De gevaren van vaccins

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

hans van de mortel schreef:
wo mar 31, 2021 12:46 pm

Nadenken! Hersenen gebruiken! De uitgever gaat het maar om één ding: snel geld verdienen.
Zeker weten. Nadenken! Hersenen gebruiken!

Alleen hebben die vaccinaties niks met computers te maken, en vaccins worden niet gemaakt om snel geld te maken, maar om mensen te beschermen.

Dat is het verschil.

Ik denk ook wel eens dat farmaceuten soms te veel winst op medicijnen maken, maar een gezonde winst maken is nodig omdat farmaceuten nu eenmaal geld nodig hebben voor onderzoek van medicijnontwikkeling.

Farmaceuten moeten transparant zijn over de kosten en medicijnen maken tegen een redelijke prijs.

Doen ze dat niet, dan moeten de farmaceuten op hun vingers getikt worden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

Na de eerder genoemde e-mail kreeg ik gisteren ook een officiële brief met het verzoek om me te laten vaccineren. Die brief ligt nu in de papierbak. Ik heb het verzoek natuurlijk bij mijn artsenpraktijk beleefd afgewimpeld. Als terloops vroeg ik nog even hoeveel mensen hier op in gingen. Ik kreeg als antwoord dat de meeste mensen zich inderdaad lieten vaccineren. Je kon ook niet je eigen vaccin uitkiezen. Bij mij zouden ze dus dat spul van AtraZeneca ingespoten hebben als ik niet geweigerd had. Best wel sneu voor de mensen die er op ingegaan zijn als je denkt aan de verschrikkelijke bijwerkingen, waaronder de dood. Hier de stand van zaken m.b.t. dood door vaccins en andere bijwerkingen. Bijna 4000 doden tot 24 maart. Elders las ik dat inmiddels de 5000 gepasseerd is.

3,964 DEAD 162,610 injuries: European database of adverse drug reactions for covid-19 "vaccines"

Ook het aantal miskramen schiet, sinds het begin van de vaccinaties, geweldig omhoog.

En dan te bedenken dat dit nog maar het begin is... Ik ben blij dat ik voor de eer bedankt heb! :smile7:
Laatst gewijzigd door Pilgrim op vr apr 02, 2021 2:53 am, 3 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

AstraZeneca: Met etikettenzwendel naar een nieuw begin

Geplaatst op 31 maart 2021

Het is gewoon niet te geloven met welke doortraptheid de bevolking eens temeer voor de gek gehouden dient te worden als het erom gaat om door te blijven gaan met de proefserie op mensen met de in een snelle procedure toegestane Covid-vaccins.

Nadat de “resultaten” van de vaccinaties met het vaccin van AstraZeneca verwoestende resultaten aan het licht gebracht hadden – het palet reikte van zware bijwerkingen tot bewezen sterfgevallen – maakt men nu gebruik van een bijzonder doortrapte truc om het in diskrediet geraakte vaccin zogezegd schoon te wassen:

“Covid-19 vaccin AstraZeneca” wordt zonder dralen “Vaxzevria”
De toelating werd vorige week al door de EMA (European Medicin Agency) op 25 maart 2021 veranderd.

https://ejbron.wordpress.com/2021/03/31 ... euw-begin/
Ze hebben dus gewoon even de naam veranderd. Dit zou 'mijn' vaccin geweest zijn als ik die vaccinatie geaccepteerd had. Het is eigenlijk te gek voor woorden dat je niet je eigen vaccin mag uitkiezen. Als ik een corona-gelovige geweest zou zijn en me had willen laten vaccineren, dan zou dit een reden geweest zijn om er van af te zien. De meeste sterfgevallen komen trouwens door het Pfizervaccin, maar ik weet niet of dat in verhouding is. Het zou kunnen dat de vaccins van Pfizer het meest gebruikt worden.
Laatst gewijzigd door Pilgrim op zo apr 04, 2021 12:53 am, 3 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door xplosive »

Maar stel dat je jezelf op een alternatieve manier tegen virussen in het algemeen wil beschermen en dus ook tegen het coronavirus met voedingssupplementen en met een bepaalde voeding zoals sjun bijvoorbeeld al meermalen heeft aangegeven (en wie zegt mij dat dat een slechtere methode is dan de vaccinatiemethode) dan wordt je straks als tweederangsburger behandeld ten opzichte van mensen die gevaccineerd zijn hoewel je daarmee misschien beter voor je gezondheid (voor jezelf en die voor anderen) zorgt dan door je te laten vaccineren. Welke rechtvaardigheid schuilt daar dan in? Leven we zo langzamerhand wereldwijd in een vaccinatietirannie?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door hans van de mortel »

xplosive schreef:
do apr 01, 2021 3:06 am
Leven we zo langzamerhand wereldwijd in een vaccinatietirannie?
De heersende macht bepaalt.

Democraat, tiran, dictator, Allah, of profeet Mohammed als generaal - stinken doen ze allemaal.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

Zomaar een vraagje. Hebben jullie je al laten vaccineren of zijn jullie nog van plan dat te doen?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door sjun »

Niet van plan. ik heb al in verschillende werkomgevingen gewerkt waar Corona en andere griepachtige virussen wat mensen ziek thuis hield. Ook heb ik voor enkelen met corona de boodschappen gedaan en bij hen thuis afgeleverd zonder zelf geïnfecteerd te raken. Kennelijk heb ik een uitstekend immuniteitssysteem mede als gevolg van bewuste voeding, voldoende beweging, frisse lucht en hygiënisch bewustzijn. Daarnaast heb ik me ook niet gek laten maken door een aangezwengelde angstpsychose in de massamedia.

Let wel ik stel hier niet dat ik het niet zou kunnen oplopen, ik stel dat ik er wel mee leer leven zoals ik dat ook met de griep, rhinovirus, EV-D68, HBOV-1 (een variant van het Boca virus), het HPIV-virus en het RSV(respiratoir syncytieel)-virus. Ook voor weerstand tegen die ziekteverwekkers heb ik geen injectie direct in de bloedbaan nodig gehad. Ik zie dus niet in waarom dit dan wel voor een Coronavirus zou moeten.

Anderen kunnen hier natuurlijk vanwege eigen redenen en wegingscriteria anders over denken en tot andere keuzen komen. Wat mij betreft blijft artikel 11 van de Nederlandse grondwet dan ook gegarandeerd.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
do apr 01, 2021 1:04 pm
Zomaar een vraagje. Hebben jullie je al laten vaccineren of zijn jullie nog van plan dat te doen?
Ik laat me vaccineren als het mijn beurt is, maar door mijn leeftijd heb ik het "geluk" dat ik pfizer krijg.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Mahalingam »

Ik heb een dinsdag de Pfizer prik gehad.
Toen ik er heen ging had ik 4 A4-tjes bij me (formulieren)
Toen ik weg ging had ik 5 A4-tjes bij me.
Op een papiertje lees ik over de meest voorkomende bijwerkingen (meestal 1 tot 3 dagen):
Pijn op de plek van de prik (meer dan 80%). Ja heb ik maar minder erg dan die van de jaarlijkse griepprik.
Moe zijn (meer dan 60%). Zonnetje, warm, het is nu niet vermoeiend leven.
Hoofdpijn (meer dan 50%). Nee, wel tandvleeskiespijn.
Spierpijn (meer dan 30%). Ja, maar ik heb gisteren dan ook heel veel gefietst voor de eerste keer dit jaar.
Koorts (meer dan 10%). De oorthermometer zegt: nee.

Even somberen: wat niet is kan allemaal nog komen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door xplosive »

sjun schreef:
do apr 01, 2021 2:39 pm
Wat mij betreft blijft artikel 11 van de Nederlandse grondwet dan ook gegarandeerd.
Zie Artikel 11: Onaantastbaarheid lichaam.

In het buitenland is dat niet zo vanzelfsprekend. En misschien verandert dat in Nederland ook ooit nog.

Zie Vaccinatieplicht rukt op in buitenland.

Deze wereldwijde opmars kan op den duur ook Nederland treffen.

Dus de waarborging van de bescherming van je lichaam zou dan zomaar ooit aangetast kunnen worden. Ik sluit dat niet uit.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door xplosive »

Pilgrim schreef:
do apr 01, 2021 1:04 pm
Zomaar een vraagje. Hebben jullie je al laten vaccineren of zijn jullie nog van plan dat te doen?
Ik ben nog niet opgeroepen voor vaccinatie. Ik heb wel mijn bedenkingen. Met de manier waarop ik nu leef zou ik al voldoende beschermd moeten zijn, dus wat dat betreft zou vaccinatie voor mij niet hoeven. Maar ik zie het er van komen dat als je je niet laat vaccineren je ernstig beperkt wordt in je bewegingsvrijheid ten opzichte van mensen die zich wel laten vaccineren. Ik sluit zelfs niet uit dat een keuze om mijzelf niet te laten vaccineren op termijn tot mijn ontslag zou kunnen leiden als er ooit een vaccinatiebewijs van mij geëist wordt en ik dat niet kan tonen. Of dat het op mijn werk officieel niet zo gespeeld wordt maar onofficieel wel. Dus alleen om al die ellende te voorkomen overweeg ik om mij wél te laten vaccineren en dan maar hopen dat die vaccinatie geen ernstige bijwerkingen heeft en dat mijn gezonde leefstijl mij ook dáár tegen beschermt (tegen de eventuele negatieve effecten van vaccinatie dus). Ik zit er wel mee in mijn maag dat ik mij dan feitelijk op die manier laat chanteren.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

Ik zou het dan toch zoveel mogelijk uit stellen. Ik ben zelf doodsbenauwd voor die vaccins.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door sjun »

THE AGE OF GENETICALLY MODIFIED HUMANS HAS ARRIVED
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door sjun »

FAGG: “Meer dan 9.000 bijwerkingen gemeld na toedienen coronavaccin”
Sinds de start van de vaccinaties in België zijn er al 9.396 bijwerkingen gemeld na een inenting tegen het coronavirus. Bij 65 meldingen werd een overlijden gemeld, al is er nog steeds geen oorzakelijk verband vastgesteld met de vaccins. Dat blijkt uit het wekelijks overzicht van het Federaal Agentschap voor Geneesmiddelen en Gezondheidsproducten (FAGG).
jvh
Bron: BELGA, Gisteren om 15:05

Het gaat om cijfers die gelden tot en met 29 maart. Op dat moment hadden 1.236.430 personen ten minste één dosis van een Covid-19-vaccin gekregen. Er werden 9.396 bijwerkingen gemeld via het online Covid-meldingsformulier.

Hiervan werden er 2.845 in de Europese geneesmiddelenbewakingsdatabank EudraVigilance geregistreerd. Van die bijwerkingen ging het in de overgrote meerderheid van de meldingen over koorts, spierpijn, onwel voelen en reacties ter hoogte van de injectieplaats. “Deze reacties zijn gekende bijwerkingen en zijn in de bijsluiter beschreven. Dit zijn normale reacties die wijzen op de activatie van het immuunsysteem. Ze verdwijnen meestal na een tweetal dagen”, benadrukt het FAGG.

Bij de vaccins van Pfizer/BioNTech en Moderna werden deze bijwerkingen vaker gemeld na toediening van de tweede dosis, terwijl bij het AstraZeneca-vaccin deze vaker werden gemeld bij de eerste dosis. De overgrote meerderheid van deze meldingen (1.683) wordt als ernstig beschouwd omwille van tijdelijke arbeidsongeschiktheid of de onmogelijkheid om het huis te verlaten.

65 overlijdens
In totaal 65 meldingen zijn overlijdens. Er is volgens het FAGG tot nu toe geen formeel oorzakelijk verband met een Covid-19-vaccin vastgesteld. Er is geen gemeenschappelijk klinisch beeld en er is een verschillende tijdspanne tussen toediening en overlijden.

Het geneesmiddelenagentschap benadrukt ook nog dat deze informatie betrekking heeft op vermoedelijke bijwerkingen. Dat wil zeggen medische gebeurtenissen die na het gebruik van een vaccin zijn waargenomen, maar die niet noodzakelijk zijn gerelateerd aan of veroorzaakt door het vaccin.
HBVL 01.04.21

In een ander medium viel dan weer dit bericht te lezen weeg daarom beide berichten zelf ter beoordeling:
‘Eindelijk positief nieuws’: coronavaccins houden wel degelijk overdracht van het virus tegen

Wetenschappers vermoedden het al, maar nu is het zeker: de coronavaccins van Pfizer en Moderna gaan niet alleen ziekte, maar ook de overdracht van het virus tegen. Daarmee kan een streep door het argument tegen vaccinatie dat vaccins toch niet zouden helpen tegen de epidemie.

MAARTEN KEULEMANS1 april 2021
“Dit is heel belangrijk, eindelijk weer eens positief nieuws”, reageert hoogleraar immunologie Marjolein van Egmond op de nieuwe bevindingen uit Israël en de Verenigde Staten. “Het komt voor de meeste onderzoekers totaal niet onverwacht. Maar voor mensen die zich afvragen waarom je je als jongere zou laten vaccineren, is dit zeer belangrijk. Nu kun je keihard zeggen: dat doe je omdat je er besmettingen mee voorkomt.”

Duidelijk was al dat de coronavaccins zo’n 95 procent van de ziektegevallen voorkomen en ziekenhuisopnames en sterfte nagenoeg geheel voorkomen. Maar de mogelijkheid dat het virus zich intussen onopgemerkt via kleine infectietjes van neus tot neus zou verspreiden, stond in theorie nog open.

Een nieuwe studie in Israël laat nu zien dat het vaccin van Pfizer ook 94 procent van deze ‘asymptomatische’ infecties voorkomt. In de VS volgden wetenschappers van de gezondheidsdienst CDC intussen vierduizend ingeënte zorgmedewerkers: de vaccins van Pfizer en Moderna bleken 90 procent van de asymptomatische infecties te voorkomen.

Natuurlijk blijft er nog altijd een kans van 1 op 10 tot 1 op 20 dat een gevaccineerde het virus wél doorgeeft. “Maar die kans wordt wel erg klein, zeker als twee gevaccineerden elkaar tegenkomen”, zegt Van Egmond. “En als minder mensen het virus verspreiden, slinkt het R-getal en verdwijnt het virus langzamerhand uit het openbare leven.”

Wat met AstraZeneca en Janssen?
Voor de vaccins van AstraZeneca en Janssen moeten de resultaten van de grote studies nog komen. Maar in de testfase van het AstraZeneca-vaccin bleek de inenting in elk geval 6 op de 10 symptoomvrije infecties te voorkomen, en de prik van Janssen ongeveer 75 procent.

De Amerikaanse studie bevestigt opnieuw dat echt volledig ‘asymptomatische’ infecties maar weinig voorkomen. Van de 205 infecties die tijdens de studie opdoken, verliepen er slechts 22 zonder dat de geïnfecteerde er iets van merkte.
De Morgen 01.04.21

Iets meer over de studies waaraan on het artikel gerefereerd wordt:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

Hoeveel voorraad hebben we nog in Nederland van AstraZeneca ? Wordt het al tijd om de vaccins van AstraZeneca door de WC te spoelen?
Vrouw overleden na vaccinatie met AstraZeneca

In Nederland is een vrouw overleden na toediening van het AstraZeneca-vaccin. Dat meldt bijwerkingencentrum Lareb op haar website.

Volgens Lareb waren er vijf meldingen van uitgebreide trombose met een laag aantal bloedplaatjes na vaccinatie met het AstraZeneca-vaccin. Het trad op 7 tot 10 dagen na vaccinatie. Het gaat om vrouwen tussen de 25 en 65 jaar.

Drie patiënten hadden uitgebreide longembolieën, van wie er een is overleden en één had ook een hersenbloeding. Een andere patiënte had een uitgebreide trombose van de buikaderen. Eén patiënte ontwikkelde een trombose van de slagaders in de benen.

In de periode waarin de klachten optraden zijn grofweg 400.000 mensen met AstraZeneca gevaccineerd.

Lareb berichtte eerder over drie meldingen waarin sprake was van een combinatie van trombose met een verlaagd aantal bloedplaatjes. Op dat moment was onvoldoende duidelijk of er sprake was van hetzelfde beeld als dat in andere landen was gezien, zegt het centrum.

Europa
De meldingen lijken vergelijkbaar met andere meldingen in Europa. Net als in andere landen gaat het om een combinatie van uitgebreide vormen van trombose in combinatie met een sterke daling van het aantal bloedplaatjes. Ook traden de klachten op na 7-10 dagen na vaccinatie bij vrouwen jonger dan 60-65 jaar.

De Nederlandse meldingen zijn doorgestuurd naar de EMA en worden meegenomen in het vervolgonderzoek.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
do apr 01, 2021 4:12 pm
Ik heb een dinsdag de Pfizer prik gehad.
Ik las in de krant dat mensen geboren in 1947 kunnen bellen voor een prik afspraak. Dat heb ik dus maar even gedaan, en gevraagd of ik in Alphen mijn prik kan halen.

Ik had onmiddelijk contact met de centrale en ik werd keurig geholpen. Dinsdag om 10.35 kan ik mijn prik halen, en toen ik haar een compliment gaf, en vertelde dat mijn man 6 weken moest wachten voor zijn prik in Leiden, zei ze onmiddelijk "dan kijk ik toch even of er voor hem samen met u ook plek is in Alphen. "

Dat kon, en nu kunnen we dus samen op dezelfde tijd onze vaccinatie krijgen. Het wordt dus ook voor ons de Pfizer prik.
Even somberen: wat niet is kan allemaal nog komen.
We zijn inmiddels een dag verder. Hoe is de stand van zaken nu, of moeten we nog even door somberen.

Ik lees net dat er een tijdelijke stop vaccineren AstraZeneca bij 60-minners is. Omdat mensen onder de 60 het vaccin niet meer vertrouwen.

Nou heb ik een donkerbruin vermoeden dat mensen boven de 60 het AstraZeneca ook niet meer vertrouwen.
Dat wordt nog wat....
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
wo mar 31, 2021 1:25 pm
hans van de mortel schreef:
wo mar 31, 2021 12:46 pm

Nadenken! Hersenen gebruiken! De uitgever gaat het maar om één ding: snel geld verdienen.
Zeker weten. Nadenken! Hersenen gebruiken!

. . . en vaccins worden niet gemaakt om snel geld te maken, maar om mensen te beschermen.
Ach maar natuurlijk. Vergissen is menselijk. De vaccins zijn gratis.

Wist ik veel . . . De overheid betaalt de vaccins en daar zullen wij echt nog voor moeten opdraaien. Bijvoorbeeld door belasting op ramen te betalen. Of doordat de BTW verhoogd wordt, óf . . . duizend-en-een opties liggen voor het oprapen op de stoep voor de deur van de overheid. Maar om in de nuance van Ariel te denken, zou het best eens kunnen zijn dat we straks met zijn allen in blijdschap constateren dat het geld voortaan echt gratis is. Had ik niet al eerder gewag gemaakt van de oorgkleppenstrategie van mensen, die moe zijn geworden om zelfstandig kritisch te denken, omdat Nederland nu eenmaal gezegend is met een minister-president die niet van liegen houdt en zich omringd weet van een stel eersteklas poppenkastspelers? [icon_lol.gif]
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door sjun »

Afbeelding

Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

35 mensen doof en 25 blind na coronaprik, AstraZeneca scoort het slechtst

3 april 2021

In Groot-Brittannië zijn 35 gevallen van doofheid en 25 gevallen van blindheid gemeld na toediening van de experimentele coronavaccins. Bij de Britse tegenhanger van het Lareb, het Yellow Card Scheme, waren tot eind februari 191.832 gevallen van bijwerkingen geregistreerd, schrijft website LifeSiteNews.

Het AstraZeneca-vaccin scoort het slechtst: deze prik is goed voor 60 procent van de bijwerkingen en 58 procent van de gevallen van doof- en blindheid. In Groot-Brittannië zijn ook 402 mensen overleden na de coronavaccinatie.
[...]
En wat doen we in Nederland als wordt aangekondigd dat het AstraZeneca-vaccin voorlopig niet wordt toegediend aan 60-minners vanwege de bijwerkingen? Dan vaccineren we snel de 60-plussers en ‘hoeven we geen enkel vaccin weg te gooien!’

https://www.ninefornews.nl/35-mensen-do ... -slechtst/
Ik ben 60-plusser. Dit zou dus mijn ‘prikkie’ geweest zijn, als ik het geaccepteerd had. Ik kan geen zinnige verklaring bedenken waarom een vaccin dat slecht is voor 60-minners wel goed zou zijn voor 60-plussers.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

Trombose-experts woedend over tijdelijke stop van het AstraZeneca-vaccin: ‘Dit is ontluisterend’

Trombose-experts zijn verbijsterd dat is besloten tot een tijdelijke prikstop met het AstraZeneca-vaccin op basis van incomplete gegevens en zonder dat ook maar een van hen is geraadpleegd. ‘Als je alle deskundigen passeert, dan komt dat in de buurt van arrogantie’, zegt hoogleraar Hugo ten Cate. ‘Ik word steeds bozer over hoe dit is gegaan.’

Vrijdagmiddag maakte het ministerie van VWS bekend dat het vaccin voorlopig niet meer aan mensen onder de 60 jaar wordt gegeven omdat nu ook in Nederland bij vijf vrouwen een ernstige vorm van trombose is vastgesteld. Maar vooralsnog wijst niets op het verdachte ziektebeeld waar nu zoveel om te doen is, zeggen de experts.

In een aantal Europese landen is bij mensen die waren gevaccineerd een zeldzame stoornis in de bloedstolling ontdekt. Volgens Europese deskundigen heeft het vaccin bij hen vermoedelijk een extreme reactie van het immuunsysteem uitgelokt waardoor antistoffen tegen de eigen bloedplaatjes worden aangemaakt. Die antistoffen zijn in het bloed te traceren. Maar bij twee van de vijf Nederlandse vrouwen zijn helemaal geen antistoffen gevonden, zo valt te lezen op de site van bijwerkingencentrum Lareb, bij de drie anderen wordt dat nog onderzocht.

‘Dit is ontluisterend’, zegt Frits Rosendaal, hoogleraar klinische epidemiologie, gespecialiseerd in trombose. ‘Dit moet wel een politiek besluit zijn, uit angst dat er meer gevallen bij komen en dat de overheid dan een lakse houding wordt verweten.’ Vasculair geneeskundige en hoogleraar Pieter Willem Kamphuisen spreekt van ‘incidentenpolitiek’. Het besluit om tijdelijk te stoppen met vaccineren is vooral genomen op basis van emotie, niet op basis van wetenschap, zegt hij. ‘Het gaat om zo’n complex ziektebeeld, je hebt experts nodig om daarover te kunnen oordelen. Je moet eerst de gegevens analyseren en dán pas conclusies trekken.’

Kamphuisen vertelt dat komende week een overleg gepland staat van een werkgroep van trombose-experts met onder meer het RIVM en het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen. ‘Waarom krijgen wij niet de tijd om dit uit te zoeken en met een gedegen advies te komen?’

Woensdag komt het PRAC, het veiligheidscomité van Europese geneesmiddelenautoriteit EMA, met een advies op basis van alle Europese meldingen. Dan pas wordt duidelijk hoeveel verdachte gevallen er nu werkelijk zijn, en dus wat het mogelijke risico is. Zo is in Groot-Brittannië sprake van 30 gevallen (waarvan zeven dodelijk) op de 18 miljoen prikken, een zeven keer kleiner risico dan waarmee Nederland nu rekent, op basis van ongedefinieerde gevallen. Waarom niet de Europese rekensom afgewacht, vragen de trombose-experts zich af. ‘Pas als de EMA zegt dat er wat aan de hand is, moet je maatregelen nemen’, zegt Rosendaal. ‘Als woensdag het sein op groen gaat, hoe kunnen artsen dan nog uitleggen dat het vaccin tóch veilig is?’, vraagt Kamphuisen zich af.

Stuipen
Hugo ten Cate vertelt dat hij vrijdag een app kreeg van zijn zwager die nog nét een AstraZeneca-prik had weten te bemachtigen. Net nadat hij was gevaccineerd kwam het bericht dat er moest worden gestopt en werd iedereen achter hem in de rij weggestuurd. ‘Dat is toch geen actie waar de politiek mee aan kan komen? Je jaagt mensen de stuipen op het lijf zonde goede argumentatie.’

Terwijl de meeste mensen toch al moeite hebben met het interpreteren van risico’s, aldus Rosendaal. ‘Er heerst een verkeerd idee over het begrip veiligheid.’ Van vaccins worden terecht minder bijwerkingen geaccepteerd dan van medicijnen, zegt hij, omdat vaccins bestemd zijn voor gezonde mensen. Maar de risico’s zijn nooit nul, zoals de risico’s in het hele leven niet nul zijn. ‘Laten we uitgaan van de Nederlandse cijfers, met een risico op een verdacht ziektebeeld van ongeveer één op de 100 duizend prikken. Een derde van hen overlijdt, dan is de kans op sterfte één op de 300 duizend. Dat risico is vergelijkbaar met de kans op een dodelijk ongeval als je 220 kilometer gaat fietsen, of naar Madrid rijdt met de auto. Toch stappen we op de fiets.’

Hoogleraar en internist Ten Cate ziet alleen al op zijn poli jaarlijks enkele patiënten die een gevaarlijke sinustrombose hebben overleefd (bloedstolsels in de hersenvaten), het ziektebeeld waarvan zich nu in Duitsland dertig gevallen hebben voorgedaan na vaccinatie. ‘Bij acht van die tien, voorheen gezonde, patiënten is de trombose te herleiden tot het gebruik van de pil. De minister zou dus ook de pil uit de handel kunnen nemen. Maar dat gebeurt niet omdat we de afweging hebben gemaakt dat het risico op trombose acceptabel is gezien de winst die de anticonceptie oplevert.’

Rosendaal zit in een e-mailgroep met honderd Europese trombose-experts en er is er niet één, zegt hij, die pleit voor een vaccinatiestop. Zelfs zijn Duitse collega Andreas Greinacher, die als eerste aan de bel trok over de bijwerking, zei hem: ‘De ic’s liggen hier vol, natuurlijk moeten we doorgaan.’

Kamphuisen, internist in het Tergooi ziekenhuis, vertelt dat inmiddels 92 personeelsleden uit zijn ziekenhuis ziek thuis zitten met covid, sommigen zelfs nog uit de eerste golf. ‘Ze houden last van vermoeidheid en kortademigheid, het zijn vaak nog jonge mensen. Verlies dat niet uit het oog.’

‘Stoppen is zo kortzichtig dat het gevaarlijk wordt’, zegt Ten Cate. ‘Zo’n besluit verwacht ik niet van de overheid.’
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

xplosive schreef:
do apr 01, 2021 9:09 pm
Pilgrim schreef:
do apr 01, 2021 1:04 pm
Zomaar een vraagje. Hebben jullie je al laten vaccineren of zijn jullie nog van plan dat te doen?
Ik ben nog niet opgeroepen voor vaccinatie. Ik heb wel mijn bedenkingen. Met de manier waarop ik nu leef zou ik al voldoende beschermd moeten zijn, dus wat dat betreft zou vaccinatie voor mij niet hoeven. Maar ik zie het er van komen dat als je je niet laat vaccineren je ernstig beperkt wordt in je bewegingsvrijheid ten opzichte van mensen die zich wel laten vaccineren. Ik sluit zelfs niet uit dat een keuze om mijzelf niet te laten vaccineren op termijn tot mijn ontslag zou kunnen leiden als er ooit een vaccinatiebewijs van mij geëist wordt en ik dat niet kan tonen. Of dat het op mijn werk officieel niet zo gespeeld wordt maar onofficieel wel. Dus alleen om al die ellende te voorkomen overweeg ik om mij wél te laten vaccineren en dan maar hopen dat die vaccinatie geen ernstige bijwerkingen heeft en dat mijn gezonde leefstijl mij ook dáár tegen beschermt (tegen de eventuele negatieve effecten van vaccinatie dus). Ik zit er wel mee in mijn maag dat ik mij dan feitelijk op die manier laat chanteren.
Misschien is hier iets met juridische mogelijkheden aan te doen, las ik hier:
[...] Op dit moment kun je al twee verklaringen downloaden en vrijelijk gebruiken.
Spoiler! :
De eerste daarvan kun je aan je werkgever overhandigen wanneer die je verplicht deel te nemen aan een PCR-test of zelfs vaccineren. De werkgever verklaart daarin dat hij zich bewust is van de risico’s die dat met zich meebrengt en dat hij volledige aansprakelijkheid aanvaardt voor nu of toekomstige schade als gevolg van de test of de vaccinatie. Hij verklaart tevens dat hij hierover contact heeft gehad met zijn aansprakelijkheidsverzekeraar en dat deze daarmee instemt. De andere verklaring is soortgelijk en bestemd voor schoolbesturen wanneer die beginnen te experimenteren met de aan hen toevertrouwde kinderen door medische testen, mondkapjes of erger en waarin het bestuur gevraagd wordt te verklaren dat het de volle aansprakelijkheid daarvoor op zich neemt.

Het doel van deze aanpak is tweeledig:

– het werpt een duidelijk licht op de onzinnige regels die er doorgedrukt worden en de argeloosheid waarmee iedereen daar maar aan meewerkt en

– het schept angst bij de (directe) opdrachtgevers dat ze er in de toekomst wel eens niet zonder kleerscheuren vanaf kunnen komen.

Lees verder>>
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

Het schijnt vrij stil te zijn bij de vaccinatiecentra. Op diverse plaatsen lees ik dat er vrijwel niemand komt opdagen... :emm2:

Op 1 april twitterde Nico van Gog:
Nico van Gog
@NicovanGog

Je gelooft het of niet. Dit is de prik locatie Rai vanmiddag om 15.00. Er waren totaal 4 klanten. Die Hugo toch.

Afbeelding
Afbeelding

5:11 p.m. · 1 apr. 20215:11 p.m. · 1 apr. 2021[/url]
Onderstaande foto werd gemaakt bij het vaccinatiecentrum in Maassluis. Op andere plekken is het beeld niet anders. “Hier in Vlissingen ook dag in dag uit – als ik er passeer – hetzelfde beeld,” schrijft Hans.
Ron Coolen- van Houten
@ijzer67

Als antwoord op @WijnenTonnie @FlapFriesland en @hugodejonge

Dit is in Maassluis. 3 naar binnen zien gaan. Die dranghekken kunnen wel weg

Afbeelding

8:01 a.m. · 4 apr. 2021
Dit is niet mijn eigen persoonlijke ervaring. Toen ik mijn artsenpraktijk vroeg hoeveel mensen zich lieten vaccineren kreeg ik van de telefoniste te horen dat de meeste mensen dat deden. Tenzij ze loog natuurlijk...

Zie ook hier: Fotograaf maakt foto’s van lege parkeerplaats bij vaccinatiecentrum, wordt belaagd door beveiligers
Laatst gewijzigd door Pilgrim op ma apr 12, 2021 2:40 am, 2 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
ma apr 05, 2021 3:54 pm
Het schijnt vrij stil te zijn bij de vaccinatiecentra. Op diverse plaatsen lees ik dat er vrijwel niemand komt opdagen... :emm2:

Dit is niet mijn eigen persoonlijke ervaring. Toen ik mijn artsenpraktijk vroeg hoeveel mensen zich lieten vaccineren kreeg ik van de telefoniste te horen dat de meeste mensen dat deden. Tezij ze loog natuurlijk...
De ene keer zal het wat drukker zijn bij de vaccinatiecentra dan bijvoorbeeld op een paaszondag of maandag..

Maar nu krijgen we door tegenstanders van vaccinatie foto's van lege vaccinatiecentra te zien. :scratch: We hebben dit al vaker meegemaakt. Net zoals er een poos geleden steeds foto's op twitter verschenen van lege testlokaties.

Ik denk echt niet dat mensen geen vaccin meer willen hebben.

Maar als je in de bubbel van antivax en corona ontkenners zit, dan ga of wil je dat geloven
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:
ma apr 05, 2021 6:57 pm
Ik denk echt niet dat mensen geen vaccin meer willen hebben.

Maar als je in de bubbel van antivax en corona ontkenners zit, dan ga of wil je dat geloven.
Nou, dat zou misschien kunnen. Maar het is ook mogelijk dat een groot deel van de bevolking acht geslagen heeft op waarschuwingen van deskundige, maar vooral ook onafhankelijke virologen -die dus niet aan de leiband van de overheid en de farmaceutische industrie lopen- dat die vaccins niet zo heel ongevaarlijk zijn als ons door de massamedia en de farmaceutische industrie voorgespiegeld wordt. Hier een paar voorbeelden van insiders, die je niet vind bij de gewone massamedia:
Dramatische oproep aan WHO: topviroloog waarschuwt voor massale sterfte door Corona-vaccins
Spoiler! :
Door DissidentNL - 2021-03-19

“We zullen een enorme prijs betalen voor de massale vaccinatiecampagne tegen Corona”, zegt een vooraanstaand viroloog en ontwikkelaar van vaccins. Hij roept de WHO op om wereldwijd “onmiddellijk” te stoppen met vaccinatiecampagnes.

Een van ’s werelds meest vooraanstaande virologen en een groot voorstander van vaccins luidt de noodklok, bericht Epoch Times. Geert Vanden Bossche, die werkzaam is geweest op het gebied van infectieonderzoek en de ontwikkeling van vaccins voor de farmaceutische bedrijven Novartis en GlaxoSmithKline, alsmede voor de organisatie GAVI en de Bill & Melinda Gates Foundation, waarschuwt dat de massale vaccinatiecampagnes tegen het Coronavirus, een wereldwijde catastrofe van “epische proporties” zullen veroorzaken.

De deskundige richtte zich in dit verband rechtstreeks tot de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) in een open brief. Bossche is zo bezorgd over de huidige vaccinatie-inspanningen dat hij een dringend beroep heeft gedaan op het agentschap van de Verenigde Naties om “onmiddellijk” alle vaccinatiecampagnes tegen het coronavirus wereldwijd stop te zetten. Als dit niet gebeurt, zo zei hij, zullen “veel besmettelijker” virusvarianten alleen maar toenemen en uiteindelijk massale menselijke sterfgevallen veroorzaken.

In de brief schrijft hij: “Ik ben allesbehalve een tegenstander van vaccinatie. Als wetenschapper beroep ik mij normaal niet op een dergelijk platform om een standpunt in te nemen over kwesties in verband met vaccins. Als toegewijd viroloog en vaccindeskundige maak ik alleen een uitzondering wanneer de gezondheidsautoriteiten toestaan dat vaccins worden toegediend op een manier die de volksgezondheid in gevaar brengt. En vooral wanneer wetenschappelijk bewijs wordt genegeerd. De huidige, uiterst kritieke situatie dwingt mij tot deze noodoproep. Nu de ongekende omvang van de menselijke betrokkenheid bij de Covid 19-pandemie dreigt te leiden tot een wereldwijde catastrofe zonder weerga, kan deze oproep niet luid en duidelijk genoeg klinken en niet krachtig genoeg zijn.”

Bossche benadrukt geen kritiek te hebben op het vaccin zelf. De Corona-vaccins die tot dusver zijn goedgekeurd, zijn volgens hem ontwikkeld door “gewoon briljante” mensen. Maar, zegt hij, “gebruik alsjeblieft het juiste vaccin op de juiste plaats. En gebruik het niet in de hitte van een pandemie op miljoenen mensen.”

“Oncontroleerbaar monster”
Het vaccineren van mensen tegen het Coronavirus midden in een pandemie zal er volgens hem toe leiden dat het virus besmettelijker wordt. Dit zal ook de resistentie van de virussen tegen de vaccins verhogen, zei hij. Bovendien zegt Bossche dat massavaccinatie tegen het Coronavirus “hoogstwaarschijnlijk de adaptieve immuunontsnapping verder zal doen toenemen, aangezien geen van de huidige vaccins overdracht van de virusvarianten voorkomt”.

Immuunontsnapping betekent dat een gemuteerd virus de aangeboren immuniteit van het lichaam omzeilt. Zelfs het Corona-vaccin zal dan niet helpen tegen het gemuteerde virus. En als steeds meer mensen tegen Corona worden ingeënt, zouden dergelijke varianten, die reeds circuleren, steeds meer de kop opsteken en alleen maar besmettelijker worden. En zo wordt het “vrij onschuldige virus een oncontroleerbaar monster”, verklaart de deskundige in een interview met Dr. Philip McMillan na de publicatie van de brief aan de WHO.

Profylactische vaccins mogen nooit worden gebruikt bij bevolkingsgroepen die reeds aan een hoge infectiedruk zijn blootgesteld. Het gaat hier om basiskennis in de vaccinologie, die volgens Bossche reeds in het eerste jaar van de opleiding wordt onderwezen. Maar, zei hij, dit wordt op dit moment wereldwijd gepraktiseerd.

“We zullen hier een hoge prijs voor betalen. En ik word emotioneel omdat ik aan mijn kinderen denk, de jongere generatie. Ik bedoel, het is gewoon onmogelijk wat we hier doen. We begrijpen de pandemie niet,” zei Bossche.

Immuunsysteem vernietigd
De viroloog is ook zeer kritisch over de lockdown. Hij vindt het vooral onbegrijpelijk dat jongeren, van wie bekend is dat zij niet tot de risicogroep behoren en een goed immuunsysteem hebben, het contact met andere mensen wordt verboden.

In feite, zei hij, hebben de door de regering opgelegde lockdowns en gezichtsbedekkingen reeds varianten gecreëerd die wijzen op een potentiële immuunvlucht. “Die zullen alleen maar toenemen nu de massale inenting tegen het virus in volle gang is.” Ook dit is wetenschappelijk bewezen, aldus Bossche.

De wetenschapper waarschuwt ook dat vaccinatie tijdens de pandemie het immuunsysteem zal vernietigen. Hij is “meer dan bezorgd” over wat deze virale uitbraak zal doen. De mensheid zal door de vaccins “ernstige schade aan de aangeboren immuniteit” oplopen. Maar deze schade blijft niet beperkt tot de gevaccineerden. De gevaccineerden zouden gemuteerde virussen doorgeven aan de ongevaccineerden, wat een wereldwijde gezondheidscrisis zou veroorzaken. En dat zou veel erger zijn dan wat er zou zijn gebeurd als de pandemie haar natuurlijke verloop had gehad.

Selectieve immuunontwijking bevordert ook de verdere verspreiding van zeer besmettelijke stammen, aangezien massavaccinatie de ontvangers van vaccins steeds meer tot asymptomatische verspreiders maakt. Deze laatste brengen zeer besmettelijke virussen over op de onbeschermden of de nog niet geïnfecteerden. Dit is precies het tegenovergestelde van wat de vaccins geacht werden te doen,” zei hij.

Het is zelfs mogelijk dat de aangeboren immuniteit “volledig verloren gaat” – aangeboren immuniteit verwijst naar het natuurlijke vermogen van het lichaam om ziekteverwekkers te bestrijden door middel van een rijke, gevarieerde, niet-specifieke immuniteit.

“Er is genoeg wetenschappelijk bewijs op tafel gelegd. Helaas blijft het onaangeroerd door degenen met de macht om te handelen. Hoe lang kunnen we het probleem nog negeren als er momenteel massaal bewijs is dat virale immuunontsnapping nu de mensheid bedreigt? We kunnen moeilijk zeggen dat we het niet wisten – of niet gewaarschuwd waren,” benadrukt Bossche.

Dat massavaccinatie virale immuunontsnapping in de hand werkt, zal blijken uit de besmettelijkheids- en ziektecijfers in landen die in slechts enkele weken al miljoenen mensen hebben gevaccineerd. Bossche gaf de voorbeelden: Het VK, Israël en de VS. Hoewel het aantal besmettingen in deze landen daalt, zou het aantal gevallen van Covid 19 in de komende weken “ongetwijfeld” sterk stijgen.

De scherpe daling die we nu zien, kan gevolgd worden door een kortstondig plateau. Maar een latere sterke stijging van het aantal (ernstige) ziektegevallen is onvermijdelijk”, aldus de viroloog.

Dit moet duidelijk worden aangepakt, want “het gaat om menselijkheid”, benadrukt hij. “Het gaat over iedereen. Juist. En ik zet het allemaal op het spel omdat ik mijn huiswerk heb gedaan. Het is gewoon een morele verplichting. Een morele verplichting.”

https://dissident.one/2021/03/19/dramat ... a-vaccins/
Ook een voormalige topman van Pfizer waarschuwt tegen deze vaccins (van Pfizer, Moderna en AstraZeneca). Hij is trouwens ook geen antivaxer, maar heeft alleen een probleem met DEZE vaccins.
Oud-vicepresident Pfizer bevestigt dat coronavaccins massale sterfte kunnen veroorzaken.
Spoiler! :
Immunoloog en ademhalingsorganen expert Yeadon – die overigens al zo’n 10 jaar weg is bij Pfizer – zei het ‘zeer grote aantal doden’ na de corona vaccinaties ‘geen toeval’ te vinden. Hij noemde het ‘arrogant’ van de vaccinfabrikanten dat ze aannamen dat deze nieuwe vaccins, die het lichaam instrueren om een spike proteïne van het coronavirus aan te maken, geen grote problemen zou veroorzaken, omdat uit wetenschappelijke studies al was gebleken dat het gevaar bestaat dat deze technologie bij heel veel mensen een veel te sterke (auto-)immuunreactie zou veroorzaken, waardoor ze ernstig ziek konden worden of zelfs konden sterven. De afgelopen drie maanden is gebleken dat dit inderdaad het geval is.

‘Al deze genetische vaccins (Pfizer-AstraZeneca-Moderna) vormen een fundamenteel veiligheidsrisico voor de bevolking,’ waarschuwde hij. [...]

‘Ik vind het een zeer ernstige inschattingsfout van de instanties dat deze vaccins worden toegestaan... Zo zijn de producenten niet verplicht om de genetische gevolgen (van deze vaccins) in je lichaam te onderzoeken. Hetzelfde geldt voor de impact op diverse biologische processen. Het enige dat ze hoefden aan te tonen was een immuunreactie en een vorm van ‘bescherming’ tegen het virus. Naar de rest hebben ze volgens mij niet gekeken, en daardoor gebeuren er nu allerlei zaken (met gevaccineerde mensen).’

Gevolgen vaccins kunnen na dagen, weken, maanden of zelfs jaren toeslaan
Het hangt van het immuunsysteem van de persoon en de reactie van diens cellen op de genetische instructies af of deze gevolgen al meteen, op de korte termijn, of pas op middellange of lange termijn optreden. Mensen die nu zijn gevaccineerd en zeggen ‘nergens last van te hebben’, zijn dus beslist niet veilig. De gevolgen kunnen morgen, volgende maand, volgend jaar, of zelfs pas na een paar jaar toeslaan. ‘Als ik een (medische) instantie was zou ik deze vaccins dus niet meer verstrekken,’ benadrukte Yeadon. [...]

https://www.xandernieuws.net/algemeen/o ... roorzaken/
Je kan dus jaren later nog steeds problemen krijgen... Maar we zullen zien hoeveel mensen zich uiteindelijk daadwerkelijk laten vaccineren en of de sombere voorspellingen vaccincritici uitkomen.
Laatst gewijzigd door Pilgrim op di apr 13, 2021 3:47 am, 2 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
ma apr 05, 2021 9:27 pm

Je kan dus jaren later nog steeds problemen krijgen... Maar we zullen zien hoeveel mensen zich uiteindelijk daadwerkelijk laten vaccineren en of de sombere voorspellingen vaccincritici uitkomen.
Volgens Dolores Cahill ga ik nu binnen 2 jaar dood.

Wij hebben namelijk net de prik gehaald in Alphen. Tijdens de heen en ook tijdens de terugreis kwamen we in een forse sneeuwbui terecht.

Helaas kwam ik bij het binnentreden van de vaccinatie hal, niet in een lege hal terecht, ( ik hou van grote lege ruimtes) maar in een drukke hal met 12 priklocaties. Zeker 60 mensen stonden in rijen opgesteld te wachten op hun vaccinatie. Ook toen wij klaar waren was het nog steeds heel erg druk met bejaarden die allemaal een prik wilde krijgen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie