Waarom ik deze keer PVV stem

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Waarom ik deze keer PVV stem

Bericht door King George »

zaterdag 7 maart 2015

Waarom ik deze keer PVV stem

Zoals u weet, ben ik geen PVV'er en heb ik genoeg kritiek op de PVV, maar waar zaken krom zijn, zijn ze krom. Deze kromheid neemt zelfs een bizarre vorm aan, wanneer het aankomt op de stilte die er is en blijft na het linkse geweld tegen PVV-kandidaten die zich verkiesbaar stellen voor de Provinciale Statenverkiezingen.


Dit linkse geweld wordt actief gefaciliteerd door onder andere GroenLinks. Er is een gerichte linkse geweldsactie aan de gang in Nederland tegen PVV'ers in Friesland en in Etten-Leur zijn er ramen ingegooid bij een PVV-Statenlid in spe. Zo rolt de linkse democratie. Het stuurt zijn linkse sonderkommandos af op andersdenkenden, Deze antisemieten bekladden ook het huis van Erna Cohen met de woorden fascist. Behalve fatsoen hebben deze linkse tokkies geen idee van geschiedenis.

De stilte die heerst vanuit politiek Den Haag (behalve VNL) en de Media is werkelijk te walgelijk voor woorden. Toen Wilders het nihilistische "minder" in het politieke landschap introduceerde was Nederland te klein. Burgemeesters die protesteerden, politici die over elkaar heen buitelden om Wilders te veroordelen, voorgedrukte aangifteformulieren voor mensen die het Nederlands niet machtig zijn werden gemeengoed in Nederland en Rutte die op scholen aan islamitische kinderen ging uitleggen dat ze hier wel welkom zijn (op Joodse scholen heeft hij dat nooit gedaan overigens, wat vreemd is, omdat die dreiging wel degelijk een reële dreiging is)

Het verbale geweld van Wilders is echter niet omgezet in fysiek geweld tegen welke moslim of Marokkaan dan ook. Nu er echter daadwerkelijk geweld wordt gepleegd tegen PVV-ers, zijn Rutte, Pechtold, van Ojik en Samsom doodstil. Voor deze politici zijn PVV-ers klaarblijkelijk geen mensen en hebben zij minder rechten dan andere Nederlanders. Rutte, Pechtold, van Ojik en Samsom bedrijven daarmee Apartheidspolitiek met een gouden randje, gesteund door de media die ook weigeren op te komen voor deze PVV-slachtoffers van linkse terreur.

Reden genoeg voor mij om op de nummer vijf van de Friese PVV, Erna Cohen te stemmen.
Zwijgen in het gezicht van het laffe linkse geweld is geen optie. Genoeg is inderdaad meer dan genoeg.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie