Taliban verbieden radio en tv in Pakistaanse bus

Is het leven in een land van de islam echt het paradijs? Waarom zijn er geen rustige, stabiele islamitische landen op onze planeet?
Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Jan 21, 2009 6:29 pm

woensdag 21 januari 2009

(Novum/AP) - Pakistaanse buschauffeurs zijn begonnen audio- en videoapparatuur te verwijderen uit hun voertuigen, nadat Taliban met zelfmoordaanslagen hadden gedreigd. Een woordvoerder van de transportbond in de stad Mardan, in het noordwesten van Pakistan, heeft dit woensdag gezegd.

De chauffeurs ontvingen deze week een brief waarin zij worden gemaand gehoor te geven aan het verbod op 'vulgair en obsceen' amusement, op straffe van zelfmoordaanslagen, zei vakbondsbestuurder Walid Mir. Hij voegde hieraan toe dat het georganiseerde personeel snel gehoor had gegeven aan het bevel. De politie was niet op de hoogte gesteld, omdat die niets kan uitrichten, zei Mir.

De Taliban beklagen zich in de brief dat busreizen 'een bron van geestelijke marteling voor gelovigen' is als die voortdurend worden geconfronteerd met 'vulgaire apparatuur'. Hun geloofsgenoten in Afghanistan keerden zich eerder tegen onderwijs voor meisjes, afgoderij en kunst.

Marwan ligt in de Noordwestelijke Grensprovincie, even buiten het stamgebied waar Taliban en Al-Qaida gewapende strijd voeren voor invoering van de sharia, de islamitische wet.

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... tid=220623
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Chaimae

Re: Taliban verbieden radio en tv in Pakistaanse bus

Berichtdoor Chaimae » Do Jan 22, 2009 2:47 pm

Radio is muziek, en muziek is haram. Hetzelfde geldt voor tv, mits je zeker weet dat er in een programma geen muziek voorkomt of je moet het geluid er even afhalen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Manon

Berichtdoor Manon » Do Jan 22, 2009 4:18 pm

Chaimae schreef:Radio is muziek, en muziek is haram. Hetzelfde geldt voor tv, mits je zeker weet dat er in een programma geen muziek voorkomt of je moet het geluid er even afhalen.

En TV op zich is toch ook haram? al die vieze haram afbeeldingen van personen en zo? neenee Chaimae: niks tv, niks music, niks poezie, niks romans (ies auk haram), gewoon enkel en alleen de quran (ies halal).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Jan 22, 2009 4:21 pm

Ik kan me nog heel goed herinneren dat Chaimae een paar jaar geleden zo'n prachtig versje voor ons gezongen heeft. Dat waren nog eens prachtige tijden.
Ik weet niet meer wat ze zong, maar het klonk goed.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Do Jan 22, 2009 6:07 pm

Het is lang geleden dat ik in de bus heb gezeten in Pakistan. Zo lang geleden dat ze geen TV aan boord hadden.
De langzame goedkope bussen zonder ramen hadden geen muziek. Ook in de laadbak van vrachtauto's: geen muziek.
En dat vond ik maar beter ook.
Want in de luxere bussen hadden ze wel geluid. Afschuwelijk luid, van slechte kwaliteit en onafgebroken.
Ze werkten met tapes want radio is daar niet te genieten en geeft heel weinig muziek.
Zelfs met oordopjes in was het 's nachts lastig slapen in de bus door die muziek-herrie.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Do Jan 22, 2009 6:12 pm

Manon schreef:
Chaimae schreef:Radio is muziek, en muziek is haram. Hetzelfde geldt voor tv, mits je zeker weet dat er in een programma geen muziek voorkomt of je moet het geluid er even afhalen.

En TV op zich is toch ook haram? al die vieze haram afbeeldingen van personen en zo? neenee Chaimae: niks tv, niks music, niks poezie, niks romans (ies auk haram), gewoon enkel en alleen de quran (ies halal).

Dat heb je goed. De profeet heeft ons dit verboden gesteld.

Wel mag je dansen voor je man, maar dan vraag ik me af hoe je dat in godsnaam wilt doen zonder muziek?

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Do Jan 22, 2009 6:54 pm

Ariel schreef:Ik kan me nog heel goed herinneren dat Chaimae een paar jaar geleden zo'n prachtig versje voor ons gezongen heeft. Dat waren nog eens prachtige tijden.
Ik weet niet meer wat ze zong, maar het klonk goed.

Dat kan nu toch ook nog.. Alleen dan zonder muziek.

Speciaal voor Ariel dan: -

Kan helaas niet zingen.
Laatst gewijzigd door Chaimae op Do Jan 22, 2009 7:21 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Jan 22, 2009 7:03 pm

:) Heel mooi Chaimae.
Bedankt. Zonder beelden deze keer. :crying:

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Do Jan 22, 2009 7:22 pm

Dank.

Links666

Berichtdoor Links666 » Vr Jan 23, 2009 12:46 am

Chaimae schreef:Muziek ...

Dat heb je goed. De profeet heeft ons dit verboden gesteld.

Wel mag je dansen voor je man, maar dan vraag ik me af hoe je dat in godsnaam wilt doen zonder muziek?

Chaimae's brein probeert, in een laatste poging, nog een greintje logica te vinden in de onlogische grotendeels willekeurige regelbrei van de Islam.

Ze mag niet schaken maar mag wel monopoly-en, een moslim MAN mag wel met een christen trouwen, een moslim VROUW mag niet met een christen trouwen, ze wil wel meedoen in Nederland maar mag eigenlijk mannen geen hand geven, ze moet bidden in een bepaalde richting, ze moet slapen in een bepaalde houding in nabootsing van een bepaalde persoon, Chaimae verwacht respect van haar toekomstige super-man, maar ze mag wel door hem geslagen worden want alla zegt dat, Chaimae wil wel aardig zijn tegen alle Nederlanders maar mag hen niet als vrienden hebben want dat mag niet van haar god alla.

Moet u met uw linker of rechter vinger in uw neus peuteren? Chaimae en haar alles-wetende toverboek kan het u vertellen!
Wat mag u wél en wat mag u niet doen in uw slaapkamer? Chaimae en haar alles-wetende toverboek kan het u vertellen!

Waarom staat er zoveel wijsheid in de Koran en hadithboeken? Logisch natuurlijk, de Koran is lettertje voor lettertje het woord van de éne echte god: alla,
en het goede voorbeeld voor alle tijden, werd volgens Chaimae, gegeven door kinderneuker Mohammed.

Ja beste mensen - helaas - 2009 wordt geen jaar van onafhankelijk denken en gezond verstand voor onze Chaimae, maar eerder een jaar van verder wegzakken in 7e eeuwse slaafs-boekenvolgende spaghettilogica.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Za Jan 24, 2009 3:23 pm

Chaimae schreef:Radio is muziek, en muziek is haram.

En haram is knettergek.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Manon

Berichtdoor Manon » Za Jan 24, 2009 4:14 pm

Wat moet ik nu denken van Cat Stevens?

De o zo begeerde moslimbekeerling die nu liedjes zingt voor alla-kindjes?

Wat moeten we nu zeggen? Foei Yussuf, dat ies haram? http://www.yusufislam.com/

luister: http://www.yusufislam.com/songs/

ik denk dat hij een beetje op droog zaad zit en dat zijn moslimvriendjes niet zo gul zijn om zijn plaatjes te kopen dan die vuile kaffers indertijd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

SDX

Berichtdoor SDX » Za Jan 24, 2009 4:19 pm

Dít zal hij nu wel niet meer zingen :rongue:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]

Links666

Berichtdoor Links666 » Za Jan 24, 2009 7:52 pm

Een electro track voor BFA. Goede track van Cat Stevens, maar nu denkt de dwaas dat honden haram zijn.

BFA

Berichtdoor BFA » Za Jan 24, 2009 10:07 pm

Deze video is niet beschikbaar in je land of domein.

Dogs go to heaven and pigs can dance.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

naar boven

Berichtdoor naar boven » Zo Jan 25, 2009 12:04 am

BFA schreef:
Deze video is niet beschikbaar in je land of domein.

Dogs go to heaven and pigs can dance.

:idea: Niet zo snel opgeven:
Spoiler! :
Of doorzoek youtube op "cat stevens doughnut"..
RTFM

Links666

Berichtdoor Links666 » Za Feb 28, 2009 3:07 am

Altijd leuk:

Een clip over Amerikanen, maar een tekst over mohammed: "And Allah, he knows me, and he knows I'm right"
Want Mohammed vond het oh-zo handig om privileges voor zichzelf te regelen en dan net te doen alsof Allah het had gezegd!

Allah zegt in Koran 033.050 schreef:O Prophet! We have made lawful to thee thy wives to whom thou hast paid their dowers; and those whom thy right hand possesses out of the prisoners of war whom Allah has assigned to thee; and daughters of thy paternal uncles and aunts, and daughters of thy maternal uncles and aunts, who migrated (from Makka) with thee; and any believing woman who dedicates her soul to the Prophet if the Prophet wishes to wed her;- this only for thee, and not for the Believers (at large); We know what We have appointed for them as to their wives and the captives whom their right hands possess;- in order that there should be no difficulty for thee. And Allah is Oft-Forgiving, Most Merciful.

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Za Feb 28, 2009 2:41 pm

ah die Cat Stevens.. ben gelijk ff àl mijn schatjes de nagels gaan knippen en schone dekbedjes met hoezen in hun benches gelegd en nu liggen ze buiten na een stevige verrukkelijke wandeling op dekbedden en kussens BUITEN op loungestoelen!! Niets heerlijker dan een Hond hoewel.. MEER honden! :rongue: [img]P1010509.JPG[/img]
achh verdorie, krijg ik t niet geplaatst.. maar dit was dus Zjapi verrukkelijk genietend in de zon op een DIK kussen op een loungestoel IN de zon en ook nog wat heerlijke klassieke muziek zachtjes aan want daar HOUDEN ze erg van!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

Terug naar “Leven in moslimlanden”