Terug naar de Middeleeuwen

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terug naar de Middeleeuwen

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Denk daar maar s over na Pilgrim.
Je zou eens moeten weten hoeveel ik nadenk. Er is geen controle op een niet-democratische en autoritaire overheid.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Terug naar de Middeleeuwen

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Macht corrumpeert immers...
Heb je enig bewijs voor die kreet ? Ik zou eerder het tegendeel denken: armoede en de loser uithangen is slecht voor de identiteit. Dat zie je toch met de moslims ? Al 1400 jaar hebben moslims niks te betekenen, ze zijn de absolute losers van de wereldgeschiedenis en er is geen verknipter volkje denkbaar dan moslims. En orthodoxe Joden uiteraard.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Democratie is de lol van de politici

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Democratie zegt mij niks. Daar veeg ik mijn reet mee af. In een democratie kies je je eigen dictatuur.
Natuurlijk. Wie was het nu ook weer, een of andere PvdA politicus die zei dat als de meerderheid in Nederland voor shariah is die dan maar moet ingevoerd worden. Hij had gelijk natuurlijk, vanuit democratische logica valt daar geen speld tussen te krijgen.
Heel die Arabische "lente" was een hoogmis van Mohammedaanse democratie en het heeft geleid tot al die ISIS en Al Qaida beestachtigheden. Is het nu zo moeilijk om toe te geven dat een keiharde militaire dictatuur is bepaalde gevallen de enige geschikte staatsvorm is ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Terug naar de Middeleeuwen

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Je zou eens moeten weten hoeveel ik nadenk.
Ik heb daar geen tijd voor. Ik ben ondernemer en moet zorgen dat de Europese economie een beetje overeind blijft [icon_lol.gif]
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De volksmassa is onverschillig dom

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: Natuurlijk. Wie was het nu ook weer, een of andere PvdA politicus die zei dat als de meerderheid in Nederland voor shariah is die dan maar moet ingevoerd worden. Hij had gelijk natuurlijk, vanuit democratische logica valt daar geen speld tussen te krijgen.
Dat was Piet Hein Donner van het CDA onder Balkenende. Niet erg slim om zoiets te spuien. Helaas is er toen geen lampje gaan branden, noch is het kwartje gevallen bij de domme massa. Het volk dat dit begrepen zou hebben, zou massaal op de PVV hebben gestemd. En dan zou er mogelijk een grondwetswijziging kunnen plaatsvinden. Ook zouden overal borden geplaatst kunnen worden met de tekst: moslims ongewenst. De joden hebben zich niet gehaat gemaakt onder het Duitse volk. De haat ging van ophitser Hitler en zijn nazi trawanten uit. De moslims, vanwege hun radicale geloofsovertuiging, werken hard aan hun eigen haat in Europa. Maar de domme massa heeft blijkbaar een olifanten huid. Het is een kwestie van tijd. Want de moslim wil geen duimbreed wijken in zijn overtuiging van het heilige karakter van het haat boek Koran.

Wie in zijn eigen haat gelooft, is een haat zaaier.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mensenrechten

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Nederland in de top 10 van mensenrechtenschenders? Dus Nederland hoort in dezelfde categorie thuis als Noord-Korea, Saoedi-Arabië, Iran, enz. :roll:
Ik heb het niet uit mijn duim gezogen. Je moet ook niet aan martelingen of zoiets denken. Een mens heeft (grond) rechten. En die worden maar al te vaak door Nederlandse rechters aan hun laars gelapt. Ik heb niet voor niets een lage pet op van rechters. Ik ga zoeken waar ik die informatie heb opgeborgen. U hoort nog van mij. Daar heb je recht op. Anders schend ik jouw mensenrechten en dat wil ik niet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mensenrechten schendingen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Nederland in de top 10 van mensenrechtenschenders? Dus Nederland hoort in dezelfde categorie thuis als Noord-Korea, Saoedi-Arabië, Iran, enz. :roll:
Hans van de Mortel schreef:
Turkije voert een lijst aan van in totaal 46 landen die in 2006 op de vingers zijn getikt door het Hof in Straatsburg. Meer dan driehonderd keer stelde het Hof een schending van de mensenrechten vast in het land dat lid wil worden van de Europese Unie. In totaal gebeurde dat meer dan veertienhonderd keer.

Het gaat dan om oneerlijke rechtszaken, martelingen en een gebrek aan vrijheid van meningsuiting. Nummer twee is Slovenië (185), Polen (107) staat derde (Nederland staat onderaan de lijst met zes veroordelingen). In Slovenië en Polen gaat het vooral om processen die veel te lang duren.

Bron: Elsevier 28 januari 2007
Ik ben toch niet gek? Dit klopt niet. Maar ik vind wel dat dit geplaatst moet worden. Dit komt overigens niet uit mijn archief. Nog even geduld graag.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Terug naar de Middeleeuwen

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:
Pilgrim schreef: Macht corrumpeert immers...
Heb je enig bewijs voor die kreet?
Je hebt toch geschiedenis gestudeerd? Pijnlijk! Pfff.... je bent dus iemand die over de geschiedenis geleerd heeft maar niet van de geschiedenis... :scratch:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Mensenrechten

Bericht door Pilgrim »

'Hans van de Mortel' schreef:
Pilgrim schreef:Nederland in de top 10 van mensenrechtenschenders? Dus Nederland hoort in dezelfde categorie thuis als Noord-Korea, Saoedi-Arabië, Iran, enz. :roll:
Ik heb het niet uit mijn duim gezogen. Je moet ook niet aan martelingen of zoiets denken. Een mens heeft (grond) rechten. En die worden maar al te vaak door Nederlandse rechters aan hun laars gelapt. ...
Best mogelijk, maar ik vind de ernst van de mensenrechtenschendingen er beslist ook toe doen. Ik vind een marteling veel erger dan een onterechte huiszoeking of een formulier dat men vergeet in te vullen. De kwaliteit van de mensenrechtenschendingen gaat hier voor kwantiteit.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mensenrechten schendingen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:
Pilgrim schreef:Nederland in de top 10 van mensenrechtenschenders? Dus Nederland hoort in dezelfde categorie thuis als Noord-Korea, Saoedi-Arabië, Iran, enz. :roll:
Ik heb het niet uit mijn duim gezogen. Je moet ook niet aan martelingen of zoiets denken. Een mens heeft (grond) rechten. En die worden maar al te vaak door Nederlandse rechters aan hun laars gelapt. ...
Best mogelijk, maar ik vind de ernst van de mensenrechtenschendingen er beslist ook toe doen. Ik vind een marteling veel erger dan een onterechte huiszoeking of een formulier dat men vergeet in te vullen. De kwaliteit van de mensenrechtenschendingen gaat hier voor kwantiteit.
We zijn het allemaal met je eens. Voor smerig folteren moet men bij de islam en de r.k.-kerk zijn. Rooms-katholieken doen er niet meer aan mee. Moslims doen niet anders met hun misselijke onderdanigheid aan de 'vredelievende' gluiperd Mohammed, waarvan ze heus wel weten dat hij een ordinaire viezerik was. Maar dat heeft men verdrongen in de geest. Freud weet daar meer over te vertellen.

P.S.: dat van die Top Tien landen heb ik niet kunnen vinden. En wie bepaalt die lijst? Ik behoud mijn eigen mening. Neemt niet weg dat Nederland volop mensenrechten schendt, maar in verhouding met de rest van de wereld inderdaad onderop staat. Bij deze heb ik mijn fout hersteld.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Terug naar de Middeleeuwen

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:
mercator schreef:
Pilgrim schreef: Macht corrumpeert immers...
Heb je enig bewijs voor die kreet?
Je hebt toch geschiedenis gestudeerd? Pijnlijk! Pfff.... je bent dus iemand die over de geschiedenis geleerd heeft maar niet van de geschiedenis... :scratch:
Geen antwoord dus . Het is een grote fout te denken dat je iets uit de geschiedenis zou kunnen "leren". Elke situatie is telkens totaal anders. En dan krijg je de meest onzinnige vergelijking , zoals tussen moslims en nazi's.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie