uitmaakt. Bv een overspelige vrouw dient te worden gestenigd hoewel de koran zweepslagen toekent. Zou zo'n vrouw vluchten dan mag zij op elke beschikbare wijze afgemaakt worden. Haar overtreding was tevens een overtreding tegen het geloof en daarmee toonde ze zich een ongelovige. Je kunt redeneren dat het plegen van iets dat de islam verboden heeft automatisch afvalligheid betekent. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om in een sharia staat overdag tijdens de ramadan te gaan eten. Zaken als diefstal gelden denk ik niet niet als afvalligheid maar worden met hand afhaken gewoon zwaar bestraft.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Pilgrim »

Yezidische vrouwen en kinderen levend begraven

Geplaatst door Michael van der Galien op 10 augustus, 2014

Afbeelding

ISIS slacht Yezidische Koerden op de meest vreselijke manieren af.

De minister van Mensenrechten van Irak zegt dat ISIS al flink heeft huisgehouden in Yezidische dorpen. Veel Yezidische Koerden zijn weliswaar gevlucht voor de oprukkende extremistische stormtroepen, maar ISIS heeft toch een behoorlijk aantal van dat soort personen in handen gekregen.

Wat zij vervolgens met hen hebben gedaan liegt er niet om. Reuters bericht namelijk dat minstens 500 Yezidische vrouwen en kinderen levend begraven zijn. Zij werden in een massagraf gegooid (of gedwongen), waarna de psychopaten van ISIS ze bedekten met modder. Op die manier zijn deze honderden onschuldige mensen dus aan hun einde gekomen. Vreselijk.

En dat is niet alles: ook zegt de Iraakse minister dat 300 andere vrouwen gekidnapt zijn en meegenomen zijn als slavinnen van de nieuwe aanhangers van het 'kalifaat'.* De kans dat deze vrouwen hun families ooit nog terug zien is minimaal. Ze zullen verkocht worden aan extreme Soennieten die hen bijzonder slecht zullen behandelen - of ze zijn al in handen van ISIS-strijders zelf die er plezier uit putten om onwillige vrouwen tot seks te dwingen. Die vrouwen zijn de afgelopen dagen dus door een hel gegaan, wat de komende tijd waarschijnlijk alleen maar erger wordt.

Ondertussen spreekt de internationele gemeenschap er weliswaar schande van, maar gebeurt er nog steeds niet genoeg om ISIS te verdelgen. De Peshmerga (Koerdische strijders) bevrijden steeds meer Yezidi's, wat fantastisch is, alleen is het offensief van ISIS daar nog niet mee gestopt.

Beste Tweede Kamer, waar bent u? Waarom dwingt u de regering en de EU niet om in actie te komen?

* Misschien dat iemand dit nieuws even onder de aandacht kan brengen van Bart Nijman (oftewel Van Rossem) die eerder kritiek had op onze berichtgeving over... de slavinnenhandel van ISIS. Dat zou slechts gebaseerd zijn op de getuigenis van "één huilmevrouw", etc. Dan voel je je toch een beetje lullig, he, Bart?

BRON
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Pilgrim »

Slachtoffers van de genocide van ISIS.

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Ariel »

Wat vreselijk, maar......

Zolang het geen Palestijnse kinderen zijn is er geen moslim die zich druk om deze foto maakt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52281
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: ISIS

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Nu ook in Irak.
Islamic State jihad suicide bombing teacher accidentally blows up his own class
An Isis commander at a terrorist training camp north of Baghdad accidentally detonated a belt packed with explosives during a demonstration in front of a group militants on Monday, killing himself and 21 nearby trainees.
A further 15 people were wounded in the explosion,

The accident was a source of dark humour for locals, with suicide attacks in public spaces having become an almost daily occurrence in Iraq.
http://www.jihadwatch.org/2014/08/islam ... -own-class
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Wat vreselijk, maar......

Zolang het geen Palestijnse kinderen zijn is er geen moslim die zich druk om deze foto maakt.
Eigenlijk zou er elke dag dat dit soort beelden opduiken in alle steden waar moslims wonen een kristalnacht moeten worden gehouden. Ga met moslims om zoals hun pracht geloof voorschrijft met anderen om te gaan. Ga de taal spreken die ze begrijpen!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef: Eigenlijk zou er elke dag dat dit soort beelden opduiken in alle steden waar moslims wonen een kristalnacht moeten worden gehouden. Ga met moslims om zoals hun pracht geloof voorschrijft met anderen om te gaan. Ga de taal spreken die ze begrijpen!
Ik vermoed dat de volgende keer als de Hamasboys op hun flikker krijgen van Israel deze foto dan opduikt als ware dit palestijnse kinderen die afgeslacht zijn door Israel. We moeten niet vreemd opkijken als dat gebeurd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Manon »

Pilgrim schreef:Slachtoffers van de genocide van ISIS.

Afbeelding
wat is uw bron aub? Dit lijkt wel heel erg op de slachtoffertjes van die gasaanval in Syrië.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Ariel »

circe schreef: wat is uw bron aub? Dit lijkt wel heel erg op de slachtoffertjes van die gasaanval in Syrië.
Ik denk dat jij gelijk hebt Circe. Ik ben gaan zoeken, en ik kwam dit tegen.

Publié par Alencontre le 12 - mai - 2013
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Manon »

Al die gruwelfoto's geven het probleem dat ze overal kunnen ingezet worden.

De Palestijnen zijn daar eerst mee begonnen. Herinner je de "Green Helmet" een Palestijnse soldaat met groene helm die met een kinderlijkje schijnbaar overal rondzeulde: men veranderde gewoon telkens de achtergrond.

Ook nu schijnen die foto's van wat dan "levend begraven kinderen" moeten voorstellen ook niet helemaal correct te zijn.
Dat er mensen levend begraven werden schijnt dan weer wèl correct.

Eenmaal er moslims bij betrokken zijn kan je werkelijk NIKS meer voor zeker aannemen.

Sinds het Al Dura gevalletje (dat jongetje dat met zijn vader achter die tonnen schuilde en door zogenaamd Israelisch vuur werd doodgeschoten) neem ik alles met een kilo zou. Het AlDura filmpje was gewoon OPGEZET spel, het kind was helemaal niet dood en het waren geen israeliers die schoten. Maar dat wordt natuurlijk niet rechtgezet in de media.

Dus moeten we het zelf maar onderzoeken.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Pilgrim »

circe schreef:wat is uw bron aub? Dit lijkt wel heel erg op de slachtoffertjes van die gasaanval in Syrië.
Oei! Ik zit dus fout in dit geval. Ik had het gekopieerd van Uitingsvrij 3.2, het forum van Sjun.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52281
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Mahalingam »

Christians in the Caliphate: The Islamic State (Part 4)


Bulldozing the Border Between Iraq and Syria: The Islamic State (Part 5)
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: ISIS

Bericht door Ariel »

'ISIS en jihadstrijders internationale dreiging'

ISIS en de meer dan duizend jihadstrijders die vanuit alle EU-landen meevechten in Irak en Syrië zorgen voor „een internationale dreigingssituatie”. Minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken schrijft dat aan de Tweede Kamer.

Als de jihadgangers terugkeren naar Europa vormen ze „een potentieel gevaar voor de nationale en internationale veiligheid binnen Europa”, aldus de minister. Er zijn sancties getroffen tegen teruggekeerde jihadstrijders en dit zal blijven gebeuren, voegt hij er aan toe.

Timmermans gaat ook in op de Nederlandse jihadstrijders. Zij kunnen bij terugkomst in Nederland vervolgd worden voor oorlogsmisdrijven, misdrijven tegen de menselijkheid of genocide, ook al hebben ze die misdrijven in Noord-Irak gepleegd. Dat kan op basis van de Wet Internationale Misdrijven. Ze kunnen daarnaast ook vervolgd worden voor andere misdrijven, zoals deelname aan een terroristische organisatie.

De sociale uitkering en andere toelagen als de studiefinanciering zijn van alle bekende Nederlandse jihadstrijders stopgezet. Tot nog toe gaat het om ruim dertig mensen, aldus de minister.

Timmermans was door Kamerleden ook gevraagd naar de Nederlandse Defensie-uitgaven, die vergeleken met andere NAVO-landen relatief laag liggen. Hij antwoordt dat verdere bezuinigingen op Defensie gezien de huidige mondiale veiligheidssituatie niet voor de hand liggen. „Of, en zo ja in welke mate, in de nabije toekomst weer ruimte ontstaat voor verhoging van de Nederlandse defensie-uitgaven, zal moeten worden bezien bij de komende begrotingsbesprekingen.”

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie