Wat vinden jullie van de aanvallen in Afganistan/Iraq

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Abu Omar al-Baghdadi

Wat vinden jullie van de aanvallen in Afganistan/Iraq

Berichtdoor Abu Omar al-Baghdadi » Ma Jun 11, 2007 3:10 am

rechtvaardig? Zijn toch maar moslims?
Mijn mening is dat amerika de Islam wil vernietigen, wat ze niet zal lukken. amerika hoort tegen de vlakte met hun inwoners die de oorlog steunen en tegen de Islam zijn. zoals we kunnen zien in Iraq hoe ze worden vernederd en verslagen. Het leuke is hun zijn begonnen, kinderen bombaderen, lijken verminken, vernederen, mishandelen etc. Nu de Dappere Mujahideen zijn opgestaan ( Moge Allah hun overwinning geven) lopen ze te janken. Als 1 van hun soldaten wordt gepakt, kan ie geen eens meer op ze benen staan, zo bang zijn ze. hun harten zit vol van bangigheid, Alhamdoelillah. Hun zij begonnen en als ze willen vechten kunnen ze het krijgen ook zonder genade! Maar dan niet lopen te janken als je verliest.
Terug van weggeweest nog steeds gevreesd.

Dutch

Berichtdoor Dutch » Ma Jun 11, 2007 7:28 am

Mijn mening is dat de geëvolueerde wereld de moslimlanden verder moeten laten gaarkoken in hun eigen sop ! Wat betreft zelfvernietiging zijn ze immers best in staat alleen de klus te klaren.

Elke niet-moslim soldaat die ginder sterft is er één teveel ! Waarom die mensen een modern wereld- en staatsbeeld opdringen waar ze toch geen boodschap aan kunnen hebben ?

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Jun 11, 2007 1:21 pm

rechtvaardig?

Oorlog is nooit rechtvaardig. Soms de enige juiste plossing.

Mijn mening is dat amerika de Islam wil vernietigen,

In Afghanistan is een Islamitisch bewind aan de macht.
In beide landen vechten Moslimsoldaten zij aan zij met de Amerikanen.

amerika hoort tegen de vlakte met hun inwoners

Dat hebben je dappere Mujahedien geprobeerd. 11/9, herinner je, je wel.
Jullie hebben daardoor zelf de Amerikanen uitgenodigd. Beter dat je ergens anders ga lopen blaten.

Mijn mening is dat de geëvolueerde wereld de moslimlanden verder moeten laten gaarkoken in hun eigen sop

40% van de mannelijke bevolking zal sneuvelen in dat sop en 10% vrouwelijke. Kunnen jullie huilen als we er niet tussen komen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Abu Omar al-Baghdadi

Berichtdoor Abu Omar al-Baghdadi » Ma Jun 11, 2007 2:32 pm

In Afghanistan is een Islamitisch bewind aan de macht.
In beide landen vechten Moslimsoldaten zij aan zij met de Amerikanen.

Ik noem dat geen Islamitisch bewind. de echte moslims vechten voor de bevrijding van de amerikan en hun bondgenoten. wat er nu zogenaamd aan de macht is zijn vieze verraders, hun straf zal snel komen Insha'Allah.

Dat hebben je dappere Mujahedien geprobeerd. 11/9, herinner je, je wel.
Jullie hebben daardoor zelf de Amerikanen uitgenodigd. Beter dat je ergens anders ga lopen blaten.

Ik vetrouw de media niet zo. als het waar is wat ze hebben gedaan, ALS dan is het niet nodig om 1 van de armste landen binnen te vallen voor een aantal mensen waarbij er zoveel burgen slachtoffers vallen. dat noem je pas terrorisme. Plus het is niet begonnen met 11 sept, daarvoor waren er al genoeg problemen waarvan amerika de oorzaker van is.
Terug van weggeweest nog steeds gevreesd.

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Jun 11, 2007 4:44 pm

Plus het is niet begonnen met 11 sept, daarvoor waren er al genoeg problemen waarvan amerika de oorzaker van is.

Hoe ver wil je teruggaan?
1400j. Dan was er een Christelijk rijk rond de hele MZ.
Veel wat er nu misloopt is toen begonnen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Ma Jun 11, 2007 6:02 pm

Ik zeg altijd dat de Islamitische landen eens wakker moet worden en hun krachten moeten bundelen. Één grote bom en Israel is plat en het is gedaan met Israel .. een paar bommen op Amerika en dag Amerika.

En alle andere landen die wagen hun mond open te doen over de Islam bombarderen we plat. Dat kan als de Islamitische landen hun krachten gaan bundelen. Zal ze leren om kritiek te leveren over de Islam!
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Jun 11, 2007 6:13 pm

Chaimae schreef:Ik zeg altijd dat de Islamitische landen eens wakker moet worden en hun krachten moeten bundelen. Één grote bom en Israel is plat en het is gedaan met Israel .. een paar bommen op Amerika en dag Amerika.

En alle andere landen die wagen hun mond open te doen over de Islam bombarderen we plat. Dat kan als de Islamitische landen hun krachten gaan bundelen. Zal ze leren om kritiek te leveren over de Islam!

Jammer genoeg hebben ze daar de kennis niet voor Chaimae.
Je weet het. Wetenschap en Islam gaan niet samen.
Voor de wetenschap hebben ze de smerige kafirs nodig. Ook voor wapens.
En voor dat er een bom op Israël gegooid zal worden hebbende joden al een manier gevonden om dat te voorkomen.
Die Joden zijn zo verdraaid slim.
Als de Joden en de Amerikanen het zouden willen, dan bestonden veel Islamitische landen niet meer.
Maar ja, de Joden en Amerikanen hebben teveel gevoel in hun lijf om dit soort nare zaken uit te voeren.
Joden zijn nu eenmaal anders dan Mohammedanen.
Die zouden die waarschijnlijk zonder mededogen een heel volk uitroeien.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Dutch

Berichtdoor Dutch » Ma Jun 11, 2007 6:21 pm

Ik zeg altijd dat de Islamitische landen eens wakker moet worden en hun krachten moeten bundelen. Één grote bom en Israel is plat en het is gedaan met Israel .. een paar bommen op Amerika en dag Amerika.

Dit is onmogelijk. Islam zaait tweedracht, achterlijkheid en haat bij al zijn aanhangers. Van meetaf aan zijn de moslims bezig elkaar uit te moorden, dat begon gelijk met de dood van de profeet en is sindsdien nooit meer gestopt....
Laatst gewijzigd door Dutch op Ma Jun 11, 2007 6:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Ma Jun 11, 2007 6:21 pm

Ik hoop dat ze gauw in de toekomst die kennis zullen opdoen. Mocht ik goed zijn geweest in natuurkunde/scheikunde dan had ik beide landen al plat gebombardeerd.

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Jun 11, 2007 6:25 pm

Chaimae schreef:

Ik hoop dat ze gauw in de toekomst die kennis zullen opdoen. Mocht ik goed zijn geweest in natuurkunde/scheikunde dan had ik beide landen al plat gebombardeerd.

Dat zal niet lukken Chaimae, want zolang ze de Koran als handboek gebruiken zullen er maar weinig of geen wetenschappers in Islamitische landen komen.

Eerst de koran verscheuren, en dan pas komt er wetenschap.
Zie jij ze dat doen? Ik niet.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Jun 11, 2007 6:30 pm

Ik hoop dat ze gauw in de toekomst die kennis zullen opdoen.

Ze zijn te druk bezig met zichzelf te vernietigen.
Het spook van Mohammed waart nog over de wereld. Enkel in de zelfvernietiging van zijn volgelingen vindt dit rust.
Wetenschap zal nog een tjidje duren. In de Koran komt die niet voor.

Mocht ik goed zijn geweest in natuurkunde/scheikunde

Waar een wil is, is een weg. Beetje minder bidden en internetten, krijg je een hele hoop tijd vrij voor je studie.

dan had ik beide landen al plat gebombardeerd.

JE hebt niet enkel bommen nodig, ook afleveringssystemen. Ga nu nog wat mechanica bijvolgen, dan raak je er misschien ooit.

Monique

Berichtdoor Monique » Ma Jun 11, 2007 6:31 pm

Ik ben tegen de aanwezigheid van het "westen" in islamitische landen.
Wat mij betreft worden alle westerlingen teruggeroepen en komt er een gigantische muur om "het westen".m.a.w. Geen enkel contact met islamitische landen.
Mensen die vanuit een islamitisch land naar het westen willen verhuizen zullen de islam vaarwel moeten zeggen.
Ik denk dat we de rollen maar eens moeten gaan omdraaien.
Helaas, zit er daar olie.
Dus... zo snel mogelijk andere energiebronnen ontwikkelen en ....hoppa... bouwen die muur.

Iedereen blij...
Amorele atheistische nitwit

tomc

Berichtdoor tomc » Ma Jun 11, 2007 6:38 pm

Chaimae schreef:

3 keer raden wat er zal gebeuren als een moslimland een kernraket afvuurt. Je hebt geen idee wat wapens kunnen doen, Chaimae.

Als een land dat doet, dan wordt de bevolking van dat land tot de laatste man uitgemoord. Vanop duizenden kilometers afstand. Dan sterven ze, bij de duizenden, zonder te weten waarom, zonder de minste kans op redding, in een vreselijke vuurzee.

Dat jij voorstelt om TOCH te schieten illustreert exact waarom de islam ten onder gaat. Islam is al een goeie 60% van zijn oorspronkelijk land kwijt (mocht je het willen weten, dat reikte ooit van de grens van italie tot het noorden van zuid-afrika, inclusief madagascar, tot aan indonesie en tot aan hong kong), en druk bezig er meer te verliezen.

Iznogoodh

Re: Wat vinden jullie van de aanvallen in Afganistan/Iraq

Berichtdoor Iznogoodh » Wo Jun 13, 2007 10:45 pm

Abu Omar al-Baghdadi schreef:rechtvaardig? Zijn toch maar moslims?
Mijn mening is dat amerika de Islam wil vernietigen
Mijn mening is dat je paranoide bent.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...

weda

Berichtdoor weda » Do Jun 14, 2007 9:35 am

als amerika de islam had willen uitroeien was een atoombom voldoende geweest. ik zou als eerste een atoombom op marokko gooien, want daar komen de criminelen vandaan. is mijn mening, chaimae.
waarom zou ik de moslim haten. de moslim haat zichzelf door in de koran te geloven.

wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Do Jun 14, 2007 10:34 am

weda schreef:als amerika de islam had willen uitroeien was een atoombom voldoende geweest. ik zou als eerste een atoombom op marokko gooien, want daar komen de criminelen vandaan. is mijn mening, chaimae.

Jouw mening respecteer ik.

tomc

Berichtdoor tomc » Do Jun 14, 2007 12:41 pm

Dat gaat alsnog gebeuren hoor. Iedereen ziet wel dat vroeg of laat de moslims een atoombom zullen gooien. Waar is niet duidelijk. Wat denk je ? Persoonlijk zie ik het zelfs gebeuren dat Iran een atoombom op Mecca gooit of op Jerusalem (wat meteen zal demonstreren exact hoe "holy" die site is : exact zo holy als nodig om een excuus te hebben voor invasie).

En dan legt een alliantie van westerse legers alles plat.

Navane

Berichtdoor Navane » Wo Jun 20, 2007 9:26 am

Chaimae schreef:

Als je die kennis zou hebben gehad, dan zou je waarschijnlijk ook voldoende kennis hebben verkregen om in te zien dat zoiets zinloos is.

Dat ene bommetje dat Ahmedinezat aan het maken is, is nutteloos voor hem. Amerika en zelfs Engeland hebben genoeg atoombommen om elk plaatsje met meer dan 10.000 inwoners in Iran tot de laatste ziel naar het hiernamaals te helpen.

Hitler had een sterker leger dan alle arabische landen bij elkaar en we weten wat er met hem gebeurt is. Hetzelfde geldt voor Japan.

Dus vergeet het maar snel Chaimae, Achmedinezat roept veel, maar hij zal nooit iets ondernemen, omdat hij weet dat het zijn einde zal betekenen.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?

Navane

Berichtdoor Navane » Wo Jun 20, 2007 9:34 am

tomc schreef:Dat gaat alsnog gebeuren hoor. Iedereen ziet wel dat vroeg of laat de moslims een atoombom zullen gooien. Waar is niet duidelijk. Wat denk je ? Persoonlijk zie ik het zelfs gebeuren dat Iran een atoombom op Mecca gooit of op Jerusalem (wat meteen zal demonstreren exact hoe "holy" die site is : exact zo holy als nodig om een excuus te hebben voor invasie).

Waarom op Mekka?

En waarom op Jeruzalem? Ik zou eerder zeggen Tel Aviv, juist omdat Jeruzalem zo heilig is.

Navane

Re: Wat vinden jullie van de aanvallen in Afganistan/Iraq

Berichtdoor Navane » Wo Jun 20, 2007 9:41 am

Abu Omar al-Baghdadi schreef:. Nu de Dappere Mujahideen zijn opgestaan ( Moge Allah hun overwinning geven) lopen ze te janken. Als 1 van hun soldaten wordt gepakt, kan ie geen eens meer op ze benen staan, zo bang zijn ze. hun harten zit vol van bangigheid, Alhamdoelillah. Hun zij begonnen en als ze willen vechten kunnen ze het krijgen ook zonder genade! Maar dan niet lopen te janken als je verliest.

Moslims scheppen vaak op dat ze niet bang zijn voor de dood en westerlingen wel.

Ik geloof er niets van. De zelfmoordaanslagen worden verricht door een zeer kleine groep gehersenspoelde figuren, neurotici, enzovoort.

Bovendien bestaat dit beeld van de dappere moslim alleen bij de gratie dat het westen de moslims ontziet en vaak zelfs beschermt. Hoe vaak hebben de westerse machten Israel niet opgeroepen tot matiging en het stoppen van hun oorlogsmachinerie?

De moslims zouden heel wat banger voor de dood zijn als Israel zijn gang kon gaan. De moslims zouden wel bang voor de dood worden als Amerika en Europese machten gewoon zouden doen WAARTOE ZE IN STAAT ZIJN namelijk de moslim staten bezetten, de moslims uitroeien of althans halveren in aantal. De moslims zouden wel bang voor de dood worden als ze ondervinden dat ze hard aangepakt kunnen worden en niet in staat zijn om terug te slaan.

Het zelfbeeld van de moslims wordt nu in stand gehouden door de zeer terughoudende manier van optreden door 'bevriende' westerse machten. Het is niet gebaseerd op hun eigen macht of kunnen.

tomc

Berichtdoor tomc » Wo Jun 20, 2007 11:58 am

Navane schreef:
tomc schreef:Dat gaat alsnog gebeuren hoor. Iedereen ziet wel dat vroeg of laat de moslims een atoombom zullen gooien. Waar is niet duidelijk. Wat denk je ? Persoonlijk zie ik het zelfs gebeuren dat Iran een atoombom op Mecca gooit of op Jerusalem (wat meteen zal demonstreren exact hoe "holy" die site is : exact zo holy als nodig om een excuus te hebben voor invasie).

Waarom op Mekka?

Omdat mecca het centrum van de echte bedreiging voor de Shi'as is, het westen zal nooit Shia's massaal uitmoorden, tenzij er echt geen andere optie is. Mecca daarentegen, kunnen ze ongestraft aanvallen, en het is zinnig om Mecca aan te vallen. Dat zal hun allerlei strategische voordelen opleveren : oorlog met Pakistan, een land dat Iran makkelijk aankan, en als er 1 ding goed is voor ahmazot, dan is het een oorlog met een buurland. Daarenboven zal het de olie van Iran veel meer waard maken. Daarenboven zal het belangrijke rivalen, en dissidenten uitschakelen door hun veilige havens economisch te saboteren.

Navane schreef:En waarom op Jeruzalem? Ik zou eerder zeggen Tel Aviv, juist omdat Jeruzalem zo heilig is.

Jerusalem is exact zo heilig als nodig om het te veroveren. Buiten die veroveringsdrang heeft Jerusalem geen enkele betekenis voor de islam. De pedofiele profeet is er nooit geweest, en het "masjid al-haram" is een (nu vernietigde) armzalige moskee in medina. Er is enkel nog een klein tuintje van over.

Bij iedere aanval op Israel was de oude stad het hardst getroffen. Iedere keer dat moslims de kans kregen stalen ze wat ze konden vanuit de "heilige" plekken.

Terug naar “Opinies”