De gevaren van vaccins

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door xplosive »

Ariel schreef:
za apr 10, 2021 12:48 am
Geloof mij, het kan echt iedereen overkomen dat ze hier worden binnengebracht.”
Iedereen. Dus óók gevaccineerden.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:
za apr 10, 2021 12:48 am
Maar zonder vaccins wordt het moeilijk om covid te overwinnen.
En dat geloof je zomaar?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:
za apr 10, 2021 12:54 am
Ariel schreef:
za apr 10, 2021 12:48 am
Geloof mij, het kan echt iedereen overkomen dat ze hier worden binnengebracht.”
Iedereen. Dus óók gevaccineerden.
Waarschijnlijk niet xplosive. Maar zekerheid hebben we natuurlijk nooit. Ook mensen die heel gezond leven kunnen daar terecht komen.

Goed nieuws uit Israel.
Israël heeft mogelijk groepsimmuniteit bereikt

Israël heeft mogelijk groepsimmuniteit bereikt tegen het coronavirus, zeggen experts van het grootste ziekenhuis, Sheba Medical Center tegen Israël21C.

Groepsimmuniteit treedt op wanneer een groot percentage van een bevolking immuun is geraakt en geeft indirecte bescherming aan degenen die niet immuun zijn.

Het immuniteitsniveau benodigd voor groeps-immuniteit wordt berekend op basis van de transmissiesnelheid van het virus. Voor het coronavirus wordt dit geschat op 65-70 procent, zegt Dr. Eyal Leshem, directeur van Sheba’s Institute for Travel & Tropical Medicine.

Ongeveer 56% van de 9,2 miljoen inwoners van Israël is gevaccineerd en nog eens 15% (ongeveer 700.000 mensen) is hersteld van het COVID-19, waardoor Israël comfortabel in de verwachte kudde immuniteit terechtkomt.

“We zien nu een afname van het aantal gevallen ondanks de terugkeer naar massabijeenkomsten en scholen na de derde afsluiting. Dit komt omdat de meeste mensen die een besmet persoon ontmoeten inmiddels immuun zijn”, vertelt Leshem aan ISRAEL21c.

“Vergeleken met de laatste twee lockdowns, waar we daarna een toename van het aantal nieuwe besmettingsgevallen gevallen zagen, zien we nu een daling na lockdown en zelfs na Pesach waar families met elkaar de Seideravond vierden.”

Kunnen opkomende varianten van het virus de veronderstelde immuniteit van de groep beïnvloeden?

“We weten het nog niet”, zegt Leshem. “Voor zover we weten, is het Pfizer-vaccin behoorlijk effectief tegen verschillende varianten van het coronavirus, hoewel het misschien iets minder effectief is tegen de Zuid-Afrikaanse variant, althans in het laboratorium.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
za apr 10, 2021 1:04 am
Ariel schreef:
za apr 10, 2021 12:48 am
Maar zonder vaccins wordt het moeilijk om covid te overwinnen.
En dat geloof je zomaar?
Ja dat geloof ik. Ik heb daar vertrouwen in. Misschien komt dat omdat ik vertrouwen in de medische wetenschap heb, en geen angst heb om ziek te worden van het vaccin, of van covid..
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:
vr apr 09, 2021 9:45 pm
Ariel schreef:
vr apr 09, 2021 5:49 pm
En dit is mijn mening. Of je dat nou leuk vindt of niet.
Prima. Maar doe de mening van een ander dan niet te snel af als "onzin". Zo duidelijk is het allemaal niet.
Met alle plezier xplosive. Als jij en anderen dan ook de mening van anderen wat betreft vaccinatie niet te snel af als "onzin" afdoen,dan sluiten we dit onderwerp.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door xplosive »

Ariel schreef:
za apr 10, 2021 1:15 am
Als jij en anderen dan ook de mening van anderen wat betreft vaccinatie niet te snel af als "onzin" afziet, dan sluiten we dit onderwerp.
Ik heb wat vaccinatie betreft nooit het woord "onzin" in de mond genomen. Ik heb echter wel mijn bedenkingen. En bij de roep om "verplicht vaccineren" onder het mom van "mensenrechten waarborgen" heb ik helemáál mijn bedenkingen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

Ik wordt alleen maar kotsmisselijk van al die leugenberichten in die rotkranten! Je zult zien dat we hier waarschijnlijk nooit uitkomen, want elke keer als er signalen komen dat het binnenkort misschien voorbij is komen er weer artikelen in die verrotte media die de angst er in houden en dat het virus weer toeslaat. Ze worden daartoe van bovenaf geinstrueerd. Hoe lang geloven mensen dit nog??!

Dit kan nog jaren duren en dan zijn we compleet kapot!!!

Covid: Masks and social distancing ‘could last years’

face masks and social distancing will remain in place until next YEAR despite Covid lockdown roadmap, Sage warns

Ook dat artikel uit Israël is gewoon propaganda voor die vaccins. Het is volslagen idioot om een een gezonde bevolking massaal te vaccineren tegen een virus waar 99% geen of weinig last van heeft. Wetenschappers die in verzet komen worden worden gewoon geweerd uit de media.

Alleen in een zieke maatschappij moeten gezonde mensen bewijzen dat ze gezond zijn.
Laatst gewijzigd door Pilgrim op za apr 10, 2021 2:50 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

Ook de Amish in Amerika hebben kennelijk groepsimmuniteit bereikt, zonder vaccinaties...

Amish community may have reached COVID ‘herd immunity,’ health official says
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door sjun »

xplosive schreef:
za apr 10, 2021 1:23 am
Ariel schreef:
za apr 10, 2021 1:15 am
Als jij en anderen dan ook de mening van anderen wat betreft vaccinatie niet te snel af als "onzin" afziet, dan sluiten we dit onderwerp.
Ik heb wat vaccinatie betreft nooit het woord "onzin" in de mond genomen. Ik heb echter wel mijn bedenkingen. En bij de roep om "verplicht vaccineren" onder het mom van "mensenrechten waarborgen" heb ik helemáál mijn bedenkingen.
Daarin ben je niet de enige. er zijn meer mensen met wat beargumenteerde bedenkingen:



Intussen is ook het Johnsen and Johnsen vaccin (Hier Jansen genoemd) in het nieuws:
Onderzoek gestart na dode door bloedklachten coronavaccin Janssen
09 april 2021 14:03

Het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) meldt dat er iemand is overleden aan de bloedklachten die veroorzaakt zouden zijn na het toedienen van het Janssen-vaccin. Er is een onderzoek gestart naar het verband. Het gaat om dezelfde bloedklachten die ook zijn opgetreden als bijwerking van het AstraZeneca-vaccin, meldt EMA. Eerder deze week meldde EMA dat er vier gevallen bekend zijn waarbij bloedstolsels (trombose) en een laag aantal bloedplaatjes (trombocytopenie) als bijwerkingen van het Janssen-vaccin zijn opgetreden.

Onderzoek naar verband
Het geneesmiddelenbewakingscomité PRAC, van het Europees Medicijnagentschap, weet nog niet of er een oorzakelijk verband is tussen de meldingen en het vaccin, maar gaat dit wel onderzoeken. Als er een verband lijkt te zijn zal er actie worden ondernomen. Een woordvoerder van de Nederlandse farmaceut laat weten dat 'er momenteel geen duidelijk oorzakelijk verband' is tussen de bloedklachten en het vaccin van Janssen. Drie van die vier gevallen komen voor in de Verenigde Staten, waar het vaccin al wordt gebruikt. Het vierde geval gebeurde tijdens de proeven met het vaccin, die in meerdere landen worden gehouden. Het is niet bekend in welke groep de overleden persoon valt.

4 trombose-bijwerkingen
Het EMA liet toen weten dat dit extreem weinig trombose-gevallen zijn op de 4,5 miljoen mensen die het vaccin tot nu toe hebben gekregen. Dit aantal past binnen de verwachtingen, reageerde Peter Arlett van het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) toen. Het coronavaccin van de Nederlandse farmaceut Janssen uit Leiden is het enige goedgekeurde vaccin waarbij maar één prik nodig is in plaats van twee. Het vaccin wordt vanaf 19 april aan de Europese Unie geleverd. Nederland heeft in totaal 11,3 miljoen doses van het vaccin van Janssen ingekocht.
RTL 09.04.21

Zo blijft de vraag waarom je gezonde mensen aan zulke risico's met experimentele vaccins zou blootstellen. Zeker als je het bovenstaande filmpje met gedegen voorlichting zelf eens goed beluisterd en overdacht hebt.Er zijn alternatieven voor de dramdwang van politiek en haar gelijkgeschakelde media tot vaccineren. Gelukkig hebben mensen nog keuzevrijheid en verstandelijk vermogen om tot een een beargumenteerde eigen keuze te komen.

Intussen is er een onderzoek naar een vroege thuisbehandeling met dexamethason gestart. Er gebeurt gelukkig meer dan het aanpraten van experimentele vaccins in de medische wereld.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52148
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Mahalingam »

In ‘de pil’ zitten 2 hormonen, oestrogeen en progestageen. De ‘pil’ heet daarom ‘combinatiepil’. Ook de anticonceptiering en de anticonceptiepleister hebben 2 hormonen. Als u de combinatiepil, de ring of de pleister gebruikt, dan heeft u een kleine kans op een bloedstolsel (trombose).
En de statistiek geeft vrouwen een kans van 8 op de 10.000 per jaar.
Zonder pilgebruik 3 op 10.000
Zwangerschap: 10 tot 30 op de 10.000

https://www.cbg-meb.nl/onderwerpen/medi ... iconceptie
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
za apr 10, 2021 9:31 am
In ‘de pil’ zitten 2 hormonen, oestrogeen en progestageen. De ‘pil’ heet daarom ‘combinatiepil’. Ook de anticonceptiering en de anticonceptiepleister hebben 2 hormonen. Als u de combinatiepil, de ring of de pleister gebruikt, dan heeft u een kleine kans op een bloedstolsel (trombose).
En de statistiek geeft vrouwen een kans van 8 op de 10.000 per jaar.
Zonder pilgebruik 3 op 10.000
Zwangerschap: 10 tot 30 op de 10.000

https://www.cbg-meb.nl/onderwerpen/medi ... iconceptie

Het maakt niet uit wat wij zeggen Mahalingam. Hun geloof in het gevaar van het vaccin staat in steen gebeiteld. Sommige mannen hier gedragen zich als "redders des vaderland" . Ze willen graag waarschuwen voor de gevaren van het vaccin.

Ook op twitter kom je die mensen tegen. Ze schuwen de leugen niet. Marianne Gödden schreef op twitter en facebook:
Dit is de arm van mijn moeder na gisteren de tweede pfizer vaccinatie te hebben ontvangen. Ligt nu zwaar ziek op de spoedeisende hulp. Kan wel janken gisteren nog oké en nu...afwachten of ze het red.
Spoiler! :
Afbeelding
Een dag later was haar moeder gestorven aan het vaccin.

Maar lo and behold!!!! Een andere "levensredder" schreef een tijd geleden op twitter...Ik ga me absoluut niet laten vaccineren tegen corona.

Ze gebruikte daarvoor dezelfde foto. Zo zie je maar weer. De wonderen zijn de wereld niet uit.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52148
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Mahalingam »

Die bijwerkingen-angst tast ook mijn gevoel voor de realiteit aan.
Nu, 10 dagen na de injectie heb ik pijn in mij linker grote teen en in mijn rechter oorlel. :gaah:
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
za apr 10, 2021 7:08 pm
Die bijwerkingen-angst tast ook mijn gevoel voor de realiteit aan.
Nu, 10 dagen na de injectie heb ik pijn in mij linker grote teen en in mijn rechter oorlel. :gaah:
Dat ziet er niet goed uit voor je. :shock: Zie je nou wel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

Nog een dramaqueen die de wereld graag wil redden van vaccinatie doden. Heel verstandig mevrouw de Vries om stoppen met waarschuwen. icon_thumbup.gif

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

STUDY: CCP Virus Variant Affects Vaccinated People More Than Unvaccinated People

Maggie Mitchell - April 11, 2021

New study findings

Tel Aviv University found that a South African variant of COVID-10 can affect people who received the Pfizer vaccine more than unvaccinated individuals.

The study hasn’t been peer-reviewed, but it suggests that the B.1.351 variant of COVID was found eight times more than people who hadn’t received a shot. This is 5.4 percent against 0.7 percent. Clalit Health Services is a top Israeli health-care provider, and they worked on the study too.

“We found a disproportionately higher rate of the South African variant among people vaccinated with a second dose, compared to the unvaccinated group,” said Adi Stern of Tel Aviv University. “This means that the South African variant is able, to some extent, to break through the vaccine’s protection.”

The study worked on information obtained from 400 people who got at least one shot of Pfizer/BioNTech shots and had got the COVID variant. The information was compared to the number of people who got the virus and were unvaccinated. People in Israel got Moderna’s vaccine, but it wasn’t part of the study.

“It is the first in the world to be based on real-world data, showing that the vaccine is less effective against the South Africa variant, compared to both the original virus and the British variant,” said Professor Ran Balicer, director of research at Clalit, according to news reports.

The results of this study were shocking.

“Based on patterns in the general population, we would have expected just one case of the South African variant, but we saw eight,” Stern told the Times of Israel. “Obviously, this result didn’t make me happy.” He added, “Even if the South African variant does break through the vaccine’s protection, it has not spread widely through the population.”

He added: “These preliminary findings necessitate close continued attention to the dissemination of this strain in Israel, emphasizing the need for epidemiological monitoring and systematic sequencing, in order to contain further spread of the South African variant in Israel.”

The South African variant accounts for less than one percent of all COVID cases among people in Israel.

“This means that the Pfizer-BioNtech vaccine, though highly protective, probably does not provide the same level of protection against the South African (B.1.351) variant of the coronavirus,” the study said.

Israel has a “vaccine passport” system that provided vaccinated individuals with privileges. Civil liberties groups criticize systems of this kind, suggesting it hurts people’s rights and their privacy. Do we need a two-tiered class system?

Join Our Telegram channel here: https://t.me/TheTrueReporter

Source: The Epoch Times

https://thetruereporter.com/study-ccp-v ... ed-people/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door sjun »

“COINCIDENCE THEORISTS”? OFFICIALS DOWNPLAY VAX ADVERSE EFFECTS
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

Kom op Sjun. Ik respecteer jullie beslissing om je niet te laten vaccineren. Maar respecteer mij en andere mensen dan ook die zich wel laten vacineren.

En dat doe je niet door dit soort filmpjes te posten van antivax sites. Ik heb al vaker gezegd, als jullie stoppen , dan stop ik ook.

Maar nu we toch bezig zijn. Kijk even wat er gebeurd als een land het nut van vaccineren niet inziet. Ik weet dat jij graag video's bekijkt, dus bekijk deze video ook even. In het artikel vind je nog een video.

Covid: Younger Brazilians fall ill as cases explode

Concern is growing in Brazil about the rising number of young people who are critically ill in hospital with Covid-19.

Research suggests more than half of patients being treated in intensive care last month were under 40.

The BBC's Mark Lowen visited Latin America's largest cemetery, a makeshift hospital and a vaccine hub to find out why the handling of the pandemic in Brazil has become a public health disaster.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door sjun »

Die mensen zouden eens wat moeten doen aan hun BMI, aan hygiënebewustzijn en ventilatie en aan het leren van de bevolking om gezonder voedsel naar binnen kunnen gaan werken om hun eigen weerstandsvermogen te vergroten. Verder denk ik dat the Wallstreet Journaal enig belang bij het pleasen van farmaceutische adverteerders heeft. Ze zitten dan ook behoorlijk in het pushen van vaccins.
Laatst gewijzigd door sjun op wo apr 14, 2021 2:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

sjun schreef:
wo apr 14, 2021 2:11 pm
Die mensen zouden eens wat moeten doen aan hun BMI, aan hygiënebewustzijn en ventilatie en aan het leren van de bevolking om gezonder voedsel naar binnen kunnen gaan werken om hun eigen weerstandsvermogen te vergroten.
:scratch: Ongelofelijk Sjun...Wat een beschuldiging. Wat weet jij van die mensen af.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door sjun »

De beelden van de slachtoffers spreken duidelijke taal al zou het natuurlijk kunnen dat het zuiver toevallig is wat er zoal in beeld komt.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

sjun schreef:
wo apr 14, 2021 2:17 pm
De beelden van de slachtoffers spreken duidelijke taal al zou het natuurlijk kunnen dat het zuiver toevallig is wat er zoal in beeld komt.
Wat een compassie Sjun. Heel goed. :applause:

Als iemand stikt in een pinda...Had hij maar niet een pinda moeten eten.

Als iemand zwaargewond raakt door een auto ongeluk....Had hij maar niet in een auto moeten stappen.

Als iemand omkomt in een vliegtuigramp...Had hij maar niet in een vliegtuig moeten stappen.

Als iemand verdrinkt...Had hij maar niet moeten gaan zwemmen.

Als iemand aangereden wordt op zijn fiets...Had hij maar niet moeten gaan fietsen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

Ik snap ook niet waarom mensen zoveel zoveel vertrouwen in die vaccins hebben. Alsof die altijd zaligmakend zijn. Er komen trouwens steeds meer berichten volgens welke de huidige coronavaccins niet beschermen tegen de mutaties die zich sinds enkele weken snel verbreiden.
Nadat al bekend werd dat AstraZeneca slechts beperkt effectief is tegen de “Zuid-Afrikaanse mutatie”, kan blijkbaar ook het vaccin van Pfizer/BioNTech niet betrouwbaar tegen de mutatie beschermen. Israëlische wetenschappers zouden er nu achter zijn gekomen dat daarmee gevaccineerde mensen bovenproportioneel vaak met de virusvariant B.1.351 besmet raken.

“De Zuid-Afrikaanse variant is in bepaalde omvang in staat om de beschermende werking van het vaccin te doorbreken”, verklaarde de medeauteur van het onderzoek, Adi Stern van de Universiteit Tel Aviv, tegenover het persbureau AFP.

De onderzoekers hebben voor hun onderzoek de data van de grootste Israëlische ziektekostenverzekeringsmaatschappij Clalit van in totaal 400 met corona besmette personen beoordeeld – zowel van personen met een volledige als van personen met een gedeeltelijke vaccinbescherming. Bij mensen die al een tweede dosis van het vaccin hebben gekregen, was “een onevenredig groter aantal van de Zuid-Afrikaanse variant te zien dan bij de niet gevaccineerde groep”, aldus Stern.

https://ejbron.wordpress.com/2021/04/14 ... -lockdown/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door sjun »

Ariel schreef:
wo apr 14, 2021 2:59 pm
sjun schreef:
wo apr 14, 2021 2:17 pm
De beelden van de slachtoffers spreken duidelijke taal al zou het natuurlijk kunnen dat het zuiver toevallig is wat er zoal in beeld komt.
Wat een compassie Sjun. Heel goed. :applause:

Als iemand stikt in een pinda...Had hij maar niet een pinda moeten eten.

Als iemand zwaargewond raakt door een auto ongeluk....Had hij maar niet in een auto moeten stappen.

Als iemand omkomt in een vliegtuigramp...Had hij maar niet in een vliegtuig moeten stappen.

Als iemand verdrinkt...Had hij maar niet moeten gaan zwemmen.

Als iemand aangereden wordt op zijn fiets...Had hij maar niet moeten gaan fietsen.
Wat een prachtige toescheijvung. Cancelcultuur gebruikt dezelfde emo-chantage. Wel leuk volgend de verwachtingen meedoen hoor want anders bestickering tot de sociale dood volgt.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

EU not to renew AstraZeneca, J&J Covid-19 vaccine contracts on expiry

Last Updated at April 15, 2021 01:49 IST

A spokesman for the EU Commission said it was keeping all options open to be prepared for the next stages of the pandemic, for 2022 and beyond

The European Union (EU) Commission has decided not to renew Covid-19 vaccine contracts next year with AstraZeneca and Johnson & Johnson (J&J), Italian daily La Stampa reported on Wednesday, citing a source from the Italian health ministry.

“The European Commission, in agreement with the leaders of many (EU) countries, has decided that the contracts with the companies that produce (viral vector) vaccines that are valid for the current year will not be renewed at their expiry,” the newspaper reported.

It added that Brussels would rather focus on Covid-19 vaccines using messenger RNA (mRNA) technology, such as Pfizer's and Moderna’s. A spokesman for the EU Commission said it was keeping all options open to be prepared for the next stages of the pandemic, for 2022 and beyond. “We cannot, however, comment on contractual issues,” the spokesman added.

Later on Wednesday the President of the European Commission said the EU was in talks with Pfizer and BionTech for a new contract for 1.8 billion doses, confirming a Reuters report from last week. “We need to focus on technologies that have proven their worth. mRNA vaccines are a clear case in point,” she added. [...]

https://www.business-standard.com/artic ... 060_1.html
Mensen hebben maar enkele maanden immuniteit met zo’n vaccin. Er moest dus kennelijk eindeloos door gevaccineerd worden...

En ja, hier lees ik het al. Voortaan dus elk half jaar een prikje. icon_thumbdown.gif
Vaccineren zonder einde: Chefs van Pfizer en Moderna kondigen “opfrissing” aan

Geplaatst op 16 april 2021

Elk jaar vaccineren

De chef van Pfizer zegt dan een derde vaccinatie met het Pfizer/BioNTech-vaccin noodzakelijk zal zijn. Ook de chef van Moderna kondigde een “opfrisvaccinatie” voor de herfst aan. De reden zouden volgens de bazen van de ondernemingen vooral de virusmutaties zijn. Daarna dient er elke zes tot twaalf maanden gevaccineerd te worden.

Wens kwam uit Israël

Vorige week nog eiste de Israëlische minister-president Benjamin Netanyahu elke zes maanden een vaccinatie. Nu hebben de beide chefs van de farmaceutische concerns Moderna en Pfizer min of meer gelijkluidende statements tegenover CNBC afgegeven.

De chef van de farmaceutische gigant Pfizer/BioNTech, Albert Bourla, zei letterlijk tegenover CNBC:

“Een waarschijnlijk scenario is dat er waarschijnlijk een derde dosis nodig zal zijn ergens tussen 6 en 12 maanden en daarna, vanaf dat moment een jaarlijkse opfrisvaccinatie, maar dat alles moet nog bevestigd worden. En opnieuw zullen de virusvarianten een sleutelrol spelen.”

Ook Stephane Bancel, de chef van Moderna, kondigde volgens CNBC een derde vaccinatiedosis voor de herfst aan. De Nationale Gezondheidsautoriteit van de VS (NIH) onderzoekt ondertussen sinds vorige maand enkele mogelijke vaccinkandidaten voor deze “vaccinopfrissing”.

Vaccins tegen mutanten
Reden voor de noodzakelijkheid zouden de virusmutaties zijn. Volgens de wetenschappelijke Covid-woordvoerder van de regering-Biden, David Kessler, zouden de mutaties het effect van de vaccinaties “uitdagen”.

Noodsituatietoelating zonder klinische studies
De chef van Moderna kondigde verder aan dat er nagedacht wordt over een combinatie van vaccins voor de seizoengriep en Covid-19. Deze zou, volgens het bericht van CNBC, door de Amerikaanse toelatingsautoriteit (FDA) (FDA) net zo behandeld worden als de vaccinaties tegen de griep, dat wil zeggen door een noodsituatietoelating van de FDA zou het “zonder lang durende klinische studies” mogelijk het medicament op de markt te brengen.

Onverholen experimenten
Pfizer en Moderna willen de mensen dus jarenlang met niet of nauwelijks geteste en sowieso al experimentele mRNA-gentherapieinjecties vaccineren. Over de al bekende zwaarwegende bijwerkingen van de vaccins heeft “Wochenblick” meermaals bericht. Welke effecten een jaarlijkse vaccinatie zou kunnen hebben, durft men niet te beschrijven. Ondertussen wordt zelfs helemaal niet meer geprobeerd om dit experiment voor de mensen te verbergen.

Bron: wochenblick.at

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2021/04/16 ... ssing-aan/
Laatst gewijzigd door Pilgrim op ma apr 19, 2021 12:04 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door hans van de mortel »

Volgens mij . . .

Kan vaccineren bij gezonde mensen geen kwaad.


De eventuele bijverschijnselen zullen te verwaarlozen zijn. Immers, door de sterke gezondheidsstructuur van de gezonde mens, heeft hij niets te vrezen. Tip. Laten we niet vergeten dat muziek een belangrijk onderdeel in de hersenen is en een positieve bijdrage levert aan een goede gezondheid. Zeker weten doe ik het niet, dus laat ik het er maar op houden dat wanneer je tijd gekomen is, je hoe dan ook uit de roulatie verdwijnt. Het juiste DNA in combinatie met een sterke cellenstructuur, die ook terug te vinden is bij je voorouders, geeft voldoende zekerheid. Desondanks: in het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst. Volgens mij wel als bescherming tegen virussen, waar de zwakken in de overvolle samenleving als eersten verplicht zijn de pijp aan maarten te geven. Niks mis mee, want opgeruimd maakt weer plaats voor nieuwe ladingen asiel parasieten met een islamitisch paspoort.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie