Klimaathysterie

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Klimaathysterie. Waarom? de Tijdgeest?

Bericht door Ali Yas »

Boudewijn Atsma schreef:
za jul 23, 2022 11:35 am
Je acht de kans aanwezig dat één van hen weer opnieuw tot president zal worden gekozen?
Mijn inschatting van die kansen verandert niets aan de realiteit.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Boudewijn Atsma

Re: Klimaathysterie. Waarom? de Tijdgeest?

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ali Yas schreef:
za jul 23, 2022 1:15 pm
Boudewijn Atsma schreef:
za jul 23, 2022 11:35 am
Je acht de kans aanwezig dat één van hen weer opnieuw tot president zal worden gekozen?
Mijn inschatting van die kansen verandert niets aan de realiteit.
Klopt. Het betreft slechts een inschatting. Biden zal zich niet herverkiesbaar stellen en de kansen voor Trump zijn verkeken.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Klimaathysterie

Bericht door Ali Yas »

Boudewijn Atsma schreef:
za jul 23, 2022 12:37 pm
De klimaatverandering zal in de genoemde gebieden overigens massale sterfte gaan opleveren.
:roll:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Boudewijn Atsma

Re: Klimaathysterie

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ali Yas schreef:
za jul 23, 2022 2:55 pm
Boudewijn Atsma schreef:
za jul 23, 2022 12:37 pm
De klimaatverandering zal in de genoemde gebieden overigens massale sterfte gaan opleveren.
:roll:
Ja, door de opwarming van de aarde zullen grote delen van Afrika en Azië onleefbaar worden en klimaatvlucht en hongersnoden opleveren.

Als je dit nog niet weet adviseer je eens een krant te lezen.

https://www.mo.be/nieuws/half-miljoen-h ... tegen-2050

https://www.deroerom.nl/nieuws/2021/11/ ... randering/

https://www.duurzaamnieuws.nl/honger-en ... an-corona/
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Klimaathysterie

Bericht door sjun »

Boudewijn Atsma schreef:
za jul 23, 2022 11:49 am
mercator schreef:
za jul 23, 2022 11:43 am
Daarmee wil ik niet ontkennen dat er klimaat opwarming is maar wel dat een tijdskader van enkele decennia daar niet veel over kan vertellen.

Het punt is dat de afgelopen decennia de opwarming in een enorme versnelling is gekomen met keihard wetenschappelijk bewijs dat de verhoogde CO2-uitstoot door de mens daar de oorzaak van is.
Het lijkt vooral door speculanten en groene aandeelhouders gekocht en daarmee gefabuleerd bewijs te zijn. We wachten de effecten van de eerste zonnevlammen en vulkaanuitbarstingen weer even af om te verhelderen wat precies het menselijk aandeel in het vigererende klimaatalarmisme is en voor wie al dat alarmisme zo gunstig uitpakt. In elk geval niet voor de kinderen van de doorbelaste rekeningen die kleven aan een toename van de eisenpakketjes opgesteld door degenen die nooit de rekeningen gaan krijgen van alle extra arbeid en voorschriften waaraan ineens weer voldaan zou moeten worden. Verstandige mensen laten zich die shit niet aanleunen en kiezen er bewust voor bestuurders zou dicht mogelijk bij huis te houden om ze tijdig op hun vestje te kunnen spugen. De tijd breekt zo onderhand aan op het veel te prijzige Globalisme als gevolg van alle oncontroleerbare lobbyisme dat erbij meekomt op de mestvaalt van de geschiedenis te gaan parkeren en eerst en vooral weer baas te worden over de eigen landsgrenzen. Slechts dan kan de grote toestroom van gelukszoekers en erbij meekomende cumulerende kostenposten, conflicten en afnemende leefruimte weer met succes worden ingedamd.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Boudewijn Atsma

Re: Klimaathysterie

Bericht door Boudewijn Atsma »

sjun schreef:
za jul 23, 2022 4:14 pm

Het lijkt vooral door speculanten en groene aandeelhouders gekocht en daarmee gefabuleerd bewijs te zijn. We wachten de effecten van de eerste zonnevlammen en vulkaanuitbarstingen weer even af om te verhelderen wat precies het menselijk aandeel in het vigererende klimaatalarmisme is en voor wie al dat alarmisme zo gunstig uitpakt. In elk geval niet voor de kinderen van de doorbelaste rekeningen die kleven aan een toename van de eisenpakketjes opgesteld door degenen die nooit de rekeningen gaan krijgen van alle extra arbeid en voorschriften waaraan ineens weer voldaan zou moeten worden. Verstandige mensen laten zich die shit niet aanleunen en kiezen er bewust voor bestuurders zou dicht mogelijk bij huis te houden om ze tijdig op hun vestje te kunnen spugen. De tijd breekt zo onderhand aan op het veel te prijzige Globalisme als gevolg van alle oncontroleerbare lobbyisme dat erbij meekomt op de mestvaalt van de geschiedenis te gaan parkeren en eerst en vooral weer baas te worden over de eigen landsgrenzen. Slechts dan kan de grote toestroom van gelukszoekers en erbij meekomende cumulerende kostenposten, conflicten en afnemende leefruimte weer met succes worden ingedamd.
Het is bijna vermakelijk hoe sommige mensen stug de opwarming van de aarde blijven ontkennen.

Het debat met dit soort onnozelen is echter net zo succesvol als het debat met degenen die menen dat de Holocaust nimmer plaatsvond, de aarde plat is, Corona een hoax en vaccins miljoenensterfte veroorzaken.

Ik begin er niet meer aan.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Klimaathysterie

Bericht door Ariel »

Boudewijn Atsma schreef:
za jul 23, 2022 4:29 pm

Het debat met dit soort onnozelen is echter net zo succesvol als het debat met degenen die menen dat de Holocaust nimmer plaatsvond, de aarde plat is, Corona een hoax en vaccins miljoenensterfte veroorzaken.

Ik begin er niet meer aan.
Heel verstandig Boudewijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Klimaathysterie

Bericht door Ariel »

Boudewijn Atsma schreef:
za jul 23, 2022 2:24 pm

Tot nu toe loopt de schade van de boerenprotesten in de miljoenen.

Dat kun je van klimaatdemonstranten niet zeggen.
Oeps!!!! :shock:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Klimaathysterie. Zinloos geweld.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Welingelichte bronnen - helder verstandig niet gehandicapte mensen - weten dat de aarde opwarmt.

Dat doet de aarde al sinds de zon bestaat. :roll:

Een eenvoudig rekensommetje leert dat de zon niet altijd dezelfde afstand bewaart tot de aarde. Er hoeft maar een minimaal verschil uit de hoge hoed van de evolutietheorie tevoorschijn te komen, en mensen op aarde ervaren een griezelige vrieskoude - ijstijd - of smelten weg door de hitte door de zon. En de meeste hitte . . . daar waar de minste mensen wonen: de woestijn.

Nu weten we ook direct wat woestijnhitte teweeg bracht bij de historische Arabische viespeuk Mohammed, verkrachter van jonge meisjes, psychopaat, sadist en liefhebber van minstens tien aanvalsoorlogen die in de woestijn geboren werd: een ernstige zonnesteek die zijn hersenen deden smelten tot het niveau dat nog dagelijks in vooral de grote steden herkenbaar is: het niveau van KOPVODDEN. Te vergelijken met de propaganda voor Hitler wanneer mensen in de straat met een armband om lopen met daarop afgebeeld het hakenkruis, overwinningssymbool van de gelovigen in de eeuwige macht van Hitler.

Hakenkruizen zijn verboden (politiek besmet) - kopvodden, propaganda voor de door moslims geliefde oorlogsmisdadiger profeet Mohammed, zijn toegestaan (godsdienstvrijheid).

De aarde warmt niet op, of koelt af, door toedoen van een overbevolking, maar door activiteit van de zon die onberekenbaar (niet te vertrouwen) is.

Hitte in Nederland: mensen genieten van de zon. Ehhh . . . een paar dagen en toen was het weer 'mis'.

Het zijn gelukkig alleen de geestelijk ontoerekeningsvatbare mensen die de mens de schuld geven van de opwarming van de aarde. Dat zijn de schapen onder de mensen die zeker 90% (laag ingeschat) van de wereldbevolking uitmaken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Klimaathysterie

Bericht door mercator »

Boudewijn Atsma schreef:
za jul 23, 2022 12:37 pm
De klimaatverandering zal in de genoemde gebieden overigens massale sterfte gaan opleveren.
Deze boodschap hard en duidelijk overbrengen zal mss al tot wat helderheid in de geesten bijdragen. Nu wordt de omgekeerde boodschap uitgedragen: kweken jullie maar lustig door , de blanke man zal wel voor voedsel en geneeskunde zorgen en als dat niet helpt komen jullie dan maar naar hier. Een absolute immigratiestop uit landen met een bevolkingsexplosie zal oneindig veel meer bijdragen tot een ecologisch evenwicht dan het gepruts in de marge dat nu opgang doet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Klimaathysterie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ja, door de opwarming van de aarde zullen grote delen van Afrika en Azië onleefbaar worden en klimaatvlucht en hongersnoden opleveren.

Als je dit nog niet weet adviseer je eens een krant te lezen.

https://www.mo.be/nieuws/half-miljoen-h ... tegen-2050

https://www.deroerom.nl/nieuws/2021/11/ ... randering/

https://www.duurzaamnieuws.nl/honger-en ... an-corona/
Ik wil iedereen eraan herinneren dat wij niets van en uit onszelf hebben. Dat kan hoogstens sperma zijn.

Degene die er steeds prat op gaat dat hij meer weet dan de ander, adviseert maar al te graag de ander waarbij duidelijk naar voren moet komen dat de ander tekort schiet in kennis omdat hij bijvoorbeeld niet die artikelen in kranten heeft gelezen die de 'meerweter' wel als zoete koek heeft aangenomen.

Anders gezegd: de betweter verlangt als het ware dat iedereen zo doet als hij. Hij bedoelt het misschien goed in de halsstarrige vaste overtuiging dat hij dichter bij God staat dan de rest.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Boudewijn Atsma

Re: Klimaathysterie

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hans v d Mortel sr schreef:
za jul 23, 2022 8:53 pm

Hij bedoelt het misschien goed in de halsstarrige vaste overtuiging dat hij dichter bij God staat dan de rest.
We staan allemaal even dicht bij God. Mensen die lid zijn van rare godsdienstige sektes, zoals de Jehova Getuigen, menen dat sommige mensen God meer nabij zijn dan anderen.
Dat is een tamelijk onnozel misverstand.
Boudewijn Atsma

Re: Klimaathysterie. Zinloos geweld.

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hans v d Mortel sr schreef:
za jul 23, 2022 6:25 pm


Hakenkruizen zijn verboden (politiek besmet) - kopvodden, propaganda voor de door moslims geliefde oorlogsmisdadiger profeet Mohammed, zijn toegestaan (godsdienstvrijheid).

Keppeltjes en kruisjes zijn ook toegestaan.

Hoe moet ik dat duiden in dit verhaal?
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Klimaathysterie

Bericht door Ali Yas »

Boudewijn Atsma schreef:
za jul 23, 2022 9:07 pm
Mensen die lid zijn van rare godsdienstige sektes, zoals de Jehova Getuigen, menen dat sommige mensen God meer nabij zijn dan anderen.
Dat is een tamelijk onnozel misverstand.
Daarentegen getuigt het van diep inzicht te weten welke sektes raar zijn en welke niet. Het is fijn dat we iemand met zulke metafysisch vermogens in ons midden hebben.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Boudewijn Atsma

Re: Klimaathysterie

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ali Yas schreef:
za jul 23, 2022 10:59 pm

Daarentegen getuigt het van diep inzicht te weten welke sektes raar zijn en welke niet. Het is fijn dat we iemand met zulke metafysisch vermogens in ons midden hebben.
Ik begrijp dat Ali Yas de Jehova’s Getuigen geen rare sekte vindt.

Opmerkelijk, maar je mag vanalles vinden.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Klimaathysterie versus Vrijheid van Godsdienst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

De moderne Trollenkoning is na het zevende sprookje op de route in het Sprookjesbos, als achtste digitale werkelijkheid sinds enige tijd te lezen, te zien, te bewonderen (inclusief verbazing) op het Faith Freedom International (FFI) forum, Nederlandse versie. De naam van de Trollenkoning is divers en verandert steeds nadat hij weer eens ontmaskerd is. Voor vandaag heet de koning van de zelfverheerlijking Boudewijn Atsma.

Keppeltjes en kruisjes dragen zijn terecht toegestaan.

Wie de kennis van het verschil tussen de leer van Islam, Christendom en Joden opzettelijk verzwijgt ter wille van een optreden als succesvolle trol op diverse forums, maakt zich niet alleen ongeloofwaardig maar bovenal ongeliefd en belachelijk omdat iedereen hem doorheeft. Wat het doel van de trol is laat zich raden: zelfverheerlijking. Mogelijk vanuit een ziekelijke behoefte.

Ik herhaal: een hakenkruis refereert aan de leer van Hitler die geschiedenis heeft geschreven als oorlogsmisdadiger. Een kopvod is niet anders. Die propageert en verwijst naar de leer van profeet Mohammed. Deze minder begaafde psychisch gestoorde pedofiele sadistische oorlogsmisdadiger kon lezen noch schrijven. Vandaar dat honderd jaar na zijn heengaan volgens de wil van Allah, een Arabische liefhebber en volgeling van de kwakzalver-profeet besloot alle escapades van genoemde oorlogsmisdadiger te boek te stellen. Waarvoor dank en ik in staat ben mij 'te verantwoorden' tegenover een trol die de misdaden van Mohammed liever niet ter sprake brengt omdat deze hem slecht uitkomen in zijn trollentechniek.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Boudewijn Atsma

Re: Klimaathysterie versus Vrijheid van Godsdienst

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hans v d Mortel sr schreef:
za jul 23, 2022 11:48 pm


Ik herhaal: een hakenkruis refereert aan de leer van Hitler die geschiedenis heeft geschreven als oorlogsmisdadiger. Een kopvod is niet anders. Die propageert en verwijst naar de leer van profeet Mohammed. Deze minder begaafde psychisch gestoorde pedofiele sadistische oorlogsmisdadiger kon lezen noch schrijven. Vandaar dat honderd jaar na zijn heengaan volgens de wil van Allah, een Arabische liefhebber en volgeling van de kwakzalver-profeet besloot alle escapades van genoemde oorlogsmisdadiger te boek te stellen. Waarvoor dank en ik in staat ben mij 'te verantwoorden' tegenover een trol die de misdaden van Mohammed liever niet ter sprake brengt omdat deze hem slecht uitkomen in zijn trollentechniek.
Het kruisje refereert aan de marteldood van de Jezus Christus. De volgelingen van deze profeet joegen meer mensen over de kling dan welke andere geloofsgroep dan ook. In het bijzonder waren ze eeuwenlang druk met het vervolgen van Joden, uitmondend in de Holocaust.

In vergelijking daarmee zijn moslims maar kleine krabbelaars maar ik begrijp dat bij meneer van de Mortel alleen al bij de gedachte aan moslims het schuim op de lippen verschijnt.

Wat een verdriet!
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Klimaathysterie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hans v d Mortel sr schreef:
za jul 23, 2022 11:48 pm
Ik herhaal: een hakenkruis refereert aan de leer van Hitler die geschiedenis heeft geschreven als oorlogsmisdadiger. Een kopvod is niet anders. Die propageert en verwijst naar de leer van profeet Mohammed.
Nadenken! Hersenen gebruiken!

Wie niet bij de les blijft, dient als niet toerekeningsvatbaar beschouwd te worden. En al zeker als die persoon zich hoger voordoet dan dat hij laag gevallen is. :*)

Hahaha! Wat heb ik toch een geweldige mensenkennis. Ik wist wel dat Atsma geen ezel was, want een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen.

Afbeelding

Ik wist met vrij nauwkeurige zekerheid de reactie van koningstrol Atsma in te schatten. En alweer gaat Atsma in de fout door zijn niet aflatende gebrekkige leestechniek. Leestechniek die blijkbaar te moeilijk is voor meneer Atsma, is toch een van de dingen waar een middelmatige IQ bezitter zijn hand niet voor omdraait, mits niet overspeeld.

Ik schreef niets over volgelingen van leermeesters maar verwees naar de leermeesters zelve.

Mercator merkte het al eerder op. Meneer Atsma, amateurtrol van formaat – een echte beroepstrol maakt niet zulke domme fouten – ontbeert elke vorm van leestechniek. Een goede schriftelijke cursus had daar toch de nodige aandacht aan moeten schenken bij het corrigeren van de door Atsma ingestuurde werkstukken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Boudewijn Atsma

Re: Klimaathysterie

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hans v d Mortel sr schreef:
zo jul 24, 2022 1:10 am


Ik schreef niets over volgelingen van leermeesters maar verwees naar de leermeesters zelve.

Zonder volgelingen hadden we van de leermeesters weinig ongemak gehad.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Klimaathysterie

Bericht door Ali Yas »

Boudewijn Atsma schreef:
za jul 23, 2022 11:03 pm
Ali Yas schreef:
za jul 23, 2022 10:59 pm

Daarentegen getuigt het van diep inzicht te weten welke sektes raar zijn en welke niet. Het is fijn dat we iemand met zulke metafysisch vermogens in ons midden hebben.
Ik begrijp dat Ali Yas de Jehova’s Getuigen geen rare sekte vindt.
Non sequitor.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Boudewijn Atsma

Re: Klimaathysterie

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ali Yas schreef:
zo jul 24, 2022 12:11 pm

Non sequitor.
Dus je vindt het wél een rare sekte?

Beetje mistig, Ali.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Klimaathysterie versus Vrijheid van Godsdienst

Bericht door sjun »

Boudewijn Atsma schreef:
za jul 23, 2022 11:58 pm
Hans v d Mortel sr schreef:
za jul 23, 2022 11:48 pm


Ik herhaal: een hakenkruis refereert aan de leer van Hitler die geschiedenis heeft geschreven als oorlogsmisdadiger. Een kopvod is niet anders. Die propageert en verwijst naar de leer van profeet Mohammed. Deze minder begaafde psychisch gestoorde pedofiele sadistische oorlogsmisdadiger kon lezen noch schrijven. Vandaar dat honderd jaar na zijn heengaan volgens de wil van Allah, een Arabische liefhebber en volgeling van de kwakzalver-profeet besloot alle escapades van genoemde oorlogsmisdadiger te boek te stellen. Waarvoor dank en ik in staat ben mij 'te verantwoorden' tegenover een trol die de misdaden van Mohammed liever niet ter sprake brengt omdat deze hem slecht uitkomen in zijn trollentechniek.
Het kruisje refereert aan de marteldood van de Jezus Christus. De volgelingen van deze profeet joegen meer mensen over de kling dan welke andere geloofsgroep dan ook. In het bijzonder waren ze eeuwenlang druk met het vervolgen van Joden, uitmondend in de Holocaust.

In vergelijking daarmee zijn moslims maar kleine krabbelaars maar ik begrijp dat bij meneer van de Mortel alleen al bij de gedachte aan moslims het schuim op de lippen verschijnt.

Wat een verdriet!
Het doet zich sterk aanzien dat Wim wat over het hoofd gezien (pun intended) heeft.

Speciaal voor de voorspelbare tegenwerping:
Loonwatch is een schijnbaar goed gefinancierde islamitische website die wordt gerund door een anonieme groep die bestaat voor twee algemene doeleinden: om incidenten van belediging aan moslim-Amerikanen bekend te maken (die meestal triviaal zijn tegen de gruwelijke discriminatie waarmee religieuze minderheden in moslimlanden worden geconfronteerd), en om critici van de islam te belasteren, meestal door te doen alsof ze onverdraagzame argumenten tegen moslims als volk maken terwijl ze dat echt niet zijn. De mensen achter Loonwatch negeren of bagatelliseren over het algemeen islamitisch terrorisme, omdat de betekenis van de kwesties die zij promoten slecht te vergelijken is met de honderden schietpartijen, bomaanslagen, steekpartijen en onthoofdingen die elke maand plaatsvinden in de naam van Allah.

Evenals bij andere moslimorganisaties in Amerika, zoals CAIR, lijdt Loonwatch aan een bijna gebrek aan moreel perspectief. Terwijl fervente leden van hun eigen religie bezig zijn met het opsluiten, aanvallen, slaan, ontsteken, beschieten, afbluffen en martelen van christenen die hun geloof delen in islamitische landen, bijvoorbeeld, zeuren deze groepen onophoudelijk over spekstukjes, gekwetste gevoelens en het onverbiddelijke "iemand heeft me niet aangenomen omdat ik een hijab draag". Zeer zelden zullen ze zelfs de moeite nemen om specifieke gruweldaden aan de kaak te stellen die in naam van de islam zijn uitgedeeld, laat staan hun invloed te kanaliseren in de richting van het oplossen van veel ernstiger problemen die verband houden met hun geloof.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Boudewijn Atsma

Re: Klimaathysterie versus Vrijheid van Godsdienst

Bericht door Boudewijn Atsma »

sjun schreef:
zo jul 24, 2022 2:36 pm


Het doet zich sterk aanzien dat Wim wat over het hoofd gezien (pun intended) heeft.

Speciaal voor de voorspelbare tegenwerping:
Loonwatch is een schijnbaar goed gefinancierde islamitische website die wordt gerund door een anonieme groep die bestaat voor twee algemene doeleinden: om incidenten van belediging aan moslim-Amerikanen bekend te maken (die meestal triviaal zijn tegen de gruwelijke discriminatie waarmee religieuze minderheden in moslimlanden worden geconfronteerd), en om critici van de islam te belasteren, meestal door te doen alsof ze onverdraagzame argumenten tegen moslims als volk maken terwijl ze dat echt niet zijn. De mensen achter Loonwatch negeren of bagatelliseren over het algemeen islamitisch terrorisme, omdat de betekenis van de kwesties die zij promoten slecht te vergelijken is met de honderden schietpartijen, bomaanslagen, steekpartijen en onthoofdingen die elke maand plaatsvinden in de naam van Allah.

Evenals bij andere moslimorganisaties in Amerika, zoals CAIR, lijdt Loonwatch aan een bijna gebrek aan moreel perspectief. Terwijl fervente leden van hun eigen religie bezig zijn met het opsluiten, aanvallen, slaan, ontsteken, beschieten, afbluffen en martelen van christenen die hun geloof delen in islamitische landen, bijvoorbeeld, zeuren deze groepen onophoudelijk over spekstukjes, gekwetste gevoelens en het onverbiddelijke "iemand heeft me niet aangenomen omdat ik een hijab draag". Zeer zelden zullen ze zelfs de moeite nemen om specifieke gruweldaden aan de kaak te stellen die in naam van de islam zijn uitgedeeld, laat staan hun invloed te kanaliseren in de richting van het oplossen van veel ernstiger problemen die verband houden met hun geloof.
Ja, islamisten betreffen ook moordzuchtig tuig. Dat ben ik helemaal met sjun eens.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Klimaathysterie

Bericht door Ali Yas »

Boudewijn Atsma schreef:
zo jul 24, 2022 12:16 pm
Ali Yas schreef:
zo jul 24, 2022 12:11 pm

Non sequitor.
Dus je vindt het wél een rare sekte?

Beetje mistig, Ali.
Ik zal het even uitspellen voor je. Als ik, met de stijlfiguur van de ironie, jou complimenteer met je vermogen rare sektes te onderscheiden van andere, betekent dat niet dat ik daarmee beweer dat onderscheid wél te kunnen maken, laat staan dat ik de Jehova's-getuigen niet-raar zou noemen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Boudewijn Atsma

Re: Klimaathysterie

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ali Yas schreef:
zo jul 24, 2022 2:53 pm
Boudewijn Atsma schreef:
zo jul 24, 2022 12:16 pm
Ali Yas schreef:
zo jul 24, 2022 12:11 pm

Non sequitor.
Dus je vindt het wél een rare sekte?

Beetje mistig, Ali.
Ik zal het even uitspellen voor je. Als ik, met de stijlfiguur van de ironie, jou complimenteer met je vermogen rare sektes te onderscheiden van andere, betekent dat niet dat ik daarmee beweer dat onderscheid wél te kunnen maken, laat staan dat ik de Jehova's-getuigen niet-raar zou noemen.
Paling en snot, Ali.
Plaats reactie