Mohammed (HZMH) Haat Zij Met Hem

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mohammed (HZMH) Haat Zij Met Hem

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Achter de naam Mohammed lezen we overal in door mohammedanen geplaatste publicaties: (VZMH).
Dat betekent: Vrede Zij Met Hem.


Dit moet volgens mij op een vergissing berusten. Achter de naam van profeet Mohammed moet staan: (HZMH).
In de betekenis van: Haat Zij Met Hem.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Mohammed (HZMH)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ook logisch en vooral interpreteerbaar begrijpelijk is:

Mohammed (SZMH) = Satan Zij Met Hem
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Mohammed (HZMH)

Bericht door Pizzaman »

'Hans van de Mortel' schreef:Ook logisch en vooral interpreteerbaar begrijpelijk is:

Mohammed (SZMH) = Satan Zij Met Hem
Ik zou het zelfs satan niet willen aandoen, ook die verdient uiteindelijk genade.
Immers had satan ook geen vrije wil, toch?
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Mohammed (HZMH)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pizzaman schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:
Mohammed (SZMH) = Satan Zij Met Hem
Ik zou het zelfs satan niet willen aandoen, ook die verdient uiteindelijk genade.
Genade krijgen is de leer van Jezus en niet van God. Mits we Jezus zien als God hebben we dus een probleem binnen de goddelijke Die-eenheid. God de vader speelt de onverbiddelijke: moord is moord en de moordenaar moet dood. God de zoon (Jezus) vergeeft alle criminelen en heeft dat tuig uitgenodigd om bij hem in de hemel te zijn tegen de wil in van zijn vader. En gaat de mens dat conflict oplossen tussen die twee goden? Als we alle christelijke gelovigen moeten geloven: JA. Dat is dan ook een van de redenen waarom ik niet in de hemel wil zijn. Dat levert alleen maar bonje op met Jezus en zijn criminele 'vrienden' en tussen Jezus en zijn Vader. Ik bescherm mij dus tegen mijzelf voor Jezus. Jezus is lief. Ook voor de ergste misdadigers.
Immers had satan ook geen vrije wil, toch?
Klopt! Maar zwerfvuil heeft ook geen vrije wil en verdwijnt toch regelmatig netjes in de verbrandingsoven. Daarna is het klaar. Dan houd je as over. Net zoals bij het verbranden van een lijk of levende mens. De vieze gore smerige van de menselijkheid ver verwijderde sadistische fascistenreligie islam verbrandt geen mensen die niet overeenkomen met het woestijnplaatje van Allah de knecht van Satan Mohammed, maar houdt die mens al brandende levend in de vuuroven. Die door moslims verachte mens zal het dagen, maanden, jaren, nooit ophoudend, uitschreeuwen van pijn en angst vanwege het feit dat Allah die mens in leven houdt en hem nooit laat doodgaan. Allah de knecht van Mohammed is de grootste sadist en klootzakgod van alle goden. Bedacht door het lievelingetje van de moslims: Mohammed, de profeet en expert in haat zaaien en perversie.

Dit is waarin die verschrikkelijke tyfushonden geloven en die voor mij kankergerelateerde - erger dan beesten - mohammedanen (moslims in de volksmond) zijn. Europa zit boordevol met deze onmenselijke parasieten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Mohammed (HZMH)

Bericht door Pizzaman »

'Hans van de Mortel' schreef:
Pizzaman schreef: Ik zou het zelfs satan niet willen aandoen, ook die verdient uiteindelijk genade.
Genade krijgen is de leer van Jezus en niet van God. Mits we Jezus zien als God hebben we dus een probleem binnen de goddelijke Die-eenheid. God de vader speelt de onverbiddelijke: moord is moord en de moordenaar moet dood. God de zoon (Jezus) vergeeft alle criminelen en heeft dat tuig uitgenodigd om bij hem in de hemel te zijn tegen de wil in van zijn vader. En gaat de mens dat conflict oplossen tussen die twee goden? Als we alle christelijke gelovigen moeten geloven: JA. Dat is dan ook een van de redenen waarom ik niet in de hemel wil zijn. Dat levert alleen maar bonje op met Jezus en zijn criminele 'vrienden' en tussen Jezus en zijn Vader. Ik bescherm mij dus tegen mijzelf voor Jezus. Jezus is lief. Ook voor de ergste misdadigers.
Da's mij allemaal te ingewikkeld hoor Hans. Maar gezien degenen die in god en jezus geloven ook in satan geloven,
lijkt het mij ook te verwachten dat ze ook in genade voor satan geloven. Of zoiets.
'Hans van de Mortel' schreef:
Pizzaman schreef:Immers had satan ook geen vrije wil, toch?
Klopt! Maar zwerfvuil heeft ook geen vrije wil en verdwijnt toch regelmatig netjes in de verbrandingsoven. Daarna is het klaar. Dan houd je as over. Net zoals bij het verbranden van een lijk of levende mens. De vieze gore smerige van de menselijkheid ver verwijderde sadistische fascistenreligie islam verbrandt geen mensen die niet overeenkomen met het woestijnplaatje van Allah de knecht van Satan Mohammed, maar houdt die mens al brandende levend in de vuuroven. Die door moslims verachte mens zal het dagen, maanden, jaren, nooit ophoudend, uitschreeuwen van pijn en angst vanwege het feit dat Allah die mens in leven houdt en hem nooit laat doodgaan. Allah de knecht van Mohammed is de grootste sadist en klootzakgod van alle goden. Bedacht door het lievelingetje van de moslims: Mohammed, de profeet en expert in haat zaaien en perversie.

Dit is waarin die verschrikkelijke tyfushonden geloven en die voor mij kankergerelateerde - erger dan beesten - mohammedanen (moslims in de volksmond) zijn. Europa zit boordevol met deze onmenselijke parasieten.
[/quote]
ik geloof ook niet in allah. Allah is slechts informatie uit de tweede hand van het bedenksel mohammed.
Maar wat de bedachte lamlul mohammed betreft en zijn aanhang, heb je volkomen gelijk.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Mohammed (HZMH)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Waarom noemen alle moslims mij een haatzaaier? Omdat ik lelijke dingen over hen en de historische roverhoofdman Mohammed zeg?

Ik walg van de moslim en ik kots op hem en de profeet om dezelfde reden waarom de moslim en de profeet mij veracht:

Door de andersdenkende serieus te nemen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Mohammed (HZMH)

Bericht door sjun »

Wat zou Mohammed gedaan hebben?

Muhammad's Sunnah Part 80


Ja, ja, zo bepaalt de voorschriften en plichtenleer het leven van de onderworpene tot in detail. Wie dat vergeet wordt er vroeg of laat aan herinnerd door een Mohammedaan die wat rechter in de leer is. Gehoorzaam, want anders...
:sheik:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Mohammed (HZMH)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Islamitische Klapdag icon_clap.gif

Voor moslims valt de islamitische klapdag op het moment dat er weer een islamitische aanslag ergens in de wereld heeft plaatsgevonden. Dan klappen moslims inwendig hun handen stuk van blijdschap vanwege het succes dat voornamelijk aan de ideeën van de historische Arabische profeet Mohammed te danken is. :sheik:

De vrijdag is de min of meer verplichte moskeebezoekdag voor moslims die na het middaggebed meestal ontaard in geweld op straat. Niet hier in Europa, waar het islamitische anti niet-moslimtuig in de minderheid is en zich moet beperken tot de parasiet uithangen op onze kenniseconomie en beschaving. Klapdag viert men massaal in de Arabische moslimlanden. Wie het wereldnieuws op de voet volgt is hiermee genoegzaam bekend. Het is een regelmatig terugkerend verschijnsel dat nauw verbonden is met de weerzinwekkende gevaarlijke achterlijke fascistische Arabische woestijnsekte Islam die zelfs tot in de hoogste politieke kringen in Nederland gerespecteerd wordt.

Een schrijnend voorbeeld is de zich onder het Nederlandse volk bemind gemaakte burgemeester van Rotterdam Ahmed Aboutaleb. In de aanloop tot de gemeenteraadsverkiezingen liet hij aan het domme naïeve Nederlandse volk spontaan weten waar hij werkelijk staat: betonvast in de schoenen van de profeet Mohammed (HVMH) te staan. Aboutaleb verhief zijn ego tot ongekende hoogte door in een interview te verklaren dat hij zich bekeerd had tot het salafisme en jihadisme.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Mohammed (HZMH)

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Mohammed (HZMH)

Bericht door sjun »

Islam is islam, waar het komt brengt het uiteindelijk zwavelzure vruchten voort. Verwonderlijk is dat weer niet over de wortel van islam staat genoeg opgetekend in hadith en soenna zonder welke de koran nauwelijks verstaan kan worden door wie niet bekend is met de 66 bijbelboeken. Menig volgeling van Mohammed heeft daar wat op gevonden. Wie niet kan verstaan kan immers nog altijd reciteren. En dat moet natuurlijk in het Arabisch om te voorkomen dat ijverige volgelingen al gauw zicht op zaken krijgen en met hun volle verstand afscheid geen nemen van het systeem van islam dat de gelovigen al eeuwen via dubbele boodschappen en daarbij meekomende permanente onzekerheid in het gareel houdt.

Voor nog wat meer zicht op zaken:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Mohammed (HZMH)

Bericht door King George »

Ali Sina, een Iraanse ex-moslim die de organisatie van islamafvalligen ‘Faith for Freedom’ heeft opgericht stelt in zijn laatste boek dat Mohammed
een narcist,
een pedofiel,
een massamoordenaar,
een terrorist,
een vrouwenhater,
een seksueel geobsedeerde,
een sekteleider,
een krankzinnige,
een verkrachter,
een folteraar,
een sluipmoordenaar,
en een rover was.

Sina looft 50.000 dollar uit voor wie het tegendeel kan bewijzen. Dit aanbod bestaat al voor meer dan 10 jaar maar nog niemand heeft de beloning opgeeist. Geen wonder, want de feiten zijn gebaseerd op islamitische teksten zoals uit de hadith, en gebaseerd op getuigenissen van tijdgenoten uit Mohammeds leven.

De historische Mohammed was de wrede leider van een roversbende uit Medina die zonder scrupules plunderde, verkrachtte en moordde. De bronnen beschrijven orgieën van wreedheid waarbij honderden mensen werden gekeeld, handen en voeten afgehakt, ogen uitgestoken, hele stammen uitgeroeid.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Mohammed (HZMH)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef: De historische Mohammed was de wrede leider van een roversbende uit Medina die zonder scrupules plunderde, verkrachtte en moordde. De bronnen beschrijven orgieën van wreedheid waarbij honderden mensen werden gekeeld, handen en voeten afgehakt, ogen uitgestoken, hele stammen uitgeroeid.
Vandaar dat 1,7 miljard achterlijke psychopaten, die gerekend dienen te worden tot de mislukte mensensoort moslims, VZMH achter de naam Mohammed plaatsen. Op deze manier: Mohammed (VZMH); wat betekent: vrede zij met hem. Een typische wens die je een sadist en moordenaar - kortom - een slecht mens, meegeeft in zijn graf.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Stanley
Berichten: 360
Lid geworden op: do jun 12, 2014 6:41 pm

Bericht door Stanley »

Mohammed (t.e.a.b.)

t.e.a.b = tegen elk aannemelijk bod :israel:
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re:

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Stanley schreef:Mohammed (t.e.a.b.)
t.e.a.b = tegen elk aannemelijk bod :israel:
OP = OP
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Mohammed (HZMH)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hans v d Mortel sr schreef:Achter de naam Mohammed lezen we overal in door mohammedanen geplaatste publicaties: (VZMH).
Dat betekent: Vrede Zij Met Hem.


Dit moet volgens mij op een vergissing berusten. Achter de naam van profeet Mohammed moet staan: (HZMH).
In de betekenis van: Haat Zij Met Hem.
Wat ook niet klopt is dat moslims nog altijd volhouden en denken dat de Arabier Mohammed, die niet lezen noch schrijven kon, een profeet was. Iedereen in de wereld weet toch immers dat Mohammed geen profeet, maar PEDOFEET was
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Mohammed (HZMH)

Bericht door King George »

Wie vult aan?

VZMH = Vernietiging zij met hem

VZMH = Vuil zwembad met haren
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Mohammed (HZMH)

Bericht door King George »

VZMH = Vrouwen zijn maar hoeren
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Mohammed (HZMH)

Bericht door sjun »

The Logic of Prophet Muhammad (and How to Turn It against Him!)
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Mohammed (SZMH) - Sadisme Zij Met Hem

Bericht door hans van de mortel »

Hans v d Mortel sr schreef:Achter de naam Mohammed lezen we overal in door mohammedanen geplaatste publicaties: (VZMH).
Dat betekent: Vrede Zij Met Hem.


Dit moet volgens mij op een vergissing berusten. Achter de naam van profeet Mohammed moet staan: (SZMH).
In de betekenis van: Sadisme Zij Met Hem.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Mohammed (SZMH) - Sadisme Zij Met Mohammed

Bericht door hans van de mortel »

De beste alias voor het historisch pedofiele sadistische ongeletterde Arabische mannetje
is tot nu toe de alliteratie met Nobody:


Afbeelding (SZMH) - Sadisme Zij Met Hem

Kijk eens hier, wat stelt Hitler in deze tegenwoordige tijd in wezen nog voor? Niks toch? Hij is een historische mannetje. En vergeleken met het profetenmannetje Mohammed was Hitler tenminste nog een mannetjesputter. Waar moslims wereldwijd hun historische bewondering voor laten merken is de facto:

Afbeelding (SZMH) - Sadisme Zij Met Hem
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie