Artikelen van H Numan

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Islamiseren doen we gewoon zelf

Geplaatst op 3 november 2017

Afbeelding

Geert Wilders en Filip DeWinter wilden Sint Jans Molenbeek bezoeken. De burgemeester van Wali Yan Molenbeek heeft dat nu uitdrukkelijk verboden, dus gaat het bezoek niet door. Dit illegale verbod is een prima voorbeeld van zelf-islamisering. Want ik denk dat het juridisch voor geen millimeter klopt. Kan een burgemeester, in dit geval een boerkameesteres, twee parlementsleden de toegang tot haar stad weigeren? En je kunt je afvragen wat men onder ‘rechts’ verstaat, want deze boerkameesteres heet Françoise Schepmans, en is lid van Mouvement Réformateur. Officieel een centrum rechtse partij, maar die is waarschijnlijk net zo rechts als de VVD bij ons.

Omdat het hier om Wilders en DeWinter gaat, natuurlijk kan dat. Dan kan alles. Maar stel nou eens dat Buma of Pechtold, vergezeld door Elio Di Rupo de toegang tot Sint Jans Molenbeek geweigerd wordt. Wat denkt u? Een diplomatieke rel van formaat! Iets kleiner dan Spanje – Catalonië, maar niet zo gek veel. Gelukkig blijft het heerlijk rustig, want het zijn Wilders en DeWinter maar.

Natuurlijk is dit een provocatie. Wilders en DeWinter hadden ook naar Schiermonnikoog kunnen gaan. Daar wonen 950 personen, waaronder 15 niet westerse allahtonen. Dus ook daar hoeft u niet meer naar toe als u liever geen mohammedanen om u heen ziet op vakantie. Die 15 zullen het niet in hun hoofd halen om te gaan rellen. In Sint Jans Molenbeek huizen 39.359 mohammedanen op een bevolking van 95.576. Dat is dus een iets andere situatie. Dan gaan ze gegarandeerd wel rellen. Als ik Joost van den Vondel mag parafraseren: “Zo is de muzel arm en kaal, zo spreekt hij zeer bescheiden taal. Doch komt hij eens tot hoger staat, dan doet hij God en mensen kwaad.”

Op Schiermonnikoog wonen 2% allahtonen, dat geeft geen problemen. In Sint Jans Molenbeek is dat percentage 41.2%. Een garantie voor heel veel problemen. Dus gaan we zelf-islamiseren. Dan blijft het lekker rustig. Voorlopig. Enig idee hoe intolerant die intoleranten worden als ze 55% of 60% meerderheid hebben? Dat is zo gepiept, hoor. Zo onderhand zou men dat toch wel moeten weten… Sint Jans Molenbeek heeft niet het hoogste aantal allahtonen. Die vernedering (eer kan ik het echt niet noemen) gaat naar Sint Joost ten Node. Daar wonen op een bevolking van 27.332 inwoners 12.293 mohammedanen, dat is 45%.

Voorlopig is dit weer het zoveelste geval van zelf-islamisering. Noodzakelijk? Zekers, als je gelooft dat de mens maakbaar is en enkel reageert op aangedaan onrecht wel. Dat gelooft links, dus smijt men bakken geld in de goot om tijdelijk wat rust te kopen. Tijdelijk, want het is nooit genoeg. Je moet ook een plaat van formaat voor je kop hebben, want autochtone tokkies – die hebben we ook – gedragen zich wel zo als het hoort. In ieder geval veel beter.

Op de vraag ‘kunnen Wilders en Baudet niet beter samenwerken?’ kan ik alleen maar zeggen: wat mij betreft prima. Tot op heden hoor ik heel weinig steun voor Wilders. Geen, eigenlijk. Ook niet van FvD. Toch lijkt me dit iets dat heel veel goodwill creëert aan de rechterkant van de politiek en verder niets kost. Het kost je wel een rondje op de banencarrousel. Want die draait enkel links om.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2017/11/03 ... woon-zelf/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Catechese voor dhimmi´s

Geplaatst op 5 november 2017

Afbeelding

Misschien is het u niet opgevallen, maar onze bestuurlijke dhimmi´s maken altijd gebruik van een standaard setje dooddoeners als er een mohammedaanse aanslag heeft plaats gevonden. Je kunt het gerust de catechese voor dhimmi´s noemen. Ze worden in volgorde opgedreund om de gelovigen gerust te stellen. Niet de gewone man, want wat die denkt of doet interesseert voor geen moer. U moet zwoegen, zweten (nu tot uw 68ste) en vooral zwijgen!

1- Heeft niets met islam te maken


Dit is altijd het eerste wat u hoort. De politicus of journalist die het zegt, heeft zelf geen enkele kennis van het mohammedanisme. Vaak wordt hij vergezeld door een haatbaard belangrijk persoon uit de mohammedaanse gemeenschap die het publiek dan verzekert dat dit inderdaad klopt. Nooit met enig bewijs. Kan ook niet, want dat is volledig in tegenspraak met de islam. Mocht u in de gelegenheid zijn, vraag dan wat Taqiyya betekent. Dat weten ze niet, of ze zeggen dat Taqiyya een rechts complot is. Vraag ook eens wat het woord ‘islam’ betekent. Dat betekend onderwerping. Mohammedanen aan hun god, u aan mohammedanen. Moet u nog meer weten? Ik denk toch echt dat dit voldoende zou moeten zijn.

2- Er is geen enkele link naar terrorisme

Dat is de dooddoener die meestal volgt op uitspraak 1. Technisch kan het kloppen als de mohammedaanse terrorist formeel geen deel uitmaakt van een bekende terroristische organisatie (Al Qaida, ISIS, Hezbollah, Hamas). Vaak zijn er experts van inlichtingendiensten aanwezig om dat te bevestigen. Logisch, want die inlichtingendiensten zitten er niet om te springen om toe te geven dat ze zoals gebruikelijk gefaald hebben. Men spreekt dan over een ‘lone wolf’ of een eenling die op ‘onverklaarbare wijze’ geradicaliseerd is. Heel erg jammer, maar daar valt nu eenmaal niets tegen te doen. Doordenkertje: dan hebben we die Sleepnetwet eigenlijk helemaal niet nodig...

3- De dader heeft psychische problemen

Met andere woorden: het heeft niets met islam te maken. De stakkerd is gewoon gestoord. De mogelijkheid dat krankzinnigheid en islam met elkaar verbonden zijn, wordt niet onderzocht. De dader is eigenlijk slachtoffer en verdient ons medeleven. Een nieuwe variant, ontwikkeld in Islamsterdam, is suikerziekte. Dat verklaart waarom een diabeet die in coma raakt dan tien mensen probeert plat te walsen, toch? Dat doen diabeten altijd.

4- Hij is online geradicaliseerd geraakt

Twee vliegen in één klap. We kunnen daar niets aan doen voor we het internet aan banden leggen. Dat is de indirecte oplossing. Meer direct wordt radicalisering geweten aan ‘rechts-extremistische organisaties’. Lastige vragen stellen over islam moet direct verboden worden. Want van lastige vragen worden mohammedanen vreselijk opgewonden. Gaan ze hele rare dingen doen. In ieder geval moeten die rechts-extremistische organisaties zo snel mogelijk verdwijnen. Daar moeten we ons op concentreren. Niet op onschuldige gelovigen.

5- We moeten veel meer oppassen voor rechts-extremisten!

Na iedere aanslag staan er kennelijk vele legioenen rechts-extremisten paraat om alle mohammedanen te kunnen onthalzen. Behalve van mohammedanen willen ze ook verlost worden van gekleurde mensen, homo’s en wat er nog meer verzonnen kan worden. Dat moeten we voorkomen door mohammedanen meer bescherming te bieden, en meer voorrechten te verlenen aan de mohammedaanse gemeenschap. Zoals het aannemen van semi-analfabete agenten met een strafblad, criminele familieleden en een enorme afkeer van dhimmi´s.

6- Een tragedie zoals deze versterkt onze gemeenschap

De gemeenschap wordt namelijk beter met meer, meer, meer voorrechten voor mohammedanen. Meer bidden in een seculiere samenleving is dé oplossing voor alle problemen! Scholen, universiteiten, winkelcentra en overheidsinstanties moeten daarom ‘stiltecentra’ krijgen. Waarom heten die lege nutteloze ruimtes stiltecentra? Omdat het er zo stil is. Er komt geen hond. Wel wat geitenliefhebbers, want mohammedanen smullen er van. Scheiding van kerk en staat? Ach. Dat is zo jaren zestig. Moeten we met z’n allen niet willen.

7- Deze tragedie zal onze manier van leven niet veranderen

Deze nietszeggende opmerking wordt meestal als toetje geserveerd. Uw linkse dhimmi heeft zijn krokodillentranen gestort over een massamoord die gemakkelijk te voorkomen was. Nu is het tijd om de mensen een lege doos te geven. Dat geeft de burger moed. Natuurlijk verandert het onze manier van leven. U moet nu veel meer dan vroeger oppassen op straat. De kans dat u als vrouw verkracht of aangerand wordt is vele malen groter dan 15 jaar geleden. De overheid heeft veel meer mogelijkheden om u af te luisteren. Als u een grapje maakt, moet u oppassen dat u geen mohammedanen, feministes, Belgen, dikke wijven, negers of iets anders kwetst. Dat kan u uw baan kosten. En nee, dat verandert onze manier van leven echt niet.

Ik neem er nog een negerzoen op. Oh nee, dat mag allang niet meer.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2017/11/05 ... r-dhimmis/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Geschiedenis? We liegen het wel voor u!

Geplaatst op 9 november 2017

Afbeelding
“Jan Pieterszoon Coen woonde in Indonesië. Daar wonen Indonesiërs. Dat weet iedereen. Ergo, Jan Pieterszoon Coen was dus een Indonesiër!”...

Een paar dagen geleden stond er op dit blog een artikel waarin de BBC liegt dat er altijd een multiculturele samenleving is geweest. Fijn dat het na 30 jaar een beetje begint op te vallen. Ik loop me daar al decennia groen en geel aan te ergeren. De BBC is de beste propagandaorganisatie ter wereld. Dr. Joseph Goebels zou er jaloers op zijn geweest. Goede propaganda moet namelijk geloofwaardig zijn. Je mengt dus een pietsje waarheid met een forse leugen, maar zodanig dat iedereen er in trapt. “V = Victorie, want Duitschland wint op alle fronten” was dat dus bepaald niet. Dat was gewoon lachwekkend in 1944. De BBC en Hollywood pakken dat stukken beter aan. Die veranderen de geschiedenis naar wat politiek correct is, en doen dat geloofwaardig. Als je er tenminste niet te veel van weet. Mijn hobby is geschiedenis. Dan moet je verdomd goed liegen, wil ik er in trappen.

De grootste fout is het beoordelen van iets uit het verleden met onze eigen normen en waarden van nu. Dat doe je automatisch, overigens. In de meeste gevallen, omdat je weinig of niets weet hoe de situatie toen was. Dan ga je automatisch je eigen situatie projecteren op het verleden. Dat is de mens eigen, en heel erg moeilijk om niet te doen.

Een aardig voorbeeldje is de Hollywood-film Robin Hood, prince of thieves uit 1991. Dus ook toen sjoemelde men al met de geschiedenis. In het verhaal komt Robin Hood (Kevin Costner) terug van kruistocht uit het Heilige Land. Daar heeft hij een mohammedaans vriendje, Azeem (Morgan Freeman), opgedaan die gezellig mee ging naar Engeland. Soort van Floris en Sindala zullen we maar zeggen. Zo ongeveer in de eerste scene ziet u Robin en Azeem aan land komen. Azeem is uiteraard een belijdend mohammedaan en als zodanig gekleed. Wat doet Azeem? Die gaat open en bloot zijn tapijtje uitrollen om een stukje te bidden.

In Engeland, tijdens de kruistochten. Niemand die zelfs maar knippert met de ogen. Robin Hood is een sprookje, dat weten we allemaal. Hoe lang denkt u dat Azeem en Robin in werkelijkheid nog te leven zouden hebben? Ik gok op 15 tot 25 hele pijnlijke minuten. De lokale boeren hebben tijd nodig om voldoende brandhout te verzamelen. In de middeleeuwen, en zeker tijdens de kruistochten, zag je vrijwel geen mohammedanen (levend) in West-Europa rondlopen. De paar die dat wel deden, want het gebeurde (sporadisch) wel eens, waren slim genoeg om zich niet provocerend te gedragen en te kleden. Mohammedaans bidden in het openbaar was simpelweg zelfmoord. Vergelijk het gerust met een SS-officier die in gala-uniform gaat rondlopen in Engeland in 1942. Niet bijster slim, dus.

Zo werkt een goede leugen. De meeste mensen weten erg weinig van geschiedenis, en kijken naar het verleden met de moraliteit van vandaag. Nu zijn mohammedanen (helaas) gewoon in onze samenleving, en als ze demonstratief in het openbaar gaan bidden, gaan we liever een blokje om. Enerzijds om problemen te voorkomen, anderzijds omdat we nu geloof heel wat relatiever bekijken dan toen. Toen niet, nu wel. Dus lijkt het dat het vroeger ook zo was.

Ander voorbeeld: Romeinse gladiatoren en beestengevechten. Het idee dat mensen elkaar tot de dood bevechten, doet ons walgen. Dat is nu zo. Maar toen echt niet. Als u nu fanatiek sportliefhebber bent, dan was u in het Romeinse rijk groot liefhebber van gladiatorengevechten en beestengevechten. Geen discussie over mogelijk. Voetballen moest nog uitgevonden worden, en fietsen ook. Er waren andere sporten, maar dit waren verreweg de belangrijkste. Er ging net zo veel geld in om als vandaag in de beroepssport.

Niet zo gek lang geleden waren beren- en hondengevechten volksvermaak. In de 19e eeuw was ‘rat baiting’ zeer populair in Engeland. Bij ‘rat baiting’ worden ratten in een kooi gezet met een terriër. Het publiek gokt dan hoe lang het duurt voor de terriër alle ratten heeft doodgebeten. Dat was zeer populair onder het grote publiek, en net zo goed onder de elite. De laatste wedstrijd vond in 1912 plaats. Ga er gerust van uit dat het in Nederland ook zo was. Denk maar aan het Palingoproer.

Wat men u nu probeert wijs te maken is dat multicultureel niks nieuws is. Complete onzin, want multicultureel is verzonnen toen er steeds grotere hordes mohammedanen (gastarbeiders + vrouwen + kinderen) permanent hun geit gingen parkeren in het Westen. U en ik vonden dat geen goed idee, destijds. Onze elite wel, die verdiende er fors aan. Dus verzonnen ze van alles om het acceptabel te maken. Veel verder dan ‘je kunt zo lekker exotisch eten’ of ‘is leuk op straat, al die kleurtjes en geurtjes’ zijn ze nooit gekomen. Gelukkig bleven volksoproeren uit, dus ging men vrolijk verder met multiculturaliseren.

Als u voor 1975 op school heeft gezeten, kunt vrijwel zeker niet meer dan één of twee klasgenootjes herinneren die ‘anders’ waren. Dat waren dan kinderen van wie een of beide ouders uit onze koloniën kwamen. Het was een zeldzaamheid. Pas in de jaren-80 en later kwamen er zoveel gastarbeiders nazaten dat het begon op te vallen. Ik kan me niet herinneren dat wij die kinderen ooit gepest hebben. Niet meer of minder dan we elkaar pestten, want kinderen pesten elkaar altijd. In ieder geval niet omdat ze een kleurtje hadden. Ik zeg niet dat dit niet gebeurde, maar niet in mijn klas in ieder geval. Ik weet niet meer wat, maar we hadden denk ik best wel een andere treiterij gevonden die even goed werkte.

Er is een enorm verschil tussen een multiculturele samenleving en een samenleving waarin ook andere volken leven. Rome was Romeins. D.w.z. in de diverse delen van het rijk woonden Kelten, Germanen (niet hetzelfde), Galliërs, Celtiberiërs, Romeinen en Grieken en nog veel meer. Maar ieder in zijn eigen gebied. De leidende cultuur was Romeins. Als je je niet Romeins gedroeg/kleedde/sprak was je een barbaar. Niks mis mee, je was gewoon geen Romein. Dat was alles. Romeinen discrimineerden niet op ras. Wel op inkomen en sociale status. Op ras werd veel later uitgevonden.

Een van de bewijzen waarmee men komt aandragen, is dat er Syrische boogschutters gelegerd waren langs de Muur van Hadrianus. Dus dat grensgebied was multicultureel! Inderdaad, Syriërs waren daar gelegerd. Het was het Cohors Primae Hamiorum Saggitariorum. Eén cohort, maximaal 480 man. Dus op een bevolking van ongeveer 3,5 miljoen absoluut niet meer dan 480 man. Minus officieren, die waren Romeins. Minus onderofficieren die waren (meestal) ook Romeins, of kwamen uit andere delen van het rijk. Minus verliezen, want een cohort op volle sterkte was een zeldzaamheid. Dat is niet multicultureel. Dat is monocultureel, met een snuifje anders.

Massamigratie begon toen grote passagiersschepen op de Atlantische route werden ingezet. Zoals bijvoorbeeld de Titanic. De derde klas passagiers sliepen op britsen, kregen 3 maaltijden en betaalden daarvoor £ 7,- per persoon. Dat is omgerekend naar vandaag iets van £ 777,-. Ga ongeveer uit van twee netto maanden salaris toen. Eerste klas passagiers betaalden £ 30, dat zou nu ruim £ 2500,- zijn. Men reisde niet voor plezier, maar om iets serieus te doen. Een migrant investeerde zijn volledige bezit in dat enkeltje. Zoveel spaargeld had men toen echt niet. Verder was de situatie compleet anders. Er was toen ruimte zat in Amerika om te migreren, en men verwachtte vrijwel niets van de overheid. In ieder geval geen € 10.000,- plus een woning en een auto ‘van Frau Merkel’.

De massamigratie van nu begon pas echt toen vliegen betaalbaar werd. Dat is zeer recent, want de meeste low budget airlines begonnen pas na 1985-90. Dat loopt ongeveer gelijk met de opgang/neergang van chartermaatschappijen. Voor die tijd was het godsonmogelijk dat arme drommels uit Afrika op asielsafari in Europa konden gaan.

De huidige migrantencrisis is gemaakt. Het begon iets na 09-11-2001, toen mohammedanen en Afrikanen massaal aan land probeerden te komen in Lampedusa. De Italiaanse regering trad Italiaans op. Namelijk: niet. Begrijpelijk ging het hek van de dam. Lampedusa ligt midden tussen Sicilië en Afrika. Je kunt het met wrakke bootjes net halen. Verschillende keren heeft de Italiaanse regering haar grenzen – illegaal – opengezet om van dat gajes af te komen. Omdat de EU “Italiaans” (niet) optrad, nodigde dit uit tot veel meer. Pas jaren later in 2015 kwam een geestelijk zwaar gestoorde ex-communiste met haar uitspraak ‘Wir schaffen das!’

Dit is de situatie nu. Vandaag de dag zit uw zoon of dochter in een klas waarvan de helft of meer allochtoon is. Toen u en ik op school zaten, begon het onderwijs extreem links te worden. Ik ergerde me toen al wezenloos aan de slappe lullen voor de klas die er op stonden om met hun voornaam, Geyt, aangesproken te worden. Niet meer met meneer, en meneer Wollensok al helemaal niet. Dat was zo ouderwets. Toen u in en ik op school zaten, was de helft van het onderwijzend personeel man. Tegenwoordig zijn dat er weinig. Het onderwijs is nu een echte vrouwenbaan geworden. Waarom? Positieve discriminatie. “Bij ongelijke geschiktheid geven we de voorkeur aan een vrouw.” Dat komt er van als je politiek correct probeert te zijn. Die ruimschoots gecompenseerde vrouwen gaan nu campagne voeren om meer meesters op school te krijgen, want man en vrouw zijn immers gelijk? Mag ik even lachen ... ?

Kijk om u heen, en u ziet overal allochtonen. Dus is het helemaal niet vreemd om te denken dat er altijd zoveel allochtonen waren. Die situatie duurt nu ongeveer 30 jaar, en daarom lijkt het alsof het altijd zo is geweest. Voor meer dan een derde van onze bevolking is het zo tijdens hun hele leven geweest. Enkel de mensen die boven de 40 zijn hebben andere herinneringen. Dat is een minderheid, en daar maken de BBC plus de rest van de media dan ook handig gebruik van.

Kijk naar historische documentaires. De BBC maakt ´t het bontst. Ik moest bijna braken toen ik een documentaire over de muur van Hadrianus bekeek. Uniform technisch schitterend. Gebeurt maar zelden dat je Romeinse legionairs in correcte metalen lorica segmenta ziet. Meestal zie je die knapen rond sjokken met lederen kurassen. De rest klopte ook. Kleding was perfect, schrijftabletten waren in de puntjes. Menu: prima. Wat was er verkeerd? Een aantal van de acteurs waren gitzwarte negers. Zwarte legionairs bestonden gewoon niet. Er zaten best wel Afrikanen in de legioenen, maar die kwamen uit Noord-Afrika. Van negers wist men enkel dat die bestonden. Je zag er héél af en toe eentje in Rome. Ik ben er redelijk zeker van dat een cohort zwarte Afrikanen de Keltische stammen de stuipen op het lijf zou jagen. Ongeveer hetzelfde effect als een cohort marsmannetjes op ons zou hebben. De BBC maakt nu kleine kindertjes wijs dat multicultureel zo gewoon was dat een legatus legionis, legioencommandant, (generaal-majoor vandaag) uit donker Afrika kwam.

Maar het kan véél erger. Typetjes zoals Sylvana Simons en donkerder hebben een vreselijk trauma dat Afrikanen enkel de stok en de grashut hebben uitgevonden. Dus gaan ze zeuren en fantaseren. Met hun gezeur hebben ze voor elkaar gekregen dat februari in Amerika ‘zwarte geschiedenis’ maand is. Dan wordt de zwarte geschiedenis wat extra opgeklopt. Worden de zwartjes vrolijk van. Erger is dat fantaseren. Er wordt in zwarte kringen als volgt gedacht en geredeneerd: Egypte ligt in Afrika. Afrika is zwart. Dat weet iedereen. Cleopatra was een Egyptische farao. Dus was ze zo zwart als roet. Zie hier waarom je tegenwoordig hoort dat Cleopatra zwart was.

Nou, dan heb ik net zo’n fraaie om mee af te sluiten: Jan Pieterszoon Coen was een blauwe. JPC woonde in Indonesië. Daar wonen Indonesiërs. Dat weet iedereen. Ergo, Jan Pieterszoon Coen was dus een Indonesiër!

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2017/11/09 ... el-voor-u/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

“De Mohammedanen zijn de nieuwe Joden”

Geplaatst op 15 november 2017

Afbeelding

Dat wordt u dag in dag uit voorgelogen. Worden de mohammedanen vervolgd? Welnee. Integendeel. Als ze verschillende steden afbreken (Amsterdam, Den Haag, Brussel) omdat hun (zesde rangs) nationale elftal een onbenullig voetbalwedstrijdje heeft gewonnen, wordt er vrijwel niemand gearresteerd wegens het verstoren van de openbare orde. De overheid doet haar uiterste best om zeer tegen de zin van de lokale bevolking het land te islamiseren.

Kijkt u even mee hoe erg die arme zielige mohammedanen vervolgd worden? Programma’s zoals Opsporing Verzocht zijn nu verplicht minder misdaden begaan door mohammedanen te presenteren. Dat is geen vervolging, maar ondersteuning (van misdadigers).
  • Hoeveel moorden hebben Joden de laatste jaren in Nederland gepleegd?
  • Als we de foute lijstjes bekijken met gegevens over criminaliteit, terreur, vroegtijdige schoolverlaters, geweld, mishandeling, verkrachting, virulent antisemitisme en analfabetisme, wie staan er dan bovenaan?
  • Welke bevolkingsgroep heeft het meeste last van inteelt?
  • Welke groep jongeren onder de 21 komt het meest met de politie in aanraking?
  • Er is helaas weer ontzettend veel antisemitisme in Nederland. Hoor je Joden daarover steen en been klagen?
  • Zwierven er in de jaren ‘30 bendes criminele joodse jongens rond over straat?
  • Hoeveel joodse jongens zijn naar Syrië gegaan?
  • Als Joden in vreemde krijgsdienst treden, en daar genocide begaan: mogen ze dan terug naar Nederland, een fop strafje uitzitten om dan vrolijk weer rond te draaien op de subsidie carrousel?
  • Worden leraren en leraressen op school bedreigd door Joden?
  • Eisten joodse asielzoekers in de jaren ´30 dat Nederland joodse wetten moest naleven, of anders?
  • Eisen de Joden dat kruisen van vlaggen (Zwitserland, Scandinavië) verwijderd moeten worden, omdat ze dat aanstootgevend vinden?
  • Wie zijn de grootste subsidieontvangers?
  • Wie misbruiken subsidies het meest?
  • Roepen Joden op straat dat zij binnenkort de baas zijn?
  • Sissen joodse jongens meisjes na, en roepen dat ze hoer zijn?
  • Welke groep leeft grotendeels van uitkeringen, en zal nooit in staat zijn om zijn eigen broek op te houden?
  • Als er een antisemitische cartoon in een krant geplaatst wordt, gaan Joden dan ambassades in brand steken en mensen vermoorden?
  • In welke groep van de bevolking is de structurele werkloosheid het grootst?
  • Heeft u ooit gehoord van Joden die klagen over westerse cultuur, kunst en muziek?
  • Hoeveel brandweer-, politie- en ambulancepersoneel wordt lastig gevallen en mishandeld door Joden?
  • Hoeveel aanslagen zijn er wereldwijd door Joden gepleegd sinds de eeuwwisseling?
  • Zijn joodse ‘loverboys’ (dom links eufemisme voor pooiers) een probleem?
  • Mishandelen Joden homo’s?
  • Beschadigen joodse jongeren opzettelijk kerken?
  • Hoeveel joodse leerlingen hebben hun onderwijzers doodgeschoten?
  • Zijn er juweliers die door joodse jongeren meerdere malen overvallen zijn en daardoor voor het leven gehandicapt zijn geworden?
  • Hoeveel scheidsrechters zijn er door Joden doodgeslagen?
  • Hebben Joden geld verzameld om hun moordenaars uit de cel te houden?
  • Eisen Joden te pas en te onpas dat er overal kosjer eten geserveerd moet worden?
  • Klagen Joden dat dit kosjere eten ‘te duur’ is?
  • Hoeveel joodse omroepen zijn er? Hoeveel daarvan zijn er ter ziele gegaan wegens wanprestatie en corruptie?
  • Eisen Joden dat overheidspersoneel keppeltjes moet kunnen dragen? En vrouwen pruiken?
  • Hoeveel mensen zijn er vermoord omdat ze een film maakten over de Thora?
  • Worden Mohammedanen geïnterneerd?
  • Zijn daar überhaupt plannen voor?
  • Moeten Mohammedanen speciale kleding dragen, of een maansikkel op hun kleding naaien?
  • Roepen Joden op om ongelovigen te vermoorden?
  • Worden Mohammedanen uitgesloten uit bepaalde beroepen?
  • Heeft u ooit bordjes gezien met “Mohammedanen zijn hier niet gewenst” of “Voor Mohammedanen verboden”?
  • Beroven joodse jongeren opzettelijk blanke oude vrouwtjes, maar laten joodse oude vrouwtjes met rust?
  • Hoeveel vrouwen en meisjes worden er door Joden verkracht?
  • Zijn Joden daar trots op?
  • Hoeveel synagogen worden er gebouwd met zeer dubieuze subsidies vanuit Israël?
  • Heeft het Israëlische ministerie voor religieuze zaken de volledige controle over synagogen en de benoeming van rabbi’s in het buitenland?
  • Klagen Joden over jodenkoeken?
  • Klagen Joden over christelijke kruisjes die ze beledigend vinden?
Als de cartoon van Gregorius Nekschot door de mohammedaanse gemeenschap genegeerd wordt, maar die van Kurt Westergaard wereldwijd rellen veroorzaakt, dan weet u dat u bij de neus genomen wordt.

Afbeelding

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2017/11/15/176400/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Geen integratie, geen assimilatie, maar segregatie

Geplaatst op 10 februari 2018

Afbeelding

Beste mensen, zoals u misschien weet woon ik niet in Nederland. Ik woon eind dit jaar precies 25 jaar in Thailand. Mezelf expert noemen gaat wat ver, maar ik denk dat ik proefondervindelijk wel weet wat integratie is. Dit in tegenstelling tot onze weledele heren en dames regenten. Die hebben geen flauw idee waarover ze lopen te raaskallen. Laten we beginnen met wat die drie woorden precies betekenen.

Integratie is wat ik gedaan heb, en wat alle buitenlanders behoren te doen als ze in een ander land gaan wonen. Je aanpassen aan je nieuwe thuisland. Niets meer, niets minder. Je leert de taal, bijvoorbeeld. Leert wat men sociaal van je verlangt. In Thailand bijvoorbeeld betreed je nooit of te nimmer met je schoenen aan iemands huis. Dat is vreselijk onbeleefd. Je trekt gewoon bij de voordeur je schoenen uit. Ik vind het vervelend om elke keer mijn veters te strikken, dus heb ik instappers en een paar slippers. Integratie is anderen geen overlast bezorgen. Dus een paar keer je veters strikken, en dan zo slim zijn om een paar instappers te kopen. Zo simpel kan integreren zijn.

Assimilatie gaat iets verder. Je past je zodanig aan dat je in weinig te onderscheiden bent van de originele bevolking. Je kleedt je hetzelfde, je spreekt de taal vloeiend. Je neemt haar gewoontes over. Je waardeert hetzelfde eten. Juicht bij lokale evenementen. Je bent nu een hele echte <vul maar in>. Dat wil niet zeggen dat je alles opgeeft. Gesteld dat ik een religie had, is dat helemaal geen probleem. Er zijn zat (nou ja, een paar) Thaise christenen en helaas meer mohammedanen, bijvoorbeeld. Assimilatie wil echt niet zeggen dat je in Thailand automatisch Boeddhist wordt of in Nederland Nederlands Hervormd.

Segregatie is wat mohammedanen doen. Zo min mogelijk deelnemen aan de samenleving waarin ze wonen. Uitsluitend dat doen wat wettelijk afgedwongen moet worden. En dan zo minimaal mogelijk. Voor de minste of geringste ‘concessie’ het onderste uit de kan eisen. Nederlandse mensen hoeven niet pers se weggepest te worden uit hun buurten. Die vertrekken vanzelf wel. Je zodanig afsluiten van de samenleving dat er een parallelle samenleving ontstaat. Dat is segregatie.

Ik zie echt niet in waarom je je zo hard mogelijk moet verzetten tegen integratie en assimilatie. Er is niets mis mee. Je kunt het niet eens bij wet opleggen. Integratie en assimilatie zijn natuurlijke processen die je op vrijwillige basis doet. Als je na een cursus verplichte Nederlandse cultuur je diploma in ontvangst neemt, gehuld in een boerka, zo min mogelijk Neddelans spreekt en demonstratief het volkslied weigert te zingen, ben je keihard aan het segregeren en in feite gezakt. Ook al krijg je dat diploma.

Tenzij ... je mohammedaan bent. Want mohammedanen integreren niet. Ze assimileren ook niet. Ze segregeren. Tot het moment dat ze de toko kunnen overnemen. Sterker nog: ze verzetten zich zo hard mogelijk tegen elke vorm van integratie, hoe beperkt dan ook. Want zij zijn mohammedanen. Ze zijn beter dan welke dhimmi (dat bent u) dan ook. De domste analfabete straatveger uit Marrakesh is beter dan welke Nederlander dan ook. Of die nu Willempie von Amsberg heet of Heike Kamerlingh Onnes, dat maakt niks uit. Een mohammedaanse bedelaar is altijd beter, want hij is mohammedaan.

Maar, zo zullen multiculti malloten tegenspreken, loop eens rond in de binnenstad. Dan zie je overal Turkse bakkers, Marokkaanse halal slagers en Somalische belhuizen. Je lult uit je nek, want die zijn fantastisch aan het integreren.

Eh, nee dus. Ik weet iets meer af van economische delicten dan de gemiddelde Nederlander, omdat mijn pa voor Economische Zaken werkte. Het viel me destijds als tiener al op dat mohammedanen – nationaliteit maakt niks uit – zich niet aan de wet houden. De Turkse bakker was open op zondag (was toen verboden) en verkocht behalve brood ook soep, jurken, soepjurken, schoenen, kaftans, melk, Turkse kranten en tabak. En dat was ook verboden.

Waarom deed men er toen (1975-1990) niks aan? Ik vroeg het aan mijn pa. Nou knul, zei die. Ten eerste zijn wij weliswaar opsporingsambtenaren, maar geen agenten. We hebben geen wapens. Als we daarop zouden controleren, dan hebben we bijstand nodig. Niet van de ME, maar van het leger. Ten tweede zouden die bakkers en slagers anders met de rest van de bende zitten theeleuten op een uitkering, dus dit is veel beter. En tenslotte: dat mogen we niet doen. Daar hebben we specifieke instructies voor gekregen. Als wij de warenwet en het winkelsluitingstijden besluit bij hen naleven, vliegen we direct de laan uit. En ik moet ergens de huur van betalen.

De wet zo minimaal mogelijk naleven en/of overtreden, omdat je ermee weg komt, is iets heel anders dan integreren. Laat staan assimileren. Want dat is wat er vanaf dag één na aankomst van de gastarbeiders gebeurde. Ze leefden en leven volkomen gescheiden van de rest van Nederland. Sterker nog: ze willen niet integreren. Elke politicus, behalve Wilders, die iets anders beweert, praat poep.

Assimilatie is een natuurlijk proces. De eerste generatie, zoals ik, integreert. Men spreekt de taal al dan niet redelijk. Men trouwt meestal met lokale vrouwen. Ze hebben een beperkte binding met het oude vaderland. De volgende generatie assimileert. De binding met het oude land is bijna nul, ze spreken de taal van pa enigszins, en gaan soms op vakantie naar het oude land. Maar zijn in alles onderdanen van het nieuwe vaderland. Dat is hun land. Niet het oude vaderland van pa. De derde generatie is 100% onderdaan van het land. Ze spreken de taal van opa niet, voelen geen enkele band met zijn oude vaderland. Zonder rancuneuze gevoelens. Amerikanen van Italiaanse of Ierse afkomst zijn best trots op het oude vaderland, maar ze zijn Amerikaan. Geen Italiaan en ook geen Ier.

Er is geen opleiding voor nodig. Je doet het automatisch via de school des levens. Meer niet. Alleen in Europa verdienen linkse malloten zich een slag in de rondte door integratiecursussen te verkopen. Die niet werken. Waar de leerlingen met tegenzin en meestal gedwongen naartoe gaan. Zolang er maar verdiend kan worden, is het prima.

Integratie werkt niet bij mohammedanen. Grotendeels is dat de religie, maar ook chauvinisme. Islamitische landen zijn jonge landen. Marokko bijvoorbeeld bestond niet voor 1963 als onafhankelijke staat, en modern Turkije werd een republiek in 1922. Jonge staten doen er alles aan om een nationaal gevoel te creëren. Deden wij ook. Lees de volledige tekst van het oude volkslied ‘wie Neerlands bloed’. Ik krijg pijn er in mijn aambeien van. Het absurde nationalisme druipt er vanaf. “Wie Neerlands bloed door d’aderen vloeit van vreemde smetten vrij” is zo ongeveer de enige regel die men kent en de enige regel die een beetje te pruimen valt. De rest is chauvinistische bagger.

Als u de tv-serie ‘De Stille Kracht’ gezien heeft, herinnert u zich misschien een scene waarin een Nederlands gezin in Ons Indië een feestmaaltijd bereidt. Vader opent plechtig met hamer en beitel een blik bloemkool. Dat blik was jaren onderweg. Het gezin geniet van een echt Hollandse maaltijd van bloemkool-stamppot. Ze moeten wel toegeven dat het heel veel werk is. Vreselijk duur. Dat de bloemkool goor naar blik smaakt (zeggen de kinderen), jammer. Wij zijn Nederlanders! Dit is Nederlands eten. Geniet! Ze zweten peentjes, maar ze ehhh ... genieten. Want ze eten Nederlands. Dat is dus overdreven chauvinisme.

Dat zien we dus terug bij mohammedanen. Welke nationaliteit maakt niet uit. De locatie ook niet. Australiërs hebben net zoveel problemen met niet integrerende mohammedanen als wij. Amerikanen iets minder, maar dat komt omdat ze slim zijn de krenten uit de pap te plukken. Als je analfabeet bent, hoef je het niet te proberen een Green Card te bemachtigen. Gaat je niet lukken. Gesteld dat je daar op je inburgeringsexamen demonstratief verschijnt in boerka en weigert het volkslied te zingen, wordt dat diploma direct ingetrokken. Mag je nog van geluk spreken dat je niet direct de stad of het land uitgegooid wordt ook.

Ik weet niet of er onderzoek naar gedaan is, of dat dit uitgevoerd mag worden. Maar als ik stel dat mohammedanen over het algemeen tribaal leven, zit ik er niet ver naast. Het zou me totaal niet verbazen als de Marokkaanse gemeenschap in een bepaalde wijk uit hetzelfde district afkomstig is. Of dat bij een bedrijf de Turkse medewerkers grotendeels afkomstig zijn uit hetzelfde dorp.

Eerlijkheid en openheid zijn volstrekt onbekend in tribale samenlevingen. Likken naar boven en trappen naar onderen is de norm. Jezelf afzetten tegenover alle anderen. Als het kan met geweld afdwingen waar jij vindt dat je recht op hebt. Tot in het absurde gepleegde misdrijven ontkennen, en de rest van de wereld daar de schuld van geven. Komt u dat bekend voor?

In een mohammedaans land dien je je onderdanig te gedragen tegenover ambtenaren. Die op hun beurt jou een gunst verlenen. Meestal tegen vergoeding. Een ambtenaar die je begrijpend, vriendelijk en kosteloos behandelt, is een lullo. Die geef je de wind van voren, dan doet die wattenbol wel wat je wilt. Komt u dat bekend voor?

Marokkaanse en Turkse agenten zijn nu niet direct het voorbeeld van klantvriendelijkheid. Een brutale mond betekent een plastic eethoekje. Want die agent slaat al je tanden en kiezen eruit. Als je geluk hebt, blijft het daarbij. Andersom, als een Nederlandse agent je onvriendelijk aankijkt, ga je gelijk een aanklacht indienen wegens dieskriemienaasjie. Dat zal die rottige dhimmi leren!

Is het u opgevallen dat mohammedaanse jongeren (m/v) altijd de hele stoep nodig hebben? Zodat u door de goot moet lopen? Dat is niet toevallig. U bent niet bekend met dhimmi-wetten. Dat waren wetten die christenen en Joden zwaar discrimineerden. De Neurenberger-wetten waren erop gebaseerd. Een van die dhimmi-regels schrijft voor dat dhimmi´s (u) in de goot moeten lopen als ze een mohammedaan passeren. Dacht u serieus dat die jongeren dat zo maar verzonnen hadden? Welnee. Dat leren ze thuis. En op (hun) scholen. Daar leren ze dat er maar één waar vaderland is, het land waar opa vandaan kwam. Daar leren ze dhimmi´s haten. Met andere woorden: daar komt hun godsdienst om de hoek kijken. Zie het maar als de mohammedaanse catechismus.

Die mohammedaanse kolonies beginnen nu volwassen te worden. Ze hebben al drie Kamerleden, en binnenkort zijn ze ook vertegenwoordigd in de gemeente. Hoe was dat mogelijk? Het begon met gezinshereniging. Die arme zielige gastarbeiders misten hun vrouwen en kindertjes zo erg.

Hééééé ... dat is nou precies het argument waarmee Duitsland en de EU op dit moment nog veel meer mohammedanen willen importeren. Destijds neukten de gastarbeiders ook alles wat een gat had. Toen zeiden onze regenten: dat gaat wel over als hun vrouwen en kindertjes er zijn. Precies hetzelfde wat Merkel nu zegt.

Nee, het gaat niet over. Het wordt steeds erger. Want segregatie houdt pas op als er niets meer te segregeren valt. Dat is wanneer het mohammedanisme staatsgodsdienst is geworden.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/10 ... egregatie/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Ariel »

Heerlijk dit artikel van Numan. :smartass: Ik mis hem nog steeds.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Au, dat doet zeer!

Geplaatst op 14 februari 2018

Afbeelding

Gisteren vloog Halbe Lulstra de laan uit. Omdat hij loog? Welnee, dat doen alle politici. Hij vloog eruit, omdat hij onhandig loog. Dat was een beetje dom, hè schat? Niet alleen Zijlstra stond voor schut, maar het hele kabinet. Internationaal is de affaire in het nieuws gekomen. Nederland lacht zich een bult en de hele wereld doet dat ook. Dat kan dus niet. Daarom moest de Halbe zool vertrekken.

En dat gaat het kabinet een berg problemen geven. Zeg maar gerust dat kapitein Rutte op Zr. Ms. Rutte III zijn marionetten bemanning opdracht geeft om de aambeienzalf te pakken. Drie forse dreunen vlak voor de verkiezingen: 1- Pechtold’s neukhut. 2- Pia’s orgaanroof. 3- Halbe’s lulsmoes. Als dat geen invloed heeft op de komende verkiezingen, dan woont u echt in Noord-Korea aan de Noordzee.

Nou niet gaan juichen, want de ellende gaat nu pas echt beginnen. Vergelijk het met een steenpuist die aan het uitkomen is. De coalitiepartijen gaan verliezen, op zeker. Dat gaat binnenkort resulteren in onmogelijke landelijke verkiezingen. Wat we hadden, waren een paar grote partijen, een paar middenpartijen, en een berg kleine partijen. Wat er gaat komen, zijn geen grote partijen, veel middenpartijen en kleine mohammedaanse partijen. Die elkaar de tent uitvechten om de PVV tegen te houden. Waarom? Omdat gezond verstand het land is uitgezet. De waanzin regeert, en doet dat al vele jaren.

U vindt Rutte een onbetrouwbare Zijlstra, maar daarvoor was Balkenende dat ook. En voor hem Kok. De man van wie u nog een kwartje krijgt. Dat is dus € 1000,25 bij elkaar. Rutte moet nog een rug lappen, weet u nog? Voorlopig is dat uw eigen rug, omdat organenroof nu wettelijk toegestaan is.

En dan dat fantastische Forum voor Dhimmocratie. Dat wilde helemaal geen debat over Halbe Zijlstra. Het wilde hem de gelegenheid geven met stille trom te vertrekken. Zeer terecht veegde Wilders Baudet daarover de mantel uit. Er is nog veel meer merkwaardigs in die club. Wat zei advocaat Hiddema ook al weer als oplossing voor ons mohammedanen probleem? “Trouw er maar mee, dan gaat het vanzelf over.” Ja, dat zei meneer pastoor vroeger ook, als je niet op vrouwen viel. Uit eigen ervaring kan ik u verzekeren dat zulks absoluut niet werkt, en dat je dan tenminste twee mensen in de ellende stort. Nog afgezien van het feit dat mohammedanen daar harder om lachen dan wij over Lulstra. “Trouwen met... dhimmi´s? Het idee alleen al!”

Denk even na: met droge ogen beweren dat trouwen met mensen die de voorkeur aan neven en nichten geven, bij voorkeur uit eigen dorp, laat alleen maar zien dat de goede man niets weet van het probleem. Helemaal niets. Deze mensen gooien hun eigen dochters liever voor de trein of van het balkon. Letterlijk. Dat noemen we “eerwraak”, wel eens van gehoord? Hiddema in ieder geval niet. Maar hij weet wel meer niet.

Zo verklaarde hij een vuurwapenvergunning te willen aanvragen voor zelfverdediging. Als hij een goedwillende Nederlander was, ach. Die weten niet beter. Maar hij is advocaat. En dus weet hij als geen ander dat je nooit of te nimmer een wapenvergunning voor zelfverdediging krijgt. Sterker nog: als je zo idioot bent om dat als reden op te geven, belt de politie direct je schietvereniging om je te laten royeren. Zelfs Wilders mag geen wapen dragen, en als er iemand is die dat serieus nodig heeft, is hij het.

Kortom, laat alle hoop varen dat FvD Neerlands hoop in bange dagen is. Dat is het niet, en wil het niet worden ook. FvD is de opvolger van D66, maar dan aan de rechterkant van de Kamer. In tegenstelling tot FvD had D66 principes. Niet veel, en ze veranderden die principes meer dan 66x, maar ze had ze wel. FvD is in het gat op rechts gesprongen. Dus moet je stevige taal uiten, anders denken de mensen dat je Zijlstra heet. Hoeft niet eens geloofwaardig te zijn (zie Hiddema), ze vreten het toch wel.

FvD is niet opgezet door de VVD of de PvdA, maar je zou haast denken van wel. Geloof maar dat men in Sociëteit de Witte een goed glas port schonk toen Baudet voor zichzelf begon. Een betere remedie tegen Wilders is er niet. En als die FvD groeit? Geen probleem, de rotzooi komt vanzelf wel. Sneller dan ik had gedacht, overigens. De overige opportunisten willen nu al incasseren. En als FvD die problemen overkomt? Ook geen probleem, want ze willen niets anders dan mee vreten uit de ruif en meedraaien in de carrousel.

Wat voor problemen gaan er komen? Ik ben bang dat we meer problemen krijgen dan destijds in de jaren-30. De euro – daar hoor je de laatste tijd niks over – staat op springen. 0% rente kan niet werken. Dat je een bank moet betalen om je geld er te mogen stallen, is waanzin. Ik betaal een bank ook niet voor advies wat ik met geld moet doen. Heb toch geen cent te makken. Griekenland had min of meer overeind kunnen staan op krukken als ze niet in de Euro zaten. Italië en Spanje ook. Maar die worden overeind gehouden met uw geld. Als dat dit jaar niet spaak loopt, dan gebeurt dat volgend jaar. Plus de Brexit, waar de EU op een vechtscheiding uit is.

Dat is economisch. Op zich een probleem waar we de komende generaties van laten genieten, maar er is veel meer. We hebben ook een gigantisch mohammedaans probleem. Islam en democratie gaan niet samen. Dat is manifest onmogelijk. Islam betekent onderwerping. Zij aan de maangod, en wij aan hun. Als u dat na vijftig jaar islamisering nog niet door heeft, ga dan naar de halal slager en koop 10 kilo hersens. De grote mohammedaanse aanslag in Nederland is slechts een kwestie van tijd. Over tijd eigenlijk, maar we hebben geluk gehad. Wij moeten altijd geluk hebben. Zij maar één keer.

Wilders gaat niet te ver. Hij gaat niet ver genoeg! Maar politiek is haalbare doelen nastreven, en niet het onmogelijke. Als de PVV alle mohammedanen het land wil uitzetten en alle moskeeën wil sluiten, wordt de partij direct verboden.

Dus gaan we vrolijk verder met dhimmificeren. Waarbij u en ik de concessies moeten doen, en mohammedanen nooit. Of op z’n allerbest tijdelijk (volgens de Hadith mag dat nooit langer dan 10 jaar duren) en tegen de hoogst mogelijke prijs.

Zonder op te roepen tot geweld: als we op democratische wijze sharia-recht kunnen invoeren, kunnen we het verbieden ook. Als we op democratische wijze al onze grote, middelgrote en kleine steden kunnen volplempen met moskeeën en mohammedanen, kunnen we ons er ook op democratische wijze van verlossen.

Het probleem waar we nu tegen aankijken, is dat democratie afgeschaft gaat worden, omdat wij op democratische wijze zeggen: nu is het wel genoeg. Waar onze bestuurders en mohammedanen zeggen: nee, we zijn er nog niet en we willen nu incasseren. Daarom schaffen we de democratie af. Onze bestuurders willen graag goedkope werknemers die doen wat ze zeggen. (Veel succes met jullie nieuwe mohammedaanse onderdanen!) En mohammedanen willen blijven genieten in Luilekkerland.

Het CDA was de eerste grote partij die verdween. Met goede reden, want het CDA was sowieso een achterhoedegevecht. Ze gingen samen, omdat ze alleen de politiek niet meer konden beheersen. Secularisatie. De tweede partij was de PvdA. Omdat ze de A van arbeider in Arabier veranderden. De VVD en D66 zijn nu aan de beurt. Omdat ze allebei Zijlstra doen. Het enige wat ze weten te bereiken, is dat de PVV en FvD iets langer uit de regering gehouden worden. Maar de prijs gaat verschrikkelijk worden.

Als afsluiter: in 1572 was Nederland grotendeels katholiek. Er was minder dan een derde protestanten, de meesten waren Lutheraan. Slechts 5-7% was calvinist. Die wilden een burgeroorlog, en die kregen ze. Op dit moment hebben we meer dan 7% mohammedanen. In de grote steden zijn ze al in de meerderheid. Ik kan niet stemmen, maar u wel. Dat zou ik dan maar doen ook. Zolang dat nog kan.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/14 ... doet-zeer/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

De speld des aanstoots

Geplaatst op 4 maart 2018

Afbeelding

Ja, ja. Wilders heeft het weer eens gedaan. De Stichting MH-17 is boos. Want Wilders. Liep met een speldje. Was het verkeerde speldje. Dus moet Wilders zijn excuses aanbieden, bij voorkeur in een haren hemd. Daarna uiteraard aftreden en naar Israël verhuizen. Of Patagonië, of naar de achterkant van de maan. Als hij maar opdondert. Zoiets dus.

Is de hele Stichting MH-17 boos? Nou neu. Waarschijnlijk enkel de voorzitter, de secretaris en misschien ook nog de penningmeester. De rest van het bestuur is of a-politiek of weet dat ze beter haar mond kan houden. De leden zelf? Dat vraag ik me af.

Maar dit geeft in een notedopje weer hoe Nederland Bananistan met links draaiende yoghurt is. Bekijk de site van de stichting http://www.mh-17.nl/ eens. Wat valt u op? Misschien dat er vrijwel niets staat? Zo’n site klop ik in een uurtje in elkaar. Mijn vak is het bouwen van websites. Die vliegramp was in 2014, dus in vier jaar tijd hebben ze … niets … gedaan. Ter vergelijking: in 4 jaar tijd heeft E.J. Bron meer dan 20.000 artikelen geplaatst. In z’n eentje.

De stichting met de grote mond? Niks. Zelfs een houten bureau werkt harder. Opeens, ‘stomtoevallig’ was het Wilders, komt Stichting Snurk in actie. “Jahaa, dit soort zaken kunnen we niet met rust laten. Als het Wilders niet was geweest maar iemand anders hadden we het ook gedaan!”

Nou, nee. Er was inderdaad iemand anders. Die iemand anders ging zelfs flink verder. Dat was de Bolle uit Wassenaar. Onze nationale grossier in stupiditeiten en bier. Die is uiteraard onschendbaar en onaantastbaar. “Maar hij droeg geen speldje, dus dat telt niet!” Inderdaad. Hij zat zich flink te bezatten met Poetin. Dat lijkt me een stuk erger dan met een speldje in je revers rondlopen.

Afbeelding

Wie zijn de leden van de stichting? De nabestaanden van de slachtoffers. Wie vormt het bestuur? Die komen allemaal op één na uit de Bananistaanse baantjescarrousel. Voor de vorm zal er ongetwijfeld ook een begunstiger in het bestuur zitten. De rest niet. Die worden geleverd door de diverse politieke partijen. Leuk voor je resumé. De voorzitter, secretaris en penningmeester zullen er een aardige boterham van kunnen beleggen middels een onkostenvergoeding en een uren declaratie. Want zo werkt het in Bananistan.

De voorzitter komt met een verklaring. De media, waar men graag meewerkt om zijn (ahum) diepe verontwaardiging te verwoorden, nemen het snel over. Want Wilders. Dat die stichting geen ene zak in vier jaar heeft uitgevoerd, is niet belangrijk. Dat speldje wel. Dat Willem “André Hazes” Zorreguita zich vol tankt met Poetin? Is in het belang van de staat. Of van Heineken.

Volgens mij zijn er binnenkort verkiezingen. Onze regenten smijten weer eens met modder. Het Forum voor Democratie heeft bereikt wat men wilde: de PVV is een kopje kleiner gemaakt. Nu maken onze regenten even snel voor de gemeenteraadsverkiezingen het FvD af, dan kunnen we weer glas, plas, was doen.

Een glas ranja, want alcohol kan natuurlijk niet. Worden de nieuwe Nederlanders maar boos van.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2018/03/04 ... aanstoots/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

De victorie begint door Goeree

Geplaatst op 11 maart 2018

Afbeelding

Nee, niet op Goeree of bij Goeree. Dat is het Zuid-Hollandse eiland. Ik doel op het Arrest Goeree. Met dat arrest in de hand kunnen we onze mohammedaanse kolonisten tandeloos maken. Daar hebben we wel wat voor nodig wat we heel erg missen: een paar stevige ballen. Die vinden we in Venlo. Dus PVV- Kamerleden, leest u even mee?

Wat is een arrest? Dat is een uitspraak van het gerechtshof of de Hoge Raad. Zo’n arrest vormt tevens deel van de jurisprudentie. Dat laatste is hoe een wet moet worden uitgelegd. Het parlement en de overheid schrijven wetten. De theorie kan nogal eens verschillen van de werkelijkheid, of de bedoeling van de wetgever. Een hogere rechter doet dan uitspraak, en zegt dan ‘zo leggen wij de wet uit’. Tegen een arrest van de Hoge Raad is in principe geen beroep mogelijk. Je kan om gratie bij de koning vragen, maar dat verandert de wet niet. De koning kan in jouw speciale geval genade voor recht laten gelden, hetgeen zelden of nooit gebeurt. Tegenwoordig kun je in nog hoger beroep gaan in Europa. Da’s een hele goede reden om zo snel mogelijk uit de EU te stappen. In de meeste gevallen is dat nog hogere beroep sowieso niets anders dan doorzeuren tot je je zin krijgt.

Lucas en Jennie Goeree waren een evangelisten echtpaar die Nederland in jaren-70 wilden bekeren tot een of andere rare protestantse sekte, de ‘Jezusbeweging’. Kortom, zo gek als een deur. Eentje die niet goed sluit. Op grond van de Bijbel vonden ze het heel gewoon om homo’s voor oud vuil en veel erger uit te maken. Dat was in de tijd toen het leger en de politie bij sollicitatie nog vroegen ‘bent u homoseksueel?’. “Jazeker!” was niet direct het goede antwoord. Even zo goed gingen de Goereetjes flink voorbij aan wat de maatschappij aanvaardbaar vond.

Er volgde een kort geding dat de Goerees verloren. Ze hadden Jezus aan hun kant, dus gingen ze in hoger beroep, dat ze ook verloren. Daarna probeerden ze het bij de Hoge Raad. Waar ze wederom lik op stuk kregen. Jezus had ze ongetwijfeld verteld dat wat er in de Bijbel staat waar is en ze daar niet op veroordeeld konden worden. Mohammedanen hebben de zelfde gedachtekronkel.

Het arrest van de Hoge Raad – ik zal u de gortdroge juridische tekst besparen – komt er op neer dat je zelf verantwoordelijk bent voor je eigen uitspraken. Je kunt je niet verschuilen achter citaten uit een al dan niet heilig boekwerk. In Mattheus 27:25 staat ‘zijn bloed kome over ons en onze kinderen’, bijvoorbeeld. Kun je prima gebruiken om antisemitisme te verdedigen. Na het Arrest Goeree niet meer. Want of het wel of niet in de Bijbel, koran of de verzamelde werken van Tolkien staat, maakt totaal niet uit. Als je die uitspraak citeert in woord of geschrift om je antisemitisme goed te praten, pleeg je antisemitisme en ga je nat. Zo simpel als wat.

De Goerees gingen voor Leviticus 18:20. Daarin staat dat mannen niet in hetzelfde bed mogen liggen. En met de handen boven de dekens, a.u.b.! Nu wil het geval dat de Bijbel 2x iets heeft te beknorren over homo’s, maar 396x over meer gebruikelijke seksuele relaties. Zijn gays zo braaf of gewone mensen niet in te houden? En als we toch over goddelijke wetten babbelen, lees voor de grap het boek Leviticus eens. Dat staat werkelijk waar compleet bol van verboden waar je direct voor in het gekkenhuis gestopt wordt als je ze probeert na te leven. Als je Lev 18:20 hard wilt maken, moet je de rest natuurlijk ook gehoorzamen. Toch?

Het leuke van die uitspraak is dat het religie zelf volkomen met rust laat. Het enige wat de rechter bepaalde, is dat je zelf volledig aansprakelijk bent voor je eigen handelen. Dus je mag gerust vlees op vrijdag of de hele week karbonaadjes weigeren. Zolang je het maar niet dwingend oplegt aan anderen die jou geloof niet aanhangen. “Want Mo zegt dat het moet, dus moet het!” is volgens onze Hoge Raad geen argument.

Met dat arrest in de hand kan Wilders zo ongeveer alle mohammedanen zonder ze met een vinger aan te raken of zelfs maar onheus te bejegenen op hun plaats zetten. Wees eens eerlijk: als een knullemans in Staphorst in een supermarkt weigert om achter de kassa plaats te nemen als hij dat niet in een zwart pak + idem kousen mag doen, of als hij tegen zijn chef zegt dat hij ieder uur 10 minuten bid-pauze nodig heeft, hoe snel wordt hij ontslagen? Verdomd snel, want dat gaat zelfs Staphorsters een flink eind te ver.

Maar een mohammedaan is geen (echte) Staphorster. Dus krijgt hij enorme steun van de politiek, de moskee, heel collaborerend Nederland en nog véél meer. Hoeven we ons helegaar niks van aan te trekken. Een mohammedaanse knul die vakken vult en weigert om de ham of het bier bij te vullen, doet aan werkweigering en kan op staande voet ontslagen worden. Volgens het Arrest Goeree heeft hij geen halal poot om op te staan. Zijn geloof is zijn eigen zaak, maar dan moet hij niet in een supermarkt gaan werken. Dan probeert hij maar om bij Super Achesoes aan de bak te komen. Die heeft geen karbonades en ook geen bier.

Hoofddoekje bij de pliesie? Om den duvelse donder niet! Of het wel of niet (het is niet, maar dat weten weinig mensen) in de koran staat, doet op zich niet ter zake. De overheid heeft geen boodschap aan je heilige boek. Hoeven ze geen rekening mee te houden. Sterker nog: daar mogen ze geen rekening mee houden. Dat heet scheiding tussen kerk en staat. Een moskee is in deze net zo goed een kerk als een synagoge of een offerplaats voor Quetzalcoatl.

Dat het niet gebeurt, is een ander verhaal. Dan komen die ballen om de hoek kijken. Sinds 1968 zijn ballen verboden. De laatste keer dat Nederland liet zien dat we over ballen beschikten was in 1970. Dus bijna een halve eeuw geleden. Als een mohammedaan ook maar een scheet dwars zit, en dat gebeurt regelmatig, springt heel collaborerend Nederland overeind om die arme zielige stakker te laten flatuleren. Leuk, maar wettelijk gezien snijdt het weinig hout.

Zoals onze geliefde en vooral zeer wijze minister Donner zei: als Nederland democratisch besluit om sharia recht in te voeren, moet dat kunnen in een democratie. Dat geldt andersom natuurlijk ook. Als Nederland op democratische wijze besluit dat het mohammedanisme niet verenigbaar is met een democratie moet dat net zo goed kunnen. Hoe daar invulling aan gegeven wordt, is een ander verhaal. Links probeert u doodsbang te maken door te roepen dat een extreem linkse boeman uit Oostenrijk weer terugkomt. Even ter zijde: het verschil tussen internationaal en nationaal socialisme is het voorvoegsel ‘inter’. Voor de rest verschillen ze bitter weinig.

Hebben we strengere of meer wetten nodig? Welnee. Weet u wat er op gekwalificeerde diefstal staat? Drie jaar bak. Als je in de jaren ‘50 een fiets stal, kreeg je dat subiet. Er werden dan ook relatief weinig fietsen gestolen. Maar Nederland moest socialer worden, en socialisme houdt in dat daders slachtoffer zijn. Hun echte slachtoffers niet, die lokken het zelf uit. Waar de rechter in de jaren ´50 zei: ‘Hamerstuk. U verbrak het slot? Ja? Die fiets was niet van u? Nee? Prima, u heeft 3 jaar te pakken. Griffier, volgende zaak!’ zijn vandaag de dag vrijwel alle rechters zo links als Che Guevara. Ze geven de officier een berisping dat die zich met zulke onbenullige zaken als fietsendiefstal bezighoudt. Het slachtoffer krijgt een bekeuring wegens uitlokking, en de dader een aai over z’n bol met het vriendelijke verzoek het wat discreter te doen.

Die drie jaar petoet staat nog steeds op gekwalificeerde diefstal. Het ligt aan de samenleving en het parlement om dat hard te maken. En dat, beste mensen, heeft u zelf in de hand. In het stemhokje. Rutte gaat vanzelf wel weg. In december, om precies te zijn. Dan gaat hij incasseren in Brussel. De rest blijft lekker zitten. Zolang u ze niet wegstemt, blijft dat zo. Binnenkort kunt u dat duidelijk maken. Doe dat dan ook!

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2018/03/11/184102/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Jezus Christus wat een enorm goed stuk. Waarvoor enorm veel dank Pilgrim!

Goed van jou dat je dit hier hebt geplaatst op FFI. Want Numan was ooit een van ons. En hoe? Bij hem vergeleken ben ik maar een mietje.
Als zo'n man mooi van uiterlijk is, zou je er verliefd op en gehoorzaam aan kunnen worden. Omdat zijn wezen zijn alles omvattende kracht vormt: WIJSHEID.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Gemengde gevoelens

Geplaatst op 24 maart 2018

Afbeelding

De verkiezingen zijn voorbij. De resultaten zijn bedroevend. Zekers, de PVV heeft in alle steden waar ze meedeed zetels gewonnen. Fijn. Eén zetel hier of vier zetels daar, dat zet weinig zoden aan de dijk. Een redelijk begin, dat is alles. Maar, zo roept Winnetou: Te laat, te laat! De mohammedaan is reeds naar binnen toe!

Denk en Nida deden ook mee, en wonnen nogal wat zetels. Allebei mohammedaanse partijen die hoe dan ook mohammedaanse doelen nastreven. Turks of Marokkaans komt direct erna. In tegenstelling tot de PVV krijgen die alle medewerking. In de Haagse raad zitten nu de Islam Democraten, wat een contradictie is. Islam is niet democratisch, veracht democratie en zal nooit democratisch worden ook. Democratie, zo zei een bekende mohammedaan in Ankara, is de trein die we nemen onderweg naar sharia.

Als de PVV dit resultaat 10 jaar geleden had weten te boeken, was ik blij geweest. Nu niet. Niet omdat de PVV maar wat aan slabakt, maar omdat veertig jaar niet integreren klaarblijkelijk niet voldoende is. Ik schrijf met klem niet-integreren, want dat doen ze niet. Willen ze niet doen, en gaan ze niet doen ook. Met een koran dikke stapel argumenten waarom u zich in hun religie moet integreren en niet andersom.

U kunt er absoluut zeker van zijn dat een paar van die Denk/Nida-gemeenteraadsleden wethouder gaat worden. Deels om een lokale coalitie te steunen, en deels vanwege die (niet) integratie, dan (niet) integreren ze beter of zo. Andersom zal de PVV volledig geboycot worden. Heeft dat gevolgen? Natuurlijk. Zo’n wethouder zal er alles aan doen om zijn mohammedaanse agenda te verwezenlijken. Lokale verordeningen voor de honden en de hondenbelasting? Die gaan omhoog. Want mohammedanen houden niet van honden. Dus omwille van de mohammedanen gaat de hondenbelasting omhoog? Numan, je raaskalt!

Niet vanwege de mohammedanen. Geloof speelt – zogenaamd – geen enkele rol. Maar poep op de stoep wel. Overlast van honden, de vervuiler betaalt. Gevaarlijke bijtende honden. Moeten we wat aan doen. U kent het riedeltje zo onderhand wel. Daarom dus.

Alcohol is ook zo’n dingetje. Moeten we met z’n allen niet willen. Magnie van Mo speelt niet mee. Lokaal kan de gemeenteraad best een hoop doen om de verkoop en consumptie van alcohol aan banden te leggen. Niet vanwege de mohammedanen, uiteraard niet. Maar wegens overlast. Coma zuipen. Ongezond. Verkeersgevaar. Vandalisme. Ik dacht dat u dat riedeltje ook wel kende. Heeft niets met het geloof te maken, wat?

Hoofddoekjes? Wat denkt u zelf? Heel belangrijk Nederland (dus alles inclusief Forum voor Democratie), met uitzondering van de PVV, zoekt naar argumenten om dat toe te kunnen staan. Scheiding van kerk en staat dan? Bij de baardharen van de profeet, Numan! Een moskee is geen kerk! Hoe haal je het in je domme hoofd om een kruisvaarders haathut te vergelijken met een moskee? Kruisvaarders haathut? Ja. Zo noemen mohammedanen kerken. Realiseer je dat die kruistochten destijds gewonnen zijn door de mohammedanen. Niet door ons. Het is nog steeds een heikel punt. Zo labiel zijn mohammedanen. Als het ze uitkomt, tenminste.

Nu we het over kruisen hebben. Kruisen, dat kan dus niet. Is een vernedering. Vandaar dat het Rode Kruis tegenwoordig een rood vierkant hanteert, want mohammedanen, die moeten we integreren. Voetbalclubs worden onder druk gezet om hun kruis te verwijderen als ze dat hebben. Is in Spanje al gelukt. Bedrijven die een kruis toonden … doen dat nu niet meer, want we moeten de niet-integratie niet tegen werken. Dus een doos met Griekse hapjes en een Grieks kerkje er op mist dat kruis. Integratie, weet u wel? Maar hoofddoeken of een complete boerka, dat moet kunnen. Want dat is bevrijdend voor vrouwen. Stemmers op FvD, uw partij heeft daar geen probleem mee. Als er een stemming komt of boerka’s verboden moeten worden, stemt FvD daar tegen. Wegens vrijheid van meningsuiting en religie.

Onderzoek naar misstanden in mohammedaanse internaten. Als dat nu al de doofpot in gaat, met (on)Leefbaar in de raad, wat denkt u dat er gaat gebeuren in een stad of dorp met mohammedaanse wethouders? Ik zie Marcouch daar echt niet tegen optreden. Eerder het tegendeel. Vooral als het een zeer streng salafistisch internaat is. Andersom, hoe gemakkelijk denkt u dat een mohammedaans gesticht (dat noemen ze internaat) geopend kan worden met mohammedaanse raadsleden? Kortom, na deze verkiezingen gaat de dhimmificatie een versnellinkje hoger. In veel meer gemeentes dan u weet, want daar praten de media liever niet over.

Er wordt door de nieuwbakken mohammedaanse politici, nog voor ze beëdigd zijn, al gesproken dat scheiding tussen kerk en staat niet in de grondwet staat. Dat belooft wat. Dames en heren van de PVV, dit is jullie vak! Als scheiding van kerk en staat niet in de grondwet staat, DOE ER DAN WAT AAN!!! Nu kan het nog. Dat is nou net een onderwerp waar een democratische partij niet anders dan voor kan stemmen. Enkel de SGP, Denk, Nida en misschien de CU stemmen uit principe tegen. De rest moet voor stemmen, anders verliezen ze het laatste restje geloofwaardigheid. Gebruik dat dan!

Amsterdam heeft gekozen voor een politbureau. Had u wat anders verwacht van het grootste gekkenhuis van Nederland? Daar gaat men dus vrolijk verder met niet integreren met behoud van eigen koeltoer en geld verbrassen. Leuk dat FvD een paar zeteltjes wist te winnen, dat zal links behoorlijk zeer doen. Alleen is dat pijn tussen de oren. FvD zal in Amsterdam net zo veel kunnen doen als de PVV in Rotterdam: geen bal.

Dan de 66 dhimmies. Die kregen een pak slaag. De partijleider, de bekende crimineel Alex P., mag dan beweren dat ze voor zilver zijn gegaan. Ze wonnen geen zilver, ze wonnen blik. Vindt onze meest corrupte politicus van Nederland helemaal niet erg, want hij heeft wat hij wil: de macht. In zijn partij, waar hij minstens even ‘democratisch’ over heerst als Marijnissen dat doet over de SP. En hij heeft Rutte bij de ballen. Rutte kan hem niet dumpen, want dat kost hem de coalitie.

Rutte zelf heeft nog een ander probleem. Hij wil (en gaat) in december verkassen naar Brussel. Dat is nog niet helemaal zeker, maar het zou me gigantisch verbazen als hij dat niet doet. Halve Zoolstra werd ingewerkt om zijn opvolger te kunnen worden. Die is met de staart tussen z’n benen en een gouden parachute vertrokken. Dat gaat de VVD problemen geven. Ten eerste, hoe verkoop je het vertrek van de premier straks, en ten tweede: wie zetten we nu als opvolger neer? Als toetje zal Rutte ook nog een spin aan het referendum moeten geven. Natuurlijk gaat hij dat referendum negeren. Tot op heden hebben alle regeringen alle referenda genegeerd. Met Rutte als recordhouder.

Als we dat bij elkaar optellen, heeft Rutte een serieus probleem. Alex ‘Condo’ P., het is gebruikelijk om de naam van criminelen niet te vermelden, heeft de belasting niet ontweken, maar ontdoken. Meerdere malen. Dat is een serieus misdrijf, vooral als je politicus bent. Zijn duistere carrière als wethouder in Leiden gaat hem nu eindelijk last geven. Daar pleegde hij op grote schaal fraude en valsheid in geschrifte. Grote kans dat Alex P. gedagvaard wordt voor Rutte kan vertrekken. Dief en diefjesmaat zullen er alles aan doen om een proces te vertragen. Hoewel u het nog niet kunt zien, beschadigt dit het kabinet nogal. Alex P. hoeft nu niet proberen te dreigen met een kabinetscrisis als hij z’n zin niet krijgt.

Triest dieptepunt is Jan Roos. De bekende journalist met het matrozenpetje. De man weet waarover hij praat, maar toch niet helemaal. Baudet incasseerde na het referendum door z’n eigen partij op te zetten. Roos koos verkeerd door met twee zetelrovers in zee te gaan. Die twee genieten nu comfortabel van wachtgeld, en Jan moet stukjes tikken bij DDS om de kachel te laten branden. Hij is intelligent genoeg om te weten dat die twee geen schijn van kans hadden. Nu schrijft zijn z’n frustraties van zich af en probeert de PVV zo zwart mogelijk af te schilderen.

Nee Jan. Je weet donders goed dat je zit te wensdromen. Jij was verblind door je eigen succes. Niet Wilders. Jij wilde snel incasseren. Jij wist zelf dat je een enorme gok nam. Dan moet je ook met de gevolgen leven, en niet Wilders de schuld van je eigen falen geven.

Maar dat is de volgende stap in de demonisering van Wilders. Voel je vereerd Jan, jij hebt het startschot gegeven! Ik verwacht dat de komende maanden niets anders dan varianten van jou vileine stukje verschijnen. Dat de PVV niks klaar weet te spelen, en dat de PVV een gelopen verhaal is. Hoeveel zilverlingen heb je daar voor ontvangen?

Het is heel simpel. De problemen zijn er nog steeds. Ze worden enkel erger. We hebben 40 jaar lang de andere kant op gekeken en gedacht ‘het zal mijn tijd wel duren’. Nee dus. Het zal uw tijd niet duren. Tenzij u binnen twee jaar de pijp aan Maarten geeft. Problemen die voorheen zonder moeite opgelost hadden kunnen worden, zijn nu bijna terminaal.

De enige partij die daar op democratische wijze wat aan probeert te doen, heeft een redelijk succes weten te boeken. Niet geweldig, maar dat lag ook niet in de verwachting. De dhimmificering gaat nu pas echt beginnen. Als u denkt dat het niet gekker of erger kan? Dit is pas het prille begin.

Ik wens u sterkte. U gaat het nodig hebben.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2018/03/24 ... gevoelens/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door King George »

De zelfoverschatting van Jan Roos

Posted on maart 26, 2018 door Rommel in Artikelen // 8 Comments

Afbeelding

Door: H. Numan

Een paar dagen terug schreef Jan Roos op DDS een nogal vilein stukje dat de PVV een gelopen verhaal is. Dat klopt voor geen millimeter, maar is waarschijnlijk wel het startschot voor de media om op die manier proberen de PVV te beschadigen. Er is best een goede reden waarom Jan dat stukje schreef.


Ga even mee terug in het recente verleden. De heren Bontes en Van Klaveren stapten uit de PVV. Met hun zetels, want dom zijn ze niet. Dus zaten ze gebakken tot de verkiezingen. Het gebeurt maar zelden dat zetelrovers herkozen worden. Geert Wilders begon ook als zetelrover, zijn herverkiezing was een hele grote uitzondering. In vrijwel alle gevallen verdwijnen die zetelrovers stilletjes uit de Kamer.

Beide heren waren niet met voorkeurstemmen gekozen, dus ze moesten een list verzinnen. Mr. Hiddema had zich net verhuurd aan Baudet, dus die viel af. Dan mr. Moszkowicz. Die was (mede) dankzij het Wildersproces uit z’n ambt ontzet. Erg populair, en die kon best wat stemmen trekken. Genoeg om op het pluche te blijven zitten. Alleen trapte Bram er niet in. Je moet van goede huize komen om een advocaat te schofferen, maar het lukte ze. Ze hadden in hun programma gezet dat ze voor de doodstraf waren. Moszkowicz is daar faliekant op tegen, en zei dat hij nooit of te nimmer met ze in zee zou gaan als dat in het programma stond.

“Maak je niet druk,” zeiden de zetelrovers. “Dat is onmogelijk. Europese wetgeving verbiedt het en er is twee derde Kamermeerderheid voor nodig. Die is er niet. We hebben dat enkel in het programma gezet omdat tokkies dat vreten als ware het marsepein. We zetten dat er alleen maar in omdat het stemmen trekt. Levert minstens een paar zetels op. Als we gekozen worden doen we dat toch niet.” Dat vond Moszkowicz net even te veel, en liet de twee voor wat ze waren.

Dus hadden ze iemand anders nodig. Iemand die goed bekend was en veel stemmen kon trekken. In ieder geval niet zo’n principiële zeurpiet als Moszkowicz. Die iemand vonden ze in Jan Roos. Erg ambitieus, veel minder scrupules en dank zij het Oekraïne Referendum razend populair. Jan zei ja. Op dat moment was hij een van de bekendste Nederlanders en hij zou dat wel even fiksen.

Nee dus. De nummer twee van het referendum, Baudet, haalde hem rechts in met z’n eigen partij. Die kwam in de Kamer, met twee zetels. Bonte en van Klaveren niet. Die gingen genieten van wachtgeld. En Jan? Die stond er bij en keek er naar. Die moet nu net als iedereen hard werken om de schoorsteen te laten roken.

Dat doet hem erg veel pijn. Logisch. En wat doet Jan? In de spiegel kijken en zeggen dat hij een beetje dom was? Nee. Jan gaat de schuld bij anderen neerleggen. Bij de PVV. Want schelden op de PVV doet het prima bij DDS en bij politiek correct Nederland.

Nee Jan. Jij hebt een fout gemaakt. Je wist van te voren dat die twee sujetten jou gebruikten om in de Kamer te kunnen blijven. Maar je was verblind door die mogelijke zetel waarop je had kunnen zitten. Jij zou dat wel even regelen. Als je het Oekraïne referendum kan doen, kan je dit ook. Niet dus.

Wij noemen het zelfoverschatting, de Japanners noemden het Victory disease. Kan de beste overkomen. Jan zit nu verbeten stukjes te tikken, en Thierry zit in de Kamer. Dat is niet de schuld van Wilders, Jan. Dat is je eigen schuld. Je stukjes zijn meestal goed. Je weet waarover je praat. Maar als kandidaat was je niet zo eerlijk en niet zo oprecht als je normaliter probeert over te komen. Laten we maar zeggen dat je act even niet werkte. Want je wist donders goed dat die twee zelfs met jou er bij verdomd weinig kans maakten. Je gokte, en je gokte verkeerd.

En nou naar je stukje. De PVV is een gelopen verhaal? Werkelijk? Op grond waarvan concludeer je dat? De politieke boycot? Alle partijen blokkeren alle moties van de PVV. Men gaat zelfs zo ver elke PVV motie automatisch te verwerpen. Ongeacht de inhoud, want PVV. Om diezelfde motie vervolgens woord voor woord over te nemen, als het maar door een niet PVVer aangeboden wordt. Dan maakt het weinig uit of je 1 of 1000 moties indient, ze worden niet toch aangenomen. Dat weet je donders goed Jan.

De media boycot? De PVV komt uitsluitend in het nieuws als het slecht nieuws is. Of als het niet te vermijden is. Anders nooit. Iedere journalist weet dat. Dus ook jij, Jan Roos. Daar schrijf je niet over, en dat maakt je ietwat onoprecht. Net zo onoprecht als een journalist die onplezante waarheden negeert omdat daar een Kamerzetel aan vast zit.

Gebrek aan democratie dan? De roep om meer democratie is terecht. Jammer alleen dat die binnen de PVV kwam van Brinkman, Bontes en van Klaveren. Die wilden niet meer democratie, maar meer Brinkman, Bontes en van Klaveren. Buiten de PVV komt die oproep grotendeels van niet zo heel erg democratische mensen die alleen minder PVV willen. Bij voorkeur geen PVV.

Domme promotie filmpjes? Zekers, als je het budget hebt van D66, de PvdA of de VVD kan je je wat permitteren. Of een filmpje door een student binnen 15 minuten gemaakt kan worden is niet zo belangrijk. Dat die film minuten na publicatie het debat volledig beheerst wel. Dat doen studenten filmpjes meestal niet. Die van de PVV wel. Fitna was filmtechnisch een wangedrocht. Zelf ik had het beter kunnen maken. En ik kan helemaal geen films maken… Maar de film sloeg in als een ISIS bom. Dat is wat telt. Overigens, die peperdure gelikte producties van D66, PvdA en de VVD doen het bij lange niet zo goed als die simpele clips van de PVV, maar dat ter zijde.

Ik blijf je stukjes graag lezen. Maar nu wel met een paar korreltjes zout. Want als puntje bij paaltje komt, dan ben je te huur voor de meest biedende. Als het maar schuift. En dat is een beetje jammer, want verder lijk je me een prima vent.

H. Numan


Fenixx
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Het milieu. Nu met meer belazerine!

Geplaatst op 31 maart 2018

Afbeelding

U wordt constant bij de neus genomen. Links mag dan misschien ietsje minder, minder, minder populair zijn. Ze beheerst nog steeds de volledige samenleving. Sterker nog, links wordt steeds extremer. De PvdA is gelukkig weggevaagd, die zien we voorlopig niet meer terug. Maar haar kiezers zijn twee stapjes opgeschoven en stemmen nu op GroenGek.

GroenGek, want groen zijn ze echt niet, gek wel. Het is een vreemde, zeg maar gerust krankzinnige partij. Eerst hadden ze Femke Halsema als PartijLeider. Femke had een leuke hobby: ze reed graag rond in een ouwe Mercedes 200 Diesel. Iets minder vervuilend dan een Trabant, maar ‘duurzamer’. Waar eerzame burgers uit hun net niet splinternieuwe auto getreiterd worden, geen woord over de stokoude roetbak van de Parteileider. Want de Partij is boven alles verheven. Dat is bijna net zo hypocriet als een voorzitster van een Dierenpartij die huwt met een jager. Oeps, die deed dat dus.

Kameraad Femke ‘roetbak’ Halsema werd afgelost door Tofik ‘in de kast’ Dibi. Toffee kwam pas uit die kast toen hij partijleider af was. Want GL benoemde hem als partijleider om mohammedaanse stemmen te trekken. Hoebedoellu, opportunistisch? Die toffee was bepaald geen beste. En smaakte niet naar meer. De mohammedanen hadden allang door dat hij ruiger was dan Kermit de Flikker, en alles behalve een vroom mohammedaan. Die stemden ergens anders. Daarom was de toffee snel over de datum en ging de groene kliko in.

Toen kreeg GL een slim idee. Ze gingen voor knap, dom, en mohammedaans. Ze benoemden Yassir Ferras tot Partijleider. Yasser is een knappe vent, daar worden de #Metoo meisjes nat van. Het buskruit heeft hij niet uitgevonden, maar daar kan hij wel handig mee omgaan. Waarom de politie hem niet nader ondervroeg toen ze een lading explosieven op zijn kantoor vonden, is me altijd een raadsel geweest. Verder heeft hij evenveel verstand van economie als een gemiddelde tuinslak. Iemand die op alle serieuze economische vragen ‘ja, nou en?’ antwoordt, is niet gevat, maar gewoon dom.

Vooral als de nogal ambitieuze plannen van GL waanzinnig hoge investeringen eisen. Dan is ‘ja, nou en?’ geen goed antwoord. “Meneer Klaver, hoe denkt u het basisloon te financieren? Dat vereist een gigantische investering.” Ja, nou en? Dat antwoord diskwalificeerde hem direct voor deelname aan het kabinet. Sterker nog, het diskwalificeert hem voor een wethouderschap fierljeppen in Schubbekutteveen. Want fierljeppen kost geld, en daar heeft Klaver geen verstand van.

Gaan we even verder kijken naar hun belangrijkste onderwerp, de macht het milieu. Ze noemen zich tenslotte niet voor niets groen. Het was met name GL die de gloeilamp wist te verbannen. Philips wist niet wat haar overkwam. De meest antikapitalistische partij ging haar helpen absurd dure lampen te verkopen! Daar hebben ze in Eindhoven niet een fles, maar een krat champagne voor opengetrokken.

De gloeilamp was helemaal niet aan wettelijke vervanging toe. Een gloeilamp kostte een kwartje. Een spaarlamp kost snel een euro of 5. Dus zou u, onder normale omstandigheden, niet alle gloeilampen vervangen, maar hooguit een paar. Dus over een jaar of veertig misschien zouden alle gewone gloeipitjes vervangen zijn. Dat vond GL niet goed, dus gingen ze lobbyen voor een wettelijk verbod. Nu kunt u geen gloeilampen meer kopen, en betaalt u ruimschoots 20x meer voor een simpele lamp. Dat gaat nog erger worden, want spaarlampen zijn chemisch afval. Errug slecht voor het milieu dus. Bijna net zo slecht als die roetbak van Femke Halsema. Heeft Philips al een oplossing voor: de LED lamp. Jammer alleen dat die 4x zoveel als een spaarlamp kost. ‘Ja, nou en?’ Feras zit daar niet mee, de burger betaalt wel. In 20 jaar is uw peertje verhoogd in prijs enkel voor prettig gevoel van een kwartje naar € 15,-.

Komend onderwerp op de GroenGek agenda is de vervanging van CV-ketels door eenhoorns die regenbogen schijten. Het gas hebben we opgemaakt aan leuke dingen voor de mensen, en weggegeven aan Italië. Moeten we nu wat anders voor verzinnen, maar wel duurzaam a.u.b. Die duurzame CV-ketel is er. Alleen kost die geen € 2500,-, maar minstens € 10.000. Ga er maar aan staan! Zolang er idioten op die partij stemmen, zolang blijft die partij van god los en verzint wel iets wat onbetaalbaar is en toch betaald moet worden.

Ander voorbeeldje zijn de Oostvaardersplassen. Da’s een piepklein natuurreservaatje ergens in de wereld. In Nederland groot, maar internationaal niet eens waarneembaar. Het Kruger Nationale Park in Zuid Afrika is 19,485 km². De Oostvaardersplassen zijn 56 km2. Ter vergelijking: Nederland heeft een oppervlakte van 41,543 km². Het Kruger Park is dus half Nederland. Of 347x de Oostvaardersplassen. Je moet echt onder een hunebed opgegroeid zijn om te denken dat je in dat weilandje verschillende kuddes grote grazers op natuurlijke wijze hun leven kan laten leiden. Dat kan niet. Onmogelijk. Een kudde wilde hamsters misschien. Een kudde herten en reeën en Koninckspaarden en Schotse Hooglanders, nee. Maar GL/DP idioten op Staatsbosbeheer zeggen dat het kan, dus kan het. Als de communistische partij zegt dat zwaartekracht niet bestaat zweven we allemaal in de lucht, wat?

Nou zal ik u eens wat echt geks vertellen. Het gaat prima met het milieu! Daar hoort u van op, hè? Ik kom niet zo gek vaak meer in NL, dus elke keer is het voor mij echt anders. De laatste keer zag ik vanuit de trein torenvalkjes, kievieten en grutto’s. Toen in nog in Nederland woonde en regelmatig met de trein reed, zag ik die nooit. Zekers, er kan altijd meer gedaan worden. Net als een website is de natuur nooit af.

Maar je kan ook overdrijven. Dat doe je met spaarlampen, peperdure CV-ketels en leuren met ‘duurzaam’. Waarom? Omdat het niet gaat om het spel, maar de knikkers. Als GL toegeeft dat het een stuk beter gaat met het milieu, dan hoeft dat autootje pesten niet meer, en raken we onze macht kwijt. Wees eerlijk, het is een stuk leuker om je hobby’s uit te oefenen in de gemeenteraad van Islamsterdam of Utrecht dan te moeten werken voor je geld.

Heeft u ooit één groene gek gehoord over de genocide onder weidevogels? Of op zee? Die windmolens zijn niet alleen belachelijk duur, en alles behalve duurzaam. Ze zijn ook guillotines die 30 meter hoog en vele kilometers lang zijn. Voor alles wat vliegt. Voor het wel en wee van een kip offeren we onze agrarische industrie graag op. Maar voor het wel en wee van de natuur? Ach. We moeten afwegingen maken. Onze afweging is onze hobby. Die u betaalt.

Weet u wat duurzaam betekent? Dat iets lang mee gaat. Heeft helemaal niets met milieu te maken. Een Trabant is duurzaam, en die roetbak van Femke Halsema is duurzaam. Dat ze meer rook dan een crematorium uitblazen, doet niet ter zake. Duurzaam betekent enkel een lange levensduur. Auto’s die 50 jaar zonder problemen rijden, zijn duurzaam.

U wordt dus al vele jaren een hoop voorgelogen, en het ziet er bepaald niet naar dat het minder gaat worden. Integendeel. Veel succes strakjes om die ‘duurzame’ CV-ketel te financieren.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2018/03/31 ... elazerine/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door xplosive »

bijna net zo hypocriet als een voorzitster van een Dierenpartij die huwt met een jager. Oeps, die deed dat dus.
Hier is Numan niet correct, zoals hij wel eens vaker ongenuanceerd doordraaft. Want de voorzitster van de Dierenpartij huwde met een ex-jager die zijn jagersleven afgezworen had en tot inkeer was gekomen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef:
bijna net zo hypocriet als een voorzitster van een Dierenpartij die huwt met een jager. Oeps, die deed dat dus.
Hier is Numan niet correct, zoals hij wel eens vaker ongenuanceerd doordraaft. Want de voorzitster van de Dierenpartij huwde met een ex-jager die zijn jagersleven afgezworen had en tot inkeer was gekomen.
Maar hij kan het toch ook in overdrachtelijke zin bedoeld hebben? Ik ben zo sterk als een beer. Niemand die daaraan zal twijfelen, behalve jij en nog een paar anderen die mij kennen. 1.70 m en 56 kilo zwaar. Hoezo als een beer? [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Ali Yas »

Hans v d Mortel sr schreef:Ik ben zo sterk als een beer. Niemand die daaraan zal twijfelen, behalve jij en nog een paar anderen die mij kennen.
[icon_lol.gif]
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door xplosive »

Hans v d Mortel sr schreef:
xplosive schreef:
bijna net zo hypocriet als een voorzitster van een Dierenpartij die huwt met een jager. Oeps, die deed dat dus.
Hier is Numan niet correct, zoals hij wel eens vaker ongenuanceerd doordraaft. Want de voorzitster van de Dierenpartij huwde met een ex-jager die zijn jagersleven afgezworen had en tot inkeer was gekomen.
Maar hij kan het toch ook in overdrachtelijke zin bedoeld hebben?
Nee, Numan bedoelde dat duidelijk niet zo aangezien de man inderdaad jager is geweest (in de zin van dieren met een geweer afmaken) en bovendien gebruikte Numan het woord hypocriet. Nou, dan weet je wel hoe het zit. Niet overdrachtelijk dus.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Numan schreef:bijna net zo hypocriet als een voorzitster van een Dierenpartij die huwt met een jager. Oeps, die deed dat dus.
Xplosive: Hier is Numan niet correct, zoals hij wel eens vaker ongenuanceerd doordraaft. Want de voorzitster van de Dierenpartij huwde met een ex-jager die zijn jagersleven afgezworen had en tot inkeer was gekomen.
Hans van de Mortel sr: Maar hij kan het toch ook in overdrachtelijke zin bedoeld hebben?
Xplosive: Nee, Numan bedoelde dat duidelijk niet zo aangezien de man inderdaad jager is geweest (in de zin van dieren met een geweer afmaken) en bovendien gebruikte Numan het woord hypocriet. Nou, dan weet je wel hoe het zit. Niet overdrachtelijk dus.
Hans van de Mortel: Je legt het niet overtuigend uit. Maar je hebt wel gelijk. Want Numan schreef als laatste zin: Oeps, die deed dat dus. Numan was dus niet correct. icon_thumbup.gif icon_thumbdown.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Het moet niet gekker worden

Geplaatst op 7 april 2018

Afbeelding

Dat zeggen we al sinds de gastarbeiders stemrecht kregen. Voorstanders vonden het een prima idee, want dan gingen ze integreren. Dat ging destijds niet zo best. Nog steeds niet, want daar wachten we nu zo’n dikke halve eeuw op. Integreren. Dat is zo’n beetje de essentie van ons probleem. Gastarbeiders doen dat namelijk helemaal niet. Totaal niet. Willen ze niet ook. Magnie van Mo. Magnie van Allah. Magnie van Mo Zes (Marokkanen). Magnie van Erdo (Turken).

Ik heb geen idee waarom links zo gecharmeerd is van het mohammedanisme. Echt, geen flauw idee. Het enige wat ik met links gemeen heb, is een afkeer van religie. Ja, er zijn best wel conservatieve atheïsten. Ik ben er eentje van. Maar de overgrote meerderheid is links of extreem links. Aan de ene kant zie je ze op de barricades staan om de kerk onderuit te halen. En aan de andere kant staan ze op de barricades om de meest perverse vorm van religie te ondersteunen. Er zit geen logica in.

Heb ik problemen met religie? Niet direct. Voor mij is strikte scheiding tussen kerk en staat voldoende. Dat zou de meeste problemen oplossen, of op kunnen lossen. Strikte scheiding tussen kerk en staat is nu net het tegenovergestelde waar links zich onmogelijk mee maakt. Dat waren ze al, maar het wordt steeds erger. Een hoofddoekje bij de politie. Is dat fysiek noodzakelijk? Absoluut niet. Is er een ‘culturele’ noodzaak? Ook niet. En al helemaal niet voor aspirant agentjes die in Nederland geboren en getogen zijn. Een religieuze noodzaak dan? Nee. Hoofddoekjes bij de politie zijn in de meeste mohammedaanse landen niet toegestaan. Links zal straks nog voor het vuurpeloton roepen dat hoofddoekjes hoofdzaak zijn.

Waarom is links voor die hoofddoekjes? Omdat het nog steeds geen flauw idee heeft wat het mohammedanisme nou eigenlijk precies inhoudt. Omdat het lekker tegen het systeem aanschopt. Vooral het laatste. Zie het als een moderne variant van het aloude agentje pesten.

Links kijkt naar religie, alle religies, vanuit haar eigen zeer beperkte optiek. Voor linkse mensen zijn alle religies gelijk. Er is voor haar geen wezenlijk verschil tussen maagden offeren aan Quetzalcoatl, het paasfeest (die paasvuren moeten we wel verbieden, want milieu) en andere religies. Voor haar is elk geloof bijgeloof, opium voor het volk. Bijzaak. Waarom doet ze dan niets tegen het mohammedanisme? Omdat dat daar absoluut zeker wat tegen doet, en we willen geen au. Pijn is niet fijn.

De reden waarom het christendom op weg is naar de vergetelheid is logica. Vraag aan een christen of zijn god onderworpen is aan logica. Of die een vierkant rondje kan maken, of iets kan optillen dat voor hem te zwaar is. “Natuurlijk niet, want alles is gebonden aan logica, dus ook god.” Stel dezelfde vraag aan een belijdend mohammedaan. “Jazeker, want onze god kan alles!” Daarna snijdt hij je de strot door, omdat je zijn god lasterde. Of als het een gematigde mohammedaan is, dan suggereert hij wel aan z’n zoontjes, neefjes en minder gematigde geloofsgenoten dat die heiden een lesje nodig heeft.

Het mohammedanisme is opgezet en ontworpen om nooit te kunnen veranderen. Er is bijvoorbeeld geen mohammedaanse paus, of een opperste mohammedaanse raad. Er zijn er velen. Die allemaal net zo veel of net zo weinig te vertellen hebben als de Dordtse Synode. Er is een moefti in Jeruzalem. Als het zo uitkomt, bijvoorbeeld als mohammedanen willen rellen bij de Tempelberg, dan is hij de grote man. Hij heeft een collega in Mekka. Horen we alleen wat over als hij uitspraken doet over rammelende eierstokken van vrouwelijke chauffeuses. Lachen! Maar de man heeft intern groot gezag – wanneer het ze uitkomt.

De koran is een (slechte) kopie van de Bijbel en de Torah. Maar in tegenstelling tot die twee boeken wèl het letterlijke woord van hun god. Da’s een heel groot verschil. De maangod heeft de aartsengel Gabriel naar beneden gestuurd om woord-voor-woord door te geven wat hij nou weer eens wil. Aan een pedofiele kamelenrover, die eerst met een rijke weduwe trouwde om haar geld. Tja, de wegen van de goden zijn nu eenmaal ondoorgrondelijk, zullen we maar zeggen.

Je kunt, zoals onze elite dat graag wil doen, de slechte stukken schrappen. Enkel de goede stukken laten prediken op Nederlandse universiteiten. Dat is de roemruchte polder imam opleiding. Waar enkel honden, wat apen en een varken te vinden zijn. Maar geen mohammedaan, want als er iets een perverse heidense bedoening is, is het dat wel.

De koran is het letterlijke woord van god. Van “in de naam van God, de almachtige...” tot aan “...en hij komt vaak terug.” (surah Al-Fatiha (1) – surah An-Nasr (110)). Je kunt daar niets aan veranderen, want dat is heiligschennis. Daar staat de doodstraf op. Het is niet toevallig dat je altijd de Arabische originele tekst naast een vertaling ziet staan, want dat is verplicht. Allah kan alles, maar is bepaald geen talenwondertje.

Die polder imam opleiding heeft evenveel gezag als de carnavalsopleiding van Kreesiedentie (Den Haag). Het enige wat mohammedanen daar doen, is dat mijden als de pest. Een imam afkomstig van die opleiding heeft op z’n allerbest geen gezag. Het is nog niet gebeurt, maar u kunt er zeker van zijn dat alle aldaar opgeleide imams nu al op dodenlijsten staan. Die dodenlijsten zijn er, en er is al een complete schaduwregering gereed om het bestuur over te kunnen nemen.

Die schaduwregering is er al heel lang, ik heb er persoonlijk ervaring mee opgedaan in 1983. Toen was dat het Moslim Informatie Centrum aan de Beeklaan in Den Haag. Je was pas echt mohammedaan als je je daar registreerde. Zonder zijn certificaat van echtheid was je een neppertje. De leiding van dat MIC ging regelmatig bij de Saoedische ambassadeur persoonlijk verslag uitbrengen. Minstens een of twee keer per veertien dagen.

Gemengde huwelijken werden ook toen al in de gaten gehouden. Een vriend van me is getrouwd met een Indonesische, ze is mohammedaanse. Doet er verder niet veel aan, en dat mag. Wat ze absoluut niet mag, is uit het geloof stappen. Ze werd regelmatig bezocht, meestal als haar man niet thuis was. Men keek of het mogelijk was om haar man mogelijk te bekeren. En als ze kinderen kregen, dan moesten die mohammedaans opgevoed worden. Hoe dan ook. Indien niet, dan toch. Dat was voor 1994. Ik verhuisde toen naar het Verre Oosten, en we hebben geen contact meer.

Dat was toen. Nu zijn we veel en veel verder. Toen had men het niet zo op gemengde huwelijken. Niks rassiesties, het ging puur om het geloof. Of toch wel een beetje rassiesties, want een mohammedaanse vrouw die trouwt met een niet-mohammedaanse neger... oei. Toen waren er ‘moslim informatie centra’. Nu zijn dat semi officiële instanties geworden, die met subsidie van dhimmi´s wettelijk beleid maken.

Maar we zijn er nog lang niet. De koran is chronologisch georganiseerd. Alleen de laatste verzen tellen. Als er tegenstrijdigheden zijn, zoals ‘neemt christenen tot vriend’ of ‘dood christenen waar je ze kunt vinden’ dan is dat voor u een tegenstrijdigheid. Niet voor mohammedanen. Die kijken enkel welk vers ouder is. Dat vers telt niet. In het begin moest Mo een beetje oppassen, dus zijn die verzen wat vriendelijker dan toen hij de macht klemvast in handen had.

Waarom weet u dat niet? Omdat niemand u dat zal vertellen. Een slapende dhimmi is een lieve dhimmi. Dat brengt me gelijk bij Taqiyya. Mag u liegen? Niet binnen het christendom. Maar binnen het mohammedanisme is dat prima, zolang je dat doet om het geloof te bevorderen. Uitleggen dat je christenen prima de kop mag snellen, bevordert het geloof niet, dus mag je met een schoon geweten zeggen dat christenen en mohammedanen dikke vrienden kunnen zijn. Mo zei het zelf.

Integratie? Dat moet u doen. U moet zich integreren in hun geloof, niet andersom. We hebben net de eerste golf mohammedaanse politici geïnstalleerd. Wat doen hun Belgische collega’s? Integreren? Nou nee. Dit stellen voor om vrouwen achter in de bus te laten zitten. Vanwege de veiligheid of zo. Anders gaan de eierstokken wiebelen?

Valt me nog mee dat ze niet onmiddellijk eisen dat mohammedanen alle zitplaatsen krijgen en heidenen moeten staan. Maar wat in het vat zit, verzuurt niet. Wees niet bang, dat komt echt wel. Geen grapje of woordspeling. Uiteindelijk zult u als heidense vrouw of bejaarde uw plaats moeten afstaan aan een mohammedaans kind. Want die is mohammedaan, en daar moet u respect voor tonen. Dat is sharia, en dat willen ze bereiken. Stapje voor stapje.

In Rotterdam hebben mohammedaanse studenten zelf in hun hogeschool een bid-ruimte stiekem verbouwd. Zodat mannen en vrouwen gescheiden kunnen bidden. Van wat ik zag was dat behoorlijk professioneel gedaan. Links zal wel juichen over dit stukje zelf-initiatief. Maar als u één hersencel meer heeft dan links kunt u dit zien als een stukje bewijs dat ze gewoon lachen om dhimmi´s. Moet je je niks van aantrekken.

Dezelfde Belgische partij die vrouwen tegen rammelende eierstokken wil beschermen, zou ook graag beperkte invoering van sharia recht zien. Want dat kan zonder problemen. Iets waar Dr. Martijn de Koning (“Dr. Kromzwaard”), een door de staat betaalde NSB’er, het van harte mee eens is.

Nee, sharia is niet voor 95% gelijk aan onze wetgeving. Het is niet eens voor 5% gelijk aan onze wetten. De essentie van sharia recht is één geloof. Islam. Waar u aan onderworpen bent. Er wordt recht gesproken vanuit de optiek van die religie, en niets anders. In een dispuut tussen een mohammedaan en een heiden heeft de mohammedaan altijd gelijk. Sharia, daar komen de Neurenberger wetten vandaan.

Onder sharia moet u door de goot lopen als u een mohammedaan op straat passeert. De stoep is voor mensen, mohammedanen. Honden en apen (dat bent u) gaan door de goot. Onder sharia mag u uitsluitend in een tweedehands Lada rijden. Een nieuwe auto en betere merken is voorbehouden aan echte mensen. Mohammedanen. Ik neem u niet in de maling, christenen en Joden mochten enkel op ezeltjes rijden, of op een muildier. Niet op een paard of een kameel. In die tijd waren ezeltjes en muildieren B-merken. A-merken, kamelen en paarden, waren voorbehouden aan mohammedanen. Dat is sharia.

Waarom was de Jodenster geel? Omdat Joden en christenen opvallende gele (en rode) kleding moesten dragen om herkenbaar te zijn. Snorro heeft dat gewoon gekopieerd. Hij ging zover als hij durfde te gaan. Snorro durfde niet ver te gaan, want de Neurenberger wetten zijn een slappe afspiegeling van wat sharia is. Een hele slappe afspiegeling.

Mohammedanen kennen die beperking niet. Ik heb clips gezien waarin een mohammedaanse universitaire docente (dus iemand die 20 jaar geleerd heeft), die nu in Finland woont, zonder blikken of blozen zegt dat er zo ontzettend veel heidenen wonen. Is gewoon irritant, zoveel heidenen bij elkaar. Maar ze maakt er geen probleem van, want binnenkort zijn zij er toch de baas. Dat is een echte (?) Syrische (?) vluchteling (?) met een hogere opleiding. Hoe de rest er over denkt, laat ik aan u over.

Het moet niet gekker worden? Sorry mensen. Het gaat nog veel gekker worden. En in rap tempo. U heeft vijftig jaar de tijd gehad om u te onderwerpen aan het mohammedanisme. Die zijn het wachten nu beu.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/07 ... er-worden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Het is vijf voor twaalf? Gelul

Geplaatst op 23 april 2018

Afbeelding

Pim Fortuyn zei voor hij vermoord werd dat het vijf voor twaalf was. Hij werd op 6 mei 2002 omgelegd, dus precies zestien jaar geleden over een paar dagen. Half Nederland loopt sinds die datum als zwakzinnigen te ratelen dat het vijf voor twaalf is. Serieus? Dus er is niets veranderd in zestien jaar? De tijd staat stil?

De omstreden Westermoskee werd in 2016 geopend. Nu die open is, hoor je er niets meer over. Dat die gefinancierd is door grotendeels dhimmi´s (u en ik), zwart geld en geld uit zeer discutabele bronnen, hoor je ook niets over. Is het nog steeds vijf voor twaalf?

De Ibn Ghaldoun school was verreweg de slechtste school in Nederland. Onder andere daarom ging die school failliet en werd gesloten. Ook werd er op grote schaal gefraudeerd met eindexamens. Beiden een unicum in onze vaderlandse geschiedenis. De school draait nu weer onder een andere naam, en werd volledig betaald door dhimmi´s (u en ik). Kosten noch moeite zijn gespaard. En, integratie staat daar nog steeds niet op het curriculum. Strikte naleving van de koran wel. Is het nog steeds vijf voor twaalf?

In dertien gemeentes zitten nu mohammedanen in de raad. Niet als lid van een Nederlandse politieke partij, maar als lid van een mohammedaanse politieke partij. Als we de rest die – nog – lid zijn van Nederlandse partijen meerekenen, blijven er misschien dertien gemeentes over waar geen mohammedanen in het bestuur zitten. Waarschijnlijk minder gemeentes. Is het nog steeds vijf voor twaalf?

Toen Fortuyn nog leefde was het asieligzoekers probleem allang begonnen. Na zijn moord is dat enkel erger geworden. Per jaar komen tussen de 50.000 en 100.000 grotendeels jongemannen onder valse voorwendselen naar Nederland om hier heerlijk te relaxen. Werken staat niet in hun agenda, gesteld dat ze kunnen lezen en schrijven. Zelf hun eigen accommodatie kuisen is er beslist niet bij. Misdrijven tot en met verkrachting toe worden niet bestraft. In het zeldzame geval dat fraude aangetoond wordt, worden ze niet uitgezet. Al die ‘waardevolle’ mensen hebben recht om hun complete familie over te laten komen. Dus als er “slechts” 50.000 asiel fraudeurs per jaar binnen komen, worden die gevolgd door tenminste 200.000 familieleden een jaar of twee later. Is het nog steeds vijf voor twaalf?

Nederland, corrupt land. Vrijwel alle politieke partijen blinken uit in corruptie. Met name de VVD, D66 en de PvdA. Corruptie is van alle tijden, maar na de moord op Fortuyn lijkt het wel mode te zijn of een politieke verplichting. Is het nog steeds vijf voor twaalf?

We stonden er verdomd beroerd voor in de meidagen van 1940. Maar vergeleken met toen hadden we tenminste nog een krijgsmacht. Nu hebben we een marine waar de schepen van gekannibaliseerd moeten worden. Om andere schepen in de vaart te houden. Het beetje landmacht dat er nog over is, staat internationaal bekend als het bedelaarsleger. Zijn uitrusting is uitgewoond. Onze militairen moeten bij andere legers om uitrusting bedelen zodat ze hun werk te kunnen doen. De (k)luchtmacht, waar het niet veel anders is, kannibaliseert er ook op los. En die gaat zo´n duur vliegtuig aanschaffen, dat we er niet veel meer dan één toestel van in de lucht kunnen houden. Is het nog steeds vijf voor twaalf?

Toen Fortuyn nog leefde, woonden er ongeveer een miljoen mohammedanen in ons land. Nu zijn dat er ruim twee miljoen. Deels omdat ze fokken als konijnen, en deels omdat onze regering er per jaar meer dan 100.000 van importeert. Is het nog steeds vijf voor twaalf?

De integratie waar sinds 1974 over gesproken wordt, is verder van ons weg dan in 1974. Toen Fortuyn nog leefde, waren er mohammedanen in onze politieke partijen, maar die hielden zich (min of meer) aan de regels van die partijen. Nu hebben ze hun eigen partijen en kunnen ze openlijk islamiseren. Is het nog steeds vijf voor twaalf?

Als mohammedaanse schoffies ‘s nachts met een betonschaar op straat een homo half dood slaan, is 80 uur schoffelen voldoende straf. Is het nog steeds vijf voor twaalf?

Krakers mogen, met stilzwijgende toestemming van imam Van Aartsen en zijn geradicaliseerde politietop, bewoonde woningen kraken. Erger nog, dat doen ze met grof geweld ook. Is het nog steeds vijf voor twaalf?

Amsterdam heeft nu een anarchistische raad gekregen. Rotterdam heeft een mohammedaanse burgemeester die openlijk zegt Salafist te zijn. Arnhem ook, maar die houdt zich iets meer op de vlakte wat salafisme betreft. Zeker is wel dat hij een stukje minder tolerant is (ten aanzien van dhimmi´s) dan zijn confrater in Rotterdam. Is het nog steeds vijf voor twaalf?

Het raadgevend referendum, dat mag de regering naast zich neerleggen, is nooit nageleefd en wordt nu binnen no time afgeschaft. Een wetgevend referendum is nooit zelfs maar een optie geweest. Is het nog steeds vijf voor twaalf?

Grenscontroles. Wist u dat we vroeger, dat is minder dan twintig jaar geleden, in een soort van Noord-Korea woonden? Zo worden grenscontroles vandaag de dag afgeschilderd. Grensbewaking aan de binnengrenzen is afgeschaft, en die aan de buitengrenzen fungeren als portiers van het luxe hotel ‘Europa’. Is het nog steeds vijf voor twaalf?

Die afgeschafte grensbewakers werden ingezet als cipier. Vervolgens werden gevangenissen gesloten en misdaad beloond. Is het nog steeds vijf voor twaalf?

Antisemitisme is weer helemaal terug van weggeweest. De zegeningen van de multiculturele samenleving, zullen we maar zeggen. Is het nog steeds vijf voor twaalf?

Nee, het is niet vijf voor twaalf. Meer half drie, of misschien al half vijf. Vijf minuten voor sharia, denk ik. Maakt u zich geen zorgen over ‘vijf voor twaalf’. Dat ligt al zestien jaar achter ons. Waar u zich veel meer zorgen over moet gaan maken, is het kantelpunt. Het moment dat zaken onherstelbaar beschadigd zijn en niet meer teruggedraaid kunnen worden.

Dat kantelpunt ligt niet op 8 miljoen mohammedanen. Dat kantelpunt hebben we nu bereikt. Wordt er wat tegen gedaan? Nee. Alle politieke partijen op één na vinden het prima. Zeker, het moet zachtjes gebeuren. Dat staat voorop. Alle politieke partijen, op één na, zeggen met hun daden: ze zijn er nu eenmaal, wen er maar aan. Leer te leven zonder varkensvlees, en op termijn zonder alcohol. Dat is nog gezond ook. Leer te leven zonder hond, want we moeten respect hebben voor elkaar. Wen uw dochters er maar aan dat ze zonder begeleiding niet meer over straat kunnen lopen. Leer ze dat een kort rokje niet meer van deze tijd is. Leer uw zoons… nee, die hebben al geleerd om onderdanig te zijn. Ouders van Jongens die zich als jongens gedragen, krijgen van hun juffen – meesters zijn er bijna niet meer – het verzoek om ze vol te proppen met ritalin. Maak u geen zorgen, het is nog steeds vijf voor twaalf.

Waar u zich heel veel zorgen over moet maken, is de gemakkelijke acceptatie van dat vijf over twaalf gelul. Er is maar één partij die daar wat aan probeert te doen, en die staat buitenspel. De PVV wordt weggezet als extreemrechts. Tegenwoordig wordt iedereen die niet vierkant achter Antifa staat, weggezet als extreemrechts. Wat is extreemrechts? Als je vreedzaam protesteert met een varkensmutsje op? Als je als politicus gerechtvaardigde vragen probeert te stellen in het parlement?

Behalve dat het toen vijf voor twaalf was, zei Pim Fortuyn nog iets anders: hij wenste iedereen die denkt dat het wel meevalt met de agressie van de islam veel sterkte. Zalig zijn de onnozelen van geest. Daar sluit ik me graag bij aan.

Heel veel sterkte.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/23 ... alf-gelul/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

We leven in een democratie!

Geplaatst op 16 mei 2018

Afbeelding

Ja, dat zegt iedereen. Maar dat is alleen niet zo. Op dit moment woont niemand in een echte democratie. Sommige landen komen in de buurt, zoals Zwitserland, Israël en Amerika. De meeste ‘democratische’ landen zijn geen democratie, maar een gekozen oligarchie. Daar is niks mis mee, alleen is het heel wat anders. Wij wonen ook in zo’n gekozen oligarchie. Dat feit houdt vervelende nieuwlichters, zoals de PVV en FvD, netjes buiten de deur. Leest u even mee hoe het in elkaar zit?

Om te beginnen mag u best blij zijn dat u niet in een echte democratie woont. Da’s veel werk namelijk. Waarom? Omdat u dan zeer regelmatig uw stem moet uitbrengen in de gemeenteraad, in de provincie en het landsbestuur. In een echte democratie zijn alle politieke functies verkiesbaar. Echte democratie gaat heel wat verder dan zo af en toe een referendumpje.

In Amerika bijvoorbeeld kunt u in verschillende staten uw officier van justitie, rechter en hoofd van de politie kiezen. Natuurlijk, deze dames en heren moeten vanzelfsprekend de nodige kwalificaties hebben om zich verkiesbaar te stellen. Slager Joe Doe die zich verkiesbaar wil stellen, kan dat niet doen, omdat hij geen rechter is en geen juridische of politieopleiding heeft gevolgd. Hij kan zich wel verkiesbaar stellen voor burgemeester (zoals Clint Eastwood ooit deed) gouverneur (Hoi Arnie!) of president. Maar niet voor officier van justitie, rechter of hoofd van de politie.

In Amerika is het gebruikelijk dat rechters pas uitspraak kunnen of mogen doen als een jury de verdachte schuldig heeft bevonden. Die jurydienst is verplicht. De meeste Amerikanen hebben daar geen problemen mee, ze zien het als een verplichting die ze graag willen doen. Net zoals ik er destijds trots op was mijn dienstplicht te kunnen en mogen vervullen.

De meeste mensen, vooral aan de linkerkant van de samenleving, hebben de mond helemaal vol van rechten. Maar over plichten, daar hoor je heel wat minder over. Zoals alles heeft ook democratie een prijs. Als u in een echte democratie wilt leven, dan moet u er wat voor doen.

Daar schort het nogal aan vandaag de dag. U heeft recht op … en op … en nog veel en veel meer. Maar dat daar plichten tegenover staan? Vervelend. Moet niet mogen. Helaas, toch is het zo. Dat heet met een fraai ouderwets woord ‘burgerzin’.

We hebben – voor zo lang het nog duurt – een adviserend referendum. Niet eens een wetgevend referendum. De regering mag het gerust naast zich neerleggen, zonder politieke consequenties. In theorie, in ieder geval. Natuurlijk zijn er consequenties. Elke keer als de regering een referendum naast zich neerlegt, verliest ze een stukje geloofwaardigheid. Dat is de prijs die Rutte moet betalen. Volgens mij komt zo onderhand de politieke incassodienst bij hem langs om achterstallige geloofwaardigheid te incasseren. Op dit moment staat hij zwaar in het rood.

Kijk eens om u heen, en zie hoe moeilijk het is om een referendum van de grond te krijgen. Natuurlijk is dat niet gemakkelijk, maar het ontbreekt simpelweg aan burgerzin. Het interesseert de gemiddelde Nederlander geen malle moer. Zelfs het simpele werk zoals het invullen van een stembiljet is al te veel moeite.

Wat gebeurt er als er een grote aanslag plaatsvindt? Niets. De regering huilt krokodillentranen. Betreurt de slachtoffers. Er wordt ter plaatse een gebouw kleurig verlicht. Facebook toont een huilend cartoon figuurtje, en dat is het eigenlijk wel zo’n beetje. Oh, en de stille tocht. Vergat ik bijna. De obligatoire stille tocht. Tja, als je zo met je eigen samenleving omgaat, wilt u dan eigenlijk wel democratie? Dat is heel veel werk. Burgerzin, weet u wel?

Voor we verder gaan, in een echte democratie kan iedereen die stemgerechtigd is zich verkiesbaar stellen voor alle politieke vacatures. Dat gebeurt nergens, maar het is echt de enige kwalificatie. U bent 18 jaar of ouder? Geestelijk bij zinnen? Dan – in een echte democratie – zult u zo af en toe in de gemeenteraad moeten zitten. Of zelfs in de Kamer. Bij toerbeurt, en op basis van loting. Dat is de enige maatstaf.

Ik hoor vaak mensen zeggen dat alles beter gaat in een meritocratie. We moeten een generaal op Defensie zetten, een leraar op Onderwijs en een dokter op Volksgezondheid. Dan komt alles goed! Nou nee. Bepaald niet. Al was het alleen maar omdat we dan een geitenwollensok op Ontwikkelingshulp moeten zetten, een socialist op Sociale Zaken en een idioot op Kunst en Cultuur. Zeker, een meritocratie heeft best wel voordelen. Maar ook hele grote nadelen. Die generaal op Defensie is zo ongeveer de allerlaatste die zal snijden in het defensiebudget bijvoorbeeld. Zijn collega op Volksgezondheid eist de allerlaatste CAT scan voor iedere EHBO-post. En hun confrater op Onderwijs heeft ook zo z’n stokpaardje.

Geld speelt geen rol, en het leukste uit de catalogus is nou net compleet onmisbaar. We hebben een absurd grote vloot lichte kruisers gehad. De marine noemde dat ‘fregatten’, want dat accepteerden onze domme Kamerleden. De NAVO kwalificeerde ze als destroyers (soort van lichte kruisers). Da’s nogal zwaar voor een ministaat als Nederland. Waarom? Omdat alleen commandanten van fregatten in aanmerking kwamen om admiraal te worden. Zelfde zien we bij de luchtmacht. Als F16 piloot kan je generaal worden, als logistiek officier bijna niet, want je hebt niet gevlogen.

Een meritocratie is een nogal gesloten clubje waar je verdomd moeilijk in komt. En het is een clubje met een waterhoofd. Defensie intern is een meritocratie. Je wordt in principe bevordert op basis van je prestaties. Iedere cadet kan luitenant worden, de meeste cadetten bereiken de rang van kapitein. Maar dan gaat het moeilijk worden. Alleen de beste kapiteins worden majoor. Naarmate je hoger klimt in de organisatie moet je veel meer moeite doen om er een ster bij te krijgen. De stap van kolonel naar brigadegeneraal is een hele grote. Het zijn er maar een paar die dat lukt. Evenzo goed hebben we toch een hele grote club generaals bij de krijgsmacht rondlopen. Veel meer dan je zou verwachten.

Ik schreef dat onze bestuursvorm een gekozen oligarchie is. Dat geldt voor bijna alle democratische landen. Als je een beetje zou wroeten, gaat het je opvallen dat de families die bij ons in de 17e eeuw de macht in handen hadden dat nog steeds doen.

Ik dacht zelf dat die families vervangen waren door de diverse politiek partijen. Prof. Hans Jansen corrigeerde me direct. “Nee, Numan. Dat is nog steeds zo.” Hij had het zelf aan den lijve ondervonden, en zag het dagelijks om zich heen.

Een simpel voorbeeldje: Jan, de zoon van een arbeider, gaat rechten studeren. Samen met Jean, de zoon van een minister. Ze volgen allebei dezelfde opleiding. Voor Jan is dat heel hard werk en z’n enige kans om hogerop te komen. Jean, die is preses van de studentenvereniging en feest wat af. Hij promoveert toch wel. Een zesje is voor hem net zo goed als een tien. Allebei promoveren ze.

Allebei gaan ze werken als advocaat. Jan blijft dat de rest van z’n leven doen. Misschien lukt het hem zich in te kopen in een maatschap, ooit. Maar Jean, die wordt direct een beleidsfunctie aangeboden in de gemeente (waar zijn familie bestuurlijk woont). Daarna volgt hij het cursus honorum, en wordt op zeker officier van justitie en vrijwel zeker rechter. Het is niet onmogelijk dat Jan dat ook lukt, maar veel minder waarschijnlijk. Hetzelfde als beiden de politiek in gaan: Jan mag in z’n handjes klappen als hij in de gemeenteraad komt, en Jean weet zeker dat zijn carrière hem brengt tot Kamerlid.

Dan komen we nu bij de nieuwkomers, en bij Nieuw Links. Zo af en toe verandert de maatschappij enorm. Voor ons was dat in 1968. Nieuw Links nam toen langzaam maar zeker de macht over van zittend oud rechts. Dat ging niet direct, maar wel consequent. Nieuw Links in 1968 waren studenten van rond de 20-25 jaar. Veel van hen waren politiek bewust (= extreem links) en gingen de politiek en het bestuur in. Eerst op lage posten, daarna stegen ze binnen hun organisaties. Bij elke promotie kregen ze meer mogelijkheden om gelijkgezinden binnen te slippen. Deze mensen zijn nu gepensioneerd (1968 + 30 = 1998), en willen absoluut niet herinnerd worden aan hun hippie en flowerpower verleden. Dat wil niet zeggen dat ze hun linkse idealen aan de wilgen hebben gehangen. Integendeel. Ze praten er niet graag over, dat is alles.

Als u om u heen kijkt, ziet u dat de media, de rechterlijke macht, het bestuur, de overheid en zelfs grote bedrijven een nogal linksige kijk op de wereld hebben. Dat is niet toevallig. Die hippies van toen hebben promotie gemaakt. Op hun beurt promoveerden ze mensen die gelijk dachten. Mensen zoals ik? Nou nee. Die maakten geen promotie. In ieder geval niet als ze voor hun mening uit durfden te komen. Dus hielden ze hun mond stijf dicht. Effectief is dat hetzelfde als extreem progressieve figuren promoveren.

De tijd is aan het veranderen, maar of we de tijd hebben om die veranderingen te verzilveren, vraag ik me af. Met de flowerpower beweging kregen we direct oud = op/versleten/ouderwets. Dat idee uit zich nu in het eisen van gelijke salarissen en emolumenten bij aanvang van je carrière. Een ouwe lul werkt minder dan een progressieve enthousiaste jongeling van 25 jaar. En dan krijgt hij nog meer betaald en meer vakantiedagen ook!

Dat die ouwe lul minder brokken maakt, omdat hij alles al drie keer heeft gezien, ach. Zoeken we wel op met Google. Da’s niet leuk om te horen, want zo krijgen we nooit zakken met geld. Op je beurt wachten tot je zelf oud bent? Kom nou toch! We leven NU. Geef die ouden van dagen een spuitje, zijn we van ze af. Toeval dat legale euthanasie en ‘voltooid leven’ zo ongeveer gelijk komt met de afbraak van de bejaardenzorg? Ik heb zo mijn twijfels.

Als we in een min of meer rustige maatschappij woonden, dan zou die langzaam maar zeker veranderen van Nieuw Links in nieuw rechts. Wat links vanaf 1968 heeft gedaan, werkt nu net zo goed als toen. Dus in 2040 hebben linkse mensen het net zo moeilijk als wij nu. Jammer genoeg gaat dat niet gebeuren, want onze maatschappij is alles behalve rustig. En Nieuw Links heeft er voor gezorgd dat hun veranderingen nooit meer teruggedraaid kunnen worden.

Oud rechts (destijds de VVD, KVP, CHU, AR) wilde graag op een koopje laten werken, dus importeerden ze gastarbeiders. Beunen is immers goedkoper dan fatsoenlijk betalen. Nieuw Links was daar in eerste instantie niet zo blij mee, want dat kost de arbeiders werk en inkomen. Maar al heel snel kregen ze door dat die gastarbeiders een politieke goudmijn waren. Ze hebben begeleiding nodig. Culturele begeleiding, scholing, jongerenwerkers, straathoekwerkers, anti-jihad begeleiders, noem maar op. Dus draaiden ze om als een blad aan een boom.

Oud rechts en Nieuw Links ontdekten dat die gastarbeiders best stemrecht konden krijgen, want zo dachten ze allemaal: dan stemmen ze op ons. De VVD dacht dat, want de meeste gastarbeiders die voor zichzelf beginnen zijn kleine zelfstandigen. Dat is de VVD. Het CDA dacht dat, want alle gastarbeiders zijn mohammedaan. De enige partij die wat om god geeft is het CDA. Elke god. (Vooral de mammon.) Alle linkse partijen dachten dat, want die gastarbeiders waren arm, en dus gaan ze links stemmen.

Resultaat: de gastarbeiders zijn nu gepensioneerd. Ze haten het Westen nog steeds, iets waar ze vandaag veel gemakkelijker voor uit kunnen komen dan toen. Hun kinderen zijn veel erger, en op hun beurt zijn de kleinkinderen het ergst. Ze spreken slecht of zeer gebrekkig Nederlands, verafschuwen alles waar het Westen voor staat, zolang ze maar van twee walletjes kunnen blijven eten. Aan de ene kant de beest uithangen in Syrië, om voor de jihad te vechten. Aan de andere kant janken om Nederlandse hulp als het tegen zit. Niet om Marokkaanse of Turkse hulp, want die krijgen ze echt niet, en dat weten ze. Op z’n best stuurt Marokko een kogel op. Om zo snel mogelijk 72 maagden te kunnen versieren.

Een heel groot deel van die mohammedanen woont als kolonist in Europa. Nog steeds gelooft bestuurlijk Europa dat het allemaal wel mee valt en dat het mohammedanisme een vredelievend geloof is. Die koloniserende mohammedaan gaat inderdaad stemmen. Op mohammedaanse partijen. Absoluut niet op kapitalistische partijen (jammer VVD), zeker niet op heidenen (helaas CDA) en zolang de dhimmi´s het nog geloven op links (jullie gaan er nu aan, SP/GL/PvdA).

Dat gaat als een kaartenhuisje in elkaar klappen. Heel snel. En dan moet u de rekening betalen. Want vrede en democratie zijn ontzettend duur. Elke keer weer moeten we dat opnieuw ontdekken. In 1945 wilden we die prijs niet nog een keer betalen. En nu ook niet. Maar die zal toch betaald moeten worden. In 1945 werd er (beperkt) grote schoonmaak gehouden. Alles wat NSB was, was fout. Daar hoeven de huidige NSB´ers niet bang voor te zijn. Die hebben gewoon een inschattingsfout gemaakt. Jazeker. Zo zal dat verkocht worden.

De tijd dat u de maatschappij kon veranderen met een stille tocht, een kaarsje, een stiltecentrum en een like op Facebook is bijna voorbij. Als u de moeite niet wilt nemen om bij bedrijven te klagen dat ze kruisjes wegvegen van Griekse kerken, niet naar een andere kassa gaat als er een hoofddoekje achter zit, of toch naar Bakker Erdoğan, want die heeft zulk lekker brood ook op zondag en het is om de hoek. Ach. Dan moet u niet klagen. Laat u alvast besnijden. Kan prima onder verdoving. En zoek wat leuke hoofddoeken uit.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/16 ... emocratie/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Pilgrim »

Waarom is de ziektekostenverzekering zo duur?

Geplaatst op 21 juni 2018

Afbeelding

Duur? Uw basisverzekering is helemaal niet zo duur. Eigenlijk best goedkoop met een hele goede dekking (vrijwel alles). Ik heb niet zoveel geluk als u. Als ik in Guinee, Marokko, Algerije, Turkije, de Kaapverdische Eilanden of een ander ‘verdragsland’ zou wonen, geen centje pijn. Die genieten mee van uw harde werken. Maar ik woon in Thailand, en dat is geen verdragsland. Mijn premie bedraagt dit jaar € 5500.- Met eigen risico, dat spreekt voor zich. Maar zonder tandarts en zonder extra’s. Dat is dus de prijs van een super kale basisverzekering die Nederlandse verzekeraars rekenen in de echte wereld. Is dat veel? Best wel, maar het kan nog veel en veel hoger. U moet niet gek opkijken als verzekeraars u een pakket aanbieden voor € 20.000 of meer per persoon. Oh, jaarlijks is de premieverhoging tussen de 6 en 10%. Dat is eventjes iets anders dan 3 tientjes die u extra moet betalen.

Dan de beperkingen. Hoeft u geen rekening mee te houden. De basisverzekering moet iedereen, ongeacht medische voorgeschiedenis, accepteren. Zo werkt het in de echte wereld bepaald niet. De eerste beperking waar alle verzekeraars gebruik van maken, is medische voorgeschiedenis. Ik heb een NL verzekering, en heb die genomen voor ik naar Thailand verhuisde, dus voor mij viel het mee. Ik was toen zo gezond als een vis.

Mijn polis kan me er niet uitgooien. De meeste Nederlandse commerciële polissen mogen dat niet doen. Maar internationale en Thaise polissen hebben daar helemaal geen probleem mee. Die sluiten bepaalde ziektes regelrecht uit. U bent nu type 2 diabeet? Jammer, maar helaas. U moet u ergens anders gaan verzekeren, u voldoet niet meer aan de voorwaarden. Thaise polissen sluiten diabetes en HIV uit. Heb je een van die twee (of een paar andere aandoeningen) dan word je automatisch uit de verzekering gezet of kun je geen verzekering nemen. Stel, u heeft geen verzekering en een zwak hart? Dan heeft u serieus probleem, want in Thailand accepteert geen enkele verzekering u.

Een andere beperking is leeftijd. Wederom, mijn verzekering kan me er niet uitzetten als ik de 70 passeer. Thaise verzekeringen doen dat vaak wel. Of de premie wordt opeens veel hoger, vaak verhogingen van tientallen procenten per jaar boven de 70.

Nederlandse verzekeringen verschillen met Thaise in twee opzichten: ze bieden geen ‘out patient’ optie aan en ze hebben geen budget limiet. Als mijn verzekering een operatie heeft goedgekeurd, wordt die betaald, ongeacht waar en hoe lang. Een langdurige operatie/behandeling in een duur ziekenhuis of heel snel in een goedkoop ziekenhuis maakt niet uit. Thaise en andere verzekeraars bieden premie op basis van budget aan. U verzekert u voor een bepaald bedrag. Hoe hoger het bedrag waar u zich voor verzekerd, des te hoger de premie. Laten we zeggen € 10.000.- Als u één cent boven dat bedrag uit komt, wordt die niet vergoed. Dan maakt de prijs van behandeling heel veel uit.

Bovendien moet u uitkijken dat u niet verschillende keren een dure operatie moet ondergaan. Dan zet de verzekeraar u er zonder pardon uit. Out patient is een verzekeringsvorm waarbij enkel ziekenhuisopname wordt vergoed. Alle andere kosten betaalt u zelf.

U kent geen particuliere ziekenhuizen. Alle ziekenhuizen in Nederland zijn zo ongeveer hetzelfde. In Thailand heb je overheidsziekenhuizen – daar wil je enkel je ergste vijanden naartoe sturen – en particuliere ziekenhuizen. De laatste van goedkoop tot peperduur. Dezelfde behandeling kan in een duur ziekenhuis een veelvoud kosten vergeleken met een goedkoop ziekenhuis. Dat is nogal van belang, vooral als je een out patient verzekering hebt.

U ziet, die basisverzekering valt best wel mee als je het vergelijkt met wat de vrije markt rekent. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat die basisverzekering goedkoop is. Waarom is die zo duur?

In de allereerste plaats de inflatie. Als u de ziekenfondspremie 1995 vergelijkt met uw huidige premie, dan schrikt u een hoedje. Met inflatiecorrectie en vergeleken op prijs/kwaliteit is die premie wel hoger, maar niet fenomenaal hoger – en dat is wat heel veel mensen schijnen te denken.

Verder is gezondheid gewoon duur. Bijna alle functies in het ziekenhuis zijn HBO+. Artsen hebben allemaal tenminste een volle universiteit plus meestal heel wat jaren extra studie gedaan. Die mensen kosten geld. Waarbij ik toch even moet aantekenen dat medische studies behoren tot de zwaarste studies en... de slechtst betalende banen. De gemiddelde werkgever hoeft echt niet te proberen om u zoveel overuren te laten maken in een gewone baan. Geen hond die er in trapt.

Tweede punt is technisch materiaal. Hoe moderner, hoe duurder. Een beetje CT scanner kost richting miljoen euro. Een ouder model of een tweedehandsje kost 30% daar van. In Bumrungrad (heel duur) gebruiken ze de allerlaatste uit de catalogus, in Mayo Hospital (heel goedkoop) dat tweedehandsje. Kijk eens rond in een ziekenhuis, dan ziet u hoeveel hoogwaardige technologie ze gebruiken. Dat kost geld, en zit in de behandelprijs verwerkt.

IT zet ik even los van andere techniek, want daar kun je net zo veel geld in pompen als je hebt. Zonder ook maar een stap verder te komen. De gebruikelijke oplossing voor problemen is digitaliseren, maar dat is een mythe. In veel gevallen hoef je niet alles digitaal te maken.

Vaak is het beter om het niet te doen. Privacy, weet u wel? Als uw dokter u vertelt dat u aambeien heeft, is het niet leuk als u opeens Sperti reclames op uw telefoon gaat zien. Ook niet als uw baas de volgende dag belangstellend vraagt of je een kussentje nodig hebt om op te zitten. En al helemaal niet als de belastinginspecteur een week later tegen u zegt: leuker kunnen we het niet maken, maar in ieder geval niet zo pijnlijk als aambeien!

En dat is nu net de reden dat we zo hard digitaliseren. De verzekeraar wil dolgraag weten wat u kan gaan mankeren. De adverteerder wil Sperti slijten. En de overheid? Die wil graag alles over u weten. Wat precies maakt niet zo gek veel uit. Hoeveel het kost ook niet, want dat betaalt u toch wel.

Tweede reden is dat papier meestal stukken goedkoper is dan digitaal. Behalve dat je privacy minder aangetast kan worden, kost een papieren dossier meestal een fractie van een digitaal systeem. Maar, ik doe zelf IT, als ik u een systeem kan slijten ga ik met de cijfertjes net zo lang goochelen tot u denkt dat mijn dure systeem goedkoper is.

En dan komen we nu bij de twee allerbelangrijkste redenen aan waarom de basisverzekering steeds duurder wordt: 1) omdat het kan. 2) managers.

Nummer 1 is de belangrijkste. Zolang u zuchtend de premie blijft ophoesten en er geen wezenlijk protest komt, gaan die premies omhoog. Merk op dat bij de minste of geringste protestactie alle verzekeraars opeens “stomtoevallig” ontdekken dat er wel mogelijkheden zijn om de premie onder controle te houden! Dus zolang u zwoegt en zwijgt, zult u blijven zweten. De basisverzekering is een kartel, en dat weten ze donders goed.

Nummer 2 zijn de managers. Hier komt de polletiek om de hoek kijken. Kwijlend en met grijpgrage vingertjes. Links of rechts doet er niet toe. VVD en D66 leveren net zo graag managers als de PvdA en het CDA. Om dokter te worden, moet u tenminste tien jaar keihard studeren. Om directeur van een ziekenhuis te worden, hoeft u niet meer dan vier jaar te feesten in een pretstudie. Voor de vorm is drs. noodzakelijk. In wat dondert niet. Geschiedenis, rechten, economie, Tibetaans trommelen. Als u maar een titeltje heeft. Die directeur van dat ziekenhuis moet altijd meer verdienen dan zijn artsen, die geen doctorandus maar doctor zijn. Vanwege de ‘verantwoording’ vangt de directeur een veelvoud van de Balkenende norm. Verantwoording? Ik kan me niet herinneren dat de directeur van het Slotervaart Ziekenhuis de bak in draaide. Wel dat er verschillende met gouden parachutes naar elders vertrokken. Dus die verantwoording is gewoon een lachertje. Zolang u het slikt, blijven zij heel verantwoordelijk doen. Want dat schuift gewoon het best.

Die titel is overigens een extraatje. Als Sylvana Simons netjes uit de politiek gerangeerd wordt, moet u niet gek opkijken als zij met haar LTS-diplomaatje opeens een beleidsfunctie in een ziekenhuis krijgt. Camiel Eurlings is ten ene male ongeschikt om iets anders te doen dan z’n vriendin te rossen, maar wist het voor elkaar te krijgen dat hij de KLM total loss mocht schoppen.

Persoonlijk ken(de) ik DOCTOR Charles Schwietert. De man die dacht dat hij luitenant was. Aardige man, hij woonde een tijd in Bangkok. Toen hij daar woonde, kocht een doctorstitel in Amerika en stond er op met die titel aangesproken te worden. Als je hem verkeerd adresseerde, corrigeerde hij je onmiddellijk. Vandaar in chocoladeletters zijn titel. Dus doctor Charles, als je dit leest: we zijn je hier nog niet vergeten. We lachen nog steeds om je titel.

Dat soort querulanten krijgen een erectie/worden druipnat als ze het woord managen horen.

Het bekende fabeltje gaat als volgt: we hadden 120 verschillende ziekenfondsjes, die elk een directeur, een plaatsvervangend directeur en een adjunct-directeur hadden. Ieder met een eigen secretaresse. We gaan dat efficiënter maken (duurzaam is het andere modewoord, maar dat werkt hier niet) door al die fondsen samen te voegen. Nu hebben we tien verzekeringen, met tien directeuren. Dat is veel goedkoper en efficiënter.

Ja, aan mijn hoela. Van die 120 directeuren werden er 10 gepromoveerd tot directeur. De rest werd onderdirecteur met een veel hoger salaris, en niet één maar twee secretaresses. Hun onderknuppels werden navenant naar boven gecompenseerd. Een ziekenfonds had misschien twee IT´ers rondlopen, de verzekeraar heeft diverse afdelingen die uitsluitend IT doen, plus de rest als sub-contracters. En een diversiteitsbureau, en een bureau carrièrebegeleiding, en een milieuafdeling, en een ontwikkelingshulpfonds om Syrische artsen en apothekers in Aleppo te begeleiden.

In kleine ziekenfondsen was absoluut geen ruimte voor dat soort diversiteitsmanagers, een PR bureau, of de noodzaak voor de directeur om een ziekenhuis op Tahiti of in Peking te bezoeken om de duurzaamheid te bestuderen (nu werkt dat modewoord wel).

Werkt schaalvergroting? Jazeker, kijk maar naar de nationale politie. Alle hoofdcommissarissen zijn nu in rang en salaris gelijk met luitenant-generaal. Dat zijn er vlot 50. Toen ik in dienst zat, hadden we een paar van die luxe tuinhekken rondlopen, maar echt geen 50. De landmacht was toen 4-8x groter dan de politie nu is. Onze commissarissen? Die hoor je niet klagen. En ja, voor hen werkt die schaalvergroting fantastisch. Verder hebben ze geen tijd, want ze moeten naar de moskee voor een iftar maaltijd. Goed voor het gemeenschapsgevoel en zo. Maar voor u werkt het niet zo best.

Conclusie
De basisverzekering is de opvolger van het ziekenfonds en in principe werkt deze het hetzelfde. Het is een mengeling van bedrijfsleven en overheid, waarbij we alle nadelen hebben en niet de voordelen. Een nationaal ziekenfonds zou beter kunnen werken, en enkel particuliere verzekeringen (mogelijk, maar niet waarschijnlijk) ook. Maar het combo werkt voor geen millimeter en kan ook niet werken.

Sommige zaken kun je prima privatiseren, anderen absoluut niet. Schoon drinkwater bijvoorbeeld kan niet geleverd worden door bedrijven. De marge erop is te gering. Daarom vanaf het prille begin ging de overheid dat doen, dat werden nutsbedrijven. De directie verdiende daar behoorlijk, maar niet absurd. Hoefde ook niet, want er was geen concurrentie.

Een beter idee is een nationale verzekering die voor iedereen geldt, en voor iedereen verplicht is. Als je ‘beter’ wilt, moet je je aanvullend bij verzekeren. Maar daar verdienen de verzekeraars veel te weinig aan, dus zullen die nooit van z’n lang zal z’n leven dat vrijwillig naar voren brengen.

Stomtoevallig hebben mijn echtgenoot en ik dezelfde dokter. Ik in (duur) Bumrungrad en hij in (goedkoop) Siriraj ziekenhuis. Thaise artsen zijn wettelijk verplicht om een deel van hun tijd te werken in overheidsziekenhuizen, dus vandaar. Ik vroeg aan mijn arts: is er verschil tussen Bumrungrad en Siriraj? Zijn antwoord: nee, in principe niet. Het verschil zit grotendeels in veel luxere accommodatie en de laatste medicatie. Jou schrijf ik de laatste pillen voor die op de markt zijn, je echtgenoot krijgt het generieke medicijn. Jij zit in een airco wachtkamer met een zacht muziekje en bent binnen 20 minuten aan de beurt. Je echtgenoot zit in de hal misschien onder een ventilator te wachten tot hij aan de beurt is, en dat kan de hele ochtend duren. Maar de behandeling verschilt eigenlijk niet. Behalve natuurlijk in het prijskaartje.

Maak u geen illusies. Dat gaat u straks ook betalen. Want de politiek heeft besloten dat de vrije markt (voor hem) de beste oplossing is.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2018/06/21 ... g-zo-duur/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Altijd leuk die Numan. En heeft ook meestal gelijk.

Wat mag ik concluderen uit zijn verhaal?

Dit:

Als je voor een dubbeltje geboren bent zul je nooit een kwartje worden.

Elk voordeel heeft zijn nadeel. Het nadeel komt de zwakst bedeelden toe.

POLITIEK IS SMERIG
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door King George »

Wordt het niet eens tijd dat H. Numan eventueel oud zeer terzijde schuift en terugkeert bij de vrijheidsstrijders ter versterking van de troepen? Is het misschien niet een ludiek idee om daarvoor in Krungtep met spandoeken de straat op te gaan om hem hiertoe te bewegen? Hier een foto uit de oude doos toen men nog bereid was de straat op te gaan voor meer vrijheid.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Artikelen van H Numan

Bericht door Ariel »

King George schreef:Wordt het niet eens tijd dat H. Numan eventueel oud zeer terzijde schuift en terugkeert bij de vrijheidsstrijders ter versterking van de troepen?
Roep hem King. Hij zit op facebook, maar naar ons luistert hij niet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie