Moreel bankroet van de islamwereld

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Nergens is er meer diepgang en wijsheid dan in het Joodse geloof.
Meen je dat nu echt? Als er al "diepgang en wijsheid" is in die beloofde land en uitverkoren volk flauwekul ligt die in het vermogen van de verwesterde Joden om die flauwekul als een fabeltje te beschouwen en over te gaan tot de orde van de dag, iets wat de moslims niet kunnen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door Pilgrim »

In het Jodendom komt bijvoorbeeld echte wijsheidsliteratuur voor. Kijk maar eens in de boekhandel of het antiquariaat bij de afdeling Judaica.

Mercator, ik denk dat je helemaal niets weet van de Joodse cultuur en geloof.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door Joop Klepzeiker »

mercator schreef:
Joop Klepzeiker schreef: In plaats van wat mercator propgeer met zijn bombarderen, zou je kunnen beginnen met een politiek bombardement en alle landen die hun bevolking onderdrukken op welke gronden dan ook de vn uit trappen, een onmogelijkheid.
Dus mijn oplossing is een onmogelijkheid, maar die van jou ook, waar zit dan de winst?

Het misverstand zit hem mss hier in dat het ons totaal koud zou moeten laten in welke ellende de moslims in hunne thuislanden leven, onder democratie, sharia, dictatuur of wat dan ook. Bedenk even dat hoe hoger opgeleid, technologisch onderlegd, hoe gevaarlijker een vijand is. Dus de moslims in totale onderdrukking en achterlijkheid laten voortploeteren is ONZE redding.

Waarom steiger je nu zo bij het idee alleen al om de moslims militair aan te pakken ? We zijn in oorlog met de moslims, dan moet je toch op gepaste wijze reageren? Even concreet: hoe ga jij verhinderen dat er nog 1 moslim de Europese grenzen overschrijdt?
De winst zit in de mogelijkheid tot een politieke hervorming van onze besturen en de diversen organisaties, persoonlijk zie ik dat niet tot de mogelijkheden behoren maar dat neemt niet weg dat die er dus wel is, die oplossing van jou is in elke situatie een onmogelijkheid .

Je schijnt niet te willen lezen, ook ik vind dat we de islaam militair moeten aanpakken , maar zoals al gezegd naar aanleiding en doelgericht, niet in het wilde weg dus zoals jij het graag zou zien.

Nee we zijn niet in oorlog met de moslims en met de islaam, dat is nu juist het punt, dat kan jij en misschien ik wel zo vinden maar dat maakt het nog niet officieel.

En jij wilde ZONDER oorlogsverklaring infrastructuren platgooien.

Ik ga niets verhinderen, dan kan ik ook niet, ik kan alleen maar deel uitmaken van een democratisch spelletje en het door ons gekozen bestuur zal dat dus moeten doen, daar zal dan eerst een wettelijk kader voor geschapen moeten worden.

Verder : hoe kan je militair een oorlog verklaren aan een religie/ideologie?

Dat Kan dus niet

Kunnen we militair de oorlog verklaren aan moslims in het algemeen omdat het moslims zijn?

Dat kan dus ook niet.

We liggen dus in een spagaat zolang we onze wetten niet aanpassen en een brede coalitie vormen, en dat zie ik persoonlijk als een onmogelijkheid.

Tot het moment dat de bom barst zullen we ons aan onze eigen wetten moeten houden.
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door Joop Klepzeiker »

Pilgrim schreef:Je bent een xenofoob Mercator. (Een echte in dit geval.) Joden en moslims zijn tegenpolen. Het Jodendom heeft altijd een rijke cultuur gehad, waar ik grote bewondering voor heb. Nergens is er meer diepgang en wijsheid dan in het Joodse geloof. Vreemd genoeg tref je in het Jodendom daarentegen ook de grootste idioten aan, evenals de grootste genieën. Van de 'volksvreemdheid' hoef je me niet proberen te overtuigen, want dan verknoei je je tijd. Is dat trouwens niet een term uit de bruine tijd? :x

Pilgrim Het jood zijn en en het joods geloof aanhangen zijn 2 verschillende zaken, ze niet door elkaar halen svp.
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door Joop Klepzeiker »

Pilgrim schreef:
Joop Klepzeiker schreef:Nog maar een poging wagen.

Het kennen en doorgronden van je vijand heeft dus niets met geitenwollenssokken te maken maar met een weloverwogen strategie om een vijand te verslaan.
Wou je beweren dat we dat hier niet doen? (Mercator uitgezonderd.) Natuurlijk houden we ons bezig bezig met kennen en doorgronden van de Islam en de moslims! Na al die jaren Islamellende en moslims die soms op dit forum verschijnen kennen we de moslims echt wel een beetje. Het wordt ook door Ali Sina aangemoedigt om de moslims en hun Islam goed te kennen. Hij heeft er ook een boek over geschreven. Heette dat niet 'The moslim and his mind'? Als ook die linksmensen en dwaze multiculpolitici de moslims beter gekend hadden, dan hadden ze de moslims hier niet zo massaal naar toe gehaald. Ook zouden ze moslims niet vergeleken hebben met Joden maar met een soort Middeleeuwse nazi's.

lees even terug in dit topic , men was het niet erg met mij eens
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door Pilgrim »

Joop Klepzeiker schreef:Pilgrim Het jood zijn en en het joods geloof aanhangen zijn 2 verschillende zaken, ze niet door elkaar halen svp.
Doe ik ook niet. Ik had het over Jodendom EN het Joodse geloof. Allebei goed. [hypocrite.gif]
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door mercator »

Joop Klepzeiker schreef:
Kunnen we militair de oorlog verklaren aan moslims in het algemeen omdat het moslims zijn?
Ja natuurlijk, waarom niet? De Duitsers-inwoners van Duitsland-kregen toch ook bommen op hun kop omdat de Duitsers grosso modo Nazi's waren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Mercator, ik denk dat je helemaal niets weet van de Joodse cultuur en geloof.
Mijn dochter is Joods, dat is wat ik er van weet omdat die raciale poespas volgens de Joden per uterum , via de baarmoeder gaat en haar mama Joodse is.

En ja ik heb wel wat Joodse teksten gelezen en synagogen bezocht en ik was niet onder de indruk. De joden die iets presteren doen dat net door hun Jood-zijn achterwege te laten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door mercator »

Joop Klepzeiker schreef: Pilgrim Het jood zijn en en het joods geloof aanhangen zijn 2 verschillende zaken, ze niet door elkaar halen svp.
Nee, jij gaat dat even uitleggen. Want ik vraag me dat ook af, hoe ga je Jodendom definiëren zonder in exact dezelfde rassentheorieën als die van de nazi's te vervallen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Nee, jij gaat dat even uitleggen. Want ik vraag me dat ook af, hoe ga je Jodendom definiëren zonder in exact dezelfde rassentheorieën als die van de nazi's te vervallen?
Mag ik het ook proberen? Het Jodendom is geen ras maar een VOLK! en inderdaad geldt de regel dat je Joods bent als je een Joodse moeder hebt. De vader telt in dit geval dus niet. De reden is dat dat te maken had met verkrachtingen. Dat heb ik gehoord tenminste van een Joodse vrouw. Leuk dat je vrouw Joods was/is(?) Mercator. :D Jammer dat het jodendom geen positieve indruk bij je heeft achtergelaten. Ik ben zelf een grote fan van Joodse wijsheden.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:[ De reden is dat dat te maken had met verkrachtingen. Dat heb ik gehoord tenminste van een Joodse vrouw. Leuk dat je vrouw Joods was/is(?) Mercator. :D .
Van die ev. verkrachtingen kan ik mij niks herinneren :D , Jaja, mijn ex-vrouw is op en top Joods, maar dat was ZEKER niet de reden van de echtscheiding, k geloof dat zij zelfs niet eens wist dat ze Joods was tot het moment dat een van haar familieleden de stamboom s even ging opzoeken. t Was voor mij ook een verrassing te leren dat het product van die "samenkomst" dus ook Joods zou zijn volgens de Mozaïsche wet. Nu voor mij maakt dat allemaal niet veel uit, als product van Viking, Spaans, Japans, Vlaamse voorouders. Raciaal gezien ben ik de perfecte autochtone allochtoon.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door Joop Klepzeiker »

mercator schreef:
Joop Klepzeiker schreef: Pilgrim Het jood zijn en en het joods geloof aanhangen zijn 2 verschillende zaken, ze niet door elkaar halen svp.
Nee, jij gaat dat even uitleggen. Want ik vraag me dat ook af, hoe ga je Jodendom definiëren zonder in exact dezelfde rassentheorieën als die van de nazi's te vervallen?
De Joden zijn een volk of etniciteit, ook bekend als Israëlieten, het Joodse volk of volk Israël.

Het Joodse volk leefde gedurende ten minste drieduizend jaar in het Land van Israël, waar het een monotheïstische religie ontwikkelde en meerdere malen zelfbeschikking genoot. De Joden werden door de Romeinen vrijwel geheel uit Palestina verbannen en hebben sindsdien een bewogen bestaan geleid waarin armoede, discriminatie, onderdrukking en uitroeiing, maar ook culturele, economische en individuele bloei voorkwamen. Door de jaren heen was de joodse religie, het jodendom, de voornaamste bindende factor tussen de Joden, maar geen vereiste om tot het Joodse volk te behoren.

Sinds de opkomst van het nationalisme en de Verlichting bij volkeren rondom, hebben ook Joden een transitie ondergaan waardoor velen zich minder als een volk en meer als een etnische of etno-religieuze gemeenschap binnen andere volken zijn gaan zien. Deelname aan alle aspecten van het maatschappelijk leven kon nu toenemen. Ook is met name vanuit Oost- en Centraal-Europa, waar het antisemitisme het hardnekkigst was, een Joodse nationale beweging ontstaan, het Zionisme, die bijdroeg aan de groei van de Joodse gemeenschap in het toenmalig Ottomaanse en later Britse mandaatgebied Palestina en uiteindelijk aan de stichting van de staat Israël.



http://nl.wikipedia.org/wiki/Joden" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door Joop Klepzeiker »

mercator schreef:
Joop Klepzeiker schreef:
Kunnen we militair de oorlog verklaren aan moslims in het algemeen omdat het moslims zijn?
Ja natuurlijk, waarom niet? De Duitsers-inwoners van Duitsland-kregen toch ook bommen op hun kop omdat de Duitsers grosso modo Nazi's waren.
Lieve help jij bent geheel de weg kwijt.

Ik ga hier niet eens serieus op in.
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door mercator »

Joop Klepzeiker schreef: Ik ga hier niet eens serieus op in.
Omdat je niet logisch wil denken. Waarom moesten de Europees/Duitse nazi's uitgeroeid worden en vond geen enkele anti-nazi dat een probleem, en waarom zouden we de vele malen gevaarlijker moslims moeten aanpakken met "dialoog"flauwekul? Heb je al s bedacht dat het de moslims goed zou doen om s een paar atoombommen op hun kop te krijgen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door mercator »

Joop Klepzeiker schreef: De Joden zijn een volk of etniciteit, ook bekend als Israëlieten, het Joodse volk of volk Israël.
Achterhaalde, obscurantistische flauwekul. En de meeste Israëlische burgers weten dat ook wel. Wat de staat Israël succesvol maakt is de Westerse logica en efficiëntie.We zouden die hier ook wat meer moeten toepassen en cultuurvreemde invloeden buiten de deur houden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Moreel bankroet van de islamwereld. Niks aan de hand.

Bericht door hans van de mortel »

Joop Klepzeiker schreef:Als je op zoek bent naar absolutisme ben je natuurlijk binnen de islaam op de juiste plaats, dat is namelijk een complete vorm van absolutisme, waarin er een absolute waarheid is gecreëerd .

Je zou dus kunnen zeggen dat binnen de islaam er een absolute rede heerst.

Een voor altijd en eeuwig onveranderbare waarheid losgemaakt van elke menselijke invloed.
IJzersterk Joop! Roestvrij en onaantastbare logica. Je slaat de spijker op zijn kop: . . . losgemaakt van elke menselijke invloed.
Menselijke invloed staat synoniem voor democratie. En we weten nu langzamerhand wel wat voor lijdensweg democratie betekent. Die is een worstelpartij van ONZE kennisbeschaving met altijd dodelijke afloop. Dat begint al bij de Franse revolutie en de hakbijl van de quillotine. In onze o zo bejubelde democratie zijn massa's MEER doden gevallen dan in alle achterlijke islam gebieden bij elkaar. En nu maar bidden, nou ja . . . hopen dat dit nu eindelijk eens afgelopen zal zijn.

Maar nee hoor! Vanuit onze democratische waarden gaan wij ons bemoeien met islamitische dictatuurstaten. Dom! Want wat we nu zien is niet anders dan dat al die moslims zelf willen bepalen hoe hun dictatuur eruit komt te zien. Streng islamitisch dus, waarbij de sharia niet is weg te denken. En wie is hier weer de vuile gore smerige huichelachtige streng christelijke onruststoker? Juist ja, zoals gebruikelijk de politieagent en moraalridder van de wereld: de VS. Want zonder God aan te roepen kan niet één president van de VS functioneren. Ook moslims accepteren het woord god dat staat voor Allah, de enige echte ware. Zonder garantie. Alleen een idioot is in staat zich zoiets blindelings aan te schaffen.

Ik ben het met Dutch eens, met Joop, maar nog meer met Mercator. Niemand heeft het recht zich met anderen te bemoeien. Mits die ander jou bedreigt. En wat zien we? De islam heeft ons niet bedreigd, maar die gore verraderlijke anarchie van de intellectuele linkse Gutmensch-partij. Waar anarchie staat voor chaos, eist de linkse elite-verwildering het recht op hierin voorop te lopen en alle logica uit het gezonde verstand te verwijderen om het begrip multiculturele samenleving tot een Europees succes te maken. Het paard van Mekka in niet binnengehaald. Welnee, die klootzakken hebben alle poorten wagenwijd opengezet voor het triomfantelijk binnenhalen van de grootste achterlijkheid sinds de uitvinding van de historische Mohammed.

De mens is NOOIT in staat om in harmonie te leven. De mens is een individu die altijd al last heeft gehad van zijn ego. Hoe dommer, hoe groter het ego. Kijk maar naar mohammedanen in het algemeen en Arabieren in het bijzonder. Zoals Dutch zo inzichtelijk en als ervaringsdeskundige heeft aangegeven, dat je mensen kunt ontmoeten waarmee het 'klikt'. Familie wordt je toegewezen, je vrienden zoek je uit. Een van mijn fijnste vrienden is een Marokkaan. Het klikt tussen ons als de maatpassen van de Tango. Zolang het niet 'klikt' tussen de mens zal er ALTIJD sprake zijn van wantoestanden, verstrengelde ego-belangen, achterdocht, onrechtvaardigheid en verdeel en heers politiek. Omdat de mens nu eenmaal geen vrije wil heeft. Dat hoeft ook geen rol van betekenis te spelen, als het maar 'klikt'.

Zowel God, Allah en de Evolutie zijn een toonbeeld van doelloos in de rondte cirkelen in het leven van de dolende en rondtastende mens. Je kunt er nog geen brood voor kopen. Laat staan wijsheid.

De mens bestaat bij de gratie van zijn ervaring en waarneming. Daar komt ook dat gelul van Darwin uit naar voren dat mijn lachlust heeft weten op te wekken. Waarvoor dank. En daar is alles mee gezegd. Natuurlijk is het vast mijn eigenwijze mening en dat moet vooral zo blijven. Dat hoeft echter geen struikelblok te zijn voor het lekker 'klikken' tussen jou en mij. Morgen naar Sittard. Ook daar zal men mij ongetwijfeld op mijn wenken kunnen bedienen met een goed gevuld glas smaakvol bier. Vol vitaminen en levenselixer. Het is maar waar je van houdt. Ik houd van Marokkanen, want zij zijn mensen, maar niet van moslims. Want moslims zijn - hoe is het nog mogelijk in deze tijd? - volhardend in het adoreren van de meest gore vieze smerige historische smeerlap en sadist aller tijden: Mohammed. Met hen valt net zo min te praten als met de Jehovah's Getuigen. Het verschil zit hem in het feit dat JG's geen sadistische profeet kennen. Zij kennen Jezus. Moslims ook. Toch raar. Dat zeg ik, de mens heeft geen vrije wil en is dom. Tenminste zeker 90 % van de mensheid. En vanzelfsprekend vallen daaronder niet mijn 'klik' maatjes.
:wink2:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door Joop Klepzeiker »

mercator schreef:
Joop Klepzeiker schreef: De Joden zijn een volk of etniciteit, ook bekend als Israëlieten, het Joodse volk of volk Israël.
Achterhaalde, obscurantistische flauwekul. En de meeste Israëlische burgers weten dat ook wel. Wat de staat Israël succesvol maakt is de Westerse logica en efficiëntie.We zouden die hier ook wat meer moeten toepassen en cultuurvreemde invloeden buiten de deur houden.
Nope dat is dus niet zo.

Je vergeet een belangrijke oorzaak.

De wil om te overleven tussen vijandige naties en terroristen die je als jood willen afmaken en de staat Israël niet willen erkennen en dus willen vernietigen maakt het noodzakelijk om succesvol te zijn.
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Moreel bankroet van de islamwereld en alle religie!

Bericht door hans van de mortel »

Pilgrim schreef: Nergens is er meer diepgang en wijsheid dan in het Joodse geloof.
Meen je dit nu echt? De wijsheid in het joodse geloof bestaat volgens mij uit de eindeloze rij boven zichzelf uitstijgende super ego-trippers: de Rabbijnen. Een typisch soort mensen die zich in mijn ogen onsterfelijk belachelijk maken en nog erger zijn dan menige imam. Diepgang en wijsheid? Humor zal je bedoelen. Ik lach me rot om al die zogenaamde wijsheid. Rabbijnen zijn de malloten onder de joden. De gemiddelde jood lacht zich trouwens ook rot om de door jou aangegeven jodenwijsheid. Maar niet de Rabbijnen. Die zijn bloedserieus over zichzelf. Zij zijn de enige joden die zichzelf in het licht van de schepping als vaandeldragers van hun onuitspreekbare god zien. Gekker bestaat niet. In welk geloof dan ook.

Het hedendaagse judaïsme is het resultaat van de enorme teloorgang van alle eigen in het leven geroepen joodse waandenkbeelden. Sorry, ik heb het niet bedacht. Dat zijn de Rabbijnen. Misschien wil je dat even goed in je oren knopen. Zij zijn de onovertroffen idioten van het judaïsme! En dit dankzij de domheid van de mens waaronder ook de joden resorteren. Negentig procent, weet je nog? Meneer God heeft de joden gewoon laten barsten, in gas omkomen. Zo is het en anders niet. Veel joden hebben dat begrepen. Die geloven allang niet meer in zo'n stompzinnig denkbeeld van de mens als God die leiding geeft aan een zogenaamd uitverkoren volk (hihi). Maar zij blijven jood zijn. Het jodendom is namelijk een ras. En daar kan een jood nu eenmaal geen verandering in aanbrengen. Ook al zou hij zich een nieuwe piemel en kleinere neus aanmeten.
:drool:
Ik ben voor Israël en voor ongelovige joden. Trouwens, gelovige joden zijn net zo vreedzaam als de Jehovah's Getuigen. Een jood maak je niet zo gauw boos vanwege zijn geloof. Veel religie past goed - hoe verdrietig ik dit ook vind - in ONZE kennisbeschaving. Behalve de islam. Een trieste armoedige tweedehandse religie. Die zet je toch bij het wekelijkse afval aan de stoep? Onze politici kenmerken zich echter als luie flikkers die het vuil zich laten opstapelen. Vandaar al die onrust in Europa. En ik maar denken dat met de verlichting de rust in ONZE kennisbeschaving was weergekeerd. Mooi niet dus! Want islam kenmerkt zich heden ten dage als een onrust stokende religie. Al sinds de linkse Gutmenschbrigade de islam de helpende hand heeft toegereikt. Daar zit hem het kwaad. Bij links. Links moet uitgeroeid worden. islam verschrompelt wel uit zichzelf in de onmogelijke zandbak van de halfgare Allah, een misselijk makend product van het schizofrene denken van de historische sadist en psychopaat Mohammed.
:drool:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52311
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door Mahalingam »

Plaats van handeling: Arabië.
Onderwerp: slaaf wordt geslagen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door Scarlatti »

Mahalingam schreef:Plaats van handeling: Arabië.
Onderwerp: slaaf wordt geslagen.
grùwelijk! Daar zie je de smerigheid van die lui... en dankzij 'onze regeringen' staat ons dit dus ook te wachten....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door Pilgrim »

Ze zijn barbaars en achterlijk! Het zijn echte slavendrijvers. Ook de raciale slavernij is trouwens begonnen in de islamitische wereld wat later overgenomen werd door de Europeanen, maar ook weer afgeschaft door dezelfde Europeanen. Dat is in Allahstan eigenlijk nooit echt gebeurd. :cry:
Volgens mijn vader die daar vroeger wel eens was zijn het ook echte sadisten en ze discrimineren vooral Westerlingen. Dat had hij zelf ervaren.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door Scarlatti »

Klopt Pilgrim! Mijn 1e ega die bij de Koopvaardij voer zei dat ik niet mee 'mocht' op reizen naar arabische landen omdat je daar als christen niets waard was en je al snel met een mes in je rug, lètterlijk', in het straatriool te vinden was..... en als VROUW moest je daar helemaal WEG blijven....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door Dhana »

Scarlatti schreef:
Mahalingam schreef:Plaats van handeling: Arabië.
Onderwerp: slaaf wordt geslagen.
grùwelijk! Daar zie je de smerigheid van die lui... en dankzij 'onze regeringen' staat ons dit dus ook te wachten....
Geen enkel gevoel voor medemenselijkheid. En zo'n sadist moet kinderen opvoeden!!!! Hier zou de dader allang TBS hebben gekregen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door Dhana »

Zo doe je dat als er iets wat niet zo welgevallig is publiekelijk wordt.
In een beschaafd land zoekt de politie de dader op. In achterlijke landen waar geen enkele menswaardige wet van toepassing is, los je zaken gewoon anders op. En maar een grote bek opzetten over de zusters en broeders in islam die zo vreselijk onderdrukt worden in Palestina. Dit is kennelijk geen broeder?


'Saudi-Arabië blokkeert website Wereldomroep'

HILVERSUM - Saudi-Arabië heeft de websites van Radio Nederland Wereldomroep ontoegankelijk gemaakt voor internetgebruikers.

Als ze de site openen, zien ze een boodschap dat de internetpagina is geblokkeerd. Ze worden doorverwezen naar een Saudische overheidswebsite, aldus de omroep vrijdag.

De Wereldomroep vermoedt dat een filmpje op haar Arabische internetpagina, die de mishandeling van een migrant toonde, de aanleiding is voor de blokkade. Dit werd in juli geplaatst en liet een Arabisch uitziende man zien die een vermoedelijk Aziatische man intimideert en slaat met een stok.

Het filmpje kwam van YouTube. Het item leidde tot een stroom reacties, aldus de omroep.

Werkomstandigheden

Eerder dit jaar berichtte de Wereldomroep over de slechte werkomstandigheden van huishoudelijk ambassadepersoneel in Den Haag.

Hierin werd ook de voormalig ambassadeur van Saudi-Arabië in Nederland beschuldigd van uitbuiting van zijn Filipijnse werknemers.

Bedreigend

'Saudi-Arabië vindt het blijkbaar bedreigend dat informatie over de beestachtige behandeling van huishoudelijk personeel breed wordt verspreid en heeft onze sites geblokkeerd'', aldus adjunct-hoofdredacteur Ardi Bouwers van de Wereldomroep.

''Blijkbaar is de berichtgeving, hoe genuanceerd ook, toch af en toe tegen het zere been van de autoriteiten.''

Blokkade

De Wereldomroep stelt dat de Saudische blokkade van de Wereldomroep-websites verstrekkende gevolgen heeft voor de verspreiding van informatie in dat land. Het gebeurt zelden dat een dergelijke overheidsmaatregel wordt teruggedraaid, aldus de omroep.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moreel bankroet van de islamwereld

Bericht door Pilgrim »

Er is nog iets vreemds aan het filmpje en dat is het filmpje zelf. Wie heeft het gemaakt en waarom? De filmer is kennelijk een andere Saoedi, die geen hand uitsteekt om die arme man te helpen maar wel (van nabij?) zit te filmen. Kennelijk met goedvinden van degene die die arme man staat te slaan. Het filmpje komt vervolgens op internet, maar waarom? Het geeft immers aan de Saoedi's een hele slechte reputatie. De enige reden die ik kan bedenken is om andere Saoedi's te laten meegenieten van het sadisme. Wat ook opvalt is dat de mishandelde zwarte man kennelijk rechteloos is. Het bewijs van de mishandeling staat immers op internet, maar hij kan kennelijk geen aanklacht indienen. Als dat wel kon zouden zijn belagers immers niet zo brutaal dat filmpje op internet zetten, want dat is bewijs bij uitstek. :?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie