Zolang Europa zijn grenzen niet sluit voor "the real moslim" heeft het geen zin om de ex-moslim een apart statuut te geven;De vergelijking met communisme hierboven klopt ook niet. De communistische landen werden niet bevolkt door bijna 100% communisten. Europa had destijds vele miljoenen Oost-Europeanen moeten opvangen, en grote immigratiestromen leiden altijd tot problemen (demografisch, sociaal). Maar zoveel ex-moslims zullen hier niet heen komen.
Ik was vanmiddag in het Europese Parlement in Brussel, kreeg een toelichting. Blijkbaar is Europa niet van plan enige migratie te stoppen maar eerder zinnens om NOG MEER MIGRANTEN aan te trekken.
Op mijn vraag of ze vb. in Spanje en Portugel nog niet genoeg werkloze jongeren hadden was het antwoord dat dit een probleem van Spanje was waar Europa zich niet mee moeide, maar dat de Europese trend weldegelijk bleef om zoveel mogelijk niet-europese migranten binnen te laten. Niet speciaal hoogopgeleid, ook laag opgeleid. Op mijn vraag waarom de laagopgeleide migranten hier dan geen werk vonden kreeg ik als antwoord: dat is omdat ze gediscrimineerd worden. De nieuwe ongeschoolde migranten (lees gewoon: MOSLIMS) zullen dus niet gediscrimineerd worden?
Het parlement had daar géén zeg over, het waren de regeringsleiders die dat beslisten.... 27 regeringsleiders waar we dus niet voor gekozen hebben.
Op mijn vraag of het Indiers dan wel Pakistani waren kreeg ik geen antwoord meer: ze was al een beetje boos op me omdat ik over Turkije had gezegd dat Turkije niet kon voldoen aan onze wetten van anti-discriminatie zolang het land islamitisch was. Islam had er niks mee te maken zei ze. Dat Turkije ooit veel meer seculariteit kende dan nu onder Erdogan moest de politiek correcte dame van CVP signatuur dan weer wel toegeven.
Totaal gesprek tegen dovemansoren.
Ex moslims zullen géén extra toelating krijgen: Eurabia heeft voorrang. Muslim muss sein!