Moslims willen concert Elton John dwarsbomen.

Is het leven in een land van de islam echt het paradijs? Waarom zijn er geen rustige, stabiele islamitische landen op onze planeet?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Moslims willen concert Elton John dwarsbomen.

Bericht door Eliabe »

Een moslimpartij in Maleisië ziet het concert dat Elton John deze week vlakbij de hoofdstad geeft niet zitten. Ze willen zelfs dat het optreden helemaal niet doorgaat. De homofiele zanger zou namelijk 'immorele waarden' promoten.

Dat meldt persbureau AFP. 'Dit concert mag niet doorgaan. Artiesten die betrokken zijn bij homopraktijken zouden niet op mogen treden in Maleisië. Ze promoten namelijk de verkeerde waarden', zo vertelt de voorzitter van de Pan-Malaysian Islamic partij. Volgens hem plant de partij nog geen protesten, maar ze 'eisen in plaats daarvan dat de autoriteiten het concert annuleren om de samenleving te beschermen tegen deze sociale teloorgang'.
http://www.ad.nl/ad/nl/5602/Muziek/arti ... omen.dhtml
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Moslims willen concert Elton John dwarsbomen.

Bericht door Dhana »

Ik hoor nu pas voor het eerst dat hij homoseksueel is. Hoe zo promoot die dat dan? Is het een geloof of een merk kleding dan?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims willen concert Elton John dwarsbomen.

Bericht door Ariel »

Dhana schreef:Ik hoor nu pas voor het eerst dat hij homoseksueel is.
Dat is oud nieuws hoor. Moslims zijn niet gek . Die ruiken dat sneller dan jij of ik Dhana.

En Elton John dacht eens, ik ben homo, dus is het leuk als Jezus ook Homo geweest was.
Elton John: "Jezus was homo"

Sir Elton John heeft de Amerikaanse christenen van 'The Bible Belt' (en mogelijk ook radicale moslims) de gordijnen ingejaagd door in een interview te verklaren dat Jezus een homo was.

De 62-jarige Elton John liet zich helemaal gaan in het interview met een Amerikaans magazine Parade. "Ik denk dat Jezus een sympathieke, zeer intelligente homo was, die de menselijke problemen zeer goed begreep. Hij wilde ons laten beminnen en laten vergeven. Ik snap niet wat mensen zo wreed maakt. Probeer maar eens een lesbische vrouw te zijn in het Midden Oosten. Dan ben je virtueel dood."

David Furnish
Dan beschrijft de Britse zanger hoe hij en David Furnish (47) een koppel werden. "Ik voelde me meteen aangetrokken tot David. Hij was heel mooi gekleed en zeer verlegen. De volgende avond gingen we al samen uit eten en daarna werden we al heel snel verliefd op elkaar."

Jonge minnaars
"Ik kies altijd jongere minnaars. Ik laat hen de wereld zien en wil hen zo veel mogelijk dingen leren. De ene na de andere van mijn minnaars kreeg een horloge van Cartier, kleren van Versace en een flashy auto. Geen enkele had een job, ze hingen allemaal van mij af. Na zes maanden waren ze het beu en haatten mijn lef omdat ik hun leven en hun eigenwaarde had afgepakt. Dat was nochtans niet mijn bedoeling." (hlnsydney/kh)

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebritie ... homo.dhtml
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie