Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: MOHAMMED. De meest besmette naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door Manon »

Nochtans, ik denk dat er vele Dolfkes en Adolfkes hun naam stilletjes hebben vervangen door een tweede voornaam na de debacle van de hoofd-Dolf....

En ook Adolfkes van VOOR de hoofd-dolf die er niks mee te maken wilden hebben, lieten zich anders noemen heb ik gehoord.

Je kan van Mohammed zowel Mo als Med als Ham maken hé? [hypocrite.gif] whistling:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: MOHAMMED. De meest besmette naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door Dutch »

Hebben er zelf al een mouw aan gepast, is nu Moa geworden...soms héél vervelend, want onze Mechelse herder heet Noa... :shock: en er ontstaat soms verwarring hahahaha.

Neen, zonder gekheid, treurig eigenlijk dat mensen beschaamd moeten zijn om hun voornaam, die ze al dragen van bij hun geboorte. Maar ja, die smet zou enkel verdwijnen als niet moslims hun kinderen massal Mohamed gaan dopen... :turban:
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

MOHAMED. Naam die nu eenmaal appeleert aan domheid en geweld

Bericht door hans van de mortel »

Dutch schreef:Mohamed is een naam die al bestond voor de profeet, net zoals Abdallah enz. inderdaad, deze namen werden besmet met het islamvirus.
Ik ken twee mensen in mijn vriendenkring die hun voornaam veranderd hebben. Een heeft zelfs zijn achternaam laten veranderen. Wat is er nu mis mee dat je aan je vrienden te kennen geeft dat je een andere naam hebt aangenomen. Waarom? Omdat je meent zelf een keuze te moeten maken en die door je vader bedacht niet langer op prijs stelt. Tsja . . . wanneer je cultuur en omgeving daar geen respect voor kan opbrengen, dat niet begrijpt of wil aanvaarden, je rekening dient te houden met de godsdienstpolitie, dan . . . tsja . . . dan houdt het op. Dan zul je je verdere leven moeten zuchten onder het psychisch zeer ongename juk van het beestmens Mohammed, de uitvinder van alle islamitische onrust en onnozelheideid.

Hoe we het ook wenden of keren, aan de naam Mohammed hangt nu eenmaal een luchtje met een prijskaartje.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

MOHAMMED: de meest beruchte Arabische psychopaat

Bericht door hans van de mortel »

Hans van de Mortel in het gratis dagblad Metro.
"De historische Mohammed was een wrede leider van een roversbende uit Medina, die zonder scrupules plunderde, verkrachtte en moordde. De bronnen beschrijven orgiën van wreedheid waarbij honderden mensen werden gekeeld, handen en voeten werden afgehakt, ogen werden uitgestoken en hele stammen werden uitgeroeid."
Jullie zouden dit zo direct voor zoete koek aannemen. Typisch HvdM, toch? En dan ook nog eens in een vrij positieve uiting over de historische Mohammed. Maar ik heb een verrassing voor jullie. Dit was niet HvdM in Metro van donderdag, maar Geert Wilders met een citaat van hem afgedrukt zoals woensdag in het weekblad HP/De Tijd is geplaatst.

Hoe meer we van deze geluiden in de media tegenkomen des te beter. Mohammedanen uit Marokko en Turkije in Nederland aangekomen dachten hier met een stelletje onnozele tolerante heidense randdebielen te maken hebben. Immers, het is alles wat islam slaat in de wereld van de waarheid en het gezonde verstand. Jammer voor al die mohammedanen dat het net andersom is, waarbij dan tolerant als intolerant gelezen moet worden. Dat kost wat tijd voor die lui om daar zelf achter te komen. Dankzij Wilders en alle onterechte commotie hier omheen, zien we nu dat het tempo om mohammedanen met de neus op de feiten te drukken en hen de duimschroeven van het accepteren van ONZE kennisbeschaving aan te doen, langzaamaan vorm begint te krijgen in de wereld van de zelfstandig kritisch denkende gezond-van-verstand mens. Ik heb het al jaren geleden gezegd: islam is niks, helemaal niks wanneer het op het gezonde verstand aankomt. Daarom is islam intens achterlijk met een hoog opgeklopt laag IQ-gehalte en een daarbij behorende, haast als vanzelfsprekend, sadistische structuur. Uiteindelijk zal het virus islam uit ONZE kennisbeschaving op gelijkwaardig niveau met ONS rioolwater worden weggespoeld.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

MOHAMMED. Een veel voorkomende naam in het gevang

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding
Werkstraf en boete voor Mohammed wegens heling gestolen maaltijdcheques

09/05/11

De Antwerpse strafrechter heeft Mohammed (33) en Mustafa T. (31) uit Antwerpen vandaag veroordeeld tot een werkstraf van 180 uur voor het helen van gestolen maaltijdcheques. Ze verkochten ze door aan uitbaters van nachtwinkels. Acht uitbaters kregen boetes tot 2.750 euro.
De maaltijdcheques werden op 6 mei 2009 gestolen tijdens een gewapende overval op een waardetransport in Brussel. Korte tijd later kreeg de politie melding dat er gestolen maaltijdcheques werden aangeboden in Antwerpse nachtwinkels. Er werd ook een nummerplaat vermeld van het voertuig waarmee de aanbieders zich verplaatsten.
 
Die bewuste auto met daarin Mohammed en Mustafa T. werd tijdens een observatie tegengehouden. Ze hadden een grote hoeveelheid maaltijdcheques bij. De twee bekenden dat ze die aan de helft van de prijs gekocht hadden en de cheques vervolgens hadden doorverkochten aan nachtwinkeluitbaters.
 
Acht uitbaters liepen tegen de lamp toen ze de cheques probeerden te verzilveren in Colruyt-vestigingen. De totale waarde van de onderschepte cheques bedraagt 8.135 euro. De beklaagden moeten Sodexo Pass Belgium, de uitgever van de maaltijdcheques, een schadevergoeding van 4.312 euro betalen.



Een echte Mohammed-aanhanger koopt zijn spullen bij een betrouwbare islamitische heler. Bij Mohammed bijvoorbeeld.

Heeft iemand ooit weleens een bericht in de krant of op internet gelezen over de een of andere crimineel met de naam Jezus? Ik denk het niet. Het tekent de grenzeloze domheid en onnadenkendheid van bijna alle moslims in de wereld om hun zoon naar iemand te noemen met een dubieuze, maar uiterst betrouwbare criminele verachtelijke reputatie.
:laugh1:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: MOHAMMED. De meest besmette naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door Dutch »

Volgens mij vind je in Spanje en in Zuid Amerika verschillende Jezussen in gevangenissen...
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: MOHAMMED. De meest besmette naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door hans van de mortel »

Dutch schreef:Volgens mij vind je in Spanje en in Zuid Amerika verschillende Jezussen in gevangenissen...
Ik sluit dat niet uit. Alhoewel ik zoiets nog nooit gehoord of gelezen heb. Er bestaat namelijk geen perfecte wereld. Wel een wereld van verhoudingen en tegenstellingen. Goed tegenover kwaad. Veel tegenover weinig. Ondanks al dat evolutionaire geëtter, dat dankzij de op het vinkentouw geplaatste doorgedraaide bilologische fantast Darwin - of eigenlijk was hij het niet die doordraaide, maar zijn volgelingen als geblindeerde kippen - leren we dat wij nog niets geleerd hebben. Wie zorgvuldig de krant leest ontdekt al gauw dat de wereld uit duizenden soorten Darwins bestaat met een helaas chronisch tekort aan volgelingen. Hoe dat komt? Door de niet meer bij te houden up-dates.

Het doel van evolutie? Ik moet de eerste nog tegenkomen die mij dat kan vertellen. Stel dat Mohammed nu eens een vredelievend mens was geweest, die net zoals Jezus wijze dingen wist te vertellen. Jezus heeft zich volgens de bijbel nog nooit iets laten ontvallen dat reden gaf om hem onder direct toezicht, onder curatele te stellen. Of om hem met gezwinde spoed TBS op te leggen. Mensen eeuwig martelen en pijn laten lijden in een eeuwig brandend vuur. Nee, daar hield Jezus zich niet mee bezig. Dat was voorbehouden aan een psychisch gestoorde woestijn onbenul.

Toch is er nauwelijks een moslim te vinden die zich tot christen heeft laten omturnen. We kennen daarentegen genoeg geestelijk gestoorde Nederlanders die zich tot de islam hebben 'bekeerd'. Maar goed, stel dat Mohammed al die verschrikkelijke weerzinwekkende hesengestoorde prietpraat van hem, zoals dit in de koran met ongepaste en domme apetrots is opgetekend, niet had gezegd. Dan nog ga je uit respect voor die unieke, exclusieve boodschapper van God, die zonder zonde was, je niet met hem vergelijken door zijn naam aan te nemen. Maar ik begrijp van jou dat de naam Mohammed allang voor zijn tijd in de woestijn door jan en alleman werd toegepast. Ach dan maakt een geitenneuker of profeet ook geen verschil meer uit.

Dan nog blijft de discrepantie zichtbaar. De naam Jezus was exclusief, origineel en nieuw. De naam Mohammed in het geheel niet. Eerder een onbetekende ordinaire alledaagse naam in de zandbak van Allah. Spaanstaligen die de naam Jezus gebruiken zijn daarmee pas begonnen na de dood van Jezus en niet ervoor zoals met de naam Mohammed.

Hoe dan ook duidt dit alles op een zeer ongezonde en gestoorde mensen maatschappij waarin mohammedanen de kroon spannen en met stip op nummer 1 staan. Al JAAAAAAREN! Wie zien dan ook een onovertroffen aantal Mohammeds die in aanraking komen met geweldsdelicten en gratis zijn te bezichtigen in overvolle gevangenissen. Dat maakt het verschil!

Ik zal eens zoeken naar delinquenten die met de naam Jezus in hun paspoort in de lik zitten. Dat kan natuurlijk wel wat tijd in beslag nemen. Zoals gezegd, ik sluit zeker niet uit dat er ergens een Jezus in de gevangenis zit. Misschien handig als ik daar eens een oproep voor plaats.
:ermm:
Verschil moet er zijn en dat zal ook altijd blijven bestaan. Het is alleen zo dat mohammedanen hun plaats niet kennen op de ladder van ONZE kennisbeschaving. En dat veroorzaakt nu eenmaal fricties.
:laugh1:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

MOHAMMED. De meest beruchte sadist in ONZE kennisbeschaving

Bericht door hans van de mortel »

Wat bezielt een mens toch om zijn zoon Mohammed te noemen? Een reden om trots op te zijn? En waar is dit dan op gebaseerd? Heeft de overtuigde moslim dan geen kennis van het boekje Koran, het vluchtschrift van de dieper liggende aangelegenheden over islam, dat minder dan 2% van het dikke boek de bijbel bedraagt? Veel vragen die de overtuigde moslim in het geheel niet interesseren.

Zoals we weten deugt de islam voor geen cent. Of, de islam deugt wel degelijk, vanwege zijn vele hoog genoteerde euro's, en zijn wij met ONZE op joodse en christelijke leest geschoeide beschaving slechts een ondeugende tekort schietende onwetende massa.

Neem Judas. De naam Judas, u wel bekend. Deze arme drommel staat geboekstaafd als de uiteindelijke veroorzaker van de onmenselijke dood van Christus. Logisch, Jezus was meer god dan mens. Dan is hij ook onmenselijk. Grapje. Het gaat hier om de persoon Judas. Heeft iemand toevallig iemand onder de familie-ledematen met de naam van Judas? Of kent u toevallig iemand met deze naam? Ik ben benieuwd. maar het zoeken naar die naam staat gelijk met het zoeken naar een speld in een hooiberg. Want wie wil zijn zoon nu noemen naar een verrader?

De hele wereld weet dat de historische Mohammed over de volgende kwalificaties beschikt:
• Analfabeet;
• pedofiel;
• Arabische viespeuk die een zes-jarig meisje in zijn tent opsloot en er seks mee probeerde te bedrijven. Dat ging moeilijk en lukte niet erg. Hij probeerde het elke maand opnieuw. Tot het hem lukte op de negende verjaargag van Ashja. Mohammed stormde toen zijn tent uit en schreeuwde: "Het is mij eindelijk gelukt! Ik heb haar geneukt. Zegt het voort! Zegt het voort! Ik heb haar eindelijk kunnen neuken. Ik ben klaar gekomen in het kutje van die tedere Ashja. Slechts negen lentes en toch is het mij gelukt!"

Want hoe anders kan het zijn dat heel deze wereld van deze smakeloze anecdote op de hoogte is?

Moslims zijn weerzinwekkende godsdienstwaanzinnig gestoorde mensen die onder geen beding (willen) thuishoren in ONZE kennisbeschaving.

Wie hier nog aan twijfelt kan beter zelfmoord plegen.m

Over de rest van de kwalificaties van Mohammed, de historische kampioen sadist van de grootste zandbak op aarde, wil ik het verder niet hebben. Ik moet nu eerst even goed kotsen. Hopelijk zie ik hier een moskee in de buurt. Zo'n kotstent lijkt mij hiertoe uitermate geschikt.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

MOHAMMED, leugenaar en smeerlap

Bericht door hans van de mortel »

Vrouwendumper Mohammed van de PvdA klaagde tevergeefs bij de rechter.

Mohammed el Yaakoubi, de Amsterdamse PvdA-coryfee die in 2004 zijn vrouw zou hebben gedumpt in Marokko, was destijds een offensief gestart om zijn 'eer en goede naam' gezuiverd te krijgen.

De Marokkaanse Amsterdammer, indertijd PvdA-raadslid van het stadsdeel Geuzenveld-Slotermeer (een Marokkaanse enclave) had bij het Amsterdamse Gerechtshof een klacht ingediend omdat justitie niets had gedaan met zijn serie aangiften tegen personen die hem in zijn ogen hebben zwartgemaakt tijdens de spraakmakende affaire . In totaal klaagde hij vijf personen aan, onder wie zijn toenmalige vrouw Habiba el Yousfi. Het openbaar ministerie zag echter geen aanleiding om de vijf te vervolgen en adviseerde het gerechtshof eerder dat jaar om de klacht van El Yankoubi van tafel te vegen.

De affaire Mohammed ontstond zeven jaar geleden met een artikel in De Telegrraaf. Hierin vertelde de echtgenote dat El Yaakoubi tijdens een vakantie in Marokko ervandoor was gegaan met hun twee zoontjes en haar zonder papieren had achtergelaten.

Terug uit Marokko startte Mohammed een echtscheidingsprocedure. Hij stelde dat hij niet wist waar zijn echtgenote was. In advertenties riepen de rechtbank en een deurwaarderskantoor de 'spoorloze' Habiba op zich te melden. Intussen wist Habiba in Marokko nieuwe papieren aan te vragen en net op tijd voor de rechtzaak naar Amsterdam te komen. Ook deed ze aangifte van diefstal van van haar paspoort en verblijfsvergunning.

De rechtbank stelde dat Mohammed op een schandalige manier had gehandeld. Hij moest Habiba haar identiteispapieren teruggeven, evenals hun zoontjes en de woning in Amsterdam-West. Ook moest hij alimentatie betalen.

De schandalige met leugens, list en bedrog omringde affaire noopte Mohammed op te stappen als deelraadslid en penningmeester van de PvdA.

En net zoals vandaag-de-dag het geval is met symbool hoofdoekdraagster en met overheidsgeld smijtende grootsmoel Elitak van de PvdA, werd Mohammed al snel weer in genade aangenomen door de partj. De partij van de allahtonen, de PvdA.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

MOHAMMED. Een naam die ons geen eer aan doet

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding
Mohammed met hoofddoek

Mohammed Bin Hammam

Nationality: Qatar
Date of Birth: 8 May 1949
Mother tongue: Arabic
Other Languages: English
Place of Residence: Doha, Qatar
FIFA Executive Member Since 1996

Occupation: Businessman
Professional Career: Managing Director of own business group of companies since 1976
Hobbies: Football, poetry, reading

Mohammed Bin Hammam beschuldigd van omkoping

ZURICH - De FIFA begint een onderzoek naar Mohamed Bin Hammam. De Qatarees die strijdt om de voorzittershamer van de wereldvoetbalbond wordt beschuldigd van omkoping. Dat maakte de FIFA woensdag 25 mei bekend.

Bin Hammam moet zich zondag in Zürich melden voor verhoor. Drie dagen later neemt hij het in de verkiezing op tegen Sepp Blatter, de huidige preses van de grote sportbond.

Gerechtigheid
Op zijn eigen website spreekt Bin Hammam de beschuldigingen tegen. Hij stelt dat de aantijgingen uit de hoge hoed van Blatter komen. ''Als er ook maar een beetje gerechtigheid bestaat in deze wereld, zullen de beschuldigingen overwaaien. Deze actie lijkt op een tactiek gebruikt door iemand die geen vertrouwen heeft in zijn eigen kansen bij de FIFA-verkiezing. Ik ben er zeker van dat er geen aanklacht zal komen en ik gewoon aan de verkiezing voor het voorzitterschap kan meedoen op 1 juni.''

Al voordat het zover was gekomen, had Mohammed zich al teruggetrokken als kandidaat. Uit oogpunt van gevoel voor gerechtigheid?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

MOHAMMED. Of Mohmmed. Of Mohummed. Of . . . ?

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding
Mohammed is in Engeland en Wales de meest populaire naam voor baby-jongens, nog voor Jack en Harry

http://www.dailymail.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;

28 oktober 2010

Mohammed is uitgegroeid tot de meest populaire naam voor pasgeboren jongens in Britain. Hij schoot omhoog vanaf de derde plaats in 2009 naar de eerste plaats in 2010 en passeerde daarmee Jack, die de afgelopen veertien jaar bovenaan de lijst heeft gestaan, maar nu verbannen is naar de derde plek. Olivia, voor het tweede jaar op rij, stond bovenaan de lijst voor kleine meisjes, achter Ruby en Chloe. Aan 7.549 pasgeborenen werden vorig jaar twaalf variaties van namen gegeven van de islamitische profeet Mohammed, zoals Muhammad en Mohammad.

De naam van de tweede meest populaire jongen, Oliver, werd gegeven aan 7,364 babies. Harry en Alfie kwamen op de vierde en vijfde plaats. De officiële lijst, met alle geboorten in 2009 in Engeland en Wales, vermeldt Mohammed op nummer 16. Maar dit omvat niet de vele verschillende spellingen, die allemaal afzonderlijk zijn gerangschikt. Wanneer ze worden toegevoegd, zoomt Mohammed voor de eerste keer helemaal tot aan de bovenste plek. (Voor het eerst in de geschiedenis van het eens ooit zo machtige christelijke imperium Great Britain).
In volgorde van populariteit, werden de volgende varianten gebruikt voor de naam van de profeet: Muhammad, Mohammad, Muhammed, Mohamed, Mohamad, Mohammed, Mohammod, Mahamed, Muhamad, Mahammed en Mohmmed. Mogelijk zijn er nog andere mogelijke spellingsvormen.

Zou dit misschien komen omdat de meeste mohammedanen analfabeet zijn en niet weten hoe je de naam van de meest geliefde Arabische sadist aller tijden moet schrijven?
.
Er zijn nog andere mogelijke spellingen maar deze werden niet gebruikt bij geboorten in Engeland en Wales in 2009. Regionaal, kwam de single-spelling van Mohammed boven aan de lijst voor de West Midlands.

Sinds 1999 is het aantal baby's genaamd Mohammed, echter gespeld, gestegen met meer dan de helft. In 1999 was de naam gegeven aan 4,579 pasgeborenen.

Er waren 706,248 kinderen geboren in Engeland en Wales in 2009.
Overigens mis ik de naam Asha in het rijtje meisjes. Wat kan daar de reden van zijn?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MOHAMMED steelt niet

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Waarom assimileren een moeizaam, haast onoverwinnelijk probleem is
voor moslimwezens in ONZE kennisbeschaving.


Tweegesprek tussen Nederlander en Marokkaan die goed Nederlands spreekt.

NL: Is er iets mis misschien met de naam Mohammed, een van de meest voorkomende namen in Nederland?
MAROK (geïrriteerd): Vanwaar deze vraag?
NL: Nou . . . ehhh . . . ik dacht zo.
MAROK: Wat dacht u dan?
NL: Nou . . . ehhh . . . ik lees weleens kranten en dan lees ik over diefstal, berovingen, verkrachtingen en verminkingen en moord, en . . .
MAROK: Ja, maar wat hebben al deze slechte dingen met de naam Mohammed te maken? Mohammed is onze grote geliefde profeet, een man uitgezocht en verkozen door 'allah', als mens van vrede, goedhartigheid en respect. En u wilt toch niet . . .
NL: U kijkt zeker nooit naar Nederlandse zenders op de TV en kijkt uitsluitend via de satelliet naar de Marokkaanse TV?
MAROK: Jazeker. Wat is daar mis mee?
NL: Nou . . . dan heeft u iets gemist.
MAROK: Als ik iets wil missen kijk ik wel naar de Nederlandse TV.
NL: Ik bedoel, als u niets wilt missen van hoe Marokkanen in ONZE samenleving geïntegreerd zijn en met veel enthousiasme bejubeld worden, heeft het wel enige zin om met regelmaat naar de Nederlandse TV te kijken. Dan had u kunnen zien hoe een Marokkaanse acteur met een Nederlands paspoort de begeerde Gouden Geit Award had gewonnen voor de beste veelbelovende acteur in Nederland.
MAROK: (sterk geïrriteerd nu) Waar wilt u nu eigenlijk naar toe?
NL: Ik zal mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Hans. En u heet?
MAROK: Mohammed.
NL: Mohammed, ik stelde u toch de vraag of er iets mis is met de naam Mohammed als een van de meest voorkomende namen in Nederland? Het is namelijk zo dat uw landgenoot, die als beste veelbelovende acteur in Nederland is uitgeroepen, als acteur moeite had met de rol van Mohammed.
MAROK (denkt even na en vraagt boosaardig): Moest hij dan de rol van onze geliefde profeet spelen?
NL: Nee! Dat is het hem nu juist. Hij moest de rol van dief vervullen. En als toekomstig winnaar van de Gouden Geit Award had hij daar de nodige moeite mee. Hij weigerde de rol.
MAROK: Logisch! Moslims stelen niet!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MOHAMMED. Alleen een stuk onbenul geeft zijn kind deze naam.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

ONZE kennisbeschaving is helaas een consumptiemaatschappij geworden waarbij slechts een paar 'grote jongens' aan de touwtjes trekken, tezamen met de aandeelhouders. Onnodige smerige hebzucht ingegeven door een overdosis corrupte geesten. Dan wordt het met de waarheid niet zo nauw genomen.

Neem nu het geval van de historische Mohammed. Ik ben zo wat de enige in de wereld die dit Arabische sujet, pervers en als grootste sadist aller tijden aanmerkt. ONZE kennisbeschaving gaat aan dit feit voorbij alsof ik een respectloze haat zaaier, zeg maar oproerkraaier tegen het belang van die consumptiemaatschappij ben. Bewijs? Neem het overtrokken aanstellerige langdurige, min of meer uit de hand gelopen schaamtevolle huichelachtige proces tegen onze strijder voor het Vrije Woord, Geert Wilders. Alleen maar om die domme beschavingsgestoorde moslim trawanten en hun linkse enthousiaste bewonderaars een rad voor ogen te draaien. Ja ja, met volle medewerking van een stlletje incompetente rechters. Hoe gek wil je het hebben?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MOHAMMED. Inspiratie voor terroristen en sadisten

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Met dank aan een Mohammed
De oorsprong van de modern islamitische jodenhaat

Niet te verwarren met christelijke jodenhaat.
bron: http://mens-en-samenleving.infonu.nl...jodenhaat.html" onclick="window.open(this.href);return false;

De onbeschrijflijke haat van Iran, Hamas, Islamitische Jihad en Hezbollah tegen joden en Israël kent zijn oorsprong in het samenwerkingsverband tussen Hitler en de Groot Moefti van Jeruzalem, Hadj Mohammed Amin al-Hoesseini tijdens de Tweede Wereldoorlog.

Hier volgt een korte geschiedenis van de oorsprong van het islam-nazisme in het Midden Oosten.

Groot Moefti Mohammed Amin al-Hoesseini wordt in 1893 geboren als zoon van de Moefti (juridisch adviseur in islamitische wetgeving) van Jeruzalem, een aristocratische machtige familie binnen de rivaliserende clans in de Ottomaanse provincie Judea in Palestina. Amin studeert islam. In 1913 gaat hij op pelgrimstocht naar Mekka waar hij de titel Hadj krijgt. Daarna wordt hij vrijwilliger in het Ottomaanse pro-Duits Turkse leger tijdens WOI, maar later in 1917 kiest hij tijdelijk de kant van de Britten. Niet voor lang. Hij is namelijk een fanatieke anti-zionist en strijd tegen de joden in Palestina. Hij wordt aangehouden door de Britten na Arabische aanvallen op joden in 1920. Hij wordt echter al weer snel vrijgelaten.

In 1922 wordt hij aangesteld als Moefti van Jeruzalem. Zelf neemt hij de titel aan van Groot Moefti. Hij wordt President van de Hoge Moslim raad. Hier legt hij de kiemen van moslim fundamentalisme. Hij laat joden vermoorden en ook Arabieren die hem niet steunen. In 1929 beschuldigt hij joden valselijk van het ontwijden van moskeeën. In reactie hierop vermoorden Arabieren joden in Hebron.

In 1937 vraagt de Groot Moefti de nazi's om zich te verzetten tegen de joodse staat. Volgens documenten van Neurenberg en Eichmantribunaal financiert nazi-Duitsland de Arabische opstand (1936-1939) in Palestina.

Hitler
In 1941 komt de Groot Moefti in Duitsland terecht. Hitler zoekt dan juist een bondgenoot in het oosten om tegen de Sovjet Unie te vechten dat hij ziet als een joods bolsjewistisch bolwerk.

De Groot Moefti ontmoet Hitler
Op 28 november 1941 vindt een ontmoeting plaats tussen Hitler en de Groot Moefti. Hoewel Hoesseini geen ariër is heeft hij wel hetzelfde doel als Hitler, namelijk de vernietiging van joden. Er wordt besloten om een Bosnisch-moslim SS-divisie op te richten (de Handzar divisie en later de Kama divisie) Er melden zich 20.000 moslims aan die vechten tegen Joegoslavische partizanen, deelnemen aan massamoord onder burgers in Bosnië en joden in Kroatië vervolgen. Ze snijden de harten uit de dode lichamen. De Groot Moefti bezoekt tevens in cognito concentratiekampen en vraagt Hitler om concentratiekampen te bouwen in het Midden Oosten.

Na de oorlog vlucht Hoesseini naar Cairo. Hij wordt nooit veroordeeld omdat men bang is voor kritiek uit de Arabische wereld. Vanuit Cairo jut hij Arabieren op om joden te vermoorden. In 1974 overlijdt hij in Beiroet.

Modern islamitische jodenhaat
Ook de huidige Moefti van Jeruzalem, Ikrima Sabri, vervloekt de joden. Hij houdt zich bezig met het verspreiden van leugens en het zaaien van haat. Hij beweert bijvoorbeeld dat de Tempel nooit joods is geweest en dus ook de Klaagmuur niet. Zelfmoordenaars noemt hij martelaren.

De haat tegen joden is ook bij andere Arabieren te zien. In boekhandels in Egypte zijn Mein Kampf van Hitler en de Protocollen van Zion (over een joods wereldcomplot) te koop. Hezbollah-tv zendt films uit over de Protocollen van Zion en ander haatdragend materiaal.

Hamas spreekt in haar handvest over de joodse vijand en onderwijst de Palestijnse kinderen om joden te haten. En in Iran ontkent president Ahmadinejad de Holocaust en bedreigt Israël.
Heb jij je keuze al gemaakt? Ik denk het wel. De keuze van moslimwezens is vanzelfsprekend ook bekend. Zij kiezen massaal de kant van de Palestijnen, eigenlijk van alle Arabieren. Logisch toch? Mohammed was immers een Arabier. Nee, mohammedanen zullen nooit klikken met ONZE kennisbeschaving, normen en waarden. Wat nu? De naam Mohammed door het slijk halen zou al een goed begin kunnen zijn. Maar dat gaat niet. Want als wij Mohammed door het slijk gaan halen dan zegt het moslimwezen dat hij een martelaar is. Martelaar? Hij was toch een perverse pedofiele sadist en roverhoofdman? Dat maak ik tenminste uit de koran op. Bladzijde na bladzijde. Vers na vers. Ach, we zullen het nooit eens worden met domme mensen die geïnspireerd zijn door de islam en zijn achterlijke middeleeuwse structuren van onwetendheid.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MOHAMMED. foute woestijnprediker en lul de behanger

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mag ik u voorstellen aan Gert Timmerman. Gert Timmerman zingt voor u het wonderbaarlijke op het lijf van de criminele roverhoofdman, alias de perverse sadist uitvinder van het islamgeloof, Mohammed, geschreven toepasselijke lied 'BRANDEND ZAND'. Luistert en huivert!



Voor de liefhebbers: Gert is of was een doorgewinterde uitgekookte christen pur sang.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door Eliabe »

Dacht dat hij katholiek was. Hij kon ook niet met zijn poten van z'n dochters afblijven.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door Scarlatti »

Eliabe schreef:Dacht dat hij katholiek was. Hij kon ook niet met zijn poten van z'n dochters afblijven.

is tie niet dood ook??
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MOHAMMED. Altijd gegarandeerde foute naam in beschaving

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Scarlatti schreef:
Eliabe schreef:Dacht dat hij katholiek was. Hij kon ook niet met zijn poten van z'n dochters afblijven.
is tie niet dood ook??
Ik hoop het wel. Ben benieuwd wat Jezus van deze corrupte zich huichelachtige vriend van Jezus noemende persoon vindt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door Scarlatti »

ja, eng hè met die enge glimlach en die glazige ogen... brrr
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MOHAMMED. Pooier van Allah

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het heeft mij wat moeite gekost, maar uiteindelijk heb ik via mijn relaties met de maffia van Allah binnen kunnen dringen in het hoeren maagden paradijs voor mohammedanen. Aldaar kwam mij dit lied ter oren dat gericht was aan de beruchtste Arabische pooier in de geschiedenis: Mohammed. Luistert naar het lied van zijn maagdelijke hoeren. Ik denk nu weer onwillekeurig aan die mislukte provinciale misselijk makende aanstellende islamitische halfwas acteur die de Gouden Geit Award heeft gewonnen, een landelijke politieke beloning voor een waardeloze Marokkaanse islamitische acteur met een typisch vrouwen stemmetje.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door Eliabe »

Hij leeft nog.
In het EO TV-programma Hoe is het toch met... vertelt Gert in maart 2011 dat hij nagenoeg doof is en dat hierdoor zingen en componeren vrijwel onmogelijk is geworden.
Altijd al gedacht dat je van trekken doof kon worden. En dat op z'n ouwe dag.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MOHAMMED. Meest criminele naam in de geschiedenis

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Deze Mohammed (Mohammed Azmir Khan, 37) was een van de meest gezochte terroristen in Groot Britannië. Hij is op 18 november 2011 gedood bij een aanval door een onbemand CIA radiografisch bestuurd vliegtuigje in het stammengebied van Waziristan. Khan is een van de meest voorkomende namen in Pakistan. Dus ook aan die naam zit een luchtje. Of je nou door Mohammed of Khan wordt gebeten, voor de islam maakt dat niets uit. Deze Mohammed Khan ligt nu in ieder geval in het hoerenparadijs van Allah, waar al die zwaar opgemaakte Marokkaanse mokkels in ONZE kennisbeschaving door het dragen van een hoofddoekje zo graag reclame voor maken. Zij zijn eigenlijk de ware voorlopers van die hoeren.

Let ook eens op zijn ogen. Eng hè? De gluiperige islamitische haat druipt er vanaf. Die zou je niet graag tegen willen komen overdag, laat staan in het donker.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door mercator »

En deze schurkentronie is die van ene Mohammed Bouazza. Wat heeft die leuke Marokkaanse knul gepresteerd ? Die maakte amok in een Antwerpse discotheek-wss over zijn toeren geraakt door drugs of de aanblik van halfnaakte vrouwen-, en begon de auto van een andere bezoeker te slopen. Daarop werd die weg gejaagd en tot aan de Schelde achterna gezeten. Daar sprong die op een aangemeerd schip en zijn achtervolgers lieten het daar dan maar bij-door 100den getuigen vastgesteld- en dropen af. Wat er nadien gebeurd is weten we niet maar een week later werd het lijk van die goeie Mohammed opgevist.Gevallen , gesprongen ? Groot misbaar aangaande een racistische moordpartij in de Marokkaanse gemeenschap: ze zweren wraak !
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MOHAMMED. We zijn gewaarschuwd voor die naam!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:Wat er nadien gebeurd is weten we niet maar een week later werd het lijk van die goeie Mohammed opgevist. Gevallen, gesprongen ?
Behalve nauwelijks lezen en slecht schrijven, kunnen ze vaak ook niet goed zwemmen. :laugh1:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: MOHAMMED. We zijn gewaarschuwd voor die naam!

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Behalve nauwelijks lezen en slecht schrijven, kunnen ze vaak ook niet goed zwemmen. :laugh1:
We zullen het nooit weten. De familie en stamgenoten weten het daarentegen wél, ongelukkige Mohammed is door blanke racisten wreedaardig in het water gegooid, ongeacht wat een massa onafhankelijke getuigen verklaarden: toen Mo eventjes de cirkusartiest ging uithangen en op dat schip sprong keerden ze om en gingen verder dansen.
Ev. goed zwemmen zou aan Mo niet besteed zijn, want wie in de Schelde terechtkomt via de kaaien verzuipt onherroepelijk want nergens kan je langs de arduinen verticale kaaimuren naar boven.

t Is natuurlijk ook mogelijk dat de schipper die lag te slapen wakker werd door dat gebons op het dek en uit pure gramschap Mohammed een zetje gaf.

Het doet me wat denken aan een andere Anwerpenaar die in een volledig andere zaak gehoord werd wegens racistische uitlatingen. Hij zou tegen zijn Turkse buurman gezegd hebben ze moesten alle Turken maar in de Schelde gooien !. In zijn verweer zei de beklaagde dat hij nooit zo iets gezegd kon hebben want dat de vervuiling van de Schelde al ver genoeg gevorderd was.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie