Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

Ik lijk gefrustreerd. Even kijken;

- Talloze keren getuige geweest van geweld tegen nederlanders om racistische redenen.
-Kennissen die vermoord zijn dankzij linkse dromen.
- Hoor bijna dagelijks dat : Nederlandse meisjes hoeren zijn
-Dus ik snap waarom ik nederlandse meisjes ken die geweld, intimidatie, of erger hebben meegemaakt van type allochtoon
- Dit is ongeveer 1/100 van mijn redenen. Meer is deze discussie niet waard.

ow,En dan nog de illusie van blank racisme die er slechts toedient om mensen de mond te snoeren. Die er dan ook nog voor zorgt dat elke keer als een allochtoon niet met volledige egards word behandelt de gedachte oproept dat hij/zij een slachtoffer is van racisme.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

sunshine schreef:
Ozes schreef:Rot lekker op met je zielige verhalen man , ik ken mensen die diep onder de grond liggen dankzij Marokkanen en zwarten.
Ik ken talloze meisjes die de pleuris ingeslagen zijn omdat ze blond zijn, elke dag hoor ik denigrerende opmerkingen over blanke en Nederlanders, elke weer word er wel ergens kankernederlander geroepen. Godverdomme vandaag nog.

Als je Nederlanders racistisch vind, hoor je hier niet thuis. Een toleranter volk zal je niet snel vinden, maar waardering, ho maar. Als ik wil horen hoe racistisch Nederlanders zijn vind ik zo iemand die wat feiten uit zijn duim zuigt omdat hij er zo van verzekerd is dat Nederland schuimt van het racisme.

Ik krijg alleen maar meer begrip voor Breivik, het interesseert mensen GEWOON NIET. Het MDI is er voor jouw maat, niet voor mij. Je mag elke Nederlander die je tegenkomt aanklagen omdat je een verkeerde blik krijgt of wat ook het vreselijke racisme is die je van autochtonen meemaakt.

Ik ken talloze allochtonen en er word ze geen strobreedte in de weg gelegd.
Wanneer is de laatste keer dat je een allochtoon ergens hebt horen zeggen hoe FUCKING WARM ze verwelkomt worden in dit land?

NOOIT.
Beschaafd ben je al niet. Maar ach, wat maakt niet uit als je maar uw gal kunt uitspugen. Lees goed, heb ik gezegd dat Nederlanders racistisch zijn? Door mijn ervaring heb ik geleerd geen enkel volk beter is dan de andere op vlak van discriminatie (er zijn nuances). Hoe religieuzer, hoe erger ze zijn op vlak van discrimineren want ze kunnen het goedpraten door hun godsdienst naar voren te schuiven.

Ik ga absoluut niet akkoord dat moslims hier hun wetten komen opdringen. Als ze zich niet kunnen aanpassen mogen ze van mij oprotten naar hun land die ze zo aanbidden waar alles zoveel beter is als ik hen moet geloven.
Beschaafd?
Dan moet je mijn zaken niet afdoen als 'niet zo erg". En als je Nederlanders hetzelfde vind als Marokkanen en Turken, moet je toch eens goed in de spiegel kijken. Wees blij dat NEderlanders niet zoals Marokannen zijn, dan zou je s'avonds een stuk minder veilig naar huis lopen. Turken hetzelfde als Nederlanders, tuurlijk, het is daar nog steeds een sport om Armeniers en Christenen de grond in te trappen en Turken in Nederland zijn niet anders.

Turken & Nederlanders hetzelfde. LOL!
Je hebt genoeg aardige en vriendelijke Turken, maar even tolerant als Nederlanders?
Ben je niet goed wijs, Elke Turk is een Soldaat is niet voor niets een populair gezegde. Ken je een Nederlands gezegde die bij deze militante en vijandige mentaliteit in de buurt komt?

Tuurlijk niet, maar wat is realiteit als je onzin kan lullen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Schepsel »

Het gaat hier om iemand die júist ook door moslims gepest wordt. En die niet ontkent dat blanken gepest worden. Er wordt gezegd dat Nederlanders niet de ENIGEN zijn. Emotie van feit/zien wat er staat onderscheiden kan handig zijn.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

Je ervaringen met Nederlands racisme: "ze vinden me niet autochtoon genoeg". Is duidelijk een hersenspinsel.

Slechte dag op het werk
Je hoort dat Nederlanders racistisch zijn van de linkse omroep
Je hoort je mede-mocro's praten over de slechte Nederlander

Eureka!

"Ik ben gediscrimineerd"


Meer zal het niet geweest zijn. Maar als jij dat zinnetje
Laten we wel wezen, als ik een zwarte man zou zijn, en zelfs als je zou weten dat ik racistische ervaringen verzon zou je het niet zo bagitalliseren. Volgens de linkse ideologie is racisme tegen minderheden namelijk een gevoelige zaak, waar niet lichtzinnig over gedaan mag worden. Maar als iemand spreekt over NL racisme kan je het afdoen of zelfs racist roepen. Maar het is allemaal hetzelfde.

Als Nederlanders even racistisch zijn als Turken of Marokkanen, schrijf dan het dikste boek dat je kan erover, zelfs al is het onzin, het wijst vanuit jouw optiek iedergeval aan dat verschillende rassen in 1 land altijd problemen of zelfs conflict zullen opleveren. Wat Dutch niet erg zou vinden overigens, de grenzen open zetten geeft een goed gevoel en daar draait het om. Niet dat morgen op school weer een klein nederlandertje in elkaar word getrapt.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door sunshine »

Ozes schreef:Je ervaringen met Nederlands racisme: "ze vinden me niet autochtoon genoeg". Is duidelijk een hersenspinsel.

Slechte dag op het werk
Je hoort dat Nederlanders racistisch zijn van de linkse omroep
Je hoort je mede-mocro's praten over de slechte Nederlander

Eureka!

"Ik ben gediscrimineerd"


Meer zal het niet geweest zijn. Maar als jij dat zinnetje
Laten we wel wezen, als ik een zwarte man zou zijn, en zelfs als je zou weten dat ik racistische ervaringen verzon zou je het niet zo bagitalliseren. Volgens de linkse ideologie is racisme tegen minderheden namelijk een gevoelige zaak, waar niet lichtzinnig over gedaan mag worden. Maar als iemand spreekt over NL racisme kan je het afdoen of zelfs racist roepen. Maar het is allemaal hetzelfde.

Als Nederlanders even racistisch zijn als Turken of Marokkanen, schrijf dan het dikste boek dat je kan erover, zelfs al is het onzin, het wijst vanuit jouw optiek iedergeval aan dat verschillende rassen in 1 land altijd problemen of zelfs conflict zullen opleveren. Wat Dutch niet erg zou vinden overigens, de grenzen open zetten geeft een goed gevoel en daar draait het om. Niet dat morgen op school weer een klein nederlandertje in elkaar word getrapt.
Ga even op adem komen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

Schepsel schreef:Het gaat hier om iemand die júist ook door moslims gepest wordt. En die niet ontkent dat blanken gepest worden. Er wordt gezegd dat Nederlanders niet de ENIGEN zijn. Emotie van feit/zien wat er staat onderscheiden kan handig zijn.
Nee, ze vertelt dat mijn zaak een stuk minder erg is, dit terwijl zij/hij. Ten tweede vertelt ze dat alle volkeren evenveel discrimineren, iets wat complete onzin is. Elke cultuur is anders en wie het verschil niet ziet tussen protesterende turken tegen Koerden en de gemiddelde Nederlander die bwz zijn hele land laat leegroven en dan nog voor open grenzen is, die is duidelijk niet capabel genoeg om over politiek te spreken.

Ook spreekt hij of zij racisme heeft meegemaakt van autochtonen. Iets wat ik ten zeerste betwijfel, vooral door de beschrijving van het voorval. Zoals iedereen weet is het probleem van racisme tegen allochtonen, hoe fictief dan ook, goed vertegenwoordigt in de media. Racisme tegen blanken word stelselmatig ontkent. Beide zaken maken het dat het niet vergelijkbaar is met racisme tegen blanken. Mijn frustratie zou dan ook volledig verdwijnen wanneer dit probleem eerlijk en correct in de media zal verschijnen, met grotere frequentie dan anti-allochtoon racisme, wat dat ook is, aangezien het vele malen vaker voorkomt.

Dat zij of hij door Moslims word gepest is ook vreselijk, maar dat geeft niet het recht om te bagatelliseren of deze op dezelfde lijn te zetten. FFI is voor deze poster gemaakt, waar een luisterend oor word geboden. Een forum voor anti-blank racisme?

Dan kom je uit bij clowns zoals Stormfront, iets waar ik niet thuishoor omdat ik ( jammer he Dutch), geen racist ben, en pro-Israel ben.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

sunshine schreef:
Ga even op adem komen.
Tjah, ik neem jouw vreselijke ervaringen met enge Nederlanders niet serieus. Net zoals jij het feit niet serieus neemt dat ik een hele lijst namen kan opnoemen die tijdens het uitgaan terugkwamen met een blauw oog na perverse en discrimineerde bewoordingen.

Denk je nou echt serieus dat andere culturen zo achterlijk tolerant zouden zijn?
Als in elk ander niet-Westers land allochtonen zich zo gedragen als Marokkanen hier, en de misdaad compleet uit handen zou nemen van de autochtone bevolking, zou dit keihard worden aangepakt. Kijk maar eens naar de reacties van Indiers elke keer als een verkrachtingsgolf door Moslims werd gepleegd, dan kwamen de machetes naar buiten.

Dat sta ik zelf ook niet voor, maar een beetje respect voor de overdreven tolerantie mag wel. Maar wie mij een segment op de TV kan tonen waar enige waardering word getoond, die mag zich prijzen.

Ik kom op adem als het eindelijk eens verandert. Als racisme tegen Nederlanders op zijn minst met dezelfde blik word beantwoord als onzin aantijgingen van racisme door allochtonen (Ik kom heel soms een bar niet binnen :()
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door sunshine »

Ozes schreef:
Schepsel schreef:Het gaat hier om iemand die júist ook door moslims gepest wordt. En die niet ontkent dat blanken gepest worden. Er wordt gezegd dat Nederlanders niet de ENIGEN zijn. Emotie van feit/zien wat er staat onderscheiden kan handig zijn.
Nee, ze vertelt dat mijn zaak een stuk minder erg is, dit terwijl zij/hij. Ten tweede vertelt ze dat alle volkeren evenveel discrimineren, iets wat complete onzin is. Elke cultuur is anders en wie het verschil niet ziet tussen protesterende turken tegen Koerden en de gemiddelde Nederlander die bwz zijn hele land laat leegroven en dan nog voor open grenzen is, die is duidelijk niet capabel genoeg om over politiek te spreken.

Ook spreekt hij of zij racisme heeft meegemaakt van autochtonen. Iets wat ik ten zeerste betwijfel, vooral door de beschrijving van het voorval. Zoals iedereen weet is het probleem van racisme tegen allochtonen, hoe fictief dan ook, goed vertegenwoordigt in de media. Racisme tegen blanken word stelselmatig ontkent. Beide zaken maken het dat het niet vergelijkbaar is met racisme tegen blanken. Mijn frustratie zou dan ook volledig verdwijnen wanneer dit probleem eerlijk en correct in de media zal verschijnen, met grotere frequentie dan anti-allochtoon racisme, wat dat ook is, aangezien het vele malen vaker voorkomt.

Dat zij of hij door Moslims word gepest is ook vreselijk, maar dat geeft niet het recht om te bagatelliseren of deze op dezelfde lijn te zetten. FFI is voor deze poster gemaakt, waar een luisterend oor word geboden. Een forum voor anti-blank racisme?

Dan kom je uit bij clowns zoals Stormfront, iets waar ik niet thuishoor omdat ik ( jammer he Dutch), geen racist ben, en pro-Israel ben.

Racisme tegen blanken? Marokkanen behoren tot het blanke ras. :moe: Racisme heb je overal maar er zijn nuances.

Ik begin mij af te vragen in wat voor buurt jij woont. :s Ik schilder jouw voorbeelden niet af als minder erg maar weet dat er ook anderen zijn die ook worden gediscrimineerd. Ook door autochtonen. Ik zeg niet dat autochtonen meer discrimineren maar dat ze er vrij van zijn is een fabeltje. Marokkanen discrimineren à volonté en dat weet ik maar al te goed.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door sunshine »

Ozes schreef:
sunshine schreef:
Ga even op adem komen.
Tjah, ik neem jouw vreselijke ervaringen met enge Nederlanders niet serieus. Net zoals jij het feit niet serieus neemt dat ik een hele lijst namen kan opnoemen die tijdens het uitgaan terugkwamen met een blauw oog na perverse en discrimineerde bewoordingen.

Denk je nou echt serieus dat andere culturen zo achterlijk tolerant zouden zijn?
Als in elk ander niet-Westers land allochtonen zich zo gedragen als Marokkanen hier, en de misdaad compleet uit handen zou nemen van de autochtone bevolking, zou dit keihard worden aangepakt. Kijk maar eens naar de reacties van Indiers elke keer als een verkrachtingsgolf door Moslims werd gepleegd, dan kwamen de machetes naar buiten.

Dat sta ik zelf ook niet voor, maar een beetje respect voor de overdreven tolerantie mag wel. Maar wie mij een segment op de TV kan tonen waar enige waardering word getoond, die mag zich prijzen.

Ik kom op adem als het eindelijk eens verandert. Als racisme tegen Nederlanders op zijn minst met dezelfde blik word beantwoord als onzin aantijgingen van racisme door allochtonen (Ik kom heel soms een bar niet binnen :()
Ervaringen met Nederlanders kan ik niet opnoemen want ik woon niet in Nederland. :wink:

Ps. Ik hoor niet bij een bepaalde groep dus ook niet bij de groep moslims.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

Veel Marokkanen zien vreemd genoeg toch een verschil.

Het racisme van nederlanders is op zijn ergst vervelend. Ik ken vele allochtonen die in de verdedigen schieten en vertellen hoe vaak ze gediscrimineerd zijn, maar na een lang gesprek blijkt het altijd het gevoel van een gediscrimineerde minderheid te zijn, en dat de feiten op zich meestal niet bestaan, en ik heb enkele keren gehoord dat er wat opmerkingen zijn gemaakt, waar ik persoonlijk zelf weinig last van zou hebben. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar vrij weinig. In Engeland waren ooit twee zwarten vermoord door racisten, en het bleef twintig jaar op de TV. Zo zou dat hier ook gaan.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Pilgrim »

Ozes schreef:Zoek postuleren even in het woordenboek op. Dat is namelijk wat ik niet doe in de zin die je quote.
Postuleren: als voorwaarde stellen, vooropstellen. Postulaat: vooronderstelling zonder bewijs voorlopig als juist aanvaard.
Ozes schreef:Overigens, is dat inderdaad voor mij een feit, maar dat postuleer ik niet in de zin die je quote. Tevens is het voor mij een feit dat een goed mens geen sympathie kan voelen voor zaken die niet in het wereldbeeld passen, een uitstekend mens kan slechts beperkte aandacht aan een zaak geven die niet in het wereldbeeld past, maar slechts een persoon die loyaal is aan een bepaald iets kan alle nuances en problemen opmerken, en zich voldoende inzetten om deze problemen op te lossen.
Als ik deze zin scherp analyseer komt het toch wel wat vreemd op mij over. Een goed mens heeft dus een wereldbeeld maar is kennelijk niet loyaal aan iets. Een ander type mens (toch niet een slecht mens??) heeft kennelijk geen wereldbeeld maar is wel loyaal aan iets en kan daardoor problemen beter oplossen. Ik neem aan dat je jezelf daarmee bedoelt. Heb je dan zelf geen wereldbeeld en wat weet je trouwens van mijn wereldbeeld? Dat de Islam een duivelse ideologie is en dat er ook antiblank racisme bestaat (en wat vaak nog erger is dan blank racisme) maken beslist deel uit van mijn wereldbeeld. Ik ben me er ook terdege bewust van dat veel Arabieren racisten zijn, zowel tegen zwarten als blanken. Verder ben ik loyaal aan de Westerse waarden en cultuur en ook loyaal aan het Christendom. Dus wat is nou het probleem?
Ozes schreef:Ook jij bent hier bewijs van, je bent op voorbeelden van racisme tegen Nederlanders & blanken gewezen, ik vertel jou hier dat het denigreren van Nederlandse jongeren in elke allochtone buurt een dagelijkse gang van zaken is, met als daders alle soorten allochtonen, inclusief de gemixte allochtonen, maar past je denkpatroon niet in de minste wijze aan.
Uiteraard niet en daar is ook geen reden toe. Mijn denkpatroon is Nul-A (opzoeken in google a.u.b.) en dat is het meest superieure denkpatroon dat er bestaat. Een aanpassing zou geen verbetering zijn. Integendeel, een terugval naar de A-modus zou een regressie zijn. Uiteraard ben ik mij bewust van de allochtonenproblematiek, net als jij, maar begrijp niet goed waarom dat mijn 'denkpatroon' zou moeten veranderen. Kennelijk veronderstel je dat ik ook een één of ander merkwaardig 'wereldbeeld' heb, waardoor ik die problemen volgens jou niet zou zien. Hoe kom je daar in godsnaam bij!!
Ozes schreef: * Of is jouw weerzin tegen MLK, zwarte nationalist even groot als tegen mijn ideeën.
Je maakt een grote vergissing, ik heb helemaal niet zo’n grote weerzin tegen je ideeën. Je reageert nog al heftig vind ik. Zie je me soms aan voor een politiek correcte idioot? Ik ben me er juist terdege van bewust dat het allochtone racisme veel groter is dan het autochtone racisme. Ik heb er overigens ook ervaring mee. Een tijdje geleden werkte ik bijvoorbeeld op een ziekenhuisbibliotheek en op een gegeven moment had ik met een zwarte medewerker een gesprek over Michael Jackson. De zwarte medewerker had een beetje een afkeer van Jackson omdat Jackson ‘niet trots was dat hij een zwarte was’ en zich daarom had laten verbouwen. Hij was dus trots op zijn huidskleur! Als een blanke dat zou zeggen zou hij als racist weggezet worden maar van een zwarte wordt dat kennelijk geaccepteerd en je hebt gelijk dat dat idioot is.

Het is trouwens maar de vraag of je dit soort ‘nationalisme’ van MLK wel echt nationalisme kan noemen. Nationalisme heeft volgens mij nog altijd te maken met de natiestaat, maar dat zie ik hier toch niet. Je zou het misschien moeten omschrijven als groepsidentiteit of iets dergelijks of eigenlijk gewoon zwart racisme.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

Als ik deze zin scherp analyseer komt het toch wel wat vreemd op mij over. Een goed mens heeft dus een wereldbeeld maar is kennelijk niet loyaal aan iets. Een ander type mens (toch niet een slecht mens??) heeft kennelijk geen wereldbeeld maar is wel loyaal aan iets en kan daardoor problemen beter oplossen
De eerste is loyaal aan het wereldbeeld, het idee van wereldburgers, een voorliefde voor het zogenaamde exotische en hegeliaanse progressie in het geval van Dutch, iemand kan een juist karakter hebben e.d.

De laatste is iemand die wellicht minder werkt aan het eigen karakter, of heeft van nature een minder karakter (maar dit kan wel) maar doorziet door loyaliteit aan bepaalde eigenschappen, van ras, woongebied of cultuur, sneller zaken die zijn voorkeuren aantasten.
Ik neem aan dat je jezelf daarmee bedoelt. Heb je zelf geen wereldbeeld en wat weet je trouwens van mijn wereldbeeld? Dat de Islam een duivelse ideologie is en dat er ook antiblank racisme bestaat (en wat vaak nog erger is dan blank racisme) maken beslist deel uit van mijn wereldbeeld. Ik ben me er ook terdege bewust van dat veel Arabieren racisten zijn, zowel tegen zwarten als blanken. Verder ben ik loyaal aan de Westerse waarden en cultuur en ook loyaal aan het Christendom. Dus wat is nou het probleem?


Met wereldbeeld bedoel ik een visie die groter is dan het hier en nu. Een idealisme, zoals Dutch aangaf dat er een internationalisering plaatsvind die ons naar een hoger gezamenlijk bewustzijn doet stijgen. Dat je bepaalde zaken inziet betekent niet dat je de werkelijke nuances ervan begrijpt. Ik typeerde je omdat je Dutch haar duidelijke aanwijzingen miste dat ze anti-immigratie als racistisch omschreef.
Uiteraard niet en daar is ook geen reden toe. Mijn denkpatroon is Nul-A (opzoeken in google a.u.b.) en dat is het meest superieure denkpatroon dat er bestaat. Een aanpassing zou geen verbetering zijn. Integendeel, een terugval naar de A-modus zou een regressie zijn.
Nee.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

Schepsel: Ik begreep van buitenlandse studenten en promovendi (en dat zie ik zelf ook) dat die ''tolerantie'' vooral onverschilligheid is.
Uiteraard, een positief woord zal je niet horen. Zeker nu mensen Wilders populariteit met het oude beeld van Nederland als tolerant land( die vooral werd omgeroepen rond de verkiezingen, cynisme heerste buiten die tijden) proberen te rijmen. Dan moet er toch iets duisters achter dat beeld zitten.

Ik ben zelf altijd zeer tolerant geweest, zeker niet onverschillig, Nu niet meer, obviously.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

Dutch schreef:Sunshine, ik begrijp je maar al te goed. Ozes wil jou niet eens beginnen te begrijpen, die is vertrokken in zijn trip over blanke meisjes met blonde haren...volgens mij heeft hij een rekening te vereffenen met de maatschappij en uit hij het zo.
Sommige mensen, waaronder zeer zeker ex moslims, moeten zeer stevig in hun schoenen staan om het te redden, en wij van FFI staan voor die mensen.
Je verdeelt je sympathie goed. Blonde vrouwen, jonge nederlanders die dagelijks gepest worden vanwege afkomst. bah, wat moet je daar nou mee.Dat vult geen reclames en al zeker geen collectebussen.En Sunshine heeft al mijn sympathie wanneer ze mijn woorden niet aanvalt. Het aantal ernstige zaken die ik op dit gebied heb meegemaakt, van meisjes die aangerand zijn tot de straatmocro's die op straat dreigende bewegingen maken richting Nederlandse meisjes is een duizendmaal groter dan het geringe aantal apostaten die ik heb mogen zien.

Ik denk dat het wel prettig voelt overigens, mij afdoen als racist. Heb ik geen gelijk Pilgrim?
Dutch heeft een warm hart voor haar noord-afrikanen, waar niks mis mee is, maar een ijskoud hart voor mijn zaak.

Kleur telt in deze wereld, mensen kiezen een loyaliteit gebaseerd om de meest simpele karakteristieken en het is ook logisch dat de dierlijke kant van de mens hiervoor is gemaakt. Dutch is hier het 'meer nuchtere bewijs van. Als ik een andere conclusie mag trekken doe ik dit graag,maar na meer dan 10 jaar constant als racist bestempeld te worden, vergt wel wat bewijs.
Laatst gewijzigd door Ozes op do apr 26, 2012 12:50 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

Moet je je voorstellen dat Dutch zo over een neger zou praten die 1 x het woord kutzwarte heeft gehoord van een Nederlander. Nooit van haar leven zou ze dit doen, vol begrip zou ze hem toespreken. Maar ik, heb honderden racistische termen gehoord jegens een ras welke onpopulair is om te verdedigen, en ze doet het af als een grap, elk argument bestaat uit ridicule en mij neerzetten als racist.

Makkelijk & comfortabel en veelzeggend over mensen in het algemeen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Pilgrim »

Ozes schreef: Met wereldbeeld bedoel ik een visie die groter is dan het hier en nu.
Iedereen heeft een wereldbeeld. Jij ook.
Ozes schreef:Ik typeerde je omdat je Dutch haar duidelijke aanwijzingen miste dat ze anti-immigratie als racistisch omschreef.
Nee, want ze had het over immigratie van exmoslims (vooral vluchtelingen dus) en niet over anti-immigratie in het algemeen. Er bestaan inderdaad mensen die ook tegen dit soort immigratie zijn en dat zou inderdaad kunnen op grond van minder nobele motieven. Dat is wat Dutch zei. Ik las het artikel van Dutch overigens vrij vluchtig. Maar kennelijk ben je ook wat overgevoelig geworden door dit gebruik van de afgesleten term ‘racisme’. Vermoedelijk omdat je het zelf zo vaak tegen je aan gekregen hebt?
Ozes schreef:Nee.
Wel! Ik zal het later uitleggen.
Ozes schreef:Ik denk dat het wel prettig voelt overigens, mij afdoen als racist. Heb ik geen gelijk Pilgrim?
Nee helemaal niet. Wij zijn in veel opzichten zelfs geestverwanten, maar er is toch iets mis met je. Anders zou je deze vraag niet stellen. Waarom denk je dit? Wat voor beeld heb je van ons? Ben je zo geobsedeerd geraakt met je strijd dat je iedereen die het niet 100% of meer met je eens is met je ideeën over dat blanke nationalisme en zo wantrouwt?? Voor zover ik weet hebben we je nooit racist genoemd. Ook Dutch niet. Ze zei alleen dat ook het afwijzen van asiel voor exmoslims mogelijk een racistische grond kon hebben. Daar bedoelde ze jou niet mee.
Laatst gewijzigd door Anonymous op do apr 26, 2012 1:37 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

Wat er mis met me is?
Voornamelijk is de wetenschap dat je dit niet zo zou spreken tegen iemand die zich uitspreekt over een andere vorm van racisme.
Dat je niet ziet dat Dutch telkens impliceerde dat ik en anderen een nazistische blik op het leven hebben, ligt aan jou, niet aan mij. Ze stelt dat mensen die tegen alle immigratie zijn, racisten zijn Hoe je dit niet opmerkt verbaasd me.

Maar het geeft slechts mijn gelijk aan, ook hoe Dutch keihard mijn opmerkingen over 'blondinnes' wegzet, dit terwijl ik toch over zeer, zeer ernstige zaken spreek.
Toont alleen maar weer aan dat mensen kleur kiezen, als ze Noord-Afrikaans kiezen kunnen ze zich iedergeval modern & beter voordoen. Maar de harteloosheid is juist een stuk groter. Jij merkt dit niet op, dus jouw A-Plus waarde boeit mij weinig, Jouw verwoording dat er iets mis met me zou zijn, is ieder geval voor mij een reden om voortaan even weinig integriteit tegenover jou te tonen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Pilgrim »

Dat van die Nul-A was gewoon een grap. Dat heb je dus niet gemerkt. :) Het spijt me dat ik je het gevoel gegeven heb dat ik je te weinig integriteit heb betoond. Toch vind ik het vreemd dat je echt denkt dat wij het leuk vinden om je een racist te noemen. Je hebt dus een beeld in je hoofd die absoluut niet strookt met de werkelijkheid. Ik zal de posts van Dutch nog eens een keer goed doornemen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

Ik snap niet helemaal waarom je steeds voor Dutch spreekt. Maar neem die posts maar goed door, zo lastig is het niet.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Dutch »

Ozes, je draait maar door en door, mij van dingen beschuldigend die ik nooit beweerd noch geuit heb. Je gaat van de ene veronderstelling naar de andere, je, trekt zelf conclusies en bouwt dan daar weer op verder. Ik vind jouw manier van denken en doen op z'n minst eigenaardig en dan ben ik nog lief. Je zoekt achter elke term een dubbele bodem, je voelt je constant aangevallen en wordt daardoor agressief. Bovendien lijkt het wel of je tegen mij persoonlijk wat hebt.
Nu ja, ieder zijn manier van zijn zeker. Il faut de tout pour faire un monde = je hebt van alles wat nodig om een wereld te maken.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

Dutch schreef:
"Na een verhaal over de geweldige humanisten die de deur open zetten voor elke allochtoon die hier naar binnen wil"

De tweede groep heet die mensen geen welkom. Hun aanhangers zijn van oordeel dat ex moslims gewoon low profile moeten gaan in hun oorspronkelijke moslimland, zich gedeisd moeten houden ginds en verder hun leven leiden alsof ze nooit het licht zagen... Ze gaan daarvoor uit van een nogal eng nationalisme, een soort bescherming van eigen haard en heerd tegen buitenaf, dat mijn inziens eerder een terug- dan een vooruitgang betekent op menselijk gebied. Onder hen vinden we waarschijnlijk zeer weinig humanisten, omdat humanisme (het woord zegt het zelf) ALLE mensen aanvaardt, zolang ze geen bedreiging vormen voor de anderen. En ex-moslims zijn niet bedreigend, wel integendeel. Ex moslims zijn a priori mensen met gezond verstand en op z'n minst beschikken ze over de nodige intelligentie om aan "heilige huisjes" te gaan twijfelen en voor zichzelf uit te maken dat fundamentele religie en menselijkheid niet samengaan. Laat ons zeggen dat ze logischerwijs behoren tot de "denkers", ze zijn in alle opzichten "verlicht". Waarom zouden deze mensen geen kans verdienen om in een vrije maatschappij te leven? Enkel en alleen omdat ze op de verkeerde plek werden geboren? Volgens mij is deze redenering dwaas en bekrompen. En niet gespeend van enig of veel racisme...

Nee, ik verzin het compleet inderdaad. Wat een begrip voor de tweede groep vind ik hier. Ook geen aantijgingen van racisme, of een superieur gevoel over deze tweede groep, ik heb geen idee hoe ik dit erin las. Ik ga de rest van je idem dito argumenten niet quoten, maar als je hierin niet het zwartmaken van anti-immigratie groepen ziet, zou dat toch enigszins bizar zijn.

Jij hebt medeleden met elke apostaat die hier binnenkomt, wat ik begrijp, maar het zal je een zorg zijn hoeveel racisme en geweld Nederlanders meemaken net zo goed van niet-Moslims. Wellicht nog meer. In de eerste post bleek hoe ongelooflijk jezelf vind als "humanist", maar je bent niets meer dan een harteloze idealist. Je hebt een hobby gevonden en wie hierdoor geschaad word zal je een zorg wezen. Lach maar om de zaken die ik op dagelijkse basis vaststel, nu kan het nog.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Ozes »

Dutch schreef:Dus volgens sommigen onder jullie zijn mensen van niet Europese afkomst minder mens of zo? Volgens mij zijn mensen, waar ze ook ter wereld vandaan komen doodgewoon mensen. Er is er maar één categorie.
Ik wijs jullie erop dat voor mij vriendschap bvb. doodgewoon gestoeld is op deze medemenselijkheid, teruggaand op een diepgeworteld humanisme. Het is zoiets als met eerlijkheid, je kan niet "een beetje eerlijk" zijn, je bent eerlijk of je bent het niet. Als je medemenselijkheid afhangt van iemands afkomst, dan heb je geen medemenselijkheid.
Nee hoor Pilgrim, aantijgingen van racisme?
Ik zie ze niet.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Pilgrim »

Je ziet of voelt kennelijk meer dan ik.
Dus volgens sommigen onder jullie zijn mensen van niet Europese afkomst minder mens of zo?
Deze zin is een vraag en geen aantijging en ook niet specifiek aan jou gericht. Van Mercator weet ik bijvoorbeeld dat hij Afrikaners als genetisch minderwaardig beschouwd omdat hij dat zelf herhaaldelijk zo gezegd heeft. Dutch vraagt gewoon naar de beweegredenen om ook exmoslims asiel te weigeren, maar doet dat een beetje op sarcastische wijze. Als je erg gevoelig geworden bent voor het eeuwige verwijt van racisme uit de linkse hoek kan ik mij voorstellen dat dat irriteert en je het persoonlijk aantrekt.
Laatst gewijzigd door Anonymous op do apr 26, 2012 3:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door Pilgrim »

Ozes schreef:Jij hebt medeleden met elke apostaat die hier binnenkomt, wat ik begrijp, maar het zal je een zorg zijn hoeveel racisme en geweld Nederlanders meemaken net zo goed van niet-Moslims. Wellicht nog meer.
Nog meer rotzooi van niet-moslims of exmoslims dan van moslims?! Dat lijkt me sterk. Kun je dat staven met bronnen of cijfers? Er zijn hier bijvoorbeeld enkele duizenden Kopten die gevlucht zijn en waar geen mens last van heeft volgens mij. In ieder geval niet in die mate als van moslims of heb je daar andere informatie over?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
gerard_m
Berichten: 400
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:34 pm

Re: Ex-moslims die in Europa een veilig onderkomen zoeken

Bericht door gerard_m »

Dutch schreef:Ter verduidelijking : inderdaad kunnen we niet alle ex moslims een veilige haven bieden, maar wat we wél kunnen doen is de kern opvangen omdat die mensen dan weer actief kunnen gaan werken aan het de-islamiseren van hun thuislanden. Vanuit de veiligheid van Europa kunnen ze indirect een enorme invloed gaan uitoefenen op de islamitisch geïndoctrineerde massa's. Door internet en andere media kan hun stem dan gehoord worden, terwijl ze nu preken in de woestijn om het zo te zeggen...
Ik ben het hier deels wel mee eens, maar ik vraag me af of ze hier veel gaan doen. Sommigen wel misschien. Europa is natuurlijk nog altijd vele malen veiliger dan islamitische landen, met ca. 95% niet moslims.

De vergelijking met communisme hierboven klopt ook niet. De communistische landen werden niet bevolkt door bijna 100% communisten. Europa had destijds vele miljoenen Oost-Europeanen moeten opvangen, en grote immigratiestromen leiden altijd tot problemen (demografisch, sociaal). Maar zoveel ex-moslims zullen hier niet heen komen.

Helaas erkent Europa de problemen met de islam niet, en komen hier vele malen meer "vervolgde" moslims binnen.

Je kunt trouwens ook andersom reageren: als je de verlichte mensen uit die landen hierheen laat komen, blijft het daar duister. Zolang de islam elders groeit, zal de wereld niet veilig zijn.
Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.
(Buddha)
Plaats reactie