Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Manon

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Manon »

De vergelijking met communisme hierboven klopt ook niet. De communistische landen werden niet bevolkt door bijna 100% communisten. Europa had destijds vele miljoenen Oost-Europeanen moeten opvangen, en grote immigratiestromen leiden altijd tot problemen (demografisch, sociaal). Maar zoveel ex-moslims zullen hier niet heen komen.
Zolang Europa zijn grenzen niet sluit voor "the real moslim" heeft het geen zin om de ex-moslim een apart statuut te geven;

Ik was vanmiddag in het Europese Parlement in Brussel, kreeg een toelichting. Blijkbaar is Europa niet van plan enige migratie te stoppen maar eerder zinnens om NOG MEER MIGRANTEN aan te trekken.
Op mijn vraag of ze vb. in Spanje en Portugel nog niet genoeg werkloze jongeren hadden was het antwoord dat dit een probleem van Spanje was waar Europa zich niet mee moeide, maar dat de Europese trend weldegelijk bleef om zoveel mogelijk niet-europese migranten binnen te laten. Niet speciaal hoogopgeleid, ook laag opgeleid. Op mijn vraag waarom de laagopgeleide migranten hier dan geen werk vonden kreeg ik als antwoord: dat is omdat ze gediscrimineerd worden. De nieuwe ongeschoolde migranten (lees gewoon: MOSLIMS) zullen dus niet gediscrimineerd worden?
Het parlement had daar géén zeg over, het waren de regeringsleiders die dat beslisten.... 27 regeringsleiders waar we dus niet voor gekozen hebben.
Op mijn vraag of het Indiers dan wel Pakistani waren kreeg ik geen antwoord meer: ze was al een beetje boos op me omdat ik over Turkije had gezegd dat Turkije niet kon voldoen aan onze wetten van anti-discriminatie zolang het land islamitisch was. Islam had er niks mee te maken zei ze. Dat Turkije ooit veel meer seculariteit kende dan nu onder Erdogan moest de politiek correcte dame van CVP signatuur dan weer wel toegeven.

Totaal gesprek tegen dovemansoren.

Ex moslims zullen géén extra toelating krijgen: Eurabia heeft voorrang. Muslim muss sein!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
gerard_m

Bericht door gerard_m »

Wat je beschrijft is natuurlijk erg genoeg. Maar zouden ex-moslims, de ervaringsdeskundigen, niet de beste mensen zijn om ogen te openen?

(ik weet dat ik soms te idealistisch ben, Brussel is de hoogste ivoren toren van Europa)
Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.
(Buddha)
Manon

Bericht door Manon »

gerard_m schreef:Wat je beschrijft is natuurlijk erg genoeg. Maar zouden ex-moslims, de ervaringsdeskundigen, niet de beste mensen zijn om ogen te openen?

(ik weet dat ik soms te idealistisch ben, Brussel is de hoogste ivoren toren van Europa)
JAMAAR! dat is een andere vraag.

Natuurlijk zijn ex-moslims degenen die zeer goed weten van welke vreselijke gevangenis ze verlost zijn eens ze hun ogen kunnen openen.
Zoals ik vanmiddag echter die mondige mevrouw hoorde, zonk de moed me in de schoenen: geen GREINTJE opening (ik denk wel dat ze het zelf besefte) maar gewoon haar job deed.

Ze "wist" zelfs dat het publiek niet graag ging horen dat 'Europa' beslist had om NOG MEER IMMIGRATIE toe te laten. Wie beslist dat dan, vroeg ik? De 27 regeringsleiders uit de 27 landen blijkbaar.
Niemand die ervoor gestemd heeft. Blijkbaar had ons groepje vlamingen weldegelijk voor Di Rupo gestemd zei ze ( [c045.gif] ) - toen kreeg ze ineens in de gaten dat ze ergens op een totaal verkeerd spoor zat.

Als ex-moslims in Europa een forum zouden krijgen, een plaats in de media, spreekrecht in de parlementen: dàn zouden ze misschien iets kunnen doen.
In landen waar politici beschermd moeten worden tegen de islamisten met 24/7 bodyguards.....hoe noem je dat? veilige landen? of hypocriete landen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
naar boven
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Je hebt helemaal niets aan ex-moslims die hun mond open doen. De groep die naar ze luistert horen niets wat ze niet al wisten en de rest ziet hen als pragmatische gelukszoeker en vervelende stokebrand.
RTFM
mercator

Bericht door mercator »

Europa is over -en overvol, we kunnen echt niet méér lui hier opvangen. Ex-moslims, moslims, ex-boedisten, bekeerde katholieke homo's...blijf ajb in je eigen land !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator

Bericht door mercator »

naar boven schreef:Je hebt helemaal niets aan ex-moslims die hun mond open doen. De groep die naar ze luistert horen niets wat ze niet al wisten en de rest ziet hen als pragmatische gelukszoeker en vervelende stokebrand.
JUIST! Ex-moslims die naar hier komen vergroten nog het moslim-probleem! Want de moslims die hier zitten zijn SPECIAAL naar hier gekomen om de Islam te verspreiden(en te parasiteren natuurlijk, dat gaat hand in hand) en de achterna-gekomen ex-moslims versterken dat sentiment nog.

Daarom geeft Mercator elke Arabier de goede raad: blijf aub gezellig moslim en bljf in je eigen land gvd !
mercator

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Deze zin is een vraag en geen aantijging en ook niet specifiek aan jou gericht. Van Mercator weet ik bijvoorbeeld dat hij Afrikaners als genetisch minderwaardig beschouwd omdat hij dat zelf herhaaldelijk zo gezegd heeft.

Mercator zegt dat zwarte Afrikanen en ook moslims genetisch "anders" zijn, de kwalificatie "minderwaardig" is voor jou rekening. Is een okapi of zebra minderwaardig aan een atoomdeskundige ? Ik dacht het niet, de okapi kan veel sneller lopen maar zet hem niet in een nucleair laboratorium want dat loopt mis.
mercator

Bericht door mercator »

Dutch schreef:Dus volgens sommigen onder jullie zijn mensen van niet Europese afkomst minder mens of zo? .
En MOCHT dat nog zo zijn Dutch, dan is dat JOUW probleem toch helemaal niet ? JIJ mag zoveel niet-Europese mensen opvangen, voeden en kleden als je zelf wilt toch?
Ariel

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
Dutch schreef:Dus volgens sommigen onder jullie zijn mensen van niet Europese afkomst minder mens of zo? .
En MOCHT dat nog zo zijn Dutch, dan is dat JOUW probleem toch helemaal niet ? JIJ mag zoveel niet-Europese mensen opvangen, voeden en kleden als je zelf wilt toch?
Zo kan hij wel weer mercator. Je kan ook te eerlijk zijn. Ervaar jij er plezier aan om mensen te kwetsen?
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
mercator

Bericht door mercator »

Ariel schreef:[Zo kan hij wel weer mercator. Je kan ook te eerlijk zijn. Ervaar jij er plezier aan om mensen te kwetsen?

nee hoor, ik meen gewoon wat ik zeg. Dutch zal dat ook wel waarderen. Alle beste wensen voor ex-moslims van Mercator's wege maar ik ga ze geen cent geven als ik dat niet wil. Mijn idee is om moslims buiten te schoppen, niet om ex-moslims met een fanfare binnen te halen. Is daar iets mis mee?
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Ervaar jij er plezier aan om mensen te kwetsen?
Ik denk dat maar weinig mensen zich echt gekwetst voelen door de uitspraken van Mercator. :D
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dutch

Bericht door Dutch »

Dutch apprecieert eerlijkheid inderdaad...maar Dutch vind ook het volgende :
Daarom geeft Mercator elke Arabier de goede raad: blijf aub gezellig moslim en bljf in je eigen land gvd !
"In eigen land blijven gvd" kan nog geschreven worden op conto van enige financiële frustratie (best te begrijpen trouwens...) MAAR "gezellig moslim blijven aub" DAT druist regelrecht in tegen de doelstellingen van FFI (lees ze erop na zou ik zo zeggen). Dan komt mijn vraag : waarom wil Mercator per se op FFI verblijven als hij helemaal niet achter de doelstellingen ervan staat? FFI tegenwerken? FFI saboteren van binnenuit? De doelstellingen van FFI veranderen? Zeg het maar...
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Mercator zegt dat zwarte Afrikanen en ook moslims genetisch "anders" zijn, de kwalificatie "minderwaardig" is voor jou rekening.
Hmm, ik meende destijds toch zoiets te horen of heb ik me dat dan verbeeld? Had je het niet over genetisch afval of zoiets. Nou ja, laat maar. :ermm:
Schepsel

Bericht door Schepsel »

Dutch schreef:Dutch apprecieert eerlijkheid inderdaad...maar Dutch vind ook het volgende :
"In eigen land blijven gvd" kan nog geschreven worden op conto van enige financiële frustratie (best te begrijpen trouwens...) MAAR "gezellig moslim blijven aub" DAT druist regelrecht in tegen de doelstellingen van FFI (lees ze erop na zou ik zo zeggen). Dan komt mijn vraag : waarom wil Mercator per se op FFI verblijven als hij helemaal niet achter de doelstellingen ervan staat? FFI tegenwerken? FFI saboteren van binnenuit? De doelstellingen van FFI veranderen? Zeg het maar...
Misschien is het gewoon een uitgelezen kans om op moslims en buitenlanders te vitten.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Ariel

Bericht door Ariel »

Misschien bestaan er ook recalcitrante Moslims die denken...."Wacht jij maar mercator", als ik persé moslim van jou moet blijven dan doe ik dat lekker niet.
Als er moslims zijn die mijn karakter hebben dan kan het mercator nog wel eens lukken om een paar mohammedanen te bekeren.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
mercator

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Als er moslims zijn die mijn karakter hebben dan kan het mercator nog wel eens lukken om een paar mohammedanen te bekeren.

Kijk s aan, zo wint Mercator op zijn eentje nog meer ex-Mohammedaanse zieltjes dan Dutch en Ali te samen ! :D
mercator

Bericht door mercator »

Dutch schreef:"In eigen land blijven gvd" kan nog geschreven worden op conto van enige financiële frustratie (best te begrijpen trouwens...) MAAR "gezellig moslim blijven aub" DAT druist regelrecht in tegen de doelstellingen van FFI (lees ze erop na zou ik zo zeggen). Dan komt mijn vraag : waarom wil Mercator per se op FFI verblijven als hij helemaal niet achter de doelstellingen ervan staat? FFI tegenwerken? FFI saboteren van binnenuit? De doelstellingen van FFI veranderen? Zeg het maar...
Nederland/België is gewoon over-en overvol, er kan gewoon niemand meer bij. Liefst hele volksstammen eruit, en dan uiteraard die stammen die niets opleveren, dus de moslim-allochtonen.

Eén luik van FFI is de zorg voor het zieleheil van moslims en ex-moslims, ok. Met dat aspect houd ik me niet bezig. Een ander aspect, dat ik ook wél in de doelstellingen heb gelezen, is het terugdringen van de invloed van Islam. En dat zie ik alleen gebeuren door het buiten schoppen van grote groepen moslims. Dus heb ik hier wel mijn plaats dacht ik. Maar als de "regie" dat NIET vindt, dat ze het gewoon zegt, dan stop ik gewoon met nog 1 letter hier te plaatsen. Dat zou maar net zo eerlijk zijn als dat ik uitkom voor mijn mening.
mercator

Bericht door mercator »

Schepsel schreef:[Misschien is het gewoon een uitgelezen kans om op moslims en buitenlanders te vitten.
Stel jij je ook kandidaat om hele gezinnen ex-moslims of andere buitenlanders op te vangen?
Ik stel voor dat iedereen die daar zin in heeft via Facebook zich daarvoor opgeeft als vrijwilliger.
mercator

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Ik denk dat maar weinig mensen zich echt gekwetst voelen door de uitspraken van Mercator. :D
Spot en ergernis zijn het loon van hij die gelijk heeft...
sunshine

Bericht door sunshine »

mercator schreef:
naar boven schreef:Je hebt helemaal niets aan ex-moslims die hun mond open doen. De groep die naar ze luistert horen niets wat ze niet al wisten en de rest ziet hen als pragmatische gelukszoeker en vervelende stokebrand.
JUIST! Ex-moslims die naar hier komen vergroten nog het moslim-probleem! Want de moslims die hier zitten zijn SPECIAAL naar hier gekomen om de Islam te verspreiden(en te parasiteren natuurlijk, dat gaat hand in hand) en de achterna-gekomen ex-moslims versterken dat sentiment nog.

Dus de moslims met berberse afkomst mogen hier blijven?

(70% van de Marokkanen die hier leven zijn van berberse afkomst :wink: )
mercator

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Misschien bestaan er ook recalcitrante Moslims die denken...."Wacht jij maar mercator", .
Een moslim denkt toch niet ?
Even iets over die Doelstellingen van FFI, de Stenen Tafelen zeg maar . Ik heb ze net even diagonaal gelezen, het is een bevlogen stukje. Iislam is absolute duisternis, kan niet tegen het licht". Klinkt goed, is literatuur en al wat je wil, maar er klopt niets van natuurlijk. Moest Islam automatisch uitdoven door de Waarheid was dat 1400 jaar geleden al gebeurd.
Hier en daar een moslim bekeren is prijzenswaardig, is goed voor het ego en zo, maar wat lost het op aangaande de moslimplaag in Europa ? Helemaal niets. Voor elke moslim die moeizaam het Licht ziet werpt mama Fatima er vandaag 5 nieuwe moslimpjes.

Ik geef hier ook even iets te denken, gelieve het eens zonder vooroordelen te overdenken:

Een Tunesische intellectueel vind Islam maar een hoop onzin( terecht uiteraard), wordt vervolgd en gefolterd, kan uiteindelijk met zijn vrouw en 2 kleine kinderen naar een "beschaafd" land vluchten. Hij moet hier als een bedelaar gaan leven. Wss ziet hij in het AZC nog méér moslims van alle soorten en kleuren als in zijn thuisland. Niet alleen hij zit in die ellende, maar zijn ev. vrouw en ev. kinderen ook. Hebben die wel om die situatie gevraagd? Wat heeft het gezin gewonnen met heel die martelgang?

Als ik in een moslimland zou wonen en kinderen zou hebben zou ik netjes mijn mond houden om die mensen niet in gevaar te brengen.
Laatst gewijzigd door mercator op zo apr 29, 2012 10:16 am, 1 keer totaal gewijzigd.
mercator

Bericht door mercator »

sunshine schreef:Dus de moslims met berberse afkomst mogen hier blijven?

(70% van de Marokkanen die hier leven zijn van berberse afkomst :wink: )

Neenee, ik bedoel het in het algemeen. We kunnen geen immigratiestromen meer hebben.
mercator

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Hmm, ik meende destijds toch zoiets te horen of heb ik me dat dan verbeeld? Had je het niet over genetisch afval of zoiets. Nou ja, laat maar. :ermm:
O ja, dàt. Ga s een kijkje nemen in een Belgische gevangenis, dan begrijp je wat ik daarmee bedoel.
mercator

Bericht door mercator »

Dutch schreef:Als je de nationalistische toer op gaat moet je ook consequent blijven en zeggen dat alle allochtonen (van welke religie dan ook) dienen te verdwijnen uit je eigen land...en welke toer ga je dan op? Logisch blijven hé, dan krijg je een bekrompen natie met kortzichtige mensen, die zich geen mallemoer kunnen aantrekken van hun medemens, hier noch ginder...
Je gaat het veel te ver zoeken, de moraliserende toer op en daar trapt een nationalist niet in :D . De nationalist beperkt gewoon zijn solidariteit tot de gemeenschap waar hij zich bij betrokken voelt, zo eenvoudig is dat. Allochtonen zijn welkom zolang ze een positieve bijdrage leveren aan die gemeenschap. In een gezin werkt dat toch ook zo ? Stel dat er ineens een vent aan de deur staat die zegt ik kom bij jullie wonen(Binnen zonder Kloppen) en voor de rest doet die niks anders dan teevee kijken, wat stelen, eten, drinken en jij mag daar voor opdraaien. Ok als je een soort sado-masochistische aanleg hebt, maar mij niet gezien.

En nee, ik trek me idd geen ene mallemoer aan van een mij onbekende medemens aan de andere kant van de wereld. Waarom ? Omdat zo iets totaal geen zin heeft, noch voor mij, noch voor die medemens.

Met allochtonen zou het moeten zijn zoals met huisdieren. Je neemt die in huis 1. omdat je daar lol in hebt 2. omdat je "goed" wil zijn voor de dieren. Of een commbinatie van die 2 redenen. Ik heb ook een hond, aangenaam en trouw dier. Maar ik moet er niet aan denken dat de buurman op een dag aan de deur staat met zijn 5 honden en zegt Mercator, ik kan die honden niet meer houden, ik heb daar geen zin in. Jij moet die bijhouden. Niks van, dan laat ik ze nog liever een spuitje geven.
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:
Pilgrim schreef: Ik denk dat maar weinig mensen zich echt gekwetst voelen door de uitspraken van Mercator. :D
Spot en ergernis zijn het loon van hij die gelijk heeft...
Dan heb je dus geen gelijk. Overigens zijn het vaak ook mensen die absoluut geen gelijk hebben die ook hoon en ergernis wekken. Moslims bijvoorbeeld!
Plaats reactie