Artikelen van H Numan

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Kijk, kijk, kijk. Betrapt!

Geplaatst op 8 januari 2019

Afbeelding

Nou, Kees van der Staaij, je staat er gekleurd op. Zwart, natuurlijk. Want andere kleuren kennen refo’s zoals jij niet. Jij laat precies zien waarom ik moet braken van religie. En bidlippen zoals jij. Want Kees, je bent gewoon een laffe kwezel. Homofilie bestaat. Er zijn mannen en vrouwen die gewoon geen interesse hebben in het andere geslacht. Hoeveel precies laat ik in het midden. Dat weten we niet. Je kunt gerust uitgaan van ongeveer 10%. Mensen zoals ik, die nooit begrepen hebben waarom je autobanden, duur kraantjeswater in kleine flesjes en auto’s beter verkoopt door er een mooie Miep in een nat T-shirt naast te zetten.

Is verder geen enkel probleem. Die mensen doen geen vlieg kwaad. Maar kwezels zoals Kees van der Staaij wel. Die zijn homofoob en dat is wél een ziekelijke aandoening. Een hele echte. Die, gelukkig, genezen kan worden. Wat is een fobie? Dat is een onredelijke angst voor iets. Heb ik ook last van. Ik word al beroerd als ik in mijn theekopje naar beneden kijk. Een homofoob – zoals o.a. Kees van der Staaij – is iemand die hele rare dingen denkt over gays. Dat het besmettelijk is of zo. Hoe dat werkt, geen flauw idee. Dus een gay benadert een gewone man die alleen interesse heeft in vrouwen, en poef! Opeens valt hij ook op mannen? Homo-erotische fantasieën over verkracht worden door gays. Nou Kees, ik heb geen idee hoe jullie het in Staphorst doen, maar ik vind gedwongen seks walgelijk. Tenzij het op vrijwillige basis gebeurt. Dat noemen ze sadomasochisme. Vind ik prima, zolang ik het niet hoef te doen. Of dat homo’s kinderen homo maken. Vertel eens, Kees. Hoe werkt dat? Mijn ouders wilden dolgraag dat ik trouwde en kindertjes kreeg (en wel in die volgorde!). Ze hebben me nooit verteld dat er zoiets als homoseksualiteit was, want daar sprak je toen niet over. Toch ben ik al 24 jaar getrouwd. Met een man. Gek hè? Als hetero’s niet in staat zijn om alle kindertjes tot hetero op te voeden, hoe doen homo’s dat dan?

Dat je een bidlip bent, weet iedereen. Maar een laffe kwezel, dat is een beetje nieuw voor me. Wees eens – moeilijk, ik weet het – realistisch. Hoeveel zetels haalt jouw theocratische partijtje? Altijd twee of drie. Als de top, jij dus, iets meer idioot is dan gebruikelijk, twee zetels. Als de top stomtoevallig een rake opmerking plaatst, zijn het er drie. Nooit meer, nooit minder. Dus je handtekening zetten onder een anti-homo verklaring, die in Mekka god betere opgesteld had kunnen worden, is voor jou gewoon. Met jou, het hele SGP bestuur. En dan heel laf die pagina laten verdwijnen. Te laat, want god bestaat niet. Het Internet wel. En dat vergeet niets.

We weten nu precies waar jij en je bidlippen staan. Jullie zijn theocraten. Verschillen in weinig van die andere theocraten, die homo’s het liefst van hoge torens tossen. Nee, dat doen jullie niet. Niet omdat jullie het niet willen. Jullie willen best! Maar jullie durven het niet. Waarom? Omdat de samenleving theocratie heeft geprobeerd en dat beviel niet. Met heel veel moeite en ongelofelijk veel bloedvergieten hebben we dat veranderd. Waarbij je voorgangers een verbeten achterhoedegevecht voerden. Weet je hoe we die theocratische periode noemen? De donkere middeleeuwen! We hadden nu kolonies op Mars kunnen hebben als jullie theocraten dat niet zeer effectief hadden verhinderd.

Waarom hebben we barstens veel mohammedaanse scholen in Nederland? Omdat jij en je soortgenoten in 1917 dat afgeperst kregen van de staat. Dat was toen het monsterverbond. Jouw voorouders zouden het allerliefst papen (mijn voorouders) radbraken, en andersom, die van mij zouden die van jou het liefst in de fik gestoken hebben. Maar dat kon allang niet meer. Jullie hadden allebei een groot probleem. Jullie kindertjes moesten naar school leren lezen en schrijven. Maar niet op een neutrale school. Dat moet op een schooltje met de Bijbel gebeuren, en … Dat is duur. Jullie gaan prat op je naastenliefde en goede werken. Maar zelf betalen, dat toch eventjes liever niet. Dus sloten jullie een akkoord met je ergste vijanden om de staat te rippen. Dat lukte prima, en die betaalt nu alle scholen. Openbaar of confessioneel, maakt niet uit. Dat is waar de mohammedanen graag gebruik van maken.

Iets later konden jouw voorouders de papen treiteren door het kabinet te laten vallen op een gezantschap bij de paus. Was niet erg, de buit was al binnen. In die tijd kon niemand voorzien dat die wet misbruikt ging worden om allerlei zeer ongewenste scholen mogelijk te maken. Zoals madrassa’s.

Nu het erop of eronder is, zeg jij, Kees van der Staaij, eronder. Liever Turks dan paaps! Onze voorouders gebruikten die strijdkreet figuurlijk. Jij niet. Voor jou is er geen andere keuze. De enige manier om een theocratie te krijgen, is meeliften op de slippers van de sultan. Dat is dan wel tijdelijk, zolang het nog mag van de sultan. Voor jou is het genoeg. Enig idee hoe ongelofelijk zielig je eigenlijk bent? Ik vrees van niet. (Ik heb een Bijbel; dat is de doe-het-zelf Bijbel.)

Want Kees, jij hebt je keuze allang gemaakt. Het maakt niets uit dat jouw kindertjes verkracht worden door de pupillen uit de vier madrassa’s rondom jouw schooltje met de Bijbel. Zolang de staat jouw schooltje, en dus die madrassa’s ook, maar betaalt. De rest dondert niet.

Ik hoor vaak “SGPers? Ja, ze zijn wat stug. Maar het is een prima partij, die hart heeft voor het vaderland.” Nee hoor. Jullie hebben hart voor De Heer©. Weet je het ezelsproces nog, Kees? Dat verloren jullie. Gezond verstand regeerde toen nog. Iets waar jij je geen zorgen over hoeft te maken, want gezond verstand mis je ten ene male. Denk eens even logisch na. Ik weet het, dat is heel erg moeilijk voor fanatieke refo’s en onmogelijk voor mohammedanen. Als die god van jullie zo allemachtig is, waarom moet jij dan optreden als zijn vertegenwoordiger? Kan die dat niet zelf af? Is het eeuwige hellevuur niet genoeg voor je? Jij bent van het type dat 3x per zondag naar de kerk gaat en bijna klaarkomt als de dominee predikt over de martelingen in de hel.

Dat heeft me altijd een beetje verbaasd. Jullie hebben de Bijbelse bek vol over naastenliefde en vergiffenis. Maar niet voor de mensen die niet volgens jullie boekje leven. Die moeten de meest afschuwelijke martelingen doorstaan. Niet een paar jaar of zo. Maar eeuwig. Kan je ene hersencel bevatten hoe lang eeuwig is? Dat is namelijk voor altijd. Langer dan het universum kan bestaan, want dat is niet eeuwig. Da’s een beetje veel, nietwaar? Voor het feit dat ik “met een man lig” moet ik een triljard triljard millennia non stop gemarteld worden om aan jouw wraakgevoelens te voldoen. En dat is nog steeds niet eeuwig... 50x de levensduur van het universum is ook niet eeuwig. Ja, jullie barsten van de naastenliefde. Maar niet heus.

Weet je wat je moet doen als je bang bent versierd te worden door een homo? Gewoon nee zeggen. Niks mis mee. Is voor iedereen prettiger. De gay versiert dan iemand anders die wel zin heeft en jij gaat lekker bidden in de kerk. Allebei blij. Is dat simpel genoeg voor je? Of gaat dat je begripsvermogen te boven? Weet je wie er hard om je lachen? Je collega’s van DENK. Denk daar maar eens over na.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/01/08 ... k-betrapt/
Is iedereen het er mee eens dat ik dit hier plaats? :wink2:
Tip: Lees ook de reacties bij het artikel.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hoezo of wij het hiermee eens zijn?

Ben je soms vergeten hoe de naam van dit forum luidt? En dat deze ruimte speciaal ingeruimd is voor de grootste schrijver onder ons? Maar het kan zeker geen kwaad als je het ook op een andere topic plaatst. Zoals mijn topic over de het logica taboe. Doen! icon_thumbup.gif

Overigens; bedankt Pilgrim voor het plaatsen van dit weer geweldige leesstuk van Numan. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef:Hoezo of wij het hiermee eens zijn?

Overigens; bedankt Pilgrim voor het plaatsen van dit weer geweldige leesstuk van Numan.
Sorry niet mee eens. Ik vind dit het slechtste artikel van Numan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:Hoezo of wij het hiermee eens zijn?

Overigens; bedankt Pilgrim voor het plaatsen van dit weer geweldige leesstuk van Numan.
Sorry niet mee eens. Ik vind dit het slechtste artikel van Numan.
O jee! Ik ga het opnieuw lezen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Hans v d Mortel sr »

H. Numan schreef: Dat heeft me altijd een beetje verbaasd. Jullie hebben de Bijbelse bek vol over naastenliefde en vergiffenis. Maar niet voor de mensen die niet volgens jullie boekje leven. Die moeten de meest afschuwelijke martelingen doorstaan. Niet een paar jaar of zo. Maar eeuwig. Kan je ene hersencel bevatten hoe lang eeuwig is? Dat is namelijk voor altijd. Langer dan het universum kan bestaan, want dat is niet eeuwig.
Haha! Dat heeft Numan vast van mij. Maar dat is toch zo? Die verdomde angst voor de eeuwige verdoemenis en het ondergaan van de afschuwelijke folteringen, komt ten eerste uit het christelijke geloof vandaan. Oprotten met die vermaledijde afschuwelijke mensonterende sadistische achterlijkheid in deze tijd van begrip voor tolerantie die ver te zoeken is met het binnenhalen van de Islam die hetzelfde predikt!

Hallo betweters! Deze weerzinwekkende gedachtenspinsels zijn niet door de god van Abraham bedacht maar door dankzij Jezus - godverdomme! Moet ik het aantonen soms? Het kankergezwel Rooms-Katholieke kerk is ontstaan door Paulus, een soort Mohammed figuur die richting gaf aan het foute pad dat de christelijke religie is opgegaan. Dat is toch godverdomme een keiharde werkelijkheid! [. . .]

De geestelijk ontwrichte joodse apostel Paulus was de grote boosdoener van al het kwaad dat na hem in de wereld ontstond. Dat heeft te maken met het feit dat de mens niks voorstelt. De mens is een wanstaltig nutteloos waardeloos product in het universum. Dus . . . valt Paulus niets te verwijten, noch H. Numan. Waarom verwijt u zichzelf niets? Denkt u het beter te weten soms? Ga uw gang en start met uw argumentatie! Een zinloze expeditie. Want ook u eindigt al of niet uitgeput in de geest als een rusteloze waardeloze mens die niets teweeg heeft gebracht. Want . . .

De natuur laat zich niet dwingen.

Opwarming van de aarde . . . Ja, nou en?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Ariel »

Numan blijkt in zijn jeugd een trauma opgelopen te hebben door het katholieke geloof. Daar is hij volgens mij nooit overheen gekomen. Als je een religie niet kan relativeren, dan is er iets goed mis met je. Ook ik ben opgegroeid in een streng gelovig gezin, maar ik kon het achter me laten.

Best wel zielig voor Numan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Mahalingam »

Over het artikel van H. Numan: hier vliegt hij uit de bocht. Dat is mijn mening.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Oh oh oh, wat zijn de refo’s boos

Geplaatst op 10 januari 2019

Afbeelding

Ik schreef hoe ik over Kees van der Staaij (PBUH) dacht, en dat viel niet in goede aarde. Hoe durf je onze profeet (PBUH) te lasteren? Tja, ik neem aan dat streng gereformeerden ergens wel weten dat de rest van de samenleving ze op z’n best voor genuanceerd bekijkt. Of regelrecht gestoord vindt. Het is natuurlijk helemaal niet leuk als dat weer eens onder je neus gewreven wordt. Ik heb smakelijk moeten lachen om de ‘krachtige replieken’. U begrijpt duidelijk niet hoe het in elkaar zit. Gaan we aan werken.

Op de eerste plaats, die Nashville verklaring. Wat is dat precies? Dat is een religieuze verklaring van Amerikaanse (zeer) streng gelovigen. En dat mag u gerust opvatten als veel strakker in hun leer dan de strengste gereformeerde kerk in Nederland. Niet allemaal Westboro Baptist, maar veel schelen doet het niet. “Maar het is religieus!” hoor ik al gelijk zeggen. Zekers, maar even doorlezen wat en met wie je ondertekent kan geen kwaad. Ik ben er zeker van dat de Ku Klux Klan of de NVU ook verklaringen kunnen opstellen waar de SGP zich in kan vinden. Zo’n verklaring is net even anders dan jullie geloof. Je kan niet langs het buffet lopen en pakken wat je lekker vindt. Als je tekent, sta je achter die verklaring én de organisaties haar het mede ondersteunen. Behalve lieve aardige diep gelovige kerkgemeenschappen zijn dat ook de meest extremistische en ronduit krankzinnige groeperingen waar je als SGP toch liever even op afstand van blijft of zou moeten blijven.

In die verklaring begint het al gelijk met nonsens. Namelijk dat het huwelijk heilig is. Een seculier huwelijk is een contractuele overeenkomst. Niets meer en niets minder. U krijgt voorrechten en verplichtingen waar u zich aan te houden heeft in de maatschappij. Daarom bent u wettelijk verplicht dat af te sluiten voor de seculiere overheid. Pas daarna mag u, na overleg van uw seculiere huwelijksakte, een al dan niet heilig huwelijk sluiten in de kerk van uw keuze. Hoelang dat heilige huwelijk duurt, dat moet u zelf weten. Dat is een privéaangelegenheid.

Nou, daar heb ik niks geen probleem mee. Als Kees zegt dat flikkers in zijn kerk niet mogen trouwen, prima. Dat is zijn goed recht. Sterker nog, als de SGP stelt dat vrouwen niet verkiesbaar kunnen zijn en dat op gereformeerde scholen gays onder geen beding mogen lesgeven, vind ik dat ook in orde.

Maar daar zit wel een consequentie aan. Namelijk: geen cent vergoeding van de staat, hoe dan ook. Die school kan van mijn part door Calvijn persoonlijk gebouwd zijn, en een rijksmonument. De school voldoet dan niet aan de (seculiere) wetgeving en daar mag de staat dus niet aan meebetalen. Als je je eigen broek ophoudt, geen enkel probleem. Als je door de staat betaald wilt worden, dan moet je je ook houden aan de regels van die staat. En als u aan uw SGP-leidsman vraagt waarom vrouwen nu wel verkiesbaar gesteld kunnen worden, heeft dat ergens toch wel te maken met de mammon die jullie net zo goed vereren. Anders zou dat de SGP heel veel centjes gaan kosten. En dat moeten we natuurlijk niet willen.

Oh, u vindt dat geen goede regels? Prima. DENK denkt daar net zo over. Die willen – net als de SGP – ook geen scheiding tussen kerk en staat. Dus stem op de SGP om die scheiding teniet te doen. Maar dan moet u niet gek opkijken dat u dan gezien wordt als net zo krankzinnig als DENK. Gereformeerden worden meestal als wat stugge, maar rechtschapen mensen gezien. Klopt. En oervervelende mensen, want hun ideetjes, waar niemand op zit te wachten, proberen ze via chantage aan de man te brengen. Anders lukt het helemaal niet. Wet op de Zondagsrust, godslastering. Dat soort zaken. U wilt onze steun? Dat kan, maar dan met de zondagsrust die 97% geschrapt wil zien.

Persoonlijk vond en vind ik dat een prima wet. Ik werkte graag op zondag, dat was 50% extra tarief voor precies hetzelfde werk. Minder werk, want meestal was het extra rustig. Vooral als het nog een feestdag ook was. Dan ving ik 300%. Dus wat mij betreft mag die zondagsrust lekker blijven. Ik zit helemaal niet te wachten op den 24/7 samenleving.

U moet zich goed realiseren dat er in essentie weinig verschil is tussen mohammedanen die een religieuze staat willen en jullie. Natuurlijk wil de SGP geen homo’s van hoge gebouwen gooien. Dat geeft zo’n rotzooi. Maar met chemisch castreren of ontslag op staande voet, daar heeft de SGP vrijwel zeker veel minder problemen mee. Want dat geeft geen rotzooi. U moet ook niet denken dat heel Nederland met smart zit te wachten op een theocratische staat waarin de predikant de dienst uitmaakt. Vandaar de wat smalende houding tegenover de SGP van de gemiddelde Nederlander. En van mij.

Gaan we kijken naar de echt moeilijke onderwerpen, waar de meeste mensen geen teelbal verstand van hebben. Wat is homoseksualiteit? Dat zijn mensen die de voorkeur geven aan hun eigen geslacht, niet het andere geslacht. Maar het is niet zwart wit. Het is honderdvijftig tinten grijs. Er zijn mensen, zoals ik, die nooit of te nimmer serieus interesse hadden en hebben voor het andere geslacht. Ja, ik heb een vriendin gehad gedurende drie maanden. Daarvoor niets, en daarna nooit meer. Grappig genoeg was die vriendin een hele strenge gereformeerde. Dus ik weet heel aardig uit eigen ervaring hoe jullie tussen de oren in elkaar zitten. Een anekdote tussen door:

Ze was heel streng in de leer. Om mij een plezier te doen, gingen we slechts 1x op zondag naar de kerk. En de zondagsrust, dat was bloedserieus. Vraag ik: dus als ik op zondag zonder benzine kom te staan, mag ik niet tanken? “Nee, dan moet er iemand voor je werken. Dat hoort niet. Zorg op zaterdag voor een volle tank.” Okay. En als we over de boulevard lopen en ik wil jou een ijsje geven? “Nee, dat is ook werken.” Okay. Jij bent verpleegster, en werkt op zondag. Is dat geen werk? “Dat is menslievend werk, en dan mag het.” Okay. Ik ben bewaker. Ik werk ook op zondag. “Dat mag ook, want dat is het zwaard van de heer.” Prima. Ga je wel eens naar de wc op zondag? En luister je naar de radio? “Huh, ja natuurlijk!” Geloof je serieus dat de waterleiding op zaterdagavond alle pleeëen vol pompen zodat er op zondag niet gewerkt hoeft te worden? Dat ze in Hilversum alleen maar bandjes draaien? Of dat het GEB op zondag op batterijen werkt? ... geen antwoord. Binnen een week was de relatie uit. Toeval?

Dat is jullie probleem, grotendeels. Wat destijds prima werkte in het bronzen tijdperk, dat gaat nu niet meer. Als je de zondagsrust serieus neemt, dan moet je van te voren een aantal emmers water gereed zetten om de wc te spoelen. Dan moet je nu al met accu’s werken, want het licht mag je op zondag niet aandoen. Vergeet u niet de ijskast uit te zetten op zondag? Dat zie ik jullie refo’s niet doen. Er zullen een paar fanaten zijn die inderdaad op zondag de radio en de tv niet aanzetten, en hun kinderen verbieden op computers te werken. Maar die mensen zijn borderline godsdienstwaanzinnigen. En ik betwijfel of dat soort overdreven bidlippen de ijskast of de vriezer uitzetten op zondag. Uiteraard het staat u vrij om dat te doen. Maar dat is iets wat u niet kunt afdwingen. Ook niet bij wet. En als u het wel via de wet wil afdwingen, dan heeft u religieuze politie nodig om dat te handhaven. Sharia politie dus.

Gaan we terug naar gays. Een klein deel is 100% gay, heeft totaal geen interesse in het andere geslacht. Dat is ongeveer 10% van de mensheid. Nederland of Saoedi-Arabië maakt weinig uit voor dat percentage. Andersom, een deel van alle heteroseksuelen heeft enkel interesse in het andere geslacht en niets anders. De rest zit er tussen in. Vrijwel alle jongens hebben wel eens vergeleken wie de grootste heeft, het verste kan pissen, enzovoorts. In essentie is dat ook homoseksualiteit. Maar de meesten groeien er overheen. Sommigen niet. En weer anderen een beetje. Daarom is het heel moeilijk om vast te stellen wie gay is. Je krijgt altijd het gewenste antwoord te horen.

Toen ik solliciteerde in het leger werd er openlijk gevraagd of ik homoseksueel was. Dat was toen niet toegestaan en een reden om afgekeurd te worden. “Nee, absoluut niet.” Heeft u een vriendin of verloofde? “Nee, de relatie is net afgelopen.” Dat werd als prima antwoord geaccepteerd. Ik was eigenlijk met stomheid geslagen. Laten die mensen zich zo simpel in de maling nemen? Serieus? Inderdaad. Serieus.

Gaan we van 1980 naar 2018 waarin asieligzoekers precies het tegenovergestelde gevraagd wordt. Door precies dezelfde (soort) ambtenaren die nog steeds nergens wat van weten. Een beetje serieuze asieligzoeker kan ze net zo gemakkelijk om de tuin leiden. Het feit dat ik de voorkeur geef aan mannen wil niet zeggen dat ik het niet kan doen met een vrouw, indien noodzakelijk. Ik ken zat genoeg gays die getrouwd zijn of waren, met eigen kinderen. De machinerie werkt prima, hoor. Het is alleen dat de machinist er eigenlijk geen zin in heeft. Gelukkig zijn de meeste asieligzoekers dom genoeg om voor dit soort super eenvoudige testen faliekant te falen. Ze vragen asiel aan, omdat ze beweren homo te zijn, maar als ze een Playgirl onder de neus gedrukt krijgen voelen ze zich zwaar beledigd. Of gaan tijdens de procedure al samenwonen met een vriendin (voor snellere en gemakkelijkere papieren).

Ik schreef dat ongeveer 10% van de mensheid gay is. Dat zijn de mensen zoals ik die vrijwel geen interesse hebben in het andere geslacht. Als ik alle mannen die ik ooit ‘een hand gegeven heb’ bij elkaar optel, schrikt u echt. Met 25% zit ik waarschijnlijk te laag. Maar u als streng gereformeerde gaat nooit naar een darkroom, u weet waarschijnlijk niet eens wat dat is. (Soort van Sodom & Gomorra, maar veel gezelliger. Als je er van houdt.)

Transseksuelen is een heel ander verhaal. Die mensen zijn geestelijk gestoord. In ieder geval als ze werken aan een geslachtsverandering. Er zijn mensen die amputee willen zijn. Denken dat ze een arm, been of neus teveel hebben. Als die bij de dokter komen en vragen om een amputatie van gezonde lichaamsdelen, worden ze opgenomen. Behalve als ze van hun geslacht af willen, want dat is nu politiek correct. Daar heb ik een heel artikel over geschreven, want in Nederland weet bijna niemand iets van transseksuelen. In Thailand is het zo’n beetje normaal. Ik zie ze dagelijks. En ja, die hebben allemaal een flink probleem. Tussen de oren.

Ik heb er over geschreven, maar het aantal transseksuelen (wij noemen ze ladyboys of kathoeys) dat de pensioengerechtigde leeftijd haalt, is griezelig laag. Door hun zeer ongezonde levenswijze en geestelijke onvrede legt meer dan 75% onderweg het loodje. De pil slikken in de puberteit als jongen is zwaar ongezond, zeker in de hoeveelheden die ze nodig hebben. Een meisje slikt 1 pil om niet zwanger te worden. Een ladyboy van 12 slikt 25 pillen per dag om tieten te krijgen. Als ze over de 40 zijn is de schoonheid grotendeels vergaan. Maar ze hebben nog ruim 30 jaar te gaan. De meesten kunnen dat niet aan en maken er een eind aan. Dat is iets waar je links nooit of te nimmer over hoort.

Het is bijzonder knap van Van der Staaij om DENK aan het lachen te maken. En dat is hem gelukt. Die engnekken lachen zich een kamelenbult. Kijk de SGP eens over naastenliefde praten! Weet u? Ze hebben nog gelijk ook. Natuurlijk gaat DENK niet lopen adverteren dat ze er precies hetzelfde over denken, en graag flink verder zouden gaan. Maar dat is niet relevant in deze. Ik ben het ook volkomen met Wilders eens dat links en mohammedanen eens naar zichzelf moeten kijken, en niet naar een gemakkelijk doelwit zoals Kees. Want Kees keert de andere wang toe, zoals het hoort.

Even zo goed is wat Kees deed fout. Goed fout. Ik had eerlijk gezegd niet anders van hem verwacht. Hooguit dat de SGP de zwarte sokken hoog zouden houden en de pagina niet offline halen. Kees had moed genoeg (toch niemand die hem wat doet), maar veel bidlippen die begonnen te bibberen zodra de storm losbarstte.

Waar het mij om ging, en dat ging en gaat volkomen over uw Bijbelse hoofden heen, is dat je niet langs het buffet kan lopen. Als je zo’n verklaring tekent, heeft dat consequenties. Onder andere het feit – want dat is het – dat jullie, als het er op aan komt, kiezen voor geloof. Desnoods dat van Allah, als het niet anders kan.

U heeft nu de keuze tussen scheiding tussen kerk en staat of een islamitische staat. U, als SGP´er, kiest dus voor een islamitische staat, want dat is altijd beter dan seculier. Zolang uw schooltje met de Bijbel maar door de belastingbetaler betaald blijft worden.

Dat is een consequentie van het tekenen van Nashville.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/01/10 ... efos-boos/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Ariel »

Dit laatste artikel van Numan geeft volgens mij aan dat hij op dit moment zwaar op zijn pik getrapt is door de kritiek op zijn artikel van de "streng gereformeerden met hun bidlippen. "
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Ach ja... De pik van Numan! :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Ach ja... De pik van Numan! :wink2:
Hij kan zijn lol op, want reacties op zijn laatste artikel zijn weer niet voor de poes.

Deze reactie van Wim is erg sterk.
Spoiler! :
Er staat momenteel een man terecht voor de vrijheid van meningsuiting. In Duitsland werd een AfD politicus bijna doodgeslagen omdat zijn mening en politieke overtuiging niet strookt met die van de goeddenkers. En wat doet de heer Numan? Precies hij lanceerde een ongekend harde aanval op de persoon van een politicus. Aanleiding? Deze politicus uitte een in zijn ogen achterhaalde mening.
Sinds wanneer is Nederland een land met één, officieel van staatswege goedgekeurde mening? Terecht dat Gertjan van Schoonhoven (Elsevier) de reactie van hypocriete minister Van Engelshoven bedreigender vond dan die hele Nashville-verklaring. (Ja, hypocriet, want we hebben haar nooit gehoord over die eigen Amsterdamse partijgenote met dezelfde standpunten als die zij nu bij anderen veroordeelt). Terecht dat Joost Niemoller zich afvroeg hoe lang het nog zal duren voor overal in Nederland de regenboogvlag en de EU vlag wappert en de Nederlandse vlag ‘extreemrechts’ verklaard wordt? Terecht dat Roderick Velo de vraag stelde of wij de mening van een ander nog wel verdragen: https://www.rtlz.nl/opinie/column/45455 ... -ander-wel
Beste mijnheer Numan. Ook al kijken mensen heel verschillend naar belangrijke onderdelen van het leven, laten we het alstublieft erover eens zijn dat het kwalijk is als de staat bepaalt welke mening of oppositie wel mag en welke niet. Laten we op dat punt elkaar liever versterken en dus opkomen voor free speech, ook voor Van der Staay. En dat gezegd hebbend kunnen we de in onze ogen verwerpelijke strandpunten met argumenten bestrijden. Daar hoort geen MarcelvanDammetje bij door iemand weg te schrijven als een slecht en minderwaardig mens. Sterker nog dat speelt de vijanden van free speech alleen maar in de kaart.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Sorry niet mee eens. Ik vind dit het slechtste artikel van Numan.
Ik heb de artikels van Numan nooit goed gevonden. Een hoop open deuren intrappen en altijd op een doordrammerige manier gebracht waaraan je zo kan aflezen dat het ingegeven is door persoonlijke frustratie en rancune.
Nu weer over de zgz. reactionnaire Christelijken die niet van Hoera! roepen zodra er een homo in zicht komt. Flauw, en totaal passé, dat soort schrijfsels over die vreselijke Gristelijke opvoeding had je al in de jaren 1960 met Maarten 't Hart en een hele stoet verongelijkte types.
Stel je voor dat ik nu als volwassen man nog psychische krampen zou hebben door de cultuur Marxistische praatjes die mij mijn hele jeugd door de strot werden geduwd. Die waren op hun manier even beklemmend als de dreiging met hel en verdoemenis van de katholieken. Wat te denken van mijn vader die aan de eettafel uitweidde over de atoomoorlog die de Amerikaanse kapitalisten zouden komen uitvechten in België tegen de door en door goede en vredelievende communistische Russen. Ik bidderde dan als 8 jarig knaapje van de schrik. Maar nu heb ik daar geen last meer van.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Ariel »

mercator schreef: Ik heb de artikels van Numan nooit goed gevonden. Een hoop open deuren intrappen en altijd op een doordrammerige manier gebracht waaraan je zo kan aflezen dat het ingegeven is door persoonlijke frustratie en rancune.
Nu weer over de zgz. reactionnaire Christelijken die niet van Hoera! roepen zodra er een homo in zicht komt. Flauw, en totaal passé, dat soort schrijfsels over die vreselijke Gristelijke opvoeding had je al in de jaren 1960 met Maarten 't Hart en een hele stoet verongelijkte types.
Stel je voor dat ik nu als volwassen man nog psychische krampen zou hebben door de cultuur Marxistische praatjes die mij mijn hele jeugd door de strot werden geduwd. Die waren op hun manier even beklemmend als de dreiging met hel en verdoemenis van de katholieken. Wat te denken van mijn vader die aan de eettafel uitweidde over de atoomoorlog die de Amerikaanse kapitalisten zouden komen uitvechten in België tegen de door en door goede en vredelievende communistische Russen. Ik bidderde dan als 8 jarig knaapje van de schrik. Maar nu heb ik daar geen last meer van.
Amen... Waarlijk, dat zij zo.

Dank voor deze heldere en gezonde uitleg. icon_thumbup.gif
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: Ik heb de artikels van Numan nooit goed gevonden.
Ik heb mij er altijd kostelijk mee vermaakt.

En voor wat de waarheid aangaande zijn frustratie betreft, laat ik dit uiteraard graag afhangen van diegene die het artikel niet bevalt. Want zo gaat dat immers altijd. Het is goed dat Numan dit artikel heeft geplaatst. Er kunnen geen scheppen genoeg bovenop het in stand houden van religies gegooid worden zolang de domme mens nog steeds overtuigd is dat hij een vrije wil heeft. Want daar draait het verdomme toch om, dat God de mens een vrije wil gaf. Ach, laat maar zitten. Het is parels naar de zwijnen als medicijn gooien om mensen proberen aan het verstand te brengen dat schepping geen vrije wil vertegenwoordigt. En de oerknal dan? Of de oersoep? Het eerste eiwit? Waarom geen eizwart? Want dat is waar we op afstevenen. Op complete waanzin.

De Tijdgeest bepaalt! U in ieder geval niet!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef: Er kunnen geen scheppen genoeg bovenop het in stand houden van religies gegooid worden zolang de domme mens nog steeds overtuigd is dat hij een vrije wil heeft.
In het geval van het Christendom is dat toch niet meer nodig, dat is eerder zoals een terminaal zieke patiënt nog wat extra trappen geven. Het is ook veilig en comfortabel. Ik wed dat Numan nooit is in elkaar geslagen geworden door een New Born Christian die niet van homo's houdt. Met de moslims is het wat anders, daar wordt met een mengsel van schrik en medelijden omheen gefietst.
Christendom heeft in de loop van de geschiedenis heel wat fraais voortgebracht, de Islam: niets. Paus Benedictus Ratzinger durfde dat tenminste openlijk te zeggen. Wat niet gezegd kan worden van heel het legioen flauwe plezanten dat zichzelf stand up comedians noemt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Hans v d Mortel sr schreef: Er kunnen geen scheppen genoeg bovenop het in stand houden van religies gegooid worden zolang de domme mens nog steeds overtuigd is dat hij een vrije wil heeft.
In het geval van het Christendom is dat toch niet meer nodig, dat is eerder zoals een terminaal zieke patiënt nog wat extra trappen geven.
Mooi verwoord. Niets tegenin te brengen. Steker nog, helemaal mee eens.
Het is ook veilig en comfortabel. Ik wed dat Numan nooit is in elkaar geslagen geworden door een New Born Christian die niet van homo's houdt.
Ja, nou en? Je zwenkt hiermee bewust van het onderwerp af om Numan fout neer te zetten.
Christendom heeft in de loop van de geschiedenis heel wat fraais voortgebracht, de Islam: niets.
Ook daar gaat het niet om. We hebben onze beschaving aan het christendom te danken. Het is niet anders. Ook Hitler heeft zijn sporen verdiend. Wat dacht je van de aantrekkingskracht op moslims vanwege de florissante kinderbijslag door de regering van Hitler ingevoerd waar moslims, die als parasieten op onze kenniseconomie en beschaving bekend staan, op af komen als vliegen op stront (sorry voor de onsmakelijke vergelijking).

Mercator, je hangt de te doorzichtige aanklager aan. Aanklager van Numan. Hij heeft gewoon honderd procent gelijk voor wat hij schrijft. Dat heeft niets te maken met de huidige stand van zaken ten aanzien van het gedag van christelijke organisaties en tolerantie en liefde predikende predikers in de kerk. Alhoewel . . . het fenomeen achterlijkheid en onmenselijkheid is nog altijd niet uitgeroeid in Nederland. EN DAT IS WAT NUMAN TERECHT STOORDE EN AAN DE KAAK STELDE. En toch is die van der Staaij een beminnelijke man die voor de dorpsharmonie uitloopt.

Om in de sfeer van Mercator te blijven hangen: Ik heb in deze tijd liever tien SGP-ers achter de hand dan anderhalve kopvod aan de kant.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef: Alhoewel . . . het fenomeen achterlijkheid en onmenselijkheid is nog altijd niet uitgeroeid in Nederland. EN DAT IS WAT NUMAN TERECHT STOORDE EN AAN DE KAAK STELDE
Ik vind het niet per se van achterlijkheid getuigen om niet mee te gaan in het accepteren en waarderen van abnormaliteiten zoals homofilie, transgenders, junks etc. Dat soort cultuur marxisme is helaas in de hele moderne katholieke kerk doorgedrongen en die Nashville verklaring probeert daar een hopeloos achterhoede gevecht tegen te voeren .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Hans v d Mortel sr schreef: Alhoewel . . . het fenomeen achterlijkheid en onmenselijkheid is nog altijd niet uitgeroeid in Nederland. EN DAT IS WAT NUMAN TERECHT STOORDE EN AAN DE KAAK STELDE
Ik vind het niet per se van achterlijkheid getuigen om niet mee te gaan in het accepteren en waarderen van abnormaliteiten zoals homofilie, transgenders, junks etc. Dat soort cultuur marxisme is helaas in de hele moderne katholieke kerk doorgedrongen en die Nashville verklaring probeert daar een hopeloos achterhoede gevecht tegen te voeren .
Mooie tekst. Dat wel. Ik begrijp wat je bedoelt en daar ga ik voor 90 % in mee. Ik heb natuurlijk geen probleem met homofilie die ook in de natuur voorkomt. Gaan we de natuur dan beschuldigen van afwijkend gedrag? Homofilie is geen abnormaliteit. Of misschien toch wel? Ik kan het inderdaad niet normaal noemen. Laat ik dit zeggen zonder voorbarig te zijn:

De natuur is onvolmaakt.

De fout die Van der Staaij maakt is dat hij niet God daarvan de schuld geeft maar de mens. En ik blijf bij mijn mening dat Numan daar gewag van heeft gemaakt. Zeer terecht! Overigens . . . de Jehovah's Getuigen zijn misschien nog wel veel erger. Ik heb er geen last van gehad. Maar mensen, waaronder familie van Getuigen, worden letterlijk uitgekotst wanneer zij na eenmaal verbonden te zijn geweest met de organisatie, en ja . . . homoseksualiteit wordt daar NIET toegestaan. Maar dat weten de meesten niet. Zou ik toch maar eens over praten de volgende keer wanneer Getuigen weer bij jou (Mercator) aan de deur komen.

Had ik het al gezegd? ik vind die Van der Staaij best wel een geschikte kerel. Zijn groepje is vredelievend en doet inderdaad geen vlieg kwaad. Pilgrim heeft gelijk toen hij ooit stelde dat het geen gek idee zou zijn om Mars als kolonie voor moslims in te richten. Een alleraardigste vredelievende geste van hem. Want moslims verpesten onze planeet die zij beschouwen als de strafkolonie van Allah tijdens hun leven op aarde. Mars is dan meer op zijn plaats!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef: Ik heb natuurlijk geen probleem met homofilie die ook in de natuur voorkomt.
Ik zat al klaar om te gaan argumenteren dat homofilie bij de dieren in de natuur alleen voorkomt als "ersatz" voor het gewone mannetje/vrouwtje verhaal. Maar dan bedacht ik me dat het helemaal niet relevant is of iets nu in de natuur voorkomt of niet. Muziek en schilderkunst komen ook niet voor in de natuur en toch hebben we daar iets aan. Waarom vervult heel dat homo gedoe me dan met zulke weerzin ? Zeker als het zich overdadig manifesteert in wanstaltig opdringerige gay parades en bekakt praten etc? Alles wel beschouwd heb ik daar toch totaal geen last van, itt van moslims die met mijn belastingscenten moeten vetgemest worden.
Hoogstwaarschijnlijk heeft Hans gelijk en heb ik wat dat betreft helemaal geen vrije wil [icon_lol.gif]
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door sjun »

Ariel schreef:Dit laatste artikel van Numan geeft volgens mij aan dat hij op dit moment zwaar op zijn pik getrapt is door de kritiek op zijn artikel van de "streng gereformeerden met hun bidlippen. "
Mogelijk maar laat ook hem gewoon zijn eigen bewustmakende ding blijven doen. Het geeft in elk geval aan dat hij om wat voor reden dan ook appels en peren vergelijkt. Geen Grefo pleegt aanslagen. Geen Grefo gooit homo's van een toren of komt op het idee ze te gaan molesteren en religieus gelegitimeerd te gaan beroven omdat het toch maar heidenen zijn. Kennelijk is het velletje dat van der Staaij om hem moverende redenen ondertekende toch veel minder vergaand dan de gepraktiseerde leer van islam die waar het komt in wegmaking van andere culturen resulteert zodra het daar de kans voor krijgt. Dat van der Staaij de eigen cultuur in eigen kring wenst te bewaken begrijp ik volkomen. Een al te bemoeizuchtige overheid stelt natuurlijk geen religieuze en rituele normen. Wel mag en moet het het recht op individuele integriteit bewaken.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

De wet geldt voor iedereen. Maar niet heus

Geplaatst op 2 februari 2019

Afbeelding

We gaan weer af op verkiezingen, en het belooft een fraai moddercircus te worden. De VVD weet dat ze deze verkiezingen niet gaan winnen. Daar heeft Rutte te hard voor lopen liegen in de afgelopen 9 jaar. Zijn kompaan in de misdaad, Klaas ‘Vaak’ Dijkhoff, neemt het stokje waardig van hem over, die liegt minstens zo hard. De coalitie gaat, zoals het er nu voor staat, snel klappen. De belangrijkste reden? Het spijkerhard en zonder enig mededogen toepassen van de wet waar dat ongewenst is, zoals bij het Zwarte Pieten protest. En zo soepel en begripvol mogelijk waar dat politiek lekker scoort. Bijvoorbeeld met het kinderpardon, opvangen van ‘vluchtelingen’ en tegen hoge kosten terughalen van domme Nederlandse mutsen die landverraad gepleegd hebben.

Maar daar wil ik het in dit stukje niet over hebben. De wet wordt ook en op gigantische schaal geschonden door anderen. Über en AirBnB bijvoorbeeld. Dat doen ze zo openlijk dat ik me serieus afvraag waar het gezonde verstand gebleven is. Vrijwel zeker een voorbeeld van geld dat niet stinkt...

Wat zijn Über en AirBnB? Eigenlijk niets meer dan technische tussen-verkopers die zelf niets hoeven te doen, geen verantwoordelijkheid dragen en daar miljarden mee verdienen. Über is een programma, app noemen ze het tegenwoordig, waarmee je mensen kunt vinden die willen bijverdienen als taxichauffeur. AirBnB doet hetzelfde met kamerverhuur.

Über en AirBnB hebben nauwelijks eigen personeel (enkel voor de promotie en het kantoor), bezitten geen auto’s of onroerend goed. Het is software dat u op uw telefoon installeert. Heeft u een kamer nodig? Ga naar de AirBnB app, en boek er een. Vééél goedkoper dan een echt hotel! Zelfde voor Über. Een echte taxi kost veel meer en er zit vrijwel altijd een hork van een chauffeur in. Tegenwoordig meestal knaapjes die zich eigenlijk veel te goed voelen om dhimmies, honden of vrouwen te vervoeren. Behalve kechs natuurlijk. Dus iedereen aan de Über. Dat werkt stukken beter.

Nou nee. Toen Über en AirBnB begonnen, was de verdienste prima. Logisch, want beiden hadden chauffeurs en kamers nodig. Nu loopt het spelletje (balletje balletje) niet meer, dus waar mogelijk snijden ze die commissies af. Een Über-chauffeur verdient nu zelfs minder dan het minimum loon. Zekers, op papier ziet het er fraai uit. Maar het uurloon van de chauffeur is bruto. Zijn auto is zijn eigen auto. De brandstof moet hij zelf tanken. De aansprakelijkheidsverzekering, en dat is voor een taxi toch even anders dan voor een gewone auto, ook. Tel dat op, en je kunt meer verdienen met pleeën schrobben bij de Cemsto.

Personeelsbeleid hebben ze niet. Über en AirBnB huren iedereen in die maar wil. Strafblad is geen probleem. Dat interesseert beiden niets. Er wordt geen onderzoek ingesteld. Bij een beetje bedrijf ben je minstens een paar uur zoet met solliciteren. Niet bij Über en AirBnB. Daar bent u aan de bak binnen een half uur. Letterlijk. Vul het online formulier correct in. Bekijk een instructievideo van 20 minuten. Daarna bent u taxichauffeur of kamerverhuurder.

AirBnb is in feite een hotelconcern dat weigert zich aan de regels te houden. Waarom kost een hotel per overnachting zoveel geld? Omdat het wettelijk moet. Er moet een rookmelder in de kamer zijn. De bedden moeten dagelijks verschoond worden. Het eten moet aan bepaalde minimumeisen voldoen. Er moeten vluchtwegen zijn, waar eigen regels voor gelden. Personeel kan niet al het werk verrichten wat je maar wilt, en kun je niet 24 uur per dag non stop laten werken. Daar zijn ook regels voor. En nog veel meer. Ik weet het, veel mensen willen graag een kleinere overheid. Nou, dan ga je dus kamers verhuren voor AirBnB. Of rijden voor Über. Die willen dat ook.

Die regels zijn niet verzonnen door ambtenaren die niks te doen hadden. In de meeste gevallen gebeurde er een ongeluk of een ramp, waardoor er een noodzaak voor die bepaalde regels ontstond. Een jaar of wat geleden ontstond er brand op een kostschool in Thailand. 17 meisjes kwamen om het leven. De oorzaak was kortsluiting, maar de reden van hun dood was geen rookmelders. De meisjes sliepen in een zaal waar om kosten te sparen geen rookmelders geïnstalleerd waren. Die paar tientjes goedkoper kostten dus 17 meisjes het leven. Hoe liep het af? De school had goede relaties met de overheid, dus alles werd ‘in der minne’ geschikt. Zo werken Über en AirBnB ook.

Dat ga je krijgen in een samenleving met een kleine overheid. Daar gaat u niet van profiteren, maar megabedrijven zoals Über en AirBnB. U doet het werk, voor een grijpstuiver. Zij doen vrijwel niets en scoren goud.

Weet u, als ik de kamerverhuur in ga en me nergens aan houd, dan kan het heel goedkoop. En dat is dus wat AirBnB doet. Ietsje goedkoper dan een echt hotel – anders trapt u er niet in. Maar zonder brandtrap, zonder nooduitgang. Bedden worden verschoond pas als de vlekken of de geur dat noodzaken. Eten haal ik bij de Lidl, en als het over de datum is? Geen probleem. Bijna onmogelijk voor de klant om te bewijzen dat het door mijn brakke vreten kwam. Ik verdien veel meer dan een vergelijkbaar hotel. AirBnB verdient een slag in de rondte, en de klant betaalt een stuk minder dan voor een hotelkamer. Iedereen tevreden?

Nou nee. Ik ben het compleet eens met mensen die zeggen dat de taxiwereld kunstmatig haar prijzen hoog houdt. Klopt inderdaad. Dat hotels ‘te duur’ zijn, is relatief. Je kunt nu eenmaal niet gratis overnachten.

Het grootste probleem, denk ik, is het compleet negeren van de wet. En daarmee komen we bij de huidige polletiek en de verkiezingen terug. Vanzelfsprekend zijn ‘echte’ taxichauffeurs en hoteliers razend op Über en AirBnB. Sorry “heren” chauffeurs. Daar heeft u het wel naar gemaakt. In samenwerking met de overheid, laat dat duidelijk zijn. Om taxichauffeur te worden heeft u een vergunning nodig, en de gemeentes geven die niet af. Ze hebben een bepaald aantal – altijd veel te weinig – en dat is het. Gevolg is dat die paar beschikbare vergunningen een godsvermogen kosten. Tel daar bij op dat de meeste bajesklanten (voor ze wegens recidive weer moeten brommen) taxichauffeur of glazenwasser worden.

Hotels zijn een ander verhaal. Elke keer als er een brand of een ongeluk plaatsvindt, wordt daar door de wet op ingespeeld, en dat zie je terug in de prijs. Door te beunen, verdienen Über en AirBnB zich een slag in de rondte. Een groot deel van de winst moet gebruikt worden voor advocaten en om de overheden om te kopen. Maar er blijft meer dan genoeg over om de investeerders blij te houden.

En wat zien we? Amsterdam heeft opvallend weinig moeite met Über en AirBnB. De roodste stad van het land, met de meest proletarische bestuurders mogelijk, vindt die bedrijven f-a-n-t-a-s-t-i-s-c-h. Het houdt vervelende Marokkaanse jochies van de straat als chauffeur. En dat grachtenpand dat je 30 jaar geleden kraakte (= gestolen hebt) is nu een vermogen waard, en te groot voor u om in te wonen. Dus lekker in de verhuur bij AirBnB! Regels? Die gelden voor het klootjesvolk dat niet mag kraken. U bent socialist, dus daar gelden die domme regels niet voor. Über en AirBnB? Die denken graag met u mee.

Gaan we terug naar de politiek. Asielzoekers opnemen omdat ze zielig zijn? Op het gemoed werken doet het altijd goed. Meestal voor de verkeerde zaken. Zijn er echte asielzoekers uit Syrië? Zekers, er zullen er best wel een of twee tussen zitten. De rest komt allemaal onder de Sahara vandaan. Zijn er homo’s die vervolgd worden? Op zeker, maar niet veel. Veel minder dan het aantal moeders en kindertjes dat moet vluchten. Oh, die zitten er bijna niet tussen. Inderdaad. Net als het aantal echte homo’s.

Kun je die grootmoedig opnemen en € 10.000,- voor een interieurtje geven? Natuurlijk kan dat. Geeft je een fijn warm gevoel, als socialist of als gelovige. Behalve natuurlijk voor de mensen die de rekening moeten betalen. Zoals onze bejaarden en onze samenleving. Het aantal uitkeringsgerechtigden dat een samenleving kan bevatten, is niet ongelimiteerd. Er is een maximum. Als we 50 werkelozen, 100 bejaarden en 10 asielzoekers kunnen betalen en de linkse kerk besluit dat ze veel liever 100 asielzoekers willen huisvesten, dan hebben die 50 werkelozen en 100 bejaarden vet pech. Want het geld kan maar een keer uitgegeven worden.

En dat is wat er nu gaande is. De wet wordt aan alle kanten genegeerd. Waarom lukt dat zo goed? Omdat er constant op het gemoed gespeeld wordt. Domme gansjes die zich lekker laten vol blaffen door mohammedanen zijn zielig. Dat die gansjes willens en wetens landverraad pleegden en minimaal medeplichtig zijn aan genocide, daar praten we liever niet over. Want ze zijn zielig. Dan geldt de wet dus opeens niet. Dat die witte hoertjes heel wat verder gingen dan 99% van de NSB-vrouwen destijds? Ach. Ze zijn zielig.

Zelfde voor het kinderpardon. Want ze zijn... u raadt het al. Zielig. Wat doe je met uitgeprocedeerde verkrachtende asielzoekers? Die laat je gewoon vrij, want het land van het andere paspoort, Marokko in deze, wil ze niet hebben. Wat betekent uitgeprocedeerd? Dat zo’n figuur onder valse voorwendselen met veel liegen en bedriegen op onze kosten jarenlang geprocedeerd heeft en uiteindelijk verloren heeft. Hij moet er dus uit en terug. Maar dat is moeilijk, en van moeilijk houdt de linkse kerk niet.

Dat is de reden waarom ik denk dat de PVV geboycot wordt. Alleen die partij wil daar wat aan doen. Tegen beter weten in, lijkt het wel. De rest, dus ook het FvD, beweert met droge ogen dat 2 + 2 = 5 is. Het FvD wil erg graag systeempartij worden, maar niet al haar aanhang verliezen. Dus zij gaat voor het compromis: 2 + 2 = 4,5.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/02/02 ... niet-heus/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Bestrijd de criminaliteit. Door er niet op te stemmen!

Geplaatst op 25 februari 2019

Afbeelding
“Een volk dat corrupte politici kiest, bedriegers, dieven en verraders, is geen slachtoffer… maar medeplichtige.”

U wordt al jarenlang in het ootje genomen. We zouden volgens de Club van Rome allemaal allang dood moeten zijn. Daarna zouden de bossen verdwijnen door zure regen. Roken, dat moet direct verboden worden, bij voorkeur met de doodstraf. Maar drugs die véél erger zijn, ach. Dat dan weer niet. Die moeten gelegaliseerd worden. En bejaarden? Die moeten als ze 70 jaar geworden zijn gewoon snel dood gaan. Aldus de (inter)nationale socialisten. En daar ga ik het nu over hebben.

Het idee is namelijk net iets te doorzichtig. Volgens Groen Gek (vroeger was dat de Communistische Partij Nederland, tegenwoordig Groen Links) zou het een goed idee zijn voor de ‘efficiency’, en ‘beter gebruik van het budget’ als medische behandelingen voor bejaarden van 70 jaar of ouder op kosten-baten bekeken worden. Dat klinkt heel duur en logisch, maar dat is het niet. Het is gewoon dood ordinair graaien van geld dat niet van jou is. Iets dat communisten altijd graag doen.

Denk even logisch na. Wat is de pensioengerechtigde leeftijd? 68 jaar zegt u? Nee hoor. Dat is de leeftijd waarop sommige mensen nog met pensioen kunnen gaan, mensen waar we nog niet vanaf kunnen. Niet iedereen. Voor de meeste mensen, in ieder geval iedereen die jonger is dan 40, is de pensioengerechtigde leeftijd op dit moment 71 jaar. En die leeftijd wordt langzaam, maar absoluut zeker opgetrokken. Tegen de tijd dat ik 68 ben, dat is over 9 jaar, ben ik er zeker van dat de AOW of niet meer bestaat, of geen waarde meer heeft. Dat niet indexeren telt in 10 jaar behoorlijk aan.
Dat is overigens niets nieuws. Toen ik in 1994 verhuisde naar Thailand kon ik er voor kiezen om vrijwillig AOW te blijven betalen, maar enkel in het allerhoogste tarief. Die premie was even hoog als mijn Thaise jaarsalaris. Ook toen had ik al mijn bedenkingen of ik ooit AOW zou ontvangen. Mijn beslissing om dat niet te betalen, was dus snel genomen. Geen domme beslissing, achteraf gezien. Ook 1994 gingen er geruchten dat de AOW onbetaalbaar zou worden. Toen waren dat geruchten, nu is het een absolute zekerheid.

Dus als straks stratenmaker Jansen van 70 jaar door zijn werk een kunstheup nodig heeft, wil GL dat niet toestaan. Ondanks het feit dat meneer Jansen nog minstens een werkend jaar te gaan heeft voor hij afgedankt kan worden. Hoe Jansen zijn laatste nuttige jaar dan stenen moet kloppen, GL zwijgt. Dat is Jansen´s probleem, niet voor hen. Ik ben er redelijk zeker van als Femke Halsema op 98 jarige leeftijd een kunstlong, een plastic hart en twee stalen heupen nodig heeft daar opeens wél een goede reden voor verzonnen wordt.

Hoe dat precies werkt, is iets waar GL liever niet over praat. Ja, u moet doorwerken tot u tenminste 71 bent. Nee, als het aan Groen Gek ligt, krijgt u boven de 70 enkel aspirientjes vergoed, want de rest vinden ze te duur. Ook voor mensen die nog een jaar moeten werken. Dat is hoe GL er nu over denkt. Mag u raden hoe GroenLinks er straks over gaat denken... Die andere socialisten, nationaal zonder ‘inter’, zijn ook niet meteen begonnen met concentratiekampen. Dat moet je geleidelijk opbouwen. Tja, dat krijg je als je als partij iedereen boven de 30 een ouwe lul vindt.

Het is gewoon geld stelen. Witte boorden criminaliteit. Niets meer, en niets minder. Zoveel verschil zit er niet tussen nationale en internationale socialisten. De AOW is een enorme pot met geld. Dat geld kunnen we veel beter gebruiken. We kunnen er hele hoge dijken van bouwen. Nieuwe halal steden voor asielzoekers en ze (de asielzoekers die zich te goed voelen om hun eigen onderkomens te kuisen) te voorzien van royale uitkeringen. Die € 10.000 voor een interieur moet ergens vandaan komen. En nog veel meer. Waar komt dat geld vandaan? Onder andere uit de AOW, want die heeft u toch niet meer nodig.

Maar dat geld in die pot is niet van hen. Het is uw geld. Iedere maand moet u dat verplicht afdragen. Of u wilt of niet. U heeft er al belasting over betaald, en moet dat straks weer doen als u het krijgt. AOW ontvangen is geen voorrecht, het is uitbetaald krijgen waar u al voor betaald heeft. Hetzelfde als uw vakantiegeld, wat de meeste mensen de dertiende maand noemen. De werkgever moet verplicht een deel van uw salaris inhouden, en dat 1x per jaar uitbetalen als zijnde uw vakantiegeld. Waar u extra belasting over betaalt, want de staat wil ook graag op vakantie.

Ik hoor Groen Gek nu al zeggen dat vakantie milieuonvriendelijk is, en daarom maar afgeschaft moet worden. Dat geld kunnen we veel beter gebruiken! Want geld teruggeven, dat is iets wat socialisten niet begrijpen. “Rien ne va plus, het geld is niet meer van u.” Bovendien, dat geld heeft u nooit in handen gehad, dus dat mist u toch niet. Net als de AOW.

Is de AOW onbetaalbaar? Dat wordt u al jarenlang aangepraat. Ik heb daar zo mijn twijfels over. Mensen worden niet ‘opeens’ vele jaren ouder. Als men in 1965 gemiddeld 68 jaar oud werd en daarop de premie baseerde, dan is de AOW-premie altijd veel te hoog geweest. Je betaalde dan premie ook voor de jaren dat je allang madeliefjes aan het duwen bent. Is de gemiddelde leeftijd omhoog gegaan? Natuurlijk. De medische wetenschap staat gelukkig niet stil.

Hebben politici daar rekening mee gehouden? Natuurlijk niet. Want wie dan leeft, die dan zorgt. Problemen zijn er om opgelost te worden door mijn opvolger. Gaan wij niet doen, want dat kan stemmen kosten. Dus laten we het allang bekende probleem net zo lang liggen tot er geen andere oplossing meer is dan afschaffen.

Want dat is wél wat er aan het gebeuren is, met de bekende kaasschaaf methode. Eerst een paar jaar later met pensioen. Elk jaar een maand later. Minder AOW ontvangen. Niet indexeren. Plus wat er nog allemaal bedacht gaat worden. Wees niet bang, voor u 68 jaar of ouder bent heeft men heel creatief de AOW ontmanteld.

De nu antisemitische partij Groen Gek (weer iets wat ze afgekeken hebben van die andere socialisten) vindt het allemaal niet snel genoeg gaan, dus lanceerde ze het plan om boven de 70 jaar behandelingen eerst eens te stoppen evalueren.

Hoeveel partijen staan voor de AOW-leeftijd op 65 jaar? Niet zo gek veel. Volgens mij maar 2: de 50+ partij – die om die reden bestaan – en de PVV. De rest niet. Allemaal met prachtige redenen, maar de werkelijke reden is heel simpel: dat geld dat u al heeft afgedragen kunnen we veel beter gebruiken. Al die andere partijen kijken rustig hoe GL voor hen de kastanjes uit het vuur haalt. Komt er veel reuring, dan zijn ze (voorlopig) “geschokt” en tegen. Geen reuring? Prima, dan gaan we dat gelijk doen.

Nogmaals, AOW is zowel een verplichting en een recht. Geen voorrecht. U heeft er uw hele werkende leven verplicht voor betaald. Het systeem is uitgerekend en opgezet destijds door actuarissen die verdomd goed weten wat een mensenleven waard is. Politici kunnen niet rekenen, actuarissen wel. Actuarissen staan er niet bekend om sociaal, gevoelig of meedogend te zijn. Ze rekenen exact uit wat mogelijk is. Als de AOW toen betaalbaar was, is die dat nu ook.

Maar als we doorgaan met Sinterklaas spelen voor de hele wereld, iedereen die niet wil werken warm welkom heten met een gratis interieurtje van € 10.000 en voor vele duizenden euro’s warmtepompen moeten aanschaffen om het CO2-gehalte van de wereld met 0,0000001% te verminderen, is die enorme AOW pot legen iets wat erg verleidelijk is.

Het is een zekerheid dat de VVD de komende verkiezingen nu eens echt zwaar gaat verliezen. Dat deden ze al, maar Teflon Mark wist dat kundig te verbloemen. In de laatste verkiezingen verloor de VVD maar liefst 8 zetels. Da’s best veel. Mark kon dat verstoppen door handig te formatteren en zo de PVV buiten de deur te houden. Dat gaat nu niet meer lukken. Het kabinet is al bezig om haar koffers te pakken, het weet dat de minste of geringste serieuze crisis na de meest saaie en normaliter onbelangrijke verkiezingen het einde van de rit is. Waarom denkt u dat Alexander ‘Condo’ Pechtold nog net op de valreep een luxe niet-politieke functie kreeg? Het is tamelijk zeker dat hij liever commissaris van de koningin was geworden, maar dat gaat vrijwel zeker niet lukken. Dus werd de oud veilingmeester even snel ergens in de cultuur geparkeerd.

Wat ook prettig is om te weten, is dat de opportunisten van het Forum voor Democratie, zeg maar het rechtse tweelingbroertje van D66, in ieder geval op papier met de PVV meedenken wat AOW betreft.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/02/25 ... e-stemmen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door King George »

Het dhimmificeren gaat fantastisch!

Geplaatst op 2 maart 2019 door E.J. Bron

Afbeelding

(Door: H. Numan)

Wees eens eerlijk. Kijk eens terug naar de tijd van wijlen Pim Fortuyn en vergelijk die met de situatie van nu. Is het nog steeds vijf voor twaalf? Hebben we, zoals de opportunisten van Forum voor Democratie denken, nog ruimschoots de tijd om middels begrip en overleg vrolijk verder te leven? Dat akkefietje in een school in Hoofddorp laat zien dat er iets chronisch mis is. Met Nederland.

In de eerste plaats: waar halen die leerlingen het gore recht vandaan om hun leraar aan te klagen? In de tweede plaats: waar haalt zo´n wezenloze directrice – tegenwoordig zijn het grotendeels extreemlinkse potten die schooldirecteur worden – het onfatsoen vandaan om een leraar voor dat soort verzonnen onzin op non actief te stellen? In de derde plaats: wie is er de baas in de klas? De leerlingen of de leraar? En tenslotte: wat is de juridische onderbouwing van dit kangoeroe recht?

Een paar vaststaande feiten: Mohammed was een volwassen man. Hij huwde een zesjarig meisje en blafte haar vol toen ze negen was. Geen enkele mohammedaan zal dat ontkennen. Dat betekent automatisch dat Mohammed een pedofiel is in de zin van de Nederlandse wet. Men kan hooguit debatteren dat Nederland toen nog niet bestond en zijn pedofiele gedrag dus niet strafbaar was. In Nederland worden alle seksuele relaties met minderjarigen gezien als pedofilie.

Strikt gesproken is dat niet helemaal correct. De meeste volwassenen hebben geen seksuele interesse in pre-puberale kinderen, maar wel (sommigen, althans) in kinderen die geslachtsrijp zijn. Dus boven de, zeg maar, 12 jaar. Dat zijn geen pedofielen maar efebofielen. De bruid van de profeet was op zeker niet geslachtsrijp, en dat maakt het een flink stuk erger, want Mohammed was een rasechte pedofiel. In ieder geval volgens de wetenschappelijke definitie en het wetboek van strafrecht. Kortom, het is eerder een straf verzwarende omstandigheid dan een verontschuldiging. En nee, dat was zeer beslist niet de gewoonte destijds. Er is een verschil tussen een kindhuwelijk sluiten (dat gebeurde sporadisch) en het huwelijk consumeren (dat was ook toen streng verboden). Dus dat veel gebruikte non-argument is compleet onzin.

Iemand voor zo’n uitspraak schorsen, lijkt me krankzinnig en compleet in gaan tegen elk rechtsprincipe dat we in Nederland kennen. Het zou hooguit strafbaar zijn als het in een bepaalde context wordt gebruikt. Bijvoorbeeld, de leraar zegt tegen een van z’n leerlingen dat ze riekt naar knoflook, haar moeder onrein is en dan als afsluitertje zegt: oh, jullie aanbidden een pedofiel! Dat is overigens wel wat een aantal van zijn luie werkschuwe krengen leerlingen beweert.

Als de leraar in de klas enkel vaststelt dat Mo bij leven een pedofiel is, zonder verder op de details in te gaan of conclusies te trekken tijdens de les, lijkt het me vaststelling van een feit. Niet leuk als je mohammedaan bent, maar dat is zijn probleem niet. Stel dat de leraar in de klas had gezegd: “Tot zijn dood was Adolf Hitler Rooms Katholiek”. Dan is ook dat is een vaststaand feit. Zou kameraad directrice de godslasterende leraar dan ook geschorst hebben? Wat als de leerlingen er dan aan toevoegen dat de meester had gezegd dat ze gore papen waren die beelden aanbidden? Ik heb daar zo mijn twijfels over. Vermoedelijk zouden die leerlingen dan geschorst zijn in plaats van de leraar. Maar nu even niet, want we moeten dhimmificeren.

Nou niet zeuren ‘op onze School met de Bijbel gebeurt dat niet’, want daar gebeurt dat ook. Sterker nog, ik denk dat het daar veel sneller zal gebeuren. Openbare scholen moeten alle gezindten (en geen) opnemen. Die hebben nog een excuus, zij het zeer mager.

Hoe ‘christelijk’ zijn christelijke scholen vandaag de dag? Verreweg de meesten incasseren het gratis geld dat ze krijgen van de overheid. Net als allerlei alternatieve scholen van de linkse kerk dat doen. Ik zelf ging school op de Kardinaal de Jong school. Was toen katholiek, alle meesters waren broeder. Eerst hernoemde de school zich ‘de kardinaal’, en op dit moment hebben ze het lidwoord verandert. De school, in naam nog steeds katholiek, heet nu het kardinaaltje en zijn logo is een kardinaalvogel. Maar we zijn nog steeds katholiek, hoor! Marketing technisch kan ik de school niets verwijten, want die staat in een wijk waar Marokkaans de meest gesproken taal is, met Turks als belangrijkste tweede taal. Nederlands wordt er nauwelijks gesproken.

Kortom, juridisch klopt dit verhaal voor geen millimeter, en er wordt vrijwel zeker niets aan gedaan. De enige reden dat het in het nieuws gekomen is, is vanwege de verkiezingen.

Nou wil het geval dat Nederland uit haar voegen barst van instanties die daar wat aan zouden moeten doen. Een rechter die zelf de zaak aanhangig maakt? Kom nou toch. De officier van justitie van Hoofddorp misschien? Nou neu. Een van de tientallen antie dieskriemienaasjie buro´s die normaliter de hele dag uit hun neus lopen te vreten? Echt niet, veel te veel werk, sorry! Wat voor werk? Met uit onze neuzen vreten, natuurlijk. De politie dan? Te druk met het afnemen van DNA in Friesland, zullen we maar zeggen. De arbeidsinspectie? De onderwijsinspectie? Allemaal veel te druk met naar de andere kant kijken.

Al die instanties hebben het véél te druk met ‘echte’ discriminatiegevallen te vinden en te veroordelen. Zoals Geert Wilders. Dat lukt niet zo best, maar de Zwarte Pieten actievoerders brandmerken, radbraken en vierendelen voor een geweldloze actie? Dat gaat fantastisch! Dat is overigens niets nieuws. Vaak proberen opeens machtige instanties hun gewonnen macht uit op iemand die ze niet aan kunnen. Dat loopt meestal verkeerd, en dan richten ze zich op kleinere vissen. Zodra die veroordeeld zijn, komt die grote vis vanzelf wel de fuik in.

Op die manier vangen ze eerst de Friezen die protesteerden tegen provocerende extreemlinkse actievoerders die doelbewust en met voorbedachte rade naar Friesland gingen om te rellen. De eerste groep moet geradbraakt worden, de tweede krijgt waarschijnlijk de Stalin-orde. Nu dus een leraar in Hoofddorp.

Afgezien van het feit dat het juridisch van geen kanten klopt, enig idee wat die arme man moet doorstaan? U kunt er gerust van uitgaan dat geheel links en onze vreedzame gelovigen alles uit de kast trekken om die man het leven zuur te maken. Links zal zich vrijwel zeker uitleven met in z’n brievenbus te pissen, en de shariah SA? Wat denkt u zelf?

Het is omdat er verkiezingen komen, anders was deze man reddeloos verloren. Nu heeft hij een klein kansje. Zo diep zijn we al gezonken.

Voor de dromers die denken dat FvD een goed idee is: we hebben een halve eeuw niets anders gedaan dan in ALLES toegeven, alles vergeven, en overal geld tegenaan smijten. Het enige resultaat is dat ze (zowel links als de tapijtjeskussers) steeds fanatieker geworden zijn. Waarom? Waarom niet? Zolang ze alles op een presenteerblaadje aangereikt krijgen, waarom zouden ze hun eisen matigen? Daar is toch geen enkele reden voor?

Door:
H. Numan
(voor www.ejbron.wordpress.com)
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Jullie zijn allemaal Hitlers!

Geplaatst op 9 april 2019

Afbeelding

Nou, dat was even schrikken voor Forum voor Dhimmicratie stemmers. Stemmen ze niet op Wilders, want die is Hitler wordt overal gezegd. Gaan ze op Baudet stemmen. Blijkt Baudet óók Hitler te zijn! Dat moet wel, want iedereen zegt het. Hadden ze net zo goed op Wilders kunnen stemmen, toch? Want Wilders Light© bevat net zo veel slechte stoffen als het origineel zelf. Aldus de media, extreemlinks, gematigd links, de regering, het onderwijs en de duvel met z’n oude moeder. Voor PVV stemmers is dat niks nieuws. Dat horen we al jáááren! Dus FvD stemmers: welkom bij de club.

Er is een hele goede reden waarom het FvD het zo goed doet. De politiek is grotendeels naar links verschoven. Rechts, lees: conservatief, bestaat eigenlijk niet meer. Dat is een gat in de markt, en Baudet is in dat gat gesprongen. Op dit moment vreet het FvD de PVV leeg, maar dat zal snel gaan veranderen. Dan zijn de Vereniging Van Dhimmies en de 66 Dhimmies aan de beurt, plus de Christenen Die Allah dienen. Niet omdat ze dhimmies zijn, dat is voor het FvD geen enkel probleem. Maar omdat ze de PVV niet onbeperkt leeg kunnen vreten, en hun electorale achterban bij die partijen te vinden is. Vooral bij de VVD.

Ik verwacht persoonlijk dat FvD een blijvertje is, en de opvolger gaat worden van de VVD. Zekers, Baudet is een opportunist van het bovenste water. Maar welke politicus is dat niet? Zelfs Wilders, hoezeer ik hem ook bewonder, is begonnen met het niet teruggeven van zijn zetel.

Elke politieke partij heeft een linker (“progressieve”) en een rechter (“conservatieve”) vleugel. Welke partij maakt niet uit. Zelfs de nazi’s en de communistische partij van de USSR hadden dat: de SA waren de progressieven, en de SS de conservatieven. De progressieven werden een kopje kleiner gemaakt in de nacht van de Lange Messen. In de USSR vormden de Trotskisten de linkervleugel en de Stalinisten de conservatieve vleugel. Trotski kreeg een ijspik in z’n hersens, zijn aanhangers waren allang verdwenen in kampen.

Het CDA en met name de VVD deden min of meer hetzelfde. Beiden hadden een conservatieve(re) stroming en in beide gevallen zijn die buiten spel gezet. Niet zo drastisch als in de bovenvermelde landen, maar even effectief. Bij het CDA waren dat de katholieken. De protestantse takken zijn progressief en wilden onder geen beding samenwerken met de PVV. Dat zijn ook de dwarsliggers die Baudet als de nieuwe Hitler zien. Die katholieke bloedlijn zit op dit moment in de wacht.

Bij de VVD was de laatste conservatief Rita Verdonk. Het kwam binnen de VVD tot een machtsstrijd die Rutte toen won. De conservatieven binnen de VVD zijn daarna grotendeels vertrokken of weggezuiverd, zo u wilt. De paar conservatieve VVD´ers die er nog zijn – er zijn altijd linker- en rechtervleugels in elke partij – weten dat ze beter hun mond kunnen houden.

Met andere woorden: het CDA en de VVD zijn flink naar links opgeschoven. Dat geeft een gat op rechts, en dat gat wordt nu opgevuld. Door Fvd en ook de PVV. FvD kijkt naar beter betaalde en beter opgeleide kiezers, de PVV meer naar de mensen die modaal of minder verdienen.

Bijna alle partijen zijn fors naar links opgeschoven, en proberen hun conservatieve stroming binnenskamers onder controle te houden. Dat kan intern, maar het gevolg is wel dat er dan buiten de partij een gat op rechts ontstaat. Dat gat wordt nu gevuld. En dat is veel moeilijker onder controle te houden.

Binnen links zie je hetzelfde: de PvdA is weggevaagd. Die komt wel terug, maar voorlopig even niet. Ze zal nooit meer de dominante partij worden. Zelfde verhaal als het CDA, dus. Alles wat extreemlinks binnen de PvdA was, is overgestapt naar Groen Gek. De SP heeft voor de Noord-Koreaanse traditie van socialistische erfopvolging gekozen, dat was geen goed idee.

Yasser Feras loopt dus met de buit weg. Hij is net zo goed populist, en moet doen wat zijn partij van hem verlangt. Vandaar dat hij steeds grotere en belachelijkere eisen stelt. Hij is onbenullig en ambitieus genoeg om z’n eigen retoriek te geloven, maar veel keuze heeft hij niet. Als hij niet vol op het orgel gaat over vluchtelingen, opwarming en warmtepompen vliegt hij sowieso de laan uit. Want dat is wat zijn partijkader eist. (Plus subsidie om dat alles te betalen. En zolang ze er zelf geen hinder van hebben.)

Ik denk dat Rutte de komst van Baudet als een geschenk van god (Allah) zag. Die Baudet gaat heerlijk de PVV slopen. Dat lukte in eerste instantie, maar slechts één verkiezing verder zit hij met de gebakken peren. Het FvD heeft de kabinetsmeerderheid in de Eerste Kamer gebroken.

Rutte, als raspoliticus, keek niet verder dan de huidige verkiezingen. Dus na de Kamerverkiezingen giechelde hij dat die vervelende PVV een mooie poets gebakken was. Maar na de daaropvolgende verkiezingen, de Provinciale Staten verkiezingen, ziet hij dat hij een echt probleem heeft.

Want Mark is de Harry Piekema van Nederland. Een uiterst ambitieuze filiaalbeheerder. Het hoofdkantoor staat in Brussel en Mark wil niets liever dan een positie bij de concernstaf. Maar is er is nog geen vacature. Die komt vacant in september.

Dat hij de VVD en het land in gruzelementen achter zich laat, ach. Wie geeft daarom? Dat is toch maar een lullig partijtje in een ministaatje. Dat interesseert Mark niks. Maar als het kabinet voor september valt, dan kan Mark die mooie baan op z’n buik schrijven. Met wasco.

Zeer extreemlinks ziet zijn einde langzaam maar zeker naderen. De PvdA is gedecimeerd. Hun toppertjes zullen langzaam maar zeker verdwijnen. Dat is op zich geen probleem, want met de VVD en het CDA valt (vanuit extreemlinkse optiek gezien) prima zaken te doen. Maar ze zijn slim genoeg om te begrijpen dat die twee partijen op hun beurt vervangen gaan worden door FvD en de PVV. En dan zijn hun rapen gaar.

Dus gaan ze vol op het orgel door weer te gillen dat de bruinhemden er aan komen. Die Baudet is niet van ons, dus een Hitler. Net als Wilders. Hoort u Rutte iets zeggen dat die Hitler-vergelijkingen te ver gaan? Ikke niet. Buma Stemra hoor je ook niet. En de sokpop van D66 evenmin. Alle drie hopen ze vurig dat extreemlinks die hete kastanje van kant maakt uit het vuur haalt. Dat werkte bij Fortuyn, dus waarom nu niet?

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/04/09 ... l-hitlers/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Waarom haten ze ons?

Geplaatst op 10 april 2019

Afbeelding

Ik vind het zelf wat vreemd, maar de meeste westerlingen schijnen niet te begrijpen dat en waarom mohammedanen ons haten. Niet alleen Nederlanders, maar het volledige Westen. Dus u hoeft zich niet te schamen. U bevindt zich in goed, zij het ietwat naïef, gezelschap. Nu wil het geval dat ik dit jaar precies 25 jaar in het Verre Oosten woon, en dat is behoorlijk lang. En ver. Het geeft me een aardige helikopterblik op onze eigen samenleving. Thailand is niet mohammedaans, maar boeddhistisch. En ook daar zien we min of meer dezelfde problemen. Gode zij dank enkel in het diepe zuiden, waar het heel wat erger is dan bij jullie. Kelen snijden is daar dagelijkse kost. Wees niet bevreesd, jullie komen ook aan de beurt, binnenkort.

Kijk naar uzelf. U bent in Nederland geboren, en als Nederlander opgevoed. Je spreekt Nederlands, en je cultuur – die volgens ene mw. Zorreguieta niet schijnt te bestaan – is Nederlands. Natuurlijk bestaat de Nederlandse cultuur. Je kunt er als rijkeluiskindje op afgeven en dromen dat je een wereldburger bent. Maar dat zijn dromen. Als je als lelieblank Groengek uitvretertje afgeeft op boze witte mannen die alles gedaan hebben, doe je dat vanuit de Nederlandse cultuur. Er bestaat geen internationale cultuur, hoe graag de multiculturele kerk (en vele anderen) dat zouden wensen.

Ik kom bijna dagelijks Nederlandse expats tegen die geen woord Thais spreken, niets van de Thaise cultuur weten, abominabel Engels beheersen, nog Nederlandser zijn dan boer Harms op klompen, maar zichzelf wel als wereldburger zien. Wat dat moge zijn. Over het algemeen zijn dat D66-aanhangers.

Wij Nederlanders zijn er trots op dat we recht door zee zijn, en direct tot zaken komen. (En ongelofelijk veel koffie drinken op alle tijden van de dag. Daar wordt serieus voor gewaarschuwd in het buitenland!) Ja is ja, en nee is nee. Als u een Thaise relatie op kantoor krijgt, biedt u beleefd een kop koffie of thee aan. Nee dank u, zal de Thai ook uit beleefdheid zeggen. Oké, zegt de Nederlander. En schenkt dan één kop koffie in. Voor zichzelf. De Thai, of bijna elke andere buitenlander, rolt dan bijna om van z’n stoel. En u heeft geen flauw idee dat de goede man of vrouw behoorlijk beledigd is. Hij wou toch geen koffie? Dat zei hij zelf!

Klopt, maar in Thailand, dus binnen zijn cultuur, bied je altijd koffie of (meestal en) thee aan. Plus een glaasje water. ‘Ja graag’ zeggen is niet beleefd. Dat klinkt hebberig, dat doe je niet. Dus je zegt beleefd nee, in de zekerheid dat er altijd koffie of thee geserveerd wordt. Behalve in Nederland dus.

Dit korte intermezzo is geen verwijt, slechts een observatie. Nederlanders worden internationaal prima gewaardeerd. Maar zeker niet voor hun beleefdheid en tactvolle optreden, want dat missen wij ten ene male. Ik geef het enkel als voorbeeld van cultuurverschil, want elke cultuur is anders.

Gaan we over naar een mohammedaanse familie Achesoes die al 3 generaties tussen de heidenen woont. Jazeker, zo zien ze ons. Wij zijn heidenen, vergis u niet. In de ogen van elke mohammedaan bent u op z’n best een ongelovige. Maar enkel als u christen(hond) bent. Als u, zoals de meeste Nederlanders, niet gelovig of erger zelfs atheïst bent, en daar openlijk voor uitkomt, bent u niet eens een mens.

Hun cultuur is namelijk compleet anders, en daar maken ze bijzonder graag gebruik van. Natuurlijk, pappa Achesoes zal nooit recht in uw gezicht zeggen dat hij u verafschuwt of moet braken van de hoer waarmee u getrouwd bent. Eerstens is dat erg onbeleefd, tweedens vindt hij die uitkering waar hij eigenlijk geen recht op heeft best wel tof, en derdens: een slapende dhimmie is een lieve dhimmie. Het oude spreekwoord zegt immers: je moet geen slapende dhimmies wakker maken.

De familie Achesoes, of die nu uit het Atlasgebergte of Anatolië komt maakt niet uit, weet 100% zeker dat ze geluk heeft gehad. Ze zijn als mens geboren. Dus als mohammedaan. De wereld is rond, Mekka (Allah zij geprezen!) is het middelpunt, Arabisch is de universele taal van de wereld en zij zijn het uitverkoren volk, de lievelingen van Allah. Dat zijn zekerheden. Dat weet iedere mohammedaan. Er wordt niet over gediscussieerd, want over absolute zekerheden discussieer je niet.

En dan … trapt de realiteit in je kruis. Als je niet beter zou weten, zou je gaan denken dat Allah mohammedanen haat. Er zijn maar vier dingen die ze in overvloed hebben: zand, geiten, olie en kinderen. Analfabetisme is ten hemel schreiend hoog. Armoede is nog veel erger. Politiek draaien ze nauwelijks mee. Militair zijn ze het lachertje van de wereld. Zekers, Marokkanen kunnen stoer beweren dat ze Nederland hebben helpen bevrijden, maar ze weten zelf donders goed dat dit gelogen is. Liegen is onderdeel van hun cultuur, en ze zijn er trots op ook. Militair kunnen ze enkel een deuk in een pakje boter slaan als de boter zacht genoeg is, en ze een overmacht van 25 op 1 hebben. Turkije idem dito. De sultan daar doet keihard z‘n best om de lira te veranderen in een a, zonder lir met een waarde van 1 triljard a per euro.

Als je niet beter wist, zou je denken dat mohammedanen juist gestraft worden, in plaats van Allah´s lievelingetjes te zijn. En dan kijken ze naar de westerse samenleving, waar ze noodgedwongen moeten leven. Die afgrijselijke heidenen zijn ongelofelijk rijk. Het komt ze allemaal aanwaaien! Dat is diekriemienaasjie!

Mohammedanen komen niet goed mee op school, vanaf de kleuterschool al. Ik schrijf niet ‘Marokkanen’, want het is algemeen. Syriërs en Turken net zo goed. Al moet ik toegeven dat die Syriërs op dit moment erg goed slagen voor het examen messen trekken. Nóg erger: Marokkaanse meisjes doen het beter (lees: minder beroerd) dan hun broers en neven. Daar sta je dan als patriarchale familie. Over familie gesproken: de helft zit in een gesticht omdat neef-nicht huwelijken de norm zijn. Maar goed dat die heidense dhimmies hun halfies gratis in een gekkenhuis opnemen. Thuis bij oom Erdo of Mo Zes hadden ze dat zelf moeten betalen!

Zonder te discrimineren, discrimineren wij Nederlanders – en het Westen, en eigenlijk overal – altijd. Dat is volkomen normaal. Je verwacht van een professor in astronomie niet dat hij met een vet Haags accent aan een wetenschappelijk debat deelneemt. Linkse lulkoek dat je iemand niet op uiterlijk mag discrimineren is precies dat: linkse lulkoek. Als ik idioot genoeg zou zijn om aan een praatshow op tv deel te nemen, word ik direct als dom boertje weggezet. Door diezelfde linkse mensen die niet discrimineren.

De mohammedaanse religie en cultuur is gebaseerd op dominantie. Onze cultuur zeer beslist niet. Wij gaan meer voor een compromis model. Allebei wat. We zijn niet allebei tevreden, maar het is het beste voor de lieve vrede. Zo niet in de mohammedaanse samenlevingen. In het Midden-Oosten is dominantie het model. Je domineert of je onderwerpt je. Het een of het ander. Vrouwen moeten zich onderwerpen aan mannen. Mannen aan sociaal hogere mannen, en die aan nog hogeren, enzovoorts.

Je moet de minkukels onder je onder de duim houden. Laten voelen dat jij beter bent. Likken naar boven, en trappen naar beneden. De rechter een grote bek geven is niet dom, vanuit hun optiek. Hij is een dhimmie, dus minder dan een Marokkaans schoffie van twaalf, en in de ogen van zijn kameraden toont hij dat hij een echte man is. Dat hij daardoor 20 uur schoffelen extra krijgt, is een goedkope prijs die hij graag betaald.

Het is niet toevallig dat kopschoppen nu zo vaak gebeurt. Wij schoppen in principe geen tegenstanders die al op de grond liggen, maar bij hen is dat nou net een mooie voorzet. Het gaat tenslotte niet om het spel, maar de knikkers. Het is ook niet toevallig dat mohammedaanse schoffies hun klasgenoten (bij voorkeur die niet-mohammedaan zijn) terroriseren. Ze zien die als hun sociale minderen, zo worden ze opgevoed. Die minderen moet je onder de duim houden. Afpersen? Dat mag, want dat is gewoon jizya incasseren. Pappa Achesoes weet drommels goed dat hij geen recht heeft op z’n sociale uitkering, maar dat is geen uitkering maar jizya. En dan mag het. Mohammedaanse kinderen hebben over het algemeen niet veel interesse in studeren. Dat is niet toevallig. Als je één boek hebt met alle antwoorden er in, waarom dan iets anders studeren? Iets anders studeren dan de koran is eigenlijk onzin, en waarschijnlijk de belangrijkste reden waarom het aantal Nobelprijswinnaars uit mohammedaanse landen zo gering is.

Het enige waarin mohammedaanse ‘wetenschappers’ uitblinken, is het ontdekken van passages in de koran die bewijzen dat een westerse uitvinding al eeuwen geleden geopenbaard is in de koran. Wat dat bewijst, anders dat ze eigenlijk stommer dan het achtereind van een varken zijn, geen idee. Maar het geeft ze een harde plasser, zullen we maar denken.

Ouders van slecht presterende mohammedaanse kinderen motiveren die niet. Is nergens nodig voor. De koran heeft alle antwoorden. Die ouders motiveren is net zo zinloos, wat wel wat goedwillende domme juffen proberen te doen. Ze kunnen beter oefenen op lantaarnpalen. Die reageren eerder.

Dus als u zich afvraagt waarom ze ons haten? Grotendeels omdat ze een minderwaardigheidscomplex van Mekka tot Jeruzalem en terug hebben. Zij doen alles ‘goed’ en leven in armoe. Wij doen alles ‘verkeerd’ en leven in een paradijs.

Als afsluiter: er wonen nu meer dan een miljoen mohammedanen in ons land. Dat worden er elk jaar veel meer. Deels omdat ze sneller vermenigvuldigen dan konijntjes en deels omdat onze overheid elk jaar er 50.000-150.000 meer van importeert. Dat is razend gevaarlijk.

Bij elke opiniepeiling waarin de vragen gesteld worden over homoseksualiteit (absoluut niet!) rechten van vrouwen (hebben recht op 3 meter ketting in de keuken), invoering van sharia-recht (liever gisteren dan vandaag), strenge scheiding tussen mannen en vrouwen (ja, graag), democratie (enkel tot er eindelijk sharia is) geeft meer dan 50% tot soms +80% van alle ondervraagde mohammedanen de antwoorden gegeven tussen de haakjes. Niet de geradicaliseerde mohammedanen, maar de gewone man – vrouwen horen hun bek te houden – op de straat.

Dat is de reden dat ik door dik en dun achter de PVV sta en nogal bedenkingen heb bij het Forum voor Dhimmicratie. Want voor die mensen, ach. Die dhimmificeren net zo goed als de VVD. Alleen bij hen mag u daar iets langer over doen. Het eindresultaat blijft exact hetzelfde.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/04/10 ... -ze-ons-2/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie