De mens is zo goed als de ideologie die men aanhangt

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

De mens is zo goed als de ideologie die men aanhangt

Bericht door King George »

De mens is zo goed als de ideologie men aanhangt

Door Blondemevrouw

In het dagelijks leven kende iedereen haar als een behulpzaam en aardig iemand. Jenny was verpleegster. Een lieve vrouw die bekend stond om haar zorgzaamheid en schoonheid. Haar familie en kennissen – degenen die haar door en door kenden – konden zich niet voorstellen dat zij ooit een ander iets aan zou doen. Toch was Jenny schuldig aan de meest gruwelijke daden.

Jenny was namelijk aanhanger van een moordzuchtige ideologie, die uit was op het veroveren van de wereld. Vanuit die ideologie moesten anderen onderworpen en zelfs afgeslacht worden. Toen de sekte waartoe zij behoorde nog niet aan de macht was, was Jenny een lieve, zorgzame en mooie vrouw. Echter, toen de aanhangers van haar ideologie de macht grepen, bleek Jenny een gruwelijke beul.

Jenny ranselde anderen af, mishandelde weerloze mensen en dit gebeurde ook wel tot de dood erop volgde. Lieve, mooie, zorgzame Jenny… Daarnaast selecteerde zij mensen voor de gaskamers. Zonder enige gewetenswroeging. Jenny-Wanda Barkmann bevestigt dat de mens zo goed is als de ideologie men aanhangt.


Afbeelding
Lieve, mooie, zorgzame Jenny

Uiteraard zijn er heel aardige moslims. Maar de ideologie die moslims aanhangen, is dat geenszins. Wat doet de aardige moslim als islam de macht grijpt in landen zoals Nederland? Kiest men dan voor het verdedigen en beschermen van andersdenkenden of zal men handelen zoals van hen verlangd wordt door de sekte waartoe men behoort? Zal men de opdrachten vanuit de ideologie uitvoeren op het moment het er werkelijk toe doet? Zoals Jenny met overtuiging deed? Die aardige moslimse buurman is niet kenmerkend voor de ideologie die hij aanhangt. Hij geeft islam hooguit onterecht een aardig gezicht.

Stop het faciliteren van islam.
Stop de import van islam.

De mens is zo goed als de ideologie men aanhangt.


http://www.dutchfreepress.nl/de-mens-zo ... -aanhangt/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Spiegelbeeld voor de 'goede' mohammedaan (aanbidder van Mohammed)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Leuk artikel. Ik neem aan dat jij ook overtuigd bent dat de mens geen vrije wil heeft? Ik ben dat vergeten van jou sinds onze ontmoeting met Mercator in Breda. Het moet haast wel, want jij had in alles gelijk. Dat wil zeggen, ik kon alle logica met je delen. Ik herinner me niet dat er foto's zijn genomen. Of toch? Door Mercator? We vermaakten ons tegenover de kerk. Leuke tent. Waarom hebben we die foto's nog niet van Mercator?

Overigens had ik dit artikel liever op een andere plaats willen aantreffen. Genoeg mogelijkheden bij de uitspattingen in de islam-reeks. Nu krijgen we ontzettend veel (onnodige) differentiatie in topics. Dat vind ik jammer. Mohammedanen dienen zo goed mogelijk geïnformeerd worden over hun eigen islamitische strontput islam. En wanneer een mohammedaan zich, voor mij onaanvaardbare redenen, gekwetst mocht voelen en respectloos behandeld, kan hij mij daarover altijd aanspreken en vragen wat mij bezielt om islam en aanverwante oorzaken te beledigen. Immers, de 'goede' moslim gaat ervan uit dat hij 'goed' bezig is en altijd gelijk heeft. Ik weet dat ik hem niet kan overtuigen. Hem de mond snoeren wil ik niet. Maar hij moet als 'goede' mohammedaan (kont kruiper in Mohammed) wel weten hoe de vork in elkaar steekt. Zoals, dat islam met al zijn mohammedanen (aanbidders van de historische analfabeet en zandbak professor in de Arabische weet-niet-kunde) niks en niemendal bijdraagt aan onze vooruitgang en dynamische kenniseconomie waar alle moslims in de wereld zo graag Allah verwerpend op parasiteren.

Laten wij volhouden (Marokkaanse) mohammedanen voortvarend te irriteren met onze onverbloemde waarheid die zonder meer veel onaangenaamheden met zich mee zal brengen voor de met de Koran verwende Marokkaanse mohammedaan (vereerder van Mohammed).
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie