Artikelen van H Numan

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Notre Dame: de gele hesjes hebben het gedaan

Geplaatst op 17 april 2019

Afbeelding

Niet schrikken, natuurlijk hebben de gele hesjes de Notre Dame niet in de fik gestoken. Maar zij krijgen vrijwel zeker de Zwarte Piet Boze Witte Man toegespeeld. Want Macaroni kan zich er niet met een ‘foutje, bedankt’ van af maken. Of ‘dat was een beetje dom, hè schat?’ Gaat u even mee kijken waarom de gele hesjes het wel gedaan moeten hebben?

Er zijn niet zo gek veel mogelijkheden om te kiezen waarom de Notre Dame afbrandde. De eerste mogelijkheid is een technische fout tijdens herstelwerkzaamheden. Voorlopig houdt men het daarop. Maar dat snijdt geen hout. Juist Europa gaat er prat op de samenleving te voorzien van zachte rubbertegels, met extra rubber, kniebeschermers en een helm. Veiligheid is zo’n beetje het enige wat Europa wel goed doet. Ik heb zelf beveiligingswerk gedaan, en een onderdeel daarvan is brandbestrijding en preventie.

Bij werkzaamheden op de bedrijven waar ik werkte waarbij open vuur of vonken te duchten vielen, moest er altijd een beveiliger aanwezig zijn, met een brandblusser. Na afloop van de werkzaamheden moest die man extra controles (meervoud!) uitvoeren of er niet toevallig iets lag te smeulen. En dat waren bedrijven die niks bijzonders deden, ze verkochten of fabriceerden gewoon spiegeltjes en kraaltjes.

Je mag verwachten dat brandbeveiliging in een historisch erfgoed, waarin nationale kunstschatten bewaard worden, iets serieuzer genomen wordt. Vooral als dat pand bijzonder brandgevaarlijk is. Kortom, als men vast houdt aan deze oplossing is grove nalatigheid het minste wat verweten gaat worden. Tel daar de miljardenschade bij op. Een ‘technische fout’ gaat het niet worden.

Tweede mogelijkheid is een mohammedaanse aanslag. Dat kan, maar dan had ik verwacht dat die aanslag inmiddels al was opgeëist. Het is zeker niet onmogelijk dat die aanslag onder le kepi wordt gehouden, want als dat bekend wordt, zijn de rapen helemaal gaar. Binnen de EU kan het onder de pet gehouden worden, maar daar buiten niet. Er zijn meer dan genoeg mogelijkheden om de aanslag op te eisen voor ze. Tot nu toe hebben ze dat (nog) niet gedaan. Ze vieren wel feest, en dat was te verwachten. Zie het als de zegeningen van de multiculturele samenleving. Kwestie van geven en nemen. Wij geven, zij nemen. Hoe gaan mensen die om dit soort zaken feesten, integreren? Heel simpel. Nooit.

Een derde mogelijkheid is extreem links. Niet alleen de mohammedanen staan te juichen over die slag toegebracht aan de kruisridders. Extreem links neemt nog een extra snuif om deze enorme slag tegen het perfide kapitalisme en kolonialisme te vieren. Beide groepen zijn min of meer bondgenoten van onze Franse cocos Macron. Die kunnen het dus niet gedaan hebben.

Wat blijft er dan over? Een lone wolf, à la Breivik. En de gele hesjes natuurlijk. Als onze kokosmakron kiest voor een soort van Marinus van der Lubbe weten we (vrijwel) zeker dat de brand hoe dan ook was aangestoken. Dat lone wolf verhaal begint zo langzamerhand erg dun te worden, en heeft een baard langer dan die van Sinterklaas.

Dus denk ik dat we over een paar dagen gaan horen dat er gele hesjes achter zitten. Waarom? Macron heeft enorme problemen met zijn eigen bevolking, en dat zijn tenslotte de gele hesjes. Gewone mensen zoals u en ik. In tegenstelling tot de Nederlanders accepteren de Fransen niet alles. Waar Rutte mee weggekomen is, daar kan Macron enkel van dromen. Macron heeft het leger al ingezet tegen de gele hesjes, dus voor hem is het een hele kleine stap om de schuld bij hen te leggen. Dat maakt hen direct monddood, en geeft Macron meer macht dan Nero destijds had toen Rome in de fik stond.

En dat is waar het om gaat. Macht. Vergeet niet dat, voor hij gekozen werd, Macron volkomen onbekend was. Iets bekender in Frankrijk natuurlijk, maar niet zo gek veel. Hij was minister. Hoeveel ministers uit nabije kabinetten kent u uit uw hoofd? Niet zo gek veel, denk ik. Hooguit een paar toppertjes. Macron was gewoon een wat belegen koekje in het trommeltje van z’n grootmoeder. Waar die nog mee getrouwd is ook. Niet iemand die al tijden gezien werd als een president in spé.

Macron verscheen ten tonele toen het duidelijk werd dat Marine Le Pen een hele grote kans maakte de eerste presidente van Frankrijk te worden. Alles wat politiek progressief en belangrijk is, zette in op de meest veilige grijze muis die ze in voorraad hadden. Guy Verhofstadt of Frans Timmermans waren betere keuzes geweest, maar die waren a) niet beschikbaar en b) geen Frans staatsburger. Dus als een donderslag bij heldere hemel won Macron. Hetgeen me nogal vragen doet stellen aan het democratische gehalte van de Franse verkiezingen. Net zo’n zootje als bij ons, dus.

Op dit moment vecht Macron voor zijn politieke bestaan. Zo’n “toevallige” Reichstag brand komt hem wel héél goed uit. Bijna even goed als bij die Oostenrijkse kokosmakron destijds.

Het is niet bekend – en ik vraag me af of het ooit wel bekend zal worden – wat de oorzaak van deze enorme brand is. Vanwege het tijdstip gok ik op een mohammedaanse aanslag. Gokken, want zeker weten doe ik dat natuurlijk niet. Ik heb wel goede redenen om dat te vermoeden. Er worden de laatste paar jaar vooral in Frankrijk, maar ook elders, opmerkelijk veel kerken in brand gestoken of gevandaliseerd.

In de meeste gevallen zijn de daders ‘onbekend’. Er zijn slechts twee groepen die zoveel haat tegen de christelijke religie hebben dat ze tot dit soort daden over gaan: extreem links en mohammedanen. Beide groepen weten dat de pakkans vrijwel nul is, en vervolging, als ze gepakt worden, nog kleiner. Dus gaan ze hun (on)goddelijke gang. De ene groep om zijn eigen cultuur zo hard mogelijk te beschadigen, de andere groep om die cultuur over te nemen.

Beetje cynisch als je er over nadenkt. Want die twee groepen werken namelijk niet. Alleen aan uw ondergang. U werkt. Voor hen. Niet andersom. Beide groepen zijn eigenlijk kankergezwellen in onze samenleving. Ze gebruiken duurzame grondstoffen, en produceren er niets voor. Maar die twee groepen zijn onaantastbaar. Die kunnen het niet gedaan hebben.

Dus gaat Macron waarschijnlijk zeggen dat de gele shirtjes het gedaan hebben.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/04/17 ... et-gedaan/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Fijne Paasdagen

Geplaatst op 21 april 2019

Afbeelding

Beste Forum voor Democratie stemmers, ik denk dat jullie je prioriteiten een beetje verkeerd leggen. “Dat domme blondje met z’n minder, minder minder!” (zo denken veel FvD´ers over Wilders) heeft namelijk groot gelijk. Volgens jullie wil hij het onmogelijke. Maar wees eens eerlijk: geloven jullie serieus dat Nederland vrijwillig en/of democratisch uit de EU stapt? Kom nou toch! Nederland is gewoon een Duitse deelstaat met een eigen paspoort. Zelfs ons eigen leger is nu gewoon een onderdeeltje van de Bundeswehr. Onze koning is Duits. Z’n pa diende in de Wehrmacht en z’n opa zat bij de Reiter SS. De huidige filiaalchef Mark ‘Piekema’ Rutte krijgt zijn opdrachten vanuit Berlijn, dan uit Brussel en dan pas van Huis Ten Bosch. In die volgorde. Dus wat dat betreft willen wij (PVV) en jullie (FvD) allebei het onmogelijke.

Waar jullie de fout mee ingaan, is denken dat het allemaal reuze meevalt. Jullie nummer twee (Hiddema) zei: “Trouw er maar mee, dan gaat het wel over”. Dat trouwen zouden een hoop Nederlandse mannen wel willen. Aan die kant is er geen probleem. Dat ligt aan de andere kant. Mohammedaanse vrouwen en vooral hun families weigeren dat faliekant. Als een mohammedaans meisje toevallig toch de verkeerde keuze maakt, tja. Dan valt ze waarschijnlijk snel van een balkon of voor de trein. Dat gebeurt gelukkig niet vaak, omdat de meeste mohammedaanse meisjes na een stevig pak slaag best begrijpen dat hun keuze verkeerd was. Dat ‘trouw er maar mee’ vereist iets wat absoluut NOOIT gaat gebeuren: integratie.

Stomtoevallig vlak voor de Pasen brandt de belangrijkste kerk van Frankrijk af. Ja, dat is puur toeval. Ongeveer even toevallig als ik drie keer achter elkaar de Staatsloterij win. En ik speel niet eens mee… Het nieuwtje is er al een beetje vanaf. Niemand klaagt, dus dat kunnen ze (één maal raden wie) weer in de tas stoppen. Zelfs al hebben ze het niet gedaan, wat ik me sterk afvraag, dan is dat toch een grote overwinning. En niet van onze gezond verstand.

Wat dacht je wat? Opeens loopt er een mohammedaan met jerrycans benzine een New Yorkse kathedraal binnen. “Dat doen we thuis allemaal,” zegt de ‘verwarde’ man verbaasd bij zijn arrestatie. In Leerdam fakkelt een kerk af. Toeval? Natuurlijk. Kerken branden allemaal toevallig af. Het is dat ik niet in goden geloof, anders zou je denken dat er inderdaad een maangod bestaat.
En dan de reacties – waar je vrijwel niets over hoort. Mohammedanen vieren feest. Voor het eerst in hun leven met de Pasen! Het afbranden van de Notre Dame wordt uitbundig gevierd. Wij zien het als een noodlottig ongeval – dat wordt u uitgebreid wijsgemaakt. Zij zien het als een geschenk van Allah zelf.

Niet alleen de mohammedanen vieren feest. Het Vaticaan ook. Want dat betaalt … geen cent. In het Élysée- paleis trekt Macron een pak kokosmakronen open, want ook hij betaalt geen centime. Wie gaat die miljarden schade betalen? Grote bedrijven hebben al bedragen van 100 miljoen toegezegd. En u, natuurlijk. Wie anders?

Aardig hè? Als een bedrijf 100 miljoen doneert, dan is dat een fors deel van zijn totale vermogen. Geen enkel bedrijf ter wereld doet dat zonder er iets (veel, bij voorkeur) voor terug te krijgen. Wat precies? Dat gaat u niet te weten komen voor die kathedraal is hersteld. Als moskee. Want het islamiseren gaat hard. Heel erg hard. Hoe hard het gaat, de meeste mensen hebben geen flauw idee.

Het grootste deel van het Midden-Oosten was ooit christelijk. Egypte was christelijk. Carthago in Noord- Afrika was een van de belangrijkste kerken. Antiochië ook. “Maar dat is zo lang geleden…”

Nee, het is niet lang geleden. Het gebeurt tot op de dag van vandaag. Wist u dat tot na WO1 ongeveer 20% van de bevolking van Turkije niet-mohammedaan (grotendeels Grieks orthodox en Armeniër) was? Nu niet meer, hè? Is dat ook lang geleden? In Hebron en Bethlehem wonen geen christenen meer, en heel weinig Joden. Die zijn verdreven in de jaren ‘90. 1990, niet 1590 of 1890. Is dat ook lang geleden? Irak, na de ‘bevrijding’, is volledig gezuiverd van alle christenen. Is dat ook lang geleden?

Slavernij word direct ingevoerd in gebieden waar mohammedanen dat kunnen doen. Zodra ISIS slavenmarkten in Raqqa kon openen, deden ze dat. Er worden nu slavenmarkten gehouden in Libië. Is dat ook lang geleden, of gewoon ver van je bed? “Die van ons doen dat nooit!”

En dan de reacties van mohammedanen ”. Ja, ze willen wel medeleven betonen. Dat kost toch niets, maar uitsluitend als het Westen zijn excuses aanbiedt voor de kruistochten, mohammedanen extra rechten geeft en, als ze toch bezig zijn, gelijk sharia recht in voeren. Anders absoluut niet. Dat is geen medeleven betuigen, maar het onderste uit de kan halen.

De enige integratie die gaat plaatsvinden – en al bezig is – is die van u in hun samenleving. En dus automatisch in hun religie.

Het is verdomd simpel, maar waarschijnlijk veel te simpel voor westerlingen. Ik ben zelf gastarbeider. 25 jaar geleden verhuisde ik naar Thailand. Daar woon ik nog steeds, en ben gelukkig getrouwd met mijn Thaise partner. Het allereerste wat ik deed was me proberen in te lezen. In wat voor cultuur ging ik wonen? Hoe moet ik me daar gedragen? De meeste mohammedaanse gastarbeiders waren analfabeet, dus die mogelijkheid viel voor hen af. Is geen excuus, want hun eigen voormannen en onze overheid hadden daar zorg voor moeten dragen. Is niet gebeurd, en gebeurt nog steeds niet.

In alle culturen werkt integratie in drie stappen: de eerste generatie (o.a. ik) leert de taal en gewoontes. Natuurlijk spreek ik geen vloeiend Thais. Dat verwacht niemand. Alle Thais zijn meer dan tevreden als ik sterk geaccentueerd Thais spreek. Een goede vriend van me heeft een Thaise vrouw en een dochtertje. Dat dochtertje leert Thais en Engels op een internationale school, en pappa leert haar thuis wat Nederlands. Zijn dochter is Thais en voelt zich Thais. Voor haar is Nederland het land van pappa, waar ze een heel enkele keer op vakantie gaat. Als dat meisje groot is, trouwt en kinderen krijgt, zijn haar kinderen 100% Thais. Het land van opa, ach. Dat is ver weg. Misschien spreken ze een paar woordjes Nederland, maar meer niet. Een leuke herinnering, dat is eigenlijk alles.

Maar zo werkt het niet voor mohammedanen. Daar werkt het precies andersom. Hoe langer ze in onze samenleving wonen, hoe fanatieker Marokkaan of Turk ze worden. En vooral veel fanatieker gelovig. Die ‘integratie’ waar we zo ontzettend veel geld en verspilde moeite ingestopt hebben werkt averechts. Na meer dan een halve eeuw zou dat toch wel duidelijk moeten zijn. Een 3e of 4e generatie die geen of gebrekkig Nederlands spreekt? Dat kan eigenlijk niet. Dan gaat er niet iets verkeerd. Dan is er iets ongelofelijk verkeerd gegaan.

Nee, het is geen complot van Marokko en Turkije. Of van Mekka. Die zijn waarschijnlijk net zo verbaasd als ik dat ze deze schitterende gelegenheid op een presenteerblaadje aangeboden krijgen. Hun beleid is vrijwel zeker: “Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van!”

Hun nationale economieën zijn nu volledig gebaseerd op hun onverwachte koloniën. Natuurlijk weten ze dat er op grote gigantische schaal gefraudeerd wordt. Religieus is dat geen enkel probleem. Zij zien dat als djizja. Dat is de belasting die u aan hen moet betalen voor het feit dat u geen mohammedaan bent. Bovendien is dat geld dat het land binnenkomt, en daar doen regeringen nooit moeilijk over. Nederland staat internationaal bekend als een belastingparadijs, weet u wel?

Bovendien, waarom zouden ze moeite doen om ons tegemoet te komen? Dat is toch nergens voor nodig? Die domme dhimmies hebben sowieso al geen ruggengraat. Gewoon ‘nee, dat staat onze wet niet toe’ zeggen werkt altijd. Dan schijten die dhimmies door een hoepeltje. Doen ze altijd. En inderdaad. De domme dhimmies doen dat altijd.

De demonisering van het Forum voor Democratie is nu in volle gang. Jullie zijn de gematigde versie van de PVV, maar zo zien de media en de elite dat echt niet. Die zien een partij die net zo erg is als die van Wilders. Wen er maar aan. Wilders leeft er al 13 jaar mee.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/04/21 ... asdagen-4/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

MUST READ!: Islam kan niet veranderen en gaat niet veranderen

Geplaatst op 28 april 2019

Afbeelding

Ik ben het meestal eens met wat Geert Wilders zegt, maar niet altijd. In dit geval denk ik dat Wilders niet veel anders kan zeggen. In interviews wijst hij altijd naar ‘slechte’ mohammedanen, terecht. Maar hij zegt ook altijd dat mohammedanen zich moeten aanpassen aan onze normen en waarden. En daar gaat hij de fout mee in. Dat gebeurt niet, dat willen ze niet en gaan ze niet doen ook. Ik neem het Wilders niet kwalijk. Hij weet als geen ander dat mohammedanen zich niet willen en zeer zeker niet gaan aanpassen. Maar dat kan hij niet openlijk uitspreken, want dat gaat tegen alle dogma’s van het moment in. Elke rechter zou hem direct veroordelen, hoe onterecht dat ook moge zijn.

Laten we beginnen met de koran en Mo zelf. Alle religies redeneren in cirkeltjes, maar het mohammedanisme spant daarin toch echt de kroon. De koran is het woord gedicteerd door een engel Gabriel aan Mohammed, die tevens tot laatste profeet wordt benoemd. Hoe weten we dat? Mohammed zei het zelf. Wat is het bewijs? Het staat in de koran. Kortom, de koran is het bewijs voor de koran. Die benoeming tot allerlaatste profeet is belangrijk. Want alle volgende profeten, denk aan Joseph Smith (Mormonen) en Ron Hubbard (Scientology) zijn dus automatisch valse profeten. Er staat immers in de koran dat god na Mohammed geen trek meer had in met profeten werken, dus dat zijn automatisch neppers.

Het hele geloof is – al dan niet opzettelijk – zo opgezet dat het nooit veranderd kan worden. Het is niet geschreven in chronologische volgorde. De verzen zijn gegeven over een periode van 23 jaar, wanneer god of zijn profeet dat nodig hadden. Meestal het laatste. Een prachtig voorbeeld daarvan zijn De duivelsverzen.

Mo had Mekka ingenomen, wat ook toen al het Lourdes van de zandbak was. Allah was niet dé, maar een van de vele goden die daar vereerd kon worden. Tegen vergoeding, uiteraard. De Mekkano’s verdienden er een leuke dirham aan. Mo gaf opdracht dat het daarmee afgelopen moest zijn. Er was maar één god, alle andere goden bestonden niet. Dat viel niet best bij de inwoners van Mekka. Die zagen hun lucratieve handel verdwijnen. Ze vroegen de profeet om er nog een nachtje over te slapen, en in de nacht te overleggen met Allah of dat nou echt was wat Hij wilde. Als Mo de volgende dag het bevel van Allah zou bevestigen? Nou, dan zouden de Mekkano’s hem ter plekke onthoofden, zodat hij het persoonlijk met hem kon bespreken. Wat dacht je wat? Midden in de nacht kwam de engel Gabriel vertellen dat de vorige boodschap niet van Allah, maar van satan afkwam. Foutje, bedankt! Doorgaan!

Dit zien we overal in de geschiedenis van Mo. Veelwijverij was normaal in die omgeving, maar niet meer dan 3-4 stuks. Toen er vragen kwamen waarom Mo er een hele kudde op nahield, verklaarde Mo dat hij daar persoonlijk van Allah toestemming voor gekregen had. Zelfde toen hij Aisha als bruid nam. “Is die niet ietsje te jong?” Nee, hoor. Mag van Allah. Maar alleen als je profeet bent! Meestal de volgende dag, want Allah werkt meestal in dromen.

De volgorde van de koran is ook zo’n raadsel. Niet chronologisch, maar op vers-lengte. Dus niet ‘In den beginne schiep Allah hemel en aarde t/m … en ze leefden nog lang en gelukkig’. Maar de soera met de kortste lengte (3 regels) t/m die met de langste lengte (286 regels).

Nee, het is geen raadsel als je er van uit gaat dat de religie niet mag veranderen. Want de meest vriendelijke verzen zijn geschreven toen Mo in Medina woonde en op z’n tellen moest passen. Zo vriendelijk was Mo niet, dus dat waren de kortste. Zijn geloof was nog niet zo machtig dat hij kon doen en laten wat hij wilde. Dat veranderde toen Mo Mekka had veroverd. Vanaf dat moment ging de fluwelen handschoen achter op de kameel.

Het is een vaste regel dat latere verzen vroegere verzen overschrijven (abrogatie/afschaffingsleer). Dus als soera x zegt ‘leef in vrede met Joden en christenen’ en soerah x+12 zegt ‘sla de ongelovige Joden en christenen het hoofd af’ is er een tegenstrijdigheid. Schijnbaar, want iedere mohammedaan weet donders goed soerah x overschreven is door soerah x+12.

Dat moet je natuurlijk niet uitleggen, want slapende dhimmies zijn lieve dhimmies. Het is niet eens gelogen, en liegen mag binnen het mohammedanisme ook. Sterker nog: ze hebben er een speciaal woord voor: Taqiyya. Zolang men liegt om het geloof te bevorderen, mag alles. Niet uitleggen dat soerah x niet meetelt is geeneens een leugen.

Gaan we een stap verder. “Het geloof hervormen.” Leuk. Hoe? Dat kan niet hervormd worden. In tegenstelling tot de Bijbel en de Torah is de koran het letterlijke woord van god zelf. Hij is niet geschreven door profeten, maar gedicteerd door de aartsengel Gabriel in opdracht van god. Het is dus het woord Gods. Wie bent u dat u denkt dat u het beter kan? Dat is godslastering – en strafbaar met de dood.

Taqiyya eist dat een mohammedaan met een strak gezicht beleefd en geïnteresseerd luistert naar domme dhimmies die bazelen dat hun geloof hervormd moet en kan worden. Het is erg onbeleefd om dan in lachen uit te barsten en/of te vragen of ze gewoon gestoord of stapel-krankzinnig zijn.

“Dat kunnen we doen met onze eigen imamopleiding”, wordt vaak gezegd. Nee, dat kunnen we niet. Als de theologische faculteit van Kampen een opleiding opent voor lesbische dominees die calvinistisch confucianisme willen prediken gebaseerd op matriarchale patronen, wordt die een stuk serieuzer genomen dan een imamopleiding in Kaasland. Er zal wel ergens een of andere koekwaus gemeente zijn die zo’n dominese nog beroept ook. Sterker nog, een van de bedenkers van de rooms-katholieke bevrijdingstheologie was een onbekende vuurrode Argentijnse bisschop genaamd Jorge Mario Bergoglio. Die kent u niet? Jawel hoor. Tegenwoordig heet hij Frankie 1.

Een ‘gematigde’ imamopleiding in Nederland wordt niet serieus genomen binnen het mohammedanisme. Een afgestudeerde gaat nergens de koran prediken, omdat geen enkele islamgemeente hem zal accepteren. Hij zal wel als expert veel te zien zijn op TV, maar de oema ziet hem op z’n allerbest als een bedrieger die het werk van god doet door de dhimmies dom te houden. Laat ik het zo formuleren: als zo’n kaas imam op een vrijdag in een willekeurige moskee gaat preken volgens de theologie die hij heeft bestudeerd, is hij na afloop dood. Hartstikke steendood. Ik denk dat hij niet eens in staat is om z’n preek af te maken. Isse ongluk, dat natuurlijk weer wel.

Die oema is een ander probleem. Wat is de oema? De wereldwijde geloofsgemeenschap. Maar dat is een theoretisch begrip, niet een tastbaar feit. Er bestaat geen mohammedaanse paus. Er is geen hoogste leider der gelovigen. Zelfs de sultan was dat uitsluitend over zijn eigen onderdanen. Mohammedanisme lijkt meer op een protestantse gemeente, daar is ook geen ultieme geestelijke leider. Iedere gemeente volgt zijn eigen interpretatie. Wat de dominee zegt is wat telt. Zolang die dominee zich aan het boekje houdt wel te verstaan.

En dat doet de oema. Vele jaren geleden had ik een vriend die getrouwd is met een Indonesische. Hij was Nederlander, en niet belijdend gereformeerd. Zij was niet belijdend mohammedaanse. U kunt me op mijn woord geloven, hij kreeg – meer accuraat: zij kreeg, zijn vrouw dus als hij niet thuis was, huisbezoek van de lokale mohammedaanse gemeenschap. Of ze wel leefden volgens de voorschriften. Of haar dochter in het ware geloof werd opgevoed. Of die heiden geen poging aan het doen was om haar (niet ‘zijn’ of ‘hun’!) dochter heidens op te voeden. Dat soort zaken. Hij wist het best, want z’n vrouw vertelde hem alles. Ze was er zelf helemaal niet blij mee, maar ja. Wat kan je er tegen doen? Niks. Dus je kunt ze het beste te vriend houden met een koppie thee.

Dat is niks nieuws, dat gebeurt overal waar genoeg mohammedanen wonen om een gemeenschap te vormen. Ik heb in de jaren ‘80 gewerkt op de ambassade van Saoedi-Arabië. Iedere 14 dagen kwam het Moslim Informatie Centrum aan de Beeklaan in Den Haag verslag bij de ambassadeur uitbrengen. Waarover, geen flauw idee. Maar ik heb zo het idee dat ze niet over voetbal gesproken hebben. Zonder certificaat van dat MIC kon je op je kop gaan staan, maar je ging niet op hadj naar Mekka. Er was toen al een hele schaduw gemeenteadministratie gevestigd aan de Haagse Beeklaan. In de jaren ver voor Fortuyn, en toen Wilders nog in een kibboets zat. Enig idee hoe ze dat nu geregeld hebben? In ieder geval digitaal, en u kunt er redelijk zeker van zijn dat er een volledige schaduwregering met religieuze politie gereed staat om direct de macht over te nemen, zo Allah het wil.

Contrasteer dit eens met de Nederlandse regering die vrijwel zeker geen enkel plan heeft hoe op te treden als er een mohammedaanse volksopstand uitbreekt. Mohammedanen waren daar al op voorbereid in de jaren 80 – lang voordat Fortuyn de politiek in ging. Toen het mohammedaanse probleem nog moest beginnen...

Die oema is ongrijpbaar, maar heeft duizenden ogen en oren. Plus een paar harde handen om moeilijke begrippen duidelijk te maken. Een mohammedaan mag geen alcohol drinken. Ja hoor, dat mogen ze best. Ze mogen alleen niet GEZIEN worden alcohol te drinken. Alles mag, zolang de scheidsrechter het maar niet ziet. Zodra dat gebeurt, wordt er opgetreden. Hetzelfde met Marokkaanse & Turkse jochies die zich tegen geld verhuren. Iedereen weet donders goed dat een jochie van 12 geen dure Nikes kan betalen, en dat pappa’s uitkering dat niet kan trekken. Zolang die knaap z’n mond houdt, geen vuiltje aan de lucht. Bovendien, zolang hij geen baardgroei heeft (dat is daar de maatstaf) mag het nog ook. Maar niet langer. Het moment dat Hassan zich moet gaan scheren, is het moment dat Hassan stopt met ‘dat’ werk.

Er is nog iets wat u niet weet: binnen het mohammedanisme kijkt men heel anders tegen homoseksualiteit aan. Seks met jonge jongens (en of absurd jonge meisjes) is totaal geen probleem. Pedofilie is een westers concept. Als ze kunnen schommelen, kunnen ze ook wippen is het mohammedaanse concept. Het is niet toevallig dat in Afghanistan jonge knaapjes die ‘bijrijder’ zijn op vrachtwagens niet zo zeer bijrijder zijn als wel bereden worden. Van meisje moet je afblijven, want hun eigenaren kunnen wel eens met Snip de Schaar langskomen. En iedere mohammedaan weet dat het de positie is die iemand al dan niet tot homo maakt. De man die ‘boven’ doet, is geen homo. Maar de man of jongen die ‘onder’ doet wel, want dat is vrouwenwerk. Die is des doods strafbaar. De ander niet, of in ieder geval veel minder.

Hoe wil je het geloof veranderen? God zelf heeft bevolen dat mannen en vrouwen streng gescheiden gehouden moeten worden. God zelf heeft bevolen dat homo’s de doodstraf moeten krijgen, en apostaten ook. Een imam die dat predikt, is geen haatprediker, maar een prediker. Je ergens niet over uitspreken, wil niet automatisch zeggen het ermee eens zijn. Een ‘gematigde’ imam die niet zegt dat homo’s direct ter dood gebracht moeten worden zodra dat mogelijk is, zegt niet dat hij tegen de doodstraf op homoseksualiteit is. Hij spreekt zich er niet over uit, en dat is iets heel anders.

Als er opiniepeilingen gehouden worden over onderwerpen waar het geloof aan te pas komt, berg je dan maar. We praten niet over <10% onaangepasten die vasthouden aan de steentijd, maar 75% of meer die weigeren om hun geloof hoe dan ook aan te passen. Om het naar Nederlandse begrippen te vertalen: die 10% onaangepasten hebben wij ook, en die wonen in Staphorst. Bij ons is dat een vervelende, maar onbetekenende minderheid. De SGP is goed voor hooguit 3 zetels, en dat zullen er nooit meer worden. Wij noemen dat de streng gereformeerden.

Binnen het mohammedaanse geloof is het precies andersom. Wat wij de hele strengen noemen die de letter van de wet naleven is bij hun de lichte variant. Het is geen 10%, maar minimaal 75% of meer. De rest is veel erger.

Er is geen mohammedaan die ISIS en Al-Qaida afwijst of zich er voor schaamt. Als je mohammedaan bent, ben je antisemiet. Automatisch. Ik heb meer dan genoeg debatten gezien waarin mohammedaanse studenten zich 10x ronddraaien om er onderuit te komen. Met de meest fraaie redenen, meestal hoe zielig de Palestijnen zijn. Maar op het moment dat ze de vraag enkel met ja of nee moeten beantwoorden, is hun antwoord: ja, ik haat Joden.

Schamen voor ISIS? Welnee, die leven strikt volgens de koran. Ze schamen zich hooguit het niet ook te doen. Dat zijn helden in de ogen van mohammedanen. Waarom zou je je schamen voor je eigen helden?

Wat u ook niet weet, is dat je bekeren een automatische ‘get of jail free card’ is. Neem Arnoud van Doorn. De man verkocht drugs aan minderjarigen. Niet iets om trots op te zijn. Nou nee. Zo werkt het niet. Zodra hij de sjahada uitsprak, werd hij mohammedaan en zijn al zijn voorgaande zondes vergeven. Automatisch. Dat geldt ook voor mohammedaanse criminelen. Dus Achmed, die pooiert bij de vleet, coke (geen Pepsi) per kilo verkoopt, weet best dat hij dat eigenlijk niet mag doen. Oké, dat doet hij grotendeels aan dhimmies, en dat maakt het minder erg. Maar het mag nog steeds niet. Op het moment dat hij zich bekeert tot strikte mohammedaan, bijvoorbeeld door zichzelf op te blazen, of zich aansluit bij ISIS en heidenen onthalst, zijn al zijn zonden vergeven. Automatisch en direct. Vandaar de grote aantrekkingskracht van het mohammedanisme op zeer zware Marokkaanse en Turkse criminelen.

Als afsluitertje: natuurlijk zijn er binnen het mohammedanisme ook debatten geweest of het niet een ietsje minder kon. In elk van die debatten verloren de lichten het. Niet een paar, niet veel. Allemaal. Meestal verloren ze ook hun hoofd na afloop van zo’n debat. Dat moedigt een nieuwe lichting lichtzinnigen niet direct aan. En zelfs als er een verlichte periode kwam, dan word die altijd gevolgd door een periode waarin de strengen weer terug vallen naar de steentijd.

Allemaal zaken waarom het godsonmogelijk is om het mohammedanisme te veranderen. Dat weet Geert Wilders beter dan ik. Maar hij kan het niet zeggen. Daarom doe ik het.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/04/28 ... eranderen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Waarom zakt de PVV zo diep weg?

Geplaatst op 7 juni 2019

Afbeelding

De laatste weken lijkt het wel of al onze problemen opeens zijn opgelost. Er komen geen bootladingen asieltoeristen meer. Mohammedanen integreren zich fantastisch in onze samenleving. Syrische apothekers staan met vreugde pillen te draaien. Het klimaat is helemaal toppie. En Nederland groeit en bloeit binnen de EU. Nee? Waarom zakt de PVV dan zo diep weg?

Da’s niet zo simpel te beantwoorden. In de eerste plaats moet u weten dat u niet in een democratie woont, maar in een gekozen oligarchie. U mag 1x per 4 jaar uit 150 vertegenwoordigers er eentje kiezen. Die mogen dan beloven wat ze willen om verkozen te worden. Eenmaal gekozen kunnen ze doen en laten waar ze goesting in hebben. Zonder veel consequenties. Soms moet een van die poppetjes het veld ruimen. Maar die (meestal) fraudeur of leugenaar krijgt vrijwel altijd heel snel een hele leuke baan net buiten het zonnetje. Voor zaken waar u en ik vrijwel zeker voor jaren de kast in draaien. Denk aan Bert van der Roest, de PvdA clochard die zonder blikken of blozen een vermogen van daklozen stal.

Van die 150 poppetjes zijn er 130 die vrijwel allemaal een bloedhekel aan de PVV hebben. Maar oligarchie gaat veel verder. Dezelfde groep mensen levert ook alle rechters, alle officieren, alle beleidsmedewerkers, de rechterlijke macht, de politie, de media, het onderwijs en nog veel meer. Vertelt u mij eens: welke krant of zender staat positief tegenover de PVV? Geen een. Ook niet de Telegraaf. Die is iets minder negatief dan de rest, maar verder gaat het echt niet. Websites, idem dito. Er zijn zat kleine websites die achter de PVV staan, maar geen grote. Columnisten hekelen de PVV en Geert Wilders dag en nacht. De enkele keer dat een columnist de PVV of Geert Wilders verdedigt, is dat om puntjes te scoren zodat ze zelf de politiek in kunnen. Soms lukt dat ook nog. Meestal niet. Want de poppetjes die zelf op de vette baantjes zitten zijn niet scheutig.

Maar je kunt het volk niet ongelimiteerd bedonderden, daar komt altijd gedonder van. Is geen enkel probleem. Want omdat er ‘een gat op rechts’ is ontstaan, zijn er meer dan genoeg gegadigden die dat gat willen opvullen. Netjes, natuurlijk. En politiek correct. Zie hier de opkomst van het FvD.

Eigenlijk het Forum voor de VVD. Als u op het FvD heeft gestemd, had u net zo goed gelijk op Rutte kunnen stemmen. Jazeker, PVV-politici zijn de eersten om te zeggen dat de samenwerking tussen de PVV en het FvD prima is. Zolang de PVV zich maar realiseert dat Baudet en zijn handlanger in 9 van de 10 gevallen voor VVD-voorstellen stemmen, en 9 van de 10 keer tegen die van de PVV. Effectief geeft Baudet allang gedoogsteun aan dit ten dode opgeschreven kabinet. Vandaar dat Rutte Yasser Ferras en zijn Groene kameraden (nog) niet nodig heeft. Het mooiste is: Baudet doet dat gratis en voor niks. Vrijwel zeker in de hoop straks een leuke job te krijgen. Staatssecretaris of minister, waarschijnlijk.

Gaan we even verder. Niet alleen Nederland heeft geen democratie, vrijwel geen enkel land heeft dat. Zwitserland ook niet, maar het komt enigszins in de buurt. Niemand zit op echte democratie te wachten, overigens. U ook niet, want anders was u echt wel 2x in de afgelopen maand naar de stembus gegaan. Democratie heeft namelijk twee zaken waar iedereen een hekel aan heeft: in de eerste plaats moet je er heel wat voor doen. Als 1x per 4 jaar een vakje rood kleuren te veel werk voor u is, gewoon niet doen. Maar dan moet u niet zeuren dat de democratie verloren gaat. In een echte democratie zult u zo ongeveer iedere week 4x moeten stemmen over van alles en nog wat.

Het andere punt is verantwoordelijkheid dragen. In het verre verleden was er een echte democratie: die van Athene. Letterlijk iedereen kon gekozen worden, en soms gebeurde dat ook. Een Sylvana Simons liep er beslist ook rond in Athene. Mannelijk, want vrouwen hadden toen geen kiesrecht. Ook geen aanrecht, want die moesten nog uitgevonden worden. De reden dat er maar heel weinig mensen serieus politieke macht wilden hebben, was verantwoordelijkheid. Aan het eind van het jaar werd er gekeken wat je in je ambt had uitgevroten. Een zeer hoge boete, verbanning of de doodstraf waren heel goed mogelijk. Er zijn nog al wat Atheense politici geweest die vlak voor het eind van hun jaar de benen namen. Want die doodstraf was beslist geen dode letter in de wet. Net als bij ons, meer nog zelfs, konden alleen de rijken zich veroorloven veel tijd in de politiek te steken. Sommige zaken veranderen nooit, zullen we maar zeggen.

Het is een fabeltje dat democratieën per definitie vredelievend zijn. Athene was democratisch en alles behalve vredelievend. En als u denkt dat het beter is dat vakmensen de politiek in gaan, dus een dokter op gezondheidszorg, een generaal op defensie en een geitenwollensok op ontwikkelingshulp: dat is een meritocratie, en iets heel anders. Met haar eigen voor- en nadelen.

Nu gaan we kijken naar links en rechts in de politiek. In het verre verleden zaten de meest welgestelde en ‘dus’ conservatieven aan de rechterzijde van de kamer, gezien vanaf de voorzitter. De destijds nieuwe liberalen en later andere progressieven zaten links. Daar komen die termen vandaan. Met de komst van nieuw links zijn die termen opzettelijk en stelselmatig vervaagd en naar extreem links opgeschoven. Wat we in de jaren-70 als zeer extreem links zagen, is vandaag de dag normaal. Bijna alle partijen zijn verlinkst. De ene meer dan de ander. Socialisme is helaas een besmettelijke ziekte. Een soort van kanker of Parkinson; je gaat er niet gelijk dood aan, maar heel erg langzaam. Zo langzaam dat bijna niemand het in de gaten heeft. Tot het te laat is.

Nu komen we bij de kern: de volledige elite is massaal gestoord geworden. Soort van tulpenmanie. Iedereen moet en zal extreem linkse ideeën naleven of die nu goed zijn of niet. Als je dat niet doet, ben je extreemrechts. Hoe absurd je ideeën zijn maakt niets uit. Als het maar politiek correct is.

De VVD heeft een enorme hekel aan de PVV, omdat die uit haar partij voortkomt en niet zo idioot progressief handelt als de VVD. Met andere woorden: Wilders zet keer op keer Rutte flink voor schut. Het CDA heeft een bloedhekel aan de PVV, omdat dit tegenwoordig het evangelie volgens Marx volgt, en Wilders dat hoe dan ook niet wilt doen. De PvdA haat de PVV, omdat die ‘haar’ electoraat steelt. Sorry, rode rakkers. Dat ‘proletarische electoraat’ is niet jullie eigendom en het zijn jullie slaven niet. Dat komt strakjes, zodra jullie nieuwe electoraat de macht overneemt. Dat zijn de mohammedanen, en die hebben geen enkel probleem met slavernij. Maar dan zijn jullie socialisten ook het bokje. Kortom, er is vrijwel geen partij te vinden die geen hekel aan de PVV heeft.

De media? De ene helft is ‘openbaar’, d.w.z. u betaalt voor de propaganda die zij u door de strot rammen. De andere helft is ‘commercieel’. En die mijdt de PVV, omdat zijn reclame inkomsten mogelijk naar beneden kunnen gaan. Ik heb daar zo mijn twijfels over, maar wie ben ik?

In het verleden is van alles geprobeerd om Wilders het zwijgen op te leggen. Aanzienlijk meer dan wat de wet en democratie toestaan. Voorgedrukte aangifte formulieren, die je kunt ondertekenen met je vingerafdruk, en een kruisje plaatsen in het vakje waarom jij je beledigd voelt – in nazi-Duitsland en de USSR hadden ze het niet beter kunnen verzinnen. Maar niets werkte. Integendeel. Hoe meer aandacht de PVV kreeg, des te beter ze het deed. Positief of negatief maakt niets uit.

Dus bedacht Tom Poes – onze elite – een list. Er wordt helemaal niets meer geschreven over de PVV. In het nieuws bestaan ze niet meer. Oké, zo af en toe komt er een stukje over de PVV als het zo uitkomt, maar grote media-aandacht niet. Het cordon sanitaire – een fraaie term om het woord ‘boycot’ te vermijden – is absoluut. Politiek gezien bestaat Wilders niet meer. Hij is onzichtbaar geworden.

De elite heeft nog een middel om u om de tuin te leiden: de opiniepeilingen. Ik heb al vaker geschreven dat ik het heel erg vreemd vind dat de PVV onmiddellijk in de peilingen veel zetels verliest als Wilders in z’n neus zit te peuteren, en de VVD met hooguit een zeteltje of twee verlies weg komt als ze een minister en een staatssecretaris tegelijkertijd het bos in moet sturen. Dat masseren doen ze subtiel. Toen de PVV op 42 zetels, stond verloren ze niet alles tegelijk. Elke week een paar zetels. Meestal zonder aanwijsbare redenen. Die kregen ze wel terug, maar nooit veel. Langzaam maar zeker begint iedereen – ook u – te geloven dat de PVV niets uitvoert (want u hoort helemaal niets over ze). Op dit moment wordt de PVV onwaarschijnlijk laag gepeild op 5 zetels. De PvdA doet het met 9 echte zetels en een overwinning in het Europese ‘parlement’ – dat is hét voorbeeld van een machteloos fop parlement – even onwaarschijnlijk goed.

Wat kan de PVV er tegen doen? Niet zo gek veel. Als Wilders weer een ‘minder, minder minder’ opmerking zou maken, wordt dat tegen hem gebruikt. “Zie je wel? We hebben het altijd al gezegd!” Doet Wilders gewoon zijn werk, dan wordt hij straal genegeerd en sneert men dat de PVV niets uitvoert en compleet overbodig is. “Logisch dat er niemand meer op hem stemt”, wordt het dan.

Als stuurman aan wal heb ik geen oplossingen hoe de PVV het beter kan doen. Dat laat ik aan Wilders over. Het enige wat ik kan doen is u laten zien hoe hard de politiek naar de afgrond rent.

Als afsluiter de politie. Vanaf pak ‘m beet 1980, toen de problemen begonnen. De politie moest reorganiseren en meer “medeburger in uniform” te worden. Ze heeft meer bevoegdheden en de IT waar George Orwell in 1984 niet eens over kon dromen. Maar het resultaat van haar werk is omgekeerd evenredig. De pakkans was gering in 1980 voor veel vergrijpen, nu is die nul. In 1980 had men de strijd tegen soft drugs opgeven, nu kunt u op iedere middelbare school alle soorten harddrugs kopen die u wilt. DNA-onderzoek bestond nog niet in 1980, vandaag wil een agent direct met een wattenstaafje uw wang schoonvegen, ongeacht waarvoor.

Sterker nog: vandaag de dag lopen er agenten rond in gevechtspakken en kogelwerende vesten. Dat uniform, dat er uitziet als een besteller van Van Gend en Loos, is een gevechtspak. Hun laarzen, schoenen dragen ze alleen op hun “pakkie net”, komen uit dezelfde fabriek waar gevechtslaarzen gemaakt worden voor het leger. Maar schietpartijen met automatische wapens en handgranaten zijn vandaag de dag gewoon.

Kortom, de problemen zijn er nog steeds. En ze worden steeds erger. Dat de PVV op 5 zetels gepeild wordt, is even realistisch als de PvdA op 56 zetels peilen.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/06/07 ... -diep-weg/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Zin en onzin over het klimaat

Geplaatst op 16 juni 2019

Afbeelding

U wordt wijsgemaakt dat we héél snel héél veel moeten gaan betalen om het klimaat te redden. Een flagrante leugen. Goebbels zei het al: “Een leugen wordt waarheid als je hem maar lang genoeg herhaalt”. Onze media kunnen wat dat betreft een keurmerk krijgen van het Reichsministerium für Volksaufklärung und Propaganda. U gelooft het nog ook. Wees eerlijk; als we niet in staat zijn om iets relatief simpels als de treinen op tijd te laten rijden of de criminaliteit onder controle te houden. Waar praten we dan over?

Laten we beginnen met ‘duurzaam’. Wat betekent dat woord? Dat iets lang mee gaat. Niets meer, niets minder. Wat is duurzaam? Een Trabant is duurzaam. Die krengen hebben bijna het eeuwige leven. Mijn overhemden, gemaakt in Bangladesh door arme zielige kindertjes, zijn duurzaam. Ik heb die overhemden langer dan 25 jaar, en ze zijn nog niet tot op de draad versleten. Wat is niet duurzaam? Een windmolen, een elektrische auto en zonne-energiepanelen. Waarom zijn die niet duurzaam? Omdat ze een beperkte levensduur hebben. Op zich hoeft dat geen probleem te zijn, en omdat ze allemaal zwaar vervuilend giftig afval produceren.

Kijk, ‘duurzaam’ wordt tegenwoordig als modewoord gebruikt om iets wat helemaal niet lang mee gaat en niet (vrijwel nooit) milieuvriendelijk is aan de man te kunnen brengen. Zonne-energiepanelen gaan ongeveer 20 jaar mee. Dat op zich is beperkt duurzaam. D.w.z. ze gaan matig lang mee. Maar die panelen moet u zeer regelmatig schoon poetsen. Ik onderstreep het woord poetsen, want met een puts water zo af en toe er over bent u er niet. Dat is best veel werk, waar over gezwegen wordt. Want dat past niet in het sprookje. Na 20 jaar gebruik moeten de panelen vervangen worden door nieuwe panelen. Dan zijn ze versleten. En dan? Dan heeft u een dak vol chemisch afval. Beperkt duurzaam, bepaald niet milieuvriendelijk.

Windmolens zijn nog erger. Die gaan minder lang mee. Hooguit 12-15 jaar. Zonne-energiepanelen hebben geen bewegende onderdelen, dus hebben ze weinig technisch onderhoud nodig. Zo niet windmolens. Die hebben zeer regelmatig onderhoud nodig. Waar worden windmolens van gemaakt? Hout? Nou nee. Dat zijn poldermolens. Deze molens worden gebouwd van staal, beton en heel veel hoogwaardige plastics. Na 12 jaar moeten ze net als zonne-energiepanelen als chemisch afval verwerkt worden.

Nog twee andere milieuproblemen: die wieken van 20-30 meter lang draaien als enorme guillotines en malen alle vogels tot moes. Windmolens staan precies op de ideale vlieghoogte van de meeste vogels. En om enigszins rendement te kunnen maken, moeten die molens in parken opgesteld worden, waardoor vele trekroutes van vogels dodelijk valstrikken worden. Dat is het eerste probleem.

Het tweede is geluidsoverlast. Ter land en ter zee. Als u de pech heeft naast zo’n windmolenpark te wonen, kunt u het beste de hele dag watjes in uw oren stoppen. Die krengen zijn alles behalve geluidsarm. Op zee is het veel erger, want water geleidt geluid veel beter dan lucht. Voor het zeeleven is dat desastreus. Ter vergelijking: wel eens een dieselgenerator horen aanslaan? De meeste generatoren zijn niet geluid gedempt. Stel je zo’n niet gedempte generator voor in de Hoge Veluwe. Niet een, maar een paar honderd. Die 24/7 staan te bulderen. Is dat milieuvriendelijk? Misschien voor bovenmodale Greenpeace-activisten die ten strijde willen trekken met hete luchtkanonnen. Objectief gezien is het zwaar vervuilend. En zeker niet milieuvriendelijk.

En dan de Tesla. Een auto die gemaakt is van hoogwaardige metalen, plastics. Milieuonvriendelijk, dus, en... lithium. Weet u wat lithium is? Dat is een zeldzaam metaal. Bijzonder giftig en niet enorm milieuvervuilend, maar de overtreffende trap daarvan. De winning is zwaar vervuilend, het transport is vervuilend, de verwerking tot batterij is zwaar vervuilend en ze hebben een zeer beperkte levensduur. Niet langer dan 3-4 jaar. Daarna is het zwaar chemisch afval. Batterijauto’s zijn dus noch duurzaam, noch milieuvriendelijk. Tenzij je je kinderen naar school bakfietst en in elfjes gelooft.

Gaan we even verder kijken, want we zijn er nog lang niet. Dat beruchte broeikasgas CO2. Wat hebben planten nodig om te groeien? CO2 . Onze steenkool hebben we te danken aan globale opwarming, heel lang geleden. Toen was het veel warmer dan nu. Met veel meer CO2 in de lucht. De planten groeien als kool. Letterlijk. Niet als steenkool, dat werd het vele duizenden – miljoenen jaren nadat die planten vergaan waren. Wat spuiten tuinders in hun kassen? Inderdaad: CO2. Om hun planten sneller te laten groeien.

Zo erg is die CO2 dus niet. In ieder niet erg genoeg om een derde van uw salaris voor op te eisen. Ja, als D66 de kans krijgt (met alle steun van de Vereniging Van Dieven en de Christenen Die Allah dienen) gaat u waarschijnlijk meer nettoloon inleveren.

En dan die opwarming. Het is absoluut niet zeker dat de aarde opwarmt. Hoe betrouwbaar kan het KNMI het weer voorspellen? Ze hebben al moeite genoeg om een dag van te voren accuraat te voorspellen. Naarmate je verder in de toekomst gaat voorspellen, wordt dat exponentieel minder. Laat ik het zo zeggen: het weer van morgen weten ze voor 95% zeker. Dat van volgende week misschien voor 90%. Volgende maand, waarschijnlijk 60%. Volgend jaar? Met veel geluk 30%. Het weer over 5 jaar? Vraagt u het maar aan Madame Mistique, die heeft een kristallen bol. En die mensen gaan ons vertellen dat de aarde opwarmt met getallen van 5 cijfers achter de komma en over 50 jaar? Kom nou toch. Laat u niet overdonderen.

De aarde kan opwarmen of afkoelen. Nee, dat is geen ‘het kan vriezen of dooien’ dooddoener. Die opwarmingen en afkoelingen gebeuren in cycli. Er was niet één IJstijd, er zijn vele IJstijden geweest. Sommige van die opwarmingen/afkoelingen werden veroorzaakt door natuurfenomenen, zoals grote vulkaanuitbarstingen. Anderen, omdat de aardas veranderde van positie of omdat de baan om de zon langer/korter werd. Dat zijn zaken waar we hoe dan ook niets aan kunnen veranderen, ongeacht hoeveel geld we er tegenaan smijten.

Is het erg dat de aarde opwarmt? Nou, neu. Niet bepaald. Maakt u zich veel meer zorgen over mogelijke afkoeling. Die opwarming en afkoeling gaan, zoals ik al schreef, in cycli. En binnen die cycli weer in kortere cycli. (Ja, het is knap ingewikkeld. Ik weet het.) We zijn eigenlijk aan de beurt voor een nieuwe korte IJstijd. Die toekomstige IJstijd is nogal over tijd. Mogelijk dat ons menselijk ingrijpen dat wist uit te stellen. Als dat zo is, dan is milieuvervuiling onze redding.

U wordt wijsgemaakt dat wanneer de aarde opwarmt Europa in een woestijn verandert. Tenminste, het deel van Europa dat niet onder water verdwijnt. Want het is warm in woestijnen, en de aarde warmt op. Dus wordt het een woestijn. Dat is een drogreden, gebaseerd op foute gegevens. Bij mij in Bangkok zakt de temperatuur maar zelden onder de 25 C. En als je een bezem in de grond steekt, heeft die morgen wortels. Planten zijn gek op een warme vochtige atmosfeer.

Opwarming van de aarde geeft meer landbouwgrond in het noorden beschikbaar. Jammer dat Nederland dan onder water komt te liggen, maar we kunnen dan verhuizen naar Siberië. Waar je dan in je T-shirt kan rondlopen. Vermits Wimpie de watermanager een goed woordje voor u doet bij zijn vriend Poetin, natuurlijk. Zelf gaat hij waarschijnlijk op zijn haciënda in Argentinië wonen, of zijn optrekje in Mozambique.

Andersom, als we op een nieuwe IJstijd afstevenen, en dat gaat waarschijnlijk gebeuren, dan is Leiden in last. Niet zo zeer in last, maar stijf bevroren. U moet dan veel meer energie gebruiken om warm te blijven. Er is dan wereldwijd veel minder landbouwgrond beschikbaar, omdat de temperatuur gaat zakken. Dus de Oekraïne moet sluiten, mogelijk – maar niet zeker – kan de Sahara dan gebruikt worden. De grootste landmassa ligt op het noordelijk halfrond, en vooral in het noorden. Een globale afkoeling is veel ernstiger dan een globale opwarming.

Tenslotte de kosten. Wanneer begonnen wij ons serieus zorg te maken over het milieu? Toen we het ons financieel konden veroorloven. Dat was jaren nadat we onze pot met goud in Slochteren gevonden hadden. En dan nog moet het financieel haalbaar zijn. Groengek zou dolgraag Schiphol willen sluiten, maar dat is een van de motoren waar onze economie op draait. Heel sympathiek om ter wille van de korenwolf de nationale economie te willen vermoorden, maar het is stapel krankzinnig. Juist Groengek is de groep die alles wil doen – zolang het hem zelf niet raakt. Wat interesseert het een bakfietsmoeder in Buitenveldert of Aardenhout dat u op straat potloden moet venten om in leven te blijven? Het milieu wordt gered, en daar moet U (niet zij zelf) een offer voor brengen. U bent een grenzeloze egoïst, omdat u dat offer niet wilt brengen!

Het grootste deel van de wereld kent die luxe niet. Dat vindt het absurd dat u schoon drinkwater gebruikt in de wc. Daar moeten ze zelf 10 km naar de pomp lopen. Als we ten koste van onze volledige economie Nederland ‘schoon’ kunnen krijgen, wat dan nog? In India wonen een miljard mensen zonder riolering, zonder adequate medische zorg en met veel grotere problemen dan uw zielige korenwolf. Die zeggen: een korenwolf? Ja, die smaakt lekker. Met wat kerrie.

Bovendien, waar praten we over? Het zijn exact dezelfde mensen die niet in staat zijn om armoede in eigen land op te lossen (denk aan onze waanzinnige Jetta Klijnsma), of de misdaad zelfs maar onder controle te houden. Dat zijn heel eenvoudige problemen vergeleken bij globale opwarming dan wel afkoeling.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/06/16 ... t-klimaat/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Het boerkaverbod

Geplaatst op 31 juli 2019

Afbeelding

Onze nationale clowns genieten van een welverdiende vakantie. Heel veel verantwoordelijkheid komt met heel veel vrije tijd, immers. Als ik me niet vergis, duurt het Kamerreces langer dan de grote vakantie van uw kinderen… En Nederland? Dat islamiseert zichzelf wel verder. Op dit moment is zelf-islamisering zo’n beetje ons grootste probleem. Een beetje ISIS-terrorist ligt lekker lui achterover op de bank en leest de koran. Meer hoeft hij niet te doen. De dhimmies doen het zelf beter.

Neem nu het komende boerkaverbod. Probeert u (niet doen!!!) eens over straat te lopen, gehuld in een bivakmuts of met een integraal helm op. Het zou me verbazen als u niet binnen 5 minuten door een agent wordt staande gehouden en zeer uitgebreid onderzocht. Gaat u waarschijnlijk 8 uur voorarrest kosten. Lijkt me overigens gewoon logisch. Maar als een dame zich hult in een boerka of niqab gaan alle progressieve registers open. Juist de mensen die niets liever doen dan gemakkelijke slachtoffers het christendom aan te vallen, buigen zich een slag in het rond om extreem fundamentalisme ter wille te zijn. En inderdaad, het zijn juist de mensen die absoluut niets van religie in het algemeen en het mohammedanisme in het bijzonder of andere culturen weten. Al zeggen ze zelf van wel. Ik hoor dat soort spruitjesexperts op klompen dagelijks onzin vertellen over andere culturen. Ik woon er midden in, maar zij weten alles beter.

Een van de grootste verschillen tussen christendom en mohammedanisme is de verplichting voor de gehele samenleving. Jazeker, in het verre verleden was Katholiek of Calvinist zijn zo ongeveer verplicht. Tot zo ver weten onze politiek correcten het. Alleen is dat echt erg lang geleden. De laatste twee, drie eeuwen is dat niet meer het geval, en het ziet er (gelukkig) niet naar uit dat die niet zo goede oude tijd weer terug komt. Niet met het Katholicisme of Calvinisme als leidende religie in ieder geval. Jazeker, het christendom is bepaald niet zonder zonden. Inquisitie, heksenvervolging, noem maar op. Alleen is dat eeuwen geleden. De laatste twee eeuwen is geloof vrijwillig geworden in de Westerse samenleving. U mag geloven wat u wilt, zolang u er anderen niet mee lastig valt. Dat is op dit moment zo’n beetje de leidraad. Zolang dat nog mag duren.

Al de bezwaren die politiek correcten tegen het christendom hebben, zijn rechtstreeks en tot op de dag van vandaag van toepassing op het mohammedanisme. Sterker nog, ze zijn er trots op ook. Mohammedanen zien het als een daad van verzet (tegen de ongelovigen) om kindhuwelijken en illegale huwelijken (enkel voor de moskee, niet voor de gemeente) te sluiten. Zaken waar wij van moeten braken (schapen slachten, klitten snijden), dat doen ze zonder gene en met trots. U zult niet de eerste zijn die opeens stromen bloed door de goot ziet stromen. Schapen slachten doe je gewoon op je balkon. Als dhimmies beginnen te zeuren, geef ze een grote bek. Meer verdienen ze niet.

Dat boerkaverbod gaat een wassen neus worden, maar kan zeer goed aanleiding zijn voor een grootschalige aanslag in ons eigen land. Mohammedanen vinden het niet zo leuk als een samenleving ze een strobreed in de weg legt. Onze politiek correcten mogen dan geloven dat ze zowel de kool als de geit sparen, maar mohammedanen zien dat heel anders. Boerka’s verbieden is het mohammedanisme verbieden. Dat is godslasterlijk, en moet met de dood bestraft worden. U kunt er gif op innemen dat er aanslagen gaan plaatsvinden, of het verbod gehandhaafd wordt of niet. Zolang de wetgever boerka’s verbiedt, zijn de mohammedanen dodelijk beledigd.

U moet goed begrijpen dat mohammedanen, ook hun wijfjes, boerka’s heel anders zien dan wij. De Joden waren niet zo vrolijk toen ze gele sterren kregen. Andersom, mohammedanen zijn er nou net apetrots op om met zoiets rond te kunnen sjouwen. Mohammedanen weten dondersgoed dat ze onderaan staan in de dhimmie Nederlandse samenleving. Aangezien we dhimmies zijn, interesseert dat ze totaal niets.

Wat ze wel willen, is laten zien dat ze beter zijn. Veel beter. Zij zijn Übermenschen. Wij zijn apen (als u christen bent), varkens (in het geval dat u joods bent) of microben (als u niet gelovig bent). Een mohammedaanse vrouw mag dan ongeletterd zijn, vrijwel geen Nederlands spreken, ze draagt een boerka, dus is ze stukken beter dan die hoer uit Argentinië waar de koning van de kazen mee getrouwd is. Natuurlijk weten ze dat ze met de nek aangekeken worden. Dat doen ze andersom ook. In de ogen van een boerkaniste bent U de minderwaardig persoon (aap, varken of microbe). Niet zij. Zij tonen dat ze gelijk zijn aan moeder Theresa – die natuurlijk ook maar een aap is. Het is voor hen een symbool van meerwaardigheid, niet van onderdrukking.

Het bontst van alles maakt het de Nederlandse Landwacht, onze ‘Nationale Politie’. Die zegt openlijk dat ze de wet gaat breken – dat zou zelfs voor onze landwachters toch een stap te ver moeten zijn – en, als parapluutje op het ijsje, ze gaan speciale halal verhoorkamers inrichten om het onze aangeklede vuilniszakken zo comfortabel mogelijk te maken. Aan de ene kant worden vreedzame protesten (Zwarte Piet) tot over het maximum toelaatbare vervolgd, aan de andere kant overtreden ze zelf de wet. Met handen en voeten.

Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Tijdens WO2 was de politie zo fout als het maar kon. Het kostte de politie dertig jaar om van die landverraders en die reputatie af te komen. En nu gaan ze wéér de fout in! Is het iets in de koffie op het bureau? Je moet van nature verrader zijn om in aanmerking te komen voor een baan daar?

Hoeveel partijen zijn er voor het boerkaverbod? Niet zo gek veel. Jazeker, er is een Kamermeerderheid. Maar enkel om die wet ‘voor de vaak’ te laten passeren. Zoiets als de € 1000,- van Rutte waar u nog steeds op wacht. Zo’n nietszeggend wetje dat niet gehandhaafd gaat worden, houdt de dhimmies kalm.

Er is maar één partij die er serieus wat aan wil doen, de PVV. En die staat buitenspel. Het Forum voor de Dhimmies (FvD) heeft haar nuttige werk gedaan. De PVV is effectief monddood. Dus hebben de twee nuttige idioten hun nut verloren, en dienen ze te verdwijnen. Die rel met de penningmeester is echt niet toevallig.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/07/31 ... rkaverbod/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Duidelijk! icon_thumbup.gif

We weten het. Maar lezen het graag op een makkelijk te begrijpen humoristisch sarcastisch aangename manier. Helaas is Numan daar uniek in. Hahaha! Hij wordt er ook niet voor betaald. Anders zouden we het niet gelezen hebben. De journalist met een een open vizier voor de werkelijkheid moet in dit linkse machtstijdperk met sympathie voor de islam - uit angst voor ontslag en geen werk - nog geboren worden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Kameraad Halsema, hartstikke bedankt!

Geplaatst op 16 augustus 2019

Afbeelding

Beste kameraad Halsema, ik weet het, dat woordje ‘kameraad’ hoort u liever niet meer. Het communisme is immers verdwenen, nietwaar? Jammer genoeg helaas niet. Dat weet u net zo goed als ik. Uw partij fuseerde met andere extreemlinkse partijen en doet net alsof ze ‘groen’ is. Net zo groen als een watermeloen. Groen van buiten, vuurrood van binnen. Vandaar toch dat kameraad Halsema. En ik wil u graag bedanken. Met twee dikke zoenen op beide wangen, als dat mag. Of is dat iets te #metoo? In dat geval, een ferme handdruk. Weliswaar met een handschoen aan, want ik wil absoluut niet met uw ‘ideologie’ besmet worden.

Waarom wil ik u bedanken? Nou, in de eerste plaats omdat u laat zien dat ouwe wijn nog steeds in oude zakken zit. Of dat verse coke op oude spiegeltjes ligt, om het wat dichter bij huis te houden. Niet vanwege uw zoontje die kattenkwaad heeft uitgehaald. Vertel eens, hoe voed je een zoon op zich netjes te gedragen als je zelf de halve dag met je neus boven een spiegel hangt?

Ik heb hetzelfde kattenkwaad uitgehaald, een jaar jonger en vrijwel hetzelfde. Wat kreeg ik? Nou, in de eerste plaats een pak slaag van mijn vader waar je U tegen kon zeggen. Ik kon 2 weken niet meer zitten. En ik moest voor de kinderrechter verschijnen. Net als die knul van u, straks. Niet met een peperdure advocaat die € 450,- (dat is toch eventjes Fl. 1022,-) per uur rekent. Daar moest mijn pa 2 weken voor werken. Nee, wij hadden een pro deo advocaat. Niet dat die veel hoefde te doen. Op de zitting vroeg de kinderrechter aan mijn advocaat of de ouders maatregelen getroffen hadden. Jazeker, zei mijn advocaat. De gedaagde kon 2 weken niet meer zitten. De rechter glimlachte, keek naar mijn vader, en zag dat die bij een volgende keer aan begraven zat te denken. En ik kreeg ‘in beslagneming en vernietiging van het wapen’ als straf. Ik denk dat de rechter goed door had dat zoiets niet nog een keer zou gebeuren. Dat klopte helemaal. Is nooit meer gebeurd. Ik denk dat uw zoontje zijn les inmiddels wel geleerd heeft. Maar u niet.

Kortom, was gewoon kattenkwaad van een tiener. Niks bijzonders. Komt bij de besten voor. Zelfs bij kameraad boerkameesters. Nee, ik wil u erg graag bedanken, omdat u precies doet wat u niet had moeten doen. Als het verhaal een dikke maand na de overtreding vet in het nieuws komt, dan is uw brief waarin u schrijft dat uw zoon geen speciale behandeling krijgt nogal hypocriet. Die kreeg hij namelijk wel. Maar hypocriet en Halsema, dat gaat prima samen. Nog spijt dat u die ouwe roetbak de deur uit moest doen? Ik denk het wel.

Enne, u liet de zaak overdragen aan het parket van Haarlem? Dat bepaalde u niet, maar de wet. U bent zeker niet de enige die een belangenverstrengelingsprobleem heeft. En een doofpot, want dat gaat het op zeker worden. Het zou veel simpeler zijn, en daar zou u heel wat punten mee scoren, als u had gezegd: mijn zoon heb ik zelf al bestraft, in afwachting van wat de rechter daar aan zal toevoegen. Een topadvocaat inhuren voor zo’n een simpel akkefietje? Dan ruik ik een pot. Een doofpot.

Op zich niks bijzonders. Alle regenten zouden dat ook doen. Als bijvoorbeeld Rob Jetten van D66 over 20 jaar geslachtsrijp is, zal hij het precies hetzelfde doen. En de bidlippen van het CDA, de SGP en de CU zouden nog veel verder gaan. Niet iets wat typisch GroenLinks is, met andere woorden.

Nee, wat u aan het doen bent, gaat veel verder. Ten eerste het mediacircus – waar u niet persoonlijk verantwoordelijk voor bent, maar het komt wel verdomd goed uit – dat boven op de huiskrant van de VVD springt. Die wordt nu scheef aangekeken, want de zonden van het kind raken de ouder tenslotte niet. Tenminste, als die ouder extreemlinks is. Eigen verantwoordelijkheid! Anders wel natuurlijk. Tja, de huiskrant van de VVD laat zo’n mooi schot voor open doel niet liggen. Hoge bomen vangen meestal veel salaris, en heel af toe wat wind. Vandaag is het wat winderig. Leer er mee te leven, muts.

Stel eens dat dit het zoontje van Wilders was geweest. Dan waren de rapen gaar. Het mediacircus en de politiek zouden niet rusten voor Wilders opgeknoopt was aan de hoogste boom. Met kameraad Halsema voorop. Maar kameraad Halsema is een hogepriesteres in de linkse kerk, en dan knijpen we graag een oogje of twee dicht. Waar Wilders of Baudet gedwongen zouden worden tot aftreden, wordt in uw geval de zaak niet op u verhaalt. Stel je voor!

Waar ik u echt dankbaar voor ben, is het perfecte voorbeeld waarom kinderen van 16 jaar geen stemrecht moeten krijgen. Da’s een van uw ideetjes, toch? GroenLinks wil graag nóg infantielere kiezers dan ze nu al heeft. Wat beter dan kinderen die net niet meer in Sinterklaas geloven?

Je kunt ze alles wijsmaken, als je het maar zwart-wit presenteert. De grootste leugens kun je met gemak als waarheden aan de man het kind krijgen. Zoals ‘socialisme werkt prima’, ‘het klimaat is de schuld van boze witte mensen’, en ‘we moeten alles eerlijk verdelen’. Presenteer enkel de feiten die jouw punt ondersteunen, kinderen vergeten meestal dat er ook andere kanten aan de zaak zitten. Dus wat links al doet vanaf de kleuterschool tot na de universiteit sinds de jaren-80. Vandaar dat jullie je concentreren op kinderen.

En dan komt de knullemans van kameraad Halsema. Opeens hoor je alle media kwetteren ‘het is nog maar een kind, wat verwacht je anders?´. Nou, over pak ‘m beet 3 tot 6 maanden is dat “kind” wel stemgerechtigd als het aan u ligt. Dan mag hij meedoen om GroenLinks heel groot te maken. Kinderen zijn nog niet volledig ontwikkeld – hetgeen helaas ook voor verdomd veel volwassenen geldt. Kinderen hebben een sterk rechtvaardigheidsgevoel, maar kunnen de consequenties daarvan (en hun eigen gedrag) niet goed inschatten. Uw zoontje is het perfecte voorbeeld.

Dus uw ideetje om kinderen te laten stemmen, dat kan voorlopig ook de doofpot in. Niet lang, want dat is een ware goudmijn voor GroenLinks. Dat kunnen jullie niet laten liggen. Maar voorlopig, zeker de komende verkiezingen, kun je er beter over zwijgen. Al denk ik dat jullie dat niet gaan doen, want de winst is gewoon te groot.

U sprak een paar dagen geleden over speciale maatregelen die u gaat treffen – wat, daar liet u zich niet over uit – om de geweldsgolf die in uw volkscommune raast te stoppen. Zo zo. En wat denkt een van de meest incompetente boerkameesters in ons land daar aan te gaan doen? Nog strengere wapenwetten? Dat is vrijwel onmogelijk. Dan kun je enkel botte botermesjes kopen op een wapenvergunning. De rest is al verboden.

Vertel eens, kameraad Halsema. Waarom is het zo eenvoudig vandaag de dag om in Amsterdam handgranaten, AK-47’s en RPG-7’s te kopen? Als je tenminste Arabisch spreekt, of een strafblad hebt ter dikte van Das Kapital. Heeft dat heel misschien iets met de (niet) handhaving van uw net zo incompetentie politie te maken?

Boze witte mannen preventief opsluiten in goelags? Ja, dat zou u heel graag willen doen. Maar dat kan (nog) niet. Nou wil het geval dat die geweldsgolf in uw volkscommune vrijwel geheel op conto gesteld kan worden van uw meest favoriete groep in de samenleving: islamistische criminelen. Om een bekende ‘Nederlandse’ te citeren over die nietszeggende uitspraak door Femke: “Dat was een beetje dom, hè schat?”

U gaat niets doen, want u kunt niets doen. Persoonlijk kunt u niets doen, omdat u niet in staat bent om een stad behoorlijk te besturen. En politiek niet, omdat speciale maatregelen die het geweld echt oplossen in uw politbureau niet bespreekbaar zijn. Zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat u inderdaad een min of meer werkbare maatregel weet te bedenken (wat dan wel?), dan stemt de rest van uw politbureau dat weg.

Weet u wat u wel gaat doen? Uw zoontje kostte wat kost (á € 450,- per uur) vrij laten pleiten. Want een zoon van de communistische elite 20 uur gemeenschapswerk te laten verrichten, dat wil geen enkele kameraad moeder, toch? Meer gaat hij echt niet krijgen. Hij valt nog onder het jeugdrecht, en zo ernstig was zijn vergrijp niet. Toch trekt u, kameraad moeder Femke, alles uit de kast om zelfs dat minimale te kunnen voorkomen.

Even zo goed, hartstikke bedankt. Nu weet heel Nederland waarom kinderen van 16 stemrecht verlenen zo’n ontzettend dom idee is.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/08/16 ... e-bedankt/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Linkse leugens ontmaskerd – feminisme

Geplaatst op 18 augustus 2019

Afbeelding

Progressief Nederland hangt van leugens aan elkaar. Een van de grootse leugens is dat fascisme rechts zou zijn. Fascisme is een directe broer van socialisme. Vandaar nationaal socialisme. Daarover meer in een ander artikel. Vandaag ga ik kijken naar feminisme. En wat daarin gewoon niet waar is.

Mannen verdienen meer dan vrouwen

Complete onzin. In Nederland en in elk westers land is het bij wet verboden om vrouwen minder te betalen voor hetzelfde werk. In het zeer onwaarschijnlijke geval dat u als vrouw minder betaald krijgt, even naar de rechter stappen. Die geeft u direct gelijk, en zal uw werkgever veroordelen tot een hoge boete plus compensatie. Heeft u de laatste 40 jaar over zo’n rechtszaak gehoord? Nee? Dat komt omdat geen enkele werkgever vrouwen onderbetaalt Het is dus een fabeltje. Hoe komt dat fabeltje in de wereld? Door, wat links vrijwel overal doet, zeer selectief te kijken. En de rest te negeren.

Er zijn een paar, niet veel, mannen (en nog minder vrouwen) die ontzettend carrière gedreven zijn. Die werken keihard, veel meer dan 10 uur per dag, en dat 7 dagen per week. Ze offeren alles en iedereen op voor hun carrière. Vaak zijn dat topadvocaten, freelancers of directeuren van grote bedrijven. Ze verdienen niet geheel ten onrechte een vermogen. Hun bonus interesseert ze qua geld niet eens veel. Zolang die maar groter is dan die van hun collega’s! En net zo vaak raken ze in een scheiding, waarbij ze hun vrouw en kinderen opgeven. Verreweg de meeste vrouwen – en laten we eerlijk zijn en blijven: ook de meeste mannen – is het dat niet waard.

Veel vrouwen willen zoiets gewoonweg niet. Die zeggen rond hun 30ste: ik wil een man en ik wil kinderen. Dat kan, zonder enig probleem. Maar later terug, daar moet je, mannen èn vrouwen dus, wel een prijs voor betalen. In de meeste serieuze beroepen moet je dan vrijwel overnieuw beginnen. Een IT´er die er 5 jaar uit is, komt binnen als een nieuwe medewerker zonder ervaring. Een arts, die 5 jaar geen praktijk heeft uitgeoefend, moet een volledige herhalingscursus doen. Dat is echt niet twee weekjes in de boeken. Een topmanager, die 5 jaar iets anders heeft gedaan, wordt zelden weer topmanager.

Maakt niet uit of je man of vrouw bent. Waarom? Omdat er meer dan genoeg andere vrouwen en mannen zijn die jouw functie opvulden bij je vertrek, of daarvoor eerder in aanmerking komen. Zij hebben in de 5 jaar dat jij weg bent namelijk ervaring opgedaan. Jij niet. Leuk dat je als vrouw hebt leren programmeren in DOS. Maar dat gebruiken we nu niet meer. In de tijd dat jij weg was, zijn wij, de samenleving, overgestapt op andere talen. DOS staat nu in het museum, naast de dodo.

Ander puntje is dat vrouwen meestal zoeken naar een man die qua leeftijd, salaris en positie tenminste gelijk en liever iets boven haar staat. Vraag maar aan een spiegoloog. Dus waarom zou een succesvolle advocate, die met een succesvollere dokter is getrouwd, willen doorgaan met een werkweek van 80 uur in een super stressgevoelige baan? Echt niet voor het geld. Zo’n dame kan beter aan een chihuahua beginnen dan aan kinderen. En in plaats van een man een soort van brommende zaklantaarn op batterijen.

We leven in een patriarchaat
Je moet heel erg links zijn om dat te geloven. Helaas zijn veel te veel mensen heel erg links. Je kunt met veel meer argumenten stellen dat we in een matriarchaat leven. “Bij gelijke geschiktheid geven wij de voorkeur aan een vrouw.” U heeft dat zinnetje vast wel een paar keer gezien. Dat simpele zinnetje ontkracht vrijwel elk patriarchaal argument wat je maar kan bedenken. Vooral als je weet dat andersom “bij gelijke geschiktheid geven wij de voorkeur aan een man” zelfs wettelijk strafbaar is. Oh, voor ik het vergeet. Vrouwen krijgen vrijwel altijd zonder veel uitzonderingen de voogdij over hun kinderen. Vaders bij zeer hoge uitzondering. Je moet heel veel bewijs van het tegendeel overleggen, en dan nog kan de vader voogdij nagenoeg altijd vergeten. Ja, dat is echt zéér patriarchaal.

Mannen en vrouwen zijn gelijk
Persoonlijk heb ik veel ervaring met mannen, en bijna geen met vrouwen. Maar zelfs ik weet dat vrouwen heel anders zijn. Vrouwen hebben een XX chromosoom, en mannen een XY chromosoom. Wij mannen hebben ook een fluitje, en vrouwen een brievenbus. Dat is biologisch. Mentaal zijn er ook veel verschillen. Probeer maar eens te debatteren tussen een team van mannen en een met vrouwen. Mannen en vrouwen moeten gelijk behandeld worden als ze hetzelfde werk doen, en zelfs dat kan grote problemen geven. Een man kun je complimenteren door hem op de schouder te kloppen en zeggen: goed gedaan, jochie! Doe je hetzelfde bij een vrouw – een feministe – dan heb je een proces wegens ongewenste intimiteiten aan je broek.

Er moeten quota voor vrouwen komen
Valt het u ook op dat het dan altijd om beroepen gaat die goed betalen, veel macht geven of comfortabele werkomstandigheden hebben? De meeste metselaars, stratenmakers en straatvegers zijn mannen. De meeste gedetineerden en daklozen zijn ook mannen. Veel meer mannen dan vrouwen plegen zelfmoord. Ik heb nog nooit of te nimmer een feministe horen eisen dat zij daar ook gelijke rechten willen. Het onderwijs is in de laatste 40 jaar vrijwel geheel overgenomen door vrouwen. Een mannelijke leraar of onderwijzer is tegenwoordig een hoge uitzondering. Hé, waarom hoor ik feministen daar nooit over? Ze zijn toch voor gelijke rechten? Als het onderwijs vrijwel geheel bemand werd door mannen, dan klommen ze gelijk op hun bezemstelen!

Boerka’s zijn een religieus symbool en een vrouwenrecht
Het lekkerste bewaar ik voor het laatst. Modern feminisme en mohammedanisme gaan hand in hand. Het is alsof ik Joden enthousiast lid zie worden van de NSDAP en smeken om treinkaartjes naar Auschwitz. Die gestreepte trainingspakken die je bij aankomst krijgt, zijn heel modieus en zeer sportief! Een boerka is na klitten snijden – waar je feministen ook nooit over hoort – het meest misogyne wat ik me kan voorstellen. Iemand die zwijgt over klitten snijden en boerka’s accepteert, heeft zichzelf als zijnde zwaar geestelijk gestoord gediskwalificeerd.

Kortweg samengevat: feminisme vroeger was een terechte strijd. En … die strijd is gestreden. Vrouwen hebben nu exact dezelfde rechten als mannen. Ze worden gelijk betaald. In de meeste gevallen is de achterstand, zo die er al is, zelf gekozen. Feministen zijn nogal selectief. Ze willen absoluut niet dat een man voor hen een deur openhoudt. Dat vinden ze vernederend. Maar dezelfde man die ze de huid vol scholden, omdat hij een deur openhield, mag wel het etentje en de bioscoop betalen. Want dat schijnt op de een of andere manier een mannelijke verplichting te zijn. Dat selectivisme noemen we ‘langs het buffet wandelen’. Je pakt wat je lekker vindt, en wat je niet aanstaat laat je liggen.

Modern feminisme nu is een van de meer extreme vormen van anarchisme geworden, het levensgevaarlijk krankzinnige broertje van socialisme. Net als vrijwel alle andere sociale wetenschappen is ‘vrouwenwetenschap’ een pseudowetenschap. Vrijwel gelijk aan theologie, homeopathie en astrologie. De ‘vaststaande feiten’ waarmee pseudo-wetenschappers aan komen lopen, zijn dat zelden. Een wetenschappelijke studie van een “vrouwenwetenschapper” heeft evenveel waarde als een wetenschapper die zegt dat de aarde plat is. Dat er veel ‘peer reviewed studies’ zijn verricht, is de boel gewoon belazeren.

Stel dat homeopaten medische faculteiten overnemen. Keurig netjes volgens de regels. Opeens komen er van alle kanten wetenschappelijke verhandelingen die ‘bewijzen’ dat gedistilleerd water alles kan genezen. Want dat is namelijk wat homeopathie beweert. Hoe sterker de verdunning, hoe krachtiger het werkt. Natuurlijk niet. Het bewijst enkel dat de medische faculteiten dan minder waard zijn dan een EHBO- opleiding. Een vrouwenwetenschapper is iemand die gepromoveerd is in links extremisme. Wetenschap is voor links niet een middel om meer te weten te komen, maar een stuk gereedschap om mee te kunnen indoctrineren.

Het moderne feminisme doet wat links overal doet: groepen tegen elkaar opzetten. In dit geval vrouwen tegen mannen. Niet zo gek lang geleden was dat ondenkbaar. Waarom? Omdat je elkaar hard nodig had om in leven te blijven! Dat was niet de ouwe oertijd, maar tot na WO2. Vader deed het werk, en bracht het inkomen in. Moeder runde het huis en de kinderen. Beiden hadden daar een voltijds baan aan, en in veel gevallen was schraalhans keukenmeester. Dat veranderde pas na de jaren 60. Pa had absoluut geen tijd om mee te helpen in de huishouding, al zou hij het willen. En andersom, het huishouden en de kinderen waren meer dan genoeg om moeder van de straat te houden. Pas toen we de gasbel bij Slochteren gevonden hadden, kwam daar verandering in.

We zijn nu een paar generaties verder, en ‘men’ is dat zo ongeveer vergeten. We vergeten heel veel, en heel snel. Er is al een generatie die niet beter weet dat het Internet er altijd is geweest. Ze kunnen zich niet voorstellen hoe je kunt leven zonder. Diezelfde generatie heeft moeite om met een telefoon met kiesschijf te bellen, of met een typemachine te werken. Meer mensen hebben moeite om zonder vaatwasmachine en magnetron in de keuken te staan. En dat zijn nogal nieuwe luxes, net als het Internet. Een zwart-wit tv is voor zover ik weet niet meer te koop.

Sinds 1970 is de samenleving enorm veranderd, grotendeels in uw voordeel. Zelfs arme mensen vandaag leven meestal met meer comfort dan middenklassers in de jaren 50. Toen was een auto voor vele middenklassers een droom. Vandaag de dag hebben veel uitkeringsgerechtigden een auto.

Dat is iets waar links nooit over praat, want dan begint u te begrijpen dat hun strijd eigenlijk gestreden is. En dat moeten we met z’n allen natuurlijk niet willen. Vandaar dat historisch gezien de rijkste vrouwen in de wereldgeschiedenis klagen dat ze gediscrimineerd en achtergesteld worden.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/08/18 ... feminisme/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Linkse leugens ontmaskerd – fascisme is óók socialisme

Geplaatst op 25 augustus 2019

Afbeelding

Er is een olifant in de kamer die niemand wil zien. Die olifant is het donkere geheim van het socialisme: dat fascisme en nationaalsocialisme vormen zijn van socialisme. Niet van extreemrechts, integendeel. Het is extreemlinks. Dat heeft links altijd veel pijn gedaan. Exact gelijk katholieken of meer algemeen christenen zich schamen voor de katholiek Adolf Hitler. Was Hitler katholiek? Wis en waarachtig. Hij heeft zich nooit laten uitschrijven en had de volle steun van het Vaticaan. De pauselijke nuntius in Berlijn bracht persoonlijk op 20 april 1945 (!) de felicitaties van de (schijn)heilige vader in Rome. Dat doettie normaal gesproken beslist niet voor atheïsten. Op 20 april was het Derde Rijk vrijwel van de kaart geveegd, dus hij had het rustig achterwege kunnen laten. Dat doen we met de Oostenrijkse korporaal. Laten we eens kijken hoe het met die olifant zit.

Wie heeft het communisme bedacht? Dat was Karl Marx. Dat weet iedereen. Wat minder mensen weten, is dat communisme zich vrij snel splitste in drie stromingen. De communistische lijn, met varianten daarop, die wilden middels revolutie een klasseloze maatschappij waarin de dictatuur van het proletariaat regeert. De socialistische lijn, die wilden middels evolutie een klasseloze maatschappij waarin de dictatuur van het proletariaat regeert. U ziet, bijna hetzelfde. Het einddoel is gelijk. Hoe dat te bereiken, daarover verschilden ze van mening. Communisten wilden dat met revolutie doen, en socialisten via de stembus, dus evolutie. Maar uiteindelijk, ongeacht alle sussende fraaie woorden, is het doel van het socialisme hetzelfde. Namelijk een dictatuur van het wereldproletariaat. Over die dictatuur praten ze liever niet meer. Dat is uit de mode, het verkoopt niet meer. De derde stroming was de meest krankzinnige en gevaarlijkste vorm, het anarchisme.

Dat anarchisme is krankzinnig om twee redenen. Die willen net zo goed een klasseloze maatschappij waarin het proletariaat... niet regeert, want anarchisten hebben iets tegen elke regering. Burgers moeten zichzelf regeren. Om dat te bereiken pleegden ze heel wat moorden om een wereldrevolutie op gang te brengen. Keizerin Elisabeth (Sissy, die van de films), de vrouw van de op een na laatste Oostenrijkse keizer, Franz Joseph, werd door een anarchist doodgestoken. president McKinley werd door een anarchist vermoord. De Eerste Wereldoorlog werd veroorzaakt omdat Gavrilo Prinzip, een anarchist, de troonopvolger van Franz Ferdinand doodschoot. De Franse president Carnot werd ook door een anarchist vermoord. En velen anderen. Rond 1900 waren de anarchisten bijna net zo gevreesd als ISIS vandaag de dag.

Het anarchisme is springlevend, maar functioneert in de schaduw. Ze noemen zichzelf zelden anarchisten. Antifa is niets anders dan een anarchistische terreurgroep. Het nu populaire politiek correct denken is een variant van het anarchisme. Modern feminisme is een variant van het anarchisme. Hun aanhangers weten het zelf nauwelijks; niet dat ze zich er voor zouden schamen. In het onwaarschijnlijke geval dat een groot verdienende ‘progressieve’ tv-presentator gedwongen zou worden om kleur te bekennen, dan zou hij verbaasd zijn dat hij eigenlijk een anarchist is, maar verder niets. Zich er voor schamen? Waarom? Logica bestaat niet binnen het anarchisme, en dat is op zich nogal logisch. Een zichzelf regerende samenleving van gemeenschappen, groepen en steden bestaat niet, heeft niet bestaan en kan niet bestaan. Een staatshoofd vermoorden en “simsalabim” de revolutie breekt uit? In je bovenkamer! En nergens anders. Dus een anarchist houdt zichzelf voor het lapje, en zoiets wil niemand openlijk erkennen.

Dan komen we nu uit bij de olifant. Het socialisme heeft zich ook gesplitst in verschillende stromingen. De meesten varianten zijn internationaal. Maar een andere variant is... nationaalsocialisme. Een Italiaanse socialist, Alceste De Ambris, moest niets hebben van dat ‘internationale’. Hij was Italiaan! Italiaanse arbeiders moesten solidair zijn met Italiaanse proletariërs, de rest van de wereld zoekt het zelf maar uit. Benito Mussolini begon ook als (internationaal) socialist. Hij kwam tot dezelfde conclusie als Alceste en werd fascist. Dus van inter- een nationaal socialist. Hitler min of meer ook. Enkel Francisco Franco, een falangist, was dat niet. Zijn nationalisme hield op bij de grenzen van Spanje. Waarschijnlijk daarom regeerde hij tot midden jaren-70 zonder veel problemen.

Gaan we even kijken hoe geleerden fascisme definiëren. Fascisme heerst waar de staat eigenaar of beheerder is van alle productiemiddelen. Wat dacht je wat? Dat is precies dezelfde definitie waar het communisme en socialisme aan voldoen. Een communistische samenleving is ook eigenaar van alle productiemiddelen. In een (internationale) socialistische samenleving iets minder, maar daar wordt aan gewerkt. Uiteindelijk moet en zal de staat eigenaar worden van alle productiemiddelen. Een kenmerk daarvan is de socialistische voorkeur om de staat alles te laten doen en regelen – voor uw eigen bestwil, begrijpt u wel. Ook opvoeding, dus niet gek opkijken als de staat crèches en kinderopvang moet regelen en betalen.

Noch Mussolini noch Hitler hebben ooit gezegd iets anders dan socialist te zijn. Nationaal socialist, wel te verstaan. Hoe dat ingekleurd werd, daarin verschilden ze van mening. Hitler deed er wat rassenleer bij, Mussolini spaghetti en een snuifje oregano. In beide gevallen – net als in andere socialistische staten – werd de staat eigenaar van alle productiemiddelen. Als je lid was van een vakbond? Dan was je bij deze lid van de Fascistische of Nationaal Socialistische vakbond. Tenzij je liever een modieus streepjespak wilde dragen, dat kon ook.

Begrijp me niet verkeerd. Ik ben geen fan van Franco. Hij was een dictator, en dat is altijd verkeerd. Even zo goed wist hij wat zijn grenzen waren. Mussolini niet. Wat u waarschijnlijk niet weet, is dat Mussolini een legioen zwarthemden stuurde naar Spanje om Franco te steunen. Dat legioen was het lachertje van de Spaanse burgeroorlog. Het enige waarin het uitblonk was verliezen, terugtrekken en overgeven. Italië was een agrarische maatschappij, net als Spanje. Franco wist dat Spanje failliet was (Italië bijna ook) en zich absoluut geen nieuwe oorlog kon veroorloven. Hitler kon bijzonder charmant zijn, maar dat was vergeefse moeite bij Franco. Hitler zei over zijn ontmoeting met Franco dat hij liever een kies liet trekken dan nog een keer te moeten onderhandelen met Franco. Belangrijk in deze is dat Franco een ‘gewone’ dictator was, en geen socialistische. De staat was niet eigenaar van alle productie middelen.

Nu vraagt u zich natuurlijk af waarom links altijd de mond vol heeft over fascisme en nazisme, maar nooit of te nimmer spreekt over nationaalsocialisme. Dat is niet toevallig. Al in de jaren ‘30 waren de socialisten, de internationale variant, nogal beschaamd over de nationale variant. Dat lag en ligt te dichtbij. Stalin zelf en alle andere internationale socialisten weigeren te spreken over nationaalsocialisme. Ze spreken consequent over fascisten of over nazi’s, maar nooit over nationaalsocialisten. Het is een taboe om dat te doen. Geen enkele zichzelf respecterende (internationale) socialist zal het woord nationaalsocialisme gebruiken, tenzij dat compleet onvermijdelijk is. En dan nog zo min mogelijk.

Dat zegt verder helemaal niets. GroenLinks is gewoon de communistische partij, met dezelfde ideologie en exact dezelfde partijstructuur. De brochures zijn veranderd. Ze vechten nu voor het milieu en de Mercedes Roetbak van kameraad Femke. Democratie bestaat niet binnen GroenLinks en net zo min binnen de Socialistische Partij, die nog steeds de lijn van Mao volgt. Jezelf vandaag Maoïstische of Communistische Partij noemen, is vragen om moeilijkheden. Vandaar de cosmetische veranderingen en het dogma dat nationaalsocialisme geen socialisme is.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/08/25 ... ocialisme/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Ariel »

Ik vind dit een ingewikkeld artikel van Numan. Leest niet lekker weg.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Ali Yas »

Maar het is wel goed dat hij deze kwestie weer eens aankaart. Dat kan voorlopig niet vaak genoeg worden gedaan.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Numan schreef: Dat anarchisme is krankzinnig om twee redenen. Die willen net zo goed een klasseloze maatschappij waarin het proletariaat... niet regeert, want anarchisten hebben iets tegen elke regering. Burgers moeten zichzelf regeren. Om dat te bereiken pleegden ze heel wat moorden om een wereldrevolutie op gang te brengen. Keizerin Elisabeth (Sissy, die van de films), de vrouw van de op een na laatste Oostenrijkse keizer, Franz Joseph, werd door een anarchist doodgestoken. president McKinley werd door een anarchist vermoord. De Eerste Wereldoorlog werd veroorzaakt omdat Gavrilo Prinzip, een anarchist, de troonopvolger van Franz Ferdinand doodschoot. De Franse president Carnot werd ook door een anarchist vermoord. En velen anderen. Rond 1900 waren de anarchisten bijna net zo gevreesd als ISIS vandaag de dag.
Het is duidelijk dat Numan wat tegen anarchisten heeft. En tegen mij natuurlijk. Want ik vind mezelf ook anarchist. Dit in tegenstelling tot Gavrilo Prinzip, de Servische moslim die de troonopvolger van Franz Ferdinand doodschoot en beslist geen anarchist was. Hij was nationalist en dat is niet hetzelfde als anarchist. Het is duidelijk dat Numan niet weet wat anarchisme inhoudt. Anarchisten accepteren alleen een regering waar ze niets op tegen hebben. Als we de redenering van Numan volgen is ook de moordenaar van John F. Kennedy een anarchist. Helaas is de moordenaar onbekend en heeft dus nooit kunnen bekennen. Wel Sirhan Sirhan, de Palestijnse moordenaar van Robert Kennedy. Hij bekende niet dat hij anarchist is. Bij zijn arrestatie op de vraag waarom hij Kennedy vermoord had, zei Sirhan:
Sirhan schreef: "Ik kan het niet uitleggen. Ik deed het voor mijn land!"
Dus net zo gemotiveerd als Gavrilo Prinzip die ook een moord voor zijn land pleegde.
NRC schreef:Gavrilo Princip: belezen jongen die droomde van heldendom
Anarchistisch theatercollectief De Warme Winkel debuteert op het Holland Festival. Voor hun voorstelling doken de makers in het levensverhaal van Gavrilo Princip, de moordenaar van Franz Ferdinand in 1914. „In zijn optreden schuilt een soort nobelheid.”
BRON: NRC 22 mei 2014
Gaat het hier om een Theatercollectief dat uitsluitend uit moordenaars bestaat? [icon_lol.gif]
Numan schreef:Burgers moeten zichzelf regeren.

Moeten? Is dat wat anarchisten willen? Het probleem in een democratie is dat niet het volk de leiders bepaalt, maar een kongsi van handjeklappers in de politiek. Het volk mag alleen zijn stem uitbrengen op een partij en een aangewezen persoon op de lijst van die partij; dat is een soort lootjestrekkerij, en meer niet. Een anarchist accepteert geen macht die van bovenop is opgelegd en dat is wat er gebeurt in een democratie. De meeste mensen zijn niet in staat om een definitie te geven van wat democratie werkelijk betekent. Laat staan wat anarchisme inhoudt. Dus Numan mag zijn huiswerk overdoen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door xplosive »

Hans v d Mortel sr schreef:Een anarchist accepteert geen macht die van bovenop is opgelegd en dat is wat er gebeurt in een democratie. De meeste mensen zijn niet in staat om een definitie te geven van wat democratie werkelijk betekent. Laat staan wat anarchisme inhoudt. Dus Numan mag zijn huiswerk overdoen.
Inderdaad. Wat anarchisme betreft zeker.

De praktijk leert dat er altijd kliekjes zijn die aan machtsvorming doen en daarmee proberen anderen onder druk te zetten en te manipuleren. Hoe stel je je als anarchist daartegen geweldloos en effectief teweer? Dat is een grote vraag. Zeker met mensen die behoren tot de overgrote meerderheid en die bepaalde zaken minder goed in de gaten hebben (de zogenaamde domme massa).

Sommigen zeggen het aldus :

Afbeelding

Waneer je bijvoorbeeld met macht (en geweld) je zin wilt doordrijven.

De redenering van H. Numan is wat kinderlijk en kort door de bocht. Ongeveer in de trant van : Volkert van der Graaf was een veganist en die schoot Pim Fortuyn dood, dus zijn alle veganisten en ook het veganisme fout.

Wat wél klopt is dat zich anarchistisch noemende stromingen er onfrisse en onanarchistische ideeën op na hielden en houden. En dat die stromingen kwaad deden en doen, dat klopt ook!
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Het Forum is nu het bokje

Geplaatst op 30 augustus 2019

Afbeelding

Ik ben zelf geen voorstander van het Forum voor Democratie, maar zoveel zinnen zoveel smaken. Er zijn partijen waar ik het veel minder mee eens ben. Als u mijn stukjes leest, weet u waarschijnlijk wel dat ik niet snel op het CDA of de SGP zou stemmen. In een ideale wereld vullen de PVV en het Forum voor Democratie elkaar prima aan. De PVV is wat de VVD nooit geweest is en nooit wil worden: een volkspartij voor democratie. Het FvD is een prima opvolger voor wat de VVD ooit was, een partij voor middenklassers en middenstanders. De PVV is voor mensen die op de kleintjes moeten letten, en het FvD voor mensen met een modaal of iets beter inkomen. Een prima combinatie. Helaas, we leven niet in een ideale wereld.

Er zijn een hoop mensen die hun carrière gebouwd hebben op list en bedrog. Ik kijk naar linkse partijen, zoals de PvdA, het CDA, de VVD en uiteraard de partij die daarin het grote voorbeeld geeft, de 66 dhimmies onder leiding van nu Rob(ot) Jetten. Is Nederland corrupt? Nederland niet, maar bij voorbeeld Alexander Pechtold wis en waarachtig wel. Hij verkocht zijn ziel voor een flatje met uitzicht op zee en een abortus. Dat soort mensen zit bepaald niet te wachten op verandering. Ze hebben de macht en maken daar graag gebruik van. U dacht toch hoop ik niet dat ze dat zonder slag of stoot opgeven, enkel omdat er verkiezingen zijn geweest?

Nederland is sinds 1968 enorm opgeschoven naar links. De hippies en provo’s van toen zijn de zeer comfortabel gepensioneerde elites van nu. Ze hebben waar mogelijk hun ideeën geïntroduceerd en gepromoot. Mensen met gelijke meningen bevorderd. Mensen die hun mening niet deelden zo veel mogelijk gekort. Geen comfortabele promoties voor conservatieve mensen onder progressieve leiding! De generatie die het stokje van ze overnam zit inmiddels af te tellen naar een prachtig pensioen. Na hen de zondvloed. Wederom bevorderen die mensen die ‘gut’ denken, ontslaan waar mogelijk ‘nazi’s en vrouwenhaters’. Zo is het de laatste VIJFTIG jaar gegaan. Een halve eeuw socialisme veeg je niet weg met een, niet met twee, heel misschien met drie verkiezingen.

De eerste kink in de kabel was de opkomst van Pim Fortuyn. De elite schrok echt, anders had ze hem niet laten vermoorden. Pim zei wat iedereen dacht. Hij verwoordde het perfect. Iemand die als de dood was voor Fortuyn heeft zelfs haar paard vernoemd naar zijn moordenaar. Politieke moorden worden niet zo gek vaak gepleegd in Nederland. Meestal is dat nergens nodig voor. Was Pim in leven gebleven, dan was hij op zeker premier geworden. Maar voor hoe lang? Zijn partijleden vochten elkaar de tent uit, en het nieuwe kabinet was een van de kortste ooit. We zullen het nooit weten, maar de kans is heel groot dat het kabinet Fortuyn bijna net zo snel haar ontslag had moeten aanbieden.

Zo. Van die verveel zijn we af, dacht iemand in het Haagse Bos de elite. Toen kwam de tweede kink in de kabel: Geert Wilders. Alles werd uit de kast getrokken. Niets werkte. Wilders spreekt zich aanzienlijk directer uit dan Fortuyn. De gebruikelijke beschuldigingen dat hij een fascist is glijden langs hem af. Het lijkt wel of zijn kapper hem föhnt met teflon. Na 12 jaar hard vechten zag het er eindelijk naar uit dat Wilders goede kans had om premier te worden.

En toen kwam er geen olifant met een lange snuit, maar Maurice de Hond met een rode kont. Die poetste alle zeteltjes weg. Niet allemaal tegelijk, dat zou iets te veel opvallen. Vanaf het moment dat de PVV op 42 zetels gepeild werd, vond de elite het genoeg. Maurice poetste die snel naar beneden. Mij viel het op. Wilders peutert in z’n neus – 5 zetels weg. Rutte moet een minister en een staatssecretaris overboord gooien – 1 zetel weg. Dat is nogal merkwaardig, op z’n zachtst gezegd.

Wat u waarschijnlijk weet, maar zich niet echt realiseert, is dat er altijd meer dan genoeg gegadigden zijn die graag de politiek in willen. Om wat voor reden dan ook. Baudet was zeker niet eerste, niet de enige en ook niet de laatste. Wat zou de elite normaal gesproken doen als er een ‘extreem rechtse misogyne fascist’ de Kamer in wil? Beetje treiteren. Vuil spuiten. Onderuit halen in tv-debatten, als de nieuweling zo dom is daar in te trappen. Lastig doen bij het indienen van de benodigde papieren. Dat soort trucjes.

Dat is niet gebeurd bij het aantreden van Baudet. Zeker niet in de mate waarin je het zou verwachten. Integendeel, hij kreeg alle hulp waar nodig. Werd netjes (voor iemand die een extreemrechtse misogyne fascist is) behandeld door de media. Waarom? Baudets partij was héél handig om de PVV te kortwieken. Een waar geschenk uit de hemel.

Dat doel is nu bereikt. De PVV is gekortwiekt. Verder is het Forum voor Democratie niet nodig, ongewenst zelfs. Stel je voor dat de PVV en het FvD intensief gaan samenwerken, zoals alle linkse partijen dat altijd doen. Dat moeten we met z’n allen natuurlijk niet willen! Baudet omleggen gaat wat ver.

Dus doen ze het indirect. Er is altijd wel iemand in een partij die zich gepasseerd voelt, het beter weet, iets aan het licht wil brengen – noem maar op. Bij de PVV probeerde men het met Hero Brinkman. En binnen het FvD vond men Henk Otten. Eerst werd er een klimaat van onvrede over de partij in het algemeen gecreëerd. Baudet werd, niet geheel ten onrechte maar wel zwaar overtrokken, afgeschilderd als een elitair persoon. Vervolgens waren er een paar extreem linkse heksen, van het type waar een blinde ruin nog niet overheen wil, gaarne bereid Baudet als extreem vrouwonvriendelijk af te schilderen. Nog steeds niet genoeg. Toen kwam Henk Otten in beeld. Otten krijgt alle gelegenheid om alle beetjes vuil die hij heeft te spuien. Blijft daar wat van hangen? Weten we niet. Het is nog te vroeg om dat te zeggen. Wat ik wel kan zeggen, is dat het absoluut niet toevallig is dat zoiets net nu gebeurt.

Hoeveel leden heeft de PVV? Een, namelijk Geert Wilders zelf. “Dus” is Geert een dictator, gilt extreem links. Nou nee. De man is gewoon slim. Er is een hele simpele truck die links heel graag gebruikt om partijen, organisaties en stichtingen over te nemen. Gewoon naar de algemene ledenvergadering gaan met genoeg kameraden en het bestuur overnemen. Mohammedanen doen dat nu ook. Hoe smaakt die sigaar uit eigen doos, PvdA? Stel, je hebt een partijafdeling of stichting met, laten we zeggen, 2.000 leden. Algemene ledenvergaderingen worden zelden druk bezocht. Dus als er 100 leden verschijnen, is het veel. Als jij met een clubje van 30-40 man verschijnt en het bestuur wegstemt, is dat in de meeste gevallen voldoende. Zelfs als je onverhoopt het bestuur niet kunt wippen, kun je in ieder geval vervelende moties wegstemmen, of in de juiste richting brengen. Ik heb het zelf meegemaakt in een vereniging met 1.000 leden. 7, laten we maar zeggen ‘andersdenkenden’, namen het bestuur over op de algemene ledenvergadering. Iedereen zag het, de meesten waren er niet blij mee, en... niemand deed wat.

Dat is een van redenen waarom de PVV op dit moment stabiel is. Links is niet in staat om Geert weg te stemmen, want er is geen algemene ledenvergadering. Vandaar dat het furieus is. Maak je geen zorgen FvD´ers, het laatste wat ik wil doen is zeggen hoe jullie het moeten doen. Enkel dat links, en onze elite, nu genoeg van jullie hebben en stappen ondernemen om dat hard te maken. Wat mij opvalt, is het verschil tussen wat het FvD zegt en wat het doet. Het FvD zegt dat het een soort van Wilders-light boodschap heeft. Ongeveer hetzelfde, en wat netter verwoord. Dat is wat Baudet en Hiddema zeggen. Wat ze doen is compleet het tegenovergestelde. Namelijk tegen vrijwel alle voorstellen van de PVV stemmen, en bijna altijd met de coalitie meestemmen.

Ik begrijp het prima. Baudet en Hiddema doen hun uiterste best om zich bij de elite in te likken. Maar dat werkt niet. Waarom? Nederland is nu zo progressief geworden dat elke vorm van kritiek, hoe gering dan ook, als extreemrechts wordt weggezet. De boodschap van Wilders verwateren en verzachten is, in de ogen van de progressieve elite, nog steeds de boodschap van Wilders. In hun optiek is het FvD net zo extreem. En dus net zo gehaat. Met het kabinet meestemmen gaat niet werken. De opening op rechts die Baudet destijds zag was geen opening, maar meer een valstrik.

Dat zeggen en doen beleid gaat op zeker kiezers kosten. Het is namelijk nogal hypocriet om te zeggen dat je tegen onbeperkte immigratie bent, en toch mee stemt met het kabinet om die onbeperkte immigratie mogelijk te maken en uit te breiden. Met dit de kool en de geit sparen houden jullie jezelf voor het lapje en krijgt iedereen een hekel aan het FvD.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/08/30 ... het-bokje/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef: Wat wél klopt is dat zich anarchistisch noemende stromingen er onfrisse en onanarchistische ideeën op na hielden en houden. En dat die stromingen kwaad deden en doen, dat klopt ook!
Hahaha! Maar natuurlijk. Logisch.

Ik probeer zo min mogelijk eigenwijs te zijn door vooral naar anderen - niet op te kijken - maar van te leren. Ik ben dus 100% geen moslim.
Zwart vierkant is het beroemdste en meest kenmerkende, suprematistische, schilderij van de Russische avant-gardistische schilder Kazimir Malevitsj.
JA! Je leest het goed! Het beroemdste schilderij.
Door Fanny Kuitenbrouwer

Toen Malevitsj het schilderij Zwart Vierkant in december 1915 in St. Petersburg op de tentoonstelling 0.10 presenteerde, zag hij het niet als een abstract schilderij. Hij begeleidde zijn werken in deze laatste futuristische tentoonstelling met een manifest, waarin hij voor het eerst zijn schilderstijl de term suprematisme meegeeft. In Van Cubisme en Futurisme naar Suprematisme. Het nieuwe Realisme in de schilderkunst legt hij uit dat zijn nieuwe schilderstijl een nieuwe vorm van het realisme is.
Malevitsj freubelde niet alleen met het Zwarte Vierkant (mijn kleindochter maakt betere kunst!), maar de simpele verwarde geest die niet echt goed schilderen kon - ik bedoel in herkenbare beeldtechniek - schilderde ook de Zwarte Cirkel, het Zwarte Kruis, het Rode Vierkant en meer van die waardeloze troep dat ik nog niet weet.

Ach, Malevitsj was simpelweg een goedgemutste anarchist die, gedwongen door zijn vooraf bepaalde genen zich in verhouding tot kunstliefhebber en anarchist HvdM sr. volkomen belachelijk maakte. Belachelijk in relatieve zien. De man was aan de andere kant van de afgang een genie! Hij wist de domme zogenaamde kunst liefhebbende massa te beroeren tot een tijdlang zich focussen op een zwart vlak zoals ik ervaren heb met die domme massa in het Stedelijk Museum te Amsterdam.

De opvallende kenmerken van Malevitsj zijn anarchistisch. Maar het heeft niks met Kunst te maken. En dat is waar anarchisme voor staat: geweldloosheid door het gelegitimeerde geweld van de macht te ontkennen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Linkse leugens ontmaskerd – de boeman die er niet is

Geplaatst op 8 september 2019

Afbeelding
De ware fascisten...

Zolang ik leef, hoor ik links waarschuwen voor iets wat al voor mijn geboorte niet meer bestond: het opkomende fascisme. Ja, er zijn inderdaad nationaalsocialisten in Nederland. Een paar. Je kunt ze bijna letterlijk tellen op de vingers van één hand. Zo heel af en toe weet een van die geestelijk gestoorden ergens een zeteltje in een gemeenteraad te verwerven. Voor zover ik weet, is zo’n zielenpoot nog nooit herkozen. Kortom, het grote gevaar van het oprukkende fascisme bestaat niet.

Even zo goed schreeuwt links al generaties lang dat de fascisten weer terug komen. Dat moeten we natuurlijk met z’n allen niet willen. Dus moet onze vrijheid – waar progressieve mensen een gigantische hekel aan hebben – flink ingeperkt worden. Want extreemrechts komt er aan! Welnee. Extreemrechts bestaat niet. Ik schreef al eerder dat wat links als extreemrechts ziet zo ongeveer alles is wat niet extreemlinks is. Vraag maar eens aan een progressief persoon hoe hij over het CDA of de VVD denkt. Die zijn, volgens onze progressieven, bijna net zo erg als de NSDAP, de PVV of het FvD.

En wat is dat extreemrechts dan wel precies? Als we even nationaalsocialisten buiten beschouwing laten – die paar geestelijk gestoorden zijn inderdaad extreem, maar heel erg links – dan is ‘extreemrechts’ een lappendeken van compleet verschillende ideologieën. Er zijn monarchisten. Republikeinen. Streng gereformeerden. En nog veel meer. Allemaal piepkleine groepjes die elkaar de tent uitvechten en liever met hun vijanden heulen dan met andere ‘extreemrechtse’ stromingen gaan samenwerken. Neem bijvoorbeeld de SGP. Niet direct wat u als extreemrechts ziet, dat weet ik. Het is in ieder geval een partij die door de meeste progressieve mensen als extreemrechts wordt beschouwd. Een serieuze SGP´er zal niet snel, zeg maar: nooit, samen willen werken met een groep die openlijk atheïstisch is. Een vurige monarchist zal opstaan en vertrekken als er een echte republikein komt binnenlopen. Het feit dat ze elkaar nodig hebben om ook maar iets te bereiken, doet voor hen niet ter zake. Er wordt niet gekeken naar de overeenkomsten, maar naar de verschillen.

Links doet dat net zo goed, maar het uiteindelijke doel is grotendeels gelijk. Namelijk, die klasseloze samenleving waarin het proletariaat regeert. Hoe dat bereikt moet worden, daar zit het verschil in. Vandaar dat het helemaal niet vreemd is dat ze op vele punten intiem samenwerken. Voor de rest zijn het gewone mensen die net zo goed naar de verschillen kijken. Ze zien mensen die niet zo progressief zijn als zijzelf automatisch als fout. Die mensen moet je niet bevorderen, en dat doen ze dan ook niet.

Ene Philips van Macedonië zei ooit: divide et impera. Verdeel en heers. Progressief links heerst al een halve eeuw zeer comfortabel op het pluche. Dat hangt (nog) af van de kiezers, dus moet je ze een beetje sturen met een boze boeman. Die boeman is ‘extreemrechts’. Wat is Wilders? Een fascist. Wat is Baudet? Net zo erg, en hij haat nog vrouwen ook. Wij Nederlanders moeten ons schamen voor het patriarchaat, voor slavernij, onze huidskleur en voor de duvel en z’n ouwe moer.

Nou, dan heb ik nieuws voor u. Slavernij bestaat in Nederland al eeuwenlang niet meer. Officieel werd deze in 1863 afgeschaft, maar dat was in de koloniën. In Nederland zelf bestond slavernij al eeuwenlang niet meer. Als een of andere potentaat met slaven in de Republiek der Verenigde Nederlanden aankwam, en er liep er een weg? Dan was hij die slaaf kwijt. In de republiek bestond geen slavernij, dus die ex-slaaf was nu vrij man. Hij werd niet opgespoord en terugbezorgd. Daar hoor je het gesjeesde meisje uit de kappersopleiding nooit over. Want dat spoort niet met haar sprookjes.

Dan racisme. Dat bestaat in Nederland ook niet. Wat is racisme? Niet ‘Oki en Doki bij de nikkers’. Da’s misschien niet meer van deze tijd, maar een gewoon kinderboekje uit de jaren-50. Echt racisme is een aparte kassa bij Appie Heijn voor zwarten. Wel eens gezien? Ik niet. Echt racisme is in een advertentie kunnen vermelden: ‘Serveerster gezocht. Als u zwart bent of mohammedaanse, niet solliciteren.’ Stranden met borden ‘verboden voor Marokkanen’. Dat is zwaar strafbaar voor de wet. Ook daar hoor je de bruine SS´er niet over. En al helemaal niet dat je dat soort borden en regels inderdaad in Amerika zag en in Zuid-Afrika, maar nooit of te nimmer in Nederland.

Patriarchaat bestaat ook niet. Matriarchaat echter wel. Kijk maar naar het onderwijs en de universiteiten. Het overgrote deel van de top daar bestaat inmiddels uit vrouwen. Vrijwel alle sociale ‘wetenschappen’ worden niet bemand, maar bevrouwd. Als een man een these indient, wordt die veel zwaarder gewogen dan wanneer een links huppelkutje een kromme these indient die politiek correct lekker scoort. Er wordt niet bij gelijke geschiktheid de voorkeur gegeven aan vrouwen. Er staat ronduit: mannen hoeven niet te solliciteren op deze vacature. Is dat patriarchaat? Volgens mij meer het tegenovergestelde.

Zonder ‘het oprukkende fascisme’ zou dat nogal opvallen. U bent goedgelovig, maar gelooft niet alles. Dus vandaar de stokoude boeman. Die niet bestaat. Die in Nederland in ieder geval nooit een voet aan de grond heeft gekregen. Want laten we eerlijk zijn en blijven: de NSB is altijd een marginale partij geweest. De enige reden waarom de NSB groeide, was de Duitse bezetting. Na de oorlog werd de NSB direct verboden en ontbonden. Zelfs een poging om haar weer op te richten is nooit geprobeerd. Er is gewoon geen voedingsbodem voor. Nederland is alles behalve racistisch of fascistisch.

Er is dus geen oprukkend fascisme. Er is een aantal uitkeringsgerechtigden met een serieus alcoholprobleem die zich daar voor uitgeven. (Alle ‘nationaalsocialisten’ die ik ooit ontmoet heb, hadden een alcohol en/of drugsprobleem. Als de NVU ergens gaat demonstreren, vragen ze haar demonstranten om niet bezopen aan te komen. Ik neem u niet in de maling.)

Nu wil het geval dat elke regering met een groot probleem een universele oplossing heeft die altijd werkt. Je moet gewoon iemand anders de schuld geven. De Argentijnse junta bijvoorbeeld deed dat door de Falkland-eilanden binnen te vallen. Dat mislukte, maar even zo goed was ze tijdens die invasie razend populair. Tijdens die invasie was er niemand die zei: dat lost toch niets op? Dit kost ons handenvol met geld dat we niet meer hebben (daarom was de junta zo impopulair). Wat krijgen we daarvoor? Oorlog met Engeland en een paar ijsklonten met schapen er op. Er waren best wel een paar mensen met gezond verstand, maar gezond verstand stond eventjes buiten spel. Net als bij ons nu.

Vandaar de angstverhalen over het oprukkende fascisme, patriarchaat, racisme, xenofobie en de verzonnen fobie ‘islamofobie’. Iedereen trapt er altijd in. Ons bruine bijtje van Bij1 smult er van als ware het Fernandez. Iedereen kan het doen, zelfs als je te dom bent om de kappersopleiding te voltooien. Je gilt dat ‘het patriarchaat’ de macht heeft, en iedereen doet alle mogelijke moeite om dat te ontzenuwen. Zelfde over slavernij, racisme en de hele mikmak.

In een serieus debat moet degene die een stelling poneert deze kunnen ondersteunen. In de politiek is dat nergens voor nodig. Op z’n best gooi je er wat loze kretologie uit die voor bewijs moet doorgaan. Het enige wat je moet doen, is een paar kreten onthouden en die op de juiste momenten uitbraken. Zelfs Sylvana kan het. Omdat alle media politiek correct zijn, hoeft ze niet bang te zijn voor moeilijke vragen. Dus zegt ze zonder schroom ‘Nederland is racistisch’. Een serieuze interviewer zou daarop zeggen: Oh ja? Leg dat eens uit. En dan haar antwoord tot op de grond afbreken. Een halve eeuw flower power heeft zo zijn gevolgen. Er zijn geen serieuze journalisten meer. De paar die er nog zijn, moeten bloggen, want op een andere wijze kunnen ze niet publiceren. Dus het domme ding kan zeggen wat ze wil. Het vuur wordt haar niet na aan schenen gelegd. Ze krijgt alle gelegenheid om de grootst mogelijke onzin als zijnde waarheid uit te braken.

Het moet u zo onderhand toch wel opvallen dat ‘het oprukkende fascisme’ nooit of te nimmer met bewijzen wordt ondersteund. Dat iedereen die niet progressief genoeg is een oprukkende fascist is. En toch trapt iedereen er in. Wat is uw natuurlijke reactie? Zeggen dat je geen fascist bent, en dat proberen te bewijzen. Zolang u daar mee bezig bent, hoeven de progressieven zich geen zorgen te maken over hun non argumenten.

Verder worden die totaal niet te bewijzen claims gebracht als vaststaande feiten. Nederland *IS* racistisch. U moet het tegendeel maar bewijzen. Hetgeen u veel moeite kost, en die argumenten worden vrijwel altijd zonder mankeren van tafel geveegd. Of de doelpalen worden verschoven. Dat is de omgekeerde wereld.

In de juiste volgorde: Boer Koekoek was geen fascist. Drs. Janmaat werd er een, omdat hij in die hoek gedrukt werd. Pim Fortuyn was geen fascist. Geert Wilders is geen fascist, en Baudet ook niet.

Zonder ‘het oprukkende fascisme’ zou links koloniserende mohammedanen niet kunnen pamperen. En haar machtspositie allang verloren hebben. Het wordt hoog tijd dat het gezond verstand weer terugkeert.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/09/08 ... r-niet-is/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Het dilemma van het Wilders-proces

Geplaatst op 14 september 2019

Afbeelding

Als het aan onze regenten, met of zonder befjes, had gelegen, dan was Wilders al lang geleden onthoofd met een zwaard zonder kling. Omdat zijn kwelling dan eeuwigdurend is. Dat zwaard blijkt nu het zwaard van Damocles te zijn. Er is grote kans dat het kabinet er over gaat vallen. Waarom?

Het uitgesproken vonnis ‘schuldig, zonder strafoplegging’ lijkt op het eerste gezicht vrij onschuldig. Maar dat is het niet. Voor u en mij is het dodelijk. Dat komt door de precedentwerking. Elk uitgesproken vonnis kan de juridische basis vormen van volgende vonnissen. Dat noemen we jurisprudentie. Stel je een boekenkast voor van wand tot wand. Op één plank staan de wetboeken van Nederland. Hou je nog ruimte over ook. De rest van die boekenkast staat vol met de jurisprudentie. Op basis van beiden wordt door rechters recht gesproken.

Als Wilders schuldig wordt bevonden, zonder strafoplegging, is er een precedent geschapen. In een volgende zaak kan de rechtbank gebruik maken van dat vonnis, en dan wèl straf opleggen. Niet tegen Wilders, dat durven ze niet. Maar tegen u of mij. Dan is die € 5000,- enkel een voorbeeld. Het kan best hoger worden. Als u naar het Zwarte Pieten-proces gekeken heeft, weet u dat het Openbaar Ministerie heel ver durft te gaan. Alleen niet tegen Wilders.

Wat voor mogelijkheden had de rechter? Naar de gevangenis sturen is de eerste optie. Fantastisch, zou Wilders gezegd hebben. Wetende dat hij op dat moment de status van volksheld en martelaar krijgt en vrijwel zeker de volgende premier gaat worden. Een witte Nelson Mandela creëren, dat zag de rechtbank niet zitten. Dus die mogelijkheid valt af.

De tweede mogelijkheid was de boete die de officier eiste. Voor zoveel promotie zou de PVV miljoenen moeten betalen. En nu geeft de rechtbank het weg voor slechts vijf ruggen! Wederom, Wilders zou er echt niet mee zitten. Hij wint, dus ook dit valt af.

De laatste mogelijkheid is waar de rechter voor gekozen heeft. Schuldig, maar zonder strafoplegging. Een soort van ‘neem 2 aspirientjes, en bel me morgen als het niet over is’. De rechters dachten hier mee weg te komen. Helaas. En Wilders en de officier gingen in hoger beroep. De een om vrijspraak te krijgen, de ander om een zo hoog mogelijke boete af te dwingen.

Toen begon de ellende pas echt. Er werd gewobt door journalisten. Stukken verschenen boven tafel. Grotendeels gecensureerd, maar duidelijk genoeg om te bewijzen dat het proces inderdaad een kangoeroeproces is. De rechtbank staat compleet voor paal. Het Openbaar Ministerie staat voor paal. Sterker nog, het hele departement van justitie en het kabinet zelf staan voor paal.

Het wordt met de dag duidelijker dat op het allerhoogste niveau voor het proces begon, besloten is om Wilders te veroordelen. Met ‘het allerhoogste niveau’ bedoel ik uiteindelijk de giechel in het Torentje. Natuurlijk wist Opstelten er van. Hij was de man die zei – nu zwart op wit – dat Wilders hen voor de voeten liep. Natuurlijk heeft Opstelten last van het politieke vergeetachtigheidssyndroom. Hij kon zich ook niet herinneren dat hij een paar miljoen aan een drugsdealer had teruggegeven. Daarvoor kreeg hij destijds de zak.

Het is maar de vraag of Grapperhaus dit kan overleven. Oké, hij is niet persoonlijk verantwoordelijk. Maar wel de verantwoordelijke man op dit moment. En nuttige ballast voor Rutte om te dumpen. Ik denk dat Ferdinand al hard bezig is om te zoeken naar een gouden parachute. Het zou niet de eerste keer zijn dat Rutte kabinetsleden overboord kiepert om zichzelf te redden.

Of dat lukt is een vraag, want Mark Rutte heeft nu zelf een giga probleem. Het grootste probleem van zijn carrière. De kans is heel groot dat hij zijn ontslag moet aanbieden, want zeggen dat hij er niets van wist gaat niet werken. De beslissing om Wilders te vervolgen is weliswaar voorbereid door ambtenaren (ook iets wat helemaal niet mag), maar uiteindelijk een kabinetsbeslissing. Als hij zou zeggen dat hij er niets vanaf wist, dan is hij ofwel een enorme leugenaar of een compleet incompetente premier die geen idee heeft wat zijn departementen uitvreten. Met andere woorden: die vlieger gaat niet op.

Ja, natuurlijk is Mark een dwangmatige leugenaar. Dat weet ik ook wel. U en ik krijgen nog steeds een duizendje van ‘m, om een voorbeeld te geven. Maar er is een verschil tussen verkiezingsleugens en het parlement compleet om de tuin leiden. Het eerste kan hem vergeven worden, maar het tweede een stuk minder, en zeker niet op de schaal waarop het nu gebeurd is.

De trias politica is op grove wijze geschonden. Sterker nog, Vrouwe Justitia is groepsverkracht door het kabinet, de verantwoordelijke minister, het Openbaar Ministerie, de rechtbank en de minister-president zelf. Als hij niet persoonlijk meedeed, dan gaf hij minstens handige aanmoedigingen en zorgde voor vaseline en touw. Dat is meer dan genoeg reden voor het ontslag van het volledige kabinet.

Misschien zelfs voor een parlementaire enquête. Of die er komt, ik denk het niet. Als de Kamer al voor zou stemmen, dan biedt Rutte het ontslag van de regering aan voor de motie wordt aangenomen. Dat kunt u als een zekerheid zien. Het kabinet kan een parlementaire enquête niet overleven, en ook niet toestaan. De rot zit veel te diep om te gaan peuren.

Maar nu komt die flinterdunne meerderheid in het parlement om de hoek kijken. Het proces Wilders raakt de kern van de rechtsstaat en onze democratie. Als het parlement een parlementaire enquête zou weigeren, dan moet je als parlementslid wel heel sterk in je schoenen staan. Zijn de VVD-D66 in staat om alle neuzen op 1 lijn te houden? Als er een paar VVD´ers en D66´ers voor zouden stemmen, is het kabinet verleden tijd. Of er VVD´ers of een van de 66 Dhimmies dat zou doen, ik betwijfel het. Die partijen zitten op slot. Een D66´er zei eens: “Je kan als parlementair tegen de partij stemmen. Maar dat slechts één keer.” Bij de VVD, hetzelfde verhaal. De laatste conservatieven zijn vertrokken met Rita Verdonk.

Maar er zijn 2 partijen die net zo’n hekel hebben aan Wilders als bovenstaande, maar ... ze adverteren met ‘een geweten’, ‘rechtvaardigheid’ en ‘gerechtigdheid’. Dat zijn het CDA en de CU. Het zou me niet verbazen als het kabinet zal vallen, omdat een paar parlementariërs uit die hoek inderdaad een geweten blijken te hebben.

Kort en bondig: het Wilders-proces is het zwaard van Damocles voor het kabinet en justitie. De PVV gaat nu al omhoog in de peilingen, en dat is slechts het begin.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/09/14 ... rs-proces/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

De islam kan niet veranderen; is dat echt zo?

Geplaatst op 20 september 2019

Afbeelding

De islam kan niet veranderen. Dat weten we. Tenminste, dat zeggen mensen die zich er in verdiept hebben. Dat is niet helemaal correct. Het mohammedanisme wil niet veranderen. En dat is iets compleet anders. Het mohammedanisme kan best veranderen. Als we maar willen.

Laat ik eerst beginnen met een vergelijking. Vroege christenen (100-280 AD) zullen keizerlijk christendom (325-450 AD) met moeite christendom noemen. Dezelfde mensen zouden de katholieke kerk in de middeleeuwen als compleet heidens zien, en gaan we nog verder naar vandaag, zich verbaasd afvragen wat dat in godsnaam is. Andersom zou u zelf met het christendom van een eeuw geleden behoorlijk wat moeite hebben. Panta Rei, zeiden de oude Grieken, alles verandert. Dat is normaal. Wist u bijvoorbeeld dat Nederland, een protestants land, rond 1900-1950, naar verhouding de meeste missionarissen voor de katholieke kerk ter wereld leverde?

Nu gaan we kijken naar het mohammedanisme. Een moderne salafist zou zich prima op z’n gemak voelen rond het jaar 900 AD in Raqqa. Of in mohammedaans Spanje tussen 711-1400 AD. Of waar dan ook binnen de mohammedaanse wereld. Hij zou soms wat moeite hebben met de taal, want taal verandert altijd. Dat is iets wat zelfs mohammedanen niet kunnen stoppen. Maar grotendeels is het verlangen van salafisten – en alle mohammedanen! – om terug te gaan naar de goede ouwe tijd toen de profeet nog leefde niet zo gek. Dat is zowel een kracht als een zwakte.

Een kracht, want ze kunnen met goede argumenten zeggen dat hun geloof onveranderlijk is. Een zwakte, want sinds Mo madeliefjes ging duwen, is er nogal wat verandert. Onder andere het scheermes, de boekdrukkunst en de moderne wetenschap zijn uitgevonden. Natuurlijk erg leuk en bijzonder charmant dat de wetten van de profeet niet veranderd zijn. Helaas is de samenleving zelf nogal veranderd. En dat is gelijk de zwakte van het mohammedanisme.

Je kunt mensen onthoofden wat je wilt voor heiligschennis, maar DNA liegt niet. Paarden kunnen niet in een nacht van Mekka naar Jeruzalem en terug vliegen. Sterker nog, paarden kunnen helemaal niet vliegen. Binnen het christendom zijn er net zo veel imbeciele fabels die voor waar moeten doorgaan. Het verschil is dat de meeste christenen die niet (meer) letterlijk nemen. Mohammedanen wel. Allemaal. Niet alleen Achesoes, de ex-gastarbeider die effectief analfabeet is. Maar ook dr. Tariq Ramadan.

Ik neem u niet in de maling. Een serieuze mohammedaanse theoloog was in debat met prof. Richard Dawkins. Die vroeg hem of hij het verhaal over Buraq (dat is dat vliegende paard) geloofde. Ja, zei die theoloog. Het staat in de koran, dus is het waar. Woord voor woord. Dawkins was met stomheid geslagen. Dat vond ik wat verbazingwekkend, van een bioloog die zeer bekend is op het gebied van het creationisme. Let wel, dit was niet een debat in theehuis Isfahan in de Schilderswijk, maar in de universiteit van Oxford.

Ja, we moeten het mohammedanisme veranderen, kwelen de progressieven. Zij geloven enkel in hedonisme, dus moet iedereen dat doen. Die mensen begrijp ik ergens wel. Je hebt geen boek nodig om te vertellen hoe je moet leven. Klopt. Als je iedere dag even moet lezen dat ‘gij niet zult doden’ om te voorkomen dat je iemand vermoordt, dan zit er een steekje bij je los. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat alle drugs overal verkrijgbaar moeten zijn, of dat je in het park of in de goot er op los kan bonken. En dat schijnen progressieven nogal eens te denken. Als er geen god is, kan je er op los leven, zoiets.

Kan het mohammedanisme veranderen? Nee. Niet uit zichzelf. De structuur is ongrijpbaar. Er is geen mohammedaanse paus. Er zijn er verschillende, maar niet met het gezag van een paus. Je kan de koran niet veranderen, want dat is het letterlijke woord van god. Theoretisch zou je de hadiths kunnen veranderen. Puur theoretisch, want niemand binnen het mohammedanisme die dat zelfs maar overweegt.

Elke ‘vriendelijke’, ‘menslievende’ en ‘verlichte’ imam blijkt in werkelijkheid een strakke salafist te zijn die Taqiyya bedreef. Niet een paar, niet veel. Allemaal. Zonder uitzondering. Tariq Ramadan is een mooi voorbeeld. Hij was het boegbeeld voor de progressieven. Beetje dom, want het was al bekend dat hij lid was van de Moslimbroederschap, voor hij moest vertrekken wegens bedrog. Die Moslimbroederschap was een terroristische organisatie, en – natuurlijk niet in de EU – staat nu zo ongeveer overal ter wereld als een terroristische organisatie te boek. Kortom, progressief links stelde een bekende salafist aan om bruggen te bouwen. Je moet maar dom zijn … de enige brug die hij aan het bouwen was, was er een waarover u moet lopen om u te laten besnijden.

Kortom, het mohammedanisme lijkt ongrijpbaar. Lijkt, want natuurlijk kunnen we er wat aan doen. Een hoop zelfs. Zonder de wet ook maar één letter daar voor aan te passen. We hoeven de vrijheid van religie niet in de kast te zetten. We hoeven geen Jodensterren in te voeren – iets wat links u dagelijks probeert wijs te maken. Als we het mohammedanisme gaan kortwieken, beweren ze, dan veranderen we onze samenleving in een fascistische totalitaire samenleving. Onzin. Daar zijn de progressieven zelf mee bezig, en die willen geen concurrentie.

Het enige wat we moeten doen is simpelweg onze wetten handhaven. Dat is eigenlijk alles. Scheiding van kerk en staat. Maar dan heel strak. Ja, dat is verdomd vervelend als u toevallig streng gelovig bent, en al een eeuw uw koters op kosten van de staat in uw geloof laat opvoeden. Scheiding van kerk en staat houdt namelijk in dat we dat dan niet meer doen. Op zich hebben mijn ouders dat destijds al gedaan. Die waren streng katholiek, maar stuurden m’n zus en mij naar een neutrale school. Na school gingen m’n zus en ik naar de pastorie waar we voorbereid werden op de eerste communie en het vormsel. Geen enkel probleem. Zelfs voor de kosten hoeft u niet bang te zijn. Mijn ouders waren alles behalve vermogend.

Maar … dat is zo ongeveer het laatste wat streng gelovige christenen acceptabel vinden. Hun schooltje met de Bijbel moet en zal door de staat betaald worden! Desnoods met vier of vijf madrassa’s er omheen. Die óók door de staat betaald worden. Dat vinden ze niet leuk, maar ach. Zo lang de staat hun schooltje met de Bijbel maar blijft betalen. Tja. Als je dat offer(tje) niet wilt brengen, dan adviseer ik u: blijf op de SGP of het CDA stemmen, en ga de koran lezen in plaats van de Bijbel. Dat gaat u hard nodig hebben, binnenkort.

Ja maar, zo roepen ze, Nederland is gebaseerd op judeo-christelijke principes. Okay. En wat dan nog? Die judeo-christelijke principes, daar is niets mis mee. Dat is historie, en dat moeten we koesteren en trots op zijn. Ze zijn niet gebeiteld in twee stenen tafelen waar Spinoza mee van de Vaalserberg kwam. De samenleving is sinds 1648 nogal veranderd. Ook na 1917, toen papen en refo’s gingen samenwerken om de staat te tillen.

Wat toen een goed idee was, is nu compleet bezopen. In 1917 was het overgrote deel van de bevolking religieus. Op dit moment is dat een minderheid. Een onbeduidende minderheid zelfs, als het op ‘echt’ religieus onderwijs aankomt.

De katholieke lagere school in mijn wijk was de Kardinaal de Jong school. In de jaren 80-90 hernoemden ze zich ‘het kardinaaltje’. Op dit moment hebben ze een kardinaalvogel als logo. De school staat in een wijk die nu voor de overgrote meerderheid uit mohammedanen bestaat. Religieus onderwijs wordt er niet meer gegeven. Enkel in zeer algemene termen, en met de meeste aandacht voor – u raadt het al – het mohammedanisme. Maar het is een katholieke school, en op grond daarvan krijgen ze ruime subsidie van de staat. In werkelijkheid zitten ze dichter bij een madrassa dan bij de pastoor. En zo’n ‘school met de Bijbel’ die moeten we blijven subsidiëren?

De staat is ook niet verplicht om halal maaltijden te serveren of zelfs maar te faciliteren. Ook niet om dat wettelijk te verplichten. Democratie is iedereen gelijk behandelen, klopt. Maar halal maaltijden zijn religieus. Als u die wilt nuttigen, eigen bammetjes meebrengen. Of verhuis naar een land waar dat wel is. Zijn er genoeg van. Oh, en in de gevangenis dan? Nou, als u een ware gelovige was, dan had u daar dus niet gezeten. Met andere woorden: jammer, maar helaas. Vraag om overplaatsing naar de bajes in het land van uw voorkeur. Het is niet moeilijk om uw vonnis in Marokko of Turkije uit te zitten.

U wilt in dienst genieten van marcro-biotisch onbespoten rantsoenen? Dat gaat niet. Dan moet u bij GL in dienst. Oh, u bent mohammedaan, en daar moeten we rekening mee houden? Prima, we hebben koosjere maaltijden. Dat is een erfenis uit het verleden. Eet smakelijk! Als het u niet bevalt, u kunt ook dienen in het Turkse of Marokkaanse leger. Niemand die u tegenhoudt.

De politie zou verboden moeten worden om deel te nemen aan iftar maaltijden. Officieren die dat faciliteren of verplichten, zouden daarop aangesproken moeten worden, en eigenlijk ontslagen. Hetzelfde voor schoolbesturen die hun pupillen verplichten om moskeeën te bezoeken (maar nooit kerken).

Het hoofddoekverbod moet streng gehandhaafd worden. Het is belachelijk dat een vrouw (Nederlandse bekeerlinge) gekleed in een niqaab een trein 20 minuten kan laten stilstaan. Het allerminste wat er gedaan had moeten worden is die muts uit de trein zetten, wachten op de politie, en na verbalisering laten wachten op volgende trein. Jammer dat ze haar trein gemist heeft, maar dat is een offertje voor Allah, moet ze maar denken. Het is te gek voor woorden dat 1.000 mensen hun afspraken of verbindingen moeten missen omdat Miep de Mohammedaanse dawa doet.

Onze bestuurlijke elite heeft destijds en nog steeds gastarbeiders geïmporteerd uit puur eigen belang. Nu staan we voor een voldongen feit: zie het maar eens terug te draaien. Elk jaar komen er rond de 100.000 mohammedanen bij. Nog steeds. Nu zijn het geen gastarbeiders meer, maar asieligzoekers. Elk jaar komt er qua hoeveelheid een middelgrote stad bij in Nederland. Elk jaar krijgt Nederland er een stad ter grootte van Gouda of Eindhoven bij. Maar dan uitsluitend gevuld met mohammedanen. Want gevluchte christenen, daar heeft onze ruimdenkende overheid geen trek in. Alleen mohammedanen, en vrijwel alleen jonge mannen in de leeftijd 18-35 jaar. Je zou haast gaan denken dat het opzet is.

Ik heb nieuws voor u, dames en heren van de elite. Wat u kan, dat kunnen anderen ook. Als jullie mohammedanen kunnen importeren en faciliteren, dan is het tegenovergestelde ook mogelijk. Ook al is het niet de door u gewenste uitkomst.

Kortom, het mohammedanisme hoeft helemaal niet aangepast te worden. Het enige wat ze moeten doen is de wet gehoorzamen. Da’s eigenlijk alles. Zolang wij onze eigen wetten niet willen handhaven, zolang zullen zij zich niet aanpassen. En de dawa gaat gewoon verder.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/09/20 ... t-echt-zo/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Linkse leugens ontmaskerd – het klimaat

Geplaatst op 1 oktober 2019

Afbeelding

Extreemlinks en gematigd links (dat laatste zijn de VVD en het CDA) staan op de barricades om een niet bestaand probleem onoplosbaar aan te pakken: het klimaat. Dat zou namelijk opwarmen. Daar hoor je de PVV en het FvD nooit over. Waarom niet? Omdat het een niet-probleem is. Het ‘probleem’ is namelijk verdomd makkelijk op te lossen. Plant bomen. Verdubbel het bosareaal in Nederland. Kost weinig, en doet veel. Daarom doen we dat dus niet. Want ‘we’ verdienen er niets aan.

Plant loofbomen in de Oostvaardersplassen. Verander het van een kale troosteloze vlakte in loofbos. Laat de natuur dan haar gang gaan – met bomen. Kom nou niet met domme praatjes aansjokken dat de Oostvaardersplassen een “natuurlijk landschap” is. Dat is leuterkoek. De Oostvaarderplassen liggen op de bodem van het IJsselmeer, de voormalige Zuiderzee. Er is niets natuurlijks aan. Wij Nederlanders hebben het gebied ingedijkt, en besloten om er een natuurreservaatje van de maken.

Extreemlinkse milieuactivisten wisten het voor elkaar te krijgen om er vele honderden grote grazers te huisvesten. Die elk jaar de hongerdood sterven. Allemaal héél natuurlijk, hoor! Het werd keurig netjes in wetenschappelijk rapporten aangeprezen. Zelfs een niet al te snuggere lagere schoolleerling kan je voorrekenen dat grote kuddes daar niet kunnen leven. In de zomer is er genoeg te eten, maar in de winter niet. Het reservaatje is daar simpeltjesweg te klein voor. Tja, Nederland is nu eenmaal een klein land. Net doen alsof de Oostvaardersplassen gelijk is aan Yellow Stone National park (90x zo groot) is pure waanzin.

Waarom hoor je de PVV en het FvD zelden of nooit over het milieu? Omdat het een niet-probleem is. Het is een probleem dat niet opgelost kan worden, doodeenvoudig o.a. omdat de doelpalen elke keer verschoven worden. Toen Nederland zwart van het kolengruis was, moesten we daar wat aan doen. Logisch. Er is een hoop gedaan, en nog steeds is de toestand van het milieu alarmerend. Waarom? Omdat er steeds strakkere normen gehanteerd worden. Van kolengruis ging het naar fijnstof. En nu fijnstof geen probleem meer is, verzinnen we weer wat nieuws. Stikstofoxides is de laatste modegril. Elke keer worden de normen strakker gesteld, en zijn de gevolgen als we het niet nu op dit moment en heel snel oplossen nog erger.

Waarom is het milieu geen echt probleem? Omdat geboden oplossingen onmogelijk, onbetaalbaar of beide zijn. Er wordt niet gekozen of zelfs maar gekeken naar de best haalbare oplossing (bomen planten!!!), maar uitsluitend naar de meest onmogelijke, meest onwerkbare en meest dure oplossingen. Belangrijker, er is totaal geen debat mogelijk. Iedereen die vragen over het dogma heeft, wordt als extreemrechts weggezet.

Kijk naar warmtepompen. Die kosten een vermogen. Zijn enorm lawaaiig. Een iets koudere dan gemiddelde winter haalt ze onderuit. Als u een warmtepomp laat installeren, en er kan toevallig die winter een Elfstedentocht gereden worden, dan overnacht u bij de buren of in een hotel. Als die geen warmtepomp hebben, tenminste. Waarom? Omdat een warmtepomp een zeer beperkte capaciteit heeft. Een nacht met -15 C laat u in de kou zitten. Niet eens een extreem koude winter, maar een doodgewone behoorlijk koude winternacht. Dat komt meer dan 1x per 10 jaar voor. Kortom, een peperdure oplossing die niets oplost. Maar er kan heerlijk aan verdiend worden!

Kijk naar elektrische auto’s. Op de eerste plaats voldoen elektrische auto’s niet qua actieradius. Op een batterij kan je van Den Haag naar Groningen rijden, maar niet terug. Of je gaat de volgende dag terug als de accu weer geladen is. Of je moet de accu vervangen door een andere. Verder is het enkel een cosmetische oplossing. Die stroom moet tenslotte ergens vandaan komen. En dat is vrijwel zeker een kolencentrale. Die centrale zien milieufanaten niet, dus is het okay. Zelfde voor de lithium batterijen. Enorm milieuvervuilend om te vervaardigen en vooral te recyclen. Zolang u niet weet dat die dingen vreselijk milieuvervuilend zijn, geeft het u een prettig gevoel dat u ‘iets’ voor het milieu doet. Het is de moderne variant van het middeleeuwse aflaten kopen.

Kijk eens naar (o.a. lithium) batterijen. Experts op batterijengebied zijn het er over eens dat batterijen in de nabije toekomst mogelijk iets meer energie kunnen bevatten en iets sneller geladen kunnen worden. Maar effectief is de batterij stabiel. Het is zeer onwaarschijnlijk dat er binnen 5-15 jaar batterijen komen die 2x zo snel laden, of 3x zoveel energie kunnen bewaren. De batterij is dus eigenlijk uitontwikkeld. Stug door blijven drammen om over te stappen op batterijauto´s is wensdenken. Behalve enorm milieuvervuilend en zwaar giftig is lithium ook redelijk zeldzaam. Er is domweg niet genoeg lithium om alle auto’s op batterijen te laten rijden.

We moeten van het milieuvriendelijke aardgas af om dat te vervangen door stroom. Wat mankeert er aan Russisch aardgas? Is dat meer milieuvervuilend dan ons eigen gas? Of een probleem, omdat we daarvoor moeten betalen? Dat moeten we nu toch ook doen? Wat kiest de milieulobby als alternatief? De minst efficiënte oplossing: windmolens en zonnepanelen. Maar dat is toevallig wèl de meest winstgevende oplossing … voor henzelf. Niet voor u, en zeker niet voor de samenleving. Dankzij ‘groene’ stroom is de stroom in Duitsland in prijs verveelvoudigd en ondervindt het milieu forse schade. In Duitsland schakelde men namelijk over op het veel vuilere bruinkool, want steenkool dat mocht niet van milieufanaten.

Kijk naar recyclen. Dat is economisch niet haalbaar. Afval scheiden is moeilijk en duur. Ja, u kunt papier bij papier stoppen, plastic bij plastic en zo voorts. Maar uiteindelijk moeten die plastics en dat papier uitgesorteerd worden. Niet al het papier en al het plastic kan gerecycled worden. Het meeste is helemaal niet recyclebaar. De juiste types moeten uit het vuil gesorteerd worden. Gedeeltelijk kan dat met machines, maar grotendeels moet dat met de hand gedaan worden. Dat is vreselijk geestdodend, vies en ongezond werk. Dat ook nog verdomd slecht betaalt. Daar zit dus de crux. “Dan kunnen asielzoekers/werkelozen/scholieren/iedereen behalve ik dat toch doen?” is de meest gehoorde en tevens onzinnige oplossing voor dat probleem.

Recycling kost geld. Het kost teveel geld om afval-scheiders het minimumloon te betalen. Daarom wordt het overgrote deel van uw gescheiden afval ongescheiden vervoerd naar de Derde Wereld. Daar wordt het bruikbare er uitgehaald en de rest verbrand. Of men dumpt het ergens. Maakt niets uit, denken milieufanaten. Dat is ver van ons bed, niemand die het ziet. En het is lekker goedkoop ook.

Jammer, maar helaas. Die Derde Wereldlanden hebben er zo onderhand schoon genoeg om voor de recyclebak van de wereld te spelen. We hebben zelf al meer dan genoeg afval, dat van jullie hebben we hier (o.a. Thailand, China, Azië) echt niet nodig. De meeste Aziatische landen hebben de import van recyclebaar afval al verboden of zijn onderweg om dat te gaan doen. Daar hoort u onze milieufanaten niet over, hè?

Enne, dat scheiden van afval. Lijkt me een heel strak plan om dat door milieufanaten zelf te laten doen. Rob Jetten, die iedereen een warmtepomp door de strot wilt rammen, zou best wel eens een week zelf afval kunnen gaan scheiden. Gewoon een werkweek van 40 uur. Tegen het minimumloon. Zonder camera’s in de buurt. Of Mien de Linkse Trien van aksiegroep De Groene Trut gaat een week zelf afval scheiden op de stort. Lijkt me redelijk: de overheid geeft subsidie aan Mien, en Mien doet wat terug voor de samenleving. Natuurlijk gaan ze dat niet doen. Rob Jetten, misschien. Maar niet langer dan de 10 seconden die nodig zijn om een leuke foto te maken.

De rest speelt op en met uw geweten. Ook dat is niet toevallig. Greta Thunberg is niet per ongeluk een afgrijselijk lelijk en autistisch kind dat als boegbeeld werd gekozen. Wat je ook zou zeggen, je praat jezelf de hoek in. Je mag niet zeggen dat ze lelijk is, of autistisch, want dat is niet respectvol. Even zo goed zeilt Greta waar een vliegreis veel minder milieubelastend zou zijn. Hetgeen u duidelijk zou moeten maken dat het allemaal prietpraat is.

Merk ook op dat de toon van het ‘debat’ steeds intoleranter wordt. In Engeland en Amerika weigeren sommige kranten of fora commentaren die tegen de partijlijn in gaan te plaatsen. Kranten worden steeds alarmistischer in het beschrijven van globale opwarming. Er was geen debat, want het is niets meer dan extreemlinkse politiek. Het moet u zo onderhand toch opvallen dat er heel vreemde eisen gesteld worden door actievoerders, die alles met socialisme en niets met het milieu te maken hebben. Gelijke rechten hebben niets met milieu te maken.

Wat is er nodig om het milieuprobleem op te lossen? Alle linkse stokpaardjes kunt u van stal halen: Open grenzen, een grote wereldregering. Grote offers (die U moet brengen) zijn noodzakelijk. Het belang van de gemeenschap gaat voor eigen belang. Welvaart kent grenzen. Herverdeling van kapitaal. Het vinden van zondebokken (wederom, dat bent u) die zwaar gestraft moeten worden voor hun theologische misdrijven. Debat is niet mogelijk, de stellingen zijn dogmatisch en worden steeds dogmatischer.

U dacht dat het communisme verdwenen is? Welnee. Het is springlevend. Ze voeren hun strijd nu middels het milieu. Je kan het kapitalisme met bommen bestrijden, maar onwerkbare oplossingen werken net zo goed. Wees eerlijk: het werkt verdomd aardig. Voor hen. Maar niet voor u.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/10/01 ... t-klimaat/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door sjun »

De problemen die gaan komen

Geplaatst op 9 november 2019 door E.J. Bron

Afbeelding

(Door: H. Numan)

De Blauwe moskee in (Isl)amsterdam was van plan om vanaf afgelopen vrijdag haar ‘gebedsoproep’ op maximale sterkte door de wijk te laten galmen. Dat ging niet door, omdat … onverlaten het kabeltje doorknipten. Foei! Wat respectloos! Daar hoort u weinig over, omdat ons ministerie voor propaganda, de NOS dus, daar een héél klein berichtje over plaatste. Burgerlijk verzet, dat moeten we met z’n allen natuurlijk niet willen. Het mohammedanisme is immers een religie van vrede. Belangrijker: we moeten mensen niet op goede ideeën brengen.

Laten we beginnen met die religie van vrede. Dat is ze niet. Onze linkse vrienden denken precies hetzelfde. Onder het communisme was hun definitie van vrede (mir): de toestand die zal heersen wanneer het proletariaat bevrijd is en de hele wereld communistisch is geworden. Mohammedanen denken er exact zo over. Ook voor hen kan er alleen vrede zijn als de hele wereld mohammedaans is. Gewoon een kwestie van definitie. En daar werken we hard aan. Wij definiëren vrede zoals ons dat het beste uitkomt, dus zijn we vredelievend.

Het is echt niet toevallig dat ISIS nu actief onder extreemlinks rekruteert. Allebei haten ze democratie. Allebei zijn ze totalitair. Allebei streven ze naar wereldoverheersing. Allebei weten dat dit godsonmogelijk is op dit moment. Tenzij ze gigantische problemen veroorzaken. Allebei werken ze daar met enthousiasme aan. En allebei zetten ze hun bondgenoten als eerste tegen de muur (links) of onthoofden ze (mohammedanen) als ze eenmaal de macht in handen hebben.

Ik had vele jaren geleden een extreem linkse vriend. Hij was neonazi, en nogal actief in die beweging. Op een avond, na heel wat biertjes, was de wijsheid in de kan. Ik vroeg hem: waarom hebben jullie zo’n probleem met Joden? Als jullie je richten op (toen) Turken, dan worden jullie de grootste partij van Nederland. Zijn antwoord zal ik nooit vergeten. “Wij worden nooit of te nimmer de grootste partij zolang het land democratisch is. Mensen stemmen enkel en alleen extreemlinks of -rechts als ze geen andere keuze hebben. Dus als er enorme financiële, politieke en culturele problemen zijn. En daar werken we aan.” Sterker nog: neonazi’s werken graag samen met Grijze Wolven. Zo ongeveer hetzelfde heb ik later gehoord van zeer extreemlinkse figuren.

Daarom is “echt” links (vooral GroenLinks) zo actief bezig voor het milieu, illegale asielzoekers en meer rechten voor (meer, meer, veel meer) mohammedanen. Pas als het land echt kapot aan het gaan is, kan kameraad partijleider Yasser Feras (volgens zijn eigen geloof en cultuur mag hij de naam van zijn moeder helemaal niet aannemen) het landsbestuur overnemen. Voorlopig doet hij dat al als gedoogpartner.

Gaan we naar ‘gebedsoproep’. Dat zet ik tussen aanhalingstekens, omdat het helemaal geen oproep is, maar een gebed. Er is nogal een verschil tussen een kerkklok luiden of via een megafoon het credo door de wijk omroepen. Of van mijn part de Hervormde geloofsbelijdenis, als u in Staphorst woont. Als meneer pastoor luidsprekers in de wijk laat ophangen, en iedere dag 5x (!) het credo gaat zingen, dan zijn de rapen – terecht – gaar. Het is eigenlijk een graadje erger. Zowel de pastoor als de dominee passen er voor om via luidsprekers de geloofsbelijdenis te verkondigen.

Wat u niet weet, maar ik wel, is dat die ‘oproep tot het gebed’ enkel een opstapje is om iedere dag vijf keer op te roepen tot het gebed, en tevens om de preek te verkondigen. Ik woon in Bangkok, waar de bevolking boeddhistisch is. Iets van 94% van de bevolking van Thailand is boeddhistisch. Rond de 4-5% is mohammedaans. Iets minder dan in Nederland dus. Zo snel zijn Nederland en Europa aan het islamiseren. Van 0,1% in 1950 naar +8% nu.

Maar in de wijk On Nut, waar ik lange tijd werkte, is de meerderheid mohammedaans, en dat merk je. Overal in de hele wijk hangen luidsprekers. Iedere dag, vijf keer, wordt er tot het gebed opgeroepen. Op vrijdag wordt de preek ‘live’ uitgesproken. Die preek duurt echt geen twee minuten. Ga gerust uit van een vol uur. Die luidsprekers hangen in de hele wijk, overal. Ook als je door een stuk groen loopt waar niemand te zien is of woont,hangen ze en hoor je die luidsprekers.

Dat kan, want boeddhistische monniken doen vaak hetzelfde. En de overheid ook: om 08.00 uur en om 18.00 uur wordt het volkslied gespeeld, dat via luidsprekers overal te horen is. Kortom, men is er veel meer aan gewend. Op een ander vlak zie je dat met reclame. Jullie willen niet weten hoe intensief dat hier gebeurt. Enorme reclameborden zie je overal, in de BTS Skytrain zit je letterlijk IN de reclame. Die wordt via beeldschermen omgeroepen, de treinstellen zijn van binnen en van buiten waar mogelijk volgeplakt met reclame. In Thailand kan dat wel, in Nederland niet. Dat is de cultuur – die Nederland volgens een welbekende goudzoekster niet heeft.

Ik ben een paar keer in de eerste moskee van Bangkok geweest. Je kon aan de buitenkant niet zien dat het een moskee was. Ze zag er uit als een ‘wat’, een boeddhistische tempel. Vandaag de dag zien Thaise moskeeën er uit als moskeeën, maar dat was anders toen ze hier begonnen. De autoriteiten verplichtten ze om hun moskee van buiten er als een tempel uit te laten zien om geen onrust te veroorzaken.

Die gebedsoproep, de azan, is meer dan een oproep tot het gebed. Het IS een gebed. Het is ook een teken van overwinning. Het heeft 50 jaar geduurd, maar nu kunnen ze eindelijk aan de heidenen laten zien dat zij hier de baas gaan worden. U vindt het waarschijnlijk kinderlijk, maar een minaret MOET zichtbaar hoger zijn dan de naburige kerktoren. Al is het maar 5 centimeter. Want het mohammedanisme is tenslotte beter, en dat moet je kunnen zien ook. Als er een ‘interreligieuze dienst’ plaatsvindt, moet het mohammedanisme op de eerste plaats komen. Gelukkig is dat rechts op de pagina, dus de heidenen hebben dat niet door. Als er een kruis en een maansikkel getoond worden, dan moet de maansikkel iets hoger staan dan dat kruis en iets groter zijn. Heel kinderachtig misschien, maar op die manier hebben ze het voor elkaar weten te krijgen om de hele wijk over te nemen en te veranderen in een puur mohammedaanse kolonie. Door stug vol te houden.

Waarom de overheid dit toestaat en, veel erger, intensief ondersteunt, is mij een raadsel. Als een commissaris zijn agenten vrijwillig verplicht om deel te nemen aan de Biddag voor Gewas en Gebed of aan een Paasmaaltijd wordt hij teruggefloten. Maar niet voor een iftar maaltijd, wat precies hetzelfde is. In beide gevallen wordt de scheiding tussen kerk en staat – die al bijzonder mager is – grof geschonden.

De aanwezigheid van mohammedanen is niet goed voor onze economie. Tenzij u handelt in uitkeringen of gevangenissen natuurlijk. Ze lopen ver achter in het onderwijs, maar voorop als het om treiteren en erger gaat. Ze voelen geen loyaliteit met ons land. Sterker nog, ze verachten alles waar Nederland voor staat en dromen van een groot koninkrijk Marokko of nieuw kalifaat onder de Turkse gans Erdoğan. Natuurlijk zijn niet alle mohammedanen crimineel, maar ze zijn wel buiten proportioneel in die categorie vertegenwoordigd. Hetgeen niets nieuws is. Elk onderzoek dat op dit gebied gedaan wordt, toont onomstotelijk aan dat wat links ‘gematigde mohammedanen’ noemt veel erger is dan de zwartste zwarte kous in Staphorst. En dat zijn dan de gematigden. De extremen zijn veel en veel erger.

Mohammedanen willen een theocratie. Die van hen. De meesten houden zich aan onze wetten, omdat het moet. Niet omdat ze het willen. Voor iedere mohammedaan, streng en gematigd, behoren vrouwen gescheiden te zijn van mannen. Alle mohammedanen verafschuwen homoseksualiteit en zouden dat dolgraag strafrechtelijk willen aanpakken. Bij voorkeur met de doodstraf. Het verschil tussen gematigde mohammedanen en strenge is dat de één een spuitje of de strop oké vindt, de ander geeft de voorkeur aan steniging of van hoge gebouwen gooien. Zij mogen geen alcohol drinken, dus mag niemand alcohol drinken. Zij mogen uitsluitend ritueel gekeeld vlees eten, dus moet iedereen ritueel gekeeld vlees eten.

Dat zijn allemaal zaken die binnen onze rechtstaat niet mogelijk zijn – of zouden moeten zijn. Er is maar één partij die daar wat aan probeert te doen, de PVV. De andere partij die zegt er wat (maar vooral niet te veel) aan te willen doen, is het FvD. En die twee knapen blijken eigenlijk meer voor zichzelf in het parlement te zitten dan voor u.

Dit incidentje zal de bom echt niet doen barsten. Weet ik ook wel. Maar het is weer een barst in de kruik die al veel te lang te water aan het gaan is.

Door: Numan

(voor http://www.ejbron.wordpress.com)
Bron
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

We worden geregeerd door krankzinnigen

Geplaatst op 14 november 2019

Afbeelding

Het begint me langzaam maar zeker duidelijk te worden dat we geregeerd worden door geestelijk zwaar gestoorden. Mark Rutte beweert met droge ogen dat repatriëring van ISIS-wijfjes niet gaat gebeuren. Natuurlijk gaat dat wel gebeuren. Alles wijst daar op. De media zijn constant in de weer met tranentrekkertjes om die arme zielige moederkes en hun ratjes schatjes van kinderen zo zielig mogelijk af te schilderen. Er wordt zwaar op uw gemoed gespeeld, want die stakkers kan je daar niet laten zitten. Ja hoor. Dat kan prima. Ik bijvoorbeeld slaap er geen seconde minder om.

Iemand die het stukken beter zou moeten weten, Stef Blok, zegt dat lokale wetten voor hem totaal niet tellen, de enige wet die telt is die van hem. Wat raaskalt het blokhoofd? Dat landen waar men de doodstraf toepast voor hem niet acceptabel zijn, en dat dit feit voor hem genoeg reden is om levensgevaarlijke domme geiten daarom met veel moeite en kosten gerepatrieerd moeten worden. Is dat zo? Dus als een Nederlander in Amerika een moord begaat, mag hij daar niet bestraft worden omdat hij mogelijk de doodstraf kan krijgen? Serieus, Stef? Heb je een bord of een blok voor je kop?

Kortom, Steffie bereidt de weg voor om de geiten terug te halen. De wet wordt maximaal in het voordeel van deze statelozen uitgelegd. Rechters hebben al aangegeven dat de regering zich moet inspannen om jonge ISIS-terroristjes in spe terug te halen. De moeders niet, maar de wet is nogal duidelijk. Moeders en kinderen kunnen niet van elkaar gescheiden worden. Mag u zelf zeggen hoe onze ‘rechters’ dat zullen interpreteren.

Wie jong is, maakt fouten, vaak domme fouten. In veel gevallen schaam je jezelf daar later voor. Maar sommige fouten, daar zijn schaamte en excuses niet genoeg voor. Stel, je gaat bezopen achter het stuur zitten en rijdt iemand dood. Oprechte excuses zijn dan niet voldoende. Dat iemand daardoor zijn baan kan kwijtraken is een prijs die je moet betalen. Want voor zoiets moet je – lang – de gevangenis in. Helaas gebeurt dat minder en minder. Onze rechters, of wat daar voor doorgaat, zijn net zo krankzinnig als de regering.

Regering en parlement creëren onwerkbare wetten die dan maximaal gemolken kunnen worden. Een voorbeeld is de zogenaamde stikstofcrisis. Die is er namelijk niet. Maar het parlement keurde wel wetgeving goed die 400x strenger is dan de al strenge wetgeving in Duitsland. Activisten, al dan niet met befjes, eisen nu maximale inspanning om te voorkomen dat u een potje Pokon ergens over de Veluwe strooit. Zo absurd scherp is de norm nu gesteld.

Exact hetzelfde gaat nu gebeuren om domme kalifaat-geiten te kunnen repatriëren. Het patroon is als vanouds: Ratte liegt dat repatriëring voor hem onbespreekbaar is. Denk even aan die duizend euro die u nog van ‘m krijgt, en dat er geen cent naar Griekenland zou gaan. De media zijn nu al bezig om uw mening om te draaien, want die krankzinnige heksen zijn immers ‘zielig’. Zo ver bent u nog niet, dus komen de arme zielige kindertjes in beeld. Nee. De moeders die blijven, is de boodschap. Maar die arme zielige kindertjes hebben toch niets gedaan? U bent een onmens als u vindt dat ze daar moeten blijven. Ook al leest u elders dat die ISIS-kinderen al op hun kleuterschool leren hoe ze heidenen moeten doden.

In de volgende fase gaan activisten procederen, omdat het inhumaan is om kinderen zonder de moeder te repatriëren. Zijn ze nu al volop mee bezig. En onze giechel? Die huilt dan krokodillentranen vanwege die rotwet, maar helaas. Het is de rechter, hè? Daar kan giechel niets aan doen. Hij moet de rechter gehoorzamen, dus komen de geiten en hun kinderen vrolijk lachend terug.

Het is ook opmerkelijk hoe coulant en tolerant links is ten opzichte van links en haar bondgenoten. Wijnand Duyvendak was RaRa-terrorist, dat heeft hij openlijk bekend. Het enige wat hem overkwam, was dat hij zijn Senaatszetel moest opgeven. “Het is al zo lang geleden”, “we hebben allemaal wel eens fouten gemaakt toen we jong waren,” en nog veel meer van dat fraais. Andersom is links meedogenloos. Ik heb het zelf meegemaakt. Ik postte op een forum een stukje over iets wat ik in het leger had meegemaakt. Een van de forumleden was een mol, en rapporteerde alles aan Kafka. Aldaar sta ik 25 jaar later nog steeds met naam en rugnummer te boek als een neonazi. Genade voor recht en verjaring kennen ze niet.

Gaan we terug naar die kalifaat-geiten. Enig idee hoe ontzettend gevaarlijk die zijn? Nee, hoor. Nog véél gevaarlijker! Er bestaan de-programmeurs voor mensen die uit een cult ontsnapt zijn. Sommige jonge mensen worden lid van zoiets als Scientologie, Hara Krishna of andere ongein. In veel gevallen moet de familie die bekeerlingen letterlijk kidnappen om ze te bevrijden. Eenmaal bevrijd, zijn ze er nog lang niet, want de bekeerlingen zijn volledig gehersenspoeld en rennen direct weer terug.

Om dat te voorkomen, worden de-programmeurs ingezet. Deze mensen zijn psychologen die proberen om de bekeerling weer normaal te krijgen. Dat proces is niet gemakkelijk, en succes is bepaald niet verzekerd. In veel gevallen praten ze met de psycholoog mee, en nemen bij de eerste de beste gelegenheid de benen. Terug de cult weer in.

Vergelijk Scientologie eens met het mohammedanisme. Daarbij vergeleken is het een onschuldig kinderspelletje. Als het al erg moeilijk is om een ex-Scientologie lid te deprogrammeren, dan is het deprogrammeren van een extremistische mohammedaan vrijwel onmogelijk. Daar komt nog bij dat vrijwel de enige manier om ze te deprogrammeren is door ze bij te brengen dat goden niet bestaan, en dat is onbespreekbaar.

Ja, u en ik weten best wel dat goden niet bestaan. Gelooft u in Zeus, Jupiter of Poseidon? Nee? Klopt, dat is nu mythologie. In de toekomst zijn Jezus en Allah dat ook. Waarom ik dat schrijf? Er zijn altijd een paar ‘volwassen’ mensen die tegen hun bord praten voor het eten die daar aanstoot van nemen. Als u daar al aanstoot aan neemt, hoe zit het dan met het deprogrammeren van die kalifaat-geiten? Hoe kan je die in hemelsnaam dan deprogrammeren? Je kan moeilijk tegen ze zeggen: we hebben alle vervelende stukjes uit de koran gehaald. Bleef weinig van over. Niet veel meer dan een Donald Duck, eigenlijk. Daarom krijg je nu een Donald Duck. Is meer op jouw niveau ook. Onze elite gelooft in de suiker koran, maar die kalifaat-geiten niet. Die lachen daar om.

Religie – hoe krankzinnig het ook moge klinken – verdient (eist, eigenlijk) respect. Dus die kalifaat-geiten moeten gedeprogrammeerd worden zonder de waarden van hun religie aan te tasten. Dat is godsonmogelijk. Omdat officieel erkende religies nu eenmaal acceptabel zijn en gerespecteerd dienen te worden.

Met andere woorden: de geiten doen net – en bijzonder slecht – alsof ze spijt hebben. Daarna worden ze op kosten van u en mij teruggevlogen naar Nederland. Voor de vorm worden ze veroordeeld tot een of ander fop-strafje. Binnen een paar maanden staan ze op straat en worden voorzien van een woning, spiegoloog, werk, uitkering en een flatscreen. Wat gaan die kalifaat-geiten doen? Vrijwel zeker doorgaan waar ze gestopt zijn. Ze zaten in de hardste kern van de harde kern van het mohammedanisme. Kennen iedere ISIS-leider bij naam en bijnaam. Hebben thee mee gedronken ook. In het vrouwenverblijf, wel te staan, maar dan toch.

Hebben onze kalifaat-geiten spijt? Welnee. Ze hebben hun avontuurtje gehad, en willen nu terug naar Luilekkerland. Onze media hebben ze uitgebreid geïnterviewd. Dat doen ze in de zwartste boerka’s die ze hebben, met zware handschoenen aan en een begeleider. Want vrouwen mogen nu eenmaal volgens hun nieuwe geloof niet met mannen praten, en die handschoenen zijn om te voorkomen dat ze door heidenen aangeraakt worden. Dat is geen spijt, hooguit spijt dat ze de oorlog verloren hebben.

Waar je onze giechel in het torentje ook niet over hoort, is dat de Europese vrouwen van jihadisten in Syrië nou net de allerergste waren die sharia recht toepasten. De mannen vochten aan het front, de vrouwen vormden de sharia politie. Dat werk deden ze maar al te graag, en zo fanatiek mogelijk. In meer algemene termen: niemand is fanatieker in het geloof dan een verse bekeerling. Q.E.D.

Als ze al niet schuldig zijn aan martelingen en genocide, dan zijn ze op z’n minst medeplichtig. In Syrië en Irak lopen ze grote kans op de doodstraf of levenslang. Hetgeen daar zo ongeveer gelijk is aan de doodstraf, alleen duurt het wat langer. Irakese gevangenissen zijn nu eenmaal niet de hotels die we hier gewoon zijn.

Dat is iets dat Stef Blok maar te accepteren heeft. In Syrië en Irak zijn ze mogelijk heel gemakkelijk met doodvonnissen, maar uitdelen of het smarties zijn is een ander verhaal. Deze meisjes hebben zich vrijwel zeker schuldig gemaakt aan martelingen en misdrijven tegen de mensheid. Ze hebben willens en wetens hun nationaliteit opgegeven door in vreemde krijgsdienst te treden.

Ze zijn vaak genoeg gewaarschuwd door vrienden en familie voor ze vertrokken. Toen hadden ze schijt aan Nederland. Nu is het de beurt van Nederland om schijt aan hen te hebben. Helaas zijn er maar twee partijen in Nederland die daar zo over denken. De rest, die is al om. Vooral aan de bidlippenkant van de politiek wordt er gewerkt aan mededogen. Jammer genoeg hebben mohammedanen dat absoluut niet met ons.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/11/14 ... kzinnigen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

De Barbarijse zeerovers zijn weer helemaal terug

Geplaatst op 25 november 2019

Afbeelding

Een paar dagen geleden werd een Nederlandse staatssecretaris geschoffeerd door Marokko. Ze werd te verstaan gegeven dat ze niet welkom was. Haar bedoeling was overleg te plegen om een Marokkaanse crimineel te kunnen uitwijzen naar zijn eigen land. Iets later loog de Marokkaanse regering dat dit helemaal niet waar was. Ik weet dat liegen daar heel gewoon is, ook voor onze bewindslieden hier (hoi Mark!). Maar dit is nèt eventjes iets te ongeloofwaardig. Wat is het wel? Het gewone gedrag van de Barbarijse zeerovers. Ze zijn er weer, “tot siens bai oe tois” om een oude vitragereclame te parafraseren.

Wat waren de Barbarijse zeerover-staten? De inwoners van nu Marokko, Tunesië, Algerije en Libië, die eeuwenlang opereerden zoals de Somalische zeerovers het nu doen. Met kleine snelle scheepjes jaagden ze op Europese koopvaardijschepen om die buit te maken en de bemanning te verkopen als slaven. Daar verdienden ze een dik belegde boterham mee. Bij tijd en wijle waren de Europese machten het zat en bombardeerden hun bases. Michiel de Ruyter heeft het vele malen gedaan. Tijdens een van die acties wist hij de vrijlating van Hongaarse dominees te bedingen. Iets wat wij wel, maar Hongarije niet vergat. Onze Michiel de Ruyter heeft bij hen een ereplaats in hun geschiedenis. Algiers werd in 1834 nog gebombardeerd door de Franse marine. Om nogmaals duidelijk te maken dat die apenstreken maar eens afgelopen moesten zijn.

En nu opereren ze niet alleen vanuit hun thuisbases aan de Middellandse Zee. Ze werken ook in Nederland. Waar ze zelfs in ons parlement zitten. De apenstreken zijn niet afgelopen, maar worden steeds erger. Sommige volken leren het nooit.

Wat u waarschijnlijk niet weet, is dat die voormalige Barbarijse zeerover-staten een nogal ingewikkeld diplomatiek protocol kennen. In onze diplomatie is elkaar niet schofferen of opzettelijk beledigen zo ongeveer de hoeksteen. Bij hen ook, maar dan precies andersom. Daar schoffeert en vernedert men buitenlandse dhimmi-diplomaten zo hard mogelijk. Bij voorkeur als ze het niet door hebben.

In hun protocol moet een functionaris tenminste door een gelijkwaardige functionaris ontvangen worden. Een lagere functionaris is een grove belediging. Andersom is het heel gewoon om de buitenlandse (dus dhimmi) functionaris urenlang te laten wachten om hem of haar uiteindelijk te woord te laten staan door... de portier. Ik neem u niet in de maling. Dit gebeurt echt. Die portier wordt dan geïntroduceerd als ‘een lagere diplomatieke ambtenaar’ om de vernedering niet te duidelijk maken. De minister (of andere hoge hotemetoot) excuseert zich dan voor zijn afwezigheid en of de staatssecretaris zo vriendelijk wil zijn om zijn boodschap af te geven aan zijn afgevaardigde. Aan de portier dus. Je kunt alleen maar beledigd zijn als je weet dat je beledigd wordt, tenslotte.

Zouden wij andersom hetzelfde doen – en eerlijk gezegd zou dat mijn advies zijn – dan is het een reden voor een oorlogsverklaring of tenminste het verbreken van de diplomatieke betrekkingen, het sluiten van ambassades plus zware sancties. Maar dat is pure bluf. Kunnen ze niet, willen ze niet, en doen ze echt niet. Maar als wij niets doen, waarom ook niet?

Het gedrag van Barbarijse zeerover-staat onderdanen alhier? Precies hetzelfde. Vanaf de kleuterschool is geweld, chanteren, beledigen en vernederen voor hen de norm. Glashard liegen, alles ontkennen en hun slachtoffers de schuld geven is de gebruikelijke verdediging als ze ontdekt worden. Wederom, zolang wij niets doen, waarom ook niet? Het werkt toch prima?

Als u de geschiedenis van de Barbarijse zeerovers een beetje kent, en iets van het mohammedanisme weet, dan weet u dat dit vanuit hun religie en cultuur komt. Niet alleen de Barbarijse zeerover-staten doen dat. Alle mohammedaanse staten doen dat. Zolang ze er mee weg komen. Hoe strenger islamitisch, hoe meer. Men eist bijvoorbeeld in Iran dat Nederlandse vrouwelijke ministers zich gesluierd voorstellen, “omdat onze wetten dat nu eenmaal eisen”. Nederland, semidebiel als het is, gaat daar uiteraard mee akkoord.

Amerika doet dat absoluut niet. Die zeggen: dit is geen vrouw, maar de vertegenwoordiger van ons land/de president. Haar geslacht doet niet ter zake. U eist dus dat ons land zich onderwerpt aan uw wetten. Die wet op de sluier is streng verboden in Amerika, dus dat gaan we niet doen. Als het Iran echt menens was, dan zouden ze voet bij stuk houden. Echter, Iran maakt er helemaal geen punt van. En dat betekent dat Iran gewoon kijkt tot hoever het kan gaan. Nederland trapt er in, met boter en suiker. Leuk! Amerika niet. Erg jammer, maar geen probleem. We verzinnen wel wat anders. Natuurlijk zegt Amerika niet letterlijk zoals ik het beschrijf, maar in meer diplomatieke bewoordingen.

Evenzo goed is het tonen van je ruggengraat precies dat waar Europa te bang voor is. Enkel de PVV zou eisen dat de minister met zoveel woorden tegen Iran zegt dat ze naar de petroleumpomp kunnen lopen. Zelfs het Forum heeft het niet door en zou akkoord gaan met de Iraanse eisen. Logisch eigenlijk, want Baudet en Hiddema weten bepaald niet veel van het mohammedanisme. Ook die twee zullen zeggen: ‘s lands wijs, ‘s lands eer. Als het bij hen de gewoonte is om onze ministers te woord te staan door de portier, dan moet dat maar. (zolang wij bij de 150 lotuseters kunnen blijven zitten mag van ons heel veel.)

En dat brengt me tot wat wij als land kunnen doen. Niet luisteren naar wat de opvolgers van de NSB gillen, dat spreekt voor zich. Feministen die openlijk voorstander zijn van boerka’s en vrouwelijke besnijdenissen diskwalificeren zich ten ene male als gesprekspartners. Hooguit voor een goed gesprek met een psychiater. Dr. Martijn de Koning, beter bekend als “dokter Kromzwaard”, ook. Met die man kan niet gedebatteerd worden. Een nauwgezet onderzoek van de AIVD is een veel gezonder idee. Ik denk dat hij meer te verbergen heeft dan Anton Mussert.

De meest gehoorde kreten zijn ‘dat is niet democratisch’ en ‘als Wilders aan de macht komt, zijn we terug bij de NSDAP’. Complete onzin. Democratie is doen wat de meerderheid wil, en zoveel mogelijk rekening te houden met de minderheid. Het is niet domweg doen wat een onbenullige minderheid gilt, omdat dat ‘democratisch’ zou zijn. Dat is krankzinnig. Hoeveel mensen willen Zwarte Piet Zwart houden? Rond de 87%. Hoeveel wil enkel Zwarte Piet afschaffen? Iets van 3%. De rest wil niet alleen Zwarte Piet, maar ook Kerstmis en Pasen afschaffen en de slavernij weer invoeren. Plus de doodstraf voor homoseksualiteit en sharia recht invoeren als we toch bezig zijn.

Je hoort er in het debat niet veel over, want de laatste groep zijn natuurlijk onze Barbarijse zeerovers. Ongeveer 10% van onze bevolking. Natuurlijk willen die Zwarte Piet afschaffen, als dat haalbaar is zonder te veel moeite. Maar dan gelijk ook Sint Nicolaas, want daar nemen ze veel meer aanstoot aan. Vreemd eigenlijk. KZPO maakt wel veel stennis over Zwarte Piet, omdat dit aanstoot zou geven, maar Sint Nicolaas, die voor mohammedanen veel erger is, hoor je ze niet over.

Er is geen debat, en het is niet democratisch om te gaan polderen. KZPO zegt: verbied wat wij willen. De rest van Nederland zegt: we gaan helemaal niets verbieden. Nogal een verschil.

Terug naar wat Nederland zou kunnen en moeten doen. Allereerst moeten we – en dat kan alleen maar als Wilders minister-president is geworden – direct ophouden met alles racisme te noemen en dader-centraal te denken. Als de FIOD en de ECD constant Marokkaanse en Turkse bedrijven en bedrijfjes onderzoeken, is dat geen discriminatie, maar doodeenvoudig waar het probleem ligt. Die frauderen gewoon meer. Exact hetzelfde geldt voor zigeuners, die tegenwoordig eufemistisch ‘Roma’ genoemd moeten worden. Het is een vaststaand feit dat die zich veel minder aan onze wetten (willen) houden, dus is het niet meer dan logisch dat ze navenant meer aandacht van justitie krijgen.

Ik weet heel goed dat een groot deel van de Marokkaanse en Turkse schatkisten gevuld worden door hun onderdanen alhier. Dat mag, zolang het volgens onze regels gaat. Een Nederlandse staatssecretaris wordt vierkant geweigerd voor overleg? Prima. Ambassadeur, legt dat eens uit. In detail. Oh, het blijkt dat uw diplomaat die dat vertelde de schoonmaker van het ministerie was? Ook geen probleem. Dan zal onze schoon... diplomaat de ambassadeur de boodschap geven dat hij zijn kameel moet pakken en terug naar huis kan gaan. Zo direct hoeft het nu ook weer niet, een stagiaire van de diplomatieke dienst werkt net zo goed.

Als wij niet kunnen onderhandelen hoe Marokkaanse onderdanen naar hun eigen land uitgezet kunnen worden, dan is er kennelijk geen verdrag. Dan kunnen we de ontwikkelingshulp die we geven direct stoppen, nietwaar? Is dat ondemocratisch? Dan is gezond verstand ondemocratisch.

Precies hetzelfde kunnen we doen als Marokkaanse en Turkse staatsburgers met twee paspoorten weigeren hun bezittingen in eigen land op te geven. Die krijgen dan geen uitkering. Ondemocratisch? Wel nee. Ik woon in Thailand. Als ik in Nederland om wat voor reden dan ook een uitkering wil aanvragen, moet ik mijn Thaise bankboekje laten zien. Als ik dat niet doe, krijg ik niets. Tamelijk logisch, lijkt me. Gewoon, omdat ik niet aan de regels voldoe. “Zielig”, “Isse main lant”, “Isse main koeltoer” gaat voor mij echt niet werken. Is dat geen discriminatie? Waarom moet ik wel opgave doen van mijn buitenlandse bezittingen en mensen met een grote bek niet?

Over twee paspoorten: Nederlanders mogen geen twee paspoorten hebben. Onze wet verbiedt dat. Dus aan u de keuze. Welk van de twee paspoorten gaat u opgeven? Die vraag zou direct aan hoge functionarissen, zoals Arib, Aboutaleb en Marcouch gesteld moeten worden. Juist zij moeten het goede voorbeeld geven. Ik garandeer u, wanneer links eenmaal is uitgeraasd over die ongelofelijk strenge eis, dan geven Arib, Aboutaleb en Marcouch direct hun Marokkaanse nationaliteit op.

Militair en economisch is er geen enkel mohammedaans land dat iets te vertellen heeft. Het enige wat ze in overvloed hebben is olie. Dat is een verslaving waar we heel snel (sinds 1973 eigenlijk) vanaf moeten. Hoe precies is een ander verhaal, maar we kunnen veel beter ons geld stoppen in onderzoek naar alternatieven voor Arabisch olie dan in opvang van Arabische vluchtelingen.

Turkije gaat altijd prat op haar strategische positie aan de Bosporus. Waarom iedereen daar altijd in tuint, geen flauw idee. Pak de landkaart maar. Om die Bosporus te bereiken moet je dwars door de Egeïsche Zee varen. Die is bijna net zo ondiep als de Bosporus en staat volledig onder Griekse controle. Die zee kan even effectief afgesloten worden. Dat maakt de Bosporus een stukje minder strategisch belangrijk.

Turkije mag best als onafhankelijk land wapens kopen in Rusland. Alleen niet als NAVO-lid. Want Russische wapen passen nu eenmaal niet in onze logistiek. Met andere woorden: donder die vervelende snorren direct de NAVO uit. Als Erdoğan opeens Constantinopel in plaats van Istanboel hoort uit de mond van Poetin, dat is dan zijn probleem. Niet het onze. Potentiële EU-leden – wat Turkije enorm graag wil worden – bezetten geen EU-staten. Dus éérst Noord-Cyprus terug geven aan Cyprus, dan praten we verder.

Kortom, er is meer dan genoeg wat wij als klein land zonder problemen kunnen doen tegen de islamisering van onze samenleving. Casablanca of Istanboel bombarderen is nergens nodig voor. We hoeven niet ‘te jagen’ op Marokkaanse of Turkse fraudeurs. Enkel fraudeurs in Nederland opsporen en berechten. Ongeacht hun nationaliteit of religie. Als men – of jullie – daar aanstoot aan neemt, gewoon minder misdrijven plegen.

Een rechter veroordeelde onlangs een (asielige) verkrachter die maar liefst 16 meisjes verkracht had tot 7 jaar gevangenis. Minder dan 6 maanden per geval. Een andere veroordeelde een asielzoeker met verblijfsvergunning tot een fopstrafje, ‘omdat hij anders zijn verblijfsvergunning kwijt zou raken’. Beide rechters zouden daarvoor minstens berispt zo niet streng bestraft moeten worden. In het eerste geval kun je gerust van een recidivist spreken, dat is een straf verzwarende omstandigheid. In het tweede geval is die verblijfsvergunning niet ter zake doende. Als hij die vergunning niet kwijt wilde raken, dan had een natte spons en wat zachte zeep of lotion zijn probleem kunnen oplossen. Deze rechter is simpelweg niet geschikt voor zijn vak. Hij kan beter bij de sociale dienst gaan werken. Voor dit soort veelplegers zouden de straffen zonder meer bij elkaar opgeteld moeten worden. Dus die eerste verkrachter zou dan per geval 10 jaar krijgen. Omdat langer dan 25 jaar niet kan, tot zolang achter tralies blijven zitten. Is nog coulant, als je 135 jaar niet hoeft uit te zitten.

Marokko wil haar eigen criminelen niet terugnemen? In dat geval naar Casablanca vliegen, desnoods met 4 marechaussees en in de slurf zetten. Zoek het maar uit met hem. Hij komt het vliegtuig niet in. Maak er maar een diplomatieke rel van.

De PVV zou bij elke gelegenheid, te pas en te onpas, voor moeten stellen om maatregelen tegen Turkije te nemen, tot ze zich terugtrekken uit Noord-Cyprus. (soort van delenda Carthago.) Gegarandeerd zeker zit de Nederlandse vleugel van Erdoğan’s DENK partij elke keer boven in de gordijnen. Geeft flink wat reuring, vooral aan de linkerkant van de Kamer. Bovendien is er geen speld tussen te krijgen. De tijd dat we de andere kant op konden kijken, moet maar eens afgelopen zijn.

Strikte handhaving van onze grenzen. Iemand heeft wel een dure smartphone, maar geen paspoort? Dan is het geen asielzoeker. Of een hele domme, die zijn prioriteiten verkeerd heeft, maar dat is zijn probleem. Zonder paspoort direct uitwijzen en terugsturen. Bad, bed en brood? Prima. Maar uitgeprocedeerde asielzoekers op straat zetten? Dat is iemand aanzetten tot criminele activiteiten. Dat is strafbaar, en mag de overheid niet doen. Die mensen moeten in verzekerde bewaring blijven tot uitzetting mogelijk is. Met een bed, een bad en brood. Tot ze uiteindelijk vertrekken.

Kortom, er is meer dan genoeg mogelijk zonder in de wet ook maar één letter te veranderen. Waar de kiezers kunnen helpen door niet dom op de VVD te blijven stemmen.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/11/25 ... aal-terug/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Socialisme is een cult

Geplaatst op 21 december 2019

Afbeelding

Beetje boude bewering, maar dat ga ik uitleggen. Eerst Amerika. Daar proberen de Democraten wéér om de president af te zetten. Dat lukte de eerste keer niet, en nu nog veel minder. Sterker nog: de stront die ze naar hun president gooien, vliegt regelrecht in hun eigen gezicht. Die afzettingsprocedure, “impeachment”, is een nogal vage aangelegenheid. De wet is er niet duidelijk over. Er worden een paar misdrijven bij naam vermeld, maar daar wordt geen gebruik van gemaakt. Dus wordt er grotendeels gekeken naar de precedenten uit het verleden. De afzettingsprocedure is gebruikt tegen 3 presidenten en iets van 18 hoge ambtenaren, de meeste van hen rechters. In het laatste geval was het duidelijk: een aantal rechters was apelazarus aan het werk en werd om die reden afgezet. Verder niets, de afzettingsprocedure is enkel dat. Er staat geen verdere straf op.

De misdrijven waarop iemand afgezet kan worden, zijn niet duidelijk omschreven. Er zijn eigenlijk maar drie misdrijven die omschreven zijn: chantage, omkoping en dronkenschap. De rest wordt overgelaten aan het Congres. De procedure kan op gang worden gebracht door het Congres, maar de Senaat doet de veroordeling. Het is opmerkelijk dat het enige misdrijf waar Trump direct voor veroordeeld kan worden, omkoping, nou net niet in de dagvaarding staat. Dat maakt deze afzettingsprocedure puur politiek. Wij Democraten willen hem afzetten, omdat hij niet doet wat wij Democraten willen.

Op dit moment is er een Democratische meerderheid in het Congres, dus de afzettingsprocedure loopt. Maar in de Senaat hebben de Republikeinen de meerderheid. Die meerderheid is meer dan voldoende om de procedure direct te stoppen. Zelfs al zouden een paar Senatoren politiek zelfmoord plegen door voor te stemmen. Kortom, de hele afzettingsprocedure is compleet, volkomen, hopeloos en totaal kansloos.

Sterker nog: de Amerikaanse kiezer is het linkse gedram van de Democraten compleet zat. Trump kan rustig op de bank een biertje pakken en de krant lezen. Hoe harder de Democraten blijven doordrammen, hoe gemakkelijker zijn herverkiezing wordt.

Tel daar bij op dat de Democraten geen enkele serieuze kandidaat hebben voor de komende verkiezingen in 2020. Er zijn (op dit moment) drie kandidaten die alle drie geen schijn van kans maken: Hillary Clinton, Bernie Sanders en Joe Biden. Hillary heeft teveel mysterieuze zelfmoorden plus de rest te verantwoorden, Sanders is een regelrechte (salon) communist en Biden is gewoon te oud en veel te gammel. Hij is net geopereerd voor een hartkwaal.

Die afzettingsprocedure is niets meer dan een slappe poging om de aandacht af te leiden en een wanhopige laatste poging om het onvermijdelijke proces tegen de Clintons en de administratie te vertragen. Want zodra Trump herkozen is, wordt het moeras gedempt. Dat is een zekerheid. Voor de verkiezingen is dat geen goed idee. Na de verkiezingen hebben de Republikeinen een meerderheid in beide Kamers, de Hoge Raad en op de ministeries. Dan gaat de grote schoonmaak beginnen.

Gaan we naar Engeland kijken. Daar verloor Labour op PvdA-achtige wijze de verkiezingen. Het grootste verlies in 85 jaar. Waarom? Ongeveer om dezelfde reden waarom de Democraten in Amerika verloren. De partij noemt zich Labour, maar de leiding is streng communistisch. De Democraten in Amerika noemen zich democraat, maar de leiding is ofwel streng communistisch (Bernie Sanders) of zijn salonsocialisten met een hoop te verbergen (Clinton).

U zult de NOS er niet snel over horen, maar Corbyn is een warm aanhanger van iedereen die een socialistische dictator is of antisemiet. Maduro in Venezuela? Prima vent. Kim Jong-un in Noord Korea? Niks mis mee. Castro in Cuba? Toffe peer. Hamas? Hezbollah? Dappere mannen die onderdrukt worden door de perfide Zionistisch-kapitalistische bezetters van hun land. Officieel noemt deze minkukel zich anti-zionist, niet antisemiet. Want dat laatste is strafbaar. Bovendien moeten de kiezers er niets van hebben.

Even zo goed heeft Corbyn grandioos verloren. Niet alleen hij, maar de hele top van de Labour partij die zijn politbureau vormen. De ergste nederlaag ooit, en wat zeggen Corbyn en zijn aanhangers? “Wij hebben het debat gewonnen, maar helaas lukte het niet om dat in een meerderheid om te zetten.” Ik neem u niet in de maling, dit zijn eigen woorden. Hij weigert ook om op te stappen, dus vermoedelijk wordt hij in januari met een betonblok in de Theems gegooid door zijn eigen partij.

Net zoals bij ons is er een enorm verschil ontstaan tussen wat sociaaldemocratische stemmers en de sociaaldemocratische partijleiding willen. U dacht dat het oude strenge communisme dood was? Welnee. Ze zijn er nog steeds. In Amerika, in Engeland en bij ons net zo goed. Het is heel simpel om een politieke partij over te nemen, of een stichting of een bedrijf. Je zorgt er voor aanwezig te zijn op de ledenvergadering met genoeg aanhangers en stemt het bestuur gewoon weg. Bij bedrijven en stichtingen: je gaat er werken en plaatst na verloop van tijd gelijkgestemden op belangrijke posities. Dat hoeft echt niet het bestuur zelf te zijn. Ten eerste valt dat direct op, en ten tweede als je middenkader posities gaat opvullen kom je er net zo goed. En dat is wat links consequent gedaan heeft. Dat is overigens ook de reden waarom de PVV geen leden heeft. Wilders heeft geen trek in een progressieve overname van zijn partij.

Er is vrijwel geen organisatie die daar niet door is aangetast. De politie, het onderwijs, de rechterlijke macht, de gemeentes, alles.

Waarom is links zo venijnig in Amerika en in Engeland, maar hier (nog) niet? Omdat ze bijna bij de finish waren. Met de verkiezing van Clinton of Corbyn hadden ze hun doel bereikt: een communistische samenleving, maar onder een andere naam. Dat mislukte op het aller-aller-allerlaatste nippertje. In Amerika deed Trump dat, en in Engeland Boris Johnson. Compleet tegen de verwachting in. In beide gevallen was links er van overtuigd dat ze zou winnen.

In Nederland maakt links zich nog geen zorgen. Wij hebben meer linkse partijen dan dagen in de maand, dus weinig mensen zien dat links overal de touwtjes in handen heeft. Pas als Wilders serieus doorbreekt – en dat zou best wel eens snel kunnen gebeuren – dan komt er reuring.

In Amerika en in Engeland gillen de verongelijkte verliezers dat het de schuld van iedereen is. Behalve hun eigen schuld. Sterker nog, in Engeland gillen ze dat het ook de schuld van de ‘extreemrechtse media’ is dat Corbyn negatief in de publiciteit kwam. Het waren nota bene nou net de media die de grootste aanhangers van het linkse progressieve gedachtegoed zijn... De BBC is zo tegenwoordig progressief dat de Pravda er jaloers op is.

Verder zijn de PVV en het FvD zo gedemoniseerd dat er een hoop moet gebeuren voor ze een kabinet kunnen vormen. Vergeet niet dat vrijwel alle partijen zowel de PVV als het FvD boycotten. Als de VVD de komende verkiezingen gaat verliezen – dat is een zekerheid – dan blijft een kabinet PVV-FvD-VVD moeilijk. Ik reken op iets van <16 zetels voor de VVD in de komende verkiezingen. Dan moeten de PVV en het FvD voor iets van 55 zetels zorgen, en dat lijkt me nogal optimistisch. Maar niet onmogelijk.

Waarom is links een cult? Omdat het hoe dan ook niet wil inzien dat zijn progressieve ideeën nergens werken. Het communisme in Rusland werkte niet. De Berlijnse Muur werd niet opgeheven, omdat de DDR regering het achteraf een slecht idee vond. Enkel omdat er geen andere keuze was. Sociaaldemocratie werkt ook niet, maar minder beroerd dan echt socialisme, omdat er iets meer democratie en minder socialisme in zit. Frankrijk, Italië en Griekenland hebben hele sterke socialistische partijen. Dat is een van de redenen waarom het zo slecht gaat met hun economie.

Elke keer weer krijgt iedereen de schuld van hun eigen falen. Elke keer weer horen we ‘maar dat was geen écht socialisme’. Ja hoor. Dat is het elke keer wel. Want écht socialisme werkt niet. Dat laat anderen voor hen werken. Er is niets mis met sociaal zijn. Maar écht socialisme is potverteren. Venezuela is een mooi en recent voorbeeld. Het was een bloeiende economie in Zuid-Amerika. Chavez werd gekozen, en hij ging direct écht socialisme invoeren. Binnen no time was Venezuela failliet. Op dit moment lijdt de bevolking honger, terwijl de grote leider Maduro op tv uitgebreid zit te schransen tijdens een speech.

Dat Wilders premier kan worden, is helemaal geen rare gedachte. Engeland stapt uit de EU. Dat is nu een feit. De EU loopt nu echt op haar laatste benen, want dat vertrek is dodelijk voor de EU. Er hoeft maar één grote aanslag plaats te vinden in Nederland en het kabinet gaat vallen. Dat kabinet is overigens nu al een minderheidskabinet. Het verloor net een staatssecretaris en de Miep van Defensie staat op omvallen. Rutte´s beschermvrouwe in Berlijn leeft nog, maar is een politiek kasplantje. Overal is het socialisme terrein aan het verliezen, en dat gaat ook bij ons gebeuren.

Verder hebben we een Koninklijke familie die of geen belasting betaalt (de bolle zelf) of fraudeert (de rest), misdadigers worden met luxe privévliegtuigen naar Nederland gevlogen, maar uitgeprocedeerde asieligzoekers over de grens zetten is te duur. Zoiets kan niet onbeperkt duren.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2019/12/21 ... -een-cult/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Steengoed artikel.

Het is de onverbloemde waarheid die voor alle politici in Europa onaangenaamheden met zich meebrengt. Jammer dat het artikel van Numan niet breeduit dagelijks herhaald wordt op de TV. Misschien dat de smerige politiek zich eindelijk eens een flinke wasbeurt cadeau gaat doen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie