Weinig inhoud,veel betekenissen.

Is het leven in een land van de islam echt het paradijs? Waarom zijn er geen rustige, stabiele islamitische landen op onze planeet?
faith

Bericht door faith »

Je praat nu alleen over Irak
Ik heb het ook over Koerdistan en het verschil daarvan

faith

Bericht door faith »

Ketter schreef:
faith schreef: De oorlog in Irak is om de Islam begonnen, daarvoor moeten we helemaal terug naar het begin. En waar kwamen we uit? inderdaad die verrekte Bush! Prima dat ze Saddam hebben gepakt! je wilt niet weten hoe blij het volk (incl mijn vriend) was! maar daarna zijn ze achter de olie aan gegaan! dat vind ik schofterig!
Eerst zeg je dat de oorlog om de Islam begonnen is (fout), en dan zeg je dat Bush achter de olie aanzit (meer dan waarschijnlijk juist).

soit.

koerdistan mag gerust Christenen en Moslims hebben die vredig naast mekaar samen leven; dat zal wel nog op andere plaatsen ook zo zijn. Zoals hier in het westen.

Feit is dat ze worden gediscrimineerd (de Christenen dan) in Egypte, Saoudi Arabie, Indonesie, Afghanistan, Pakistan, enz, enz.

Waarom? Het is in al deze landen verboden om vanuit de bijbel openbaar te preken.

Wist je dat?

mvg,
Ketter

Sorry mijn fout, ik bedoelde dat de oorlog in Irak niet om de islam is begonnen!

pd7835

Bericht door pd7835 »

faith schreef:
Ketter schreef:
faith schreef: De oorlog in Irak is om de Islam begonnen, daarvoor moeten we helemaal terug naar het begin. En waar kwamen we uit? inderdaad die verrekte Bush! Prima dat ze Saddam hebben gepakt! je wilt niet weten hoe blij het volk (incl mijn vriend) was! maar daarna zijn ze achter de olie aan gegaan! dat vind ik schofterig!
Eerst zeg je dat de oorlog om de Islam begonnen is (fout), en dan zeg je dat Bush achter de olie aanzit (meer dan waarschijnlijk juist).

soit.

koerdistan mag gerust Christenen en Moslims hebben die vredig naast mekaar samen leven; dat zal wel nog op andere plaatsen ook zo zijn. Zoals hier in het westen.

Feit is dat ze worden gediscrimineerd (de Christenen dan) in Egypte, Saoudi Arabie, Indonesie, Afghanistan, Pakistan, enz, enz.

Waarom? Het is in al deze landen verboden om vanuit de bijbel openbaar te preken.

Wist je dat?

mvg,
Ketter

Sorry mijn fout, ik bedoelde dat de oorlog in Irak niet om de islam is begonnen!
Inderdaad. De oorlog (net zoals de eerste) was om het regime van saddam klein te krijgen. In de eerste hebben ze het echter niet aangedurft om door de stoten tot in baghdad om hem af te zetten ze hadden dat toen beter gedaan dan was de huidige niet meer nodig geweest. Het zijn de moslim die er een oorlog tegen de islam van maken omdat zij huiveren van een democratisch irak en deze oorlog misbruiken (net zoals met de israel palestijnse kwestie) om in de slachtofferrol te kruipen en alzo nieuw wandelend ontploffingsmateriaal te kunnen verwerven in hun wereldwijde strijd om de islam overal te laten zegevieren. Van Thailand tot in Somalie. Dat is wat islam onder rechtvaardigheid en vrede verstaat. Het voor het zeggen krijgen, ten koste van de gediscrimineerde niet-moslims uiteraard die onder het islamitische juk moeten leven.

Allah's Apostle said, “I have been made victorious with terror (cast in the hearts of the enemy), Bukhari 4:52:220.
Laatst gewijzigd door pd7835 op wo aug 01, 2007 3:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Ruth

Bericht door Ruth »

faith schreef:even over de christenen die gekruisd zijn in Irak:

Mijn vriend komt oorspronkelijk uit Koerdistan (noord-irak) Hij vertelde mij dat in de tijd van het regime van Saddam inderdaad hele erge dingen gebeuren zoals het kruisigen van christenen. Echter was dit een bevel van Sadam, en zoals jullie weten kon je toen niets tegen die dictator inbrengen. Iemand doden in de Islam is verboden. Je mag alleen terugvechten uit zelfbescherming, dus als jij wordt aangevallen.

OP dit moment leven de christenen en moslim prima samen in Koerdistan en Irak.
lieve meid, die kruisigingen zijn niet uit de tijd van Sadam maar van afgelopen weken. Dus ga aub niet proberen de aandacht te verleggen.
Ik wil een antwoord hebben op de gebeurtenissen die zich heden ten dage afspelen. Enne vergeet die link niet!!!
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL

Roelof

Bericht door Roelof »

Mijn vriend komt oorspronkelijk uit Koerdistan (noord-irak) Hij vertelde mij dat in de tijd van het regime van Saddam inderdaad hele erge dingen gebeuren zoals het kruisigen van christenen. Echter was dit een bevel van Sadam, en zoals jullie weten kon je toen niets tegen die dictator inbrengen. Iemand doden in de Islam is verboden. Je mag alleen terugvechten uit zelfbescherming, dus als jij wordt aangevallen.

Lees het artikel maar even schatje:
  • Afbeelding
    Iraakse christenen wonen in Bagdad een kerkdienst bij. In Dora, een voorstad van Bagdad,
    voeren sunnitische extremisten een campagne tegen christenen, van wie er recentelijk duizend op de vlucht sloegen.

Bisschop: kerk verdwijnt door voortdurende vervolging, dreigementen en geweld
    Al-Qaeda verdrijft christenen uit Bagdad
    Voor de Iraakse christenen lijkt de Amerikaans-Britse invasie van 2003 het begin te zijn geweest van het einde van hun kerk in Irak.

Bron: NRC Handelsblad
faith schreef:Hij heeft jarenlang onder het regime van Saddam moeten leven dus hij zal het wel weten!
Net zoals dat hij jouw probeert wijs te maken dat de islam een vredelievende religie is? :huh:

Fijn..., geef mij ook zo'n vriend die niets anders doet dan liegen... :nono:

PS:
Wist je trouwens dat Saddam Hoessein zich voornamelijk liet omringen door christenen?
De reden was dat hij wist dat moslims niet te vertrouwen zijn...

Roelof

Bericht door Roelof »

faith schreef:Je praat nu alleen over Irak
Zoals de leer van Mohammed het beveelt...:
Steniging meisje in Koerdistan.
De video van de in korte tijd beruchte publieke steniging.
Mensen met zwakke maag worden verzocht de video niet te bekijken!

Bron: nujij.nl (lees ook even de reacties)

BFA

Bericht door BFA »

Tijdens Saddam was Irak seculier. Hadden alle religies dezelfde rechten.
Was er minder wrijving tussen de verschillende religies dan nu. Feit is, dat alle niet-Islam religies in heel Irak vervolgd worden. Dit gaat ook op voor Kurdistan, zij het daar iets minder wreed. De Christenen zijn daar nog steeds Dhimmis.

Kruisigingen van Christenen, dIt was niet tijdens Saddam. Saddam was een dictator die zijn heerschappij wreedaardig in stand hield. Die niet uithaalde naar religies.
De oorlog in Irak is om de Islam begonnen
Hoe komt het dat er nu een Islamitische regering is? Hoe komt het dat in Irak Moslimsoldaten zij aan zij vechten met Amerikaanse soldaten?
Deze 2 feiten tonen toch het tegengestelde.

Door dit te stellen: De oorlog in Irak is om Islam begonnen, verkondig je de rechtvaardigingen van Al Qaida en ander Islamitisch terrorisme. Maak je, je er medeplichtig aan. Althans intellectueel en moreel.
Maak je de recrutatie van een volgende generatie terroristen makkelijker.

Waar Islam met de oorlog in Irak te maken heeft is Islamitisch terrorisme & trainingskampen. Deze waren er. Zij het nog niet zo lang. Die stelling is geen leugen.

Democratie brengen was ook een reden. Hoe utopisch het ook is, het was geen slecht doel. En een volk heeft het recht van door een ander volk van dictatuur bevrijdt te worden. Dat recht heeft Europa gehad en gebruikt in WOII. Nu kan je anderen daar niet van onthouden.

Iraakse Democratie mislukt, dit is vooral te wijten aan Islam. Islam berust op dictatoriale autocratie. Mocht Irak lukken, nam dit legimiteit van alle dictatoriale Islamitische regimes in het MO weg. SA, Iran, Syrie hebben zich hard genoeg gemengd met steun aan terroristische bewegingen en privémilitias omdat de Iraakse Democratie geen kans zou hebben.

Olie zeg je, toon mij dan eens welke olie Amerika uit Irak wegrooft.
Ik geef toe, oliecontracten (olie koop je) zullen er iets mee te maken gehad hebben, oorlog begin je niet om één reden. De hoofdredenen waren altruistisch en voor een veiliger wereld.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Silly

Bericht door Silly »

Wist je trouwens dat Saddam Hoessein zich voornamelijk liet omringen door christenen?
Natuurlijk deed hij dit, hij wist dondersgoed dat moslims niet te vertrouwen zijn. Christenen kon hij op een speciale manier onder de duim houden en ze zouden hem meer helpen dan moslims.

Faith.. ben je nou echt zo dom? Ik heb familie uit Irak en die vertellen me dingen waar je nekharen van gaan dansen. Echt idioot dat je die kruizigingen aan Saddam toeschrijft. Saddam was voor christenen misschien zelfs nog beter geweest dan de situatie zoals die nu is.

Oftewel: je verdraait de feiten weer, zonder enig idee te hebben van hoe het leven daar is...
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**

faith

Bericht door faith »

Roelof schreef:

Dit filmpje is niet in Koerdistan gefilmd.

faith

Bericht door faith »

Roelof schreef:

Lees het artikel maar even schatje:
  • Afbeelding
    Iraakse christenen wonen in Bagdad een kerkdienst bij. In Dora, een voorstad van Bagdad,
    voeren sunnitische extremisten een campagne tegen christenen, van wie er recentelijk duizend op de vlucht sloegen.

Bisschop: kerk verdwijnt door voortdurende vervolging, dreigementen en geweld
    Al-Qaeda verdrijft christenen uit Bagdad
    Voor de Iraakse christenen lijkt de Amerikaans-Britse invasie van 2003 het begin te zijn geweest van het einde van hun kerk in Irak.

Bron: NRC Handelsblad
faith schreef:Hij heeft jarenlang onder het regime van Saddam moeten leven dus hij zal het wel weten!
Net zoals dat hij jouw probeert wijs te maken dat de islam een vredelievende religie is? :huh:

Fijn..., geef mij ook zo'n vriend die niets anders doet dan liegen... :nono:

PS:

Zou jij mischien ff je waffel kunnen houden??? Hoe durf jij te zeggen dat mijn vriend liegt! Jij hebt geen flauw idee wat die jongen mee heeft gemaakt daar! en nee hij liegt niet!

faith

Bericht door faith »

deze tekst komt van mijn vriend:

Jullie praten over moslims dat ze andere mensen dood maken, maar kijk eens naar Pim Fortuyn? Volkert van der G. was toch een Nederlander?
Zo zie je maar weer, het gebeurd niet alleen in de Islam.

Ariel

Bericht door Ariel »

Misschien heeft hij een vertekend beeld van de situatie.
Maar een ieder in het westen die kranten leest en het nieuws volgt, weet dat wat hij zegt niet waar is.
Het is fijn dat je zo loyaal tegen je vriend bent, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je hem niet de waarheid mag vertellen.
Misschien is zijn Nederlands zo slecht dat hij het nieuws niet kan volgen.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Silly

Bericht door Silly »

wat wou je daarmee zeggen?
de nederlandse wet verbiedt het, in de sharia kan het door de beugel.

het gaat om het principe van niet te mogen doden. volkert is hiervoor gestraft!

zeg eerlijk faith, als een niet-moslim iets lelijks over de islam zegt in saoudie-arabie en die persoon wordt vermoord. zou de moordenaar dan nog steeds berecht worden?
Zou jij mischien ff je waffel kunnen houden??? Hoe durf jij te zeggen dat mijn vriend liegt! Jij hebt geen flauw idee wat die jongen mee heeft gemaakt daar! en nee hij liegt niet!
die jongen kan nu terug naar zijn oh zo veilige koerdistan.....

ga de kat wijsmaken dat saddam christenen kruizigde, het zijn die honden van nu die dat doen. er is nu niets veilig daar, nergens, ook niet in het noorden.
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**

droevie

Bericht door droevie »

Ik snap niet dat iemand kan zeggen; Ik haat Joden. (of ik haat Marokanen, Turken e.d.)

1. Elke persoon is anders.
Een vb. Ik ben iemand van een etnische minderheid. Als teener is tegen mij gezegd.. (heel vaak) Ik haat....... behalve jou. Nu zijn er natuurlijk geen andere mensen zoals ik. Maar wel mensen die liever, aardiger, gastvrijer.. enz enz zijn dan ik, met dezelfde etnische achtergrond.

2. Het haten van bevolkings groepen is hokjes werk.. ofwel, geen weet hebben van realiteit.

3. Het maakt het je recht jou te haten.

al met al, onzin om te zeggen Ik haat Joden. (of Marokanen, Turken, Surinamers, Antillianen, Nederlanders enz enz)

Roelof

Bericht door Roelof »

faith schreef:
Roelof schreef:

Dit filmpje is niet in Koerdistan gefilmd.
Waar het opgenomen is doet er in feite niet zoveel toe meisje, dit filmpje toont de islamitische wetgeving in uitvoering.

M.a.w. dit soort zaken ben jij aan het verdedigen...

Roelof

Bericht door Roelof »

faith schreef:deze tekst komt van mijn vriend:

Jullie praten over moslims dat ze andere mensen dood maken, maar kijk eens naar Pim Fortuyn? Volkert van der G. was toch een Nederlander?
Heeft Volkert van der Graaf Pim Fortuyn uit geloofsovertuiging vermoord?

Volkert van der Graaf heeft trouwens in de Mehmet Akif Ersoymoskee in Harderwijk de shahada uitgesproken, en is dus gewoon een Nederlandse moslim zoals er wel meer Nederlandse moslims zijn.

Je vriendje vergelijkt appels met peren schatje, de nationaliteit of etniciteit van een persoon heeft namelijks totaal niets met zijn of haar geloofsovertuiging te maken.

En, zoals Silly al aangaf is moord niet toegestaan door de Nederlandse wetgeving, terwijl de islam moord niet alleen toestaat, maar er zelfs toe aanzet!
Een duidelijk probleem bij moslims van welke nationaliteit dan ook, omdat voor een moslim de zogenaamde 'goddelijke wetten' (die van de islam) boven elke anderen staan...

sprot
Contacteer:

Bericht door sprot »

"Volkert van der Graaf heeft trouwens in de Mehmet Akif Ersoymoskee in Harderwijk de shahada uitgesproken, en is dus gewoon een Nederlandse moslim zoals er wel meer Nederlandse moslims zijn. "

Is dit zeker ?? :shock:
indien wel, werpt dit toch een andere dimensie op die moord ...
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.

Roelof

Bericht door Roelof »

sprot schreef:"Volkert van der Graaf heeft trouwens in de Mehmet Akif Ersoymoskee in Harderwijk de shahada uitgesproken, en is dus gewoon een Nederlandse moslim zoals er wel meer Nederlandse moslims zijn. "

Is dit zeker ?? :shock:
indien wel, werpt dit toch een andere dimensie op die moord ...
Ik heb het ooit gelezen op het Pim Fortuyn forum van iemand die beweerde dit uit betrouwbare bron te hebben Sprot.

Als die persoon liegt, lieg ik ook...

faith

Bericht door faith »

Roelof schreef:
faith schreef:deze tekst komt van mijn vriend:

Heeft Volkert van der Graaf Pim Fortuyn uit geloofsovertuiging vermoord?

Volkert van der Graaf heeft trouwens in de Mehmet Akif Ersoymoskee in Harderwijk de shahada uitgesproken, en is dus gewoon een Nederlandse moslim zoals er wel meer Nederlandse moslims zijn.

Je vriendje vergelijkt appels met peren schatje, de nationaliteit of etniciteit van een persoon heeft namelijks totaal niets met zijn of haar geloofsovertuiging te maken.

En, zoals Silly al aangaf is moord niet toegestaan door de Nederlandse wetgeving, terwijl de islam moord niet alleen toestaat, maar er zelfs toe aanzet!
Een duidelijk probleem bij moslims van welke nationaliteit dan ook, omdat voor een moslim de zogenaamde 'goddelijke wetten' (die van de islam) boven elke anderen staan...
Roelof wil je me aub geen schatje noemen maar gewoon Faith? dank u

faith

Bericht door faith »

Silly schreef: die jongen kan nu terug naar zijn oh zo veilige koerdistan.....
.
Die jongen gaat helemaal nergens heen want hij mag hier blijven, en heeft net zijn opleiding studie afgerond, en spreekt goed nederlands!

faith

Bericht door faith »

De islam dwingt niemand om tot de islam toe te treden. Allah (swt) heeft gezegd:

"In de godsdienst is geen dwang. Redelijk inzicht is duidelijk onderscheiden van verdorvenheid..."

bron: http://www.expliciet.nl

pd7835

Bericht door pd7835 »

faith schreef:
Silly schreef: die jongen kan nu terug naar zijn oh zo veilige koerdistan.....
.
Die jongen gaat helemaal nergens heen want hij mag hier blijven, en heeft net zijn opleiding studie afgerond, en spreekt goed nederlands!
Oorlogsvluchtelingen dienen terug te keren zodra de oorlog afgelopen is. Dat is de normaalste zaak van de wereld. Dat was vroeger tenminste de normaalste zaak van de wereld voor dat de politieke correctheid haar kop heeft opgestoken. Daar komt nog bij dat goede moslims die islam en hun koran boven alles stellen zowiezo beter zouden terugkeren naar hun reeds door de islam onder de voet gelopen land waar zij de pest hebben aan onze vrije seculiere democratische maatschappij waar iedereen gelijke rechten en plichten heeft.

pd7835

Bericht door pd7835 »

faith schreef:De islam dwingt niemand om tot de islam toe te treden. Allah (XXX) heeft gezegd:

"In de godsdienst is geen dwang. Redelijk inzicht is duidelijk onderscheiden van verdorvenheid..."

bron: http://www.expliciet.nl
U kunt ophoepelen met uw "De islam dwingt niemand om tot de islam toe te treden". Niemand met enig gezond verstand is bereid zich vroeg of laat gewillig tot dhimmi in eigen land te laten degraderen.

"De islam is een geloof en een wetgeving, zowel de godsdienst als de staat."http://yahyazakarya.wordpress.com/
Laatst gewijzigd door pd7835 op do aug 02, 2007 12:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

faith

Bericht door faith »

Hij is hier niet naar toe gekomen om asiel aan te vragen, nee hij heeft een hartafwijking en had operaties nodig in nederland die ze hem daar niet konden geven, en hij staat voor levenslang onder controle hier. tja wie weet gaan wij wel trouwen :razz:

pd7835

Bericht door pd7835 »

faith schreef:Hij is hier niet naar toe gekomen om asiel aan te vragen, nee hij heeft een hartafwijking en had operaties nodig in nederland die ze hem daar niet konden geven, en hij staat voor levenslang onder controle hier. tja wie weet gaan wij wel trouwen :razz:
Natuurlijk trouwen met een kafirvrouw is de manier om de nationalitiet te verkrijgen. De libanese oproerkraaier en goede moslim aboe jahjah van de ael is daar zo ook aangeraakt.

Plaats reactie