Herman Brusselmans kakt nogmaals over policor links heen.

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Herman Brusselmans kakt nogmaals over policor links heen.

Bericht door King George »

Bonusquote: Herman Brusselmans kakt nogmaals over policor links heen

'ISIS wil onze westerse cultuur naar de kloten helpen'

05-04-2016, 12:26 Tags: Herman Brusselmans, wij van links


“Al wat ik in mijn column zeg, is: beweren dat sommige mensen extremistisch worden en naar Syrië trekken, omdat wij hen niet goed hebben opgevangen en hebben gediscrimineerd, dat is bullshit. Vlaanderen is absoluut niet racistisch. Buitenlanders mogen hier leven zoals ze willen. Moslims krijgen hier moskeeën en mogen een hoofddoek dragen.”

IS is een extremistische groepering, die uit is op verovering, die de westerse cultuur, met onze korte rokjes en onze David Bowies, naar de kloten wil helpen. Dan eis ik, als linkse denker, het recht op om op te komen voor mijn cultuur.

Zij die opkomen voor de rechten van de moslims, kun je vergelijken met diehard feministen: waar ze ooit voor hebben gevochten, is intussen bereikt. Ik zeg niet dat er geen seksisme meer is, maar het bestaat alleen nog bij idioten, net zoals de discriminatie van allochtonen alleen nog bestaat bij een kleine minderheid van neofascisten of bij de complete debielen van het Vlaams Belang.”




Vlaams links denker en schrijver Herman Brusselmans schreef onlangs een column getiteld Wij van links waarin hij, volkomen terecht, korte metten maakt met de policor-linkse ‘het is de schuld van het Westen’ wegkijkcultuur. En dat mocht natuurlijk niet van policor-links.

Maar omdat Brusselmans een échte schrijver is, doet hij wat échte schrijvers behoren te doen: er nogmaals overheen gaan.

Waarvoor hulde.


TPO
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Herman Brusselmans kakt nogmaals over policor links heen.

Bericht door King George »

05 APRIL 2016-10:40

BRUSSELMANS: 'VLAANDEREN IS NIET RACISTISCH'

#HERMANBRUSSELMANS

Brusselmans met links van hem (letterlijk en figuurlijk) Tom Lanoye 'Ik ben een linkse denker, omdat ik niemand iets wil opdringen en iedereen met rust laat.'TwitsElders
Afbeelding
Herman Brusselmans heeft nogal wat shit over zich heengekregen na zijn 'Wij van links'-column die vorige week verscheen in Humo, en die hij bij ons in Studio PowNed voorlas.

De grootste schrijver van Vlaanderen keerde zich in zijn column tegen het politiek correcte denken bij linkse denkers, waar hij zichzelf ook toe rekent.

Gisteren legde hij zijn denkbeelden nogmaals uit in een interview met Humo (Blendle-betaalmuurtje).

Racisme? Neen!

HB: "Al wat ik in mijn column zeg, is: beweren dat sommige mensen extremistisch worden en naar Syrië trekken, omdat wij hen niet goed hebben opgevangen en hebben gediscrimineerd, dat is bullshit. Vlaanderen is absoluut niet racistisch. Buitenlanders mogen hier leven zoals ze willen. Moslims krijgen hier moskeeën en mogen een hoofddoek dragen."

"IS is een extremistische groepering, die uit is op verovering, die de westerse cultuur, met onze korte rokjes en onze David Bowies, naar de kloten wil helpen. Dan eis ik, als linkse denker, het recht op om op te komen voor mijn cultuur."

Links voert achterhoedegevecht

Brusselmans oreert dat de linkse strijders tegen racisme en voor feminisme bezig zijn met een achterhoedegevecht, aangezien ze die strijd allang hebben gewonnen.

"Zij die opkomen voor de rechten van de moslims, kun je vergelijken met diehard feministen: waar ze ooit voor hebben gevochten, is intussen bereikt. Ik zeg niet dat er geen seksisme meer is, maar het bestaat alleen nog bij idioten, net zoals de discriminatie van allochtonen alleen nog bestaat bij een kleine minderheid van neofascisten of bij de complete debielen van het Vlaams Belang."




Powned
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Herman Brusselmans kakt nogmaals over policor links heen.

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie