Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door mercator »

Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslims neem je niet in dienst als werkgever. Wel zo verstan

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mohammed veroorzaakte brand Chemie-Pack

Afbeelding

Werknemer Mohammed (45) die al 13 jaar bij Chemie-Pack werkt heeft bekend dat hij chemicaliënbom Chemie-Pack heeft veroorzaakt. U weet wel, die Grote Fik des Doods van begin 2011.

De NOS heeft alles even op een rij gezet: een pomp die aangesloten is op chemische goedjes in een hal vol met brandbaar materiaal lijkt bevroren te zijn. Mohammed denkt slim te zijn door de pomp te ontdooien met een gasbrander. Groot vuur doet immers bevroren filters smelten, aldus de intelligente Mohammed. En groot vuur doet ook Chemie-Pack exploderen met de komende jaren een hoop misvormde kindjes extra in het Fall Out gebied. Zo gaat dat met chemische explosies.

Mohammed besluit echter niks te zeggen over zijn briljante actie met de gasbrander. Gewoon fluitend doorgaan met zijn werk, niks aan het handje. Hij ontkent dan ook iets met de fik te maken te hebben tijdens verhoren. Wel beschuldigt Mohammed tussendoor zijn baas Gerard Spiering nog even van discriminatie. Netjes, nietwaar? (HvdM: een moslim mag immers best liegen wanneer het om eigen lijfsbehoud gaat - anderen tellen niet mee)

Officier van Justitie Koopmans uit Breda belooft Mohammed in mei vervolgens immuniteit. Gewoon, daarom en niet anders. (HvdM: Omdat het immers de wil van Allah was?) Mohammed zal dus nooit van zijn leven vervolgd gaan worden. Briljante vondst van het OM. Op 3 juli worden de directeuren gearresteerd naar aanleiding van de ramp en dan gaat er bij Mo toch een geweten knagen. (HvdM: Waarschijnlijk ontdekte Mo dat er nog meer moslims dan hij alleen werkten bij Chemie-Pack)

Op 4 juli besluit Mohammed alsnog te verklappen dat hij met de gasbrander heeft staan slingeren midden in de chemische fabriek. Dankzij het OM kan hem toch niks gebeuren. Hij is safe. Hiep hiep hoera voor de immuniteit! Wel is er 9 december aanstaande een regiezitting waarvoor directeur Spiering, de veiligheidscoördinator en de productieleider zijn gedaagd. Voor brandstichting en overtreding van milieuwetten. Want die zaak loopt uiteraard gewoon door, terwijl de daadwerkelijke brandstichter vrij rondhuppelt. Compleet voorbarige maar desalniettemin uitermate voorspelbare uitkomst: het OM faalt weer eens harder dan hartchirurg met Gilles de la Tourette.

(bovenstaand artikel overgenomen van GeenStijl)

Nou ja, over de rechterlijke macht in Nederland heb ik al genoeg mijn verwondering en misnoegen kenbaar gemaakt. Dat een werkgever zo dom is om moslims in dienst te nemen is een andere zaak. Ik raad dit al meer dan 35 jaar af. Zelf heb ik vroeger een Italiaanse moslim die goed Engels sprak zijn congé gegeven toen ik - gelukkig - al direct na twee weken ontdekte dat hij moslim was. Ik had toen zes creatieve mensen in dienst en een secretaresse voor halve dagen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door mercator »

Nee, als ondernemer neem je best geen Mohammedjes in dienst. Als ze al komen opdagen gebeurt er zo iets.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MOHAMMED. Naam met een grote smetfactor

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:Nee, als ondernemer neem je best geen Mohammedjes in dienst. Als ze al komen opdagen gebeurt er zo iets.
Voor alle duidelijk, die Italiaanse moslim had geen islamitische voornaam. Hij heette Manuel. Misschien wel gelogen, maar daardoor was ik in eerste instantie niet achterdochtig. Ik heb het al eens eerder verteld op dit forum. Ik had bij een door mij georganiseerd personeelsfeest een tafelschikking gemaakt (zoals het een goed leider betaamt) en zijn vrouw bij een andere jongeman geplaatst. Dat accepteerde hij niet. Hij dronk geen alcohol en deed al helmaal niet gezellig mee. Zijn vrouw was trouwens een heel gezellige blonde Nederlandse. Ik denk niet dat dit huwelijk lang stand heeft gehouden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MOHAMMED. Je zal maar zo heten als crimineel!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik heb van Dutch begrepen dat de naam Mohammed voor moslims zoiets als Janlul in Nederland betekent. Des te meer reden om die naam niet meer te gebruiken in Nederland. Toch doen moslims dit niet. Raar? Welnee! Weten die domme Hollanders veel? In de islamitische landen is het opportuun om als idioot door het leven te gaan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: MOHAMMED. Je zal maar zo heten als crimineel!

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: In de islamitische landen is het opportuun om als idioot door het leven te gaan.
juist, een moslim heeft er alle belang bij om moslim te blijven.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MOHAMMED. 1400 jaar geleden crimineel. Nu nog steeds.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Sluipmoorden door Mohammed rond Washington in naam van islam

Afbeelding
De sluipmoorden rond Washington was een reeks van aanslagen door sluipschutters tussen 2 en 24 oktober 2002 in Washington D.C., Maryland en Virginia. Hierbij werden tien personen gedood en drie ernstig verwond.

In oktober 2002 werd Washington en omgeving wekenlang opgeschrikt door moorden op willekeurige personen die benzine stonden te tanken of hun gras maaiden. Er vielen tien doden en drie gewonden. Allen werden met een enkel schot geraakt. De hoofddader, John Allen Muhammad, werd tenslotte gearresteerd, nadat via een priester de autoriteiten attent werden gemaakt op een moord in Montgomery (Alabama). Er bleek een verband te bestaan tussen deze moord en Lee Boyd Malvo, een minderjarige immigrant uit Jamaica van wie bekend was dat hij met Muhammad optrok.

Muhammad bleek samen met Malvo te hebben geopereerd vanuit een auto. In de kofferbak was een gat gemaakt waardoorheen met een Bushmaster-scherpschuttersgeweer - de civiele versie van de M16 - kon worden geschoten terwijl de schutter in de achterbak lag. Zo konden Muhammad en Malvo onopgemerkt handelen. Het doel was afpersing; Muhammad belde meerdere malen naar de autoriteiten en eiste geld in ruil voor het stoppen van de moorden.

Muhammad werd geboren als John Allen Williams, op 31 december 1960 in New Orleans (Louisiana). In 1985 scheidde hij van zijn eerste vrouw, waarna hij voogd werd van hun kind. Rond die tijd bekeerde hij zich tot de islam en werd hij lid van de Nation of Islam. Een jaar later nam hij zijn nieuwe naam aan. Hij was inmiddels opnieuw getrouwd, en had bij zijn tweede vrouw drie kinderen gekregen. In 1998 scheidde zijn tweede vrouw van hem na huiselijk geweld.
Denk nu eens even na. Je bekeert je eerst tot de islam voordat je erop los begint te moorden. Ik mag aannemen dat al de vermoorden GEEN moslims waren. En dan is het goed. Hoeren en snoeren in het paradijs van allah is dan zeker gesteld. Ik heb hier sterk de indruk dat deze zwarte man de koran is gaan bestuderen voordat hij tot deze weerzinwekkende geoorloofde daden heeft besloten. Niet zo moeilijk voor simpele mensen, want de koran leest als een trein die over mensen heen rijdt. En dat allemaal in no time. Want de koran is in verhouding tot de bijbel als 2:100. Zelfs een moslim kind begrijpt uit de koran dat hij andersdenkenden kan verachten en mag dood maken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MOHAMMED. Baas van Allah in de koran

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mohammed ontkent iedere betrokkenheid bij doorrijden
na doodrijden jonge vrouw

22 september 2011

AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam heeft donderdag de man die cabaretière Floor van der Wal doodreed, veroordeeld tot 18 maanden celstraf, waarvan 6 voorwaardelijk. Ook is de man 5 jaar ontzegging van de rijbevoegdheid opgelegd.

Afbeelding

De rechter rekent Mohammed S. zeer zwaar aan dat hij Van der Wal zwaargewond heeft laten liggen en is weggereden. ''Onmenselijk en laaghartig'', oordeelde de rechter.

Ook rekent de rechtbank hem zwaar aan dat hij na het ongeval iedere betrokkenheid heeft ontkend, in eerste instantie geen medeleven heeft getoond en de namen van de drie andere inzittenden niet wilde noemen.
Je moet teveel van een Marokkaan verwachten met de naam Mohammed. Het doodrijden door Marokkanen met de naam Mohammed is eerder regelmaat dan uitzondering. Wat zou dat toch zijn? Ik herinner mij ook nog een Mohammed als taxi chauffeur die keihard een kruising overreedt zonder voorrang te verlenen. Ook betrof het hier een mooie jonge blonde meid. Opzet? In het geval van Mohammed S. heb ik sterk het vermoeden. Gelet op zijn gedrag achteraf. Zelfs huichelen dat hij er spijt van had kon er bij hem niet vanaf.

P.S.: Mohammed S. had overigens nog drie kornuiten bij zich in de auto. Wat zullen ze gelachen hebben.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door Ozes »

enk nu eens even na. Je bekeert je eerst tot de islam voordat je erop los begint te moorden. Ik mag aannemen dat al de vermoorden GEEN moslims waren. En dan is het goed. Hoeren en snoeren in het paradijs van allah is dan zeker gesteld. Ik heb hier sterk de indruk dat deze zwarte man de koran is gaan bestuderen voordat hij tot deze weerzinwekkende geoorloofde daden heeft besloten. Niet zo moeilijk voor simpele mensen, want de koran leest als een trein die over mensen heen rijdt. En dat allemaal in no time. Want de koran is in verhouding tot de bijbel als 2:100. Zelfs een moslim kind begrijpt uit de koran dat hij andersdenkenden kan verachten en mag dood maken.
http://creepingsharia.wordpress.com/200 ... errorists/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://atlasshrugs2000.typepad.com/atla ... ihadi.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Beide heren waren inderdaad radicale Moslims.
P.S.: Mohammed S. had overigens nog drie kornuiten bij zich in de auto. Wat zullen ze gelachen hebben.
Zonder twijfel, denk niet dat de gemiddelde Nederlander begrijpt hoeveel kwaad er heerst in de Marokkaanse gemeenschap.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door mercator »

Ozes schreef:[Zonder twijfel, denk niet dat de gemiddelde Nederlander begrijpt hoeveel kwaad er heerst in de Marokkaanse gemeenschap.
In Frankrijk begrijpen ze dat blijkbaar ook niet. Het Mohammedje van dienst die in Z Frankrijk die moorden pleegde was niet verdacht door de politie OMDAT hij niet in soepjurk en baard rondliep en omdat zijn familie zo aardig en geïintegreerd was. Dat zijn juist de ergsten! Blijkbaar is iedereen direct vergeten dat de knapen van 9/11 ook niet de Mohammedaanse carnavalsprins uithingen maar discotheken afschuimden en achter wijven zonder hoofddoek aangingen. Geïntegreerde Marokkanen zijn geen haar beter dan Salafisten, integendeel zelfs, ze zijn veel gevaarlijker omdat ze de taqueya heel goed begrijpen.

IK weet hoe de Marokkaanse psyche vergiftigd is door haat, ik heb zowat 8 jaar tussen de Marokkanen verbleven en ze praatten vrijuit tegen me.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door Ariel »

Ozes schreef:
http://creepingsharia.wordpress.com/200 ... errorists/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://atlasshrugs2000.typepad.com/atla ... ihadi.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Beide heren waren inderdaad radicale Moslims.

.

:shock: Wow...Shocking....En de rest van zijn tekeningen ook.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door mercator »

Ariel schreef: :shock: Wow...Shocking....En de rest van zijn tekeningen ook.
Wat een kunst...moslims bliven blijkbaar heel hun bestaan op het mentaal niveau van een 8jarige functionneren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MOHAMMED. Slechter kon de islam het niet bedenken.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik heb problemen met de haat vanuit de islam. Op zich niet, wanneer die heidense kermis zich afspeelt in de nooit tot geestelijke vruchtbaarheid gekomen islamitische woestijn. Maar ik word in mijn eigen omgeving - zeg maar Europa - er ongewild mee geconfronteerd. Dus wat doe ik? Ik gebruik geen geweld noch hanteer bedreigingen met geweld. Ik hanteer het woord. Zoals ik denk. Ik bestrijd de heidenen met hun eigen heidense geloofsleer. Daar kan toch niks mis mee zijn?

Geweld is nu eenmaal de kern activiteit van de pedo religie islam van de perverse profeet en sadistische aanjager 'allah', de waardeloze maangod knecht van de historische roverhoofdman en oorlogsmisdadiger Mohammed.

Milieufreak? JAZEKER! Die ben ik in optima forma.

Want het zijn de facto de volgers van de historische Mohammed die ons milieu niet alleen ontsieren en besmeuren met hun ondraaglijke geloofsuitwerpselen van de meest goddeloze heidense teksten zoals vervat in het kamelenboekje de koran die ons geestelijke beschavingsmilieu ook nog eens reduceren tot een betreurenswaardige terugval naar de achterlijkheid van het Arabische woestijn denken, maar vooral ons geestelijke milieu onophoudelijk vergiftigen met de meest walgelijke mensonterende gedachten, ontsproten aan de psychopatische geestesgesteldheid van de kampioen pedofiel, roverhoofdman en perverse sadistische oorlogsmisdadiger Mohammed.

MOHAMMED. Een historische naam die zoveel op elkaar gestapelde slechtheid genereert, dat er van de historische goedheid, wijsheid, en mededogen van de vredelievende grote profeet Jezus niet veel meer over is gebleven in de beleving van de met kennis van zaken behepte koran gerelateerde moslim. Hij laat zich slechts leiden door de in de afgrond gestorte leugens van de koran geleerden.

Moslims aller landen! Denkt na! Gebruikt jullie eigen verstand en niet dat van de ziek van geest zijnde gefrustreerde zich tekort gedaan voelende islam geleerden onder aanvoering van de geesteszieke historisch lang geleden overleden woestijnluis Mohammed!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MOHAMMEDANISTERIE. Dodelijke ziekte in de psychiatrie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pas op! Schokkend beeldmateriaal!

Analfabete hersenen gestoorde psychopaat beleeft in zijn fantasie de stoutste dromen. Hij oefent macht uit over intelligentie.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MOHAMMED als één enige tweeling crimineel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Criminele Marokkaanse tweeling ongrijpbaar

BRON: ‘www.telegraaf.nl’- 27 september 2007

AMSTERDAM – Een beruchte criminele Marokkaanse één enige tweeling uit Amsterdam-West lijkt ongrijpbaar voor justitie. De Amsterdamse rechtbank sprak een van de twee broers vrij van een bedrijfsinbraak, hoewel zijn dna-profiel en identiteitskaart op de plek van de misdaad waren achtergelaten.

De nu vrijgesproken man is de 22-jarige Mohamed A.B. Hij staat samen met zijn identieke tweelingbroer Ahmed bij justitie bekend als ‘de twins’. Het tweetal heeft sinds jonge leeftijd een indrukwekkende criminele carrière opgebouwd.

Bijna twee jaar geleden werden Mohamed en Ahmed ook al vrijgesproken van een geruchtmakende straatroof in de Marius Bauerstraat in de hoofdstad, waardoor de 69-jarige Zwaantje de Jong kwam te overlijden. Justitie verklaarde in die zaak dat de twins in de wijk Slotervaart gelden als de schrik van de buurt.

Ondanks bewijsmateriaal sprak de Amsterdamse rechtbank Mohamed onlangs vrij. Die uitspraak blijkt hij volledig te danken te hebben aan zijn bijzondere genetische overeenkomst met zijn tweelingbroer. De op de plek van de misdaad aangetroffen identiteitskaart van Mohamed alsmede het bloedspoor, waarvan het dna-profiel overeenkwam met het zijne, bleken voor de rechtbank ‘onvoldoende om het feit wettig en overtuigend bewezen te achten’.

Zwijgrecht
Volgens de rechtbank kon het bloedspoor namelijk ook van zijn identieke tweelingbroer zijn. Bovendien mocht van Mohamed, die zich tijdens de zitting consequent beriep op zijn zwijgrecht, niet worden gevergd dat hij zijn stilzwijgen zou doorbreken ‘omdat hij door te spreken ofwel zichzelf, ofwel zijn broer zou belasten, ten aanzien van wie hij verschoningsrecht heeft’. Voor zover bekend is het in ons land de eerste keer dat een verdachte door deze omstandigheid vrijuit gaat.

Ook na de straatroof met dodelijke afloop ging de tweeling vrijuit. Hoewel de rechtbank vaststelde dat het dossier in die zaak vol stond met ‘sterke aanwijzingen’ dat tweelingbroer Ahmed met een vriend betrokken was geweest bij de gewelddadige roof, kon het feit niet wettig en overtuigend worden bewezen.

Het Amsterdamse openbaar ministerie was gisteren niet in staat te reageren op de vrijspraak voor de bedrijfsinbraak in Hilversum.
Al eens met een Marokkaanse moslim gesproken? Over de naam Mohammed bijvoorbeeld? Of deze historische Arabische pedofiele woestijn analfabeet misschien ooit iets verkeerds heeft gedaan in zijn leven? Men kan gerust, met een niet aan de feiten te tornen waarheid, vaststellen dat moslims in onze samenleving een bedreiging vormen voor de goede zeden. Zij liegen, bedriegen en bedreigen vanuit hun van rotsen gevrijwaarde woestijngeloof. En hun geloof staat synoniem met de islamitische overtuiging van de leugen waar geen wetenschapper of kritisch zelfstandig denkend mens aan te pas komt. Laat staan enige positieve invloed kan laten gelden over de bezopen achterlijke geestesgesteldheid van het islamitisch denkvermogen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door Hans v d Mortel sr »

India laat moslimterrorist ophangen. DUS? ONLUSTEN!

Afbeelding

Zaterdag 9 februari 2013 liet India, Mohammed Afzal Guru ophangen wegens de aanval op het parlement in 2001 (wat mij opvalt is dat je nooit eens de naam Adolf tegenkomt in de wandelgangen van onze beschaving). Daarop braken er onlusten uit in Kasjmir. De moslim demonstranten richtten maar weer eens traditiegetrouw vernielingen aan waarop de politie knuppels en traangas inzette. Er raakten meerdere mensen gewond.

India rekende al op onlusten in verband met de ophanging van Mohammed Afzal Guru, een islamitische in de naam van ‘allah’ bevorderde massa terrorist, aan wiens handen – overeenkomstig de wens van de koran - bloed kleefde. Een echte kenner van 'allah' dus. Desondanks bleef de Indiase justitie hard en onbuigzaam.

President Pranab Mukherjee wees het gratieverzoek af en daarom werd hij om 08.00 uur in de gevangenis van de hoofdstad opgehangen.

Maar wat was er nu zo fout aan deze Mohammed dat moslims massaal de straat opgingen om te protesteren en vernielingen aan te richten? Deze Mohammed pleegde in 2001 een aanslag op het parlement. Want zoals we weten zijn mohammedanen pertinent tegen welke vorm van democratie dan ook. Het enige wat telt voor moslims is de sharia, de exclusieve seculiere wetgeving voor in de historische Mohammed overtuigd zijne dwazen, conform de wil van hun weerzinwekkende idool ‘allah’ die staat voor het afhakken van ledematen en stenigen tot de dood erop volgt van onder andere verdachte vrouwen van overspel. Bij de aanslag werden zeven bewakers gedood, onder wie een vrouw. Ook enkele mede moslimterroristen stierven in hun strijd voor ‘gerechtigheid’, de lulkoek dus van de profeet Mohammed over ‘allah’, zoals verwoord via het armzalige one-liner boekje de koran.

Bron: http://www.dnaindia.com/india/report_pr ... ck_1798210
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door mercator »

Wel attent van de Indische beulen dat deze stoute Mohammed zijn bril mag ophouden tijdens het Islamitisch verantwoord bungelen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MOHAMMED. Keer op keer op keer belast met moord en verderf

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:Wel attent van de Indische beulen dat deze stoute Mohammed zijn bril mag ophouden tijdens het Islamitisch verantwoord bungelen.
Zeer attent en begripvol. Het is waarschijnlijk geen leesbril, maar dit terzijde. Want zonder bril is het in het paradijs moeilijk voor- en achterzijde van de maagdelijke hoeren te onderscheiden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Winnaar Nobelprijs voor de Vrede 1994: MOHAMMED.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Jezus was geen criminele oorlogsterrorist, Mohammed was dat wel. Daarin schuilt het verschil.
Yasser Arafat was een Palestijns strijder die in 1994 winnaar werd van de Nobelprijs voor de Vrede. Vanwege zijn betrokkenheid bij aanslagen op burgers wordt hij als een terrorist beschouwd.
Yasser Arafat werd bij geboorte "Mohammed Abdel Rahman Abdel Raouf Arafat Al Qudua Al Husseini" genoemd. De naam Mohammed staat doorgaans garant voor misdaad en terreur daden. In 1990 koos Arafat de zijde van Saddam Hoessein nadat deze Koeweit veroverd en bezet had.

In 1968 legde Arafat in een interview uit, dat geweld moest worden gebruikt tegen de Israëlische burgers "om een klimaat van spanning en angst te creëren en te laten voortduren, zodat de Zionisten begrijpen dat het voor ze onmogelijk is om in Israël te wonen." Op deze wijze zou de PLO Israël onontkoombaar verzwakken, waarna ‘een snelle oorlog met Arabische legers op het juiste moment’ de joden in de zee zou drijven en Israël zou ophouden te bestaan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Aanblik zegt niks. Het zit tussen de oren.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

KUN JE IEMAND OM ZIJN GEZICHT VERTROUWEN?

Afbeelding

Natuurlijk niet. Laat staan op zijn woord. Maar moslims zijn de domste mensen in de wereld en weten alles beter. Vooral ten aanzien van de historische Arabische woestijn psychopaat en roverhoofdman terrorist Mohammed. Want die was voor alle moslims in de wereld het liefste woestijn jongetje in de klas, al komt hij bij de beschaafde wereld over als de grootste engerd aller tijden. Ja maar, hij was toch analfabeet zoals nog een heleboel moslims in deze tijd? Dat maakt niet uit, dat was Allah als knecht van Mohammed evenzo. Moslims hebben niks of nauwelijks wat uitgevonden in duizend jaar, dankzij Allah, de heidense maangod. En aan boeken vertalen hadden zij een broertje dood. Vandaar hun rudimentaire verstand en immense achterlijkheid. Eigenlijk zijn moslims arrogante flikkers. Zij twijfelen nooit, want zij hebben de onaantastbare waarheid in pacht. Dat zeg ik, heel erg domme, nooit willen integreren, irritante woestijn slaven van de islam. Want democratie en islam is als WATER en VUUR.
Nieuwslezer Brian Williams half jaar geschorst om leugens

De bekende nieuwslezer Brian Williams hoeft voorlopig niet terug te komen. De Amerikaanse zender NBC heeft hem per direct voor zes maanden geschorst. Hij krijgt in die tijd niet betaald.

Williams (55) raakte afgelopen week in opspraak omdat hij had gelogen toen hij in Irak was tijdens de oorlog in 2003. Hij zei dat hij in een helikopter had gezeten die onder vuur was genomen, maar dat blijkt niet waar te zijn. Ook zou Williams over andere dingen hebben gelogen. De nieuwslezer deed daarom eerder al vrijwillig een stap terug, maar is nu officieel geschorst.

Brian Williams is sinds 2004 de presentator van het Nightly News, het best bekeken journaal van de Verenigde Staten met elke avond ruim negen miljoen kijkers. NBC laat weten dat Williams met zijn acties het vertrouwen van miljoenen Amerikanen in NBC News heeft geschonden. 'Zijn daden zijn onvergeeflijk en deze schorsing is ernstig en gepast', aldus de zender.

11 februari 2015. Bron: Volkskrant
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door mercator »

Komisch dat een tv presentator moet opstappen, een politicus die liegt wordt gewoon opnieuw gekozen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mohammed is dood. Hij was een leugenaar. Dus moeten moslims opstappen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:Komisch dat een tv presentator moet opstappen, een politicus die liegt wordt gewoon opnieuw gekozen.
Sterker nog, in de islam is Mohammed onaantastbaar heilig verklaard ondanks zijn leugenachtig karakter. De pausen waren daar ook goed in bedreven, in liegen en heilig verklaren. Nog altijd worden dode mensen heilig verklaard binnen de religie van de rooms-katholieke kerk. Waarom niet wanneer zij nog in leven zijn? Dat is toch veel eervoller voor hen die nog dood moeten gaan en uiteindelijk na hun dood heilig worden verklaard. Of mogen ze dat van tevoren niet weten?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mohammed is dood. Hij was een leugenaar. Dus moeten moslims opstappen

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Nog altijd worden dode mensen heilig verklaard binnen de religie van de rooms-katholieke kerk.
Sterker nog, iedere heilige is tegen zijn zin heilig verklaard geworden. Een van de voornaamste eigenschappen van een heilige is zijn/haar bescheidenheid. Neem nu de patroonheilige der homosexuelen, Sint Sebastiaan. Moest die geweten hebben dat hij na zijn dood een model voor zijn volgelingen zou worden had hij zeker een document opgesteld in de zin van ik wens onder geen enkel beding heilig verklaard te worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door Manon »

En sinds wanneer is de Sebast de patroonheilige van de homo's geworden Mercator?

Gezien heel die heiligenverering in feite een erfenis is uit het vroegere Keltische Pantheon, waarbij de kleine godjes dan maar een Heiligenstatus kregen, lijkt het me weinig waarschijnlijk dat er zelfs een patroonheilige is voor homo's.

Afbeelding
Gestorven 288
Verering Rooms-katholieke Kerk
Naamdag 20 januari
Beschermheilige voor: (boog-)schutters, soldaten, jagers, steenhouwers, tuiniers, kleermakers, brandweerlieden

ik zie geen homo's staan zulle.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door mercator »

Manon schreef:En sinds wanneer is de Sebast de patroonheilige van de homo's geworden Mercator?
Ik weet dat uit de romans van Gerard Reve. En Google maar s op Saint Sebastian Gay en de info komt ten overvloede. Er blijkt zelfs een speciaal strand voor homo's te bestaan in de VS, Sebastian Beach.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie