Corona ontsporing

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door xplosive »

Pilgrim schreef:
zo apr 11, 2021 2:51 pm
Je kan niet meer reizen naar bijvoorbeeld naar een ander Europees land of misschien zelfs niet meer in eigen land met OV.
Je zult voor je werk maar afhankelijk zijn van het OV en geen vaccinatiepaspoort kunnen laten zien voor een vaccin waarvan de lange-termijn-effecten nog niet getest zijn.

Waar zeuren we en klagen we eigenlijk over. Iemand die geniet van AOW heeft zulke problemen immers niet.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ariel »

hans van de mortel schreef:
zo apr 11, 2021 6:01 pm
Pilgrim schreef:
zo apr 11, 2021 2:51 pm
Normaal gesproken duurt het wel 10 jaar voor een vaccin op de markt komt en dit is er binnen een jaar door heen gejast.
Klopt! Maar daar heeft Ariel geen boodschap aan omdat jij het zegt en haar slecht uitkomt. [icon_lol.gif]
Man, man, man.... :scratch: Oke jongelui. Voor jullie. Ter leering ende vermaeck . Lees even. Een beetje kennis is nooit weg. Ook niet voor jou Hans.
Nadenken, hersens gebruiken , en wat minder schelden.

7 vragen over de ontwikkeling, beoordeling en veiligheid van coronamedicijnen & -vaccins
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:
zo apr 11, 2021 6:31 pm
Pilgrim schreef:
zo apr 11, 2021 2:51 pm
Je kan niet meer reizen naar bijvoorbeeld naar een ander Europees land of misschien zelfs niet meer in eigen land met OV.
Je zult voor je werk maar afhankelijk zijn van het OV en geen vaccinatiepaspoort kunnen laten zien voor een vaccin waarvan de lange-termijn-effecten nog niet getest zijn.

Waar zeuren we en klagen we eigenlijk over. Iemand die geniet van AOW heeft zulke problemen immers niet.
Allereerst is er in Nederland nog geen besluit genomen over het vaccinatiepaspoort. Dat bewijs heb je waarschijnlijk alleen nodig voor niet essentiële activiteiten. Denk bijvoorbeeld aan een festival. T

Ten tweede zal het paspoort niet noodzakelijk zijn voor voorzieningen zoals onderwijs, zorg en openbaar vervoer. Dat heb ik nergens gelezen.

Ten derde: De gehele wereld gebruikt zo'n vaccinatie bewijs . We zijn niet uniek in Nederland. In alle landen wordt het "verplicht" . En je hebt inderdaad zo'n paspoort nodig als je een reis door Europa wil maken. Elk land vraagt er naar. Ook buiten Europa.

Dus!!!!!!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door xplosive »

Ariel schreef:
zo apr 11, 2021 8:23 pm
Dus!!!!!!
Dus? We zullen wel zien hoe de zaken zich ontwikkelen. Maar ik blijf het in ieder geval kritisch volgen. Net als Pilgrim.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:
zo apr 11, 2021 6:26 pm
Ariel schreef:
zo apr 11, 2021 11:15 am
Misschien moeten we allemaal eens stoppen met dramatisch zeuren en klagen.
De economie ligt plat en dat is slechts een kleinigheid. Dus moeten we vooral niet zeuren of klagen.
:smile7: Ik heb het wel gedaan bij je xplosive. Stel je voor. Ik ben het niet met jou en veel andere mannen op dit forum eens. Hoe vreselijk dat iemand tegen jullie in durft te gaan. Dat zou toch niet mogen. :shock: Ik moet met jullie meepraten, en met jullie meehuilen en samen met jullie doodsangsten uitstaan. Over vaccins, over de economie, over het vaccinatie paspoort, over de manier hoe we covid kunnen overwinnen. Met vitamine en suplamenten....

En stel dat ik stiekem in mijn hart het toch niet met jullie eens ben, dan moet ik uit respect en fatsoen voor jullie mijn mond houden. icon_silent.gif

Zo zien jullie mij het liefst.

Jij piekert teveel xplosive. De economie ligt niet plat. De horeca ligt plat, maar niet de economie.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:
zo apr 11, 2021 8:35 pm
Ariel schreef:
zo apr 11, 2021 8:23 pm
Dus!!!!!!
Dus? We zullen wel zien hoe de zaken zich ontwikkelen. Maar ik blijf het in ieder geval kritisch volgen. Net als Pilgrim.
Dat is je goed recht.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door xplosive »

Oké. Dus als we dit mogen geloven dan is een jaar voortaan ruim voldoende om een veilig vaccin te ontwikkelen. Vind je het goed dat ik mij dat de komende jaren laat bewijzen voordat ik zélf een vaccin neem?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:
zo apr 11, 2021 8:41 pm
Oké. Dus als we dit mogen geloven dan is een jaar voortaan ruim voldoende om een veilig vaccin te ontwikkelen. Vind je het goed dat ik mij dat de komende jaren laat bewijzen voordat ik zélf een vaccin neem?
Uiteraard. Dat is jouw goed recht.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door xplosive »

Ariel schreef:
zo apr 11, 2021 8:40 pm
Stel je voor. Ik ben het niet met jou en veel andere mannen op dit forum eens.
Prima.
Ariel schreef:
zo apr 11, 2021 8:40 pm
Hoe vreselijk dat iemand tegen jullie in durft te gaan.
Nee hoor, niet vreselijk.
Ariel schreef:
zo apr 11, 2021 8:40 pm
Dat zou toch niet mogen. :shock:
Ik zou niet weten waarom het niet zou mogen.
Ariel schreef:
zo apr 11, 2021 8:40 pm
Ik moet met jullie meepraten, en met jullie meehuilen en samen met jullie doodsangsten uitstaan.
Je moet helemaal niks.
Ariel schreef:
zo apr 11, 2021 8:40 pm
En stel dat ik stiekem in mijn hart het toch niet met jullie eens ben, dan moet ik uit respect en fatsoen voor jullie mijn mond houden. icon_silent.gif
Echt niet.
Ariel schreef:
zo apr 11, 2021 8:40 pm
Zo zien jullie mij het liefst.
Je weet wel beter.
Ariel schreef:
zo apr 11, 2021 8:40 pm
De economie ligt niet plat. De horeca ligt plat, maar niet de economie.
Is het alléén de horeca die plat ligt? Volgens mij weet je ook dát wel beter.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door xplosive »

Ariel schreef:
zo apr 11, 2021 8:45 pm
xplosive schreef:
zo apr 11, 2021 8:41 pm
Oké. Dus als we dit mogen geloven dan is een jaar voortaan ruim voldoende om een veilig vaccin te ontwikkelen. Vind je het goed dat ik mij dat de komende jaren laat bewijzen voordat ik zélf een vaccin neem?
Uiteraard. Dat is jouw goed recht.
Nu nog wel. Maar wetten kunnen veranderen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Corona ontsporing

Bericht door Pilgrim »

Nog iets over de medicijnen i.p.v. vaccins, waaronder Ivermectine, waarover we het laatst hadden. Dit zegt een zeer beroemde professor er over.
’s Werelds meest gepubliceerde professor: 85% Covid doden hadden met bestaande medicijnen voorkomen kunnen worden

Posted on 10/04/2021

85% van alle mensen die (verondersteld) aan Covid-19 gestorven zijn, hadden nu nog in leven kunnen zijn als de politiek en media er niet alles aan hadden gedaan om bestaande medicijnen te onderdrukken. Dat zegt niet zomaar iemand, maar een van ’s werelds beste medici, professor dr. Peter McCullough, die op zijn vakgebied de meest gepubliceerde expert ter wereld is. McCullough wees op deze schokkende feiten in een verklaring tegenover het parlementaire comité Volksgezondheid en Menselijke Diensten van de staat Texas. Het opzettelijk tegenhouden van bewezen werkende en veilige medicijnen komt volgens ons neer op een grove misdaad tegen de menselijkheid, en staat feitelijk gelijk aan een indirecte vorm van genocide.

McCullough is internist, cardioloog en medisch professor aan het Health Sciences Center van de Texas A&M Universiteit. Hij is op zijn vakgebied de meest gepubliceerde expert in de geschiedenis, en tevens redacteur van twee belangrijke medische vakbladen.

‘Absoluut verbijsterd’ dat het publiek werkende behandelingen wordt onthouden
Hij vertelde ‘absoluut verbijsterd’ te zijn dat in niet één van de 50.000 peer-reviewed papers over Covid-19 over een behandeling (anders dan vaccinaties) wordt gesproken. Samen met een team experts verrichtte hij wèl zo’n onderzoek, en kwam vervolgens op een uitstekende behandeling uit, die werd gepubliceerd in het gezaghebbende American Journal of Medicine. Ook werd er een YouTube video van gemaakt, die onmiddellijk ‘viral’ ging – totdat YouTube deze al binnen een week blokkeerde.

‘Niet te geloven wat er gedaan werd,’ vervolgde de professor. ‘Hoeveel van u hebben ooit op tv of radio gehoord dat er thuis een behandeling mogelijk is? Ook maar één woord over wat te doen (met medicijnen) als je de diagnose Covid-19 krijgt? Dit is op ieder gebied een compleet en totaal falen! Waarom geen panel van artsen om zoveel mogelijk ziekenhuisopnames te voorkomen? Waarom geen berichten over behandelde patiënten die daardoor niet naar het ziekenhuis hoefden? Het is een totale travestie dat je een fatale ziekte niet behandelt.’ Hij pleitte daarom om voortaan ieder testresultaat standaard van een behandeladvies te voorzien.

Landen die medicatie wel toelieten hebben slechts 1% tot 10% van het aantal doden hier
De professor wees erop dat landen buiten het Westen die deze medicijnen (zoals HCQ/zink protocol, Quercetine, Ivermectine) wèl toelieten, verhoudingsgewijs slechts 1% tot 10% van het aantal doden van de ‘Eerste Wereld’ hadden. ‘Maar wanneer heeft u voor het laatst het nieuws aangezet en hier iets over meegekregen? Wanneer kreeg u een update over hoe de rest van de wereld met Covid omgaat?’ [...]

https://www.xandernieuws.net/algemeen/s ... en-worden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ariel »

Pilgrim...Stel datjij ooit eens met covid in een ziekenhuis terecht komt, wat ik niet hoop...Zeg dan tegen de artsen die je helpen dat jij alleen behandelt wil worden met Ivermectine, omdat dat het middel is dat je zal genezen.

Ivermectine bij COVID-19 in de eerste lijn

Ivermectine werkt niet tegen corona

EMA raadt gebruik ivermectine bij COVID-19 buiten klinische studies af
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Corona ontsporing

Bericht door Pilgrim »

Auditie met dr. Reiner Füllmich voor internationale rechtszaak Neurenberg
Astrid Stuckelberger - 18 mrt. 2021


Spoiler! :
Onthullende verklaring van WHO-klokkenluidster over de corruptie en buitensporige macht van Bill Gates binnen de WHO en GAVI

Avalerion Awakes - 11/04/2021

Deze video is vertaald en geschonken door Stichting Vaccinvrij. Volg hun nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen omtrent vaccins en met name het gecensureerde Covid-19 pandemie nieuws.

In deze video verteld de WHO-klokkenluidster Dr. Astrid Stückelberger over de onschendbaarheid en de buitensporige macht van Bill Gates binnen de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) en GAVI – the vaccine alliance – en de corruptie van deze organisaties. Ze verklaart hierover bij de Duitse buitenparlementaire onderzoekscommissie (Außerparlamentarischer corona Untersuchungsausschuss), geleid door de advocaten Dr. Reiner Fullmich, Dr. Justus Hoffmann, Antonia Fischer en Viviane Fischer. De Duitse buitenparlementaire onderzoekscommissie (BPOC) doet, net als de Nederlandse BPOC, systematisch en wetenschappelijk onderbouwd onderzoek naar het corona wanbeleid van de autoriteiten.

Dr. Stückelberger is een gerenommeerde internationale gezondheidswetenschapper, gepromoveerd in publieke gezondheid en doet al minstens 25 jaar zowel klinisch als epidemiologisch wetenschappelijk onderzoek voor beleidsmakers. Ze staat hoog aangeschreven bij organisaties als de WHO, de Verenigde Naties (VN), de Internationale Arbeidsorganisatie (IAO) & de Wereldbank en heeft minstens 12 boeken en 180 wetenschappelijke artikelen gepubliceerd. Ze wordt bijgestaan door Dr. Silvia Behrendt tijdens het verhoor. Een juridisch expert op het gebied van pandemische management en voormalig juridisch expert adviseur voor de WHO. Ze werkte tevens voor het Secretariaat van de Internationale Gezondheidsvoorschriften, Epidemische Alert en Respons in Genève. Ze is ook een ondersteunend lid van het “Advocaten voor Fundamentele Rechten” initiatief.

Video verhoor bij de Duitse buitenparlementaire onderzoekscommissie met Dr. Astrid Stückelberger en Dr. Silvia Behrendt. Duur 28:53 min.

https://commonsensetv.nl/onthullende-ve ... o-en-gavi/
Zie ook: Advocaat Reiner Fuellmich geeft update over ‘Neurenberg 2’: Er is licht aan het einde van de tunnel

Als het niet zo kwaadaardig was zou je er bewondering voor hebben
5 apr. 2021


Spoiler! :
Uit het gesprek:
Techno-fascisten voeren oorlog tegen het volk – Pieter Stuurman met Ullrich Mies

bekijk hier het hele gesprek: https://www.cafeweltschmerz.nl/techno-f ... rich-mies/

Ullrich Mies over het einde van de democratie en de rechtstaat
“De democratie is afgeschaft, de rechtsstaat functioneert niet meer.” Dat is de harde conclusie van de Duitse socioloog, politicoloog en schrijver Ullrich Mies in dit interview met Pieter Stuurman over de gevolgen van het coronabeleid in de Europese samenlevingen.

Volgens Mies, die onder meer schrijft voor de website Rubikon, de krant Demokratischer Widerstand, en in Nederland voor Gezond Verstand, is dit proces al dertig jaar aan de gang, maar laten de machthebbers nu openlijk hun ware bedoelingen zien. “We hebben een gelijkgeschakelde politieke klasse in heel Europa – een politiek kartel,” zegt Mies. “Dat hadden we al vóór corona. Bijzonder aan deze tijd is de ongeremde onbeschaamdheid waarmee onze regeringen nu het recht aan de kant zetten.”

Er is sprake van een “oorlog tegen het volk” door onze regeringen die op hun beurt worden aangestuurd door de grote tech-bedrijven en financiële instellingen, zegt Mies. Hij noemt dit “techno-fascisme”, een “transhumanistische dictatuur”.

De psychologische terreur die wordt uitgeoefend maakt de bevolking murw. “Er worden steeds weer nieuwe regels ingevoerd die geen enkele rationele basis hebben. Mondmaskers, avondklok, afstand houden, ga zo maar door. Dit is manipulatieve psychologie die ook wordt gebruikt tegen krijgsgevangenen om ze kapot te maken.”

“Vroeger eisten de machthebbers alleen je arbeid,” zegt Mies, “nu willen ze je lichaam binnendringen en het overnemen.”

Wat kunnen we ertegen doen? Van onze regeringen hoeven we niets te verwachten, zegt Mies. “Merkel haat het Duitse volk.” De mainstream-media spelen weer dezelfde rol als in de Koude Oorlog als “hielenlikkers van het regeringsapparaat”. De meerderheid van de bevolking zijn meelopers.

Toch is er nog hoop. Degenen die hun vrijheid lief hebben moeten blijven protesteren, rechtszaken blijven voeren, op alle fronten actief zijn. Tegelijkertijd moeten ze zich met elkaar verbinden, nieuwe vriendschappen sluiten, zoveel mogelijk onafhankelijk zijn, en niet meedoen aan alle onzinnige maatregelen.

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz.
Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema’s.
Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media.

Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.
Tekstuele weergave: Bekende socioloog-politicoloog noemt corona beleid ‘psychologische terreur’ en ‘oorlog tegen het volk’
Laatst gewijzigd door Pilgrim op ma apr 19, 2021 11:53 pm, 5 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Corona ontsporing

Bericht door Pilgrim »

Bedreigend voorbeeld: Zo meedogenloos is de gezondheidsdictatuur in Spanje!

Geplaatst op 11 april 2021

Afbeelding

Wie is er überhaupt in Galicië geïnteresseerd?

Vaccinatieplicht onder dreiging van een boete van tot € 600.000,-; gedwongen onderzoek en gedwongen behandeling op bevel van de gezondheidsautoriteiten; opname en opsluiting in quarantainecentra: wat als een natte dystopische droom van een krankzinnig geworden gezondheidsfascist klinkt, is ondertussen in een deel van Europa realiteit. Op 25 februari 2021 werd in de Noordwest-Spaanse regio Galicië met de stemmen van de daar alleen regerende Partido Popular de Galicia een aanpassing van de gezondheidswet uit 2008 besloten, die dit alles en nog meer bevat.


In het geval van een pandemie mag de gezondheidsautoriteit van Galicië met onmiddellijke ingang bijvoorbeeld burgers ter controle van anderen respectievelijk tot het uitvoeren van verplichte taken rekruteren. Hele groepen personen mogen zonder gerechtelijke procedure gearresteerd worden wanneer zij met een vermeend besmet persoon contact hadden of alleen maar van “gevaarlijke activiteiten” verdacht worden. Persoonlijk eigendom mag willekeurig in beslag genomen worden en openbaar evenals privé gezondheidspersoneel mag gecontroleerd en gedwongen overgeplaatst worden.

Boetes tot € 600.000,-
De in deze wet vastgelegde straffen hebben het in zich:
  • Tussen € 1000,- en € 3000,- voor mensen die weigeren een mondkapje te dragen, voor deelname aan verboden grote bijeenkomsten en ook voor gastronomen en winkels die zich niet aan de voorgeschreven openingstijden houden.
  • Van € 3000,- tot € 6000,- voor personen die zich niet aan de quarantainebepalingen houden of feesten en andere bijeenkomsten organiseren.
  • Evenals tot € 6000,- voor als bijzonder gevaarlijk voor de volksgezondheid geldende ingeschatte gevallen van bovenstaande punten.
Volgens de voorzitter van de Partido Popular de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, dient de wet een geautomatiseerde pandemiebestrijding te vereenvoudigen, de onveiligheid te verminderen en een homogene interpretatie door de rechtbanken te garanderen. Door tegenstanders wordt de wetaanpassing inmiddels Auschwitz-wet (Ley Auschwitz) genoemd.

Weliswaar hebben de oppositionele socialisten in het regionale parlement van Galicië tegen de aanpassing van de wet gestemd, maar hun voorzitter Gonzalo Caballero wil absoluut niet met de Negocionistas (ontkenners) in één pot gegooid worden en noemde de in de straten van Santiago de Compostella demonstrerende tegenstanders van de wet “een handvol barbaren”. Gonzalo Caballero is van mening dat de vaccinatiebereidheid in Galicië, net als overal in Spanje, sowieso zeer groot zou zijn en dat daarom een aanpassing van de gezondheidswet onnodig zou zijn.

Schending van de grondwet
Explosief aan de situatie is dat er in het Comité Clinico, dat de regionale regering adviseert en maatgevend betrokken was bij het ontwerp van de nieuwe wet, blijkbaar sprake is van stevige belangenconflicten. Volgens de Asociación Galega para a Defensa de Sanidade Publicá (Vereniging ter verdediging van het openbare gezondheidswezen in Galicië) zijn bijna de helft van de 26 leden van de gezondheidscommissie ambtenaren, die hun functie niet op grond van hun omvangrijke kennis en langjarige beroepservaring bekleden, maar dankzij politieke affiniteiten. Veel zwaarder weegt echter de beschuldiging dat 20 van de 26 commissieleden verbindingen met de farmaceutische industrie zouden hebben, ook met firma´s die betrokken zijn bij de vaccinproductie.

Op 22 maart kondigde Jorge Buxadé, parlementsafgevaardigde van de “ultrarechts” genoemde partij VOX, aan een proces voor het Spaanse constitutioneel gerechtshof te starten. De nieuwe gezondheidswet van Galicië zou niet alleen de door de grondwet gegarandeerde grondrechten beperken, maar ook ingrijpen in terreinen die voorbehouden zijn aan de Spaanse nationale regering. Ook deze is in ieder geval naar het lijkt kritisch en laat op dit moment door de Staatsraad de conformiteit met de grondwet onderzoeken. Het proces loopt nog tot 26 mei.

In het Galicisch bestaan 70 woorden voor regen. Van de meer dan 3000 verlaten dorpen in Spanje bevinden zich meer dan de helft in Galicië. Wie niet per se geïnteresseerd is in de Sint Jacobsroute (de pelgrimsroute naar Santiago de Compostella) zal met Galicië en zijn 2,69 miljoen inwoners niet veel op hebben. Desondanks is de ontwikkeling in het noordwesten van Spanje relevant voor heel Europa. Hier wordt nu al in de realiteit geïmplementeerd wat bepaalde kringen voor Europa respectievelijk de hele wereld willen: een met behulp van gezondheidsvoorschriften ingevoerd totalitair controlesysteem. Net als op een schaakbord wordt men ter plekke voor voldongen feiten geplaatst om van daaruit de aanval uit te breiden.

Totalitair gezondheidssysteem
Deze handelwijze werd in 1999 door de voormalige voorzitter van de Europese Commissie, Jean-Claude Juncker, elegant uitgelegd: “We besluiten iets. We brengen dat dan naar voren en wachten af wat er gebeurt. Als er geen protest is of opstand uitbreekt – want de meesten begrijpen toch niet wat er beslist wordt – dan gaan we weer wat verder, stap voor stap, tot er geen terugkeer meer mogelijk is.”

Voor zijn onvermoeibare inzet in de zin van de totalitaire zaak wordt Alberto Núñez Feijóo al genoemd als mogelijk voorzitter van de landelijke Partido Popular en zou zodoende zijn extreme standpunten meenemen naar Madrid. Nee, zeer zeker is niemand van plan om een gezondheidsdictatuur op te richten...

Bron: wochenblick.at

Door: James Osch

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2021/04/11 ... in-spanje/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ariel »

sjun schreef:
zo mar 28, 2021 4:45 pm
'Gezonde mensen massaal vaccineren is onverantwoord.' Een gesprek met Theo Schetters


Afbeelding

Professor Theo Schetters krabbelt iets terug

Met het interview dat prof.dr. Theo Schetters gaf aan het YouTubekanaal blckbx van Flavio Pasquino maakte hij nogal wat los met dubieuze beweringen over de coronapandemie en met name angstzaaierij over de veiligheid van mRNA-vaccins. Er verschenen meerdere debunks in de media die hopenlijk ook de meer dan een miljoen kijkers van dat interview hebben weten te bereiken. Op Kloptdatwel verscheen de eerste – Professor Schetters zaait ongefundeerde twijfel over coronavaccins – die inmiddels op meer dan honderduizend views staat, ook voor ons een uitzonderlijk groot bereik in zo’n korte tijd.

Schetters en Pasquino hebben nu een nieuw interview gepubliceerd waarin ze ingaan op de stroom van kritiek die loskwam. Wordt het er beter op? Wel iets. Schetters legt beter uit wat hij had willen zeggen, ze geven toe dat het opvoeren van Wakefield een blunder was, maar Schetters brengt ook weer nieuwe onzin de wereld in. Daarom toch ook maar een bespreking van dit vervolg.

Onder vuur
Ze beginnen met de aantijging van o.a. Debbie van Baarle, hoogleraar immunologie, dat Schetters de urgentie van de epidemie niet ziet. Schetters houdt het op een andere interpretatie van de overlijdens- en besmettingscijfers die door RIVM, Stichting NICE en de GGD geleverd worden. Hij zet ze wekelijks in zijn spreadsheet en kijkt er volgens hemzelf objectiever naar dan iemand die bijvoorbeeld verantwoordelijk is voor het draaiende houden van een intensive care unit.

Maar hoe staat het met de kwaliteit van zijn blik? Daar valt wel het een en ander op af te dingen.

Professor Theo Schetters krabbelt iets terug 1Schetters komt eerst met ‘de piramide van Van Dissel’ waarin schattingen staan hoe een besmetting met corona gemiddeld uitpakt. Inderdaad belandt 98 procent van besmette personen niet in het ziekenhuis, maar om nou te zeggen dat die mensen de infectie allemaal flierefluitend doorstaan is ver bezijden de waarheid. Een deel houdt er zelfs langdurige klachten aan over. Daar heeft Schetters het wederom niet over. Overigens vind ik zelf ook tamelijk bizar dat die piramide nog steeds zo in de presentaties van Van Dissel staat, alleen al omdat de verhoudingen niet kloppen.

Schetters stelt dat die 98 procent klaarblijkelijk voldoende weerstand heeft tegen dit coronavirus. Daniel Tuijnman schreef al in zijn debunk op Kloptdatwel dat dit een merkwaardige kijk is op ziekte. Die weerstand komt volgens Schetters waarschijnlijk door kruisimmuniteit. Veel nieuws horen we hier niet over, al geeft hij nu een aantal artikelen waarop hij zich baseert. Het is allemaal wel interessant, die T-cel reactiviteit, maar nog nergens heb ik onderzoek gelezen waarin de mate waarin die kruisimmuniteit optreedt meer dan enigszins behulpzaam is bij het overwinnen van een infectie met SARS-CoV-2. “Het lichaam kan het gewoon aan” is zo’n beetje de samenvatting van Schetters kijk op het virus. En blijkbaar was iedereen die het niet aankon eigenlijk al rijp voor de sloop. “Niet zo’n groot probleem voor de Nederlandse populatie, alleen een capaciteitsprobleem in de zorg.”

Dan gaat Schetters verder door ook die druk op de zorg door corona enigszins te bagatelliseren. Volgens hem heeft een groot deel van de opgenomen patiënten die als COVID-19 patiënten te boek staan alleen een positieve PCR test, maar geen symptomen. Hij wijst op het grote verschil tussen de GGD cijfers van opgenomen patiënten met COVID-19 en de cijfers van Stichting NICE.

Afbeelding

Schetters vergeet hier een paar dingen. Op zich klopt het dat de NICE-cijfers inclusief opnames zijn van patiënten die niet vanwege COVID-19 opgenomen werden, maar bij test in het ziekenhuis positief bleken. Maar dat is wel het totaal dat je wil weten, want die patiënten moet je natuurlijk net zo voorzichtig behandelen als de patiënten die (al) wel covidklachten hebben en leggen daardoor dezelfde druk op de zorg. Zie ook dit blog van Luc Bonneux.

Ook is het al maanden bekend dat die cijfers van de GGD helemaal niet meer compleet zijn. Staat gewoon in de RIVM-rapportages. Waarom het dan in de eerste golf wel aardig overeenkwam, komt wellicht ook omdat de gewone zorg in de ziekenhuizen toen veel meer was afgeschaald dan nu. Je had toen dus minder ‘gewone’ patiënten waarbij een besmetting pas in het ziekenhuis ontdekt werd.

Op grond van zijn verkeerde interpretatie van deze grafieken stelt Schetters dat de tweede golf in geen verhouding staat tot wat we zagen tijdens de eerste golf. Zijn hele betoog komt er eigenlijk op neer dat het allemaal niet zo’n enorm probleem is als de overheid doet voorkomen. Dat wordt nog erger als hij de sterftecijfers erbij pakt.

Het valt Schetters op dat de verdeling van de coronadoden over leeftijdscategoriën ongeveer overeenkomt met de verdeling van het totale aantal sterfgevallen. En even later suggereert hij dat bij het loslaten van de maatregelen om de verspreiding van het virus te beteugelen dat totale aantal ook wel niet zal stijgen, er gaan dan niet meer mensen dood, alleen meer aan COVID-19 in plaats van aan andere ‘normale’ oorzaken. Schetters doet alsof haast iedereen die aan de virusinfectie komt te overlijden anders ook wel binnenkort zou zijn overleden door andere oorzaken. Dit is volstrekte lariekoek. Het aantal coronadoden komt aardig goed overeen met de oversterfte in 2020.

