Van burka naar bikini

Is het leven in een land van de islam echt het paradijs? Waarom zijn er geen rustige, stabiele islamitische landen op onze planeet?
Jasmijn

Berichtdoor Jasmijn » Vr Feb 20, 2004 11:11 pm

het lijkt me vooral lastig om je lopende snotneus te snuiten. (ik mag toch hopen dat de sluier zelf niet als zakdoek dienst doet?)

Dit was meer als een grapje bedoeld Manon,maar het is wel zo. Het is niet lastig met verkoudheid,,,je kan best met niqab eten en drinken EN je neus snuiten hoor,,,dat is niet onmogelijk.

De gaatjes voor je ogen mogen dan nog zo groot, klein, fijn of wat dan ook zijn, je gezicht wordt serieus beperkt, evenals je gewaarwording van kleuren, diepte, omgeving, wat er naast je gebeurt enz. En ja hoor, met een bril is het al helemaal onmogelijk, zeker bij 40 ° in de schaduw

Ik draag al heel lang niqab,dus ik weet waar ik het over heb. Ik heb het in 40 graden hitte gedragen dus ik weet ook waar ik het over heb op dat gebied. Ja je ziet beter zonder niqab en je kan ook beter ademen zonder niqab,dat is een feit,maar het wordt niet erg beperkt gewoon een beetje,,het ligt er een beetje aan hoe je hem draagt,er zijn vele soorten niqab.

Stuur de niqab anders naar mij op :D
Too Many People Wear A Title Of A Muslim, But They Dont Practice Islam

AREND

Berichtdoor AREND » Vr Mei 21, 2004 2:07 pm

Jasmijn..Ik raad je aan om een prychiater te zoeken.
Je spiegelende opmerkingen en doorzichtige onzekerheid en gebrek aan "selfasteam" breekt je behoorlijk op.

Je weet van gekkigheid niet wat je moet schrijven.
"leest u ons ook voor uit de
fabeltjeskoran,t"
mijn homepage
Afbeelding

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Mei 21, 2004 5:36 pm

AREND schreef:Jasmijn..Ik raad je aan om een prychiater te zoeken.
Je spiegelende opmerkingen en doorzichtige onzekerheid en gebrek aan "selfasteam" breekt je behoorlijk op.

Je weet van gekkigheid niet wat je moet schrijven.

Jasmijn is al een poosje ondergedoken. Ze schrijft niet meer op dit forum. Misschien is ze apostate of islam geworden?? Wie weet. Misschien hebben de artikelen van Ali Sina haar zo aangegrepen dat ze nu verlicht is. Ik hoop het voor haar.
Ariel.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Terug naar “Leven in moslimlanden”