Weinig inhoud,veel betekenissen.

Is het leven in een land van de islam echt het paradijs? Waarom zijn er geen rustige, stabiele islamitische landen op onze planeet?
1415ms

Weinig inhoud,veel betekenissen.

Berichtdoor 1415ms » Zo Jul 29, 2007 6:10 pm

http://www.youtube.com/watch?v=Crc4ygUh7bU
---------------------------------------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=5Kjr_b4aAQk
http://www.youtube.com/watch?v=8IWFCyjVJn0
http://www.youtube.com/watch?v=bwss6SkCsrw
BTW:laatste video-slechterik=Ramzan Kadirov:waarom?
Zegt dat hij moslim is,mishandelt vrouwen,mannen,kinderen.
Waarom?:Zijn Doel=:Geld en HEL.
IEDEREEN MAG HEM HATEN,HIJ IS EEN SLECHTE MOSLIM
HIJ LEEFT NIET ZOALS EEN ECHTE MOSLIM ZOU MOETEN LEVEN!
------------------------------------------------------------
(ik ben niet aan het roddelen,ik vertel de waarheid)
video's:Waarheid.

Bernie

Berichtdoor Bernie » Ma Jul 30, 2007 12:05 am

Hoe vind je deze?

(waarschuwing : de beelden zijn schokkend )

De Sharia in werking :

http://www.liveleak.com/view?i=2a0_1185106657

ALLAH AKBAR !!

Ruth

Berichtdoor Ruth » Ma Jul 30, 2007 1:08 pm

afschuwelijk wat een beelden. Dan is Sadam nog genadig aan zn einde gekomen. Deze mensen zijn a.h.w. gewurgd.
Vreselijk

Lang leve de islam
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL

1415ms

Berichtdoor 1415ms » Ma Jul 30, 2007 1:57 pm

Hoe vind je deze???
UHU,ik ben ook een mens hoor,afschuwelijk,hoe ze zomaar mensen doden.
In AMerika hebben ze dat ook,straf als dood.Electriciteitstoel(hoe het ook heet)

Ruth

Berichtdoor Ruth » Ma Jul 30, 2007 2:05 pm

1415ms schreef:Hoe vind je deze???
In AMerika hebben ze dat ook,straf als dood.Electriciteitstoel(hoe het ook heet)

Dat kan wel zo zijn maar als in Amerika iemand de doodstraf krijgt heeft diegene behoorlijk wat op zijn of haar kerfstok.
In Iran krijg je al de doodstraf als je wordt beschuldigd van overspel of belediging van de islam.

Nog een link:

http://www.amnesty.nl/voor_de_pers_artikel/3678
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

EDL

1415ms

Berichtdoor 1415ms » Ma Jul 30, 2007 2:08 pm

Ruth schreef:
1415ms schreef:Hoe vind je deze???

Dat kan wel zo zijn maar als in Amerika iemand de doodstraf krijgt heeft diegene behoorlijk wat op zijn of haar kerfstok.
In Iran krijg je al de doodstraf als je wordt beschuldigd van overspel of belediging van de islam.

Nog een link:

http://www.amnesty.nl/voor_de_pers_artikel/3678

Weet ik wel...belediging van de Islam=>is toch niet nodig?
Als je niet gelooft,dan geloof je niet,beledig de Islam dan niet.

Ketter

Berichtdoor Ketter » Ma Jul 30, 2007 2:17 pm

1415ms schreef:Weet ik wel...belediging van de Islam=>is toch niet nodig?

In Iran is het verlaten van de Islam ook een belediging van de Islam.
Trouwens, hoe kun je nu Islam beledigen, het is toch goddelijk, moet daar toch bovenstaan?

...of is het feit dat je het kunt beledigen dan toch gewoon het zoveelste bewijs dat Islam gewoon menselijk is...
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Jul 30, 2007 2:18 pm

Is een belediging het waard om iemand tmet de dood te straffen?

Ik vraag mij af op wat een religie zich baseert om boven beledigingen te staan. Het is niet meer dan een aspect van vrijheid die zich met alle aspecten van het leven bezighoudt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

1415ms

Berichtdoor 1415ms » Ma Jul 30, 2007 3:28 pm

BFA schreef:

.

Heb ik DAT gezegd misschien?(nee.)

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Jul 30, 2007 3:46 pm

1415ms schreef:
BFA schreef:

.

Heb ik DAT gezegd misschien?(nee.)

Nee jij niet, maar sommige moslims vinden dat je wel iemand mag doden als Islam of Dhr ( vzmh) beledigd wordt.

Afbeelding
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

1415ms

Berichtdoor 1415ms » Ma Jul 30, 2007 3:48 pm

:roll:
Waarom beledigen de mensen dan de Islam?

Ruth

Berichtdoor Ruth » Ma Jul 30, 2007 3:55 pm

waarom niet?? Als mensen willen beledigen, moeten ze dan maar gelijk een koppie kleiner worden gemaakt??

Iedere godsdienst wordt met regelmaat van de klok beledigd. Maar alleen moslims gaan de straat op en willen bloed zien. (zie de reacties op de spotprenten over Mohammed)

EDL

1415ms

Berichtdoor 1415ms » Ma Jul 30, 2007 4:00 pm

Weet je,ik kan even goed,joden,christenen,ongelovigen,boedhisten beledigen.
Maar dat doe ik niet,de Islam is niet wraak-godsdienst.
Wij,moslims,moeten respect hebben voor andere godsdiensten.
Maar,we moeten ook de Islam voortbrengen.Niet met geweld of zo,gewoon,door het heel normaal uit te leggen.
Maar,we moeten de Islam wel beschermen,dus niet beledigd laten worden.
En de moslims mogen niemand doden,omdat ze wraak willen nemen,omdat ze heel erg kwaad zijn,nee,dat mag niet,dat leidt ons naar de hel.
Als jullie me geen gelijk geven,jullie probleem.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Jul 30, 2007 4:18 pm

1415ms schreef:Weet je,ik kan even goed,joden,christenen,ongelovigen,boedhisten beledigen.
Maar,we moeten ook de Islam voortbrengen.Niet met geweld of zo,gewoon,door het heel normaal uit te leggen.
En de moslims mogen niemand doden,omdat ze wraak willen nemen,omdat ze heel erg kwaad zijn,nee,dat mag niet,dat leidt ons naar de hel.

Hoe komt het dat Christenen overal in Islamitische landen gedood en vervolgd worden?
Hoe komt het dat Joden gehaat worden?
Hoe komt het dat heel veel Hindoe’s door moslims vermoord worden?

Omdat Islam zo’n respect voor andere geloven heeft?

Hoe komt het dat een moslim geen afvallige mag worden of zich bekeren tot een ander geloof?

Omdat Islam respect voor mensen en andere geloven heeft?
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ruth

Berichtdoor Ruth » Ma Jul 30, 2007 4:42 pm

1415ms schreef:Weet je,ik kan even goed,joden,christenen,ongelovigen,boedhisten beledigen.

Kun je me dan even uitleggen waar al die fatwa's vandaan komen?
Om maar een voorbeeld te noemen: tegen Salman Rushdie, enkel en alleen omdat hij het boek De Duivelsversen schreef?
Of had ayatolla Khomeiny t helemaal verkeerd?

EDL

1415ms

Berichtdoor 1415ms » Ma Jul 30, 2007 8:49 pm

Ariel schreef:

Hoe komt het dat Christenen overal in Islamitische landen gedood en vervolgd worden?
Hoe komt het dat Joden gehaat worden?
Hoe komt het dat heel veel Hindoe’s door moslims vermoord worden?

Omdat Islam zo’n respect voor andere geloven heeft?

Hoe komt het dat een moslim geen afvallige mag worden of zich bekeren tot een ander geloof?

Omdat Islam respect voor mensen en andere geloven heeft?

ISLAM heeft respect voor andere godsdiensten.Die moslimmen,die christenen en zo vermoorden,die hebben geen respect,en geloof me,ze doen het niet zonder een goede reden.
Joden haten?Waarom niet?Ze haten ons ook!
Ik haat de joden,maar hun geloof scheld ik niet uit.

1415ms

Berichtdoor 1415ms » Ma Jul 30, 2007 8:51 pm

En ZO haten ook weer niet,gewoon,ik mag hen niet.Net als ik sommige andere mensen niet mag.

Roelof

Berichtdoor Roelof » Ma Jul 30, 2007 9:19 pm

1415ms schreef:belediging van de Islam=>is toch niet nodig?

En waarom vindt de islam het dan wel nodig om mij te beledigen als ik niet geloof?

8.22: Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van God de doven en de stommen die niet willen begrijpen.

8.55: Voorzeker, in de ogen van God zijn zij, die (de waarheid) verwerpen erger dan beesten want zij willen niet geloven.

En waarom vindt de islam het nodig om zijn onderdanen aan te zetten om tegen mij te strijden omdat ik niet geloof?

Hoofdstuk 9, vers 123:
O, jij die gelooft, bestrijdt de ongelovigen die in uw nabijheid zijn en laat hen hardheid in u vinden en weet, dat God met de godvruchtigen is.

Hoofdstuk 9, vers 29:
Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in God noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat God en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zign.

Hoofdstuk 4, vers 84:
Strijd daarom voor de zaak van God - slechts gij wordt verantwoordelijk gesteld - en spoor de gelovigen aan. Het kan zijn, dat God de macht der ongelovigen zal beteugelen en God is sterker in macht en streng in het opleggen van straf.

Hoofdstuk 4, vers 101:
Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u.

Hoofdstuk 25, vers 52:
Dus volg de ongelovigen niet, en voer met (de Koran) een grote strijd tegen hen.

Of om mij om die reden te martelen of van het leven te beroven?

Hoofdstuk 2, vers 191:
En doodt hen, waar je hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij je daarin bevechten. Maar indien zij je bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.

Hoofdstuk 5, vers 33:
De vergelding dergenen die oorlog tegen God en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

Hoofdstuk 8, vers 12:
Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."

Hoofdstuk 9, vers 5:
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, God is Vergevensgezind, Genadevol.

44.47: Grijpt hem en sleurt hem in het midden van het laaiend Vuur;
44.48: Giet daarna als marteling kokend water op zijn hoofd.

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Jul 30, 2007 9:20 pm

Die moslimmen,die christenen en zo vermoorden,die hebben geen respect,en geloof me,ze doen het niet zonder een goede reden.

Reden en rechtvaardiging staat in de Koran.

Joden geven nochtans veel ontwikkelingshulp aan de Islamterritoria. Ze verdedigen ook hun land en zichzelf tegen zelfontploffers en met machinegeweren en raketten gewapende kindermoordenaars.

Ik haat de joden,

Voor een Moslim is het moeilijker van zijn verslaving aan Jodenhaat af te raken dan van een tabaksverslaving.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Roelof

Berichtdoor Roelof » Ma Jul 30, 2007 9:21 pm

1415ms schreef:ISLAM heeft respect voor andere godsdiensten.

Oja? :shock:

3.85: En wie een andere godsdienst zoekt dan de Islam, het zal van hem niet worden aanvaard en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn.

Roelof

Berichtdoor Roelof » Ma Jul 30, 2007 9:27 pm

1415ms schreef:Ik haat de joden,maar hun geloof scheld ik niet uit.

Het grote verschil tussen jouw en de meeste op dit forum is dat jij een bepaalde groep mensen haat uit religieuze overweging, terwijl de meeste op de forum moslims juist niet haten maar de sekte die zij aanbidden verafschuwen. (omdat het de islam is die zijn aanhangers aanzet tot onmenselijke verdorvenheden)

1415ms

Berichtdoor 1415ms » Di Jul 31, 2007 12:17 am

De Islam is niet een godsdienst vol met haat.
Islam is vol met vrede.
Wat heeft de Islam misgedaan?Heeft de Islam je wat aangedaan misschien?

1415ms

Berichtdoor 1415ms » Di Jul 31, 2007 12:18 am

Ik zeg niet dat ik hun geloof niet haat.
Maar ik scheld het niet uit,want daarmee bereik ik toch niets.
Net als van jullie,maar jullie schelden de Islam wel uit.

Ruth

Berichtdoor Ruth » Di Jul 31, 2007 9:15 am

ISLAM heeft respect voor andere godsdiensten.Die moslimmen,die christenen en zo vermoorden,die hebben geen respect,en geloof me,ze doen het niet zonder een goede reden.

Dus die moslims in Irak die christenen kruisigen/doden hebben een goede reden? Welke dan volgens jou?
Zal ik zelf maar antwoord geven? Omdat de koran hun dat beveelt, enkel en alleen omdat die mensen geen moslim zijn, mogen nee moeten ze vermoord worden. En dat volgens die vredelievende religie van jou

Ik haat de joden,maar hun geloof scheld ik niet uit.

Goeie reden, ik denk dat mn buurman een hekel aan mij heeft dus dan mag ik ook een hekel aan hem hebben.
Wie zegt jou dat joden jou haten? DAt sprookje wordt er tijdens jullie opvoeding ingehamerd maar ik ik denk eerder dat dat meer zegt over jullie dan over de joden. En al zouden ze arabieren haten, daar hebben ze alle reden toe nietwaar :evil:

EDL

Ruth

Berichtdoor Ruth » Di Jul 31, 2007 4:09 pm

nog een voorbeeld van de vredelievendheid van de islam en de vrijheid van burgers in islamitische landen:

http://www.refdag.nl/artikel/1310890/Koerdische+%26bdquo%3Bvijanden+van+God%26quot%3B%26nbsp%3Bter+dood+veroordeeld.html

Koerdische „vijanden van God" ter dood veroordeeld

TEHERAN (ANP/AFP) – Twee Koerdische journalisten zijn in Iran ter dood door ophanging veroordeeld omdat zij „vijanden van God" zouden zijn. Dat heeft een Iraanse justitiewoordvoerder dinsdag bevestigd.

Volgens de burgerrechtenorganisatie Reporters sans Frontières (RSF) heeft een van de twee journalisten, Adnan Hassanpour, geschreven over de gevoelige kwestie van de 6 miljoen Koerden in Iran. Tijdens een geheim proces zijn hem „subversieve activiteiten tegen de nationale veiligheid" verweten. De andere ter dood veroordeelde journalist, Abdolvahed Botimar, werkte voor een verboden tijdschrift en was actief in de milieubeweging, aldus RSF.

Hoe moet ik dat zien beste 1415ms????

EDL

Terug naar “Leven in moslimlanden”