The perverse sexual habits of the Prophet

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Mahalingam »

Ik weet het: ik dwaal wel af van het onderwerp maar ik kan het niet laten.

Vorige week was er opschudding in het hongerende (vrijwillig) Arabië vanwege de sit-com Tash Ma Tash ofwel No Big Deal. Naar father Boutros werd gerefereerd via de goede Christelijke priester/oom Botros (ze hier terug in deze draad)
Nu gaan ze uit hun bol vanwege een vrouw die 4 mannen heeft en dat beargumenteert met precies dezelfde argumenten (maar dan omgekeerd) als de mannen gebruiken voor hun 4 vrouwen. Dus voelen vele beroeps-Mohammedanen (of wat daarvoor door moet gaan) zich op hun pik getrapt.
http://www.telegraph.co.uk/news/worldne ... ation.html
The central character takes four husbands, explaining herself using the conventional arguments Saudi men use to exercise their legal and religious privilege of marrying four times.
When she remarries for the first time she complains that her existing husband has stopped caring about his looks after five years, and is preoccupied with work.

The next marriage is for a dare with friends, and the fourth marriage, to a Syrian, she explains by saying that she is now bored with Saudi men.

Then she decides she wants to marry for a fifth time, making the four husbands draw lots to see who will be divorced and plunging them into a morass of jealousy.

Conservative imams, currently on the defensive as King Abdullah attempts to modernise some social attitudes in the country, have been predictably hostile, while men on internet bulletin boards have attacked the series as promoting prostitution.

“What this does is hurt us,” said one imam, Sheikh Saad Al-Buraik. “In the name of comedy, they make fun of our religion and beliefs.” There are regular calls to ban Tash Ma Tash, but it is said to be one of King Abdullah’s favourite programmes. Last week, an episode also provoked controversy, portraying two men who visit the brother of their dead mother, a foreign-born Arab, only to discover he is a Christian priest.
The shock lies in discovering that despite his religion, they come to respect him for his honesty and generosity. [...]
Hier zie je hoe die mannen worden neergezet:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Dhana »

Doet me allemaal denken aan "Soap" een gelijkaardige Amerikaanse serie uit de jaren 70. Vanwege de harde confrontaties met de werkelijkheid van de Amerikaanse samenleving uiteindelijk van het scherm gehaald.

Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Zwartmeer »

Did Muhammad f*kc corpses?

http://allahhasnofuture.blogspot.com/20 ... rpses.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Scarlatti »

Yes he did!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Zwartmeer »

115 Teletekst do 02 feb
***************************************
Wet:seks met kinderen verkrachting

***************************************
Seks met kinderen die jonger zijn dan
12 jaar moet als verkrachting worden
bestraft. Een meerderheid in de Tweede
Kamer steunt een wetsvoorstel dat CDA
en VVD hebben ingediend.

Nu is seks met kinderen in de wet als
ontucht vastgelegd. CDA en VVD willen
dat het als verkrachting aangemerkt
wordt en stellen ook een verhoging van
de maximumstraf voor van 12 naar 15
jaar gevangenisstraf.

Het is de bedoeling dat het voorstel
van de partijen binnen twee maanden
naar de Raad van State wordt gestuurd.
Daarna moeten de beide Kamers er nog
over oordelen.
Dus als het aan de meerderheid van de tweede kamer ligt kun je binnenkort, als je het over Mohammed hebt, officieel over een verkrachter spreken. Dit IPV ontuchtpleger. Vanuit de islamitische wetgeving bekeken gaat ie erop vooruit. Om een verkrachter te veroordelen zijn er immers vier getuigen nodig. En voor ontuchtpleger/sters is een vermoeden al genoeg.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Dit artikel van Raymond Ibrahim las ik vandaag en ik vind dat het hier wel een plekje verdient, maar ik wou er geen topic voor aanmaken.

Ik denk dat de meesten hier wel al op de hoogte zullen zijn van de meeste van de vermelde feiten, maar het blijft lezenswaardig. Blijkbaar, zo stelt Raymond Ibrahim, beschrijven islamitische teksten Mohammed als een soort seksuele superman. Of zoals ik het eerder zou uitdrukken, een gore seksmaniak, een hyperseksueel beest, een oversekste barbaar.

In het artikel verteld Ibrahim ook over de schijnbare obsessie van moslims met mannelijke seksuele potentie en eerder dierlijke vormen van (mannelijke) seksualiteit. Hij verwijst ook naar het zeer seksuele islamitische paradijs (al-jannah).

En zo iemand als Mohammed moet dan blijkbaar dienen als voorbeeld? Afgaand op dit soort verhalen was hij een gewoon een beestachtige pervert. Naast nog een heleboel andere dingen. Maar alles behalve een eerbaar mens.

Leiders van culten en sekten hebben wel eens vaker de neiging om zich allerlei seksuele privileges toe te eigenen, en het gebeurt nog wel eens dat ze hyperseksueel zijn (naast uiteraard hun verlangen naar dominantie op andere gebieden). Was Mohammed dan misschien geen sekteleider? Hoe dan ook, volgens mij lijkt het daar wel op. Mohammed was de stichter van een doodscultus en een sekte van barbarisme.
Muhammad, the Sexual Superman
By Raymond Ibrahim on November 7, 2012 in From The Arab World, Islam

Afbeelding

Apparently the prophet of Islam, Muhammad, was something of a sexual superman—indeed, possessing the sexual appetite and potency of 4,000 mortal men.

According to Islam’s most trusted and traditional sources, the story is as follows: Muhammad used to visit and have sex with his nine wives in a single hour (other accounts indicate 11 wives in a single hour). This averages to about six minutes per wife (not counting traveling time from tent to tent). When one of Muhammad’s companions wondered at the prophet’s superhuman feats of libido and speed, another companion, the famous Anas, responded that the prophet had the potency of 40 men.

This account was deemed authentic enough to include in Sahih Bukhari—the most canonical hadith collection, second in authority only to the Quran itself—meaning that mainstream Islam accepts it as fact.

But alas, the matter doesn’t just end there.

Another, more fabulous, account says that Muhammad had the strength of 40 “heavenly men”—each of whom are said to have the strength of 100 mortal men. Strength for what, exactly? In the words of Islam’s prophet, “a [heavenly] man will be given the strength of a hundred men to eat, drink, feel desire [i.e., libido], and have sexual intercourse.”

Thus, according to Islam, when he was alive on earth, Muhammad had the sexual lust and potency of 40 “heavenly men,” which is equivalent to 4,000 mortal men.

Lest the reader think all this a joke (or a “hoax”), here is a video of popular Muslim preacher Sheikh Mahmoud al-Misri confirming all the above. After declaring that Muhammad had the sexual strength of 4,000 men, he assured his audience that this is not just some rumor, but was “verified through scientific research.” He then recounted the above narrative—that Muhammad used to copulate with his nine wives in one hour and that he had the strength of 40 “heavenly men.”

He even quoted from yet another authoritative Islamic text—telling his audience to “commit this reference to memory, so you can recall it when people ask for proof.” According to the highly esteemed Fath al-Bari, compiled by the Muslim scholar Ibn Hajar, “based on these calculations [40 heavenly men x 100 mortal men], our prophet Muhammad—prayers and blessings upon him—had the strength of 4,000 men.”

Finally, Sheikh Mahmoud made his grand point: despite Muhammad’s sexual prowess—“which required 4,000 mortal wives”—he was married to only one woman for 15 years, Khadija, his elderly wife and patroness.

This approach—boasting about the prophet’s lasciviousness, only to try to rationalize it into some magnanimous point—is common among Islam’s clerics. For example, discussing pedophilia in Islam, another TV cleric marveled at Muhammad’s “patience” with his nine-year-old child bride Aisha:

We know that Asia’s mother went to take her down from the swing that she was playing on to fix her hair and prepare her for the prophet so he could enter her [have sex with her]—and she did that all on the same day. So you see, she was playing with her fellow playmates even though her day of consummation was that very same day—and all that they did was to fix her up for the prophet so he could have sex with her. Now what do we see when the prophet married Aisha? Did he go to her and say “Okay that’s it, you’re married, you’re now a grown up, you’re supposed to be mature, you need to do this and that; you need to forget about your toys and your little friends; you are now a wife of a man, you have to see to my needs” and that’s it? No. The prophet allowed her to continue playing with her toy dolls—indeed, the prophet even sometimes gave her such things to play with.

Three observations:

- What other religion portrays its head figure and prophet in such a manner? What do these accounts of Muhammad—having sex with several women in a single hour, having sex with a nine-year-old—say about the founder and role model of Islam? What does a sexual paradise—where men will be granted 100 times the power and pleasure for life’s most carnal pursuits, food, drink, and sex—indicate? Understanding this great divide between Islam and other religions is key to understanding why the former is at conflict with the rest of the world (hint: it’s not because of land, politics, or grievances).
- With such obsessions and priorities, is it any wonder that countless stories concerning sex-slavery, female abduction, and rape—especially for infidel non-Muslims—flood the (non-mainstream) media?
- Muslims are obligated to accept such accounts about their prophet. These stories concerning Muhammad’s superhuman sexuality are contained in Sahih Bukhari, Sunan al-Tirmidhi, and Fath al-Bari—all mainstays of Islamic teachings. To cast doubt on one of the accounts contained in them is to cast doubt on the entire collections—and hence, to cast doubt on Islam. This is why the guardians of Allah’s religion insist all these accounts be accepted without question, and why Muslims are compelled to uphold their prophet’s teachings, from “adult breastfeeding” to drinking camel urine.

Incidentally, any Muslim offended by all this should consider: Who is truly responsible for defaming the prophet of Islam—people like me, for translating and sharing the texts of Islam and the teachings of its clerics, or the texts and clerics of Islam themselves?
http://www.raymondibrahim.com/from-the- ... -superman/

EDIT: één of andere moslim reageert op het bericht. De reactie spreekt voor zich (net als de naam van deze kerel):
Desire Paradise schreef:Jealousy. It's quite obvious jealousy is what is speaking here.
Most of you can barely satisfy ONE woman let alone 11 women in 1 DAY/NIGHT. No wonder your women have to fake orgasms!

These is no mention of one HOUR anywhere! Please don't be so biased that you use false information. Read the facts below:

Bukhari,Volume 1, Book 5, Number 268:
“Prophet was given the strength (sexual) of thirty men”.
Apostle could make love (continuously) to all his wives (9 to 11) in one
night.

Volume 1, Book 5, Number 268:
"The Prophet used to visit all his wives in a round, during the day and night
and they were eleven in number. Prophet was given the strength of thirty (men)."

Bukhari,Volume 7, Book 62, Number 6:
The Prophet used to go round (have sexual relations with) all his wives in
one night

Bukhari, Volume 1, Book 5, Number 270:
Aisha said, "I scented Allah's Apostle and he went round (had sexual
intercourse with) all his wives."

PROPHET SULAIMAN* WAS GIVEN SIMILAR STRENGTH

Such sexual capability and stamina is Allah’s miracle, which is only given to
prophets.
Prophet Sulaiman used to have sex with 100 women in one night.

Bukhari Volume 4, Book 52, Number 74i:
Allah's Apostle said, "Once Solomon, son of David said, '(By Allah) Tonight I
will have sexual intercourse with one hundred (or ninety-nine) women each of
whom will give birth to a knight who will fight in Allah's Cause.
*: 'Sulaiman' is de islamitische naam voor Solomon.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Dhana »

Zou hij zo snel zijn geweest dat die zich ook nog kon wassen tussen de bedrijven door? Getverderrie, ik moet er niet aan denken met zo'n man getrouwd te zijn. Maar ja, je moet het spiritueel bekijken en het gegeven niet letterlijk nemen uiteraard.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Danube »

Dhana schreef:Zou hij zo snel zijn geweest dat die zich ook nog kon wassen tussen de bedrijven door? Getverderrie, ik moet er niet aan denken met zo'n man getrouwd te zijn. Maar ja, je moet het spiritueel bekijken en het gegeven niet letterlijk nemen uiteraard.
Ik vrees dat dit allemaal meer zegt over de seksuele preoccupaties van Dhana dan over die van een profeet uit de oudheid waarvan het onzeker is of hij überhaupt bestond.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Dhana »

Danube schreef:
Dhana schreef:Zou hij zo snel zijn geweest dat die zich ook nog kon wassen tussen de bedrijven door? Getverderrie, ik moet er niet aan denken met zo'n man getrouwd te zijn. Maar ja, je moet het spiritueel bekijken en het gegeven niet letterlijk nemen uiteraard.
Ik vrees dat dit allemaal meer zegt over de seksuele preoccupaties van Dhana dan over die van een profeet uit de oudheid waarvan het onzeker is of hij überhaupt bestond.
Het gaat er niet om of die woestijnzombie wel of niet of ooit geleefd heeft met al zijn seksuele afwijkingen. Het gaat erom dat er te veel mensen zijn die dat wel geloven en in extase raken over zijn wel of niet waar gebeurde seksuele uitspattingen.

Je zou er zelf beter aan doen te proberen jezelf niet zo te schande te zetten met je minderwaardige opmerkingen. Niet dat ze mij raken maar ik krijg er plaatsvervangende schaamtegevoelens van.

Heb je er zelf ooit bij stil gestaan hoe het komt dat je zo hatelijk wordt als je met de naakte waarheid van de islam geconfronteerd wordt? Het is of dit, of gewoon niet reageren als je voor blok gezet wordt. Vooralsnog is dat andersom niet het geval geweest.


Je moet verder echt wel met betere argumenten komen dan mensen op hun taalfouten wijzen, wil je iets wezenlijks bijdragen in de discussies.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door mercator »

Danube schreef: Ik vrees dat dit allemaal meer zegt over de seksuele preoccupaties van Dhana dan over die van een profeet uit de oudheid waarvan het onzeker is of hij überhaupt bestond.
Wat jij hier uit verveling allemaal neerzet zegt nog het meest over jezelf als model van de linkse pseudo intellectueel met een bord van 30 cm dik voor de kop. Van wat innerlijke beschaving en beleefdheidsnormen heb je ook geen halal kaas gegeten blijkbaar. Mss streef je wel naar moslim-niveau.

Moslims zijn toch enorm te beklagen. De moslim staat bol van de frustratie. Hij zal nooit een even grote l*l kunnen hebben als Mohammed himself, hij zal nooit evenveel welvaart kennen als de ongelovige of de Jood. En dan wordt hij door zijn linkse vriendjes zoals jij nog neergezet als een achterlijke sukkel die maar goed moet opletten in het klasje, dan wordt hij ook nog wel s beschaafd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Danube »

mercator schreef: De moslim staat bol van de frustratie. Hij zal nooit een even grote l*l kunnen hebben als Mohammed himself
Dit lijkt me een typisch geval van projectie.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Dhana »

Danube schreef:
mercator schreef: De moslim staat bol van de frustratie. Hij zal nooit een even grote l*l kunnen hebben als Mohammed himself
Dit lijkt me een typisch geval van projectie.

Nou, nee. Zo is het nu eenmaal.

Ik kreeg daarnet een goed idee. Als jij nou voor iedere keer dat je een post aan jou gericht genegeerd hebt omdat je geen tegenwoord had, een Euro apart apart legt en voor iedere keer min op de man spelen 2 Euro. Dan kan je echt goed werk doen voor de zielige gediscrimineerde moslims. Er zijn projecten te over. Misschien moeten er nog wat korans aangeschaft worden in de moskees hier of misschien staat er een imam te springen om een salafist uit Saoedie Arabië voor een paar stevige preken te laten komen. Een bijdrage om de subsidielast voor Marokkaans straattuig te verlichten is wellicht ook een optie. Saria4Holland, een andere mogelijkheid. Of misschien kan je flyers maken met de spirituele intenties van de islam en die marktdag uitdelen. Kortom genoeg projecten om al die stakkers een (financieel) zetje te geven.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Danube »

Dhana schreef:
Danube schreef:
mercator schreef: De moslim staat bol van de frustratie. Hij zal nooit een even grote l*l kunnen hebben als Mohammed himself
Dit lijkt me een typisch geval van projectie.

Nou, nee. Zo is het nu eenmaal.

Ik kreeg daarnet een goed idee. Als jij nou voor iedere keer dat je een post aan jou gericht genegeerd hebt omdat je geen tegenwoord had, een Euro apart apart legt en voor iedere keer min op de man spelen 2 Euro. Dan kan je echt goed werk doen voor de zielige gediscrimineerde moslims. Er zijn projecten te over. Misschien moeten er nog wat korans aangeschaft worden in de moskees hier of misschien staat er een imam te springen om een salafist uit Saoedie Arabië voor een paar stevige preken te laten komen. Een bijdrage om de subsidielast voor Marokkaans straattuig te verlichten is wellicht ook een optie. Saria4Holland, een andere mogelijkheid. Of misschien kan je flyers maken met de spirituele intenties van de islam en die marktdag uitdelen. Kortom genoeg projecten om al die stakkers een (financieel) zetje te geven.

Op welke vragen kreeg je van mij geen antwoord? Ik lees jouw bijdragen meestal niet zo goed (ze maken een nogal dommige indruk) maar ik ben nooit te beroerd om op reële standpunten in te gaan.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Ariel »

Danube schreef:

Op welke vragen kreeg je van mij geen antwoord? Ik lees jouw bijdragen meestal niet zo goed (ze maken een nogal dommige indruk) maar ik ben nooit te beroerd om op reële standpunten in te gaan.
Nog dommer dan die van jezelf? Bijna niet mogelijk, maar vooruit.
Wat betreft de messenger van allah. Hij had groot gelijk om van een jong groen 9 jarig blaadje te proeven. Welke man zou dat nou niet willen.

Dat ziet er dus ongeveer zo uit. Leuk toch om samen met zo'n kind seksbom in bed te liggen?

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Dhana »

Danube schreef:
Dhana schreef:

Op welke vragen kreeg je van mij geen antwoord? Ik lees jouw bijdragen meestal niet zo goed (ze maken een nogal dommige indruk) maar ik ben nooit te beroerd om op reële standpunten in te gaan.
Weer twee keer twee Euro voor hatelijkheden. Het loopt lekker op zo.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Danube »

Ariel schreef:
Danube schreef:

Op welke vragen kreeg je van mij geen antwoord? Ik lees jouw bijdragen meestal niet zo goed (ze maken een nogal dommige indruk) maar ik ben nooit te beroerd om op reële standpunten in te gaan.
Nog dommer dan die van jezelf? Bijna niet mogelijk, maar vooruit.
Wat betreft de messenger van allah. Hij had groot gelijk om van een jong groen 9 jarig blaadje te proeven. Welke man zou dat nou niet willen.

Dat ziet er dus ongeveer zo uit. Leuk toch om samen met zo'n kind seksbom in bed te liggen?

Afbeelding
De bizarre preoccupatie van islamofoben met pederastie is altijd weer pijnlijk.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Danube »

Dhana schreef:
Danube schreef:
Dhana schreef:

Op welke vragen kreeg je van mij geen antwoord? Ik lees jouw bijdragen meestal niet zo goed (ze maken een nogal dommige indruk) maar ik ben nooit te beroerd om op reële standpunten in te gaan.
Weer twee keer twee Euro voor hatelijkheden. Het loopt lekker op zo.
Had je nog wat te vragen of blijf je liever wat minder objectief geïnformeerd?

:lol:
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Dhana »

Danube schreef:
De bizarre preoccupatie van islamofoben met pederastie is altijd weer pijnlijk.

Nu je toch over pijnlijk hebt. Ik zou niet graag in de schoenen staan van die islamitsche kindbruidjes om nog maar te zwijgen over vrouwenbesnijdenis waar geen moslimhond zich ook maar druk om maakt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Dhana »

Danube schreef:
Dhana schreef:
Weer twee keer twee Euro voor hatelijkheden. Het loopt lekker op zo.
Had je nog wat te vragen of blijf je liever wat minder objectief geïnformeerd?

:lol:

1. Hoe komt het volgens jou dat moslims wel massaal de straat op gaan als de profeet "beledigd" wordt maar zich collectief in stilwijgen hullen als het op wreedheden vanuit die hoek aankomt?


2. Hoe laten moslims de spirituele kern van de islam zien? Als je niet beters weet dan met de soefies op de proppen te komen, kan je deze vraag overslaan.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Ariel »

Danube schreef:
De bizarre preoccupatie van islamofoben met pederastie is altijd weer pijnlijk.
Ahhh dus jij gelooft niet dat moslim mannen met jonge meisjes trouwen omdat hij profeet dat ook deed?
Hoe sta jij tegenover een kind huwelijk?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Danube »

Dhana schreef:

1. Hoe komt het volgens jou dat moslims wel massaal de straat op gaan als de profeet "beledigd" wordt maar zich collectief in stilwijgen hullen als het op wreedheden vanuit die hoek aankomt?
Omdat Mohammed voor het het symbool van Arabische eigenwaarde is. Dat ze geen stelling nemen tegen wreedheden is feitelijk onjuist.


2. Hoe laten moslims de spirituele kern van de islam zien? Als je niet beters weet dan met de soefies op de proppen te komen, kan je deze vraag overslaan.
Dat doen ze met name door de geboden te volgen die bekend staan als de vijf zuilen van de Islam. Heb je daar wel eens van gehoord?
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Dhana »

[
quote="Danube"]
Dhana schreef:

1. Hoe komt het volgens jou dat moslims wel massaal de straat op gaan als de profeet "beledigd" wordt maar zich collectief in stilwijgen hullen als het op wreedheden vanuit die hoek aankomt?
Omdat Mohammed voor het het symbool van Arabische eigenwaarde is. Dat ze geen stelling nemen tegen wreedheden is feitelijk onjuist.
Dus voor moslims is wat mensen aan gedaan wordt uit naam van islam/allah niet van belang maar een belediging van een 1400 jaar lang dode wel? Ik zou erg blij zijn met aanwijzingen dat er inderdaad stelling genomen wordt tegen wreedheden binnen die ideolgie. Zoals kindbruidjes, (genitiale) verminkingen, het onthoofden en ophangen van mensen, alsmede protest tegen de discriminatie van homoseksuelen en de vervolging en het afslachten van andersgelovigen en atheïsten in islamitische landen. En dat alles met dezelfde lading als vermeende beledigen van de profeet en de islam.
2. Hoe laten moslims de spirituele kern van de islam zien? Als je niet beters weet dan met de soefies op de proppen te komen, kan je deze vraag overslaan.
Dat doen ze met name door de geboden te volgen die bekend staan als de vijf zuilen van de Islam. Heb je daar wel eens van gehoord?
Wat is zijn de sprirituele kenmerken van die vijf zuilen dan?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Danube »

Dhana schreef:
Wat is zijn de sprirituele kenmerken van die vijf zuilen dan?
Je kunt ook gewoon even googelen:

De vijf zuilen van de islam is de verzamelterm die gebruikt wordt voor de vijf meest fundamentele religieuze verplichtingen van elke moslim onder de heilige wetten van de islam. Elke vrome moslim onderhoudt voor zover mogelijk trouw deze verplichtingen, omdat ze essentieel worden geacht om God te behagen. Naast de Vijf zuilen van de islam zijn er de Zuilen van geloof.

De vijf zuilen zijn de volgende:

De geloofsbelijdenis (sjahada)
De rituele gebeden (salat of salah)
Het vasten tijdens ramadan (saum/sawm of siyam)
Het geven van aalmoezen (zakat of zakah)
De pelgrimstocht naar Mekka (hadj, hajj of haj)

Het zijn dus religieuze voorschriften gericht op het berieken van een relatie met het goddelijke.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Dhana »

Danube schreef:
Dhana schreef:
Wat is zijn de sprirituele kenmerken van die vijf zuilen dan?
Je kunt ook gewoon even googelen:

De vijf zuilen van de islam is de verzamelterm die gebruikt wordt voor de vijf meest fundamentele religieuze verplichtingen van elke moslim onder de heilige wetten van de islam. Elke vrome moslim onderhoudt voor zover mogelijk trouw deze verplichtingen, omdat ze essentieel worden geacht om God te behagen. Naast de Vijf zuilen van de islam zijn er de Zuilen van geloof.

De vijf zuilen zijn de volgende:

De geloofsbelijdenis (sjahada)
De rituele gebeden (salat of salah)
Het vasten tijdens ramadan (saum/sawm of siyam)
Het geven van aalmoezen (zakat of zakah)
De pelgrimstocht naar Mekka (hadj, hajj of haj)

Het zijn dus religieuze voorschriften gericht op het berieken van een relatie met het goddelijke.

Je bedoelt waarschijnlijk bereiken en niet berieken.


Mij waren de zuilen wel bekend maar ik heb daar tot nu toe niets spiritueels in kunnen ontdekken. Je zou kunnen stelllen dat het geven van aalmoezen aan armen een teken van spiritualiteit is, ware het niet dat dat alleen opgaat voor moslims.

Vijf keer per dag verplicht bidden en dat op strikt vast gelegde tijdstippen, doet mij meer aan een sekte denken dan aan een religie.


Maar als dat alles er op gericht is om een relatie met het goddelijk bereiken, hoe komt het dan al die wrede lijfstraffen gewoon plaats blijven vinden en hun religieuze boek daar zelfs opdracht tot geeft? Ik kan daar weinig tot geen spiritualiteit in vinden.

En waarom heb je alleen mijn tweede vraag beantwoord? Zullen we dat als een halve of een hele Euro rekenen?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Danube »

Spoiler! :
Dhana schreef:
Danube schreef:
Dhana schreef:
Wat is zijn de sprirituele kenmerken van die vijf zuilen dan?
Je kunt ook gewoon even googelen:

De vijf zuilen van de islam is de verzamelterm die gebruikt wordt voor de vijf meest fundamentele religieuze verplichtingen van elke moslim onder de heilige wetten van de islam. Elke vrome moslim onderhoudt voor zover mogelijk trouw deze verplichtingen, omdat ze essentieel worden geacht om God te behagen. Naast de Vijf zuilen van de islam zijn er de Zuilen van geloof.

De vijf zuilen zijn de volgende:

De geloofsbelijdenis (sjahada)
De rituele gebeden (salat of salah)
Het vasten tijdens ramadan (saum/sawm of siyam)
Het geven van aalmoezen (zakat of zakah)
De pelgrimstocht naar Mekka (hadj, hajj of haj)

Het zijn dus religieuze voorschriften gericht op het berieken van een relatie met het goddelijke.

Je bedoelt waarschijnlijk bereiken en niet berieken.


Mij waren de zuilen wel bekend maar ik heb daar tot nu toe niets spiritueels in kunnen ontdekken. Je zou kunnen stelllen dat het geven van aalmoezen aan armen een teken van spiritualiteit is, ware het niet dat dat alleen opgaat voor moslims.

Vijf keer per dag verplicht bidden en dat op strikt vast gelegde tijdstippen, doet mij meer aan een sekte denken dan aan een religie.


Maar als dat alles er op gericht is om een relatie met het goddelijk bereiken, hoe komt het dan al die wrede lijfstraffen gewoon plaats blijven vinden en hun religieuze boek daar zelfs opdracht tot geeft? Ik kan daar weinig tot geen spiritualiteit in vinden.

En waarom heb je alleen mijn tweede vraag beantwoord? Zullen we dat als een halve of een hele Euro rekenen?
Je bent niet serieus bezig . Ik ga geen energie meer in je steken.
Plaats reactie