Volgens Schetters moet het beleid helemaal anders. De vaccins moeten worden aangeboden aan doelgroepen die risico lopen. Wat hier echt anders is dan wat de overheid nu doet, ontgaat me enigszins. Het verschil zit ‘m er vast in dat de groepen die volgens Schetters geen risico lopen, überhaupt niet gevaccineerd zouden moeten worden. Schettters zit overigens ook in de klankbordgroep van het Artsen Covid Collectief, waarvan ik al eerder liet zien dat het desinformatie over de effectiviteit van de coronavaccins verspreidt.

Kijkersvragen
De eerste vraag van kijkers die Pasquino en Schetters gaat over een mogelijk verband tussen uitbraken van het virus in verzorgingshuizen en de eerste vaccinatie. Gelukkig pleit Schetters hier voor voorzichtigheid. Hij vergelijkt het echter met de ‘door of met corona overleden’-discussie en weet er zo dus toch weer een coronasceptisch sausje over te gieten.

Dan gaat het over het verschil tussen landen in Europa voor welke leeftijdscategorieën het AstraZeneca-vaccin wordt toegepast. Schetters voert hier aan dat de enorme onduidelijkheid die er zou bestaan over tot welke leeftijd het veilig is, komt omdat de veiligheid in algemene zin niet goed zou zijn uitgezocht. Daarmee zaait hij weer meer verwarring dan nodig is. Hij maakt er zelfs van dat de verwarring die hierdoor kan onstaan bij het publiek twijfel over de veiligheid van vaccinaties in het algemeen zou kunnen vergroten. Die verwarring komt dan mijns vooral door het soort verdraaiing van de feiten die Schetters hier vertoont, ondanks dat hij zich als een voorstander van vaccins opstelt.

Wakefield
Eindelijk komen ze dan aan de hand van een kijkersvraag aan bij misschien wel de grootste blunder uit het vorige interview, het opvoeren van Andrew Wakefield als expert op het gebied van vaccins. Schetters geeft aan dat het niet erg handig was om het fragment van Wakefield te gebruikten, want “het blijkt een man met een discutabele reputatie te zijn en dat doet onze zaak geen goed.” Ook Pasquino biedt zijn excuses aan, overigens zonder enige uitleg waarom Wakefield dan zo discutabel is. Lees voor een beeld van de schurkenstreken van deze kerel bijvoorbeeld de boekbespreking in Skepter van het recent verschenen boek van Brian Deer die hem ontmaskerde.

Wat beide heren ook niet doen is afstand nemen van wat Wakefield stelde in het filmpje, namelijk dat mRNA-vaccins een vorm van genetische manipulatie zouden zijn. Ook de kijkersvraag of zo’n vaccin je DNA kan veranderen, omzeilt Schetters eigenlijk. Hij durft het niet stellig uit te sluiten omdat hij geen moleculair bioloog is. Je zou dat dus aan iemand anders moeten vragen, zegt hij, terwijl net daarvoor zo’n ‘iemand anders’, professor Marjolein van Egmond, uitlegt dat het niet kan. Schetters ondergraaft hier dus eigenlijk haar expertise.
Professor Theo Schetters krabbelt iets terug 4

Schetters gaat dan uitleggen wat hij in zijn vorige interview nou eigenlijk bedoeld had met het risico op auto-immuunziektes. Het gaat bij hem om auto-immuunziektes die op langere termijn plotseling zouden kunnen ontstaan. Via welk biologisch mechanisme hij dat dan voor zich ziet, maakt hij op geen enkele manier helder. Hij vindt alleen dat de tegenwerping dat we dergelijke effecten op lange termijn ook niet kennen van andere vaccins niet opgaat, omdat mRNA-vaccins heel anders zouden werken. Het enige andere waar hij vervolgens op wijst is dat de werkzame deeltjes in zo’n mRNA-vaccin ook cellen kunnen binnendringen die niet door het virus zelf zouden worden aangevallen. Wat er dan mis zou gaan in die andere cellen, legt hij niet uit. Het blijft speculeren over mogelijke risico’s zonder enige basis.

Onderliggend lijden
De volgende kijkersvraag gaat over de vermeende discrepantie die zou bestaan tussen het omgaan met onderliggend lijden bij sterfgevallen na vaccinatie en door een coronabesmetting. Schetters gooit het er op dat beleidsmakers van het vaccinatiebeleid de verantwoordelijkheid niet zouden willen dragen dat vaccinatie in uitzonderlijke gevallen ook tot de dood kan leiden. En suggereert anderzijds dat het registreren van overlijdens als coronadoden te maken zou kunnen hebben met het bewaken van de capaciteit. Of om de bevolking te beïnvloeden om zich aan de regels te houden.
Hij gaat er geheel aan voorbij dat het onderliggend lijden in beide situaties gemiddeld heel anders van aard is. Bij de overlijdens na vaccinatie, wellicht versneld door de bijwerkingen, gaat het om echt heel kwetsbare ouderen, die nog maar een korte levensverwachting hebben. Bij de coronadoden met onderliggend lijden gaat het meestal om aandoeningen waarmee iemand nog jaren goed had kunnen leven.

Besluit
Nogal wat andere punten waar Schetters kritiek op kreeg, zoals zijn steun aan middelen als hydroxychloroquine en ivermectine komen niet eens aan bod. Al met al blijft er maar bar weinig over van Schetters stellige uitspraken in het vorige interview, in ieder geval als je beschouwt met welke vermeende expertise hij die deed. Bij de misleidende boodschap die het meest resoneerde bij de kijkers, namelijk dat mRNA-vaccins wel eens gevaarlijk zouden kunnen zijn op lange termijn, moeten we dus vooral onthouden dat Schetters zelf benadrukt dat hij dat eigenlijk niet weet omdat hij geen moleculair bioloog is. Van meer dan een onderbuikgevoel van deze professor doctor Theo Schetters kun je dus eigenlijk niet spreken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ariel »

:ohmy2: Het is maar goed dat ze ons waarschuwen. Daar komen ze verdorie nu pas mee. :shock:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52290
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Mahalingam »

over dit gas lees ik:
"... ethylene oxide is a surface disinfectant that is widely used in hospitals and the medical equipment industry to replace steam in the sterilization of heat-sensitive tools and equipment, such as disposable plastic syringes."
https://en.wikipedia.org/wiki/Ethylene_oxide
Dit kan ik zien als 'dat is waar'.
Het kan dus best zijn dat wattenstaafjes ook gesteriliseerd worden op deze manier.
Dit gebruik van ethyleenoxide is in de jaren 50 begonnen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Corona ontsporing

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:
ma apr 12, 2021 12:18 am
Pilgrim...Stel datjij ooit eens met covid in een ziekenhuis terecht komt, wat ik niet hoop...Zeg dan tegen de artsen die je helpen dat jij alleen behandelt wil worden met Ivermectine, omdat dat het middel is dat je zal genezen.
Dat wil ik graag doen. Want in tegenstelling tot die vaccins, heeft dit medicijn zijn waarde inmiddels wel bewezen. Het probleem is alleen dat als die artsen me dit willen toedienen ze een enorme boete krijgen van 150.000 euro!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
ma apr 12, 2021 1:53 pm
Ariel schreef:
ma apr 12, 2021 12:18 am
Pilgrim...Stel datjij ooit eens met covid in een ziekenhuis terecht komt, wat ik niet hoop...Zeg dan tegen de artsen die je helpen dat jij alleen behandelt wil worden met Ivermectine, omdat dat het middel is dat je zal genezen.
Dat wil ik graag doen. Want in tegenstelling tot die vaccins, heeft dit medicijn zijn waarde inmiddels wel bewezen. Het probleem is alleen dat als die artsen me dit willen toedienen ze een enorme boete krijgen van 150.000 euro!
Ik hoop maar dat het nooit nodig zal zijn Pilgrim. Blijf gezond.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Corona ontsporing

Bericht door Pilgrim »

Een enorme uitbarsting afgelopen vrijdag van de vulkaan La Soufrière op het Caribische eiland Saint Vincent. De directeur van een seismisch centrum zei dat er nog meer uitbarstingen kunnen volgen. Evacuatie volgde, maar wat blijkt..? Alleen mensen die zijn gevaccineerd tegen corona werden geëvacueerd. Voor de evacuatieoperatie hebben de autoriteiten onder meer vier cruiseschepen ingezet om de eersterangsburgers naar omliggende eilanden te brengen. De tweederangsburgers, die niet zijn ingeënt, bleven achter en worden nu blootgesteld aan vulkanisch as. Dit is dus de nieuwe wereld waarin we nu leven... :shock:
"Horror On St Vincent" - Only Vaccinated Evacuees Able To Flee Amid Fears Of Next Big Volcanic Eruption

by Tyler Durden - Sunday, Apr 11, 2021 - 02:30 PM

Afbeelding

Only people who are vaccinated can evacuate on cruise ships as the La Soufriere volcano on the eastern Caribbean island of St. Vincent erupted on Friday. This creates a "two-tier" society where vaccinated people have already fled the island on cruise ships while non-vaccinated folks are choking on volcanic ash.

And just like that the 'COVID passport' slippery slope has been amply and frighteningly demonstrated with great clarity in an ongoing life-and-death situation.

As the below CBS clip from this weekend confirms, we're now already far past some imagined theoretical 'Brave New World' slippery slope - indeed we've blown past it in the worst nightmare scenario.
CBS Evening News
@CBSEveningNews

Nearly 20,000 people have been forced out of their homes on the Caribbean island of St. Vincent after a volcano erupted there for the first time in more than 40 years.

Cruise ships are now evacuating people from the island -- but only those vaccinated against COVID-19.

12:54 AM · Apr 10, 2021
As some 16,000 people in the direct path of destruction on the Caribbean island of St. Vincent are now fleeing for their lives - also amid power outages and even water supplies cut - and as the sun has been essentially blacked out by a massive blanket of ash, islanders are now being told they might not be rescued if they don't have a COVID-19 vaccination.

Get the jab or face death by the destructive force of the volcano is the apparent "logic" according to the rescuing cruise ship operators and island "health" authorities...

St. Vincent and the Grenadines prime minister, Ralph Gonsalves, told reporters in a press conference Saturday that only vaccinated people could evacuate on the cruise ships.

"The chief medical officer would be identifying the persons already vaccinated so that we can get them on the ship," Gonsalves told reporters.



Gonsalves' vaccination rules appear to have been implemented by Barbados, Grenada, Antigua, and St. Lucia's island nations. These countries are only accepting fully vaccinated refugees.

Twitter users were not pleased with the idea that only those vaccinated people could escape the island.

"To add to the horror on St Vincent, *only vaccinated* evacuees are being accepted on cruise ships or nearby islands. This is worse than my worst nightmares about vaccine segregation. This has to redouble our determination NEVER to allow covid passes," said one user.

Another user said: "VirginIslandsPD volcano erupted in St. Vincent, and their government only evacuated the vaccinated citizens. I call this crimes against humanity".


On Sunday, the Caribbean News Network said conditions on the island worsened. There has been "rumbling, lightning and heavy ashfall were observed, and residents reported power cuts."

St. Vincent's emergency management organization Nemo tweeted:

"Massive power outage following another explosive event at La Soufriere Volcano. Lightning, thunder and rumblings. Majority of the country out of power and covered in ash."

Nearly 20,000 people have been forced out of their homes on the Caribbean island of St. Vincent after a volcano erupted there for the first time in more than 40 years. The volcano has had six eruptions -- in 1718, 1812, 1814, 1902/03, 1979, and 2021.

The government is essentially telling its panicked population to take to jab or face death by the active natural disaster and rapidly deteriorating conditions on the small island. Vaccines are creating a two-tier society, an underclass of the unvaccinated population is stuck on the island, bracing for the next big eruption.

https://www.zerohedge.com/geopolitical/ ... g-volcanic
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
ma apr 12, 2021 6:05 pm
Een enorme uitbarsting afgelopen vrijdag van de vulkaan La Soufrière op het Caribische eiland Saint Vincent. De directeur van een seismisch centrum zei dat er nog meer uitbarstingen kunnen volgen. Evacuatie volgde, maar wat blijkt..? Alleen mensen die zijn gevaccineerd tegen corona werden geëvacueerd. Voor de evacuatieoperatie hebben de autoriteiten onder meer vier cruiseschepen ingezet om de eersterangsburgers naar omliggende eilanden te brengen. De tweederangsburgers, die niet zijn ingeënt, bleven achter en worden nu blootgesteld aan vulkanisch as. Dit is dus de nieuwe wereld waarin we nu leven... :shock:
Schandalig als dat waar is, maar weer blijkt het niet het hele verhaal. Jij gedraagt je altijd heel dramatisch als je dit soort artikelen leest en post. Eersterangsburgers. Tweederangsburgers. Stop daar toch eens mee. Kijk eerst eens of het verhaal dat je hiet post de waarheid, en niets dan de waarheid is. Ga zelf eens op onderzoek uit.

Op dat eiland hebben ongeveer pas 10.000 mensen hun eerste prik gehad, dus onlogisch om alleen gevaccineerde mee te nemen. Niemand is daar nog beschermd.
This is bad information. The truth is they are just tested, they don’t have to be vaccinated to board a ship. They are offered the vaccine on the ship if they want.
Schrijft iemand van dat eiland.
En stel dat iemand zich niet wil laten testen of vaccineren als zijn leven in gevaar is alleen maar uit principe...Tja... :nietverstaan:
Gonsalves' vaccination rules appear to have been implemented by Barbados, Grenada, Antigua, and St. Lucia's island nations. These countries are only accepting fully vaccinated refugees.
En waarom denk je dat Barbados, Grenada, Antigua, and St. Lucia's willen dat de evacuees ingeent worden? Kan je dat misschien zelf verzinnen?

Niemand laat die mensen stikken. Iedereen zal zijn best doen om die mensen te redden. Of ze nou wel of niet ingeent zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Corona ontsporing

Bericht door sjun »

‘Just like China’: Police at Canadian church force Christians UNDERGROUND


Ook zo benieuwd hoe lang dit op YouTube blijft staan? De politiekcorrecte maskers van de Canadese Socialisten zakken immers behoorlijk af.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Corona ontsporing

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:
ma apr 12, 2021 8:47 pm
This is bad information. The truth is they are just tested, they don’t have to be vaccinated to board a ship. They are offered the vaccine on the ship if they want.
Schrijft iemand van dat eiland.
En stel dat iemand zich niet wil laten testen of vaccineren als zijn leven in gevaar is alleen maar uit principe...Tja... :nietverstaan:
gedwongen vaccinatie dus, anders kun je immers niet mee.
Ariel schreef:
ma apr 12, 2021 8:47 pm
En waarom denk je dat Barbados, Grenada, Antigua, and St. Lucia's willen dat de evacuees ingeent worden? Kan je dat misschien zelf verzinnen?
Je gelooft gewoon in de vaccinatieleugen. Gevaccineerden kunnen net zo goed virussen overdragen overdragen als ongevaccineerden. En, zoals Rutte laastst zei, wie geen symptomen heeft hoeft zich ook niet te laten testen. Geen symptomen betekent niet ziek.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Corona ontsporing

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
ma apr 12, 2021 9:55 pm

Je gelooft gewoon in de vaccinatieleugen. Gevaccineerden kunnen net zo goed virussen overdragen overdragen als ongevaccineerden. En, zoals Rutte laastst zei, wie geen symptomen heeft hoeft zich ook niet te laten testen. Geen symptomen betekent niet ziek.
Wat een geluk dat jij daar niet in geloofd. En Pilgrim..."Geen symptomen betekent niet ziek" :nietverstaan: Als je geen symptomen hebt, kan je wel een virus drager zijn, en mensen besmetten.

De regering van Barbados, Grenada, Antigua, and St. Lucia's island weten dat wel , en eisen daarom een bewijs dat mensen die ze opnemen niet besmet zijn.

Dat is in mijn ogen ook gek, want dit is een calamiteit, maar die landen zijn doodsbang dat corona daar weer oplaait.

Ik begrijp werkelijk niks meer van jou. Werkelijk waar. Overal een complot achter zoeken.
Heb je het laatste nieuws op ninefornews al gelezen. Die hebben namelijk een scope over het containerschip in het Suezkanaal. Het is al hotnieuws op twitter. Ik ben benieuwd of jij het ook geloofd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Corona ontsporing

Bericht door sjun »

Pilgrim schreef:
ma apr 12, 2021 1:53 pm
Ariel schreef:
ma apr 12, 2021 12:18 am
Pilgrim...Stel datjij ooit eens met covid in een ziekenhuis terecht komt, wat ik niet hoop...Zeg dan tegen de artsen die je helpen dat jij alleen behandelt wil worden met Ivermectine, omdat dat het middel is dat je zal genezen.
Dat wil ik graag doen. Want in tegenstelling tot die vaccins, heeft dit medicijn zijn waarde inmiddels wel bewezen. Het probleem is alleen dat als die artsen me dit willen toedienen ze een enorme boete krijgen van 150.000 euro!
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie