Wat is goede Islamkritiek?

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12625
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Wat is goede Islamkritiek?

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat is goede Islamkritiek?

Bericht door Ariel »

En laten we Hans Jansen niet vergeten.

Hans Jansen

Artikelen van Arabist Hans Jansen
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Goede islamkritiek is moslims verwijderen uit onze samenleving

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:En laten we Hans Jansen niet vergeten.

Hans Jansen

Artikelen van Arabist Hans Jansen
Niemand vanuit de smerige politiek durft tegen Hans te ageren. Want de Hansen hebben gelijk. En dus gaat de god van het rijk der haat zaaiers zich ermee bemoeien.

Gelijk hebben en gelijk krijgen, kunnen elkaar niet luchten of zien.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Stel de vraag!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Stel de vraag!

Goede islam kritiek is een gepaste walgelijke Koran tekst citeren en dan daarbij de vraag stellen of de moslim hiermee instemt. Hij komt immers uit het brein* van Allah vandaan, de persoonlijke knecht van de Arabische legendarische pedofiele oversekste geile roverhoofdman Mohammed.

* Mensen hebben een brein, dus Allah ook. Waarom moet Allah toch zoveel op de mens gelijken, terwijl andersom het logischer had geweest wanneer de mens op Allah lijkt. Het is het perpetuum mobile van de geestelijke zwakke denkwijze van het uit de zandbak van onwetendheid geboren islamitisch mohammedaanse moslimisme.

Ongelovige buurman:
Koran 3:141: Opdat Allah de gelovigen moge louteren en de ongelovigen vernietigen.
Ongelovige buurman tegen de goede moslim buurman die in de straat op en neer rent op zoek naar baldadige kut Mohammedaantjes: "Bent u het eens met deze tekst uit de Koran?"

Goede mohammedaan:: "Ja, het is Allah's wil."

Ongelovige buurman: "Maar ik ben uw buurman. U beweert gemakshalve, zonder ook maar enige zelfkritiek, eigen verantwoordelijkheidsgevoel en zonder interesse te tonen in mijn welbevinden, dat wanneer een moslim mij de keel doorsnijdt, u daar geen bezwaar tegen heeft omdat het de wil van Allah is."

Goede mohammedaan: "Nee nee, buurman. Een moslim mag geen ander mens doden van Allah."

Ongelovige buurman: "Nee nee, goede islam buurman. Dat MOET juist wel van Allah. Een moslim mag een moslim niet doden, maar wel een niet-gelovige, en al zeker een afvallige moslim. Leest u soms nooit de Koran en gaat u nooit op vrijdag naar de moskee voor het vrijdagmiddag gebed om uw kennis van haat, moord en verachting voor de medemens op te frissen? Worden u daar soms leugens verteld?"

De kans bestaat dat dit gesprek nu een onprettige wending gaat nemen. Dus gaat u in deze ontsnappingswedloop met de waarheid, waarin een moslim NOOIT u goede buurman kan zijn - ook al beweerd eersteklas huichelaar en PvdA goedmens Samsom dat dit wel zo is - direct aan de slag met een parate Korantekst nr. 2 zonder hem de kans te geven aan uw aandacht te ontsnappen.

Ongelovige buurman:
Koran 47:4 Wanneer gijlieden dus een ontmoeting hebt met hen, die ongelovig zijn, houwt dan in op de nekken en wanneer gij onder hen een bloedbad hebt aangericht, bindt hen dan in boeien. Dan daarna óf begenadiging óf loskoping, totdat de strijd zijn geweld heeft neergelegd. Aldus. En zo Allah wilde, zou hij zichzelf tegen hen helpen, maar het is om ulieden met elkander te beproeven. En zij die gedood zijn op de weg Allah’s, hun daden zal hij niet te loor doen gaan.
Ongelovige buurman: "Ik lees hier toch duidelijk in de Koran dat u mij de nek moet afhakken, want inmiddels weet u verdraaid wel dat ik niet in Allah geloof en net zo min in Mohammed die deze walgelijke weerzinwekkende teksten bedacht heeft."

Goede mohammedaan: "Dit vers in de Koran gaat over de tijd van Mohammed met zijn strijd tegen de ongelovigen."

Ongelovige buurman: "Mag ik u vragen waarom u eigenlijk nog moslim bent? U bent toch niet voor niets naar Nederland gekomen? We leven nu toch immers in een kenniseconomie en allang niet meer in de tijd van de wild woeste moorddadige oorlogshandelingen van de gewelddadige profeet? Wanneer u nu nog steeds in Allah gelooft, dan kan er in uw standpunt ten aanzien van de Koran niets veranderd zijn. Ik ben immers een ongelovig mens. Hoeft mijn nek nu dan niet meer afgehakt te worden omdat u vindt dat Allah een leugenaar is?"

Probeer het eens uit op een goede moslim. Ik ben reuze benieuwd naar zijn antwoord. Ik waarschuw een ieder alvast. Want wie kennis van Allah heeft via de Koran, weet dat er niemand zo onbetrouwbaar is in zijn woord dan hij - Mohammed dus eigenlijk. Want wat Allah in het begin zei, spreekt hij later via Mohammed weer tegen. Mogelijk is Allah een vergeetachtige god en Mohammed de bedrieger van alle islamitische uilskuikens. Zo zijn ook mohammedanen vergeetachtig wanneer het aankomt op de kennis van hun geliefde pedofiele sadistisch perverse oversekste discriminerende haat spugende terroristische oorlogscriminele zelfbenoemde profeet Mohammed.

De 'goede' aardige moslim buurman, die vast geen onenigheid met u en andere buren wil, zal verder zijn mond houden, z'n hoofd schudden en zich excuseren omdat zijn eten koud wordt, waarmee hij voorkomen wil dat hij zijn vrouw(en) een 'corrigerend' pak slaag moet geven, zoals in de koran staat aangegeven (Koran 4:34)

U bent gewaarschuwd! Een moslim is te allen tijde de vijand van de waarheid.
Net zoals Allah, de knecht van pedofiel en haat met geweld profeterende Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Wat is goede Islamkritiek?

Bericht door silkyboxershortXL »

Gepubliceerd op 17 aug. 2016
This is a video about the deceptive way in which Muslims use language to mean one thing to the unbeliever and quite another thing to other Muslims. Its a video that was made in 2014 but vanished from the net in this form.
Weaponized rhetoric of jihad
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Plaats reactie