Hirsi Ali heeft gelijk

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Real Old Dutch
Berichten: 101
Lid geworden op: di aug 09, 2005 2:22 am

Bericht door Real Old Dutch »

Listen TURK... Do me a favour... Come and visit me overhere as well, boy... Your read, -think, learn and function as a low-down Muslim-dumbo attracts me greatly, hehehe... We can do with some male- Muslim- goat-fuckers like you, as we have some ladies, towering sky-high above you dumb- MALE Muslim-bastards, as our Earthly Angels are our Queens of the Universe... and that goes for Mrs. Aryan Hirsi-Ali...

http://www.freeforum101.com/forum/viewt ... rswor#1287


We need a few dumb Muslim-pricks like you, TURK, to defend the greatest LIAR in History... the Great Child-molesting Prophet Mohammed (may shit be heaped upon the bastard)...

Je Nederlands is klote, TURK... hoe is je Engels, als tent-nomadische Moslim-eikel?...

Omdat jij met je Mohamedaanse knekelhoofd zo'n diepe- welbestudeerde denker bent, moet je toch eens gaan nadenken over je sura-hoofdtuk "AL'TAKWIR" (sura 81) ("DE VOUWING") in dat idiote KORANNETJE van je, waarin die Hemelse oliebol ALLAH het zonnetje en het maantje eventjes gaat opvouwen, nadat hij de 3-dimensionale Hemel er eventjes als een tentdak heeft afgerukt, om dat Hemels lakentje eventjes snel op te rollen, alvorens die TWEE GROTE LAMPEN op de vouwen, als Chinese lampionnetjes...

Hoe voelt het nou aan, TURK de TURK... om in die hoerenlopende paljas van een Mohammed (verdelging zij met hem) te geloven en in die geitenbreier van een Aap-mens-God, ALLAH?...

Geeft dit een intense drukkende pijn in die vierkante Moslim-schedel, TURK... om al die onzin van een VLAKKE TAPIJTJES-AARDE- in plaats gehouden door SCHERPE BERGEN als TENTHARINGEN (PENNEN), te kunnen verwerken? Ik bedoel maar... volgens eigen zeggen heb jij GELEZEN en GELEERD om tot een DIEPER HELDER MOSLEM-DENKEN te kunnen komen en dat moet toch afgrijselijke pijnen in de schedel veroorzaken, naast de pijnen van een doorlopende ergernis en irritatie die je hebt opgelopen aan het observeren van ons ONGELOVIGEN, die jouw Profeet Mohammed (oorlog zij met hem), gewoon een domme klootzak vinden...

Old Dutch Corey...
DEATH TO ISLAM!... May the fossilized remains of the great Prophet Mohammed (burb) be blown out of our Western exhaust pipes...
Real Old Dutch
Berichten: 101
Lid geworden op: di aug 09, 2005 2:22 am

Bericht door Real Old Dutch »

Brullio schreef:ayaan met de dood bedreigen, simpelweg omdat ze de waarheid zegt over de positie van de vrouw in de islam (die heeeel beroerd is), toont aan hoe gewelddadig dit kut-geloof is.

de islam met zijn geweld is een belediging voor god. Als een islamiet bid, doet het pijn aan gods oren.
Als een Mohamedaanse Islamiet bidt, doet dit pijn aan zowel mijn ogen als -aan mijn oren... Hahahahaha!...

Als wij toch zo'n kluit van die stomme Islamitische baardapen met die poeperds omhoog in die slaafse mijtensnuif-positie zijn liggen, met zo'n woordenkotsende Musselman die dan het "Allahu-Akbar" ("Allah is Groot") er uit kotsend rond kermt, dan is dat jouw GOD gegarandeerd EEN GRUWEL, want het is ook mij EEN GRUWEL...

Op de vrijdag zien wij deze bejurkte- gesandaliseerde- getulbaniseerde- of gefezzeerde- Muslim-transvestieten elkaar kussen en bevoelen, achter die stomme Mosque... met die gehaakte kapotjes op hun hoofd... en dat moet jouw GOD toch ook EEN GRUWEL zijn, want ik sta bijna te kotsen als ik het zie...

Ik ben nooit gelovig geweest, maar "HET WAS GOD EEN GRUWEL" is mij altijd bij gebleven uit de categesatielessen (in mijn dagen verplicht) op de openbare school... Ik vond dat een prachtig regeltje en het past bij alles wat de Moslims doen en zeggen... terwijl het bekijken van Moslims mij ook een gruwel is... Een WANBEELD, hehehe...

Het aanzicht van de Muslims IS MIJ EEN GRUWEL, hehehe... :lol:


DOOD AAN ISLAM!...
DEATH TO ISLAM!... May the fossilized remains of the great Prophet Mohammed (burb) be blown out of our Western exhaust pipes...
Gebruikersavatar
gawaas
Berichten: 210
Lid geworden op: di apr 11, 2006 12:59 pm

Bericht door gawaas »

Hoi Real Old Dutch,
Hier ben ik. Ik sta klaar voor uw vloeken en scheld want daarbij is er groot beloningen van Allah. Graag zo grove mogelijk. Want ik ben een beetje jaloers geworden op die turk
.
Hen te leiden is niet uw plicht, maar Allah leidt wie Hij wil. (Koran 2:272)
Real Old Dutch
Berichten: 101
Lid geworden op: di aug 09, 2005 2:22 am

Bericht door Real Old Dutch »

gawaas schreef:Hoi Real Old Dutch,
Hier ben ik. Ik sta klaar voor uw vloeken en scheld want daarbij is er groot beloningen van Allah. Graag zo grove mogelijk. Want ik ben een beetje jaloers geworden op die turk
.
ALLAH bestaat niet gawaas en jij gaat niet naar je stomme hemeltje, noch krijg je die 72 maagden waarvoor je dagelijks aan je Arabische pik zit te trekken, met die dildo-neus van je...

Als je een laagstaande Marocaan bent hoef je niet jaloers te zijn op TURK de stomme TURK, want Marocanen behoren tot het laagste uitschot in Nederland, waardoor de Turken dank zij die vrolijke dronkaard ATATURK, toch nog als vrij moderne Mohamedanen beschouwd worden, ondanks dat ze nog vele eeuwen achterlopen...

Dat ALLAH beloningen geeft zijn fabeltjes om die hap lafhartige- Islamitische handen- en voetenkussers aan het vechten te houden... De masturberende Muslim-MAN denkt altijd door zijn penis, waardoor die stomme kinderverkrachter Mohammed (moge varkens-strond hem voor eeuwig tot in de neusgaten vergezellen), dat Moslim-tuig een hap maagden beloofden, in die hemelse Muslim-hoerenkast...

De enige maagden die jij krijgt om jou en je penis leeg te zuigen, zijn de maagdelijke wormen en de maagdelijke maden, die jou in je Moslim-graf komen bezoeken. En dan na tien jaar... graven wij de Muslims weer op om hun botten in de lijmfabrieken en -in onze autobanen of in asphalt te verwerken, terwijl wij onze autos en -onze machines laten draaien op je gefossiliseerde olie-achtige voorouders...

Waarom kom je me niet een keertje opzoeken tussen de echte maagden?... We hebben daar een echte Egyptische Muslim-maagd van leeftijd 16, die zich "Emperor" noemt, maar die ook als "Silence" en al "&am" bekendheid heeft verworven. Zij heeft een eigen Moslim-site. Dan hebben we de ex-Moslim Tigger, die nu lid van de Pentacostel-Club is gewordem en die nu met Jesus in zijn hart ronddartelt terwijl hij Mohammed (verdelging zij met hem) een grote boef vindt, wat Moh ook was...

Wat jij niet weet natuurlijk is dat ik een 5-sterren Generaal ben, in Satan's enorme Leger, omdat ik jaren geleden mijn ziel aan Satan verkocht... Als onderdeel van de DIvisie der Gevallen Engelen, leidt ik de sub-divisie van Goddelijke Aardse Engelen, omdat ik nu eenmaal een aanbidder ben van DE HEILIGE VAGINA en haar GEZEGENDE CLITORIS, onvindbaar voor vele MUslim mannetjes, hehehe...

http://www.freeforum101.com/forum/viewt ... rswor#1307

Ik ben altijd omringd door de vrouwtjes, gawaas... omdat de dames mijn RESPECT voelen wat Muslim-mannetjes voor geen vrouw op aarde kunnen opbrengen...

http://www.freeforum101.com/forum/viewt ... rswor#1307


DOOD AAN ISLAM!...
DEATH TO ISLAM!... May the fossilized remains of the great Prophet Mohammed (burb) be blown out of our Western exhaust pipes...
Gebruikersavatar
gawaas
Berichten: 210
Lid geworden op: di apr 11, 2006 12:59 pm

Bericht door gawaas »

Real Old Dutch schreef:
gawaas schreef:Hoi Real Old Dutch,
Hier ben ik. Ik sta klaar voor uw vloeken en scheld want daarbij is er groot beloningen van Allah. Graag zo grove mogelijk. Want ik ben een beetje jaloers geworden op die turk
.
ALLAH bestaat niet gawaas en jij gaat niet naar je stomme hemeltje, noch krijg je die 72 maagden waarvoor je dagelijks aan je Arabische pik zit te trekken, met die dildo-neus van je...

Als je een laagstaande Marocaan bent hoef je niet jaloers te zijn op TURK de stomme TURK, want Marocanen behoren tot het laagste uitschot in Nederland, waardoor de Turken dank zij die vrolijke dronkaard ATATURK, toch nog als vrij moderne Mohamedanen beschouwd worden, ondanks dat ze nog vele eeuwen achterlopen...

Dat ALLAH beloningen geeft zijn fabeltjes om die hap lafhartige- Islamitische handen- en voetenkussers aan het vechten te houden... De masturberende Muslim-MAN denkt altijd door zijn penis, waardoor die stomme kinderverkrachter Mohammed (moge varkens-strond hem voor eeuwig tot in de neusgaten vergezellen), dat Moslim-tuig een hap maagden beloofden, in die hemelse Muslim-hoerenkast...

De enige maagden die jij krijgt om jou en je penis leeg te zuigen, zijn de maagdelijke wormen en de maagdelijke maden, die jou in je Moslim-graf komen bezoeken. En dan na tien jaar... graven wij de Muslims weer op om hun botten in de lijmfabrieken en -in onze autobanen of in asphalt te verwerken, terwijl wij onze autos en -onze machines laten draaien op je gefossiliseerde olie-achtige voorouders...

Waarom kom je me niet een keertje opzoeken tussen de echte maagden?... We hebben daar een echte Egyptische Muslim-maagd van leeftijd 16, die zich "Emperor" noemt, maar die ook als "Silence" en al "&am" bekendheid heeft verworven. Zij heeft een eigen Moslim-site. Dan hebben we de ex-Moslim Tigger, die nu lid van de Pentacostel-Club is gewordem en die nu met Jesus in zijn hart ronddartelt terwijl hij Mohammed (verdelging zij met hem) een grote boef vindt, wat Moh ook was...

Wat jij niet weet natuurlijk is dat ik een 5-sterren Generaal ben, in Satan's enorme Leger, omdat ik jaren geleden mijn ziel aan Satan verkocht... Als onderdeel van de DIvisie der Gevallen Engelen, leidt ik de sub-divisie van Goddelijke Aardse Engelen, omdat ik nu eenmaal een aanbidder ben van DE HEILIGE VAGINA en haar GEZEGENDE CLITORIS, onvindbaar voor vele MUslim mannetjes, hehehe...

http://www.freeforum101.com/forum/viewt ... rswor#1307

Ik ben altijd omringd door de vrouwtjes, gawaas... omdat de dames mijn RESPECT voelen wat Muslim-mannetjes voor geen vrouw op aarde kunnen opbrengen...

http://www.freeforum101.com/forum/viewt ... rswor#1307


DOOD AAN ISLAM!...
Hoi ,


Arabische pik
dildo-neus
laagstaande
laagste uitschot
voetenkussers
masturberende Muslim-MAN
Moslim-tuig
Muslim-hoerenkast...
penis leeg
olie-achtige voorouders...


Satan's
Satan verkocht
DE HEILIGE VAGINA

Tot mijn verbazing heeft u mij maar 10 keer gescholden en 3keer u zelf. Jammer ik heb meer verwacht want dit is veel te veel weinig. Ik vind u toch een beschaafde jongen. Dit is maar een beetje stout doen
.
Hen te leiden is niet uw plicht, maar Allah leidt wie Hij wil. (Koran 2:272)
Real Old Dutch
Berichten: 101
Lid geworden op: di aug 09, 2005 2:22 am

Bericht door Real Old Dutch »

Spreek je Engels, TURK de TURK?...

http://www.freeforum101.com/forum/viewt ... rswor#1353


DOOD AAN ISLAAAAM!...


Moge het smerige cadaver van Mohammed verpulverd worden door een Amerikaanse tank...
DEATH TO ISLAM!... May the fossilized remains of the great Prophet Mohammed (burb) be blown out of our Western exhaust pipes...
Real Old Dutch
Berichten: 101
Lid geworden op: di aug 09, 2005 2:22 am

Bericht door Real Old Dutch »

Nou gawaas... Je bent een keurige jongen dat je my als 73-jarige oude bok nog netjes met "U" aanspreekt...

Dat betekent dat je ondanks je uiterst onfortuinlijke Moslim-hersenspoeling- waardoor je tot de stomste- achterlijkste primitieven op aarde behoort en 1000 jaartjes achter loopt in religieus denken, in dat Mohamedaanse aap-mensen-geloof van je, toch nog een redelijk nette opvoeding genoten lijkt te hebben...

Die onbestaande stomme kloten-God Allah heeft daar natuurlijk niets mee te maken. Je uit het woestijnzand gesjorde tentnomadische Moslim-ouders zijn gewoon naar een net land geemigreerd, waar jij nu met je vierkante arabieren-knikker, lekker die gejurkte dildo-neus-bozos mag kussen en bevoelen, achter de Mosque op vrijdag... alvorens je in de poepert-in-de-lucht-mijtensnuivers-gebedspose, die achterlijk Maan-God Allah mag aanbidden...

Dergelijke viezigheid als het publiekelijk Moslim-bidden, zou verboden moeten worden, want dit zou GOD EEN GRUWEL MOETEN ZIJN, zoals het mij ook EEN GRUWEL VOOR HET OOG EN OOR is...

Zelf ga ik ondanks mijn hoge leeftijd liever voor DE HEILIGE VAGINA op mijn oude knietjes, gawaas... Die HEILIGE VAGINA van onze Aardse Engelen staat natuurlijk mijlen hoog verheven boven die aap-mensen-God Allah- en diens vieze kinderknoeiende Profeet Mohammed (verderf zij met hem)... En onze heerlijke aardse dametjes staan natuurlijk altijd hoog verheven boven de achterlijke MOSLIM-MAN... het laagste mannelijke wezen op Aarde...

Hehehe... de wazige gawaas... de Mohamedaanse Islamiet... :lol:

Hoe voelt het nou om een minderwaardige Moslim te zijn, gawaas?...
Kom eens op bezoek als je Engels spreekt...

http://www.freeforum101.com/forum/viewt ... rswor#1353


DOOD AAN ISLAM!...
DEATH TO ISLAM!... May the fossilized remains of the great Prophet Mohammed (burb) be blown out of our Western exhaust pipes...
Gebruikersavatar
gawaas
Berichten: 210
Lid geworden op: di apr 11, 2006 12:59 pm

Bericht door gawaas »

Real Old Dutch schreef:Nou gawaas... Je bent een keurige jongen dat je my als 73-jarige oude bok nog netjes met "U" aanspreekt...

Dat betekent dat je ondanks je uiterst onfortuinlijke Moslim-hersenspoeling- waardoor je tot de stomste- achterlijkste primitieven op aarde behoort en 1000 jaartjes achter loopt in religieus denken, in dat Mohamedaanse aap-mensen-geloof van je, toch nog een redelijk nette opvoeding genoten lijkt te hebben...

Die onbestaande stomme kloten-God Allah heeft daar natuurlijk niets mee te maken. Je uit het woestijnzand gesjorde tentnomadische Moslim-ouders zijn gewoon naar een net land geemigreerd, waar jij nu met je vierkante arabieren-knikker, lekker die gejurkte dildo-neus-bozos mag kussen en bevoelen, achter de Mosque op vrijdag... alvorens je in de poepert-in-de-lucht-mijtensnuivers-gebedspose, die achterlijk Maan-God Allah mag aanbidden...

Dergelijke viezigheid als het publiekelijk Moslim-bidden, zou verboden moeten worden, want dit zou GOD EEN GRUWEL MOETEN ZIJN, zoals het mij ook EEN GRUWEL VOOR HET OOG EN OOR is...

Zelf ga ik ondanks mijn hoge leeftijd liever voor DE HEILIGE VAGINA op mijn oude knietjes, gawaas... Die HEILIGE VAGINA van onze Aardse Engelen staat natuurlijk mijlen hoog verheven boven die aap-mensen-God Allah- en diens vieze kinderknoeiende Profeet Mohammed (verderf zij met hem)... En onze heerlijke aardse dametjes staan natuurlijk altijd hoog verheven boven de achterlijke MOSLIM-MAN... het laagste mannelijke wezen op Aarde...

Hehehe... de wazige gawaas... de Mohamedaanse Islamiet... :lol:

Hoe voelt het nou om een minderwaardige Moslim te zijn, gawaas?...
Kom eens op bezoek als je Engels spreekt...

http://www.freeforum101.com/forum/viewt ... rswor#1353


DOOD AAN ISLAM!...
Ik voel toch dat u lieve ben ik weet het niet waarom maar zo is het. Het voelt net als een schattige kindje die net heeft leren vloeken en niet weet wat hij zegt. Het moet zwaar zijn om beloning van Allah te hallen. Ik zou zeggen doe uw best.

Hoe vaak lezen we niet in de Qor-aan: "Voorwaar, daarin is zeker een Teken voor een volk dat nadenkt" 45, maar wie denkt er werkelijk over na? En hoe vaak lezen we niet in de Qor-aan: "Voorwaar, daarin zijn zeker Tekenen voor een volk dat begrijpt" 46, maar wie begrijpt deze Tekenen werkelijk? Wie slaat zijn ogen werkelijk nederig neer bij het zien van de Tekenen van Allah de Almachtige, de Alwijze, zoals Hij zegt in de Qor-aan: "…jij zult jouw ogen nederig neerslaan, terwijl zij vermoeid zijn." 47 Wie neemt deze Tekenen werkelijk serieus en zet zijn begeerten naar het vergankelijke opzij en geeft zich volledig over aan God? Wie? Jij?



"Hij (Allah) zal zeggen: "Zo is het. Onze Tekenen zijn tot jou gekomen, maar jij vergat ze, en wordt jij vandaag vergeten." 48
Hen te leiden is niet uw plicht, maar Allah leidt wie Hij wil. (Koran 2:272)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

gawaas schreef: Ik voel toch dat u lieve ben ik weet het niet waarom maar zo is het. Het voelt net als een schattige kindje die net heeft leren vloeken en niet weet wat hij zegt. Het moet zwaar zijn om beloning van Allah te hallen. Ik zou zeggen doe uw best.
Gawaas, ik heb respect voor je. :D
Je doorziet mensen.
Real Old Dutch is een mopperkont maar heeft een hart van goud.
Hij is alleen niet gecharmeerd van Islam, maar als jij hulp nodig zou hebben dan is hij de eerste die klaar staat om jou te helpen.
Bedankt voor je mensen kennis en geduld.
Ik moet je wel vertellen dat je nooit maar dan ook nooit Real Old Dutch kan overtuigen van de schoonheid van de Islam.
Dat is verspeelde moeite.
Beter is het om vrienden met hem te worden, want iemand die bevriend is met Real Old Dutch heeft een vriend voor het leven gevonden.

Vriendelijke groet.
Ariel…


Real Old Dutch, je hebt je match gevonden mijn vriend….. :D
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Real Old Dutch
Berichten: 101
Lid geworden op: di aug 09, 2005 2:22 am

Bericht door Real Old Dutch »

gawaas schreef:
Real Old Dutch schreef:Nou gawaas... Je bent een keurige jongen dat je my als 73-jarige oude bok nog netjes met "U" aanspreekt...

Dat betekent dat je ondanks je uiterst onfortuinlijke Moslim-hersenspoeling- waardoor je tot de stomste- achterlijkste primitieven op aarde behoort en 1000 jaartjes achter loopt in religieus denken, in dat Mohamedaanse aap-mensen-geloof van je, toch nog een redelijk nette opvoeding genoten lijkt te hebben...

Die onbestaande stomme kloten-God Allah heeft daar natuurlijk niets mee te maken. Je uit het woestijnzand gesjorde tentnomadische Moslim-ouders zijn gewoon naar een net land geemigreerd, waar jij nu met je vierkante arabieren-knikker, lekker die gejurkte dildo-neus-bozos mag kussen en bevoelen, achter de Mosque op vrijdag... alvorens je in de poepert-in-de-lucht-mijtensnuivers-gebedspose, die achterlijk Maan-God Allah mag aanbidden...

Dergelijke viezigheid als het publiekelijk Moslim-bidden, zou verboden moeten worden, want dit zou GOD EEN GRUWEL MOETEN ZIJN, zoals het mij ook EEN GRUWEL VOOR HET OOG EN OOR is...

Zelf ga ik ondanks mijn hoge leeftijd liever voor DE HEILIGE VAGINA op mijn oude knietjes, gawaas... Die HEILIGE VAGINA van onze Aardse Engelen staat natuurlijk mijlen hoog verheven boven die aap-mensen-God Allah- en diens vieze kinderknoeiende Profeet Mohammed (verderf zij met hem)... En onze heerlijke aardse dametjes staan natuurlijk altijd hoog verheven boven de achterlijke MOSLIM-MAN... het laagste mannelijke wezen op Aarde...

Hehehe... de wazige gawaas... de Mohamedaanse Islamiet... :lol:

Hoe voelt het nou om een minderwaardige Moslim te zijn, gawaas?...
Kom eens op bezoek als je Engels spreekt...

http://www.freeforum101.com/forum/viewt ... rswor#1353


DOOD AAN ISLAM!...
Ik voel toch dat u lieve ben ik weet het niet waarom maar zo is het. Het voelt net als een schattige kindje die net heeft leren vloeken en niet weet wat hij zegt. Het moet zwaar zijn om beloning van Allah te hallen. Ik zou zeggen doe uw best.

Hoe vaak lezen we niet in de Qor-aan: "Voorwaar, daarin is zeker een Teken voor een volk dat nadenkt" 45, maar wie denkt er werkelijk over na? En hoe vaak lezen we niet in de Qor-aan: "Voorwaar, daarin zijn zeker Tekenen voor een volk dat begrijpt" 46, maar wie begrijpt deze Tekenen werkelijk? Wie slaat zijn ogen werkelijk nederig neer bij het zien van de Tekenen van Allah de Almachtige, de Alwijze, zoals Hij zegt in de Qor-aan: "…jij zult jouw ogen nederig neerslaan, terwijl zij vermoeid zijn." 47 Wie neemt deze Tekenen werkelijk serieus en zet zijn begeerten naar het vergankelijke opzij en geeft zich volledig over aan God? Wie? Jij?



"Hij (Allah) zal zeggen: "Zo is het. Onze Tekenen zijn tot jou gekomen, maar jij vergat ze, en wordt jij vandaag vergeten." 48
Nou dat klinkt allemaal leuk en aardig, gewaas... maar het was die leugenachtige goochelaar Mohammed (moge varkensmest hem in zijn graf- tot in zijn neusgaten omringen) in wiens opdracht die achterlijke KORAN werd geschreven en met een VLAKKE TAPIJTJES-AARDE... en SCHERPE BERGEN als "PENNEN"- om die VLAKKE AARDE op haar plaats te houden, zijn dat tezamen met een opvouwbaar MAANTJE en -het opvouwbare ZONNETJE in sura 81 genaamd "DE VOUWING" ("AL'TAKWIR"), gewoon GROTE LAMPEN, die op Aardse OLIJFOLIE branden en met al het bovenstaande prachtige TEKENEN zijn van de door de Mohamedaanse mens geschreven ONZIN...

Dus... er zijn voldoende TEKENEN to mij gekomen vanuit dat verdwaasde Mohamedaanse Islamieten geloof en haar achterlijke KORAN...

Nou ik vind het ook leuk dat je mij een schattig kindje vind en als je een Mohamedaanse dame bent, dan will ik graag bij jou aan de borst komen liggen, maar als je een wazige Muslim-kerel bent die andere kerels LIEF vindt, dan kun je better je Moslim Mullah de fles geven...
DEATH TO ISLAM!... May the fossilized remains of the great Prophet Mohammed (burb) be blown out of our Western exhaust pipes...
Real Old Dutch
Berichten: 101
Lid geworden op: di aug 09, 2005 2:22 am

Bericht door Real Old Dutch »

Salaaaaam-E-Leikum, Gawaas... met een Allah-u-Akbarretje erbij...

Altijd op zoek zijnde naar gemakkelijk opblaasbare Moslim martelaren, die het liefst zo snel mogelijk door dat gat in die ozonlaag geblazen wensen te worden, kun je me altijd bereiken in mijn ronselaarskantoortje...

http://www.freeforum101.com/forum/viewt ... rswor#1386

PRAISE ALLAH!...

http://politicalhumor.about.com/gi/dyna ... ain.asp%3F


DOOD AAN ISLAM!...
DEATH TO ISLAM!... May the fossilized remains of the great Prophet Mohammed (burb) be blown out of our Western exhaust pipes...
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Beste Real Old Dutch,

Mag het een onsje minder?

Discussies horen om argumenten en feiten te draaien. Gescheld leidt alleen maar af.

De waarheid over de Islam is erg genoeg. Daar hoeven geen krachttermen bij.

Met vriendelijke groet,

Linda
Real Old Dutch
Berichten: 101
Lid geworden op: di aug 09, 2005 2:22 am

Bericht door Real Old Dutch »

Linda Danvers schreef:Beste Real Old Dutch,

Mag het een onsje minder?

Discussies horen om argumenten en feiten te draaien. Gescheld leidt alleen maar af.

De waarheid over de Islam is erg genoeg. Daar hoeven geen krachttermen bij.

Met vriendelijke groet,

Linda
Wel Linda-baby...

Omdat die slappe stomme Nederlanders het altijd zo keurig-, verfijnd en beschaafd willen doen, werden we in mei 1940 als een hap lafhartige slapjanissen in 5 dagen door die moffen onder de voet gelopen... wordt bij ons een fantastisch politicus als Aryan Hirsi-Ali het land uitgeflikkerd... krijgt bij ons de Moslim-vader die hoorbaar op TV zijn dochter keelt, maar vier jaartjes... en worden bij ons de Moslim terroristen vrijgesproken...
DEATH TO ISLAM!... May the fossilized remains of the great Prophet Mohammed (burb) be blown out of our Western exhaust pipes...
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Dat, beste Dutch, leert je dat de omstandigheden niet altijd zijn zoals je wenst. Maar door schelden verdwijnen ze niet.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Real Old Dutch
Berichten: 101
Lid geworden op: di aug 09, 2005 2:22 am

Bericht door Real Old Dutch »

Iznogoodh schreef:Dat, beste Dutch, leert je dat de omstandigheden niet altijd zijn zoals je wenst. Maar door schelden verdwijnen ze niet.
Hier isa er één die ook een onze vader in de Hemel denkt te hebben...


http://www.freeforum101.com/forum/viewt ... arriorswor
DEATH TO ISLAM!... May the fossilized remains of the great Prophet Mohammed (burb) be blown out of our Western exhaust pipes...
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Real Old Dutch schreef:
Iznogoodh schreef:Dat, beste Dutch, leert je dat de omstandigheden niet altijd zijn zoals je wenst. Maar door schelden verdwijnen ze niet.
Hier isa er één die ook een onze vader in de Hemel denkt te hebben...


http://www.freeforum101.com/forum/viewt ... arriorswor
Beste Real Old Dutch,

Je wilt toch niet zeggen dat je een fan van Jar-Jar Binks bent? Die zegt ook "isa" in plaats van "is". :shock:

Je bent dus ook daar Real Old Dutch en op FFI international eveneens aan je stijl te zien.

Nietttemin, schelden verandert niks. Vaak leidt schelden alleen maar af van veel schokkender zaken. Daarom hou ik het liever beleefd. Dat schirkt mensen niet af om de rest van mijn post te lezen.

Met vriendelijke groet,

Linda
Real Old Dutch
Berichten: 101
Lid geworden op: di aug 09, 2005 2:22 am

Bericht door Real Old Dutch »

Linda Danvers schreef:
Real Old Dutch schreef:
Iznogoodh schreef:Dat, beste Dutch, leert je dat de omstandigheden niet altijd zijn zoals je wenst. Maar door schelden verdwijnen ze niet.
Hier isa er één die ook een onze vader in de Hemel denkt te hebben...


http://www.freeforum101.com/forum/viewt ... arriorswor
Beste Real Old Dutch,

Je wilt toch niet zeggen dat je een fan van Jar-Jar Binks bent? Die zegt ook "isa" in plaats van "is". :shock:

Je bent dus ook daar Real Old Dutch en op FFI international eveneens aan je stijl te zien.

Nietttemin, schelden verandert niks. Vaak leidt schelden alleen maar af van veel schokkender zaken. Daarom hou ik het liever beleefd. Dat schirkt mensen niet af om de rest van mijn post te lezen.

Met vriendelijke groet,

Linda
Nou lieverdje... Je bent een lekkere meid zo te zien... als Opa van 73 dat zo eventjes mag zeggen...

"ISA" is "Jesus" in de Koran en de Christenen zijn voor 1300-1500 jaar te STOM en te BLIND geweest, om in te zien dat die knoertstomme Profeet ISA (Jezus dus)- als de zoon van de onbewezen maagd MARJAM of MARIAM, de stomste vogel van een Profeet is, die men zich maar in die achterlijke KORAN kan indenken...

De stommeling "ISA" (Jezus Christus, dus) bekent dat hij de Christenen op een dwaalspoor heeft geleid, weg van Allah... waardoor zijn Christenen VIJANDEN van ALLAH worden, die door het gehersenspoelde Moslim-gespuis, vernietigd en uitgeroeid mogen worden, net als de Joden, die in het werkelijke leven ISA (de Jood) zijn enige vrienden waren...

Voorts gaat die stomme "ISA" (Jezus dus) zo ver in de achterlijke door de MENS GESCHREVEN KORAN, dat hij de vieze kinderverkrachtende Profeet Mohammed (moge de varkensmest zijn cadaver bereiken) verheft tot de hoogste Profeet ooit, waardoor elke Moslim gelooft dat die domme eikel van een Jesus terug komt als de Mohamedaanse ISLAMIET "ISA" om ons the komen vertellen dat de viezerik MOHAMMED (moge elefantitis van de testicels met hem zijn), de Grootste Profeet aller tijden is...

Omdat de Christenen het voor 1300-1500 jaartjes LIEVER BELEEFD HEBBEN GEHOUDEN tegenover de Moslims en omdat in ons achterlijk Nederland de Socialisten, de Communisten en zelfs de Neo-Nazis het ook allemaal BELEEFD HOUDEN tegenover de Moslims, zal deze Moslim-Kanker heerlijk door kunnen groeien en zal jij tot aan je dood nooit VREDE meemaken tussen ISRAEL en de MOSLIM BARBAREN... omdat die stomme Joden daar (net als de stomme Christenen) het LIEVER BELEEFD HOUDEN...

Slechts DE ATOOMBOM kan de Moslim-mens genezen en de ATOOMBOM heeft zich BEWEZEN als de beste VRIENDEN-MAKER op Aarde...

Met BELEEFDHEID is nog nooit in de geschiedenis een Oorlog gewonnen, liefie... Ik respecteer desalnietemin je beleefde stelling...

Ik ben overigens al jaren bekend op vele Amerikaanse boards, nadat ik kort na 9/11 mijn entree maakte als "Satan" op al-neda.com, later "It's Happening.com" niet te verwarren met de GESTOLEN "It's HAppening.net" waar mijn meeste FANS zitten... veelal vrouwtjes...

Omdat mijn namen "Satan" en "Old Dutch" (naast Atillah the Hun, ISA, INFORMER enz.) door anderen gejat en geregistreerd werden, werd ik de "Real Old Dutch" ook bekend staand als "Old Dutch Corey". Gezien ik op "it'shappening.com" werd uitgeroepen door (oprichter "REGIS", diens topman "G" en) "the flock" tot "The Best Rant & Raver", past het niet in mijn lijn om mij thans als de BELEEFDE KRELIS te gaan manifesteren...

Ik ben niet op zoek naar VRIENDEN... noch ben ik op zoek naar prettige vriendschappelijke babbels... Ik ben in OORLOG met de door mij vervloekte ISLAM... En ik heb absoluut geen religieuze tollerantie jegens Moslims...

Openbare Moslim-bidderij en Moslim-gekerm is een GRUWEL VOOR HET OOG EN OOR en zou verboden dienen te worden en de grenzen zouden voor verdere Moslim-import gesloten dienen te worden... Dat wordt nooit bereikt met de VRIENDELIJKE BELEEFDHEID, waarmee wij in mei 1940 (ik was toen 7) in 5 dagen door die tering-moffen onder de voet werden gelopen, dankzij een eeuwige Nederlandse slapjanissenregering, die zich door 100 jaar wanbeleid voor de laatste eeuw zelfs niet uit een papieren zak wist te vechten...

DOOD AAN ISLAM!...

http://www.freeforum101.com/forum/viewt ... rswor#1507


DEATH TO ISLAM!...
DEATH TO ISLAM!... May the fossilized remains of the great Prophet Mohammed (burb) be blown out of our Western exhaust pipes...
Real Old Dutch
Berichten: 101
Lid geworden op: di aug 09, 2005 2:22 am

Bericht door Real Old Dutch »

Je bent eigenlijk toch wel een lieverdje, Linda Danvers... :lol:

Als Opa jonger was (ik ben 73), dan kwam ik toch eens bij je langs huppelen... ook al zou ik dan met een bloempot op mijn schedel beloond worden, hehehe... :wink:

Want ik houd van een beetje actie...:roll:


Old Dutch Corey (Oude Hollandse Corretje)...
DEATH TO ISLAM!... May the fossilized remains of the great Prophet Mohammed (burb) be blown out of our Western exhaust pipes...
Real Old Dutch
Berichten: 101
Lid geworden op: di aug 09, 2005 2:22 am

Bericht door Real Old Dutch »

Linda Danvers schreef:
Real Old Dutch schreef:
Iznogoodh schreef:Dat, beste Dutch, leert je dat de omstandigheden niet altijd zijn zoals je wenst. Maar door schelden verdwijnen ze niet.
Hier isa er één die ook een onze vader in de Hemel denkt te hebben...


http://www.freeforum101.com/forum/viewt ... arriorswor
Beste Real Old Dutch,

Je wilt toch niet zeggen dat je een fan van Jar-Jar Binks bent? Die zegt ook "isa" in plaats van "is". :shock:

Je bent dus ook daar Real Old Dutch en op FFI international eveneens aan je stijl te zien.

Nietttemin, schelden verandert niks. Vaak leidt schelden alleen maar af van veel schokkender zaken. Daarom hou ik het liever beleefd. Dat schirkt mensen niet af om de rest van mijn post te lezen.

Met vriendelijke groet,

Linda
Van Jar-Jar Binks heb ik nog nooit gehoord, Linda-baby... En als aanbidder van de Aardse Engelen en van Heilige Vagina, ben ik nooit een FAN van een kerel en Jar-Jar klinkt erg penis-achitig...

"ISA" is de naam voor "Jesus Christus" in de KORAN...

Vriendelijke groetjes van Opa...
DEATH TO ISLAM!... May the fossilized remains of the great Prophet Mohammed (burb) be blown out of our Western exhaust pipes...
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Van Jar-Jar Binks heb ik nog nooit gehoord
Beste Real Old Dutch,

Je weet niet half hoe gelukkig je bent. Dit personage is gecreëerd door George Lucas en praat in een raar irritant taaltje. Hij zegt dus onder andere "isa" in plaats van "is".

Ik weet dat Isa de Islamitische naam is voor Jezus.

Met vriendelijke groet,

Linda
Real Old Dutch
Berichten: 101
Lid geworden op: di aug 09, 2005 2:22 am

Bericht door Real Old Dutch »

Real Old Dutch schreef:
Iznogoodh schreef:Dat, beste Dutch, leert je dat de omstandigheden niet altijd zijn zoals je wenst. Maar door schelden verdwijnen ze niet.
Hier isa er één die ook een onze vader in de Hemel denkt te hebben...


http://www.freeforum101.com/forum/viewt ... arriorswor
De "isa" hierboven is gewoon een onschuldige spelfout... het heeft hier niets te maken met "ISA" de Muslim Jesus in de KORAN...

Hieronder is de Prefetisch lummel ISA (Jezus) zoals de achterlijke Moslim-barbaren hem zien...

http://www.answering-islam.org/Intro/islamic_jesus.html


Old Dutch Corey...
DEATH TO ISLAM!... May the fossilized remains of the great Prophet Mohammed (burb) be blown out of our Western exhaust pipes...
Real Old Dutch
Berichten: 101
Lid geworden op: di aug 09, 2005 2:22 am

Bericht door Real Old Dutch »

Linda Danvers schreef:
Van Jar-Jar Binks heb ik nog nooit gehoord
Beste Real Old Dutch,

Je weet niet half hoe gelukkig je bent. Dit personage is gecreëerd door George Lucas en praat in een raar irritant taaltje. Hij zegt dus onder andere "isa" in plaats van "is".

Ik weet dat Isa de Islamitische naam is voor Jezus.

Met vriendelijke groet,

Linda
OK, Linda-liefie...

Met jou ben ik beslist gelukkiger, baby... Je bent aan alle kanten een schatje, dat merk ik aan alles... en dat mag je van mij ook tegen je man of tegen je vriendje zeggen...

Die George Lucas alias die Jar-Jar-Binks ben ik nooit eerder tegengekomen, of ik ben hem met mijn demente hoofd vergeten...

Het is frapant van wat die achterlijke Mohammedanen van ISA denken... Hehehe...

http://www.answering-islam.org/Intro/islamic_jesus.html


Fijne avond nog, babe...
DEATH TO ISLAM!... May the fossilized remains of the great Prophet Mohammed (burb) be blown out of our Western exhaust pipes...
Real Old Dutch
Berichten: 101
Lid geworden op: di aug 09, 2005 2:22 am

Bericht door Real Old Dutch »

Nederland is op dit moment het stomste klote-land van Europa, zo niet van de wereld, als ze dat imposante- kleurrijke lieverdje, Aryan Hirsi-Ali laten schieten...

Nederlandse politicy hebben altijd de achterlijke primitieve Moslims in de zak gescheten... terwijl intergratie van Moslims een absolute onmogelijkheid is, omdat Moslims willen, dat wij volgens hun stomme primitieve tent-nomadische- woestijn-kaffer-regeltjes leven...

Temidden van die domme- dorre hap Nederlandse politici is Hirsi-Ali de enige die naast dat pruikenhoofd Wilders nog een beetje leven in de brouwerij weet te brengen... en die wijdbeense stomme Rita moet zich als de bulldozer die ze probeert te spelen, absoluut kapot schamen...

Wat een stomme- uit de klei-getrokken trut!...


DOOD AAN ISLAM!...
DEATH TO ISLAM!... May the fossilized remains of the great Prophet Mohammed (burb) be blown out of our Western exhaust pipes...
Real Old Dutch
Berichten: 101
Lid geworden op: di aug 09, 2005 2:22 am

Bericht door Real Old Dutch »

PRAISE ALLAH!...

http://politicalhumor.about.com/gi/dyna ... ain.asp%3F


DOOD AAN ISLAM!...
DEATH TO ISLAM!... May the fossilized remains of the great Prophet Mohammed (burb) be blown out of our Western exhaust pipes...
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Dat getier van jou wordt knap vermoeiend. En dat gescheld op Moslims slaat door je generalisering ook al nergens op.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Plaats reactie