De strijd tegen fake nieuws

hans van de mortel

Re: De strijd tegen fake nieuws

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
ma jun 21, 2021 11:22 am
Dood Jürgen Conings is begin van wildste complottheorieën: ’Zelfs Joe Biden wist ervan’

De dood van Jürgen Conings leek een startschot voor de wildste complottheorieën. „Hij zou geen zelfmoord plegen. Hij is omgebracht.”
De kans is groot dat Jürgen Conings in een hol onder de grond zit, met voldoende water en voedsel om het nog een paar dagen uit te houden. Dat zegt een militair expert buiten dienst. “Zijn zwakke plekken? Naast zijn psychische toestand, weinig.”

Militair expert: ‘Kans is groot dat Jürgen Conings in een hol onder de grond zit’
21-05-2021 om 12:23 door Greg Van Roosbroeck in DL NIEUWS
Dit soort berichten – ik weet nog steeds niet wie Jürgen Conings is – is niets vergeleken bij de theorie over de evolutie die net zo goed als complottheorie aangemerkt kan worden. En dan hebben we ook nog de laatste prijswinnaar: COVID-19. Dat schijnt, ze zeggen, mogelijk dat . . . , waarschijnlijk een virus te zijn dat veroorzaakt is door een Chinese vleermuis – mogelijk een genderneutraal type – die ontsnapt is uit het dierenasiel, waarbij de gedachte niet ondenkbaar is dat het hier om een islam gerelateerd psychisch gestoord dier gaat dat je liever dood dan levend wilt tegenkomen in een buurt waar geen plaats behoort te zijn voor parasieten op onze kenniseconomie en beschaving.

Afbeelding

Het is niet alleen fake-nieuws dat ons bezig houdt maar ook de kwaliteit van degene die zogenaamd fake-nieuws op FFI plaatsen en er van uitgaan dat iedereen weet wie Jügen Konings is die blijkbaar als een beroemdheid en algemeen kennisbezit beschouwd dient te worden. Op FFI komt men niet verder dan dat hij een Belgische voortvluchtige militair is. Maar ook via de dagbladen is het een opgave om door te zetten en niet op te geven. ‘Rambo’ was dus voortvluchtig. Maar waarom? Want nu word ik dus echt pas nieuwsgierig . . . alsof we niets beters omhanden hebben. Tenslotte is er ook nog het fake virus COVID-19. Tenminste in de zin dat het een pandemisch monster zou zijn. Ach, zo kan ik nog wel uren doorgaan met de waanzin die in de mens regeert omdat men zich nu eenmaal het liefst in de luren laat leggen door degene die hem of haar het meest tot de verbeelding spreekt.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Ariel

Bericht door Ariel »

Tenslotte is er ook nog het fake virus COVID-19. Tenminste in de zin dat het een pandemisch monster zou zijn.
Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie kan een pandemie ontstaan wanneer aan de volgende drie eisen is voldaan:

*het opkomen van een ziekte die nieuw is voor de populatie
*de ziekte infecteert mensen en veroorzaakt zware klachten
*de ziekte verspreidt zich gemakkelijk onder de bevolking
*Een ziekte die wijd verspreid is of veel mensen doodt is niet meteen een pandemie; de ziekte moet ook infecterend zijn.

Zo is kanker bijvoorbeeld wel een ziekte die veel doden veroorzaakt, maar wordt niet als een pandemie gezien omdat deze ziekte niet overgedragen kan worden.
Covid-19. Aantal coronadoden wereldwijd meer dan 4 miljoen. Alhoewel het aantal coronadoden veel hoger dan tot nu toe is gerapporteerd. Sommige autoritaire regimes houden de aantallen bewust laag, of er wordt simpelweg slecht geregistreerd. Hierdoor zijn de precieze aantallen onbekend.

Het totale aantal is doden is zeker 5,9 miljoen, in plaats van de 4,2 miljoen die de Wereldgezondheidsorganisatie tot nu toe rapporteert. Dat berekenden de onderzoekers Ariel Karlinsky uit Israel en Dmitry Kobak uit Duitsland. Ze publiceerden hun bevindingen in het wetenschappelijke tijdschrift eLife. Voor dit onderzoek vergeleken ze wereldwijde data van oversterfte met het aantal gerapporteerde coronadoden.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
sjun

Bericht door sjun »

Ariel schreef:
za aug 03, 2019 8:13 pm
Death tax..Bedoelen ze daar erfbelasting mee?
In Australië zijn de mensen en dus ook de ambtenaren wat later. Kennelijk is het nooit meer helemaal goedgekomen met de Engelse strafkolonieal heeft het daar dan toch tijdenlang de erfbelsting uitgespaard.
:wink2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
sjun

Bericht door sjun »

Met dank aan Covid 19 zijn we nu ook massaler bekend geraakt met het verschijnsel gefabriceerde pandemie.

Lees vooral ook:

Afbeelding
Virusmania. How the medical industry continually invents epidemics making billion dollar profits at our expense.
Ophalen in pdf Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
xplosive

Bericht door xplosive »

sjun schreef:
ma okt 11, 2021 2:31 pm
Virusmania. How the medical industry continually invents epidemics making billion dollar profits at our expense.
Het boek eindigt met een interessant citaat van Marilyn Monroe :

"We should all start to live before we get too old. Fear is stupid, so are regrets."

Hoeveel jonge mensen is het normale leven nu belet met die extreme COVID-19 maatregelen? Hoeveel mooie maanden van hun jonge leven is hen ontnomen?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
hans van de mortel

xplosive schreef:
di okt 12, 2021 4:00 pm
Hoeveel jonge mensen is het normale leven nu belet met die extreme COVID-19 maatregelen? Hoeveel mooie maanden van hun jonge leven is hen ontnomen?
Dat bedoel ik. Daar heb ik Ariel - of heb ik het mis? - met nog geen woord over horen reppen. Maar ik heb dat wèl gedaan. En wel in herhaling! Ik ben namelijk charismatisch. icon_thumbup.gif

En waar maak ik mij eigenlijk druk om? Ik ben GODVERDOMME 78. En ik neem het keer op keer godverdomme op voor de jeugd.

En voor de levenden! Zij die sterven aan het virus kunnen van mij de pest krijgen. Of tyfus, of . . . [icon_lol.gif]

Ariel

Bericht door Ariel »

hans van de mortel schreef:
di okt 12, 2021 9:06 pm
Dat bedoel ik. Daar heb ik Ariel - of heb ik het mis? - met nog geen woord over horen reppen. Maar ik heb dat wèl gedaan. En wel in herhaling! Ik ben namelijk charismatisch. icon_thumbup.gif
Jullie willen niet weten hoe ik over de zin "Hoeveel jonge mensen is het normale leven nu belet met die extreme COVID-19 maatregelen? Hoeveel mooie maanden van hun jonge leven is hen ontnomen? " denk.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
sjun

Bericht door sjun »

xplosive schreef:
di okt 12, 2021 4:00 pm

sjun schreef:
ma okt 11, 2021 2:31 pm
Het boek eindigt met een interessant citaat van Marilyn Monroe :

"We should all start to live before we get too old. Fear is stupid, so are regrets."

Een uitstekende vraag. Ik heb er geen antwoord op omdat ik geen zicht heb op hoe elk individu reageert op zwatelend overheidsbeleid. Mijn vermoeden is Het vermoeden dat de pLandemie (verklaarde pandemie na welbewuste aanpassing voorafgaand van de critera daarvoor) niet langer duurt dan 2,5 jaar omdat in echte pandemieën die deze en de vorige eeuw zijn geregistreerd dan ook wel uitgeraasd waren. Maar er zullen er zijn die uit het leven gestapt zijn vanwege het vooruitzicht op een behoorlijk contactarm bestaan vanwege farmacolporterend overheidsbeleid en soortgelijke vormen van burgertje zieken. Dat het anders kan bewijst Noorwegen waar geen opgelegde coronabeperking geldt. Daarnaast zullen er nog zijn wier noodzakelijke operaties met fatale gevolgen zijn uitgesteld. Ook ken ik mensen zich zich verlammende angst hebben laten aanjagen door 'NPO 66' en haar commerciële broertjes die er vast de nodige sponsor/subsidie-bedragen voor kregen opgestreken om argeloze kijkers langs doe weg in conditie te brengen voor hun experimentele en prijzige spuiten met bijbehorende vervolgspuiten.

Het lijkt me noodzakelijk dat er zeer breedvoerig onderzaak gaat komen naar precies wie welke rol speelde om de burgerrechten geschonden te krijgen en economische en psychische schade veroorzaakt te krijgen ongeacht of dit nu welbewust of met de beste bedoelingen en niet gehinderd door deductievermogen was.
hans van de mortel

Het samengaan met fake nieuws

sjun schreef:
wo okt 13, 2021 8:35 pm
Het lijkt me noodzakelijk dat er zeer breedvoerig onderzaak gaat komen naar precies wie welke rol speelde om de burgerrechten geschonden te krijgen en economische en psychische schade veroorzaakt te krijgen ongeacht of dit nu welbewust of met de beste bedoelingen en niet gehinderd door deductievermogen was.
Afbeelding

De noodzakelijke oplossing bij politiek falen laat zich het beste vertalen met de juiste bewegwijzering.

By the way - politici worden NOOIT gestraft voor hun 'misdaden' tegen de menselijkheid. Dat gebeurt uitsluitend en alleen - veel te weinig - wanneer het volk massaal in opstand komt, of een grootmacht de ander weet te verslaan. Dan rollen er koppen. Lijkt mij een heerlijk gezicht. Ook al regent het pijpenstelen en spoelt het rood door de goot.

Plaats reactie