Atheisme in Saudie Arabie

Is het leven in een land van de islam echt het paradijs? Waarom zijn er geen rustige, stabiele islamitische landen op onze planeet?
Plaats reactie
Vrij_denker
Berichten: 97
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 4:30 pm

Atheisme in Saudie Arabie

Bericht door Vrij_denker »

Een artikel dat zowel reden geeft tot hoop als tot pessimise. Het gaat over atheisten in saudie arabie. Ze blijken met redelijk veel te zijn, maar staan onder gigantische druk, zodat ze hun opvattingen verborgen moeten houden. Het is te hopen dat wij in europa een bijdrage kunnen leveren om het atheisme in saudie arabie te ondersteunen.

http://www.yourmiddleeast.com/columns/a ... eist_11146
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Atheisme in Saudie Arabie

Bericht door Ariel »

Goed nieuws...Zeker weten. En wie weet hoeveel mensen in andere moslim landen ook Islam hebben laten vallen.
Het is jammer dat ze daar nooit openlijk over kunnen spreken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Atheisme in Saudie Arabie

Bericht door Dutch »

Volgens mij zijn er zeker heel wat atheïsten in moslimlanden. Dat ervaar ik dagelijks in Tunesië. Daarom ook dat ik erin blijf geloven dat de islam ooit, binnen afzienbare tijd zelfs, zal ten onder gaan. Op dat moment zullen al deze atheïstische "slapende cellen" duidelijk actief worden.

Het is voor deze mensen echt vreselijk in die landen, stel je zelf even voor : steeds komedie moeten spelen, voortdurend op je hoede moeten zijn om niets te laten blijken van je opinie, want je leven staat op het spel...
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Atheisme in Saudie Arabie. Op de juiste weg voorwaarts!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dutch schreef:Volgens mij zijn er zeker heel wat atheïsten in moslimlanden. Dat ervaar ik dagelijks in Tunesië. Daarom ook dat ik erin blijf geloven dat de islam ooit, binnen afzienbare tijd zelfs, zal ten onder gaan. Op dat moment zullen al deze atheïstische "slapende cellen" duidelijk actief worden.

Het is voor deze mensen echt vreselijk in die landen, stel je zelf even voor : steeds komedie moeten spelen, voortdurend op je hoede moeten zijn om niets te laten blijken van je opinie, want je leven staat op het spel...
Dat heb ik hier op FFI al vaker gezegd Dutch. Wat is dat nou waard de islam? Dat stelt toch geen ene malle moer voor. Ze hebben geen schone nagels om aan hun reet te krabben. Islam is lam! Alle technologie komt nog altijd dagelijks uit de 'christelijke' en atheïstenhoek vandaan.

Islam bestaat voornamelijk uit domme lelijke ongewassen schreeuwlelijken. Bah!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Atheisme in Saudie Arabie

Bericht door Hans v d Mortel sr »



Wat zou de veroorzaker van de mislukte mensensoort moslims moeten beginnen zonder de vakbekwaamheid van joden, christenen, atheïsten, het westen? Allah is ongrijpbaar, IKEA niet. En toch houdt het verstand bij Arabieren op vanaf de geboorte. De grootste ego’s vinden we onder de mohammedanen. Toegeven dat je een verdorde geest hebt als mislukt mens, is wel het laatste wat Arabieren zullen doen. Wat er eenmaal zonder beredeneren in is gekomen, komt er ook met redeneren niet meer uit.

Toch zijn er wel degelijk uitzonderingen onder de Arabieren die zich niet aan de inhoud van het weerzinwekkende onmenselijke oorlogsretorieke haatboek als handboek voor terrorisme spiegelen. Dankzij de vrijgevigheid van internet. Dom van Saudi-Arabië om dat toe te staan! Internet luidde de ondergang van het islamisme in.

Wat mij opviel in de video is mijn favoriete muziek die ik mocht beluistern. Maar voor moslims kan dit een ware kwelling zijn. Zij zijn toch ook mensen, voorzien met wellust, ook al behoren zij tot de verplichte mislukte mensensoort.

Het lijkt erop dat de wereld verdeeld is door mensen zonder en met vrije wil. Dat is niet zo. Het lijkt maar zo.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Atheisme in Saudie Arabie

Bericht door sjun »

Mecca Under Attack by Bizarre Insect Plague ~ Shocking Footage


Volgens de koran zij sprinkhanen een van de zegeningen van Allah. Niks aan de hand zou je dan denken. :cool:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Atheisme in Saudie Arabie

Bericht door Ariel »

sjun schreef:
ma jul 31, 2023 4:42 pm


Volgens de koran zij sprinkhanen een van de zegeningen van Allah. Niks aan de hand zou je dan denken. :cool:
Sprinkhanenplagen komen ook in de bijbel voor. Eén van de tien plagen van Egypte. De achtste plaag was een sprinkhanenplaag. Sprinkhanenplagen zijn daarnaast ook een voorbode voor nog ergere rampen die hierop zullen volgen, een duistere periode.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52153
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Atheisme in Saudie Arabie

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Azzat Alsalem
@AzzatAlsaalem
Hundreds of Quran were found in sewer in Saudi Arabia.

Het zal waarschijnlijk komen omdat er daar geen houtkachels zijn.
https://twitter.com/AzzatAlsaalem/statu ... 6746760193
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie