Mohammed (HZMH)

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Hans v d Mortel sr

Mohammed (HZMH)

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Mei 15, 2017 1:43 pm

Achter de naam Mohammed lezen we overal in door mohammedanen geplaatste publicaties: (VZMH).
Dat betekent: Vrede Zij Met Hem.

Dit moet volgens mij op een vergissing berusten. Achter de naam van profeet Mohammed moet staan: (HZMH).
In de betekenis van: Haat Zij Met Hem.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst van mijzelf en verkondig uitsluitend eigen dogma's.

Hans v d Mortel sr

Re: Mohammed (HZMH)

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Wo Mei 17, 2017 7:35 pm

Ook logisch en vooral interpreteerbaar begrijpelijk is:

Mohammed (SZMH) = Satan Zij Met Hem
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst van mijzelf en verkondig uitsluitend eigen dogma's.

Pizzaman

Berichtdoor Pizzaman » Wo Mei 17, 2017 10:13 pm

'Hans van de Mortel' schreef:Ook logisch en vooral interpreteerbaar begrijpelijk is:

Ik zou het zelfs satan niet willen aandoen, ook die verdient uiteindelijk genade.
Immers had satan ook geen vrije wil, toch?
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Do Mei 18, 2017 7:16 am

Pizzaman schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:

Ik zou het zelfs satan niet willen aandoen, ook die verdient uiteindelijk genade.

Genade krijgen is de leer van Jezus en niet van God. Mits we Jezus zien als God hebben we dus een probleem binnen de goddelijke Die-eenheid. God de vader speelt de onverbiddelijke: moord is moord en de moordenaar moet dood. God de zoon (Jezus) vergeeft alle criminelen en heeft dat tuig uitgenodigd om bij hem in de hemel te zijn tegen de wil in van zijn vader. En gaat de mens dat conflict oplossen tussen die twee goden? Als we alle christelijke gelovigen moeten geloven: JA. Dat is dan ook een van de redenen waarom ik niet in de hemel wil zijn. Dat levert alleen maar bonje op met Jezus en zijn criminele 'vrienden' en tussen Jezus en zijn Vader. Ik bescherm mij dus tegen mijzelf voor Jezus. Jezus is lief. Ook voor de ergste misdadigers.
Immers had satan ook geen vrije wil, toch?

Klopt! Maar zwerfvuil heeft ook geen vrije wil en verdwijnt toch regelmatig netjes in de verbrandingsoven. Daarna is het klaar. Dan houd je as over. Net zoals bij het verbranden van een lijk of levende mens. De vieze gore smerige van de menselijkheid ver verwijderde sadistische fascistenreligie islam verbrandt geen mensen die niet overeenkomen met het woestijnplaatje van Allah de knecht van Satan Mohammed, maar houdt die mens al brandende levend in de vuuroven. Die door moslims verachte mens zal het dagen, maanden, jaren, nooit ophoudend, uitschreeuwen van pijn en angst vanwege het feit dat Allah die mens in leven houdt en hem nooit laat doodgaan. Allah de knecht van Mohammed is de grootste sadist en klootzakgod van alle goden. Bedacht door het lievelingetje van de moslims: Mohammed, de profeet en expert in haat zaaien en perversie.

Dit is waarin die verschrikkelijke tyfushonden geloven en die voor mij kankergerelateerde - erger dan beesten - mohammedanen (moslims in de volksmond) zijn. Europa zit boordevol met deze onmenselijke parasieten.

Pizzaman

Berichtdoor Pizzaman » Do Mei 18, 2017 7:58 pm

Pizzaman schreef:Ik zou het zelfs satan niet willen aandoen, ook die verdient uiteindelijk genade.

Genade krijgen is de leer van Jezus en niet van God. Mits we Jezus zien als God hebben we dus een probleem binnen de goddelijke Die-eenheid. God de vader speelt de onverbiddelijke: moord is moord en de moordenaar moet dood. God de zoon (Jezus) vergeeft alle criminelen en heeft dat tuig uitgenodigd om bij hem in de hemel te zijn tegen de wil in van zijn vader. En gaat de mens dat conflict oplossen tussen die twee goden? Als we alle christelijke gelovigen moeten geloven: JA. Dat is dan ook een van de redenen waarom ik niet in de hemel wil zijn. Dat levert alleen maar bonje op met Jezus en zijn criminele 'vrienden' en tussen Jezus en zijn Vader. Ik bescherm mij dus tegen mijzelf voor Jezus. Jezus is lief. Ook voor de ergste misdadigers.

Da's mij allemaal te ingewikkeld hoor Hans. Maar gezien degenen die in god en jezus geloven ook in satan geloven,
lijkt het mij ook te verwachten dat ze ook in genade voor satan geloven. Of zoiets.

Pizzaman schreef:Immers had satan ook geen vrije wil, toch?

Klopt! Maar zwerfvuil heeft ook geen vrije wil en verdwijnt toch regelmatig netjes in de verbrandingsoven. Daarna is het klaar. Dan houd je as over. Net zoals bij het verbranden van een lijk of levende mens. De vieze gore smerige van de menselijkheid ver verwijderde sadistische fascistenreligie islam verbrandt geen mensen die niet overeenkomen met het woestijnplaatje van Allah de knecht van Satan Mohammed, maar houdt die mens al brandende levend in de vuuroven. Die door moslims verachte mens zal het dagen, maanden, jaren, nooit ophoudend, uitschreeuwen van pijn en angst vanwege het feit dat Allah die mens in leven houdt en hem nooit laat doodgaan. Allah de knecht van Mohammed is de grootste sadist en klootzakgod van alle goden. Bedacht door het lievelingetje van de moslims: Mohammed, de profeet en expert in haat zaaien en perversie.

Dit is waarin die verschrikkelijke tyfushonden geloven en die voor mij kankergerelateerde - erger dan beesten - mohammedanen (moslims in de volksmond) zijn. Europa zit boordevol met deze onmenselijke parasieten.
[/quote]
ik geloof ook niet in allah. Allah is slechts informatie uit de tweede hand van het bedenksel mohammed.
Maar wat de bedachte lamlul mohammed betreft en zijn aanhang, heb je volkomen gelijk.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Do Mei 18, 2017 11:37 pm

Waarom noemen alle moslims mij een haatzaaier? Omdat ik lelijke dingen over hen en de historische roverhoofdman Mohammed zeg?

Ik walg van de moslim en ik kots op hem en de profeet om dezelfde reden waarom de moslim en de profeet mij veracht:

Door de andersdenkende serieus te nemen.

sjun

Berichtdoor sjun » Ma Mei 22, 2017 4:37 am

Wat zou Mohammed gedaan hebben?

Muhammad's Sunnah Part 80

Ja, ja, zo bepaalt de voorschriften en plichtenleer het leven van de onderworpene tot in detail. Wie dat vergeet wordt er vroeg of laat aan herinnerd door een Mohammedaan die wat rechter in de leer is. Gehoorzaam, want anders...
:sheik:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

Terug naar “Mohammed”