Ik richt mij tot alle moslims van Nederland, Frankrijk, België en heel Europa.

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ik richt mij tot alle moslims van Nederland, Frankrijk, België en heel Europa.

Bericht door Ariel »

[icon_lol.gif] Leuk gevonden, maar Marokkanen zien er de humor niet van in.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Ik richt mij tot alle moslims van Nederland, Frankrijk, België en heel Europa.

Bericht door King George »

Blijkt dat uit de reacties? [icon_lol.gif]
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ik richt mij tot alle moslims van Nederland, Frankrijk, België en heel Europa.

Bericht door Ariel »

King George schreef:Blijkt dat uit de reacties?
Hier een paar reacties. Het blijkt volgens reageerders dat Islamitische landen volgebouwd zijn met kerken.
Tahira Ruqayya Rifaqat Bechan
Nou pak je spullen en rot lekker op! En vergeet je familie/vrienden en buren niet!
Houda Kallita
Scheer je weg. Je bent er weer zo eentje, dat behoort tot het domme, achterlijke en naïeve soort. Door individuen zoals jij ontstaat er nog meer haat dan er al is. En dan blijf janken over al het gezeik dat al gaande is. Kom eerst met feiten voor je een lap tekst op internet gooit.
Chida Ben
Hahaha omg het is duidelijk dat jij niet bent geweest in de boven genoemde landen :razz: er zijn zoveel kerken er leven er zoveel katholieken, joden etc. Ze leven daar Super goed! Ook vele Hollanders die daar bedrijven hebben en daar ook wonen. En nee... Niet alle Marokkanen of Turken zijn moslim [icon_lol.gif] omg plaatsvervangende schaamte!!! Maaruhhh succes ik blijf lekker hier!!!!ajuus
Deze dame is vergeten dat tot een paar jaar geleden Libanon een christelijk land was.
Fatima El Noaman
Ga naar Libanom, katholieken en moslims etc leven samen zonder problemen. Kerk en moskee naast elkaar, niemand klaagt.
Simin Faraj Aah
vroeger gepest op school zeker? Misschien een idee om professionele hulp te zoeken? Succes in ieder geval
EL Hanouna
Oh en je eist varkensvlees....maar hoe dan aangezien je zelf een varken bent?! Gewoon kannibalisme gadverdamme
Зара Павлович
Wat een misselijk ventje ben jij zeg Paul Meijer, emotionele ontwikkeling is zeeeeeeeeer laag bij jou.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Ik richt mij tot alle moslims van Nederland, Frankrijk, België en heel Europa.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef: [icon_lol.gif] Leuk gevonden, maar Marokkanen zien er de humor niet van in.
Ben ik niet helemaal met je eens.

Marokkanen hebben best wel gevoel voor humor en lekkere wijven. Nee, het zijn uitsluitend de lieden van de mislukte mensensoort 'moslims' die niet voor niets mislukt zijn. En daar vallen vooral veel Marokkanen onder. En dat is dan weer jammer. Marokkaanse moslims komen uit een achterlijk cultureel woestijnnest en zijn niet in staat om zich aan te passen aan veranderde omstandigheden. Het enige dat zij wel kunnen is geen raadsel, maar een feit voor wie bereid is elke dag om zich heen te kijken.

Moslims zijn opvallende waarneembare parasieten in Europa.

En daar komen ze rond voor uit.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie