Moslimspunkers in het Westen

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
M4io
Berichten: 2
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 10:41 pm

Bericht door M4io »

pd7835 schreef:
M4io schreef:goeiedag,
Ik ben dus diegene die je een provocateur noemde.
Dat is dan onterecht.
Dat is niet onterecht, ik ben dat wel degelijk.
pd7835 schreef:
M4io op KifKif schreef: ofwel ben u geen ex-moslima ofwel loopt u met nog heel wat wrok rond.
In elk geval bent u een provocateur
De verklaring waarom zij tegen de islam is. Het kan niet anders dan wrok zijn want de islam is niet slecht, het is niks anders dan goed, straffer nog, het is PERFECT en helemaal niet gevaarlijk en helkemaal niet vrouwonvriendelijk en heeft helemaal niks te maken met de 'integratieproblemen' het is de armoede, de discriminatie, racisme, xenofobie en ronduit racisme van die smerige autochtone witten. En wat die terrosristen betreft, het zijn alleen die mensen die misbruik maken van de 'religion of peace' want de islam is goed en niks anders dan goed. Nietwaar M4io ?
haar verhaal was helemaal geen kritiek op islam, het was in het beste geval natrappen op een geloof dat ze afgezworen heeft, in het slechtste geval een sprookje ontsproten uit een ziekelijke fantasie. (btw ik ben geen moslim, erger nog ik ben een autochtone witte)
pd7835 schreef:
ik raad u aan om terug te gaan naar politics.be waar u meer bijval krijgt.
Misschien zou u dan beter teruggaan naar kifkif waar u meer bijval geniet dan hier.
Dat zal ik dan ook doen.
pd7835 schreef:
Als je iets post met de bedoeling : "Eens zien hoelang het blijft staan"
Dan ben je een provocateur.
Sanne heeft haar bericht helemaal niet gepost met de bedoeling om te zien hoe lang het zal blijven staan. Als je haar tekst post zou je beter haar hele tekst posten en niet 1 zinnetje daaruit. Want wat aan dat zinnetje vooraf ging maakte dit duidelijk.
Dat was de volledige post 76 uit deze thread, die u nu handig wegknipt. Waarin Sanne het bijna letterlijk zei. U kunt moeilijk verlangen dat ik de volledige thread quote in functie van diegene die te lui zijn om de thread te lezen
pd7835 schreef:
Ik heb haar nergens een leugenaar genoemd. enkel mijn twijfel onder woorden gebracht.
Ik hoop dan maar dat je ook aan de verhaaltjes die de politiek correcten, de islamofielen en de islampromotors op kifkif je door de strot willen duwen ook je twijfels hebt al betwijfel ik dit ten zeerste aangezien je ook al een aversie hebt tegen een ongecensureerd forum zoals politics.be of dit forum hier.
betwijfel al op. Ik heb een aversie aan discussieren met mensen die hun mening niet kunnen uiten zonder ernstige beledigingen.
Maar om zelf even hiertegen te zondigen, zeg ik vaarwel met de volgende woorden :
enjoy yourself met het uitdragen van uw fundamentalistsche dogmatische anti-islam.


@Linda : thx, helaas was mijn verblijf van korte duur.
Laatst gewijzigd door M4io op za sep 02, 2006 1:57 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

M4io schreef:
pd7835 schreef:
M4io schreef:goeiedag,
Ik ben dus diegene die je een provocateur noemde.
Dat is dan onterecht.
Dat is niet onterecht, ik ben dat wel degelijk.
pd7835 schreef:
M4io op KifKif schreef: ofwel ben u geen ex-moslima ofwel loopt u met nog heel wat wrok rond.
In elk geval bent u een provocateur
De verklaring waarom zij tegen de islam is. Het kan niet anders dan wrok zijn want de islam is niet slecht, het is niks anders dan goed, straffer nog, het is PERFECT en helemaal niet gevaarlijk en helkemaal niet vrouwonvriendelijk en heeft helemaal niks te maken met de 'integratieproblemen' het is de armoede, de discriminatie, racisme, xenofobie en ronduit racisme van die smerige autochtone witten. En wat die terrosristen betreft, het zijn alleen die mensen die misbruik maken van de 'religion of peace' want de islam is goed en niks anders dan goed. Nietwaar M4io ?
haar verhaal was helemaal geen kritiek op islam, het was in het beste geval natrappen op een geloof dat ze afgezworen heeft, in het slechtste geval een sprookje ontsproten uit een ziekelijke fantasie.
pd7835 schreef:
ik raad u aan om terug te gaan naar politics.be waar u meer bijval krijgt.
Misschien zou u dan beter teruggaan naar kifkif waar u meer bijval geniet dan hier.
Dat zal ik dan ook doen.
pd7835 schreef:
Als je iets post met de bedoeling : "Eens zien hoelang het blijft staan"
Dan ben je een provocateur.
Sanne heeft haar bericht helemaal niet gepost met de bedoeling om te zien hoe lang het zal blijven staan. Als je haar tekst post zou je beter haar hele tekst posten en niet 1 zinnetje daaruit. Want wat aan dat zinnetje vooraf ging maakte dit duidelijk.
Dat was de volledige post 76 uit deze thread, die u nu handig wegknipt. Waarin Sanne het bijna letterlijk zei. U kunt moeilijk verlangen dat ik de volledige thread quote in functie van diegene die te lui zijn om de thread te lezen
pd7835 schreef:
Ik heb haar nergens een leugenaar genoemd. enkel mijn twijfel onder woorden gebracht.
Ik hoop dan maar dat je ook aan de verhaaltjes die de politiek correcten, de islamofielen en de islampromotors op kifkif je door de strot willen duwen ook je twijfels hebt al betwijfel ik dit ten zeerste aangezien je ook al een aversie hebt tegen een ongecensureerd forum zoals politics.be of dit forum hier.
betwijfel al op. Ik heb een aversie aan discussieren met mensen die hun mening niet kunnen uiten zonder ernstige beledigingen.
Maar om zelf even hiertegen te zondigen, zeg ik vaarwel met de volgende woorden :
enjoy yourself met het uitdragen van uw fundamentalistsche dogmatische anti-islam.


@Linda : thx, helaas was mijn verblijf van korte duur.
Geloof jij maar verder in je sprookjes. En vergeet vooral niet voor de 'democratische' partijen te stemmen op 8 oktober.

Good Riddens !!
sanne
Berichten: 89
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:51 am

Bericht door sanne »

Goedemorgen iedereen,

Beste M4i0, ik vind het helemaal niet erg dat je me een provocateur noemt. Maar waarom? Omdat ik de waarheid heb neergeschreven? Kunnen de moslims op kifkif het niet aan... Want stel je voor dat één van de 'hoge' mensen van buitenuit dit soort berichten eens zou kunnen lezen.
Een skinhead of witte autochtoon kan niet weten wat ik allemaal weet, op deze plaatsen zijn de 'witloven' (zoals ze jullie noemen in het Arabisch) al langggggg niet meer welkom.
Koester ik een wrok? Ben ik verbitterd? Ik denk dat ik daarop 'ja' moet antwoorden. Ik heb inderdaad zaken meegemaakt, die me diep ongelukkig hebben gemaakt. En dat alles in de naam van de Quraan. Ik koester niet enkel een gigantische wrok tegen mijn ex-man, tenslotte heeft hij me hiertoe geleid, maar ook tegen een heleboel andere mannen waarvan ik hun vrouw ken. Sommige hebben het nog zoveel erger dan ik het heb gehad. En dat dit alles kan in België is toch beangstigend. Ik kan hen niet redden en moet alle dagen weten dat geliefden van mij in zulke toestanden leven. Wat kan ik er aan doen? Waarschijnlijk niets, het enige dat ik kan doen is mijn verhaal neerpennen en anderen voor de Islam waarschuwen. Ben ik daarom anti-Islam? Nee, helemaal niet. Ieder zijn eigen ding, zou ik zo zeggen. Maar vanaf de seconde dat ze weer eens de superieure geloofsgroep gaan uithangen, zoals op kifkif en alles dat tegen de Islam gebruikt wordt, onmiddellijk met de censuur bestraft wordt, dan stampen ze tegen mijn schenen. Want dat doet me denken aan mijn ex-man. Bij hem werd alles wat tegen de Islam was, ook met censuur opgelost. En dan zijn we gevaarlijk bezig, want dan komt de ware aard van dit geloof naar boven.
Ik heb het bericht inderdaad gepost om te zien hoelang het er ging blijven, en om de moderators uit hun tent te lokken en te zien hoever sommigen zullen gaan om hun godsdienst te beschermen. Op internet is dit dmv de censuur en verbanning... Ik wil niet weten wat hun volgende stappen zijn in het 'echte' leven...
Misschien kom ik voor velen hard uit de hoek, maar je moet je dan ook kunnen inbeelden dat ik nergens anders heen kan met deze gevoelens...
En wat ik neerpen zijn trouwens geen gevoelens, maar de bikkelharde waarheid. Wie er niet tegenkan, dat is dan zijn probleem...
sanne
Berichten: 89
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:51 am

Bericht door sanne »

Jullie moeten echt eens gaan kijken op de kifkif stite. Er waren enkele msen die commentaar gaven op het feit dat alle moderators moslims zijn en dat elk soort van kritiek met de censuur wordt weggehaald! Nu hebben ze al die berichten ook al verwijderd. Daar zat toch helemaal niets racistisch in of iets dat tegen de Islam was. Op basis van wat censureren zij berichten?
Wat is dat daar..... :evil:
sanne
Berichten: 89
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:51 am

Bericht door sanne »

Ik zie net dat mijn verhaal op nog een heleboel andere sites ook geschreven is... Oppassen aub!!!
Velen kunnen het blijkbaar niet geloven dat de catalogus vd Colruyt in het Arabisch is... Wel bij deze het bewijs!!!

Het lukt me niet om de foto te kopiëren naar het bericht!!! Hoe moet ik een foto toevoegen in mijn bericht???

Kus
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Veel moslims kunnen denk ik niet echt goed tegen de waarheid (over islam), als je ook maar in de buurt komt ze daarmee te confronteren loop je het risico dat ze zwakte vertonen en boos worden of je de mond snoeren. Wil je ze iets bijbrengen dan zul je heel voorzichtig moeten beginnen en ze vooral zelf laten nadenken over wat je voorlegt. Dat kost een hoop energie en er gaat veel tijd in zitten, kan me goed voorstellen dat je daar niet echt zin in hebt zeker omdat je het bijna individueel moet doen. Maar misschien weet je dat zelf allemaal het best, doe je verhaal in ieder geval bij mensen die willen luisteren. Daar bereik je al een hoop mee.
Als er op kifkif echt schokkende zaken gebeuren waar je iets aan wilt doen kun je ze misschien dwars zitten door een e-mail te sturen naar bijvoorbeeld de triodos bank, die zitten er echt niet op te wachten gekoppeld te worden aan een site voor moslim fundamentalisten. Op marokko.nl kun je met een beetje tact over het algemeen ook vrij lang je gang gaan, vooral bij gebrek aan moderatie trouwens. Er zijn op internet tientallen fora te vinden die geschikt zijn voor verhalen als dat van jou, gebruik google of kijk eens rond op pagina.nl. Succes!
Sanne schreef:Het lukt me niet om de foto te kopiëren naar het bericht!!! Hoe moet ik een foto toevoegen in mijn bericht???
Ik ga er van uit dat je foto al ergens 'online' staat anders zul je hem eerst moeten uploaden, dat kun je doen bij bijvoorbeeld imageschak.us. Vervolgens kun je de foto hier plaatsen door de link tussen Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

sanne schreef:Jullie moeten echt eens gaan kijken op de kifkif stite. Er waren enkele msen die commentaar gaven op het feit dat alle moderators moslims zijn en dat elk soort van kritiek met de censuur wordt weggehaald! Nu hebben ze al die berichten ook al verwijderd. Daar zat toch helemaal niets racistisch in of iets dat tegen de Islam was. Op basis van wat censureren zij berichten?
Wat is dat daar..... :evil:
Beste Sanne. Hun doel als goede moslims is de islam promoten om het uiteindelijk ook in dit land te doen heersen. Om dit doel te bereiken moeten zij wel de ware aard van de islam voor de niet-moslims verborgen houden anders zouden zij hun tolerantie, naieve politieke correctheid en verdraagzaamheid tegenover die gevaarlijke ideologie wel eens kunnen veranderen.

Dus sturen zij, zoals elke goede islampromotor, enkel mooie verhaaltjes over de islam de wereld in en alles wat daar tegen in gaat censureren zij gewoon weg. Bestempelen hen als racist, islamofoob, dom, haatzaaiend, intolerant, onwetend en dies meer. De enigen die de waarheid nog durven/kunnen zeggen in dit land zijn mensen uit de partijen Vlaams Belang en de pas opgerichte partij van Hugo Coveliers VLOTT. Daar hebben zij natuurlijk een grote angst voor. Je zou hen wel Vlaams Belangofoob kunnen noemen. :lol:

De ware aard van het beestje zal pas boven komen als zij voldoende groot in aantal zijn geworden. Dan zullen de maskers afvallen. Waarom zij die teksten nu verwijderd hebben is uiteraard om zichzelf te beschermen om de waarheid te verbergen dat zij censureren om hun gevaarlijke ideologie, de ware aard van het beestje, te beschermen. De naieve politiek correcten denken het fascisme te bestrijden door op mensen en partijen te zitten kappen die de waarheid over die gevaarlijke ideologie durven vertellen doch ondertussen beseffen zij niet dat zij het islamofascisme laten winnen net zoals de chaimberlins destijds de nazis niks in de weg hadden gelegd en dachten door met hen 'in dialoog' te treden de vrede zou kunnen worden bewaard. Terwijl dat er volgens de islam alleen maar vrede kan zijn indien zij het voor het zeggen heeft. Elk ander soort van 'vrede' is onislamitisch.


Misdadiger 'profeet' Mohammed:

"I have been commanded to fight against people so long as they do not declare that there is no God but Allah". The unbelievers should be fought until they accept Islam"…

"Bestrijdt hen die niet geloven in allah noch in de Laatste Dag en die niet verboden stellen wat allah en Zijn boodschapper verboden hebben gesteld en die niet zich voegen naar de wezenlijke godsdienst onder degenen aan wie de Schrift gegeven is totdat zij uit de hand de schatting opbrengen in onderdanigheid"
sanne
Berichten: 89
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:51 am

Bericht door sanne »

Afbeelding
sanne
Berichten: 89
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:51 am

Bericht door sanne »

Voila, ik hoop dat het gelukt is. Noem me nu nog eens een leugenaar... En ik mag doodvallen als het niet waar is, de Nederlandse versie ligt er niet!!!!!!!
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Sanne. Ik heb hier een site van een ex-moslima die zich ooit door de mooie verhaaltjes over de islam had laten inpakken tot ze door zelfstudie achter de ware aard van de islam en haar profeet kwam en die gevaarlijke ideologie dan maar verlaten heeft en daartegen is beginnen schrijven. Niet zonder gevaar evenwel. Ze is ermee moeten stoppen na herhaalde doodsbedreigingen door volgelingen van 'the religion of peace' aan haar adres. Men was haar ip adres te weten gekomen.

Hier is de link naar haar site.

http://islamstrueface.blogspot.com/

My story is like the story of thousands of other converts. I grew up somewhat rebellious, spiritually anyway, and I hated going to church each sunday. I was the type of person who loved learning about other people, other cultures, and other religions. When i started studying Islam, i was utterly fascinated. The books that were created for those interested in the religion showed the perfection of the religion. "To kill one man is the same as killing all of humanity" I really loved that one.

I got deeply involved in studying, the sites I studied from had been delicately created by those knowing exactly what a convert hopes to find. A convert is looking for something not disputing science generally, a peaceful religion, and the idea of 1 God. The creators of these sites know this, and they foster towards those on a spiritual search and naive mind. I was indeed one on a spiritual search, i wanted to feel connected to something larger than myself, and I wanted to be surrounded by moral people, with strong convictions against immoral things. Islam was all of this for me. I became very involved in the religion, and whenever i happened to stumble upon "radical" or as i refer to them today Islamically correct sites i simply said "those are the ones with fucked up views, every religion has them, and they're ashamed of them." I found many Muslims on chat rooms, and we all united in the cause that Israel stole Palestines land, the West was corruptive and yes evil, Jews were behind all evil acts. Funny, how easily you can get convinced with eloquent words.

Then, one day I met Mohamed (NO, not the pedophile who started the whole cult.) This was Mohamed from Morocco, and he had come to the US and was living so very close to me. We discussed Islam a lot, and we were both pretty liberal, we listened to music, agreed that a woman shouldnt be forced to wear hijab, if a woman wants a job it's fine, and that polygamy is outdated. I really liked that about him, so we talked every night, on voice chat, and used the webcam (major sin in Islam by the way, to talk with non-mahrams, especially while viewing the face) We were only friends, and he actually had a fiancee back in Morocco, but he talked to me about how all she wanted to do was lay around on the beach in her bikini, we both agreed she had been corrupted by western values, and women shouldnt show their bodies off for Men to see. So eventually he broke things off with her and can you see the inevitable coming here??? Ah yes, we decided that we were a perfect couple to get married. So he made a visit to me, and we affirmed that belief even more. I was moving to another state soon, and he also decided that he would move to be with me, and once he got himself financially secure, we would get married. Here is what was so perfect to me, he had always wanted to go back to his country and live there after finishing his education, but now, because he knew me, he was willing to give up everything that he had planned to do. How romantic right? how could anyone ever say that Muslim guys are controlling over Women. I know you see where this is going.

Things continued to get better with Mo as I called him, we began to plan our whole future I would work in the political field, while he worked in the computer field....We would live in Connecticut (suburbs of course.) Really i was so in love (first time i actually loved a guy who was not attractive by the way hehe.) Then one night, i said something off the topic of discussing our future plans....I said "I just can't get over these men who want more than one wife, i mean thats just really stupid, and demeaning towards women." I was not just speaking of Muslims but Mormons and other primitive people who agreed with this idea. Suddenly his faced changed from its usual happiness, into a scornful look. He said: How could you argue with Allahs words? I said "well in the days of muhammed, culture was different and so he didnt see anything wrong with having more than one wife, and wars left a lot of women as widows, and they needed caregivers." He asked me if I was saying Islam was outdated. I replied by saying, "well even you agree that cutting off peoples heads is barbaric, and that women working can be a neccesity in this society." He said, Yes but i do not argue that it is Allahs will, you say Allah is wrong by saying Polygamy is wrong....and Those who don't fully believe in all of Allahs words are Kaffirs, and Kaffirs go to hell. WOW what a change, i immediately said my good night, and that i didnt want to talk to someone irrational like that. The next day i received such a kind email, filled with Im sorries, forgive me, the whole works. I accepted and we continued on as before. I must add, i worried alot about how i was going to finance certain aspects in my very expensive education *you will see why this is important in the next paragraph*

I really don't know where the changing point came, but I started to become a little suspicious of some Islamic ideas as I researched more. Not befriending Kaffirs, MURDERING, lying, WOMENS STATUS!!!! Wow what had i missed here? So i talked to Mo about it, and apparently, this was his boiling point. Here is the following email I received from him.

My words are in bold in the following paragraph.


What the hell is your problem? I am willing to give up everything for you, My country, My life, My pride...and whenever I ask you to make one sacrifice, you get scared of it, scared of Allahs will (Note- The sacrifice he is mentioning is my disapproval of being a housewife) How can you dispute what Allah has laid out so clearly? You care only about money...Care? No thats not the word...You are Absessed (Remember English not the first language *Obsessed* is intended word ) with Money just as badly as the Jews. Your dreams are not of how to worship your God, and submit to his will, but how you can make more money, and get power. When i dream, i dream of coming home to you, after a hard day of work, and i see you cooking for me, a clean house, and after that, we have our time in bed. When you dream, you dream of how you get more money, how you can get your husband to buy you what you want. That is the mind of a sick woman.( I'm the sick one?) Listen here, Allah says the man is more powerful than the woman, and his job is to watch over her, yet you reject all of it. Here are my demands and you will follow them not because I demand them, but because Allah demands them. And Allah demands submission to the husband.


You will wear hijab at all times.


You will not befriend muslim girls without hijab, and you will absolutely not befriend Kaffirs.


When a male friend or colleague of mine enters the house, you will go to a separete room, and stay there until he leaves, unless you serve him food or drink.


You will not work, even if I am not able to financially support you, you will be around Kaffirs at work, and they will look at you lustfully and tempt you to do wrong. Women are weak, you are weak, and you will probably end up harrased by a Kaffir.


If you leave, even with friends, tell me where you are at all times, and whatever you buy you must show me once you return home


I am allowed to beat you softly, but only under extreme circumstances, such as denying sex.


If i want to get another wife, or two or three, it is my right, and Allah has recommended it, so if you were a good muslim you will even help me search for a wife. However, if I do find one, you cannot object to me wanting to be a better muslim.
I know this may sound harsh, but you know its right, even if it takes you ten years to realize. This is my demands, meet them, or you will not have the privalege to be my wife.

I love you
Mohamed.

My Response:
Dear Mo,
I feel so stupid in my ignorance, in my naivete, to not see the truth. You have laid out everything so perfectly for me. I guess seeing that I am a Woman it is somewhat difficult to come to terms with what Islam expects from me. Islam does want me to be a housewife, Islam does want me to submit to all of your requests, Islam wants me to be completely veiled, except my face and hands. How did I miss this? I really want to thank you for bringing the truth to me, for in your email you have clearly laid out what had previously been hidden to me.

You showed me that Islam believes that women are merely sex objects and property, Islam was created by a Prophet who was indeed vile and a pedophile, Islam allows you to beat me, It allows you to be a polygamist. What does it allow me? It allows me to stay in the house, because i am nothing but an object of sin. If Allah is most gracious, most merciful, he wouldnt have chosen such an ill minded prophet. If Allah is thee who we worship, and whose aid we seek. Count me out!! I don't seek the aid of a vengeful God, who thinks beheading people is okay, who thinks beating women is okay, who thinks pedophelia is okay in this life, and homosexual pedophelia is okay in the next.

My Mother always taught me to respect those whose opinions are different, and understand that everyone has their own way of spiritual enlightenment. She also taught me to never use foul language. Most of all never be angry, because you will later regret what you say. Sorry Mom i guess i failed you tonight with what I am about to say.

Fuck you! (Wow that really does feel good.) I will not serve you, and I will not serve a God who is the monster the qur'an speaks of. Call me a kaffir please, i would much rather be associated with that culture, than one that believes its okay to kill 600 Jews in one day, behead non-believers, and escalate an old man who had sex with a 9 year old girl, and married her at age 6. If the Jannah you speak of is full of people like you, why would i want a destination like that? The true hell would be living around millions of people such as yourself.

I will lock my doors now, change my name, and move....because for Muslims to denounce Islam and leave their religion, is punishable by death.

However, once again thank you, for showing me the light of Islam. May the truth set you free.


Isn't it great how one person can make you see the truth. My only hope now is that we ralize how Islam is a threat to our society, and we must help other muslims escape. Most do not realize what their religion really teaches, and for those that do, well, you see what they do . Look at NYC, look at London, Look at Bali, that is the works of true believers. For Verily, Jihad is the duty of all Muslim males. What we call good muslims are actually hypocrites to their religion. Those who claim peace, equality, human rights, are denouncing their religion with those statements. Those who kill non-believers, thats the True muslims.

This site will be dedicated to proving the truth of all that i have said. It will take some hard work, but i have it all available, and its worth it if it raises recognition of how Islam truly is evil. I strongly thank Mr. Ali Sina for also uncovering the truth and helping me read more about it, and making me firm in my decision.

http://islamstrueface.blogspot.com/2005 ... chive.html


I was a Muslim for around 2 years. When I first became one, I was drawn to the little I knew and the peace it supposedly brought. So i started with that.

I already knew many many muslims as i have stated 30% at least of my school was Muslim. You think I would live in an area of the US where i see at least 1,000 different Muslims in a 5 minute walk? You think if i really hate Muslims i would keep up going to a school with that large percentage? I am trying to show those that Islam has the potential to breed terrorism if practiced in full. The biggest threats are those people wanting to return to Shariah. Iran and Saudi Arabia are the closest places to practicing it. As far as saying those searching for the ultimate truth are weak minded, Do you not feel its weak minded to have blind faith, or whatever you have,and attack those who question theirs?

What happened is, I was only shown the pretty part of Islam while learning, and as i grew very close to MO over a period of 6 months, I started studying some more, but still ignoring the parts of Islam I didn't like, because I mean as long as I agree with most of what it teaches correct? Well the important part MO plays is allowing me to also see what I had missed, and his opinions are agreed upon by the large majority of all scholars. 1st, he is allowed other wives, 2nd, I should not leave the house unless a male relative or husband is with me, 3rd, Jihad is something to strive for in Islam, 4th, We should not take Christians or Jews as friends, 5th, we are allowed to lie for the sake of Allah, 6th and finally what really got me.....The prophet married Aisha at the age of 6 and had sex with her at age 9, he killed many many people throughout his life, and he lived a vile life not one like that of a Godly man. Really after reading the life of Muhammed I did not believe that Muhammed the prophet of Islam was a true prophet. This could be proven through the acts he commited in his life. If i cannot accept its prophet then of course i cannot accept the religion. Mo, himself is not wrong in anything, he is following his faith. I asked at least 50 other Muslim Women and about 20 other Men....only 1 agreed with me....and that person was a "secular muslim" They said, all of his demands were allowed by Islam, and as a good Muslimah I would follow every one of them.

I ask all of those who tell me to stop being so intolerant to learn what the quran and hadith teach, and learn about Muhammeds life and also know that muslims are supposed to strive to live exactly like him. The thing is, most muslims do not, because they know that they're Muslim but they've really never studied their religion. If many Muslims actually studied their religion deeply, I am convinced they would leave quickly if they didnt fear the reprecussions, i.e being killed.

I respect Muslims as people, I do not however, agree with what their religion teaches. As I have said most Muslims don't even follow Islam, and we should be grateful for that. Islam is the only religion that still tries to live in the 6th century world, that is why you see the conditions of the Islamic world like they are currently. Progress will never occur there until major changes come about.

Realizing this is what makes me need Medical help? Please lets be above childish personal attacks.

Death is the punishment for those who renounce Allah

"Slay the disbelievers wherever ye find them" Remember that non-muslims next time you call me intolerant for saying Islam is intolerant.


http://islamstrueface.blogspot.com/
sanne
Berichten: 89
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:51 am

Bericht door sanne »

Wat is een ip adres? :? Kunnen ze dat van mij ook te weten komen? En kunnen ze via internet ook je computer traceren of iets dergelijks... Want dan begin ik wel even te panikeren in dat geval... :? :shock: :wink:
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

sanne schreef:Wat is een ip adres? :? Kunnen ze dat van mij ook te weten komen? En kunnen ze via internet ook je computer traceren of iets dergelijks... Want dan begin ik wel even te panikeren in dat geval... :? :shock: :wink:
Op deze site moet je natuurlijk niet bang zijn. En de teksten van anderen die ik op sites post daar moeten die mensen ook geen angst voor hebben. De enige die gevaar loopt ben ikzelf.

Iedereen die op internet surft heeft een ip adres. Als ik op islamitische sites post gebruik ik een tool die mijn ip adres maskeert gewoon voor de zekerheid. Je moet oppassen met 'the religion of peace'
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Good riddens
Beste pd7835,

Dat schrijf je als "good riddance."

Met vriendelijke groet,

Linda
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

sanne schreef:Wat is een ip adres? :? Kunnen ze dat van mij ook te weten komen? En kunnen ze via internet ook je computer traceren of iets dergelijks... Want dan begin ik wel even te panikeren in dat geval... :? :shock: :wink:
Een IP adres is een getal dat je internet provider gebruikt om je computer aan het wereldwijde web te binden. Bij elke website die je bezoekt zal dit IP adres kenbaar gemaakt worden, dit is nodig om gegevens heen en weer te kunnen sturen. Aan de hand van alleen een IP adres kan iemand er niet achterkomen hoe je heet of waar je woont. Hopelijk is het zo een beetje duidelijk? Hetgeen wat pd7835 daar schrijft kan ik slechts afdoen als onzin of op z'n minst totaal incorrect weergeven. Weest voorzichtig met persoonlijke gegevens als je e-mail adres, woonplaats en naam en je hoeft je met gebruik van een beetje gezond verstand geen zorgen te maken.
sanne
Berichten: 89
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:51 am

Bericht door sanne »

Ah ok, goed dat ik het weet! Kan iedereen de foto zien???

Kus
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Linda Danvers schreef:
Good riddens
Beste pd7835,

Dat schrijf je als "good riddance."

Met vriendelijke groet,

Linda
Dank je voor de correctie ;)
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Sjoerd schreef:
sanne schreef:Wat is een ip adres? :? Kunnen ze dat van mij ook te weten komen? En kunnen ze via internet ook je computer traceren of iets dergelijks... Want dan begin ik wel even te panikeren in dat geval... :? :shock: :wink:
Een IP adres is een getal dat je internet provider gebruikt om je computer aan het wereldwijde web te binden. Bij elke website die je bezoekt zal dit IP adres kenbaar gemaakt worden, dit is nodig om gegevens heen en weer te kunnen sturen. Aan de hand van alleen een IP adres kan iemand er niet achterkomen hoe je heet of waar je woont. Hopelijk is het zo een beetje duidelijk? Hetgeen wat pd7835 daar schrijft kan ik slechts afdoen als onzin of op z'n minst totaal incorrect weergeven. Weest voorzichtig met persoonlijke gegevens als je e-mail adres, woonplaats en naam en je hoeft je met gebruik van een beetje gezond verstand geen zorgen te maken.
Ze waren in elk geval haar adres te weten gekomen. Via haar website en de interactie met de lezers aldaar. Ze heeft het op haar site geschreven. Alleen via je provider kan je normaal gezien aan je adres komen. Ik neem sinds ik dat las in elk geval het zekere voor het onzekere. :wink:

Last post

Unfortunetly, i can no longer post on this site, i will start a new one using a public computer such as a library or my university, so the IP address cannot be traced. Due to numerous death threats and hackings on my computer I feel my safety is at risk, and if i continue bringing forth criticisms i will be killed. It's Sad that people in America believe we're in Saudi Arabia and criticism and free speech is not allowed.

Muslims will say that this site closing makes them win, but it only proves to the world, that you cannot accept any criticism of your religion and if someone does criticize it, what happens? They are threatened to be killed. I know at least 50 other apostates, it has happened with every single one of them as well.

How appaling, I have dedicated my life to working around the world helping others, particulary battered women and orphaned children, however in the eyes of you idiots that is nothing, because i criticized your religion, which kills constantly and hates non-believers, and wants to live like a man who at 52 married a child of age 6.

The world is slowly realizing the truth as well, you cannot prove any peace in your religion when all you do is terrorize. As for those who did the death threats you also know that terroristic threatening is a crime, and if you are immigrants, which i believe you are, you will be sent back to your country.

I apologize to my site readers, but the path of muslims is not to debate rationally, but to threaten with terror.

Take Care and continue to read www.faithfreedom.org and www.thereligionofpeace.com

Well.....make threats get sent to jail. The men who made the threats to me were considered terroristic threatening. They have lost their residency. I have decided after much debate to continue on with my site, no matter what. I'm really missing it. I have moved locations, so those who threatened no longer know where I live. Those who threatened originally threatened my "alias", im not stupid enough to use my real name lol.

Enige tijd later schreef ze dan dit:

UPDATE

Well.....make threats get sent to jail. The men who made the threats to me were considered terroristic threatening. They have lost their residency. I have decided after much debate to continue on with my site, no matter what. I'm really missing it. I have moved locations, so those who threatened no longer know where I live. Those who threatened originally threatened my "alias", im not stupid enough to use my real name lol.

Anyway, threaten again, get your visa revoked.. So don't try that if you're smart. I had to however get rid of comments because this is where i ran into the original problem. I wish that i could include these for the sake of debate. I am going to set up an email that you can send comments to though. I am not fake, post a legitimate debate and I will post it on the site. However, please understand the comments has some unneccesary things said...from both sides. I am not trying to censure, i am just trying to protect my safety. BTW, say something stupid in emails...it will get posted.

Love lots,

Truthseeker

En enige tijd later is ze dan toch gestopt met schrijven. Ze heeft niks meer gepost sinds 11 augustus 2005.

http://islamstrueface.blogspot.com/
Laatst gewijzigd door pd7835 op za sep 02, 2006 11:30 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

sanne schreef:Ah ok, goed dat ik het weet! Kan iedereen de foto zien???

Kus
Ja heel duidelijk. Ik wist niet dat er zoiets 'integratiebevorderend' bestond in ons land zoals supermarktfolders in het Arabisch.

De islam is onverdraagzaam en laat zich niet integreren

'De koran wil geen integratie'

http://www.katholieknieuwsblad.nl/actueel22/kn2226c.htm

"Men WIL eenvoudigweg geen integratie. Of men wil er wel één, maar volgens de eigen islamitische normen. Ze willen in ONS land leven volgens HUN regels. En als dit ongelovige regime dat toelaat, zoveel te beter. Daarom zeg ik dat het dragen van een hoofddoek, het voortdurend eisen dat bepaalde islamregels algemeen erkend worden, het binnen het kader van de scheiding tussen kerk en - excuseer - moskee en staat rechterlijk afdwingen van islamitische regels, erop neerkomen dat ze ons hele systeem afwijzen."
"Over dertig à veertig jaar zal de streek van Noord-Frankrijk (...) tot Rotterdam één islamitische enclave zijn. Vlaanderen en Brussel liggen daarin. Binnen twintig jaar al is Brussel de grootste maghrebijnse stad buiten de Maghreb. (...) Onze samenleving zal gedestabiliseerd worden. De moslims zullen probleem na probleem opwerpen, steeds meer eisen stellen en het straatbeeld bepalen. Dat is misschien het einde van de overwegend Europese cultuur."

"Ik verwijt onze politici en al de aanhangers van het verkeerd begrepen multiculturalisme dat ze verraad plegen aan de principes waar onze voorouders zo hard voor gevochten hebben. Die hebben van dit kleine stukje van de wereld iets unieks gemaakt op het gebied van democratie, welvaart, vrijheid en verdraagzaamheid. Dat alles - waarvoor de moslims tussen haakjes naar hier komen - wordt nu kapot gerelativeerd."

Urbain Vermeulen
Laatst gewijzigd door pd7835 op za sep 02, 2006 11:44 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

pd7835 schreef:
Sjoerd schreef:
sanne schreef:Wat is een ip adres? :? Kunnen ze dat van mij ook te weten komen? En kunnen ze via internet ook je computer traceren of iets dergelijks... Want dan begin ik wel even te panikeren in dat geval... :? :shock: :wink:
Een IP adres is een getal dat je internet provider gebruikt om je computer aan het wereldwijde web te binden. Bij elke website die je bezoekt zal dit IP adres kenbaar gemaakt worden, dit is nodig om gegevens heen en weer te kunnen sturen. Aan de hand van alleen een IP adres kan iemand er niet achterkomen hoe je heet of waar je woont. Hopelijk is het zo een beetje duidelijk? Hetgeen wat pd7835 daar schrijft kan ik slechts afdoen als onzin of op z'n minst totaal incorrect weergeven. Weest voorzichtig met persoonlijke gegevens als je e-mail adres, woonplaats en naam en je hoeft je met gebruik van een beetje gezond verstand geen zorgen te maken.
Ze waren in elk geval haar adres te weten gekomen. Via haar website en de interactie met de lezers aldaar. Ze heeft het op haar site geschreven. Alleen via je provider kan je normaal gezien aan je adres komen. Ik neem sinds ik dat las in elk geval het zekere voor het onzekere. :wink:
Het zekere voor het onzekere nemen is prima, ik wou alleen even ingaan op wat je schreef. Uiteraard heeft een provider zowel je IP adres als adres gegeven, deze worden niet zomaar afgegeven. Over het algemeen komt het neer op een gerechtelijke procedure als een klant bijvoorbeeld iets strafbaars heeft gedaan. Als de persoon in kwestie een eigen website met domein dat op haar naam stond had dan is het voor iedereen vrij makkelijk om de adresgegevens te verkrijgen, die zijn gewoon publiekelijk op te vragen.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

sanne schreef:Salaam iedereen,

waauww seg ik ben nog eens geband :cry: , wat voor een site is dat daar! Ik heb helemaal niets misdaan. Ik heb ook nog eens een bericht geplaats op Kifkif op het forum 'kifkif' helemaal onderaan, waar je ook commentaar mag geven op de site. Op een héél beleefde manier heb ik gezegd dat ik het niet kunnen vind dat alle moderators moslim zijn en elke kritiek op de islam bestraft wordt met censuur en een verbanning. Na 2 minuten waren de berichten verwijderd.

Wat voor site is dat daar! Bij de forumregels staat dat je je mening mag geven en dat ze tips zullen aanvaarden met openarmen... Anders moeten jullie ook nog eens gaan kijken, ik sta onder ex_punkertje!!! Vooral die moderator 3 en 4 zijn echte dwazerds!!!!

Groet

P.S.: Ik heb het inderdaad niet lang volgehouden! Echt een stomme site daar. Zijn jullie zeker dat je nergens anders met je commentaar heen kan, want zelfs aan de moderators mag je je mening geven mag niet...
Sanne het is wel goed dat je met je nieuwe postings op islamitisch forum kifkif de kat nog eens de bel hebt aangebonden. Soimmige mensen begonnen zich inderdaad vragen te stellen. Met een reactie zoals:

"Ik hou alvast mijn hart vast als zulke mensen politieke macht zouden krijgen."

De laatste reactie was wel grappig maar ook raak
:D

"Grappig! Censuur in een draad die over censuur gaat!"

http://site.kifkif.be/forum/showthread.php?t=3115

Maar je ziet wat voor antwoord je van die islamitische moderators krijgt op je post. Je bent haatzaaiend. De waarheid schrijven over de islam is in hun ogen haat zaaien. Een site zoals faithfreedom is volgens hun islamitische logica dan ook een islamofobe haatsite en de politiek correcten gaan daarin mee. De waarheid kan en mag aldus niet meer gezegd worden met alle gevolgen vandien. Zelfs een link plaatsen naar dit forum mag op het islamitisch kifkif forum niet meer.

In ieder geval, het is nog niet gedaan, er blijven reacties komen. Het brengt de islamitische mods in nauwe schoentjes :wink:

Kritek op religie mag durven ze dan nog zeggen, ze zouden er beter bij zeggen behalve voor islam. De vele postings die zij van mij verwijderden waarop terechte kritiek gegeven werd zijn gewoonweg niet te tellen. Zelfs de vertaling van het verhaal van die ex moslima hadden ze er verwijderd. Die vertaling ben ik nu kwijt vandaar dat ik het hier maar in het Engels heb gepost. Dit is volgens hen ook een haatzaaiende islamofobe tekst. En ook de link naar die site op islamitisch forum kifkif plaatsen is verboden.

http://islamstrueface.blogspot.com/
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Maruja is door de manipulatieve islamdictators ook al buiten gesmeten. Maruja stelde zich gewoon te veel vragen en was te gevat en opmerkzaam.

"Ik vroeg me al af waar die topic gebleven was."

En voor dit zinnetje is hij nu permanent verbannen

"Grappig! Censuur in een draad die over censuur gaat!"

reactie van islamofascist mod 3 na verwijdering van dat zinnetje

Maruja, je werd al meerdere threads verwittigd zonder gevolg.

Mod_3

Resultaat.

Maruja
Banned

http://site.kifkif.be/forum/showthread.php?t=3115

"Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is."

http://koenraadelst.bharatvani.org/arti ... ngel1.html
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Bedankt voor die info PD!

Ik (Maruja ginder) kreeg enkel volgende mededeling:

You have been banned for the following reason:
Geen

Date the ban will be lifted: Nooit
Die opmerking over de gecensureerde topic was zelfs het enige wat ik daaraan DURFDE toe tevoegen! :lol:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
DeSuper
Berichten: 371
Lid geworden op: ma jun 26, 2006 7:29 pm

Bericht door DeSuper »

Wie hier meedoet wordt toch verondersteld te kunnen wikken en wegen? Of zie ik dat nu verkeerd?

U ziet het inderdaad verkeerd.
En dit wordt door Belgische belastingcenten betaald?

Bizar..

Bizarre draad. Eigenlijk zou dit gewoon op het nieuws moeten komen.
FFD olé
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Ja Circe, dat vroeg ik me ook al af. Belastinggeld? Dan moet er eigenlijk een brief naar de overheid... en gelijk maar naar de media, voor de zekerheid.

Waarom mogen mensen niet wijzen op haatzaaiend sektarisme als ze dat om zich heen waarnemen? Helemaal daar het wel wordt aangemoedigd ons voor racist uit te maken.
Kifkif-mod over Sanne schreef:Het verkondigen van racistische meningen kan en mag niet.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

pd7835 schreef:
sanne schreef:Wat is een ip adres? :? Kunnen ze dat van mij ook te weten komen? En kunnen ze via internet ook je computer traceren of iets dergelijks... Want dan begin ik wel even te panikeren in dat geval... :? :shock: :wink:
Op deze site moet je natuurlijk niet bang zijn. En de teksten van anderen die ik op sites post daar moeten die mensen ook geen angst voor hebben. De enige die gevaar loopt ben ikzelf.

Iedereen die op internet surft heeft een ip adres. Als ik op islamitische sites post gebruik ik een tool die mijn ip adres maskeert gewoon voor de zekerheid. Je moet oppassen met 'the religion of peace'
Waar kan je die tool halen?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Plaats reactie