De vrouwen van Mohammed.

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De vrouwen van Mohammed.

Bericht door Manon »

'Hans van de Mortel' schreef:
Manon schreef: 3. `A´isha Bint Abi Bakr: She was Muhammad's third wife. `A´isha herself narrated, "The Messenger of God married me in Shawwal in the tenth year after of his prophethood, three years before the Migration as I was six years old. I was nine years old when he consummated the marriage with me.
Weet iemand ook waarom Aisha zo kort getrouwd was (slechts drie jaar) met ouwe lul opa Mohammed? Is Aisha uiteindelijk aan haar verwondingen overleden? En de vrouwen hierna? Zij waren tot mijn ontsteltenis allemaal over een belachelijk korte periode met de Arabische moslimprofeet in de echt verenigd. Vergiftigd en dood achtergelaten of in levende lijve buiten de tent geplaatst na seksueel gebruik dat blijkbaar met Allah's mogelijke goedkeuring niet tot een opperste Arabische godsdienstwaanzinnige vreugde heeft mogen leiden voor opa Mohammed. Dat kan toch zo maar waar zijn? Of hoe zit het eigenlijk? Met zo’n psychisch gestoorde sadistische oorlogscrimineel weet je het maar nooit. :sheik:
Ze was geen drie jaar getrouwd Hans. Hij huwde haar toen ze zes was, en consummeerde het huwelijk "pas" toen ze negen was. Voordien was het kindje ziek (van heimwee?) geweest en terug naar haar mama gebracht omdat haar haar uitviel. Uiteindelijk stierf Mohammed toen Aisha 18 of 19 was en ze heeft hem nog jaren overleefd (wel als weduwe, geen van de vrouwen van Mohammed mochten het geluk smaken om met een andere man te huwen nadat Mohammed was overleden. Als men dan bedenkt dat Mohammed meest waarschijnlijk totaal impotent was door zijn ziekte, dan hoop ik toch wel dat ze zijdelings nog een en ander konden meepikken....)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De vrouwen van Mohammed.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dus Aisha was zo'n twaalf jaren getrouwd met die Arabische dwaas . . . Ik neem aan dat het liefde op het eerste gezicht was. :redface2:

In die tijd werden sommige mensen best wel oud. Toch raar dat Allah geen rekening met Mohammed hield vanwege zijn leeftijd en geluk met zijn kleinkind Aisha als zijn boodschapper die normaliter eeuwig zou moeten leven om de boodschap te kunnen blijven herhalen aan al die ongelovigen in Mohammed de pedofiel en analfabeet. Want hier in het beschaafde westen willen ze er niks met die Mohammed te maken hebben. Getuige de vele Mohammeds die de gevangenissen bevolken.

Islam en zijn achterlijke mohammedanen worden geduld en niet anders.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re:

Bericht door hans van de mortel »

Maroc_21 schreef:
di aug 16, 2005 2:02 pm
0 jaar tot 25 jaar De Heilige profeet was vrijgezel.

25 jaar De Heilige profeet trouwde met de rijke weduwe Khadija. Khadija was 40 jaar en weduwe!

40 jaar De Heilige profeet kreeg op z'n 40ste de boodschap van Gabriel. Zijn vrouw heeft hem gesteund en ze stond voor hem klaar.

Als je niet wil geloven dan geloof je maar lekker niet 8)
In herhaling schrijft deze Marokkaanse moslim over 'De Heilige profeet'. Heilig met een hoofdletter en profeet met een kleine letter. En iedereen maar raden over wie Maroc het heeft. De Bijbel staat boordevol met profeten. Worden allemaal bij naam genoemd. Meneer Mohammed wordt overgeslagen.

Mogelijk hebben we met meneer of mevrouw Maroc een beginneling en ondeskundig heerschap van doen. De laatste profeet in de Bijbel zou Jezus moeten zijn. Maar dat is ook nog maar de vraag. Want wie stelde die profeten aan? Was dat God zelf niet? Lijkt mij meer dan logisch. Of waren de profeten in de tijd van de joden net zulke kwakzalvers als de roverhoofdman Mohammed die zichzelf profeet ging noemen. Of waren het de samenstellers van de Koran die honderd jaar later Mohammed als profeet aanmerkten? Boodschapper van God is mijn inziens iets anders dan de profeet uithangen en roofovervallen plegen met als voornaamste buit: lekker wijven. En dan durft Maroc nota bene te schrijven dat de Arabische profeet Heilig was. En wie Heilig wordt verklaard vindt zonder meer keel-doorsnijders en hoofd-afhakkers aan zijn zijde zoals jongsleden in Parijs en Nice weer is gebeurd.

Mohammed mocht dan wel zijn hele leven met verschillende vrouwen getrouwd zijn, het aantal keren dat hij zich suf neukte aan vrouwelijk verworven oorlogsbuit was ontelbaar en daarom ook niet bij te houden. Wanneer leermeester Maroc geloof hecht aan de hadiths van Al-Bukhari dan zou hij of zij weten dat Mohammed's seksuele kracht gelijk was aan die van 30 mannen. Dat staat allemaal in hadith deel 1:268.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De vrouwen van Mohammed.

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: De vrouwen van Mohammed.

Bericht door hans van de mortel »

sjun schreef:
vr nov 13, 2020 6:52 am
Alvast een beetje meer inspiratie Hans. :greeting2:
Heel goed Sjun. Bedankt!

Ik weet nog niet alles van de islam en de 'Heilige' profeet.

De moslims waren zó oliedom, onbeschaafd, primitief (doorhalen wat het beste bij moslims past [icon_lol.gif]) dat zij nauwelijks iets positiefs over hun geliefde psychopaat en sadist Mohammed weten te vermelden.


Moslims zijn ware levenskunstenaars en zijn voor honderd procent geslaagd voor het diploma: De kunst van de vuile was van DE Profeet buiten hangen. Een oude vieze gevierde Arabische moslimprofeet (54) die trouwde met een meisje van twaalf 6 jaar. En alsof dat nog niet genoeg bij al deze holbewoners te buiten gaat, gooien 1,7 miljard zwak begaafde moslims wereldwijd er nog een schepje bovenop: hun o zo geliefde en gevierde Profeet ontmaagde zijn vrouw Aisja op de rijpe fata morgana leeftijd van vijftien 9 jaar. En als u dacht dat er iets ontbreekt in de lijst van levensvreugde van DE Profeet dan zit u ernaast: Aisja kon geen kinderen krijgen.

Logisch. Dat arme kind moet ondraaglijke pijnen hebben doorstaan toen de dolle hond Mohammed haar, met zijn kwijlende bek op haar mond, verkrachtte.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De vrouwen van Mohammed.

Bericht door sjun »

Gelukkig ijs er nog wel de nodige lol te beleven met islam.
:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie