Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hoe vertaal ik het woord Mohammed vanuit het Arabische begrip profeet?

Afbeelding

Het mooie van de rijk geschakeerde Nederlandse taal is, dat je voor wat de inhoudelijke achterlijkheid van een woord betreft, tientallen vervangende begrippen kunt verzinnen. Bij Mohammed komt er dit uit de geautomatiseerde vertaling rollen:

Schaapskop, appelflap, oliebol, augurk, dodo, nitwit, dombo, stommerd, domoor, eend, onbenul, sufferd, drol, oen, droplul, stomkop, druiloor, sufkont, eendvogel, waterhoofd, ei, gehaktbal, eikel, uilskuiken, ezel, minkukel, ezelskop, oelewapper, ezelsveulen, oetlul, flapdrol, slaapkop, stommeling, ignorant, stommerik, jojo, sufkop, kalf, uilebal kalfskop, weetniet, kloris, uilenbal, kuiken, hansworst, kwezel, rund, leeghoofd, koe.

Nadat de Koran honderd jaren later na de dood van Mohammed tot stand was gekomen, verdient de Arabische profeet Mohammed (VZMH) nog de volgende kwalificaties vanuit de praktijk van zijn leven die een indruk geeft over wat voor persoon hij in werkelijkheid was: analfabeet, pedofiel, onbetrouwbaar, racist, overspelige, wellusteling, vrouwen discriminerende macho, haatbaard, sadist en oorlogsmisdadiger.

Aanleiding genoeg voor 1,7 miljard moslims, die herkenbaar ongeschikt zijn voor onze inventieve, creatieve, democratische en zich steeds weer vernieuwende beschaving, om een beschavingsdiploma te halen op een openbare school met onderwijs dat kerk en staat gescheiden houdt.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op za mar 03, 2018 12:33 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Bericht door King George »

Dat diploma kan dan alleen gehaald worden als je de kwaliteitseisen ver naar beneden schroeft, want anders zijn die Mohameddanen voor ons onderwijs geschikt.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Dat diploma kan dan alleen gehaald worden als je de kwaliteitseisen ver naar beneden schroeft, want anders zijn die Mohameddanen voor ons onderwijs geschikt.
Als moslims geslaagd zijn voor ons beschavingsdiploma kunnen zij geen moslim meer zijn. En zal de naam Mohammed als sneeuw voor de zon verdwijnen zoals ook direct na de oorlog gebeurde met al die tienduizenden namen van Adolf. Maar moslims zullen altijd blijven liegen en de boel omdraaien vanuit hun miserabele ongegronde moslimtrots. Ook al behalen zij het diploma zoals Aboutaleb en de winnaar van De Gouden Geit in 2011 Nasrdin Dchar.

Moslims zijn nu eenmaal te dom én . . . te trots om toe te geven dat zij, weliswaar dankzij hun ouders hebben kunnen parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving, hun geloof in de waarde van de profeet hebben verloren. Omdat zij moslim zijn door toedoen van hun ouders die doorgaans analfabeet waren zoals die van Salafist en Jihadist Ahmed Aboutaleb. En de liefde tot hun ouders staat onvoorwaardelijk boven elke waarheidsvinding. Vandaar.

De absolute en enige oplossing is om vastgeroeste moslims die aan de het sadistische historische Arabische kwaad Mohammed verslaafd zijn, terug te sturen naar het 'heilige' land van hun ouders. Echt waar.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef:Dit is wat Tommy filmde :

Tommy Robinson Streams Outside Court Of Muslim Grooming Gang Case

Prachtig en bovenal begrijpelijk en daarnaast ook nog eens kostelijk vermakelijk is deze video. Omdat de verantwoordelijke rechters in Groot-Britannië het nog altijd vertikken te aanvaarden dat moslims behoren tot de mislukte mensensoort 'moslims'. De Islam geeft iedere weldenkende niet-moslim de helpende hand dit feit te onderschrijven. Want 30% van de islamitische viespeuken in deze rechtsgang droeg de schaamteloze smerige naam 'Mohammed'.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De meeste moslims hebben woestijnrechtelijke redenen om trots te zijn.

Zij mogen er trots op zijn dat hun profeet in het Guiness Book of Records wordt genoemd.

En het geluk kan niet op bij de enige exclusieve mislukte mensensoort op aarde. Want de naamsvermelding van de profeet in dit exclusieve grootboek van ongeëvenaarde prestaties staat met stip bovenaan de lijst van volslagen idioten, die gekenmerkt worden door een uitmuntend gebrek aan hersencellen.

De benoeming
De meest gebruikte eervolle naam met stipnotering bij terroristische aanslagen gedurende 1400 jaar luidt:

MOHAMMED
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Was de Arabische woestijnprofeet een geitenneuker of was hij zelf een geit?
De geschiedenis van het woord 'geitenneuker'

6-1-2019 The Max Pam Globe

Op 2 november 2004, de dag waarop een fundamentalistische moslim Theo van Gogh vermoordde, werd “geitenneuker” in één klap het meest beruchte scheldwoord uit de Nederlandse taal. Daarvoor viel “geitenneuker” in de categorie van het soort scheldwoorden dat weinig mensen pijn doet, zoals schijtlijster, klootzak, vriend of het aan geitenneuker verwante kamelenbeffer.

Geitenneuker raakt pas in meer elitaire kringen en vogue als Gerard Reve zich ermee gaat bemoeien. Reve wordt gerekend tot De Grote Drie van de naoorlogse Nederlandse schrijvers.

De eerste keer doet hij dat in 1978, in een brief aan Rob Nieuwenhuys. “Ik vraag mij af”, schrijft Reve, “waar het hier heen gaat, als de nieuwe godsdienst, die geen andere godsdienst naast zich duldt (het marxisme), met zijn volstrekt absurde heilsverwachting, vat op de jongeren krijgt, die zullen geloven dat iedereen rijk en gelukkig wordt, als je eerst maar alle mensen die een piano in huis hebben of wel eens een brief uit het buitenland ontvangen, afslacht. (Zoals in Cambodja)”.

En hij vervolgt: “Er is hier geen traditie van fanatisme en destruksie, zoals in die (Arabische) geiteneukerslanden, maar een kleine groep militanten zou de rest gemakkelijk kunnen terroriseren. Maar ik dwaal af. Ik deed er beter aan, voor mijn eigen geestelijke volksgezondheid, als ik over dit soort dingen eens eindelijk ophield te piekeren”.

Daar zijn de geitenneukers voor het eerst de Nederlandse literatuur binnengeschreden. In zijn in 1988 verschenen Bezorgde Ouders wordt gerept van “zijn blonde, blanke jongenslijf” dat aan “een bruin geitenneukertje” moet worden gegeven. In zijn bekende stijl schrijft Reve: “Ik hoorde van Dick (Gubbels) dat het boek van Rushdie enorm goed loopt. Ik vind dat succes zeker verdiend. Krijgen jullie nu ook wat extra tentième, als gevarentoeslag? Maar je ziet weder dat geweld en ‘eensgezinde, schouder aan schouder’ nooit uit een echte oorzaak voortkomen, maar uit verveling, of omdat het gezag zo lauw is. Ik denk dat Battus nog een laatste oproep zal doen, om die geitenneukers opnieuw de straat op te krijgen. Maar wat hebben wij, arbeidzame, vroom en sober levende christenen misdaan, dat zo maar een of ander inferieur ras over ons heen meent te mogen lopen?”.

De opmerking over het inferieure ras zou je kunnen opvatten als een vorm van racisme waaraan Theo van Gogh in de verste verte niet is gekomen, maar zoiets werd toen nog geestig gevonden.

Rest mij nog te vertellen dat Mohammed Boyeri in juli 2005 terecht stond en tot levenslang werd veroordeeld voor de moord op Theo van Gogh. In de rechtszaal zweeg hij, maar aan het slot richtte hij zich toch tot de moeder van Theo van Gogh. Hij zei, en ik citeer hem nog een keer:

“Ik wil dat u weet dat ik uit overtuiging heb gehandeld. En niet omdat ik u zoon haat. Omdat hij een Nederlander is, of omdat hij mij heeft beledigd. Als Marokkaan. Ik heb mij nooit beledigd gevoeld, en ik zeg u: ik ken u zoon niet, kan hem niet verdenken van enige hypocrisie, want hij was geen hypocriet. Dat was hij niet. Ik weet dat hij uit overtuiging dingen zei….(lange stilte)…dus dat hele verhaal van dat ik mij beledigd zou voelen als Marokkaan, omdat hij mij geitenneuker zou hebben genoemd, dat is allemaal niet waar. Ik heb gehandeld uit geloof”.

Uit: Het Bijenspook.
Nog veel meer uit ‘De geschiedensis van het woord Geitenneuker’ - een aanrader voor mensen met een kritische geest - vindt u hier:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Is de site infoNu.nl islamitisch gerelateerd
en neemt het op voor Moh?


Dit haalde ik van hun site:
De vrouwen van de profeet Mohammed (vzmh): Aisha

Aisha is waarschijnlijk de bekendste vrouw van Mohammed (vzmh). Toen ze nog een heel jong meisje was trouwde ze met Mohammed (vzmh), die toen al op middelbare leeftijd was. Veel van de uitspraken van Aisha zijn bewaard gebleven als 'hadith'.

Aisha was de dochter van Abu Bakr, een van de belangrijkste volgelingen van de profeet Mohammed (vzmh). Toen ze nog maar negen jaar oud was trouwde ze met Mohammed (vzmh), die toen al 54 was. De huwelijksceremonie was erg eenvoudig, Aisha was nog aan het spelen en werd door haar moeder binnengeroepen en aangekleed. Vervolgens dronken Mohammed (vzmh) en Aisha een schaaltje melk, wat ze deelden met de andere genodigden en hiermee was het huwelijk voltrokken.
Ik vroeg mij af waarom zo'n site, die zich voorstaat met grondige informatie voor de dag te komen over allerlei onderwerpen, direct al begint met (vzmh) achter de naam van die historische Arabische sadist en peuterneuker oorlogsmisdadiger Mohammed te plaatsen. Hiermee gehoorzaamt de schrijver van het artikel aan het islamitisch gedachtegoed zonder zelf kritisch te zijn en dus klakkeloos wat overneemt. Een uitleg wordt ook helemaal niet gegeven over wat (vzmh) betekent. (vzmh) betekent 'vrede zij met hem'. Triest en in en in triest hoe gecollaboreerd wordt met een sluimerende vijand en parasiet in onze beschaving.

En zo'n site - die ik overigens al eerder aanmerkte als zwak qua juiste informatie - staat zich erop voor betrouwbaar te zijn. Ik zou zeggen: begin eerst te leren hoe je een neutraal objectief standpunt inneemt als journalist. Met de meeste auteurs op infoNU.nl die met een kermisdiploma zijn uitgerust zit geen mens te wachten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Bericht door sjun »

Er wordt nog niet bij verteld dat Aisha nadat ze aan Mohammed werd overgeleverd ernstig ziek werd. Mij zal het niet verbazen als het kinderloos blijven van Aisha direct te wijten is aan Mohammeds perversie. Wie zal het zeggen wat die oude man gesloopt heeft bij dat arme kind.
:unhappy:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

𝗞𝗪𝗔𝗞𝗭𝗔𝗟𝗩𝗘𝗥 𝗚𝗘𝗡𝗘𝗘𝗦𝗛𝗘𝗘𝗥 𝗣𝗥𝗢𝗙𝗘𝗘𝗧 𝗠𝗢𝗛𝗔𝗠𝗠𝗘𝗗

Dat de historische Arabische psychopaat Mohammed profeet en pedofiel was, is in de wereld van de niet-moslims genoegzaam bekend. Ook maakte hij naam als smerige sadist waardoor ook het predicaat kankergezwel op zijn plaats is.

Maar er valt meer over dit historische Arabische wangedrocht te melden. Ondanks zijn analfabetisme, was zijn kennis van de medische wetenschap bewonderenswaardig. Dat de Arabieren die met de Profeet op rooftochten de woestijn introkken allemaal zo gezond waren, heeft te maken met de ‘uitvinding’ van Mohammed dat het drinken van de urine van kamelen de gezondheid van de mens ten goede komt. Deze wijsheid heb ik niet van Allah, maar uit de mond van de wraakzuchtige sadist en niet aflatende bespringer van jonge maagdelijke vrouwen, Mohammed.

“De Profeet beval hen om de kamelen te volgen, en hun melk en urine te drinken. Dus zij volgden de kamelen en dronken hun melk en urine totdat hun lichamen gezond werden.” – Hadith deel 1:35.
Wanneer een mohammedaan echter zijn eigen urine morst op zijn kleding zal hij volgens Mohammed een verschrikkelijke straf ondergaan bij zijn dood. “De overledene wordt gefolterd (!) in het graf voor iets wat makkelijk te vermijden is, namelijk omdat hij bevuild is door zijn urine." – Hadith deel 2:460.

Dat er bij mohammedanen (moslims in de volksmond) een steekje los zit zal inmiddels geen mens meer verbazen. Wat ons wel moet verbazen is het laten vallen van steken met de regelmaat van de leugen door homo Mark Rutte. Mohammedanen hebben nu eenmaal een afkeur van homo’s - die moeten van een hoog gebouw gegooid worden of op straat in elkaar geschopt, mede omdat het verkrachten van jonge buit gemaakte meisjes usance was voor de gewelddadige oorlogszieke tiran Mohammed die uiteraard geen homo was, maar wel een eersteklas psychopaat.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Mohammed: historische fout der schepping

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

𝗥𝗘𝗟𝗜𝗚𝗜𝗘 𝗜𝗦𝗟𝗔𝗠

Religie Islam begint bij de historische pedofiele sadistische terroristissche viespeuk Mohammed, grootste rotte appel in de mand van godsdienstwaanzin.

𝗗𝗲 𝗸𝗿𝗮𝗰𝗵𝘁 𝘃𝗮𝗻 𝗜𝘀𝗹𝗮𝗺
In willekeurige volgorde: 𝗧𝗮𝗹𝗶𝗯𝗮𝗻. Moslims die zowel op jongetjes geilen als het recht claimen op het bezit van jonge meisjes. Logisch toch? Want de pedofiele roofzuchtige sadist en smeerlap Mohammed ging hen voor, en is het ‘juiste’ voorbeeld voor alle hedendaagse en toekomstige zich moslim noemende foute mensen die parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving.

Dan zijn er nog de moslims die het afsnijden van de clitoris prediken in Afrika, zoals in 𝗦𝗼𝗺𝗮𝗹𝗶𝗲̈,en niet te vergeten 𝗕𝗼𝗸𝗼 𝗛𝗮𝗿𝗮𝗺, en roept u maar! Islam is een vieze gore smerige tweedehands achterlijke op plagiaat beruste achterstandsreligie waarbij moslims weigeren zich van hun walgelijke religieuze identiteit te ontdoen.

𝗜𝘀𝗹𝗮𝗺𝗶𝘁𝗶𝘀𝗰𝗵𝗲 𝗦𝘁𝗮𝗮𝘁 (𝗜𝗦). De wereld werd met deze 'moderne' mensonwaardige islamitische moordmachine, die verkrachting en sadisme relateerde aan de weerzinwekkende Profeet, een paar jaar lang de stuipen op het lijf gejaagd. Moslims in Nederland haastten zich naar de moskee. Op hun knieën gelegen kussen zij de grond met hun achterwerk omhoog richting Allah om een snelle ‘digitale’ verbinding met de knecht van Mohammed tot stand te brengen.

𝗘𝗿 𝗯𝗲𝘀𝘁𝗮𝗮𝗻 𝗺𝗶𝗻𝘀𝘁𝗲𝗻𝘀 𝟯𝟬 𝗶𝘀𝗹𝗮𝗺𝗶𝘁𝗶𝘀𝗰𝗵𝗲 𝘁𝗲𝗿𝗿𝗼𝗿𝗶𝘀𝘁𝗶𝘀𝗰𝗵𝗲 𝗼𝗿𝗴𝗮𝗻𝗶𝘀𝗮𝘁𝗶𝗲𝘀. Die vertegenwoordigen ruim 1,7 miljard moslims en overtuigen hen dat Mohammed thuishoort in de mand van de rechtvaardige Islam. Het groeiend aantal kopvodden onderstreept mijn visie over moslims.

Blijkbaar zien alleen mensen met een vrije kritische geest dat de halal gecertificeerde islamitische rotte appel in onze beschaving uitsluitend geschikt is als varkensvoer.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mosje
Berichten: 4
Lid geworden op: ma jan 15, 2018 7:32 pm

Re: Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Bericht door Mosje »

Hans, ik doe ook mee.
Volgens de traditie kreeg M. zijn boodschap van een engel genaamd Gabriel. Blijkbaar dezelfde die aan Jezus de troon van David beloofde. Wat niet is gebeurd. Allerminst een betrouwbare Vliesvleugelige. Engelen bestaan bovendien niet, dus is de boodschap een verzinsel. Misschien niet zoveel (negatieve) aandacht waard?
Mosje.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Bericht door Ariel »

Mosje schreef:
ma nov 22, 2021 12:53 pm
Hans, ik doe ook mee.
Van Harte welkom Mosje. icon_wave.gif Leuk om je hier te zien.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Mohammed: foute naam die herinneringen oproept aan Hitler

Bericht door hans van de mortel »

Mosje schreef:
ma nov 22, 2021 12:53 pm
Hans, ik doe ook mee.
Volgens de traditie kreeg M. zijn boodschap van een engel genaamd Gabriel. Blijkbaar dezelfde die aan Jezus de troon van David beloofde. Wat niet is gebeurd. Allerminst een betrouwbare Vliesvleugelige. Engelen bestaan bovendien niet, dus is de boodschap een verzinsel. Misschien niet zoveel (negatieve) aandacht waard?
Mosje.
Afbeelding

Hoe meer zielen iets zinnigs inbrengen met hun kennis, gericht op de verschrikkelijke oorlogsideologie islam en het daaruit ontstane tegen onze beschaving gerichte virus dat de sfeer uitademt van de weerzinwekkende historische afgodendienaar en zichzelf verheffende baas over zijn zelfbedachte maangod Allah die een plagiaatgod voorstelt die niets voorstelt en van nul en gener waarde blijkt voor onze westerse beschaving die vooruitgang op vooruitgang boekte waar moslims slechts het nakijken hadden. Ondanks hun verwerping van onze normen en waarden blijken zij in staat, zonder met hun ogen te knipperen, voor de volle honderd procent, met volledige religieuze overgave te parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving.

Verval van onze beschaving luidde het verwelkomen in door de Europese regeringsleiders van horden islamitische asieleisers, de zich aan de verderfelijke misdadige praktijken van de oorlogsideologie van de historische minderjarige meisjesverkrachter sadist Mohammed committerende mohammedanen, meer bekend onder de naam moslims. Deze aanhangers van de slechtste mens ooit, gedragen zich als schaamteloze wezens door met opgeheven hoofd hun dagelijkse parasitaire praktijken op onze economie en beschaving middels het vrijdagmiddaggebed te benadrukken.

Onze demissionaire, onbetrouwbare deloyale gezagsdragers, die zich baas boven baas zonder verantwoordelijkheidsgevoel en met een dedain van heb ik jou daar tegen de autochtone Nederlandse bevolking keren, waaronder gerekend alle joden, christenen en atheïsten, gooien stelselmatig olie op het vuur van de onderhuidse spanningen bij moslims. Op termijn zullen zij voor gigantische problemen zorgen omdat het importeren van de mislukte mensensoort, dat geen enkele ambitie heeft om te integreren en zich te bekeren tot onze beschaving met het inzicht dat Allah door de historische pedofiele sadist Mohammed als zijn vaste trouwe knecht was aangesteld.

Door Allah als zijn knecht en geestelijke inspirator uit te roepen was de vieze walgelijke Arabische afgodenbedenker Mohammed in staat al zijn wandaden, waaronder zijn verkrachtingen, seksuele uitspattingen en oorlogsmisdaden, goed te praten.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mosje
Berichten: 4
Lid geworden op: ma jan 15, 2018 7:32 pm

Re: Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Bericht door Mosje »

Misschien is het mogelijk in dit forum inzake M. het woord 'profeet' in het vervolg weg te laten? Het is een te groot eerbetoon.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Bericht door Ariel »

Mosje schreef:
do nov 25, 2021 3:39 pm
Misschien is het mogelijk in dit forum inzake M. het woord 'profeet' in het vervolg weg te laten? Het is een te groot eerbetoon.
Zullen we er nep profeet van maken?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Bericht door hans van de mortel »

Mosje schreef:
do nov 25, 2021 3:39 pm
Misschien is het mogelijk in dit forum inzake M. het woord 'profeet' in het vervolg weg te laten? Het is een te groot eerbetoon.
Je doet zo geheimzinnig met die letter M door die niet voluit te schrijven. Zo exclusief is die letter die voor Mohammed staat nu ook weer niet. De gevangenissen in Europa puilen uit met deze hoofdletter. Als je toch wilt miniseren gebruik dan de onderkast letter m.

Waarom zou een foute naam niet geschreven mogen staan? Is dat misschien de reden dat in de Koran de naam van de maangod van de moslims ontbreekt? [icon_lol.gif]

Voor alle duidelijkheid naar onze lezers toe: In Indonesië en ook in Maleisië spreken Jehovah's Getuigen, als zij het over God hebben, de naam van God als Allah uit. In Maleisië heeft het moslimbewind dat eerder willen verbieden. Of het is verboden, dat weet ik niet precies. Het laat weer eens zien dat je geen moslims moet willen in onze kenniseconomie en beschaving. Ik weet niet hoe we moslims het beste kunnen noemen: Vijfde Colonne of Rotte Appels. Ik houd het op de Mislukte Mensensoort.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mosje
Berichten: 4
Lid geworden op: ma jan 15, 2018 7:32 pm

Re: Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Bericht door Mosje »

Een kleine letter m is ook goed, Hans. Je weet tenminste welke historische persoon ik bedoel. Chapeau!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Bericht door Ariel »

En dan volgt hier het kerstverhaal van een Mohammed die naar Mekka wilde, geschreven door Silvan Schoonhoven.

Hoe loopt dit kerstverhaal af? Mag Mohammed naar Mekka ?
Om negen uur begon in Den Haag de zaak tegen Mohamed A., de man die een jaar geleden 29 kogels afvuurde op de Saoedische ambassade, ook in Den Haag. Zijn broer is ook al veroordeeld vanwege dreigen met geweld. Wat dreef de broers?

De zaak is begonnen. Mohamed A. slaat gelijk eenverontwaardigde toon aan. Hij heeft advocaat Plasman gisteren weggestuurd omdat die te weinig tijd zou hebben voor zijn zaak. 'Ik heb geen advocaat nodig, als jullie er een willen, regel het maar. Júllie houden mij vast!'

Mohamed zit erbij in een legergroene jas en een capuchon op. Het is niet voor het eerst dat hij een advocaat aan de kant schuift, zegt de officier. Hij vindt dat de zaak gewoon door moet gaan. Het OM wil tbs gaan eisen tegen Mohamed, kondigt het al aan.

De rechter vraagt nog eens voor de zekerheid of Mohamed écht geen advocaat nodig heeft. 'Nee, echt niet'. De zaak kan dus doorgaan.

“Ik was in contact met de ambassade van Saoedi-Arabië. Ik wilde emigreren naar Mekka maar werd van de ambassade naar het consulaat en weer terug gestuurd, moest bellen en schrijven, wat was dat voor spelletje. Een jood kan zo naar SA en ik als moslim niet?

Mohamed was in april zo wanhopig dat hij ‘iemand stuurde’ om de ambassade te bekladden. Hij belde zelf de politie. ‘Ik wil gewoon mijn profeet volgen, Mekka en Medina is niet van S-Arabië! Ik wil daar gewoon heen, het koningshuis Saoed gaat daar niet over.’

‘Die bekladding wás geen vernieling, ik heb die jongen expres een stift gegeven die makkelijk is te verwijderen. Het zijn gewoon viezeriken, duivelaanbidders daar.’ Mohamed hoopte na de bekladding op een uitlevering aan S-Arabië. ‘Dat wil ik nu nog steeds!’

Mohamed: ‘Ik was niet bang voor de mensen van de ambassade, ben alleen bang voor Allah. Maar er stond opeens een vreemde auto voor mijn deur dus ik paste wel op. S-Arabië heeft ook Khashoggi in stukken gehakt!’

Mohamed, met bril en baardje op, babbelt honderduit. Nu weer over hoe hij zijn auto verkeerd parkeerde en ruzie kreeg met de politie, terwijl die hem juist zouden helpen met de emigratie. ‘Toen heb ik ze geblokkeerd, ik had geen zin in dat spelletje. Wat een ellende.’

Mohamed kreeg argwaan dat de politie hem als een terrorist zag. Niet zo gek, want Mohamed had toen al iets geroepen over het door de kop schieten van de ambassadeur. ‘Gewoon boosheid’, was dat. ‘Er kwam een agent met me praten die zogenaamd moslim was. Ze logen tegen me.'

Mohamed ging weer naar de ambassade, sprak door de intercom en kreeg ruzie met een beveiliger omdat hij al maanden tevergeefs wachtte op een antwoord over zijn emigratie naar het land van de profeet. De gemoederen liepen op, er kwam politie bij.

Mohamed A. wil niks hebben van de westerse samenleving. Ik word onderdrukt. Als ik een kip wil slachten, krijg ik een boete. Dat is onderdrukking. Ik wil niks krijgen van de staat of ontvangen, dat is onderdrukking.’ Rechter: ‘Maar u krijgt ook een uitkering toch?’

De avond van de aanslag reed Mohamed rondjes, zoals wel vaker. Die nacht worden er 29 schoten gelost op de ambassade. De bewaker ziet schotinslagen in de ruimte waar hij was. ‘Ik weet wie het gedaan heeft, maar ga het niet vertellen! De politie moet maar z’n werk doen!’

Mohamed steekt 'n warrig verhaal over dat een andere jongen (‘ik noem zijn naam niet’) de schoten op de ambassade heeft gelost, maar dat Mohamed wilde dat de sporen naar hem zouden leiden. ‘Ze zagen mij toch al als terrorist.’

Mohamed liet de deur open omdat hij de Dienst speciale Interventies met hun bijthonden al verwachtte. Inderdaad werd hij 's middags aangehouden bij zijn huis in Z'meer.

'Ik was zo boos op S-Arabië dat ik wilde dat ze dachten dat ik het gedaan had. Ik creëerde een dwaalspoor voor de politie, ik heb het recht om dat te doen. Want wat voor rechtstaat is dit? Ik mag niet eens in beroep tegen een boete van 25 euro!'

De rechtbank laat camerabeelden zien waarop een figuur staat te schieten voor de ambassade. 'Ik ben dat niet hoor.'

De nachtelijke bewaker op de ambassade hoorde de schoten inslaan boven hem, hij legde een emotionele verklaring af. ‘Ik was helemaal in paniek, zag overal kapot glas.’

Mohamed bekende bij de politie dat hij zelf geschoten had. Hij dreigde. ‘Het zal nog lelijker worden, Jullie gaan 't meemaken. Wacht maar, de kinderen van agenten, van rechters zijn niet veilig. Er zijn zwaardere wapens. Regel gewoon mijn uitlevering aan S-Arabië!’

Mohamed lag thuis in bed toen de politie kwam. Hij riep ‘Mekka, Medina’, en een aantal getallen, zoals de aankomsttijd bij de ambassade en de sterfteleeftijd van de profeet.

Mohamed tegen de politie bij de aanhouding: 'bent u sjeik of profeet? Ik praat alleen met God! Pas op, ik ben met meer! Wij hebben al het geld van Taghi, ik erken geen advocaat, die zal worden doodgeschoten, net als Derk Wiersum.’

Mohamed A. gaat steeds hoger en opgewondener ratelen, hij gebaart hevig. Hij werd die dag 40, dezelfde leeftijd waarop de profeet Mohammed 1400 jaar geleden zijn eerste openbaringenontving. Hij goochelt nog wat cijfers bij elkaar en verwijzingen naar de Koran

Op een van de hulzen zat Mohameds DNA. Hij had ook schotresten op zijn mouw. Dezelfde jas die hij nu aan heeft. ‘Ik had een keer eerder geschoten, in een bos. Daar vertel ik verder niks over.’ Het wordt er niet geloofwaardiger op, maar de rechter blijft vriendelijk.

A. zei in 'n gesprek dat hij het van het weer liet afhangen wat hij bij de ambassade zou doen: ‘Als er om 5 uur regen kwam, dan deed ik het. Als Allah bliksem had gemaakt was het veel erger geweest, dan was ik naar binnen gegaan, boem door 't hoofd, iedereen neergemaaid.’

Het loopt uit de hand met Mohamed. Hij begint steeds harder te roepen en beweert dat hij achter de moord op Peter R de Vries zit en een overstroming heeft voorspeld die ook daadwerkelijk kwam. De rb-voorzitter, toonbeeld van geduld, vindt het nu tijd voor een pauze.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Bericht door Ariel »

We gaan weer verder met ons kerst verhaal van een Mohammed die graag naar Mekka wil.
We gaan verder. Mohamed steeks opnieuw van wal over getalsymboliek en verborgen tekenen. ‘Allah heeft jouw leven gegeven, maar jij ontkent hem. Allah kan alles maken, kijk hoe hij met jullie speelt, Allah zal straffen. Is er geen hiernamaals dan?’

Mohamed uitte vreselijke bedreigingen in een gesprek met zijn broer. ‘Zodra ik in Marokko ben, maak ik NLs ambassadepersoneel daar dood. Dat is mijn doel, daarna pas ga ik naar Mekka’.

Mohamed A in dat gesprek: ‘Anders pak ik hier die crèches en ga ik hun kinderen vermoorden, tot mijn dood. Ze gaan zien wie ik ben. Ze maken een grote fout. En die psychiaters, zodra ik vrij kom ga ik op hen jagen, je onthoofdt iemand en je gaat naar de volgende.’

Heftige teksten van Mohamed A. in de Haagse rechtbank. En er is nog meer. Hij verklaarde bij de politie: ‘Dit was nog niet alles, er gaan grotere dingen gebeuren als ik niet wordt uitgeleverd aan S-Arabië.’

Mohamed tegen de officier van Justitie: ‘Jullie werken voor de duivel, ik werk voor Allah. Deze rechtszaak is niets, de Schepper zal over ons oordelen, de zaak gaat dan over, we gaan allemaal dood, maar jij bent een ongelovige, je wilt het niet weten.’

De islam is altijd met jullie in oorlog. Ik ben voor de taliban, trots dat ze jullie hebben weggejaagd. Ik kan niet wachten op de oorlog tussen ons en jullie. Jullie zijn aan het racen in de Emiraten, dat zijn onze plaatsen, wegwezen daar! Dan maar een terrorist'

Mohamed A: 'Jullie zijn één pot nat. Noem me dan maar een terrorist, dat interesseert me niet, ik heb Allah.’

De beschoten ambassadebeveiliger kan niet meer voltijd werken, kreeg slaapklachten en is bang geworden op straat, vertelt zijn advocaat, die daarom met een schadeclaim komt. Mohamed A: ‘Hij wil er alleen maar geld uit slaan’

Wat zeggen de psychiaters over Mohamed? Hij wijst de democratie af, is geradicaliseerd en heeft een psychotische stoornis: grootheidswaan met een religieuze kleuring. Mohamed: ‘Hoe ik ze heb bespeeld is toch duidelijk! Zo zie je dat hun scholing niks waard is!’

Mohamed is volgens de psychiaters geobsedeerd door getalsymboliek. ‘Hoe lang zit ik vast? Een jaar, een maand en twee dagen. Een een twee! Voor mij is dat een teken van Allah!’

Mohamed beweert ook dat hij een oorlog met Rusland heeft voorspeld in 2022. Hij zegt ook dat hij de dood van Peter R de Vries heeft voorspeld en een overstroming.

De psychiater zegt dat Mohameds daad (de schietpartij op de ambassade) is beinvloed door de waanstoornis. Enigszins verminderd toerekeningsvatbaar, dus. Kans op herhaling: hoog. Advies: tbs met dwangverpleging.

Mohamed: ‘Ik laat me niet behandelen, ik zie de tbs-kliniek gewoon als een gratis woning. Ik werk aan geen enkele behandeling mee, al maken ze me dood, kan me niet schelen. Ik wacht net zolang tot ik naar Mekka en Medina kan.’

Mohamed heeft in een tapgesprek met zijn broer gezegd: ‘Als ik word vrijgelaten, zou dat een fout zijn. Ik wil Nederland een lesje leren. Ik hoop op grote media-aandacht’

De officier v Justitie gaat vertellen wat Mohamed wordt verweten - en hij mag er niet doorheen praten, drukt de rechtbankvoorzitter hem op het hart.

Wat de OvJ betreft gaat het hier om een poging tot moord. De ambassade deed geen aangifte: ze wilden zich niet mengen in een juridische procedure in het gastland.

Wat de OvJ betreft is de schietpartij aan Mohamed volledig toe te rekenen. Hij mag dan een psychische stoornis hebben, maar schoot niet als direct gevolg van een hallucinatie op de ambassade.

OvJ: 'Er werd na de aanslag diplomatiek naar NL gekeken met de vraag of ons land de aanslag niet had kunnen voorkomen. NL heeft internationaal schade opgelopen door deze beschieting.'

OvJ eist gevangenisstraf van tien jaar plus tbs met dwangverpleging en gedragsveranderende maatregelen. 'Nodig voor de bescherming van de maatschappij'.

OvJ: het gevaar op herhaling is hoog. Tbs met dwangverpleging zonder een maximum aan de behandelduur. Alleen een tbs-kliniek met hoge beveiliging volstaat.

OvJ: 'Het OM neemt deze zaak zeer hoog op, hoger dan u misschien had verwacht.' De bewaker had zijn leven kunnen verliezen door de kogelregen. 'Maar bovendien heeft de beschieting diplomatiek behoorlijk veel beroering veroorzaakt. Dit is ongekend, ook internationaal.'

Mohamed begrijpt het verhaal van de OvJ niet. Op teneergeslagen toon: ‘Hij had het over iets wat ingrijpend zou zijn voor mij, ik snap dat niet. Maar hij doet maar, je mag me 20 jaar geven, ik zit het wel uit.’

Advocaat Plasman was eigenlijk aan de kant geschoven door Mohamed maar is er toch bij blijven zitten om 'de procesgang te bewaken'. Hij plaatst nu toch een paar kanttekeningen bij het verhaal van de OvJ.

Uitspraak op 24 december.

Mohammed heeft een broer.
Spoiler! :
Broer van verdachte beschieting Saoedische ambassade moet ook de cel in: ‘Ik ga blanke mensen pakken’

Rachid A. is vandaag tot zes maanden cel, waarvan twee voorwaardelijk, veroordeeld vanwege dreigementen met terreurdaden. Die dreigementen deed de 48-jarige Voorburger in een telefoongesprek met zijn broer Mohammed A., die in de gevangenis zit vanwege de beschieting van de ambassade van Saoedi-Arabië vorig jaar november.

Mohammed A. (33) wilde op bedevaart naar de steden Mekka en Medina, maar kreeg daar geen visum voor van de ambassade van Saoedi-Arabië. Hij zou op 12 november 2020 bijna dertig kogels afgevuurd hebben op de diplomatieke post in Den Haag. Hij werd dezelfde dag al opgepakt. Hij ontkent, maar zit er nog steeds voor in voorarrest.

‘Doorzeven van blanken’
Zijn broer Rachid belde enkele maanden na die beschieting naar zijn broer in de gevangenis. In dat -afgeluisterde- gesprek deden beide mannen een groot aantal bedreigende uitspraken. Rachid zou onder meer gezegd hebben dat hij ‘blanke mensen ging pakken’ en had het ook over het ‘doorzeven van blanken’. Verder werd er nog goedkeurend gesproken over de terreuraanslagen in november 2015 in Parijs. Dan zou ‘de Israëlische (ex-)premier de keel worden afgesneden’.

Zodra ik in Marokko ben, maak ik die ambassa­deurs van Nederland daar dood

Ook werd er gezegd: ,,Ik hoop dat de officier nu ook meeluistert. Zodra ik in Marokko ben, maak ik die ambassadeurs van Nederland daar dood.” Juist dat de verdachte en diens broer er rekening mee hielden dat het gesprek kon worden afgeluisterd door de politie, maakte dat het op zich privé gevoerde telefoongesprek toch daadwerkelijk bedreigend kon zijn naar de buitenwereld, meent de rechtbank. ,,Het dreigen met een terroristisch misdrijf is een ernstig, indringend en angstaanjagend delict’', vindt de rechtbank ook.

Wijkagent
Het OM had zeven maanden cel, waarvan drie maanden voorwaardelijk, geëist tijdens de behandeling van de strafzaak twee weken geleden. De rechtbank legde een iets lagere straf op omdat de verdachte werd vrijgesproken van het doen van dreigende uitlatingen over een bepaalde wijkagent in hetzelfde telefoongesprek. De rechtbank constateerde dat die uitlatingen enkel door de broer van de verdachte waren gedaan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Bericht door Ariel »

Mohammed A uit Zoetermeer moet 4 jaar de cel in. Het zal even duren voordat hij naar Mekka kan.
Vier jaar cel en tbs voor man die Saoedische ambassade beschoot

De man die vorig jaar november 29 kogels afschoot op de Saoedische ambassade in Den Haag moet vier jaar de cel in en krijgt daarna tbs met dwangverpleging. Mohamed A. (41) wilde met zijn daad een visum afdwingen voor Saoedi-Arabië, waar hij een leven als herder in het land van de profeet wilde leiden. Hij werd woedend toen de ambassade niet meewerkte en dreigde met zware terroristische aanslagen in Nederland.

Zo dreigde hij met een slachting in crèches onder de kinderen van politieagenten en rechters, met het onthoofden van psychiaters het doodschieten van ambassadepersoneel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Bericht door sjun »

Ariel schreef:
vr dec 24, 2021 3:06 pm
Mohammed A uit Zoetermeer moet 4 jaar de cel in. Het zal even duren voordat hij naar Mekka kan.
Vier jaar cel en tbs voor man die Saoedische ambassade beschoot

De man die vorig jaar november 29 kogels afschoot op de Saoedische ambassade in Den Haag moet vier jaar de cel in en krijgt daarna tbs met dwangverpleging. Mohamed A. (41) wilde met zijn daad een visum afdwingen voor Saoedi-Arabië, waar hij een leven als herder in het land van de profeet wilde leiden. Hij werd woedend toen de ambassade niet meewerkte en dreigde met zware terroristische aanslagen in Nederland.

Zo dreigde hij met een slachting in crèches onder de kinderen van politieagenten en rechters, met het onthoofden van psychiaters het doodschieten van ambassadepersoneel.
Zou hij gedacht hebben dat hij daarmee wel zin zin kreeg? Het doet zich toch aanzien dat niet alles goud is dat er blikkert bij binnenkomst als bedelaar aan de grens. Misschien kan het helemaal geen kwaad wat selectiever moet de toelating te worden, al was het maar om vast op toekomstige cumulerende kosten te sparen.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Mohammed: bekende naam in alle westerse gevangenissen

Bericht door hans van de mortel »

hans van de mortel schreef:
zo mei 29, 2022 10:04 am
Afbeelding

Het ontbreekt in Nederland helaas aan goede voorlichting.

De Bijstand echter geeft tekst en uitleg in vele talen die opvallend overeenkomen met de taal uit een islamitisch land.

Ik houd van duidelijkheid zonder omwegen. Voor moslims loopt alles via Mekka, terwijl zij hier wonen, werken, en in ook grote getale zonder blikken of blozen hun hand ophouden. Vrouwen dragen bij deze gelegenheid een hoofddoek.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie