Geen leven voor christenen onder de islam

Is het leven in een land van de islam echt het paradijs? Waarom zijn er geen rustige, stabiele islamitische landen op onze planeet?
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door Iznogoodh »

Ali Yas schreef:En o ja, misschien moet die rare moslim in het Witte Huis eerst worden ingeruild voor iemand die de vredesprijs écht zal verdienen.
Is het een moslim?
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door Ariel »

Iznogoodh schreef:
Ali Yas schreef:En o ja, misschien moet die rare moslim in het Witte Huis eerst worden ingeruild voor iemand die de vredesprijs écht zal verdienen.
Is het een moslim?
Zijn vader was een moslim. Obama is dus een geboren moslim. Zo gaan de zaken in Islam. Pa moslim, kinderen ook moslim.

Trouwens Izno.... :finger: Ook jij bent een moslim, want iedereen wordt nu eenmaal geboren als Moslim. Verdiep je eens in deze zaken knul, voordat je weer eens een onliner neer kwakt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door Ariel »

Goed nieuws...de 129 schoolmeisjes die in Nigeria zijn ontvoerd, zijn bijna allemaal weer terecht. Acht meisjes zijn niet teruggekeerd, over hun lot is nog niks bekend. Dat heeft het leger van het Afrikaanse land laten weten, zo meldt CNN. Over de omstandigheden waaronder de meisjes zijn teruggevonden, zijn geen nadere mededelingen gedaan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door Mahalingam »

Volgens het leger zijn de meisjes terug gevonden. Maar volgens het schoolhoofd niet.
Het hoofd van de Nigeriaanse school waar meer dan honderd meisjes zijn ontvoerd door islamitische militanten, kan niet bevestigen dat de meeste studentes weer zijn bevrijd, zoals het Nigeriaanse leger beweerd. Asabe Kwambura heeft tegen persbureau AP gezegd dat slechts 14 van de 129 meisjes weer zijn teruggekeerd. De rest wordt nog steeds vermist.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Bui ... echt.dhtml
  • Vier studentes wisten te ontsnappen door uit de truck te springen. Tien anderen kozen het hazenpad toen de extremisten hun later op de dag opdroegen te koken.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door Ariel »

Toch geen goed nieuws. Ik denk dat de regering en het leger in Nigeria geen gezichtsverlies wilde lijden, en toen maar het verhaal verzonnen hebben dat de meisjes gered zijn. Ouders weerspreken bij de BBC en bij persbureau AP het bericht van het leger. Zij zeggen dat er nog altijd veel meisjes vermist zijn, er zouden er pas veertien zijn teruggekeerd.

Nigeria abductions: Parents say girls still missing
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door Iznogoodh »

Ariel schreef:
Iznogoodh schreef:
Ali Yas schreef:En o ja, misschien moet die rare moslim in het Witte Huis eerst worden ingeruild voor iemand die de vredesprijs écht zal verdienen.
Is het een moslim?
Zijn vader was een moslim. Obama is dus een geboren moslim. Zo gaan de zaken in Islam. Pa moslim, kinderen ook moslim.

Trouwens Izno.... :finger: Ook jij bent een moslim, want iedereen wordt nu eenmaal geboren als Moslim. Verdiep je eens in deze zaken knul, voordat je weer eens een onliner neer kwakt.
Het is mij niet bekend dat Obama vijf maal daags even zijn zaken onderbreekt voor een gebed dat hij met het gezicht naar Mekka aan Allah richt. Maar verlicht me a.u.b. bij als ik het fout heb.
Ik ben je knul verder niet en jouw forum komt me nogal extremistisch over.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door Ariel »

Iznogoodh schreef: Ik ben je knul verder niet en jouw forum komt me nogal extremistisch over.
I know, dat knul gedoe was ook denigrerend bedoeld. Oog voor oog, tand voor tand....
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door Iznogoodh »

Dus Obama is al net zo min moslim als ik, ooit Rooms-Katholiek gedoopt, nog christen ben.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door Ozes »

Iznogoodh schreef:Dus Obama is al net zo min moslim als ik, ooit Rooms-Katholiek gedoopt, nog christen ben.
Hij stond als Moslim ingeschreven op een katholieke school in Indonësie. Hiernaast is zijn vader Moslim, wat inhoud dat hij door Moslims ook als zodanig beschouwt word. Als dat voor jou ook geld begrijp ik je vreemde opmerkingen wat beter.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door Iznogoodh »

Ozes schreef:
Iznogoodh schreef:Dus Obama is al net zo min moslim als ik, ooit Rooms-Katholiek gedoopt, nog christen ben.
Hij stond als Moslim ingeschreven op een katholieke school in Indonësie. Hiernaast is zijn vader Moslim, wat inhoud dat hij door Moslims ook als zodanig beschouwt word. Als dat voor jou ook geld begrijp ik je vreemde opmerkingen wat beter.
Het feit dat mensen hem misschien als moslim beschouwen maakt hem nog geen moslim. In zoverre is die opmerking van Ali Yas over 'die rare moslim in het Witte Huis' niet relevant. Dat zou die pas zijn als Obama zich zelf als moslim beschouwt.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door Ozes »

Je hebt geen idee hoe hij zichzelf beschouwt, dus dat slaat nergens op. Dat hij een voorkeur heeft voor het Islamitische geloof kan wel uit vele opmerkingen en feitelijkheden worden opgemaakt. Waarom de opmerking niet relevant is zou ik al helemaal niet weten, dat is puur subjectief. Ik vind het wel relevant dat zijn islamitische achtergrond een mogelijke verklaring voor zijn vrij agressieve beleid ten gunste van islamitische bewegingen is.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door Ali Yas »

Iznogoodh schreef:
Ozes schreef:
Iznogoodh schreef:Dus Obama is al net zo min moslim als ik, ooit Rooms-Katholiek gedoopt, nog christen ben.
Hij stond als Moslim ingeschreven op een katholieke school in Indonësie. Hiernaast is zijn vader Moslim, wat inhoud dat hij door Moslims ook als zodanig beschouwt word. Als dat voor jou ook geld begrijp ik je vreemde opmerkingen wat beter.
Het feit dat mensen hem misschien als moslim beschouwen maakt hem nog geen moslim. In zoverre is die opmerking van Ali Yas over 'die rare moslim in het Witte Huis' niet relevant. Dat zou die pas zijn als Obama zich zelf als moslim beschouwt.
Als hij van zichzelf zegt dat hij een moslim is, zou hij zichzelf dan ook als moslim beschouwen, denk je?

Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door Ozes »

Ik denk van wel, maar hierover kan je discussiëren, wat simpelweg van onwetendheid getuigd is als je dit als onmogelijkheid beschouwt. Het is zo dat ook zijn mentor Jeremiah Wright heeft gezegd dat Obama voor hij bij zijn radicale kerkgenootschap kwam, een moslim was. Hiernaast is het zo dat je aan Islamitische principes kan vasthouden terwijl jezelf als Christen beschouwt als je dit pas op latere leeftijd bent geworden. Zijn achtergrond is dan ook relevant, en verklaart een groot deel van zijn beleid.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door xplosive »

Om die reden vertrouw ik de nieuwe hetze tegen Rusland vanuit de Verenigde Staten niet. Rusland is op dit moment namelijk de enige macht van betekenis (naast misschien China) die daadwerkelijk stappen onderneemt tegen de islamisering. Als het Obama lukt om Rusland op de knieën te krijgen dan hebben de islamisten vrij spel en zal de islamisering van Europa niet meer tegen te houden zijn en versneld doorgevoerd worden. Het huidige Rusland is anders dan het vroegere Sovjet-imperium, maar Obama lijkt graag de mythe in stand te willen houden dat het huidige Rusland een afspiegeling is van het oude Sovjet-imperium. Obama gebruikt het oude anti-Sovjet-sentiment heel handig, dat moet ik hem nageven, want de mensen trappen er met miljarden tegelijk in.

Onderschat daarom de betekenis van de volgende uitspraak niet :

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door Ozes »

Wat je zegt over Obama klopt helemaal niet, hij maakte Mitt Romney zelfs belachelijk die correct zei dat Rusland een dreiging is.

Rusland is in feite ook weinig verandert, jij leeft in een soort linkse illusie dat Rusland ons ooit zal helpen, daar heeft Poetin helemaal geen behoefte aan. Ze treiteren en intimideren hun Oost-Europese buren dagelijks, ik vind het misselijk dat je dit land steunt.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door xplosive »

Ozes schreef:Wat je zegt over Obama klopt helemaal niet, hij maakte Mitt Romney zelfs belachelijk die correct zei dat Rusland een dreiging is.
Dat was alleen maar puur opportunistisch gedrag van Obama, want vergelijk dat eens met hoe Obama nu tegen Rusland tekeer gaat. Volgens mij zit clown Mitt Romney er met zijn uitspraak trouwens volledig naast. Net zoals de door jou bejubelde Mitt Romney er naast zat toen hij zei :

Mitt Romney: Jihadism Is Not Part of Islam

Laat dat nou eindelijk eens tot je doordringen. Ik snap niet dat je Mitt Romney prijst om zijn ongelofelijke domheid en de domheid van dit soort uitspraken.
Ozes schreef:Rusland is in feite ook weinig verandert,
Denk je dat wèrkelijk? In het Sovjet-tijdperk heb ik geen president gezien die uitkwam voor zijn christelijk geloof en openlijk steun betuigde aan de kerk in zijn land.
Ozes schreef:jij leeft in een soort linkse illusie dat Rusland ons ooit zal helpen, daar heeft Poetin helemaal geen behoefte aan.
De toekomst zal ons leren wat een illusie is en wat niet en wat de ware bedoelingen van Poetin zijn.
Ozes schreef:Ze treiteren en intimideren hun Oost-Europese buren dagelijks,
Gaat het om treiteren of om bezorgdheid over hoe Oost-Europese landen afglijden naar nieuwe haarden waar het islamisme vrij spel krijgt naar West-Europees voorbeeld?
Ozes schreef:ik vind het misselijk dat je dit land steunt.
Ik ben het niet met alles eens met wat er in Rusland gebeurt. Het enige dat ik constateer is dat Rusland op dit moment de enige macht van betekenis is die daadwerkelijk iets tegen het islamisme onderneemt. Ik beoordeel Rusland wat dat betreft op daden. Daden die in westerse landen ver te zoeken zijn. Maar misschien wil je je kop voor dat feit liever in het zand steken.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door Iznogoodh »

Ali Yas schreef:Als hij van zichzelf zegt dat hij een moslim is, zou hij zichzelf dan ook als moslim beschouwen, denk je?
Heeft hij ook gezegd dat hij 5 maal per dag naar Mekka bidt? Want dat is wat in jouw ogen een moslim doet, nietwaar? Of zegt hij alleen dat hij slechts technisch gesproken een moslim is omdat hij zich nooit heeft bekeerd tot iets anders?
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door Iznogoodh »

Ozes schreef:Ik denk van wel, maar hierover kan je discussiëren, wat simpelweg van onwetendheid getuigd is als je dit als onmogelijkheid beschouwt. Het is zo dat ook zijn mentor Jeremiah Wright heeft gezegd dat Obama voor hij bij zijn radicale kerkgenootschap kwam, een moslim was. Hiernaast is het zo dat je aan Islamitische principes kan vasthouden terwijl jezelf als Christen beschouwt als je dit pas op latere leeftijd bent geworden. Zijn achtergrond is dan ook relevant, en verklaart een groot deel van zijn beleid.
Ik beschouw niets als onmogelijk. Het is slechts Ali Yas die Obama als een volbloed moslim beschouwt en die daarvoor geen argumenten kan geven.
En dit forum klinkt met dag agressiever.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door Pilgrim »

Iznogoodh schreef:En dit forum klinkt met dag agressiever.
Ik vind het juist veel milder dan vroeger. :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door Ariel »

Iznogoodh schreef:
Ozes schreef:Ik denk van wel, maar hierover kan je discussiëren, wat simpelweg van onwetendheid getuigd is als je dit als onmogelijkheid beschouwt. Het is zo dat ook zijn mentor Jeremiah Wright heeft gezegd dat Obama voor hij bij zijn radicale kerkgenootschap kwam, een moslim was. Hiernaast is het zo dat je aan Islamitische principes kan vasthouden terwijl jezelf als Christen beschouwt als je dit pas op latere leeftijd bent geworden. Zijn achtergrond is dan ook relevant, en verklaart een groot deel van zijn beleid.
Ik beschouw niets als onmogelijk. Het is slechts Ali Yas die Obama als een volbloed moslim beschouwt en die daarvoor geen argumenten kan geven.
En dit forum klinkt met dag agressiever.

[icon_lol.gif] Ik weet niet wat er agressief aan deze post is. Wat ik begrijp is dat als je het niet eens bent met de eerwaardige hooggeleerde Iznogoodh (pbuh) dan ben je een racist, en agressief.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door Iznogoodh »

Dit is agressief.
Ozes schreef:Ik denk van wel, maar hierover kan je discussiëren, wat simpelweg van onwetendheid getuigd is als je dit als onmogelijkheid beschouwt.
Ik heb gereageerd op de tekst "die rare moslim in het Witte Huis" van Ali Yas. Die tekst heeft een lading die duidelijk is, namelijk dat Obama zich als gelovige moslim gedraagt.
Doet Obama dat? Ik heb daarvan geen aanwijzingen gezien.
Maar als iemand kan komen met een bewijs dat Obama zichzelf en gelovig moslim noemt en dat hij de moslimplichten zakat, hadj en de 5 gebeden per dag nakomt, dan mag hij dat plaatsen.

Jouw beleid maakt dit forum agressief. Ik zie hier bijdragen die alle nuance ontberen en daarmee onderscheidt het zich kwalitatief niet veel meer van een rubriek als MJA of islam&Ik bij forums.marokko.nl.
En net als op die fora ben jij minder een moderator dan een partij.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door Ariel »

Iznogoodh schreef:Dit is agressief.
Ozes schreef:Ik denk van wel, maar hierover kan je discussiëren, wat simpelweg van onwetendheid getuigd is als je dit als onmogelijkheid beschouwt.
Hemel zeg.... :ohmy2: Is dat agressief? Weet je wat ik agresief vind? Dit....
Iznogoodh schreef:Dat mercator psychische hulp nodig heeft is wel duidelijk.
Iznogoodh schreef:Pilgrim is een troll. Hij dumpt teksten en communiceert niet.
Jouw beleid maakt dit forum agressief. Ik zie hier bijdragen die alle nuance ontberen en daarmee onderscheidt het zich kwalitatief niet veel meer van een rubriek als MJA of islam&Ik bij forums.marokko.nl.
En net als op die fora ben jij minder een moderator dan een partij.
Is goed lieverd. Voor kennisgeving aangenomen. :greeting2:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door Eliabe »

Ariel schreef:
Iznogoodh schreef:
MJA of islam&Ik bij forums.marokko.nl.
Zelfs op deze forums heeft Iznogoodh niets in te brengen en vegen ze de vloer met hem aan.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door Iznogoodh »

Ariel schreef:
Iznogoodh schreef:Dit is agressief.
Ozes schreef:Ik denk van wel, maar hierover kan je discussiëren, wat simpelweg van onwetendheid getuigd is als je dit als onmogelijkheid beschouwt.
Hemel zeg.... :ohmy2: Is dat agressief? Weet je wat ik agresief vind? Dit....
Iznogoodh schreef:Dat mercator psychische hulp nodig heeft is wel duidelijk.
Iznogoodh schreef:Pilgrim is een troll. Hij dumpt teksten en communiceert niet.
Jouw beleid maakt dit forum agressief. Ik zie hier bijdragen die alle nuance ontberen en daarmee onderscheidt het zich kwalitatief niet veel meer van een rubriek als MJA of islam&Ik bij forums.marokko.nl.
En net als op die fora ben jij minder een moderator dan een partij.
Is goed lieverd. Voor kennisgeving aangenomen. :greeting2:
Mercator heeft hulp nodig. Dat is duidelijk. Hij neemt de wereld zonder nuance waar en ziet overal Marxisten op de manier waarop een complotdenker dat doet. En Pilgrim dumpt. Dat is gewoon een feit.
Het resultaat is er dan ook naar. Dit forum komt niet op een aanvaardbaar niveau als je deze leden laat begaan. Ze praten jou naar je mond en je moet je afvragen waar jij ooit de nuance zo bent vergeten dat je naar hen bent gaan luisteren.
Op dit forum mag iemand bijvoorbeeld vrijelijk schelden op moslims. Jij bent ervoor verantwoordelijk dat dat kon gebeuren. Op deze manier wordt jouw forum erger dan wat het bestrijdt. Jij draagt actief bij aan die puinhoop en ik wijs je erop dat het qua niveau een afspiegeling begint te worden van forums.marokko.nl.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geen leven voor christenen onder de islam

Bericht door mercator »

Iznogoodh schreef:Heeft hij ook gezegd dat hij 5 maal per dag naar Mekka bidt? Want dat is wat in jouw ogen een moslim doet, nietwaar? Of zegt hij alleen dat hij slechts technisch gesproken een moslim is omdat hij zich nooit heeft bekeerd tot iets anders?
Obama gedraagt zich als een moslimneger, daar hoeft hij geen 5 x per dag zijn achterwerk aan de zon te tonen. Wat er in de kop van moslims en Obama omgaat weet jij niet en ik ook niet en het heeft ook geen enkel belang.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie