Een stuke paradijs op aarde!

Is het leven in een land van de islam echt het paradijs? Waarom zijn er geen rustige, stabiele islamitische landen op onze planeet?
Monique

Berichtdoor Monique » Zo Jul 10, 2005 7:43 pm

TheBrains schreef:
Monique schreef:Lijkt mij toch geen vreemd verzoek om even aan te tonen dat idd gezegd het dat je het afkeurt?
Kennelijk kun je dat niet. Ik kan dus idd mijn excuses bij mezelf houden.

Als ik zeg dat ik het afkeur, waarom moet ik dat nog vele malen herhalen, totdat het tot je door dringt??

Je hebt pas gezegd dat je het afkeurt NADAT ik gezegd heb dat je het niet afgekeurd hebt.
Het is dus geen kwestie van herhalen..het is een kwestie van "niet gezegd hebben".

Waar slaat dit op?
Omdat ik het niet met je eens ben ben ik "koppig" en "doe er alles aan dat jij je mening niet kan uiten?
Waar heb jij je mening niet kunnen uiten dan?

Je bent zo koppig, dat je denkt dat alleen maar wat jij zegt klopt.

Denk jij dan dat wat jij zegt niet klopt?

En als ik iets zeg, dan laat je het bij wijze van spreken het gewoon niet toe. Jouw citaten stormen gewoon op mij af, met je vooroordelen.

Ik laat alles toe hoor. Iedereen mag alles van me zeggen.
Welke vooroordelen? Ik geloof niet dat ik een vooroordeel geuit heb?
Geef eens een voorbeeldje van een vooroordeel mijnerzijds?

Waar beweer ik het tegendeel?

dat beweer je niet, je doet het gewoon.

Ik doe iets om jou het spreken te ontnemen? Wat dan?

Ik zie niet in waarom vrouwen inpakken "normaal" is en zorgen dat mannen hun handen thuishouden "infantiel"..?

waarom ik zei dat je post infantiel was? :
Zoals ik al eerder gezegd heb ik de handjes van mannen bij de geboorte afhakken ook een optie...of... enkel met handboeien de straat op?

Ja..en?
Jioj zegt dat inpakken van vrouwen het voorkomen is tegen het lastigvallen....ik zeg dat het afhakken van handjes dat ook is.
m.a.w. er zijn vele achterlijke manieren te bedenken om dat te voorkomen....niet alleen het bedekken.

Ik denk dat jij mij niet begrijpt. Ik zeg precies hetzelfde als jij alleen gaat het niet om ee vrouw maar om een auto.
Wanneer een vrouw "medeschuldig" is wanneer een man tegen haar zin aan haar zit...zal een eigenaar (de auto zelf is een beetje vreemd) van een auto dus ook medeschuldig zijn wanneer daar iemand aanzit zonder toestemming van de eigenaar?
Ik zie geen verschil met wat jij zegt...behalve "vrouw=auto".

Als jij toch precies hetzelfde als mij zegt, waarom ga je daarover dan nog in discussie?

Jij zei dat er verschil was...ik niet.. :lol:

Dan mag jij mij eens vertellen wat "het beste voor de mens is".
Ik weet namelijk alleen wat het "beste" voor MIJ is. Wat voor een ander "het beste" is? Ik heb geen idee..tenzij die ander mij dat vertelt.
Dus....wat is het beste voor "de mens"..? en... wie bepaalt dat? Jij?

Je kunt alleen weten wat de beste voor de mens is, als je naar anderen luistert.

En dan?
Ik zeg je dat het het beste voor mij is om vandaag een paar biertjes te gaan drinken op een terrasje. Wat kun jij daar mee?
Amorele atheistische nitwit

TheBrains

Berichtdoor TheBrains » Di Jul 12, 2005 2:46 pm

unholy schreef:
TheBrains schreef:Je kunt alleen weten wat de beste voor de mens is, als je naar anderen luistert.

Correctie :

Je kunt alleen weten wat het beste voor de mens is als je naar TheBrains luistert, en anders ben je een fascist !

En daar trappen we nou net niet in......

Nu breng je me niet alleen de slappe lach, maar nu geef je mij ook de kans om jou uit te lachen - wat een kromme/domme uitspraak!

TheBrians.

TheBrains

Berichtdoor TheBrains » Di Jul 12, 2005 3:24 pm

Monique schreef:Je hebt pas gezegd dat je het afkeurt NADAT ik gezegd heb dat je het niet afgekeurd hebt.

lees maar effe opnieuw, mss dat het dan tot je doordringt:
dit is wat ik zei:

Ik heb helemaal niet gezegd dat je aan een naakte vrouw mag zitten?!
Sterker nog, ik KEUR het AF!

Lees: "ik keur het af". Ik zei niet: "Ik had het eerder afgekeurd" <- want zo toon je aan dat je het in het verleden hebt gezegt. pff wat een miscommunicatie zeg! lees eerst mijn posten goed na.

Denk jij dan dat wat jij zegt niet klopt?

ik praat geen onzin, dus ik zit wel goed. :wink:
En ik had al eerder aangegeven dat deze discussie irrelevant is. Maar jij gaat gewoon door. Stop er toch mee. Ik wil mijn tijd niet meer aan deze onzinnige discussie verdoen.

Ik laat alles toe hoor. Iedereen mag alles van me zeggen.
Welke vooroordelen? Ik geloof niet dat ik een vooroordeel geuit heb?
Geef eens een voorbeeldje van een vooroordeel mijnerzijds?

lees jouw vooroordelen maar:
Wat is dit voor waanzin?
Is dit een uiting van een moslimmentaliteit?

Ik begrijp nu wel waar al die verkrachtingen door moslims vandaan komen...

Gezien de reacties van maroc en jijzelf heb ik mijn bedenkingen bij "moslims".

etc etc..

m.a.w. er zijn vele achterlijke manieren te bedenken om dat te voorkomen....niet alleen het bedekken.

nee, niet zozeer achterlijk. Of wil je beweren dat alle dames die zich bedekken achterlijk zijn?? amaaaj daar ga je weer!..

Jij zei dat er verschil was...ik niet.. :lol:

Nee hoor, lees maar weeeer terug:

dit is wat je zei:
Jullie leggen namelijk de verantwoordelijkheid bij vrouwen. Een man kan er niets aan doen wanneer hij aan een vrouw zit....toch?

en dit is wat ik vervolgens zei:

Nee wij leggen de verantwoordelijkheid niet alleen bij vrouwen.
De man heeft ook de verantwoordelijkheid.

Ik zei dus helemaal niet dat er een verschil was. Ik wilde alleen jouw rare gedachtes rechtzetten.

En dan?
Ik zeg je dat het het beste voor mij is om vandaag een paar biertjes te gaan drinken op een terrasje. Wat kun jij daar mee?

Nou, dan moet ik jou verwittigen dat alcohol nadelige gevolgen heeft.

Drink een lekker glaasje water, het is gezond voor je hersenen en je lichaam. Zo blijf je ook goed functioneren. :lol:

TheBrians.

Manon

Berichtdoor Manon » Wo Jul 13, 2005 12:36 pm

even recapituleren:

a. mooie naakte vrouwen zijn leuk
b. mooie auto's zijn leuk

---------
bijgevolg

a. ik mag aan mooie naakte vrouwen zitten
b. ik maag aan mooie auto's zitten

als noch de vrouwen noch de eigenaars van de auto's willen dat ik eraanzit, dan moeten ze maar bedekt worden.

Als zowel vrouwen als auto's bedekt zijn, dan heb ik geen neiging om eraan te zitten.

Als ze niet bedekt worden is het maar hun eigen schuld dat ik eraanzit, want dan dagen ze me uit.

Als je dus niet wil dat ik aan je vrouw of aan je auto zit, dan ben jij gewoon verplicht om ze beide te bedekken.

Ziedaar de gedachtengang van HET BREIN!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Iznogoodh

Berichtdoor Iznogoodh » Wo Jul 13, 2005 2:49 pm

Dan Cannon schreef:Dit soort argumenten is alleen maar te verwachten van leeghoofden en gehersenspoelden met geen enkel benul van individuele rechten.

Een goede beschrijving van Islamitische geloofsfanaten.

Iznogoodh
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...

Maroc_21

Berichtdoor Maroc_21 » Zo Jul 17, 2005 1:03 am

Manon schreef:a. mooie naakte vrouwen zijn leuk
b. mooie auto's zijn leuk

---------
bijgevolg

a. ik mag aan mooie naakte vrouwen zitten
b. ik maag aan mooie auto's zitten

Wat een ziekelijke gedachte....Je moet je gedachten echt omspoelen.
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)

Manon

Berichtdoor Manon » Zo Jul 17, 2005 3:57 pm

Nochtans, hierboven beweer jij toch dat je aan vrouwen mag zitten als ze zich niet bedekken hoor!

waarom zouden ze zich anders van jou moeten bedekken?

(Of had je het over de auto's?)

Maroc_21

Berichtdoor Maroc_21 » Ma Jul 18, 2005 12:58 am

Manon schreef:Nochtans, hierboven beweer jij toch dat je aan vrouwen mag zitten als ze zich niet bedekken hoor!

Ik kan aan je antwoord herleiden dat je tijden psychologie les niet goed naar je docent geluisterd had!Ik help je heb je ooit gehoord van lichaamstalen? Een vrouw zoals die op je "avatar" half naakt je aankijkt met openarmen! Wat denk je dat ze wil?
Maar een mooie auto..hoe mooi de auto ook is...ze nodigt je nooit uit om haar te berijden?
Ik vind jouw vergelijking derhalve ziekelijk! Hoe durf je een mooie auto te vergelijken met een (h..)vrouw?
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)

unholy

Berichtdoor unholy » Ma Jul 18, 2005 6:49 am

Maroc_21 schreef:Ik kan aan je antwoord herleiden dat je tijden psychologie les niet goed naar je docent geluisterd had!

Oh god, heb je nu ook al psuchologie gestudeerd ?

Maroc_21 schreef:Ik help je heb je ooit gehoord van lichaamstalen? Een vrouw zoals die op je "avatar" half naakt je aankijkt met openarmen! Wat denk je dat ze wil?

Misschien moe ? Net uit bed en strekt de armen ?

Jij bent weer degene die met z'n perverse en sexueel gefrustreerde zonnebril direct denkt aan sex !

Manon

Berichtdoor Manon » Ma Jul 18, 2005 8:49 am

Een vrouw zoals die op je "avatar" half naakt je aankijkt met openarmen! Wat denk je dat ze wil?

Waarom zou ik moeten weten wat ZIJ wil? Dat zal ze zelf wel weten denk ik.

JIJ gaat er dus vanuit dat JIJ weldegelijk weet wat zij zou willen?

Wel Marocje, moest je je geschiedenislessen wat beter gevolgd hebben, dan zou je tenminste WETEN dat het verhaal van Manon laat zien dat ze helemaal niet wil wat jij denkt dat ze zou willen.....

sprot

Berichtdoor sprot » Ma Jul 18, 2005 5:09 pm

Hier ... een Manon die iets meer laat zien ....

http://www.pantheon.org/areas/gallery/f ... /Manon.gif :lol:
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.

Manon

Berichtdoor Manon » Di Jul 19, 2005 10:51 am

:lol:

Hopelijk voor Maroc leert hij toch even zijn Griekse klassiekers.

Het zou hem wel eens duur te staan kunnen komen als hij niet weet wat Manon in feite écht wilde !

Iznogoodh

Berichtdoor Iznogoodh » Di Jul 19, 2005 1:01 pm

Manon schreef::lol:

Hopelijk voor Maroc leert hij toch even zijn Griekse klassiekers.

Het zou hem wel eens duur te staan kunnen komen als hij niet weet wat Manon in feite écht wilde !

Mannen in zwijnen veranderen?

Iznogoodh
Onze Vader...

Die in de Hemel zijt...

Blijf daar...

Terug naar “Leven in moslimlanden”