Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Pizzaman »

Hans v d Mortel sr schreef:
King George schreef:Afbeelding
Dit kan beter verwijderd worden. Waarom?

Hierom. Het idee van D66 gaat uit van vrijwillige levensbeëindiging waarmee ik het helemaal eens ben vanuit de logica van het gezonde verstand en de gedachte dat de 99,9% meerderheid van het Nederlandse volk overtuigd is dat de mens een vrije wil heeft.
Het idee van Hitler behelsde opruiming te houden door de nazi's onder mensen die volgens Hitler nutteloos waren. Het tegenovergestelde aan 'vrijwillige levensbeëindiging.
Waarschijnlijk zou onder Hitler wel een feit zijn geworden dat 'goede vaderlanders' kozen voor het 'voltooid leven'.
Bij Arrogander Penthouse stel ik me zo voor dat er naar een evenwicht gezocht gaat worden vwb zorghuisbewoners.
Als witte boze man ben je dan gewoon de lul uiteraard. Maar misschien ben ik gewoon cynischer dan jij. Ik hoop het.

ik zie de waarschuwing en de overeenkomst wel. Oppassen met dit soort 'idealisten'.
Van mij mag ie dus blijven.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door King George »

Voor de organenjacht wil D'66 wel het leven van anderen versneld voltooien.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Voor de organenjacht wil D'66 wel het leven van anderen versneld voltooien.
D666 met Pechdrol aan het roer was sowieso al nooit te vertrouwen. Ik heb ondertussen mensen gesproken van divers pluimage en tot mijn gelukzaligheid vonden ook zij Pechtold een glibberige onbetrouwbare 'enge' man. Dus wij staan beslist niet alleen in deze politieke wetenschap. En ach, zo'n politieke griezel is vanzelfsprekend in de privé omgang net zo eng als in zijn politieke leefklimaat.

Het juiste woord voor Pechtold?

GLUIPERD
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Pizzaman »

King George schreef:Voor de organenjacht wil D'66 wel het leven van anderen versneld voltooien.
Dat bedoel ik. En op mijn vraag, of de zogenaamde dubbelpaspoortigen dan na hun onverwijld heengaan
zullen worden geëxporteerd naar de thuisgronden (#shitholes) inclusief of exclusief oogstbare reserve-onderdelen
zal wel geen antwoord volgen van D666 want is natuurlijk discriminatie.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door King George »

King George schreef:Hoe verknipt wil je het hebben?

Afbeelding
http://politiek.tpo.nl/2018/02/12/neder ... an-russen/
Laat de voorgedrukte formuliertjes maar door de printer uitgespuugd worden. Als Wilders hetzelfde over Marokkanen zou hebben gezegd als Pechtold over Russen, dan was het land weer te klein geweest.

https://www.geenstijl.nl/5140718/tilbur ... apechtold/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Ariel »

King George schreef:[
Laat de voorgedrukte formuliertjes maar door de printer uitgespuugd worden. Als Wilders hetzelfde over Marokkanen zou hebben gezegd als Pechtold over Russen, dan was het land weer te klein geweest.

Nederlandse Russen doen aangifte tegen Pechtold wegens discriminatie.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door King George »

Geweldige opinie over Pechtold, Zijlstra, de linkse samenwerking met islampartijen in Rotterdam en het failliet van de 'oude politiek'.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door King George »

Onze jongens moeten hun eigen schoenen en scherfvesten zelf kopen. Maar voor D‘66 is groene virtue signalling kennelijk belangrijker dan hun veiligheid.


https://www.trouw.nl/home/d66-wil-het-l ... ~aea42dbf/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Mahalingam »

Ik denk dat in de optiek van D666 geen leger de beste situatie is. Maar nu we het dan toch hebben moeten we hulpacties en geen vechtacties ermee verrichten.
Even wat inzicht in het D666 denken:
Vooral de airco op legerbases in crisisgebieden vreet veel stroom, en daarvoor worden nu generatoren meegenomen. Door de stroom op te wekken met zonnepanelen kan volgens D66 veel geld worden uitgespaard. En het is veiliger.
Veiliger voor wie? De soldaten? nee, het milieu.
Of toch wel die soldaten want er is logistiek nodig.
"De brandstof voor de generatoren moet van een haven naar de legerbasis vervoerd worden. Onderweg zijn er tal van risico's, waaronder aanvallen van vijandige groepen", zegt Belhaj. "Dit zet levens op het spel en het kost capaciteit die op andere plekken hard nodig is."
In oorlogsgebied zijn diesel vrachtauto's het beste. Dieselolie wil niet echt ontploffen zoals benzine of batterijen die door inslag kortsluiten. Dus:
Belhaj vindt het dan ook jammer dat Defensie vorig jaar nog tweeduizend dieseltrucks heeft gekocht.
Dit wist ik niet. Een maaltijdbezorgdienst zoals AH die het bij U in de keuken brengt.
Ook de maaltijden die Nederlandse militairen in het buitenland krijgen, kunnen duurzamer, denkt Belhaj. Defensie laat nu veelal maaltijden overvliegen vanuit Nederland. Het Kamerlid vraagt zich af of het niet efficiënter is om ter plaatse gewassen te kweken.
Bewaking van de groententuin en het aardappelenveld door onze jongens in Mali tegen plundering.
Afbeelding
https://nos.nl/artikel/2219682-d66-lege ... zamer.html

Nu al roepen onze soldaten 'pang, pang' om te doen alsof ze schieten.
Binnenkort doen de soldaten 'vroem vroemmm' om te doen alsof de auto rijdt.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Pilgrim »

D66-leger...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Pilgrim »

Aangifte tegen Alexander Pechtold

Gepost op 26 februari 2018 door markdehollander

Afbeelding

Hieronder staat de aangifte tegen Alexander Pechtold, zijn notaris en de taxateur. De aangifte is zeer uitgebreid, met feiten onderbouwd en zo opgesteld dat deze na invulling van NAW gegevens en ondertekening opgestuurd kan worden naar het OM, in het bijzonder naar het Arrondissementsparket Oost-Nederland te Arnhem. Deze aangifte is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid en na uitgebreid maandenlang juridisch onderzoek door een mij bekende oud-advocaat en tevens notarieel jurist tot stand gekomen die onbekend wil blijven.

Lees verder>>>
Zie ook HIER.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Pilgrim »

200 aangiften tegen D66-leider Alexander Pechtold vanwege schenking appartement

Geplaatst op 22 maart 2018

Afbeelding

OM bestudeert affaire

Er zijn inmiddels 200 aangiften gedaan tegen D66-leider Alexander Pechtold vanwege de schenking van een appartement door een Canadese oud-diplomaat. Dat laat het Openbaar Ministerie (OM) donderdag weten aan ThePostOnline.

OM-woordvoerder Barbara van Heerde tegenover TPO:

“Ik heb het nog even in de groep gegooid hier en ik begrijp dat ik het aantal aangiftes nu kan melden. Tot nu toe zijn er bijna 200 aangiftes binnengekomen. Wij bestuderen deze aangiftes op dit moment.”

Vorige week werd na vragen van TPO duidelijk dat het Openbaar Ministerie Oost-Nederland meerdere aangiften tegen Pechtold in behandeling had na een oproep op internet. Over het aantal zweeg het OM, wel zei een woordvoerder toen dat die aangiften ‘nog steeds binnenkomen’.

TPO vroeg daarna meermaals naar het aantal maar kreeg nul op het rekest. Toen het OM woensdag wel communiceerde over acht aangiften vanwege een campagnevideo van de PVV deed TPO een hernieuwd verzoek over het aantal aangiften tegen Pechtold.

Pechtold kwam in december vorig jaar in opspraak toen bleek dat hij in het Geschenkenregister van de Tweede Kamer geen melding had gemaakt van een appartement in Scheveningen dat hij had gekregen van de Canadese oud-diplomaat Serge Marcoux. Later rezen vragen over de fiscale aspecten van de deal. Eind februari verscheen op internet een oproep om aangifte tegen Pechtold, zijn notaris en taxateur te doen van ambtelijke corruptie, valsheid in geschrift en meerdere keren een opzettelijk onjuiste aangifte van overdrachtsbelasting.

Lees ook

- Tweede Kamer gaat geen onderzoek doen naar schenking-affaire Alexander Pechtold (D66)

- Canadese oud-diplomaat die Alexander Pechtold (D66) appartement schonk weigert met de pers te praten

http://politiek.tpo.nl/2018/03/22/200-a ... partement/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Pilgrim »

“Penthouse”-Pechtold...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Mahalingam »

Campagnestrateeg Henri Kruithof (voorheen onder meer voorlichter bij de VVD): ‘De rol van Pechtold is uitgewerkt.’
Ook D66 moet zich volgens de strateeg achter de oren krabben. ‘Vier jaar geleden kwamen zij als grote winnaar uit de bus, maar je ziet dat zij worden afgestraft op het feit dat ze op twee standpunten hun mening hebben gewijzigd: de Wiv (‘sleepwet’, red.) en de afschaffing van het raadgevend referendum. Dat is natuurlijk een moeilijke boodschap die je moet verkopen aan je kiezers.’

Kruithof heeft nog een advies: ‘De rol van Pechtold is uitgewerkt, D66 is toe aan een leiderschapswissel. Hij loopt al zo lang mee, op een gegeven moment zijn kiezers toe aan een nieuw gezicht. Dat ligt niet aan hem, dat is bij alle politici zo, ook Rutte raakt een keer sleets. Vervangen ze Pechtold niet nu, dan denk ik dat ze dat binnen een jaar of twee wel doen. Als er een mooie burgemeestersfunctie vrijkomt, of als er een nieuwe EU-commissaris moet worden gekozen bijvoorbeeld. Want ik denk niet dat Pechtold zomaar weggaat als hij geen alternatief heeft.’

Kruithof gelooft overigens niet dat de penthouse-affaire veel invloed heeft gehad (Pechtold kreeg van een oude vriend een appartement in Scheveningen). Ondanks dat het een onderwerp is waarop bijvoorbeeld PVV-leider Geert Wilders Pechtold graag aanvalt. ‘Ik denk eigenlijk niet dat het de D66-aanhang veel kan schelen.’
https://www.elsevierweekblad.nl/nederla ... el-598429/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik ken mensen van divers pluimage.

Wat mij opviel was dat een ieder van hen Alexander Pechtold een verwerpelijk persoon vindt. Het zijn mijn woorden. In ieder geval komt het er op neer dat deze langdurige voortouwtrekker van de smerige hypocriet politiek bewegende modderpoel van D666 het zichzelf steeds verder onmogelijk maakt bij het Nederlandse publiek geloofwaardig over te komen. Pechtold is zo langzamerhand verzekerd van de gruwelijke afschuw die het Nederlandse volk voor deze kampioen glibberige ziekte verwekkende gladjanus voor hem koestert.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Mahalingam »

Mijn oma zaliger zei altijd: "De vis begint te rotten bij de kop.".

In Dordrecht stonden de Turken Osman Bosuguy op nummer 9 en Ahmet Polat op nr. 30. bij D666.
Dat zijn zgn. 'onverkiesbare posities'. Maar het is niet aan de partijbonzen om te beslissen wie gekozen wordt maar aan de kiezers.
De Turken hebben op D666 gestemd (dat was ook het advies van de lange arm van Erdogan) maar hebben wel voorkeurstemmen uitgebracht. En dat was een vreselijke tegenvaller voor D666 ter plaatse.
De nr.1., Kevin Noels, zit veilig. Maar nummer 2 Eelco de Vos en de nummer 3 Paul Tiebosch zijn eruit gewipt door de Turken.
Nr3. zegt: “Ahmet heeft er met mij ook niet over gesproken dat hij campagne voerde voor zichzelf. Hij stond op een niet verkiesbare plek.”
En de nr 2: “Bosuguy had ik verwacht. Hij heeft knetterveel campagne gevoerd in de Dordtse Turkse gemeenschap. Maar Ahmet had ik niet verwacht. Hij had geen politieke ambities, zei hij.”

En met wat voor onzin komt het AD?
Turkse D66-kandidaten kapen raadszetels weg
Lijsttrekker Kevin Noels staat paf. „Dit is een verandering die we niet zagen aankomen’’, zegt hij. „Het zijn wel bekenden, maar dat neemt niet weg dat het voor ons ook een complete verrassing is. That’s it. Het is een nieuwe status quo.’’
Paul Tiebosch is diep teleursgesteld door het abrupte einde aan zijn politieke loopbaan.
https://www.ad.nl/dordrecht/turkse-d66- ... ~a92cbdd8/
http://www.dagelijksestandaard.nl/2018/ ... rsstemmen/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
In Dordrecht stonden de Turken Osman Bosuguy op nummer 9 en Ahmet Polat op nr. 30. bij D666.
[icon_lol.gif] Ik vind het eigenlijk wel lachen. Ik gun het D66 . De volgende stap van deze Turken is dat ze zich afscheiden, en met hun zetel naar DENK overstappen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door xplosive »

Ze zullen er bij D'66 ooit nog ontiegelijk spijt van krijgen dat ze Geert Wilders steeds zo tegengewerkt hebben als ook ooit bij D'66 de keiharde waarheid door gaat dringen. Maar dat kan nog lang gaan duren.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Pilgrim »

HAHA! Penthouse Pechtold pleit voor duidelijkere integriteitsregels

Door Wout Willemsen, 26 juni 2018

Afbeelding

‘I misinterpreted the rules’ zei Cartman ooit in een aflevering van South Park over vals spelen en wat te doen als je gesnapt werd. Dit was vast niet bedoeld als handleiding voor politieke leiders!

Pechtold zal het een zorg zijn, die maakt mooi gebruik van de schijnbeweging en wil zichzelf nu als voorvechter van een anti-corruptiebeweging profileren waar hij slachtoffer is geworden van de multi-interpretabele regels van het schenkingsregister. Hoe kríjg je het voor elkaar?!

We hebben het hier natuurlijk over z’n Penthouse van ‘slechts’ €135.000 in Scheveningen, waar menigeen vraagtekens bij de daadwerkelijke waarde zet, die Pechie zou hebben gekregen van een ex-diplomaat en vervolgens niet had aangegeven bij het schenkingsregister. Het ging immers om privé-zaken dus dan hoefde dat volgens hem niet (Bullshit want de regels maken geen onderscheid zolang belangenverstrengeling een rol kan spelen).

Waar heel Nederland zag dat Greco, de anti-corruptiegroep van de EU, Pechtold op de vingers tikte om zijn appartement, ziet Pechtold zichzelf dus slechts als slachtoffer en zien wij het allemaal verkeerd. “Ik roep het presidium op: wees duidelijk”, aldus Pechtold. “De regels zeggen nu niet dat ook privé-zaken erin moeten.” De Telegraaf pakt hier nog de hilarische en cynische zin achteraan: “Hij vreest dat anders ook toekomstige Kamerleden tegen de onduidelijkheid aan kunnen lopen.” Wat een baken van integriteit en moreel besef is die man!

Ondanks alles blijft hij achter zijn besluit staan om het geschenk niet te laten registreren in het register. Waarschijnlijk heeft hij het appartement nodig om in uit te kunnen huilen na de volgende verkiezingen als D66 in elkaar is gezakt en de partij hem eindelijk op laat stappen.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2018/ ... itsregels/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Pilgrim »

Pechtold gaat vrijuit!

Geplaatst op 13 juli 2018

Afbeelding

Geen nader strafrechtelijk onderzoek na aangiftes over schenking appartement

13 juli 2018

Het Openbaar Ministerie (OM) stelt geen nader strafrechtelijk onderzoek in naar aanleiding van de ruim 200 aangiftes tegen Alexander Pechtold, tegen een notaris en een taxateur. De aangiftes waren van internet gedownload en ingestuurd naar zowel het OM als het ministerie van Justitie en Veiligheid. De aangiftes hielden verband met de schenking van een appartement aan de heer Pechtold begin 2017 door een bevriende Canadese oud-diplomaat. Er is onder andere aangifte gedaan van ambtelijke corruptie, valsheid in geschrifte en belastingontduiking.


De aangiftes die betrekking hebben op het deel van ambtelijke corruptie zijn beoordeeld door de Procureur-Generaal bij de Hoge Raad. Het OM is namelijk niet bevoegd om aangiftes van ambtsmisdrijven tegen bewindslieden en Kamerleden te beoordelen.

Het OM heeft zich wel gebogen over de andere feiten die genoemd zijn in de aangiftes, namelijk valsheid in geschrifte en belastingontduiking. Het OM komt na bestudering van de stukken tot de conclusie dat er geen vermoeden is van een strafbaar feit.

Volgens de aangevers zou er bij het opmaken van het taxatierapport en de akte wegens schenking van een appartementsrecht valsheid in geschrifte zijn gepleegd. De waarde van het appartement zou door de taxateur te laag zijn ingeschat. Daarnaast zou er ten onrechte een recht van gebruik en bewoning ten behoeve van de schenker opgenomen zijn in de akte. Dit hield in dat schenker bij leven nog recht heeft op gebruik en bewoning van het appartement, maar dat na diens overlijden het volle eigendom overgaat op de heer Pechtold.

Zowel de taxatiewaarde als het recht van gebruik en bewoning is van invloed bij de bepaling van de hoogte van de overdrachtsbelasting. De aangevers zijn daarom van mening dat de vermeende valsheid in geschrifte heeft geleid tot een onjuiste – te lage – belastingaangifte.

De aangiftes bevatten onvoldoende aanknopingspunten om tot het oordeel te komen dat sprake is van een te lage taxatiewaarde. Het enkele feit dat de getaxeerde waarde lager is dan de door aangever gesuggereerde marktwaarde, betekent nog niet dat de getaxeerde waarde vals is.

Het recht tot gebruik en bewoning levert naar het oordeel van het OM geen strafbaar feit op. Het is in beginsel aan schenker en ontvanger zelf om met elkaar de schenking vorm te geven. Deze partijen bepalen zelf welke voorwaarden voor het gebruik hieraan verbonden zijn. Die voorwaarden mogen niet in strijd met de wet zijn, maar daarvan is hier niet gebleken.

Alles afwegende oordeelt het OM dat er onvoldoende feiten en omstandigheden zijn die leiden tot een verdenking van een strafbaar feit. Er zijn geen aanknopingspunten voor een opsporingsonderzoek. De betrokkenen zijn van deze beslissing op de hoogte gesteld.

Bron: Arrondissementsparket Oost-Nederland

https://ejbron.wordpress.com/2018/07/13 ... t-vrijuit/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Mahalingam »

Een fittie met Wilders begon met
Afbeelding

waaraan werd toegevoegd door Wilders:
Strand Den Haag/Scheveningen.
Beach The Hague/Scheveningen.
Pechtold moest reageren:
Hé Geert, is de waterstofperoxide in je ogen gekomen? Ik zie hier vanuit mijn “penthouse” toch echt veel meer blote borsten dan boerkini’s!
waarop de reactie kwam:
Ja dat je veel blote borsten ziet in dat penthouse van je @APechtold dat weet inmiddels heel Nederland wel.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door King George »

Met het monopolie van D'66-ers op de rechtspraak is recht al verworden tot onrecht. D'66 wil nog een stapje verder gaan. D'66 wil meer Sharia.

D66 wil meer rechters met migratie-achtergrond
https://nos.nl/l/t/2246007
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Alexander Pechtold is niet geacht de wet te kennen.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:
D66: meer rechters nodig met migratieachtergrond

Er moeten meer rechters komen die hun cultuur begrijpen.
NEEN!

We moeten al die Marokkanen en Turken duidelijk maken, en nog eens in herhaling duidelijk maken, dat zij ONZE cultuur moeten begrijpen. Wie daar geen behoefte aan heeft manifesteert zich nadrukkelijk als de welbekende moslimparasiet die per se niet wil integreren.
En nog wat. Blijkbaar ontgaat dit justitie. Want iedere Nederlandse burger wordt geacht de Nederlandse wet te kennen. Of geldt dit exclusief voor mensen met maar één paspoort? Dat doet bij mij de vraag oprijzen of het kennen van de Nederlandse wet nog wel het geval is bij die halvegaren van D666.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie