Jensen

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jensen

Bericht door Pilgrim »

MEDIA LIEGEN OVER JENSEN - DE JENSEN SHOW #150
27 apr. 2020

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jensen

Bericht door Pilgrim »

GENOEG IS GENOEG - DE JENSEN SHOW #151
28 apr. 2020

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jensen

Bericht door Pilgrim »

DE VOLGENDE LOCKDOWN? - DE JENSEN SHOW #152
29 apr. 2020

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jensen

Bericht door Pilgrim »

RTL LEEGHOOFDEN - DE JENSEN SHOW #153
30 apr. 2020

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jensen

Bericht door Pilgrim »

MACHTSMISBRUIK - DE JENSEN SHOW #154
1 mei 2020

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Jensen

Bericht door sjun »

En iets van wederhoor voor wie van alles dat hij of zij verneemt graag zelf afwegingen blijft maken. Ook dàt kritisch zelf afwegen.
:smartass:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jensen

Bericht door Ariel »

sjun schreef:En iets van wederhoor voor wie van alles dat hij of zij verneemt graag zelf afwegingen blijft maken. Ook dàt kritisch zelf afwegen.
:smartass:
Dank Sjun. Wat een verademing om te lezen dat andere mensen Jensen ook in twijfel trekken.
Ik ben van mening dat er niet bij mij, maar bij Jensen een steekje los zit. Echt jammer. Als je zo, als hij door blijft drammen dat het corona virus een onschuldig griepje is, ondanks dat je kan lezen en zien wat een ellende die virus veroorzaakt, en vanuit de positie ook nog eens naïeve aanhangers beïnvloed , dan ben je heel gevaarlijk bezig. Jensen heeft voor mij voorgoed afgedaan.

Al die desinformatie van hem en van Xander die hier steevast op dit forum geplempt worden zorgen er voor dat ik van plan ben om voorlopig niet meer naar het forum te komen. Ik denk daar hard over na.
Ik wil die onzin ontkrachten, maar dan ben ik weer bang dat ik weer leden beledig. Ik weet van mijzelf dat ik best wel beledigend uit de hoek kan komen.

:nietverstaan:

Als men werkelijk zo'n fan is van Xander en Jensen, lees die troep dan zelf, en val andere mensen er niet mee lastig. Is het nou werkelijk nodig om al die bagger van Xander en Jensen hier op het forum te dumpen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jensen

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Ik wil die onzin ontkrachten, maar dan ben ik weer bang dat ik weer leden beledig. Ik weet van mijzelf dat ik best wel beledigend uit de hoek kan komen.
Nou, dit valt me toch wat tegen! Een forum is toch bedoeld om te discussiëren over verschillende zaken waar we verschillend over denken? (Vroeger hadden we hier zelfs ook nog moslims.) Anders heb je een nieuwsdienst a la Jensen, waar alleen de moderator bepaalt wat nieuwswaardig is en... wat waar is. En wat let je om al informatie te ontkrachten als je wilt. Ik zal me daar echt niet door beledigd voelen (behalve als je me persoonlijk voor rotte vis uitmaakt ofzo, maar dat is iets anders). Het is ook niet zo dat al die artikelen altijd mijn eigen mening weerspiegelen. Vaak heb ik niet eens een duidelijke mening over veel zaken (zoals 5G), maar over andere weer wel (islamisering).
Ariel schreef:Als men werkelijk zo'n fan is van Xander en Jensen, lees die troep dan zelf, en val andere mensen er niet mee lastig. Is het nou werkelijk nodig om al die bagger van Xander en Jensen hier op het forum te dumpen?
Dat kun je natuurlijk van álle sites zeggen waar je een fan van bent (of soms ook niet) en waarvan we hier artikelen posten. Ik sta niet echt anders tegenover Jensen of Xander dan bijvoorbeeld E.J. Bron, Ongehoord Nederland of anderen. Dat je hun informatie troep vindt is toch gewoon je eigen mening? Een groot deel van Nederland zal vrijwel álles wat we hier plaatsen ook troep vinden! Als ik alleen nog maar stukken mag plaatsen waar jij mee eens bent kan ik wel ophouden... Op E.J. Bron vind ik bijvoorbeeld geen artikelen meer die niet kritisch zijn over de lock down, dus dan kan ik de helft wel overslaan. (Ik houd me trouwens al een beetje voor je in. :wink2: ) En ook Xander is gewoon een doorgeefluik van de internationale altmedia. Ik kan me trouwens best wel vinden in veel (maar niet alle) artikelen van Xander en jij vroeger ook herinner ik me... En ze komen ook wel met goede cijfers aan. Er zijn hier ook berichten gepost van toonaangevende medici die kritisch staan over die lock down. Mogen die ook niet meer gepost worden? Ik vind dat hun stem ook gehoord moet worden. Je kan inderdaad lezen wat een ellende het virus veroorzaakt (als het dat doet, want veel sterfgevallen worden automatisch aan het virus toegekend), maar ik lees ook wat een ellende de gevolgen van de lock down veroorzaken en ik vind dat het middel niet erger mag zijn dan de kwaal.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jensen

Bericht door Ariel »

Morgen Pilgrim. Anders ga ik weer dingen zeggen waar ik spijt van krijg.
In kort.
Waar ik me druk over maak is dat we op dit moment een dependance van Xander en Jensen lijken.
Het heeft niks meer te maken met discussiëren over verschillende zaken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jensen

Bericht door Pilgrim »

Hm, ik zie me anders meer als een dependance van E.J. Bron. Hij plaatst soms wel 30 posts op een dag en Xander maar één of twee... Ook Numan post tegenwoordig bij E.J. Bron.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Jensen

Bericht door sjun »

Jensen mag zijn mening hebben en daardoor raakt ondergesneeuwd dat er wel degelijk problemen te tackelen zijn. Angry Foreigner verheldert dat uitstekend in zijn bespreking van de situatie in Zweden. Laat ik eufemistisch zeggen dat ik zulke overwegingen tot nu toe gemist heb in de berichtgeving van Robert Jensen.



Tegelijkertijd is het ook zo dat een teveel aan maatregelen en beperkingen met een andere tol van machtsmisbruik door aanstuurde en hun blauwe handjes op straat komt en er daadwerkelijk contouren van een bedilzuchtige politiesstaat zichtbaar worden. We hebben naar mijn idee daarom verschillende soorten berichtgeving nodig om eensgezind evenwicht te kunnen vinden tussen voorzorg en voorzorgzucht. Tussen noodzakelijke maatregelen en botvieren van staatsmacht, tussen bescherming en een enorme afgrond van onverantwoord oplopende rekeningen en faillissementen.

Robert Jensen is natuurlijk geen Victor Davis Hansen.



Robert Jensen hij tracht op zijn manier een statement te maken en spreekt daarbij meer publiek aan dat wegschakelt als er wat meer concentratie of een wat langere zit noodzakelijk is om de pointe mee te krijgen van wat iemand die zich uitstrekt nu exact bedoelt en wat die zijn luisteraars aan extra overwegingen wil meegeven.

Evenals de opmerkelijk gelijkgeschakelde mainstream media opereert ook Jensen met het model van versimpeling waarmee te verwachten valt dat er een kind met het badwater wordt weggegooid. Ook hij mist dus wat slagen en ook hij kan doorslaan. Waar de MSM vooral doorslaan in kritiekloze volgzaamheid van wat absoluut gepresenteerd wordt, lijken Jensen maar ook Xander vooral door te slaan in dwarsdenken en waar het ene totalitarisme zou kunnen bewerken zou het andere een al te roekeloze of ik-gerichte instelling dansel een weinig evenwichtige dramatische of zelfs puur cynische kijk op het leven kunnen bewerken. Ook dat lijkt mij verre van ideaal. Daarom zie ik graag dat er ruimte blijft voor verschillende soorten berichtgeving opdat wie het aanschouwt uiteindelijk de gedachte bekruipt dat echt alle berichtgeving zelf gewogen moet worden. Dat het helemaal geen kwaad kan om je bij verschillende bronnen te oriënteren om steeds breder beslagen ten ijs te kunnen komen. Zoals je spieren kunt trainen kun je ook je opname- en beoordelingsvermogen trainen. Zoals met alles schaadt ook hier overdaad. Gelukkig heeft iedereen zelf in de hand om door te scrollen of even iets heel anders te gaan doen en afleiding te zoeken als het teveel wordt.
:greeting2:
Laatst gewijzigd door sjun op zo mei 03, 2020 11:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jensen

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Hm, ik zie me anders meer als een dependance van E.J. Bron. Hij plaatst soms wel 30 posts op een dag en Xander maar één of twee... Ook Numan post tegenwoordig bij E.J. Bron.
Hoi Pilgrim. Ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken, dus ik hou het kort. Hoop ik. :redface2:

Bron, ja die dus ook. En de artikelen van Numan zijn leuk om te lezen.

Maar ik heb het idee dat jij tegenwoordig alleen nog artikelen post van Bron, Xander en filmpjes van Jensen waarin verteld wordt dat het corona virus enorm overtrokken is, en dat het allemaal enorm meevalt. En dat de regering bezig is om ons allemaal de mond te snoeren en onze vrijheid probeert in te snoeren.

En naïef rechts, ( ik had liever dom rechts willen schrijven) lopen als schapen achter deze figuren aan omdat ze vinden dat hun vrijheid is afgepakt. Zelf nadenken is er tegenwoordig niet meer bij.
Nou, dit valt me toch wat tegen! Een forum is toch bedoeld om te discussiëren over verschillende zaken waar we verschillend over denken?
Het probleem is dat we niet discussiëren, maar klakkeloos artikelen plaatsen. En ik ben daar ook mede schuldig aan, maar ik kan de moed niet meer opbrengen om te ageren .
Op E.J. Bron vind ik bijvoorbeeld geen artikelen meer die niet kritisch zijn over de lock down, dus dan kan ik de helft wel overslaan. (Ik houd me trouwens al een beetje voor je in. :wink2: )
Nou dat is echt aardig. Misschien kan jij je nog nog iets meer inhouden door artikelen waar jij zelf ook je bedenkingen bij hebt niet meer te plaatsen. Je zou me een groot plezier doen.

En anders geef je een link met een vermelding dat Xander van mening is dat vaccinweigeraars een permanente ‘enkelband’ zullen krijgen.

Een ieder die dat artikel dan wil lezen kan dat doen, en dan kan vandaar een discussie uit ontstaan.

Anyway. Ik heb nog steeds het idee dat dit forum overgenomen is door Xander, Jensen en Bron aanhangers, en daar maak ik me zorgen om.

Bezoekers van dit forum kunnen de indruk krijgen dat hun ideeën ook onze of mijn ideeën zijn.

Sorry, zwak verweer, maar ik kan niet meer nadenken. Mijn hoofd zit op slot.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jensen

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Maar ik heb het idee dat jij tegenwoordig alleen nog artikelen post van Bron, Xander en filmpjes van Jensen waarin verteld wordt dat het corona virus enorm overtrokken is, en dat het allemaal enorm meevalt.
Maar ik plaats al jaren lang artikelen van Bron, Xander en enkele andere. Dat kost me zoveel werk dat ik aan veel andere bronnen vaak gewoon niet meer toekom. En dat er zoveel artikelen zijn over het corona virus komt gewoon omdat het nu zo speelt. En ja, die altmedia denkt er nu eenmaal zo over...
Ariel schreef:Nou dat is echt aardig. Misschien kan jij je nog iets meer inhouden door artikelen waar jij zelf ook je bedenkingen bij hebt niet meer te plaatsen. Je zou me een groot plezier doen.
Oké, ik zal er rekening mee houden. Doe ik trouwens soms al wanneer het gaat om opinies, maar we kunnen natuurlijk van mening verschillen over wat we bedenkelijk vinden. Ik had echt niet verwacht dat je hier zo’n punt van zou maken. Sorry dus!
Ariel schreef:En anders geef je een link met een vermelding dat Xander van mening is dat vaccinweigeraars een permanente ‘enkelband’ zullen krijgen.
Goed, ik zal er voortaan wat commentaar bij plaatsen of/en inkorten of alleen een link plaatsen. Persoonlijk vind ik Xander vaak buitengewoon goed. Veel zaken zouden we niet geweten hebben als Xander ons niet geïnformeerd had, zoals bijvoorbeeld de zogenaamde ‘extreemrechtse’ aanslag in Hanau, waarvan daar niemand de ‘dader’ bleek te kennen.

https://www.xandernieuws.net/algemeen/t ... schutters/

Of hier bijvoorbeeld met die verzwegen criminaliteit over de massa-immigratie.

https://www.xandernieuws.net/algemeen/o ... migranten/

Soms is Xander inderdaad wat over de top, maar dat wordt mijns inziens ruimschoots gecompenseerd door artikelen die wel heel goed zijn.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jensen

Bericht door Pilgrim »

Om redenen die ik hier niet verder zal uiteenzetten (en wat ook niets te maken heeft met mijn persoonlijke opvattingen) heb ik besloten om hier voorlopig geen filmpjes van Jensen meer te plaatsen.

Geïnteresseerden kunnen deze video’s voortaan bekijken op de site van Jensen zelf:

https://jensen.nl/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jensen

Bericht door Pilgrim »

Hoewel ik hier geen filmpjes meer plaats kijk ik zelf soms nog wel naar de filmpjes van Jensen en ik kreeg bij het laatste filmpje (#156) opeens het gevoel dat hij (of iemand van zijn team) onze site leest. Want hij geeft in dat filmpje een stevige reactie op de kritiek van Pointer die Sjun hierboven geplaatst heeft. Het kan natuurlijk toeval zijn en dat zijn mensen of hijzelf die site snel opgepikt hebben, maar toch...
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Jensen

Bericht door sjun »

Plaats ik deze toch?



Hoe meer discussie, hoor en wederhoor, hoe wijzer toehoorders en deelnemers kunnen worden. Als er toch wordt meegelezen, laten ze dit dan ook eens tot item bombarderen. Of kom ik dan te dicht bij financiers van sommige alternatieve media?
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jensen

Bericht door Pilgrim »

sjun schreef:Of kom ik dan te dicht bij financiers van sommige alternatieve media?
Dus alternatieve media die gefinancierd worden door China? Daar ben ik toch wel nieuwsgierig naar. Kun je misschien wat voorbeelden daar van geven?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Jensen

Bericht door sjun »

Die heb ik nog niet. Van enkele Amerikaanse media als CNN en MSNBC is echter al wel duidelijk dat er behoorlijke China promotie en witwassen van misdaden gefabriceerd wordt. Doorgaans betekent dat dat er sponsoring voor een gewenste mening plaatsvindt. Ik vind het dus niet vreemd dat media tuk op inkomsten om uit de kosten te kunnen komen zich lenen voor promotie van hun sponsor.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Jensen

Bericht door xplosive »

 
 
Uit alles blijkt dat Robert Jensen in alles wat hij beweerde achteraf tóch gelijk heeft gekregen volgens Robert Jensen :


COVID-19 komt terug - De Jensen Show #168

 
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jensen

Bericht door Pilgrim »

Dus Robert Jensen heeft gelijk gekregen volgens... Robert Jensen! :smile4:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Jensen

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Jensen

Bericht door hans van de mortel »

DUIDELIJK! [icon_lol.gif]

Ik behoor blijkbaar tot de weinigen die zijn verstand heeft gebruikt en nadacht door zijn hersenen op een volwaardige positieve manier te gebruiken en vast te houden aan mijn eigen logica die tot de simpele slotsom kwam: het speelt zich allemaal af vanuit de politieke POPPENKAST.

Gelet op de reputatie van Mutti mevrouw Angela Merkel, had iedereen dit vooraf kunnen weten: schenk geen vertrouwen aan mensen met een oorlogsverleden.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Jensen

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Jensen

Bericht door sjun »

Tegenwoordig kun je hier terecht.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Jensen

Bericht door xplosive »

 
Dit is wat Robert Jensen ervan vindt :
 
SCHULD RELLEN LIGT BIJ OVERHEID - DE JENSEN SHOW #291
 

 
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Plaats reactie