Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Een ander aspect, dat ik ook wél in de doelstellingen heb gelezen, is het terugdringen van de invloed van Islam. En dat zie ik alleen gebeuren door het buiten schoppen van grote groepen moslims. Dus heb ik hier wel mijn plaats dacht ik. Maar als de "regie" dat NIET vindt, dat ze het gewoon zegt, dan stop ik gewoon met nog 1 letter hier te plaatsen. Dat zou maar net zo eerlijk zijn als dat ik uitkom voor mijn mening.
Ja, het terugdringen van de Islam is inderdaad één van de doelstellingen van FFI, maar dat zoiets door massale deportaties moet gebeuren is dat volgens mij weer niet. Het is bovendien niet haalbaar en onrealistisch.
Daarom geeft Mercator elke Arabier de goede raad: blijf aub gezellig moslim en blijf in je eigen land gvd !
Deze passage is volgens mij wel in strijd met de doelstellingen van FFI omdat je ze aanraad maar moslim te blijven, terwijl wij juist willen dat ze de Islam loslaten. Niet alleen in Europa, maar overal en wereldwijd. Stel dat ons plan inderdaad zou lukken en dat de Islam ook verdwijnt uit de Islamitische regio's, dan zou er ook geen onderdrukking meer zijn van minderheden van nietmoslims door moslims. Met natuurlijk als gevolg dat er hier geen vluchtelingen meer komen uit voormalige moslimlanden. Daar zou jij toch blij mee moeten zijn?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Manon »

Deze passage is volgens mij wel in strijd met de doelstellingen van FFI omdat je ze aanraad maar moslim te blijven, terwijl wij juist willen dat ze de Islam loslaten
ik heb helemaal niet de bedoeling dat anderhalf miljoen mensen de islam loslaten. Ik ben al lang gestopt met geloven in sprookjes.

Het enige dat ik wil is meer informatie doorgeven over islam zodat degenen die het "licht" gezien hebben niet alleen staan in hun strijd tegen deze verwerperlijke ideologie.
Maar dat is helemaal niet hetzelfde als wensen dat dankzij het plaatsen van wat posten anderhalf miljoen moslims het licht gaan zien.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Dan heb je dus geen gelijk. Overigens zijn het vaak ook mensen die absoluut geen gelijk hebben die ook hoon en ergernis wekken. Moslims bijvoorbeeld!

Of Jezus. Ken je die aria uit The Messiah van Haendel He was despised and rejected ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door mercator »

circe schreef:Maar dat is helemaal niet hetzelfde als wensen dat dankzij het plaatsen van wat posten anderhalf miljoen moslims het licht gaan zien.
Dat zou dan nog te behappen zijn, maar het gaat over anderhalf MILJARD moslims vrees ik.
Die mensen zijn gelukkig met hun Islam, het is alles wat ze hebben. Hen dat ontnemen is gewoon wreed.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Die mensen zijn gelukkig met hun Islam, het is alles wat ze hebben. Hen dat ontnemen is gewoon wreed.
Daar twijfel ik toch een beetje aan. Veel exmoslims hebben immers te kennen gegeven dat ze blij zijn dat ze van de Islam verlost zijn. Een andere kwestie is dat de Islam een blijvend gevaar voor de rest van de wereld is zolang het blijft bestaan. Het is dus in ons eigen belang (het belang van alle nietmoslims) dat de islam uit de (hele) wereld verdwijnt. Dan hebben we gelijk ook geen last meer van al die vluchtelingen uit moslimlanden.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door xplosive »

Pilgrim schreef:
mercator schreef:Die mensen zijn gelukkig met hun Islam, het is alles wat ze hebben. Hen dat ontnemen is gewoon wreed.
Daar twijfel ik toch een beetje aan. Veel exmoslims hebben immers te kennen gegeven dat ze blij zijn dat ze van de Islam verlost zijn. Een andere kwestie is dat de Islam een blijvend gevaar voor de rest van de wereld is zolang het blijft bestaan. Het is dus in ons eigen belang (het belang van alle nietmoslims) dat de islam uit de (hele) wereld verdwijnt. Dan hebben we gelijk ook geen last meer van al die vluchtelingen uit moslimlanden.
De spijker op z'n kop, Pilgrim! Hier ben ik het volledig mee eens.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door mercator »

xplosive schreef:De spijker op z'n kop, Pilgrim! Hier ben ik het volledig mee eens.
Ik ook wel, alleen: ik geloof er niet in. Waarom zou een moslim nu zijn rare bijgeloof opgeven? Het doet alleen 1. individueel zijn eigenwaarde met vele punten dalen 2. collectief krijgt hij geen ontwikkelingshulp meer.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie