Een stuke paradijs op aarde!

Is het leven in een land van de islam echt het paradijs? Waarom zijn er geen rustige, stabiele islamitische landen op onze planeet?
Maroc_21

Een stuke paradijs op aarde!

Berichtdoor Maroc_21 » Ma Jun 27, 2005 9:21 pm

Dubai

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)

Sjeng

Berichtdoor Sjeng » Ma Jun 27, 2005 9:29 pm

Allemaal oliedollars verspilt aan decadentie voor de rijke oliesjeiks.
Verspilt aan de kleine minderheid die onmetelijk rijk is.
En alle arme sloebers (gastarbeiders uit India, Filipijnen) worden uitgebuit alsof het dieren zijn.
Een grote meerderheid aan gewone mensen profiteert er op geen enkele wijze van en blijven arm en dom. Ideale voedingsbodem voor Al-Qaida overigens.
Al het geld wordt in megalomane projecten gestopt. Maar aan duurzame ontwikkeling, aan eerlijke spreiding van geld wordt niet gedacht.
Als de olie uit de grond is, rest dit land alleen nog dit soort wanprojecten.
Leve dit islamitische paradijs!
Laatst gewijzigd door Sjeng op Ma Jun 27, 2005 9:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)

Maroc_21

Berichtdoor Maroc_21 » Ma Jun 27, 2005 9:34 pm

Mensen van Dubai

Mensen van Dubai zijn bekend om hun vriendelijkheid en gastvrijheid.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)

unholy

Berichtdoor unholy » Ma Jun 27, 2005 9:37 pm

Zeg Maroc, als we willen kunnen we ook zelf wel prentjes opvragen van kapitalistische en materialistische uitwassem !

Sjeng

Berichtdoor Sjeng » Ma Jun 27, 2005 9:39 pm

Mensen van Dubai zijn bekend om hun vriendelijkheid en gastvrijheid.

Ja, en de mensen van Dubai staan bekend om hun Islamitische goedgeefsheid.
Arme mensen worden arm en dom gehouden.
Van grote sommen geld geven aan de Derdewereld uit medemenselijkheid hebben ze niet nog niet gehoord (en als ze het doen is het alleen aan moslims en zeker niet aan ongelovigen).
Dat oliegeld had beter besteed kunnen worden.
De besteding van de oliedollars in de islamitische wereld aan megalome glitter is voor mij een teken aan de wand van wat de islam met de mensen doet: het maakt ze hypocriet, islam maakt van deze mensen niet-nadenkende wezens, waarvoor moraliteit en medemenselijkheid inhoudsloze begrippen zijn, die er alleen zijn voor het uiterlijke vertoon...
Geef mij maar het europese kapitalisme waar de scherpe kantjes ervan afgehaald zijn. Gelijke spreiding van kennis, rijkdom en macht is nergens in de wereld zo goed bewerkstelligd als hier in Europa en specifiek in Nederland. En laten we deze droom levend houden!
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)

Dutch

Berichtdoor Dutch » Ma Jun 27, 2005 9:53 pm

Blijkbaar wonen er in Dubai enkel mannen, enfin, volgens Maroc dan toch, als hij het heeft over "mensen uit Dubaï" en ons enkel mannen toont.
Waar zijn de vriendelijke vrouwen en meisjes?

In Dubaï wordt het huispersoneel trouwens schandelijk onderbetaald, uitgebuit en zeer vaak sexueel misbruikt door die "vriendelijke mensen"...

Maroc, ben jij nu écht zo naief als je overkomt? :shock:

unholy

Berichtdoor unholy » Ma Jun 27, 2005 9:56 pm

Dutch schreef:Maroc, ben jij nu écht zo naief als je overkomt? :shock:

Maroc is nog te dom om naïef te kunnen zijn, vandaar het rijkelijk gebruik van plaatjes.... :wink:

Monique

Berichtdoor Monique » Ma Jun 27, 2005 10:21 pm

Ik heb ooit een vriendje gehad uit dubai.
Was wel een lekker ding... :lol:
Amorele atheistische nitwit

Sjeng

Berichtdoor Sjeng » Ma Jun 27, 2005 10:24 pm

Monique schreef:Ik heb ooit een vriendje gehad uit dubai.

ik een leuk vriendinnetje van Marokkaanse afkomst... mooi en lief meisje hoor, zou er zo mee kunnen trouwen. 8)

Monique

Berichtdoor Monique » Ma Jun 27, 2005 10:27 pm

Sjeng schreef:
Monique schreef:Ik heb ooit een vriendje gehad uit dubai.

ik een leuk vriendinnetje van Marokkaanse afkomst... mooi en lief meisje hoor, zou er zo mee kunnen trouwen. 8)

Ik toch niet met die Dubaier.... die is moslim.
Leuk speelgoed....meer niet.. 8)

weda

Berichtdoor weda » Di Jun 28, 2005 9:16 am

Maroc probeert met die mooie plaatjes de werkelijkheid te bezoedelen. wij stellen hem zoveel vragen dat hij daar geen antwoord op heeft. hij probeert dan met mooie plaatjes onze aandacht af te leiden. was er een noodzaak om die foto´s te plaatsen. was het nodig om zijn vakantie bestemming kenbaar te maken. dat zijn allemaal afleidingsmanoeuvres. de mooie gebouwen op de foto´s zijn wel door (merendeel) westerse bedrijven gemaakt. dus met de kennis uit het westen. ook in die landen (koeweit) komt een `palm-achtige ` eiland. heel mooi allemaal, maar wederom gemaakt door westerse kennis. d.w.z. dat de moslim landen geen kennis hebben om dit te maken. maroc, jij hebt een i.q niveau van onder de nul. als ik je berichten lees, dan zie ik veel contra´s in. een normaal denkend persoon spreekt zichzelf niet tegen. bv: ergens schreef je dat het niet verboden is om van seks te genieten. en later schrijf je dat je in de hel komt door `geslachtdelen`.
jij probeert ons voor de gek te houden. lukt niet.

groet,
waarom zou ik de moslim haten. de moslim haat zichzelf door in de koran te geloven.

wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.

Maroc_21

Berichtdoor Maroc_21 » Di Jun 28, 2005 1:42 pm

Dutch schreef:Waar zijn de vriendelijke vrouwen en meisjes?

Afbeelding
Vrouwen zijn in dat land geen speelgoed zoals hier in het westen! Die naakt achter de balie worden gezet enkel en alleen als (...) object om reklame mee te maken!

weda

Berichtdoor weda » Di Jun 28, 2005 2:28 pm

Maroc Schreef,

"Vrouwen zijn in dat land geen speelgoed zoals hier in het westen! Die naakt achter de balie worden gezet enkel en alleen als (...) object om reklame mee te maken!"

juist die vrouwen zijn een speelgoed, want ze mogen bv niet gekleed gaan zoals je willen. een speelgoed heeft geen wil en een moslim vrouw ook niet (wordt niet geaccepteerd), ze moeten doen wat hun bevolen wordt. als je de moslim vrouw vrij laat dan zal het westers gekleed zijn, zoals in Turkije (in de steden). de vrouwen in het westen zijn geen speelgoed, want ze besluiten zelf wat ze mogen doen. want hier is man en vrouw gelijk. gelukkig maar..

ik heb overigens nog nooit een naakte vrouw achter de balie gezien.

groet,
waarom zou ik de moslim haten. de moslim haat zichzelf door in de koran te geloven.

wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.

unholy

Berichtdoor unholy » Di Jun 28, 2005 2:31 pm

weda schreef:
ik heb overigens nog nooit een naakte vrouw achter de balie gezien.

groet,

Inderdaad, waar zou Maroc zich in het algemeen ophouden ? Twijfels over Maroc 's zedelijkheid nemen hand over hand toe....

Hamsa

Berichtdoor Hamsa » Di Jun 28, 2005 5:09 pm

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het is niet moeilijk om foto's te vinden. Dit kun je ook het "Paradijs van de aarde" noemen. Alleen is het door zo veel moslims gehate Amerika.
Is het dan mischien toch jalouzie?

Maroc_21

Berichtdoor Maroc_21 » Di Jun 28, 2005 5:21 pm

Ik haat Amerika en Amerikanen niet! Ik heb zelf een (half) Amerikaanse schoolvriendje. Ik hekel de Amerikaanse beleid ten opzichte van onderdrukten in de Wereld. de Amerikaanse beleid hekel ik ook ten opzichte van eigen mensen. In de zwarte verlaten buiten wijken van New-York is alles te noemen behalve paradijs.

Amerika heeft goede dingen gedaan maar ook slechte! Ik hoopte dat ze alleen maar goede dingen deed!

Ik haat niemand! En ik verwijt niemand!

Monique

Berichtdoor Monique » Di Jun 28, 2005 6:17 pm

Maroc_21 schreef:
Dutch schreef:Waar zijn de vriendelijke vrouwen en meisjes?

Vrouwen zijn in dat land geen speelgoed zoals hier in het westen! Die naakt achter de balie worden gezet enkel en alleen als (...) object om reklame mee te maken!

Weet je wat nu zo prettig is voor vrouwen in het westen?
Ze mogen KIEZEN of ze al of niet "naakt achter de balie gaan staan"...ze MOETEN niet. (trouwens, waar is die balie met naakte vrouwen? Ik heb er nog nooit van gehoord?)
Die vrouw van dat plaatje MOET zo gekleed gaan...ze heeft geen KEUS.
En... daar draait vijheid om....het maken van KEUZES!!!

Iznogoodh

Berichtdoor Iznogoodh » Di Jun 28, 2005 9:05 pm

Ik vind die plaatjes van Dubai best wel mooi. Fraaie architectuur en kleurrijke beelden.
Misschien ga ik er wel eens heen.

Iznogoodh
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...

Maroc_21

Berichtdoor Maroc_21 » Wo Jun 29, 2005 5:06 pm

Iznogoodh schreef:Ik vind die plaatjes van Dubai best wel mooi. Fraaie architectuur en kleurrijke beelden.
Misschien ga ik er wel eens heen.

Kijk is aan! Ik heb iemand overtuigd..ik kan het dus wel 8)

Maroc_21

Berichtdoor Maroc_21 » Wo Jun 29, 2005 5:09 pm

Monique schreef:Ze mogen KIEZEN of ze al of niet "naakt achter de balie gaan staan"...ze MOETEN niet. (daar draait vijheid om....het maken van KEUZES!!!

Vrijheid voor iedereen zal ik maar bepleiten. Als de vrouw de keuze heeft om naakt achter de balie te staan. Dan moet ik ook de keuze hebben om aan haar borsten te zitten! vind je niet? 8)

unholy

Berichtdoor unholy » Wo Jun 29, 2005 5:17 pm

Maroc_21 schreef:
Monique schreef:Ze mogen KIEZEN of ze al of niet "naakt achter de balie gaan staan"...ze MOETEN niet. (daar draait vijheid om....het maken van KEUZES!!!

Vrijheid voor iedereen zal ik maar bepleiten. Als de vrouw de keuze heeft om naakt achter de balie te staan. Dan moet ik ook de keuze hebben om aan haar borsten te zitten! vind je niet? 8)

Dat is dom van je Maroc, vrijheid is namelijk niet de integriteit van iemand aantasten, als dit wel zo is dan kunnen we in Nederland alle uitingen van geloof overal verbieden en moslima's dwingen topless in mini-rokjes te laten kleden, dat is wat jij kennelijk onder vrijheid verstaat Maroc.
IDE EST

Een evenwichtige opbouw uit argumentatie en begrippen voorkomt dat je dit soort antwoorden krijgt Maroc.

Monique

Berichtdoor Monique » Wo Jun 29, 2005 5:39 pm

Maroc_21 schreef:

Wat is dit voor waanzin?
Is dit een uiting van een moslimmentaliteit?

Maroc, ik zal je even iets vertellen over "vrijheid". Jij hebt blijkbaar geen flauw idee wat dat is.
Vrijheid is kiezen wat je wel en niet wilt...ZONDER EEN ANDER DAARMEEOP WAT VOOR MANIER DAN OOK TE HINDEREN/BENADELEN/LASTIG VALLEN ETC

m.a.w.... in bovenstaand voorbeeld heeft een vrouw DE VRIJHEID om in haar nakie aan een balie te gaan staan,....en....JOUW vrijheid bestaat daarin dat jij "de vrijheid" hebt haar te VRAGEN of je aub aan haar borsten mag zitten.
ZIJ heeft dan de keuzevrijheid om ja of nee te zeggen.
Wanneer zij NEE zegt hebt jij je handen thuis te houden ....het zijn namelijk HAAR borsten ...ZIJ bepaalt wie er aan mag zitten.

Ik begrijp nu wel waar al die verkrachtingen door moslims vandaan komen... :roll:

Maroc_21

Berichtdoor Maroc_21 » Wo Jun 29, 2005 5:51 pm

Monique schreef: Maroc, ik zal je even iets vertellen over "vrijheid". Jij hebt blijkbaar geen flauw idee wat dat is.
Vrijheid is kiezen wat je wel en niet wilt...ZONDER EEN ANDER DAARMEEOP WAT VOOR MANIER DAN OOK TE HINDEREN/BENADELEN/LASTIG VALLEN ETC

Die vrouw in kwestie die naakt achter de balie staat zal mij behoorlijk hinderen om me werk voort te zetten! Ze kan me benadelen bijvoorbeeld door geen wisselgeld terug te geven (omdat ik het vergeet te vragen: ik zat ergens anders op te letten)! En ze zal me lastig vallen als ze in jouw voorbeeld "ja" zegt. Terwijl ik al een vriendin heb! Ze heeft me en verhinderd en benadeeld en lastig gevallen. Haar zal ik zeker hard terug pakken!

Vrijheid is niet dat je naakt achter de balie staat. Alleen al op het gebied van hygiëne zal ik dat afwijzen! En als het een lelijke vrouw betreft met kilo's vet moet ik morele schade gaan verhalen en schade om het feit ik geen eetlust meer heb.

unholy

Berichtdoor unholy » Wo Jun 29, 2005 5:58 pm

Maroc_21 schreef:Vrijheid is niet dat je naakt achter de balie staat. Alleen al op het gebied van hygiëne zal ik dat afwijzen! En als het een lelijke vrouw betreft met kilo's vet moet ik morele schade gaan verhalen en schade om het feit ik geen eetlust meer heb.

Ide est

Dat geld dan ook voor verschrikkelijke domme argumenten van leeghoofdige Marokaantjes die zichzelf door gebrek aan argumenten in een discussie klem zetten en dan bull shit uitkramen.... :wink:

Monique

Berichtdoor Monique » Wo Jun 29, 2005 6:03 pm

Maroc_21 schreef:
Monique schreef: Maroc, ik zal je even iets vertellen over "vrijheid". Jij hebt blijkbaar geen flauw idee wat dat is.

Die vrouw in kwestie die naakt achter de balie staat zal mij behoorlijk hinderen om me werk voort te zetten! Ze kan me benadelen bijvoorbeeld door geen wisselgeld terug te geven (omdat ik het vergeet te vragen: ik zat ergens anders op te letten)!

JIJ zit ergens anders op te letten.
Dat is toch niet haar verantwoordelijkheid?

En ze zal me lastig vallen als ze in jouw voorbeeld "ja" zegt. Terwijl ik al een vriendin heb! Ze heeft me en verhinderd en benadeeld en lastig gevallen. Haar zal ik zeker hard terug pakken!

Zij benadeelt jou wanneer ze JA zegt omdat je al een vriendin hebt??
LOL...JIJ benadeelt je vriendin door zelfs maar d egedachte te hebben aan een ander d'r tieten te zitten..laat staan te VRAGEN of je eraan mag zitten.

Hoe valt zij je lastig?
Een naakte vrouw "valt je lastig"..? Hoezo? Je hoeft toch niet te kijken..?
Ja hoor...hier komt de moslimmentaliteit om de hoek kijken: Mannen zijn absoluut NIET verantwoordelijk voor wat ze doen...ze worden GEDWONGEN door vrouwen. Vandaar de hoofddoek en andere lappen.

Vrijheid is niet dat je naakt achter de balie staat.

Wanneer er geen wet is die zegt dat dat niet mag is iedereen vrij om in zijn nakie achter een balie te gaan staan.

Alleen al op het gebied van hygiëne zal ik dat afwijzen![/quoet]
JIJ hoeft niet naakt achter een balie als je dat niet wilt..en...je hebt de vrijheid om een balie uit te kiezen waar een aangekleed iemand staat. Ik zie je probleem dus niet.

En als het een lelijke vrouw betreft met kilo's vet moet ik morele schade gaan verhalen en schade om het feit ik geen eetlust meer heb.

Aha... het uiterlijk bepaalt dus..?
Wat onislamitisch, huichelaar.

Terug naar “Leven in moslimlanden”