Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Hans v d Mortel sr

Re: Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Za Mar 03, 2018 12:00 pm

Hoe vertaal ik het woord Mohammed vanuit het Arabische begrip profeet?

Afbeelding

Het mooie van de rijk geschakeerde Nederlandse taal is, dat je voor wat de inhoudelijke achterlijkheid van een woord betreft, tientallen vervangende begrippen kunt verzinnen. Bij Mohammed komt er dit uit de geautomatiseerde vertaling rollen:

Schaapskop, appelflap, oliebol, augurk, dodo, nitwit, dombo, stommerd, domoor, eend, onbenul, sufferd, drol, oen, droplul, stomkop, druiloor, sufkont, eendvogel, waterhoofd, ei, gehaktbal, eikel, uilskuiken, ezel, minkukel, ezelskop, oelewapper, ezelsveulen, oetlul, flapdrol, slaapkop, stommeling, ignorant, stommerik, jojo, sufkop, kalf, uilebal kalfskop, weetniet, kloris, uilenbal, kuiken, hansworst, kwezel, rund, leeghoofd, koe.

Nadat de Koran honderd jaren later na de dood van Mohammed tot stand was gekomen, verdient de Arabische profeet Mohammed (VZMH) nog de volgende kwalificaties vanuit de praktijk van zijn leven die een indruk geeft over wat voor persoon hij in werkelijkheid was: analfabeet, pedofiel, onbetrouwbaar, racist, overspelige, wellusteling, vrouwen discriminerende macho, haatbaard, sadist en oorlogsmisdadiger.

Aanleiding genoeg voor 1,7 miljard moslims, die herkenbaar ongeschikt zijn voor onze inventieve, creatieve, democratische en zich steeds weer vernieuwende beschaving, om een beschavingsdiploma te halen op een openbare school met onderwijs dat kerk en staat gescheiden houdt.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op Za Mar 03, 2018 12:33 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

King George

Berichtdoor King George » Za Mar 03, 2018 12:23 pm

Dat diploma kan dan alleen gehaald worden als je de kwaliteitseisen ver naar beneden schroeft, want anders zijn die Mohameddanen voor ons onderwijs geschikt.
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Za Mar 03, 2018 12:52 pm

King George schreef:Dat diploma kan dan alleen gehaald worden als je de kwaliteitseisen ver naar beneden schroeft, want anders zijn die Mohameddanen voor ons onderwijs geschikt.

Als moslims geslaagd zijn voor ons beschavingsdiploma kunnen zij geen moslim meer zijn. En zal de naam Mohammed als sneeuw voor de zon verdwijnen zoals ook direct na de oorlog gebeurde met al die tienduizenden namen van Adolf. Maar moslims zullen altijd blijven liegen en de boel omdraaien vanuit hun miserabele ongegronde moslimtrots. Ook al behalen zij het diploma zoals Aboutaleb en de winnaar van De Gouden Geit in 2011 Nasrdin Dchar.

Moslims zijn nu eenmaal te dom én . . . te trots om toe te geven dat zij, weliswaar dankzij hun ouders hebben kunnen parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving, hun geloof in de waarde van de profeet hebben verloren. Omdat zij moslim zijn door toedoen van hun ouders die doorgaans analfabeet waren zoals die van Salafist en Jihadist Ahmed Aboutaleb. En de liefde tot hun ouders staat onvoorwaardelijk boven elke waarheidsvinding. Vandaar.

De absolute en enige oplossing is om vastgeroeste moslims die aan de het sadistische historische Arabische kwaad Mohammed verslaafd zijn, terug te sturen naar het 'heilige' land van hun ouders. Echt waar.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Jun 11, 2018 7:57 am

Prachtig en bovenal begrijpelijk en daarnaast ook nog eens kostelijk vermakelijk is deze video. Omdat de verantwoordelijke rechters in Groot-Britannië het nog altijd vertikken te aanvaarden dat moslims behoren tot de mislukte mensensoort 'moslims'. De Islam geeft iedere weldenkende niet-moslim de helpende hand dit feit te onderschrijven. Want 30% van de islamitische viespeuken in deze rechtsgang droeg de schaamteloze smerige naam 'Mohammed'.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Wo Jun 13, 2018 2:54 pm

De meeste moslims hebben woestijnrechtelijke redenen om trots te zijn.

Zij mogen er trots op zijn dat hun profeet in het Guiness Book of Records wordt genoemd.

En het geluk kan niet op bij de enige exclusieve mislukte mensensoort op aarde. Want de naamsvermelding van de profeet in dit exclusieve grootboek van ongeëvenaarde prestaties staat met stip bovenaan de lijst van volslagen idioten, die gekenmerkt worden door een uitmuntend gebrek aan hersencellen.

De benoeming
De meest gebruikte eervolle naam met stipnotering bij terroristische aanslagen gedurende 1400 jaar luidt:

MOHAMMED

Terug naar “Mohammed”