Aishah ♥ Profeet

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Aishah ♥ Profeet

Bericht door Dhana »

vrede schreef:Als we over de vrouwen van de profeet gaan praten, kan ik jullie goed uitleggen waarom er zoveel waren.
Ten eerste onze profeet heeft ze alleen beschermd. Toen in die tijd waren er heel vaak oorlogs en veel mannen zijn dood gegaan. Kort gezegd al die vrouwen waren weduwen! Net zoals ook bij christenen, was het vroeger altijd een schande als je als weduwe achterbleef! Er waren helaas net zoals nu genoeg slechte mensen die hielden van roddelen en nog ergere dingen deden. Dus onze profeet is erg lief geweest om ze te beschermen. Hij heeft absoluut geen bed gedeeld met die vrouwen. Zijn enigste echte vrouw is Hadisja, zijn eerste vrouw. Dat hij alleen kinderen heeft gekregen met haar is al een bewijs daarvoor!
In die tijd hadden ze geen ; voorbehoedsmiddelen of anticonceptie of wat dan ook!!!!(anders zou hij toch ook van alle andere vrouwen kinderen hebben?)
Hij heeft alleen met zijn eerste vrouw zijn bed gedeeld!!

Beschermd? Om te beginnen heeft hij een begeringswaardig exemplaar van zijn schoonzoon afgepakt en een meisje van 11 penetreren kan ik met de beste wil van de wereld geen bescherming noemen en dat van een 54-jarige notabene. Om over eerst echtgenotes eerst weduwe te maken nog maar maar te zwijgen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89727
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Aishah ♥ Profeet

Bericht door Ariel »

Geloof jij dit echt vrede? Ik ben nu te moe om je wat wijzer te maken, maar morgen zal ik je vertellen hoe het verhaal werkelijk is. Tenminste, als niemand anders je iets wijzer gemaakt heeft.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Aishah ♥ Profeet

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:Geloof jij dit echt vrede? Ik ben nu te moe om je wat wijzer te maken, maar morgen zal ik je vertellen hoe het verhaal werkelijk is. Tenminste, als niemand anders je iets wijzer gemaakt heeft.

Ik lees het nu allemaal pas echt goed, geloof ik. Alleen met zijn eerste vrouw het bed gedeeld???? En wat is een huwelijk consummeren dan? Dat deed Moh met Aisha toen ze 11 was. Genoten ze toen voor eerst een maaltijd samen of zo? En volgens mij had Moahmmed ettelijke kinderen bij verschillende van zijn vrouwen die allemaal in hun jeugd gestorven zijn.

Die Vrede is werkelijk rijp voor een inrichting. Mij benieuwen of ze nog terug komt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Aishah ♥ Profeet

Bericht door Manon »

Toen in die tijd waren er heel vaak oorlogs en veel mannen zijn dood gegaan. Kort gezegd al die vrouwen waren weduwen
jaja weten we. weduwen tussen 17 en 35 jaar.... die toevallig weduwe werden gemaakt door uw profeet zelf.

Lees maar eens volgend draadje: http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... f=8&t=1896" onclick="window.open(this.href);return false;

Naam vrouw/Leeftijd vrouw/Leeftijd profeet
1.Khadija/40/25
2.Sawda Bint Zam’a/40/50
3.Aisha/6 – 9 /53
4.Hafsa/18/56
5.Zainab Bint Khuzaima/30/56
6.Umm Salama/26/57
7.Zainab/35/58
8.Juwairiyya/20/58
9.Safiyya/17/60
10.Umm Habiba/35/60
11.Maria/-25/60
12.Maimuna/36/60
13.Rayhana/20/60

----@ Dhana: Aisha was NEGEN toen hij het huwelijk consummeerde, niet 11
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89727
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Aishah ♥ Profeet

Bericht door Ariel »

vrede schreef:
Als we over de vrouwen van de profeet gaan praten, kan ik jullie goed uitleggen waarom er zoveel waren.
Ten eerste onze profeet heeft ze alleen beschermd.



Beste vrede. Ik hoop dat je dit nog leest, alhoewel ik daar weinig vertrouwen in heb. Er komen hier namelijk moslims die met veel gekraai een windei leggen, om zich daarna nooit meer te laten zien. Maar wie weet ben jij anders.
Laten we even naar jouw ei kijken. Waar tegen heeft jouw profeet zijn vrouwen beschermd ? Tegen de blikken van mannen. Hij was jaloers, en vandaar dat zijn vrouwen achter een gordijn moesten zitten als er mannen in huis kwamen. Om deze reden moeten heden ten dage veel moslima's in en aparte kamer zitten als er vreemde mannen op bezoek komen, en lopen moslima's nu met een hoofddoek op hun hoofd en denken deze vrouwen dat ze een wandelende vagina zijn.

Toen in die tijd waren er heel vaak oorlogs en veel mannen zijn dood gegaan. Kort gezegd al die vrouwen waren weduwen! Net zoals ook bij christenen, was het vroeger altijd een schande als je als weduwe achterbleef!
Ja lachen lieverd...Mohammed maakte sommige van zijn vrouwen eerst weduwe, en dook toen het bloed van hun mannen was nog nat was het bed in met deze vrouwen .
Hij heeft absoluut geen bed gedeeld met die vrouwen. Zijn enigste echte vrouw is Hadisja, zijn eerste vrouw. Dat hij alleen kinderen heeft gekregen met haar is al een bewijs daarvoor!
In die tijd hadden ze geen ; voorbehoedsmiddelen of anticonceptie of wat dan ook!!!!(anders zou hij toch ook van alle andere vrouwen kinderen hebben?) Hij heeft alleen met zijn eerste vrouw zijn bed gedeeld!!
Ik weet niet wie jou dat verteld heeft, maar een hadith van Sahih Bukhari leert ons toch wat anders.
Narrated Qatada: Anas bin Malik said, "The Prophet used to visit all his wives in a round, during the day and night and they were eleven in number." I asked Anas, "Had the Prophet the strength for it?" Anas replied, "We used to say that the Prophet was given the strength of thirty (men)." And Sa'id said on the authority of Qatada that Anas had told him about nine wives only (not eleven).

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 01.005.268" onclick="window.open(this.href);return false;
Narrated Anas bin Malik: The Prophet used to pass by (have sexual relation with) all his wives in one night, and at that time he had nine wives.
http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 07.062.142" onclick="window.open(this.href);return false;
En Mohammed had ook een kind bij de Koptische Maria .
7. Ibrahiem.
Ibrahiem is de zoon van de Koptische Maria en werd in Medina geboren in de maand Djumadah I van het jaar 9 hijri. Hij stierf op 29 Shawal 10 hijri en werd zestien of achttien maanden oud. Hij werd begraven in Albaqi'e. De profeet heeft gezegd dat Ibrahiem zijn borstvoeding alsnog in het paradijs zou krijgen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie