Moslimspunkers in het Westen

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

sanne schreef:
pd7835 schreef: Ook op het zogenaamde interculturele forum 'kifkif' waar de islamitische censuur volop is toegeslagen en de banvloeken (ook voor mij) volop worden uitgesproken over al diegenen die al te veel kritek op de islam uiten en niet in de politiek correcte pas lopen zouden zulk een teksten dadelijk worden gewist. Ik moest denken aan de journaliste Hind Fraihi die ook gewag maakte van terroristen in de moslimenclave molenbeek.
Misschien kan jij op kifkif je verhaal eens trachten te doen. De mensen worden ginder (zoals op alle islamitische fora) een rad voor de ogen gedraaid wat islam betreft. Mensen zoals jij zijn broodnodig om de mensen de ogen te openen voor het te laat is.


Dat is vind ik zoooo vreemd, aangezien de broer van Hind, Tarik Fraihi daar de grote baas is. Een hele lieve man, die zijn zus 100% steunt en echt ook tegen al dat gedoe is hoor. Hij is ook leerkracht op den Ehsal, dus niet bezig met al dat radicaal gedoe. Ik zal eens een kijkje gaan nemen. Is al zolang geleden, ik kom er bijna nooit. :wink:
Oh maar Tarik is daar al lang niet meer de grote baas sinds hij en zijn zus een standje hebben gekregen. Zij moeten hun mond houden van de politiek correcten met CGKR op kop, sommige dingen mogen immers niet gezegd worden.

http://site.kifkif.be/forum/showthread.php?t=2221
Tracht op het kifkif forum maar eens je tekst 'moslimspunkers in het Westen' te posten. Eens benieuwd of dat die daar zal blijven staan.

Censuur op kifkif forum.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=54041

Men wil immers het beeld ophangen dat het allemaal de schuld van de racistische onverdraagzame islamofobe xenofobe (en wat nog allemaal) autochtonen is dat men met al die 'integratieproblemen' te maken heeft. De grote zondebok die men daarvoor neemt is de partij het Vlaams Belang. Jouw tekst blaast dit beeld omver. Ik kan hem op het kifkif forum niet meer posten want ze hebben mij daar 'wegens islamofobe uitspraken' reeds lang gebannen. Misschien kan jij het in mijn plaats doen. En mocht de tekst dan blijven staan. Zet je dan maar schrap, want de reacties van de islamofielen en politiek correcten aldaar zullen niet mals zijn.
sanne
Berichten: 89
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:51 am

Bericht door sanne »

Hallo iedereen,

ik heb het berichtje op de site van kifkif geplaats. Ik schrijf er onder de naam ex_moslimpunker. Ik ben benieuwd hoe lang het er zal duren eer het bericht verwijderd wordt.

Liefs
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

sanne schreef:Hallo iedereen,

ik heb het berichtje op de site van kifkif geplaats. Ik schrijf er onder de naam ex_moslimpunker. Ik ben benieuwd hoe lang het er zal duren eer het bericht verwijderd wordt.

Liefs
Bedankt Sanne ;)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

zie http://site.kifkif.be/forum/showthread.php?t=3112

Ex-msolimpunker plaatste haar berichtje om "Vandaag, 11:49 "

Zes scheldpostings later schreef "Mod-3":

"Vandaag, 15:23 "
Citaat:
Origineel gepost door M4io
mmm ik heb mij vergist : het was niet politics.be maar
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... r=asc&star t=75
Dank u M4io, deze gegevens werpen een ander licht op de zaak.
Gezien de forummer in kwestie niet de intentie had om het debat aan te gaan en dat haar postings enkel bedoeld waren als provocatie zal de moderatie overgaan tot bannen.

mvg

Mod_3
#13
Vandaag, 15:25
Welkom in het INTER-cultureel ISLAMITISCH VLAANDEREN, forum gesteund door deKoning Boudewijnstichting en nog andere instellingen die geld ontvangen van de Belgische belastingbetalers.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
DeSuper
Berichten: 371
Lid geworden op: ma jun 26, 2006 7:29 pm

Bericht door DeSuper »

Jammer, ze hebben geloof ik de hele thread verwijderd. zwak..
FFD olé
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

DeSuper schreef:Jammer, ze hebben geloof ik de hele thread verwijderd. zwak..
Ja zo ziede weer het ware gezicht van die gasten.
Vrijheid in islam? Mijn botte....
:x
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
sanne
Berichten: 89
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:51 am

Bericht door sanne »

Echt waar? Is het al weg! Wat een flauwerds... :cry:
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Niet te geloven! De CENSUUR heeft volledig toegeslagen!

Beangstigend. meer kan ik er niet over zeggen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
sanne
Berichten: 89
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:51 am

Bericht door sanne »

Kan je hierover dan niemand aanspreken? Iemand van buitenuit ofzo? Of ben ik nu naiëf aan het wezen???
Ik dacht echt nog dat Tarik Fraihi zich hier mee bezighield. Ik zal nog eens een posting plaatsen onder een andere naam en dan nog eens onder een andere en nog eentje... :twisted:
Wat voor een freaks zijn dat er, ik heb zelfs de reacties niet kunnen lezen, en het grappigste is, dat het allemaal de waarheid is wat ik schrijf. Zijn ze misschien bang om de waarheid onder ogen te zien?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Sanne, het heeft weinig zin om opnieuw te registreren en hetzelfde te posten. ik zal je even de reacties kopieren hier: .....


:oops: :oops: :oops: :oops: :? gaat natuurlijk niet meer! :lol:

het ging hem voornamelijk over het feit dat Colruyt wèl folders in andere talen dan arabisch had.

Eentje vond je een provocateur maar op de vraag om met argumenten af te komen werden enkel de nodige sneren uitgedeeld.

In feite niks waard te vermelden verder.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
sanne
Berichten: 89
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:51 am

Bericht door sanne »

Wat een zeveraars! Ja, in Vlaanderen! Ik mag doodvallen als het niet waar is: In Schaerbeek enkel in het Arabisch en in het Frans! Morgen ga ik met mijne camera als het moet! Mss dat ze dan eens de waarheid onder ogen durven zien...
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Voorzichtig zijn hé Sanne!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
sanne
Berichten: 89
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:51 am

Bericht door sanne »

Zie je mij daar al staan me ne camera... Hahaha
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Sanne,kijk eens bovenaan naar je privé berichten aub?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

hihihi! pagina 2 van het gecensureerde onderwerp stond nog open! Heb het even gekopieerd:


Het verhaal van Moslimpunker is totaal 'gefaked'. Dat ligt er toch wel vingerdik op zeker. Deze morgen dacht ik erop te reageren maar vond het toch maar beter eerst te wachten op meer respons. De reacties van Soumia en Hoop bevestigen enkel mijn sterk vermoeden.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten.
http://www.liberales.be/


Rudy
Bekijk Public Profile
Stuur een privé-bericht naar Rudy
Stuur E-mail naar Rudy
Vind alle berichten van Rudy
Voeg Rudy toe aan je Vriendenlijst

#12
Vandaag, 15:23
Mod_3
Super Moderator



Geregistreerd op: 04 Jan 2006
Berichten: 450



--------------------------------------------------------------------------------

Citaat:
Origineel gepost door M4io
mmm ik heb mij vergist : het was niet politics.be maar
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... r=asc&star t=75


Dank u M4io, deze gegevens werpen een ander licht op de zaak.
Gezien de forummer in kwestie niet de intentie had om het debat aan te gaan en dat haar postings enkel bedoeld waren als provocatie zal de moderatie overgaan tot bannen.

mvg

Mod_3


Mod_3
Bekijk Public Profile
Stuur een privé-bericht naar Mod_3
Stuur E-mail naar Mod_3
Vind alle berichten van Mod_3
Voeg Mod_3 toe aan je Vriendenlijst

#13
Vandaag, 15:25
M4io
erkend vluchteling



Geregistreerd op: 29 May 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 141



--------------------------------------------------------------------------------

Iedereen blij : wij verlost van die onzin : zij blij dat ze de "ban van kifkif" op hun cv kunnen zetten.
__________________
"There is always an easy solution to every human problem -- neat, plausible and wrong."
-- H.L. Mencken
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
sanne
Berichten: 89
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:51 am

Bericht door sanne »

Ik had graag geweten wie onder mijn naam mijn verhaal op de site politics.be heeft geplaats!!!! Ik weet hier helemaal niets van en ben ook niet op de hoogte gebracht of om mijn toestemming gevraagd!!!!

Kan iemand aub eerlijk uit de hoek komen en dit niet meer doen in het vervolg! Ik vind het erg gevaarlijk worden als mensen in mijn naam zaken op het internet gaan plaatsen...

Groet
sanne
Berichten: 89
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:51 am

Bericht door sanne »

Smileyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy... Voor één keer is het je vergeven! :wink:
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

sanne schreef:Ik had graag geweten wie onder mijn naam mijn verhaal op de site politics.be heeft geplaats!!!! Ik weet hier helemaal niets van en ben ook niet op de hoogte gebracht of om mijn toestemming gevraagd!!!!

Kan iemand aub eerlijk uit de hoek komen en dit niet meer doen in het vervolg! Ik vind het erg gevaarlijk worden als mensen in mijn naam zaken op het internet gaan plaatsen...

Groet
Ik heb dat op politics.be geplaatst. Indien ik niet van het kifkif forum verbannen was had ik het ook daar gepost kwestie van de mensen te informeren. Sorry indien je dit niet graag had. Ik zet er altijd de bron bij dus iedereen kan de oorspronkelijke tekst op dit of andere fora nalezen. Aangezein het op een forum staat is het publiek en kan iedereen dit nalezen tenzij het een privaat forum is (zoals vele islamitische fora). Net zoals ik posts van Ali Sina en andere schrijvers vanuit het Engels vertaal en op allerlei fora plaats met steeds hetzelfde doel mensen te informeren tegen de verhaaltjes van de islampromotors en politiek correcten in.

Het Kifkif forum is nu een islampromotie forum geworden. De moderators daar zijn allemaal moslim en kunnen onmogelijk neutraal zijn. In elk geval ik zal van jou geen posts meer op andere fora posten aangzien je dit niet graag hebt. Mijn excuses.


Op het kifkif forum noemt men informatie die niet in hun islamitische kraam past provocatie.
Laatst gewijzigd door pd7835 op vr sep 01, 2006 9:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

sanne schreef:Smileyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy... Voor één keer is het je vergeven! :wink:
Dank u. :wink:

Inderdaad ik ben smiley op politics.be en vroeger ook op kifkif. Ik heb op kifkif lang volgehouden en kon alle kritiek op de islam uiten en de Hoops, Ediths, Soumias enz. aldaar konden daarop reageren en ik kon hen dan weer van antwoord dienen tot de dictators aldaar hun beleid omvormden op ware islamitische wijze en een domper op de vrije meningsuiting zijn beginnen zetten en alle postsings met de poster van het forum verwijderden, je ziet hoe vlug dat jij er bent buitengevlogen. De waarheid mag immers niet meer gezegd worden.
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Bij de artikelen van Ali Sina is het toegestaan, er staat immers "permission is granted to translate and reproduce the articles in this site. Please provide a link to the original page" onder. Een verhaal als dat van Sanne is haar eigendom en valt onder het auteursrecht, het is aan haar om te bepalen waar het wel en niet geplaatst wordt. Uiteraard doe je het met de beste bedoelingen, zelf plaats ik hier ook een hoop nieuws/artikelen van andere sites (is eigenlijk ook verboden), in de hoop mensen te informeren. Vergeet niet dat een verhaal als dat van Sanne een erg persoonlijk iets is, door het zomaar te verspreiden beschaad je FFI als veilige plek waar mensen een verhaal kwijt kunnen. Ja het is internet, maar het is ook een kleine moeite om het even te vragen. Zo zie ik dat tenminste, verder heb ik alleen maar respect voor je goede werk.
sanne
Berichten: 89
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 9:51 am

Bericht door sanne »

Salaam iedereen,

waauww seg ik ben nog eens geband :cry: , wat voor een site is dat daar! Ik heb helemaal niets misdaan. Ik heb ook nog eens een bericht geplaats op Kifkif op het forum 'kifkif' helemaal onderaan, waar je ook commentaar mag geven op de site. Op een héél beleefde manier heb ik gezegd dat ik het niet kunnen vind dat alle moderators moslim zijn en elke kritiek op de islam bestraft wordt met censuur en een verbanning. Na 2 minuten waren de berichten verwijderd.

Wat voor site is dat daar! Bij de forumregels staat dat je je mening mag geven en dat ze tips zullen aanvaarden met openarmen... Anders moeten jullie ook nog eens gaan kijken, ik sta onder ex_punkertje!!! Vooral die moderator 3 en 4 zijn echte dwazerds!!!!

Groet

P.S.: Ik heb het inderdaad niet lang volgehouden! Echt een stomme site daar. Zijn jullie zeker dat je nergens anders met je commentaar heen kan, want zelfs aan de moderators mag je je mening geven mag niet...
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

sanne schreef:Salaam iedereen,

waauww ik ben nog eens geband, wat voor een site is dat daar! Ik heb helemaal niets misdaan. Ik heb ook nog eens een berciht geplaats op Kifkif op het forum 'kifkif' helemaal onderaan, waar je ook commentaar mag geven op de site. Op een héél beleefde manier heb ik gezegd dat ik het niet kunnen vind dat alle moderators moslim zijn en elke kritiek op de islam gestraft wordt met censuur en een verbanning. Na 2 minuten waren de berichten verwijderd.

Wat voor site is dat daar! Anders moeten jullie ook nog eens gaan kijken, ik sta onder ex_punkertje!!! Vooral die moderator 3 en 4 zijn echte dwazerds!!!!

Groet

P.S.: Ik heb het inderdaad niet lang volgehouden! Echt een stomme site daar. Zijn jullie zeker dat je nergens anders met je commentaar heen kan, want zelfs op de moderators je mening geven mag niet...
Hallo Sanne. Dit is een voorproefje van de islamitische toekomst indien wij in onze missie falen. Het is reeds 5 na 12. Om het tij nog te kunnen keren kunnen de wakkere mensen niet anders meer dan op 8 oktober massaal VLAAMS BELANG of VLOTT stemmen. Alle andere partijen zitten immers vastgeroest in hun politiek correcte denken en zullen islampromotie sites zoals kifkif eerder nog wat geld bij toestoppen. Zij rollen op ware dhimmistijl de rode loper uit voor de islam.

"Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is."

http://koenraadelst.bharatvani.org/arti ... ngel1.html
M4io
Berichten: 2
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 10:41 pm

Bericht door M4io »

circe schreef:Eentje vond je een provocateur maar op de vraag om met argumenten af te komen werden enkel de nodige sneren uitgedeeld.
goeiedag,
Ik ben dus diegene die je een provocateur noemde.

Ik zal mijn "sneer" hier proberen te herhalen, niet letterlijk want helaas (ook ik vind dit) is de thread verwijderd. :
M4io op KifKif schreef: ofwel ben u geen ex-moslima ofwel loopt u met nog heel wat wrok rond.
In elk geval bent u een provocateur
ik raad u aan om terug te gaan naar politics.be waar u meer bijval krijgt.

Maar dat is enkel mijn mening, doe wat je niet laten kan.
Als je iets post met de bedoeling : "Eens zien hoelang het blijft staan"
Dan ben je een provocateur.
sanne schreef:Hallo iedereen,
ik heb het berichtje op de site van kifkif geplaats. Ik schrijf er onder de naam ex_moslimpunker. Ik ben benieuwd hoe lang het er zal duren eer het bericht verwijderd wordt.
Liefs
en als antwoord op een vraag waarom ik niet met argumenten discussieerde :
M4io op KifKif schreef:ex-moslima post iets met als machtargument "ervaringsdeskundige". Het is dus onmogelijk om over haar verhaal te discussieren zonder haar een leugenaar te noemen.
Sinds marsipulami ali (te lui om haar correcte naam op te zoeken) weten we hoeveel van die ervaringen verzonnen kunnen zijn.
Maar nogmaals : dat is enkel mijn mening. Het staat u vrij om wel met ex-moslima te discussiëren
Als iemand sneren ontdekt heeft in mijn posts, dan heeft die erg lange tenen.

Ik heb haar nergens een leugenaar genoemd. enkel mijn twijfel onder woorden gebracht.
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Beste M4io,

Twijfelen is gezond. Welkom op het forum.

Met vriendelijke groet,

Linda
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

M4io schreef:goeiedag,
Ik ben dus diegene die je een provocateur noemde.
Dat is dan onterecht.
Ik zal mijn "sneer" hier proberen te herhalen, niet letterlijk want helaas (ook ik vind dit) is de thread verwijderd. :
Moest je eens weten hoeveel posts ze destijds op kifkif zonder boe of ba van mij verwijderd hebben die al te veel terechte kritiek op de islam, de koran en misdadiger Mohammed uitten. Hopelijk besef je stilaan wat er werkelijk gaande is al betwijfel ik dit. Ik ben wel blij dat er een kifkiffer mee leest. Hopelijk lezen de mods van kifkif ook mee. Moet erg frustrerend voor hen zijn dat ze op dit forum hun islamitische censuur niet kunnen toepassen, hier geen informatie kunnen wissen, hier geen informatie voor de mensen kunnen achterhouden.
Destijds heb ik het hen toch eens goed duidelijk gemaakt met deze post.

Smiley schreef:

"Beste moderators,

Er is iets serieus mis met jullie gedragsregels. Jullie stellen immers islamofobie (wat trouwens niet bestaat want een fobie is een irreele angst) gelijk met antisemitisme. Anti-islamisme is immers niet hetzelfde als antisemitisme. De islam is een geloofssysteem, semieten daarentegen zijn mensen, zijn een ras. We kunnen een ras/mensen niet gelijk stellen aan een doctrine. een religie staat los van diegenen die het volgen. Racisme is puur slechtheid. Naast het feit dat geen enkel ras beter of slechter is dan een ander, kan iemand zijn ras ook niet veranderen. Het aanzetten tot rassenhaat is het aanzetten tot haat tegen de mensheid. Doctrines die aanzetten tot rassenhaat moeten worden veroordeeld en diegenen die zich daar schuldig aan maken moeten voor de rechter worden gebracht.

Het verbieden om de islam te bekritiseren is hetzelfde als het verbieden om kritiek te uiten op het judaisme of op het christendom. Niemand met enig gezond verstand zou ooit voorstellen om kritiek op deze religies te bannen. Het feit dat deze religies zich hebben hervormt en aangepast aan moderne tijden is juist doordat ze werden bekritiseert. Enkel tijdens de inquisitie was kritiek tegen het christendom volgens de wet verboden. Trachten we nu de islamitische inquisitie in te voeren om de moslims maar te behagen? Trachten we de wet tegen de godslastering die in Saoedi Arabie, Pakistan en Iran van toepassing is, hier in te voeren om moslims maar gelukkig te maken? Dit is waanzin !

Er is een fundamenteel verschil tussen religies en mensen. De ene is gemaakt van vlees en beenderen en de andere is een doctrine. Mensen moeten worden beschermd, doch doctrines hoeven geen bescherming. Zij moeten daarentegen worden onderworpen aan een kritisch onderzoek en in vraag worden gesteld en indien zij als gevaarlijk en fout worden bevonden moeten zij worden verworpen. Doctrines die haat tegen mensen propageren moeten worden bekritiseert en gebannen, niet beschermd zoals jullie met jullie "islamofobie" aan het doen zijn. De vrijheid van meningsuiting beperken, vooral door het bannen van kritiek tegen een doctrine van haat, is stompzinnig gevaarlijk.

De kritiek die in mijn 4 verwijderde posts op de koran de islam en haar profeet werden geuit was terechte kritiek en kan worden bewezen. Iedereen kan die haatverzen in de koran immers nalezen. De koran is intolerant en is haatzaaiend tegenover niet-moslims en zou moeten worden gebannen in plaats van te worden beschermd. Indien iemand moslims vuil en onzuiver noemt dan zet hij aan tot haat. Die persoon zou moeten worden gestopt. Dit is duidelijk een racistische belediging. De koran noemt iedereen die geen moslim is najis. Najis betekent vuil en onzuiver. Waarom zou het bekritiseren van dit haatboek van jullie niet mogen en als imaginaire islamofobie worden verwijdert?

Het bekritiseren van de koran en de islam is geen racisme. Islamofobie (wat niet bestaat) waar jullie jullie op steunen en wat alleen maar uitgevonden werd om mensen maar de mond te kunnen snoeren ter meerdere eer en glorie van de islam, is geen racisme. Jullie willen enkel jullie visie doordrukken. Visies die niet in jullie islamitische kraam passen en die de islam te veel schaden worden verwijdert. Dit is censuur. Dit is mensen informatie over de islam achter houden. Dit is mensen dom houden. Dit is wraakroepend en een regelrechte schande. Dit is hier geen multicultureel forum. Dit is hier een islamitisch forum."

http://www.site.kifkif.be/forum/showthr ... 674&page=2

M4io op KifKif schreef: ofwel ben u geen ex-moslima ofwel loopt u met nog heel wat wrok rond.
In elk geval bent u een provocateur
De verklaring waarom zij tegen de islam is, dat kan niet anders dan wrok zijn want de islam is niet slecht, het is niks anders dan goed, straffer nog, het is PERFECT en helemaal niet gevaarlijk en helemaal niet vrouwonvriendelijk en heeft helemaal niks te maken met de 'integratieproblemen' het is de armoede, de discriminatie, xenofobie en ronduit racisme van die smerige autochtone 'witten'. En wat die terroristen betreft, het zijn alleen de mensen die misbruik maken van de 'religion of peace' want de islam is goed en niks anders dan goed. Islam is peace. Nietwaar M4io ? En als je dat niet gelooft maken ze je wel wat anders wijs.
ik raad u aan om terug te gaan naar politics.be waar u meer bijval krijgt.
Misschien zou u dan beter teruggaan naar kifkif waar u meer bijval geniet dan hier.
Als je iets post met de bedoeling : "Eens zien hoelang het blijft staan"
Dan ben je een provocateur.
Sanne heeft haar bericht helemaal niet gepost met de bedoeling om te zien hoe lang het zal blijven staan. Als je haar tekst post zou je beter haar hele tekst posten en niet 1 zinnetje daaruit. Want wat aan dat zinnetje vooraf ging maakte dit duidelijk.
Ik heb haar nergens een leugenaar genoemd. enkel mijn twijfel onder woorden gebracht.
Ik hoop dan maar dat je ook aan de verhaaltjes die de politiek correcten, de islamofielen en de islampromotors op kifkif je door de strot willen duwen ook je twijfels hebt al betwijfel ik dit ten zeerste aangezien je ook al een aversie hebt tegen een ongecensureerd forum zoals politics.be of dit forum hier.
Plaats reactie