Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Dutch »

Wat met die mensen?
Als ik mijn oor links en rechts te luisteren leg, kom ik allerlei opinies daarover tegen. Twee grote stromingen zijn daarin te merken : die mensen zijn welkom en die mensen zijn niet welkom.

De eersten (waartoe ikzelf behoor) baseren zich op de redenering dat de wereld aan de wereldburgers behoort en mensen die zich integreren in de bestaande cultuur, werken, in de maatschappij positief bijdragen en hun kinderen opvoeden in vrijheid van keuzes gewoon zijn zoals u en ik, ja misschien zelfs bewuster van de goede dingen des levens hier ten lande... Zij kunnen enkel een verrijking zijn voor onze maatschappij en ze verdienen dan ook hun plaats onder ons. Ze zullen niet alleen nooit krampachtig vasthouden aan hun culturele origine, maar zelfs onze cultuur positief beïnvloeden, al was het maar door ons voor te houden dat we enorm geluk gehad hebben door gewoon in het juiste werelddeel geboren te zijn...

De tweede groep heet die mensen geen welkom. Hun aanhangers zijn van oordeel dat ex moslims gewoon low profile moeten gaan in hun oorspronkelijke moslimland, zich gedeisd moeten houden ginds en verder hun leven leiden alsof ze nooit het licht zagen... Ze gaan daarvoor uit van een nogal eng nationalisme, een soort bescherming van eigen haard en heerd tegen buitenaf, dat mijn inziens eerder een terug- dan een vooruitgang betekent op menselijk gebied. Onder hen vinden we waarschijnlijk zeer weinig humanisten, omdat humanisme (het woord zegt het zelf) ALLE mensen aanvaardt, zolang ze geen bedreiging vormen voor de anderen. En ex-moslims zijn niet bedreigend, wel integendeel. Ex moslims zijn a priori mensen met gezond verstand en op z'n minst beschikken ze over de nodige intelligentie om aan "heilige huisjes" te gaan twijfelen en voor zichzelf uit te maken dat fundamentele religie en menselijkheid niet samengaan. Laat ons zeggen dat ze logischerwijs behoren tot de "denkers", ze zijn in alle opzichten "verlicht". Waarom zouden deze mensen geen kans verdienen om in een vrije maatschappij te leven? Enkel en alleen omdat ze op de verkeerde plek werden geboren? Volgens mij is deze redenering dwaas en bekrompen. En niet gespeend van enig of veel racisme...
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Manon »

U maakt het een wit/zwart redenering dutch.

In eerste instantie zou ik ook zeggen : laat die ex-moslims maar komen.

In tweede instantie is dan de vraag: hoeveel miljoenen zijn het er?

Het gaat totaal niet meer over verrijking. Ondertussen zijn we zo verrijkt dat we obese geworden zijn. In deze mondiale maatschappij is het al lang niet meer nodig om zich ergens fysiek te kunnen vestigen om enige "verrijking" te bieden. Ik ben zeer "verrijkt" geweest door de boeken van Gabriel Garcia Marquèz, maar noch moet ik daarvoor in Zuid Amerika gaan wonen, noch moet die mens zich naast mijn deur komen vestigen om mij te verrijken.
Dit argument gaat dus totaal niet op.

Ik begrijp anderzijds wèl dat het noodzakelijk is dat "sommige" mensen (ex moslims) hier asiel moeten kunnen krijgen indien hun leven of dat van hun gezin gevaar loopt omwille van hun politieke anti-islam acties. Dié mensen moeten het volste recht krijgen om zich elders in veiligheid in een niet-islamitisch land te kunnen vestigen. Niet om ons te "verrijken", maar om hun leven veilig te stellen.

Men kan niet de hele islamitische of ex-islamitische wereld naar hier halen: daarin geef ik Mercator gelijk. We moeten die mensen wel steunen waar we kunnen, zodat ze sterk genoeg worden om hun in hun eigen landen hun eigen niet-islamitische normen en waarden te kunnen beleven. Maar daarom moeten wij hier geen half miljard extra inwoners gaan importeren.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Dutch »

OK Circe, jouw argumenten houden steek.
Ter verduidelijking : inderdaad kunnen we niet alle ex moslims een veilige haven bieden, maar wat we wél kunnen doen is de kern opvangen omdat die mensen dan weer actief kunnen gaan werken aan het de-islamiseren van hun thuislanden. Vanuit de veiligheid van Europa kunnen ze indirect een enorme invloed gaan uitoefenen op de islamitisch geïndoctrineerde massa's. Door internet en andere media kan hun stem dan gehoord worden, terwijl ze nu preken in de woestijn om het zo te zeggen...
Van indirecte invloed kan dan directe invloed komen!
Anders wordt het : laat die mensen verrekken, ten ondergaan en laat de islam maar huishouden ginds. Dan wordt de islam steeds sterker mondiaal bekeken en zijn we toch nog de pineut.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Manon »

Dutch schreef:OK Circe, jouw argumenten houden steek.
Ter verduidelijking : inderdaad kunnen we niet alle ex moslims een veilige haven bieden, maar wat we wél kunnen doen is de kern opvangen omdat die mensen dan weer actief kunnen gaan werken aan het de-islamiseren van hun thuislanden. Vanuit de veiligheid van Europa kunnen ze indirect een enorme invloed gaan uitoefenen op de islamitisch geïndoctrineerde massa's. Door internet en andere media kan hun stem dan gehoord worden, terwijl ze nu preken in de woestijn om het zo te zeggen...
Van indirecte invloed kan dan directe invloed komen!
Anders wordt het : laat die mensen verrekken, ten ondergaan en laat de islam maar huishouden ginds. Dan wordt de islam steeds sterker mondiaal bekeken en zijn we toch nog de pineut.
Hier ben ik wel volledig mee akkoord, alleen is hier het point of no return al overschreden.

Europa WORDT geislamiseerd. Eurabia is al voor +50% uitgevoerd.
Bewijzen? wie halen we hier binnen? wie halen ze in Engeland binnen? Niet de mensen die het nodig hebben en moeten vluchten voor hun leven in de islamitische paradijzen. Nee, ze halen de baardmannen binnen, de salafistische haatpredikers. Ze zorgen ervoor dat het turkse leger dat islam buiten de (regerings)deur hield van zijn macht wordt ontdaan, zodat bij de volgende verkiezingen de "turkse lente" kan plaatsvinden en ook daar de moslimbroederschappen aan de macht zullen komen.

Europe IS geen free-haven meer voor ex-moslims. Het is triest, het is dramatisch. Maar Europa IS verloren. Al wie naar Brussel gaat en zoekt naar de vlamingen van wie die stad was vorige eeuw, wéét dat er van Vlamingen in Brussel geen sprake meer is. Een gelijksoortige zachte invasie en kolonisatie gaat nu over heel Europa plaatsvinden.

We leven in een totale waan : we dénken nog dat we de westerse waarden kunnen uitdragen en beleven. Ondertussen pleiten de door ons gesponsorde clubjes als Amnestie International voor het RECHT op het dragen van een boerka "op het werk"!!! En "het Minderhedenforum" (ook door onze belastingsgelden betaald) vindt dat dus doodnormaal. (ik neem aan dat ze hun pc en hun telefoon dan ineens ONDER de boerka zullen zetten? op hun bureel? waarom niet ineens de printer er ook onder verbergen)

Kortom: ik wou dat we ooit nog het toevluchtsoord van SOMMIGEN konden zijn maar ik heb er weinig hoop op. Ik vrees dat wijzelf - met dank aan de linkse totalitaire collaborerende partijen in Europa - gewoon gekoloniseerd worden door de islam. Tot spijt van al die linkiewinkie do-gooders die nog steeds menen dat ze "de zwartjes" uit Afrika een centje moeten toestoppen zodat het negerke knikt: ze hebben nog steeds niet in de gaten dat de islamitische paradijzen verdomd goed weten waar ze hun olieslaven houden, hoe ze hen tot onderdanigheid en extra b elastingen kunnen dwingen, en onderwijl sturen ze hun ingepakte baarmoeders naar hier zodat ze het volledige systeem kunnen leegzuigen (standaard islamitisch e procedure, nog steeds hebben ze niet begrepen dat je maar één keer kan roven als je er niet voor zorgt dat ze opbrengst blijven leveren).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door mercator »

@ Dutch: een heel concrete vraag: hoeveel ex-moslims moeten we opvangen ? Want ik volg al je argumenten wel, maar vroeg of laat moet je ergens DIE vraag beantwoorden.
Mag ik even herinneren aan een gesprekje met een zwarte katholieke Nigeriaan dat ik een paar weken geleden had. Die man vertelde bloedstollende verhalen waarbij de situaties in N Afrika een vakantietripje zijn. Aan zulke massale folteringen en moordpartijen staan de Nigeriaanse christenen bloot. Het gaat hier over vele miljoenen mensen. Mijn gekleurde gesprekspartner probeerde alles op alles te zetten om zijn hele katholieke familie naar België te halen, wat ik héél goed kan begrijpen. Een schijnhuwelijk met een Vlaamse vrouw en een inderhaast verwekt kind zijn al in orde om het pad te effenen. Onnodig te zeggen dat al die mensen kansloos zijn in België en we ze allemaal heel hun leven zullen moeten onderhouden. Ik ben daar heel eerlijk in: ik wil daar niet aan meewerken en dat is mijn goed recht. Onder het mom van medemenselijkheid half Afrika naar hier halen is niet wat IK wil.

Mijn idee van anti-Islam actie is het terugdringen van de Mohammedaanse invloed in Europa, NIET het opvangen en onderhouden van dissidenten in allerlei landen van de wereld waarvan ik de naam niet eens kan uitspreken.

Verder onderschrijf ik wat Circe stelt. Een ex-moslim hier is geen haar veiliger dan in Tunesië of Marokko. Hij zal hier even goed ondergedoken moeten leven als in zijn thuisland. En dat zal alleen maar erger worden. Het zou me zelfs niet verwonderen dat de moslims HIER crimineler en gewelddadiger zijn dan in hun thuislanden want ze worden hier toch nauwelijks gestraft.
Laatst gewijzigd door mercator op di apr 24, 2012 4:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door mercator »

Dutch schreef:omdat die mensen dan weer actief kunnen gaan werken aan het de-islamiseren van hun thuislanden.
Een enkeling zal dat mss doen, maar ik kan me best voorstellen dat een ex-moslim die hier aankomt en zich in veiligheid acht, gewoon een zucht van opluchting slaakt en zegt ik wil met die rotmoslims NIKS meer te maken hebben ! En ik vind dat een zeer legitieme reactie.

En eerlijk gezegd interesseert het mij geen donder wat er in moslimlanden gebeurt, ik ben daar heel duidelijk in.

Ik heb een gesprekje gehad met Karim op weg naar het station, hij was kennelijk opgetogen dat hij-buiten met jouw-Frans kon praten. Hij zag het helemaal niet zitten in Nederland en probeert-als ik het goed begrepen heb- in Canada te geraken. Ik hoop dat het hem lukt, voor hem en zijn familie, het is hem 100 % gegund. Maar ik bespeur daar vrijwel 0 % motivatie in om aan enige de-Islamisering te gaan doen. Want dàt kan je dan even goed doen in Nederland als in Canada.

En nog even voor alle duidelijkheid, mocht je daaraan twijfelen: die argumenten hebben NIETS met racisme te maken. Stel je voor dat we tijdens de Koude Oorlog ALLE niet-communisten uit Rusland, Polen, Roemenië etc. hadden opgevangen. Wel dan hadden we nu terug in een overlevingseconomie naar 17de eeuws model gezeten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

Onder hen vinden we waarschijnlijk zeer weinig humanisten, omdat humanisme (het woord zegt het zelf) ALLE mensen aanvaardt, zolang ze geen bedreiging vormen voor de anderen.
Een humanist als ik heeft een spuughekel aan alles wat met enig kleurverschil hier burgers beroofd of erger. In Australië zijn de Libanese Christenen ook een enorm probleem.
Mijn humanisme richt zich vooral op de blijheid en vrijheid van blondines, brunettes en aanverwante burgers van dezelfde etniciteit. Ik vind het best als er enkelen overkomen, zolang de man & zonen zich maar fysiek of geestelijk inzetten tegen de Islam. Iemand die hier alleen maar heen vlucht wetende dat het probleem zich ook dankzij hem hierheen verplaatst kan ik niet waarderen.

Andere soort 'humanisten' zouden hun stemrecht moeten inleveren, aangezien hun voorliefde voor andere culturen en kleuren kennelijk belangrijker is dan de veiligheid van de eigen burger.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door mercator »

Al eens stilgestaan bij het feit dat bepaalde landen-die toch als beschaafd bekend staan-gewoon GEEN asielrecht kennen, voor niemand, en voor geen enkele reden ? Japan bijv..
Iedereen die vervolgde mensen wil steunen, vanuit welke reden dan ook, mag dat logischerwijze gerust doen, op eigen kosten en verantwoordelijkheid. Tenminste, zo zou het idealiter moeten zijn.

Vanuit mijn onmiddellijke omgeving weet ik bijv. dat in bepaalde Afrikaanse landen Getuigen van Jehovah gebroodroofd en vervolgd-zo niet erger-worden. Wel de Broeders en Zusters steunen die naar eigen vermogen en draagkracht en zo hoort het ook.
Ik persoonlijk geef geen cent aan ex-moslims, vervolgde homo's, Roma-zigeuners etc., mag het even ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door mercator »

Ozes schreef: Iemand die hier alleen maar heen vlucht wetende dat het probleem zich ook dankzij hem hierheen verplaatst kan ik niet waarderen.
Dit vind ik een heel interessante opmerking. Als de allochtone ruziemakers hier naartoe komen om hun ethnisch/religieuze conflicten uit te vechten kunnen we er idd niks mee aanvangen. In Nederland speelt dat niet zo-voor zover ik weet-, maar in Belgie is het bijv. al jarenlang een traditie dat Koerden en Turken hun stammentwisten op Brussels en Antwerps grondgebied komen uitknokken. In Brussel hebben we al moordpartijen en brandstichtingen tussen sjiieten en soenieten onderling, k kan mij voorstellen dat ex-moslims, alevieten, soenieten, koerden, druzen, koptische christenen, salafisten, Joden etc.etc. elkaar allemaal te lijf zullen gaan hier en dat lijkt me niet de bedoeling.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

In Duitsland gebeurt het ook. Koerden en Turken knallen elkaar met het zwaarste geschut over hoop. Hier lopen de conflicten in de onderwereld, en dan vooral de meest onbenullige ook toevalligerwijs langs dezelfde lijnen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

Maar de conclusie van dit stukje is dat ik wederom een racist ben!
Een eigen land en eigen cultuur is mij niet gegund, delen moet ik, want in Europa zijn wij wereldburger. Behalve in buurten die zijn uitgedeeld aan de invasie van immigranten, en uiteraard, buiten Europa moet cultureel erfgoed beschermt en gewaardeerd worden.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Scarlatti »

Hoezeer ik je ook begrijp Dutch ben ik het volledig eens met Circe, Mercator en Ozes....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door mercator »

Ozes schreef:Maar de conclusie van dit stukje is dat ik wederom een racist ben!
Ik beschouw dat "racist" niet eens als een scheldwoord, maar als een politieke kwalificatie als communist/kapitalist/marxist...whatever. Ik wil best racist genoemd worden als ik zelf mijn portemonnee niet moet bovenhalen om Marokkanen, Tunesiers, Algerijnen,Polen etc. etc. te onderhouden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door mercator »

Scarlatti schreef:Hoezeer ik je ook begrijp Dutch ben ik het volledig eens met Circe, Mercator en Ozes....
Tuurlijk zo is het toch ook met kinderen en honden en katten ? Je mag er daar zo veel van nemen als je wil zolang je daar een ander niet voor laat opdraaien. Dat is ieders eigen beslissing en verantwoordelijkheid. Of tenminste, dat zou het moeten zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door mercator »

Ik dacht net aan iets grappigs. Of niet grappig als je wil. Het onbegrip en de haat tussen Vlamingen en Walen in Belgie is torenhoog. Stel je voor dat ik als Vlaming naar Marokko verkas, waar per toeval ook een Waalse gemeenschap verblijft. Ik begin daar wat te knokken met de Franstaligen daar, hoe zou de Marokkaanse politie reageren denk je ? Flink wat stokslagen en allemaal het gevang in wegens verstoring van de orde, en dat zou perfect legitiem zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Pilgrim »

Ozes schreef:Maar de conclusie van dit stukje is dat ik wederom een racist ben!
Dat zegt ze toch niet? :huh: Dat Dutch weinig zit in je nationalisme wil nog niet zeggen dat ze je een racist vindt.
Laatst gewijzigd door Anonymous op di apr 24, 2012 10:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Scarlatti »

Precies! Vandaar dat ik ook weet dat als er nu hier een dier overlijdt diens plaats niet ingenomen meer zal worden door een ander dier, omdat ik 'verstandige' keuzes moet maken, voor mijzelf als wel voor mijn portemonnee hoe mijn hart ook die arme galgo's bijvoorbeeld wilt helpen... maar het is water naar de zee dragen, de mentaliteit in die landen zèlf moet veranderen....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

Pilgrim schreef:
Ozes schreef:Maar de conclusie van dit stukje is dat ik wederom een racist ben!
Dat zegt ze toch niet? :huh: Dat Dutch weinig zit in je nationalisme wil nog niet zeggen dat ze je een racist vindt.
Dat moet je toch de laatste zin van de eerste post even lezen, of beter, de algehele strekking van haar betoog.

Voor de duidelijkheid, ik meen niet dat ze dit uit verkeerde intenties zegt, wel heb ik het argument waarmee westerlingen die tegen immigratie zijn in een hoek worden gedrukt, al iets te vaak gehoord.
Laatst gewijzigd door Ozes op di apr 24, 2012 10:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

mercator schreef:Ik dacht net aan iets grappigs. Of niet grappig als je wil. Het onbegrip en de haat tussen Vlamingen en Walen in Belgie is torenhoog. Stel je voor dat ik als Vlaming naar Marokko verkas, waar per toeval ook een Waalse gemeenschap verblijft. Ik begin daar wat te knokken met de Franstaligen daar, hoe zou de Marokkaanse politie reageren denk je ? Flink wat stokslagen en allemaal het gevang in wegens verstoring van de orde, en dat zou perfect legitiem zijn.
Tjah, als 90% van de misdaad in Turkije gepleegd zou worden door Nederlanders, zou ik welke typisch Turkse maatregel dan ook om dit te stoppen toejuichen. Maar zo kan je wel een tijdje doorgaan, in onze culturen weet men zich als gast te gedragen, in de Islamitische culturen draait het slechts om opeisen en afpakken.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Dutch »

Of we het nu willen of niet, de wereld wordt steeds kleiner en nationalisme gaat tegen die strekking in, het is een soort bekrompen navelstaarderij als je het op lange termijn bekijkt. Zich verschansen achter potdichte grenzen kan slechts tijdelijk lukken, de wereld van morgen is echter overduidelijk aan de wereldburgers, net zoals de heersers van morgen rassenvermengingen zullen vertegenwoordigen...wat trouwens goed is voor de genenpoel :cool:
Zelf kijk ik alert over de grenzen heen, elk nationalisme is me vreemd, maar ja ieder zijn ding hé.
Ik ben van oordeel dat FFI ook staat voor wereldburgerschap...waarom anders moslims hier en ginder ervan willen overtuigen dat hun islam dient te verdwijnen om échte menselijkheid te bekomen ????
Als je de nationalistische toer op gaat moet je ook consequent blijven en zeggen dat alle allochtonen (van welke religie dan ook) dienen te verdwijnen uit je eigen land...en welke toer ga je dan op? Logisch blijven hé, dan krijg je een bekrompen natie met kortzichtige mensen, die zich geen mallemoer kunnen aantrekken van hun medemens, hier noch ginder...
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

Joden hebben ook in Nederland eeuwen lang geleefd zonder een opdringerige meerderheid te woorden. Leuk die nazi-spin die je eraan toevoegt, origineel. Omdat ik de grenzen niet wagenwijd wil openstellen, moet ik consequent zijn?

Ik moet helemaal niks, elk weldenkend land zet de grenzen niet wagenwijd open. En die internationalisering waarover je spreekt geld alleen voor Westerse landen. Ik betwijfel dat je het prettig zou vinden als geheel noord-afrika uit blonde mannen zou bestaan.
Zou je dan nog lekker exotisch voelen daar op vakantie?

Natuurlijk niet. Het is ook slechts Europa waar het wereldburgerschap bestaat.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Dutch »

Ozes, we hebben het hier niet over mijn criteria voor mannen die me aantrekken voor zover ik weet...en ook niet over mijn al dan niet op vakantie gaan naar een voor jou "donker" land...wel even bij de les blijven zeg. Trouwens, ad hominem argumenten (of ad feminam in dit geval) zijn een uiting van gebrek aan rationele argumenten, dat zien we zo vaak bij moslims trouwens ook.

Dus volgens jou moeten alle allochtonen gewoon weg uit onze contreien? kan je daar even op antwoorden aub ? Zo neen, welke mogen blijven en welke niet? Joden kan je blijkbaar gedogen, dat is al een positief iets.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

Ad hominem?
Je eerste betoog bestaat slechts uit de verdeling humanisten versus racisten. In je antwoord op mij vertel je dat "de tour' die ik op zou gaan.
Vertel mij niks over ad hominem, dat is namelijk jouw enige argument.

Drie betogen, drie keer je tegenstander een racist noemen. Ik heb jou niets te vertellen ( in nette bewoordingen), totdat je enigszins beschaafd kan spreken met hen die tegen immigratie zijn.
Dus volgens jou moeten alle allochtonen gewoon weg uit onze contreien?
Kijk, dit heb ik dus niet gezegd, en dat is dus de 3e keer voor het geval je het niet eens opmerkt.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Pilgrim »

Ozes schreef:...totdat je enigszins beschaafd kan spreken met hen die tegen immigratie zijn.
Ben je tegen alle immigratie of alleen tegen moslim-immigratie? Christenen en andere minderheden die vervolgd worden door moslims kunnen van mij altijd asiel krijgen, al is de vraag natuurlijk gerechtvaardigd over welke aantallen dit moet gaan. We kunnen hier natuurlijk onmogelijk hele volksstammen huisvesten.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

Tegen alle niet-westerse immigratie, met uitzondering van enkele gevallen, die hier tevens zo kort als mogelijk verblijven. Ik wil repatriatie van de meerderheid van allochtonen, waarbij de meer 'waardevolle' allochtonen geen loyaliteit hebben aan Nederland, tot aan zeer groot gedeelte die Nederland en al haar inwoners haat.

De grens van het aantal niet-Westerse allochtonen in Nederland 4 tot 5%. Iemand als Dutch heeft nog nooit de consequenties van het mixen waarvan ze zo houd ingezien. Waar twee kleuren zijn, zal ooit bitterheid en woede veranderen in geweld. Talloze oorlogen hebben geleid tot een enigszins sociale cohesie in Europa, dus laten we het maar weer overdoen?

Ook is het mij duidelijk, dat ondanks het vele racisme tegen blanken die ik heb ervaren, maar ook heb waargenomen in andere blanken landen, niet word waargenomen door type Dutch. En wanneer het in hun gezicht word verteld, word het geen onderdeel van hun politieke beredenering, het krijgt geen plaats, behalve bagitalisatie. Een even harde les die zwarte Amerikanen ooit hebben ondervonden dunkt me. Je kan iets niet beschermen als de gedachte om er enige preferentie of verbondenheid mee te voelen je maag doet omdraaien, nietwaar Dutch?

Niks ergs aan, maar dankzij jou en andere wereldburgers ken ik nou veels te veel mensen die er schade van hebben ondervonden, en dat is mij het niet waard. Daarom zeg ik ook altijd dat blank nationalisten meer invloed moeten hebben aan de samenleving, niet in de regering overigens.Kijk, dat is redelijkheid. Niet een idioot idealisme zonder ENIGE gedachte aan het feit dat mensen wellicht niet eens wereldburgers behoren te zijn. Dat er verschillen zijn die in de regel voor conflict zullen zorgen. Toon mij anders waar jij woede of pijn had omdat Nederlandse jongens moeten aanhoren dat ze blanke zwakke mietjes zijn, of meisjes die horen dat alle Nederlandse meisjes hoeren zijn. En ja, dat zijn evengoed niet-Moslims, sterker nog, het zijn soms minderheden gevlucht uit Islamitische landen.

Die woede, en die pijn ken je niet. Kan ook niet, mensen geven om de zaken die in hun wereldbeeld passen. Iets anders is niet mogelijk.

Grappig hoe mensen van dat woord walgen, blanke nationalist. Maar Malcolm X, Obama, en MLK, alle drie mannen die hun nationalisme op huidskleur baseren zijn helden overal waar ik kom. En hier, Dutch, iemand die beter zou moeten weten, vind geen ander argument dan mij in een nazi hoek te plaatsten vanwege mijn standpunt tegen immigratie. Zwak en voorspelbaar, de reden van alle conflicten die plaatsvonden in de beschaafde wereld, het ondoordacht na-apen van propaganda.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Plaats reactie