Vogelpoep

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Vogelpoep

Bericht door King George »

Vogelpoep

Ik las vandaag toevallig dit verhaal en wees eens eerlijk: komt u dit ook bekend voor?

Ik kocht een vogelvoederbakje.

Ik hing het op mijn achterbalkon en vulde het met zaad.
Wat een mooi vogelvoederbakje was het, toen ik het liefdevol vulde met zaad.
Binnen een week hadden we honderden vogels, gebruik makend van de onafgebroken stroom van vrij en gemakkelijk bereikbaar voedsel.
Maar toen begonnen de vogels nesten te bouwen in de holtes van het balkon, boven de tafel en naast de barbecue.

Toen kwam de poep.
Het is overal: op het tegelterras, de stoelen, de tafel, overal!
Toen werden een aantal van de vogels vervelend.
Ze maakten duikvluchten en probeerden mij te pikken, zelfs al had ik ze uit mijn eigen zak gevoed.
Andere vogels waren onstuimig en luid. Ze zaten op het vogelvoederbakje en krijsten en schreeuwden tegen me. Alle uren van de dag en nacht en eisten ze dat ik het moest vullen als het voedsel bijna op was.

Na een tijdje kon ik zelfs niet meer zitten op mijn eigen balkon achter het huis.
Dus ik nam het vogelvoederbakje weg en in drie dagen waren de vogels verdwenen.
Ik heb hun rommel schoongemaakt en haalde de vele nesten die ze overal op het balkon hadden gebouwd weg. Al snel, was het achterbalkon weer als vroeger.
Stil, rustig….. en geen een kwam nog op voor hun recht op een gratis maaltijd.

Laten we nu eens zien.

Onze regering geeft gratis eten, sociale woningbouw, gratis medische zorg en gratis onderwijs, en laat iedereen die hier is geboren automatische bewoner zijn.

Toen kwamen de illegalen met tienduizenden.

Plotseling gingen onze belastingen omhoog voor gratis diensten; kleine appartementen voor vijf gezinnen; Je moet nu 6 uur wachten voor een spoedeisende hulp arts; Uw kind uit groep 4 is achter met andere scholen, omdat meer dan de helft van de klas geen Nederlands spreekt. Havermoutpap komt nu in een meertalige doos.


Ik moet ‘Druk op één’ drukken om mijn bank in het Nederlands tegen me te horen spreken. Dan wapperen mensen met vlaggen anders dan voor oude glorie krijsend en schreeuwend door de straten en eisen meer rechten en gratis vrijheden.

Gewoon mijn mening, maar misschien is het tijd voor de overheid om de voederbakjes weg te nemen.
Als u het hiermee eens bent, geef het door, zo niet, ga gewoon verder met het schoonmaken van de poep.


Afbeelding


http://eunmask.wordpress.com/2014/10/23/vogelpoep/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Vogelpoep

Bericht door Eliabe »

Verder niks gebroken?
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vogelpoep

Bericht door mercator »

De vergelijking loopt helemaal mank. Als onze bestuurders de voederbakjes wegnemen gaan de vogels niet vertrekken . Er zullen mss wat minder nieuwe vogels op afkomen, maar de exotische parasieten die hier al waren zullen gewoon blijven en zich verder vermenigvuldigen . Want als ze hier geen voedsel meer krijgen kunnen ze het altijd nog ongestraft stelen van de oorspronkelijke bewoners.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Vogelpoep

Bericht door Eliabe »

mercator schreef:De vergelijking loopt helemaal mank. Als onze bestuurders de voederbakjes wegnemen gaan de vogels niet vertrekken . Er zullen mss wat minder nieuwe vogels op afkomen, maar de exotische parasieten die hier al waren zullen gewoon blijven en zich verder vermenigvuldigen . Want als ze hier geen voedsel meer krijgen kunnen ze het altijd nog ongestraft stelen van de oorspronkelijke bewoners.
Helemaal mee eens.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Plaats reactie