De Profeet over 's-wereldsezaken...

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Plaats reactie
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

De Profeet over 's-wereldsezaken...

Bericht door Maroc_21 »

Ibn Oemar verhaalt: “De Boodschapper van Allah greep mij bij mijn schouders en zei: ‘Wees in de wereld alsof je een vreemdeling of een reiziger bent.’ Ibn oemar zei vaak: “Als het avond wordt, verwacht dan niet dat het weer ochtend wordt; en als het ochtend wordt, verwacht dan niet dat het weer avond wordt. Gebruik je gezondheid voordat je ziek bent; en je leven voordat je dood gaat.” (Boekhaarie)

Ka’b ibn Maalik verhaalt dat de Boodschapper van Allah zei: “Twee hongerige wolven die bij een kudde schapen worden losgelaten doen niet meer schade dan de zucht van een mens naar rijkdom en positie aan zijn geloof.” (Tirmidzie)

Abdoellah ibn Amr ibn al-Aas verhaalt dat een man de Boodschapper van Allah vroeg: “Wat is het beste om te doen in de Islam?” Hij antwoordde: “Mensen voeden en iedereen met de vredesgroet (as-salamoe ‘Alaikoem) groeten, of je ze nu kent of niet.” (Boekhaarie en Moeslim)

Aboe Hoerairah verhaalt dat de Boodschapper van Allah zei: “De meest perfecte mensen van de gelovigen zijn degenen wiens gedrag het meest perfect is, en het meest perfect van hen zijn degenen die zich het beste tegenover hun vrouwen gedragen.” (Tirmidzie)

Aboe Hoerairah verhaalt dat de Boodschapper van Allah gevraagd werd:
“Wat zal de meeste mensen in het Paradijs brengen?” Hij antwoordde: “Vrees voor Allah en goed karakter.” Hij werd gevraagd: “Wat zal de meeste mensen in de hel brengen?” Hij zei: “De mond en de geslachtsdelen.” (Tirmidzie)


Aboe Hoerairah verhaalt dat de Boodschapper van Allah zei: “Het volk van Israël werd geleid door Profeten, als een Profeet stierf werd hij opgevolgd door een andere Profeet. Er is geen Profeet na mij, maar er zullen opvolgers na mij komen, een groot aantal van hen.” Er werd hem gevraagd: “O Boodschapper van Allah, wat beveel je ons te doen?” Hij antwoordde: vervul de eed van trouw, te beginnen met de eerste (en zweer dan trouw aan de daarop volgenden), en geef hen waar ze recht op hebben; en vraag van Allah waar jullie recht op hebben. Allah zal hen ter verantwoording roepen over hetgeen aan hen toevertrouwd is.” (Boekhaarie en Moeslim)
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Aboe Hoerairah verhaalt dat de Boodschapper van Allah gevraagd werd:
“Wat zal de meeste mensen in het Paradijs brengen?” Hij antwoordde: “Vrees voor Allah en goed karakter.” Hij werd gevraagd: “Wat zal de meeste mensen in de hel brengen?” Hij zei: “De mond en de geslachtsdelen.” (Tirmidzie)


Iemand die zijn mond en zijn geslachtsdelen niet kan beheersen verdient terecht de hel. Want met die twee kan je veel schade aan jezelf en aan anderen om je heen brengen!

Terwijk vrees voor God en goed karakter je naar het Paradijs leiden. Want met die twee doe je jezelf en mensen om je heen veel goed. Terecht verdient hij/zij die een goed karakter heeft en vrees voor God heeft (te zondigen of anderen kwaad doen) het paradijs.

Moge Allah mij en iedereen op deze wereld een goed karakter schenken en vrees voor Hem. Amien!
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Ibn Oemar verhaalt dat de Profeet zei: “Een moslim is verplicht te luisteren en te gehoorzamen, of hij ervan houdt of er een hekel aan heeft, behalve wanneer hem verplicht wordt iets te doen dat zondig is, en in dat geval is er geen plicht te luisteren en te gehoorzamen.” (Boekhaarie en Moeslim)

Ik had nooit eerder van deze hadith gehoord. Ik ben dus verplicht om te luisteren en te gehoorzamen....tenzij het een aanroep tot zonde betreft! Een mooie hadith.....Ik zal voortaan beter naar mijn docenten luisteren! behalve als zij het hebben over evolutie-theorie..dan niet 8)
want ik stam van Adam af en niet van apen.... :wink:
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Maroc_21 schreef:Ibn Oemar verhaalt dat de Profeet zei: “Een moslim is verplicht te luisteren en te gehoorzamen, of hij ervan houdt of er een hekel aan heeft, behalve wanneer hem verplicht wordt iets te doen dat zondig is, en in dat geval is er geen plicht te luisteren en te gehoorzamen.” (Boekhaarie en Moeslim)

Ik had nooit eerder van deze hadith gehoord. Ik ben dus verplicht om te luisteren en te gehoorzamen....tenzij het een aanroep tot zonde betreft! Een mooie hadith.....Ik zal voortaan beter naar mijn docenten luisteren! behalve als zij het hebben over evolutie-theorie..dan niet 8)
want ik stam van Adam af en niet van apen.... :wink:
Als jij gelijk hebt dat de mens van Adam en Eva afstamt, dan is de wereld een grote incest. En er is bijzonder goed gefokt, van 1 mens naar 6 miljard.
Bovendien zou ik de mens niet boven het overige (dierlijke) leven op aarde willen plaatsen. Jij wel?
Mijn conclusie, na het vergelijken van het scheppingsverhaal en de evolutieleer, is deze: Ik stam wel van apen af...
Er is zelfs nog bewijs voor te vinden in ieder mens: het staartbotje.
(ooit zat daar een staart, maar omdat deze in ongebruik raakte is deze gedegenereerd tot wat we nu hebben; een staartbotje).
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Sjeng schreef: Bovendien zou ik de mens niet boven het overige (dierlijke) leven op aarde willen plaatsen. Jij wel?
"Er is geen dier op aarde en geen vogel die met zijn vleugels vliegt of zij behoren zoals jullie tot gemeenschappen." (De Heilige Koran 6:38.)

In bovenstaand Koranisch vers wordt expliciet het woord "gemeenschap" gebruikt voor de dieren. Dit betekent dat dieren niet enkel als individu bestaan, maar dat zij ook een sociale functie bekleden binnen hun leefgemeenschap. Zij hebben net als ons gevoelens, pijngrenzen. Zij houden ook van hun kinderen en willen die beschermen net als ons. Zij maken ook huizen (lees nesten, hollen ed.) net als ons. enz. enz. Kortom zij zijn ook een gemeenschap net als ons.

God houdt van zijn schepping en geeft adviezen aan zijn schepping. Voor de mens zijn boeken geopenbaard. Maar naar dieren openbaart God rechtstreeks.

"En jouw Heer heeft aan de bijen ingegeven: ´Betrek behuizingen in de bergen, in de bomen en in wat zij (als dakconstructies) optrekken.´" (De Heilige Koran 16:68.)

Alles wat God schiep prijs Hem. Heilig is God.

"Hem prijzen de zeven hemelen en de aarde en wie daarin zijn. Er is niets of het prijst Zijn lof, maar jullie begrijpen hun lofprijzing niet." (De Heilige Koran 17:44)

en

"Heb jij niet gezien dat God geprezen wordt door wie er in de hemelen en op de aarde zijn en ook door de vogels met uitgespreide vleugels? En van een ieder kent Hij zijn salaat (gebed) en zijn lofprijzing (psalmen); God weet wat zij doen." (De Heilige Koran 24:41)


Dieren hebben ook een gevoel voor schoonheid en waardigheid dat niet geschonden mag worden.

De Profeet zei: "Scheer de voorlok van een paard niet weg, want er is waardigheid verbonden aan deze voorlok; noch de manen, want het beschermt hem, noch zijn staart, want het is zijn vliegenmepper." (Gemeld door 'Utbah ibn Farqad Abu Abdillah al-Sulami. Abu Dawud.)

Aan iemand die zijn mes aan het scherpen was in het bijzijn van het dier, zei de Heilige Profeet: ´Ben jij van plan het dier twee keer te doden? Eén keer door je mes te scherpen terwijl het dier het ziet, en een keer terwijl je de keel oversnijdt?´" (Al-Furu Min-al-Kafi Lil-Kulini)


Dieren hebben ook recht op vrijheid en op voedsel.

De Profeet vertelde zijn gezellen over een vrouw die naar de Hel zou gestuurd worden omdat zij een kat had opgesloten, deze kat geen eten gegeven had en de kat ook niet had vrijgelaten om zichzelf te kunnen voeden. (Gemeld door Abdullah bin 'Omar. Muslim)

De Koran verwijst naar een incident waarbij een man, Al-Akhnas Ibn Shuriq genaamd, zich bekeerd had tot de Islam, maar nadat hij de Profeet verlaten had, een veld waarop dieren aan het grazen waren in brand stak. Daarop werd het volgende vers geopenbaard, dat geldt als zware goddelijke afkeuring van dergelijk gedrag:

"Onder de mensen is er hij wiens uitspraken over het tegenwoordige leven jou bevallen. Hij roept God als getuige aan voor wat er in zijn hart is. Toch is hij erg fel in zijn tegenstand. En wanneer hij weggaat trekt hij er op uit om verderf te zaaien en het gewas en het jongvee te vernielen. Maar God bemint het verderf niet. En wanneer men tot hem zegt: ´Vrees God´, dan krijgt de trots over de zonde hem te pakken. De hel is dus goed genoeg voor hem. Dat is pas een slechte rustplaats!" (Koran 2:204-206)

Zo zie je de Islam respecteert elk levensvorm. Want God is Barmhartig naar Zijn schepping!
sjeng schreef:Mijn conclusie, na het vergelijken van het scheppingsverhaal en de evolutieleer, is deze: Ik stam wel van apen af...
Ik kan hier heeeeeeeel lang over praten...maar laat ik het kort houden: waarom zijn huidige apen niet ver ontwikkeld als de mens? waarom is er geen andere ontwikkeling naar iets "slims" geconstateerd door de vele miljarden jaren heen! Of kijk je te veel Science Fiction films? Heb je "the apes" gezien?

sjeng schreef:Er is zelfs nog bewijs voor te vinden in ieder mens: het staartbotje.
Wil je zeggen dat je ooit een staart hebt gehad net als een aap? Dan weet je niet hoe een aap eruit ziet!
sjeng schreef: Ik stam wel van apen af...
Zijn dit jouw voorouders? :lol:
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

'Mens en chimpansee behoren tot hetzelfde geslacht'

Bron: planet.nl/news

Gepubliceerd op dinsdag 20 mei 2003


Chimpansees zijn volgens DNA-onderzoek zou nauw verwant aan de mens, dat ze tot hetzelfde geslacht gerekend moeten worden. Dat concluderen wetenschappers van de Wayne State University, School of Medicine, in Detroit.

Andere classificatie
De wetenschappers onderzochten 97 belangrijke genen van mensen, chimpansees, gorilla's, orang-oetans, ezels en muizen. Daaruit bleek dat de genen van chimpansees en mensen voor 99,4 procent overeenkomen.

De onderzoekers stellen derhalve voor om de classificatie van de mens en chimpansee aan te passen. Chimpansees (Pan troglodytes) en de nauw verwante bonobo (Pan paniscus, vroeger ook wel dwergchimpansee genoemd) zouden allen tot het geslacht Homo gerekend moeten worden. Op dit moment zijn mensen (Homo sapiens) de enige soort die dit geslacht vertegenwoordigen, al worden uitgestorven verwanten zoals Neanderthalers (Homo Neanderthalis) ook bij dit geslacht ingedeeld.

Volgens de Amerikaanse wetenschappers die het onderzoek uitvoerden, zou het geslacht Homo voortaan uit drie soorten moeten bestaan: de mens (Homo sapiens), de chimpansee (Homo (Pan) troglodyts) en de bonobo (Homo (Pan) panicus).

Gezamenlijke voorouder
Chimpansee en mens hadden vijf tot zes miljoen jaren geleden een gezamenlijke voorouder, concluderen de onderzoekers, die hun bevindingen in het wetenschappelijke blad ‘Proceedings of the National Academy of Sciences’ hebben gepubliceerd.

“Sinds de menselijke evolutie onderwerp van studie is, is er een splitsing aangebracht tussen apen en mensen, maar daar is eigenlijk geen aanleiding voor. Uit onze genetische studie blijkt dat chimpansees nauwer aan mensen zijn verwant dan aan enige andere aap”, aldus onderzoeker Derek Wildman.


Erfelijk materiaal
Door bestudering van erfelijk materiaal heeft de traditionele classificatie van het dierenrijk de laatste jaren aanpassingen ondergaan. Dat zou nu ook moeten gebeuren, aldus de onderzoekers.

Uit het DNA-studie bleek dat na chimpansees gorilla’s het dichtste bij de mens staan, gevolgd door orang oetans, waarna de apen van de Oude Wereld (Eurazië, Afrika) volgen. Geen van de apensoorten was nauw verwant aan muizen, waarvan het erfelijk materiaal ter controle in het onderzoek was meegenomen.
bron: BBC

Link naar artikel: http://www.planet.nl/planet/show/id=741 ... /sc=2a868e
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Sjeng schreef:Chimpansees zijn volgens DNA-onderzoek zou nauw verwant aan de mens
Komt het misschien omdat we allen op dezelfde planeet wonen? Er komt een dag dat wetenschappers zullen ontdekken dat alle dieren op aarde dezelfde (...vul maar in...) net als de mens!

In naam van Allah de Barmhartige, de Genadevolle:

"Er is geen dier op aarde en geen vogel die met zijn vleugels vliegt of zij behoren zoals jullie tot gemeenschappen." (De Heilige Koran 6:38.)

Godswoord is de waarheid.

Prettig weekend allemaal en tot maandag weer! Let op: haat niet te vaak...is slecht voor jullie geest ontwikkeling!
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Jij doet spottend over dat wij en enkele huidige apensoorten gemeenschappelijke voorouders delen... maar dan maak je alleen maar jouw eigen voorouders belachelijk!

Meer info (rest moet je zelf maar bijelkaar googelen):
http://www.natuurinformatie.nl/nnm.doss ... 02142.html
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

want ik stam van Adam af en niet van apen
Wat voor "mens" was adam?
Was hij een neanderthaler, homo erectus of een van de andere "tussenvormen" die gevonden zijn?
Ik ben daar best benieuwd naar.
Amorele atheistische nitwit
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

Monique schreef:
want ik stam van Adam af en niet van apen
Wat voor "mens" was adam?
Was hij een neanderthaler, homo erectus of een van de andere "tussenvormen" die gevonden zijn?
Ik ben daar best benieuwd naar.
Adam liep bloot in het paradijs rond en stond toe dat z'n vrouw ook zonder bhurka in d'r blootje rondliep, en God zag dat het goed was.

Tja, God / Allah spreekt zichzelf nogal eens tegen en is niet te vertrouwen, het ene moment houd ie van je het andere moment hoef je maar dit te doen en je gaat naar de hel !

Geef mij Paulus de Boskabouter maar, veel meer wijsheid, altijd behulpzame vriend van iedreen !!
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Monique schreef:
want ik stam van Adam af en niet van apen
Wat voor "mens" was adam?
Was hij een neanderthaler, homo erectus of een van de andere "tussenvormen" die gevonden zijn?
Ik ben daar best benieuwd naar.
ik denk dat Maroc en nog enkele andere leden van zijn sekte geloven dat Adam de eerste 'moslim' was (klein detail: het is in ieder geval duidelijk dat Adam er was vóór dat gezeik met Mohammed begon) :wink:

Ik houd het verhaal van Adam en Eva als een mooi verhaal, dat natuurlijk op geen enkele waarheid berust. Vergelijk het met een sprookje; dat lees je met plezier, maar om dat nou te bombarderen tot de (absolute) waarheid, nee daar heb je gezond verstand voor om beter te weten.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

Maroc is dom, hij schrijft:
"Godswoord is de waarheid."

inderdaad godswoord is waarheid, maar de koran is geen godswaarheid. het is een verzinsel van een pedofiel.

"Prettig weekend allemaal en tot maandag weer! Let op: haat niet te vaak...is slecht voor jullie geest ontwikkeling![/quote]"

haat is zeker slecht voor de geest, maar de koran predikt toch haat tegen andersgelovigen, homo's, christenen, joden, vrouwen etc.

de koran is dus slecht voor de geest ontwikkeling, dat heb je nu zelf toegegeven.

maroc als je dit leest, wil ik een vraag stellen: wil je voor mij uitzoeken hoe jouw allah de aarde, mensen etc geschapen heeft. vraag maar aan een goede islam geleerde en jij moet ook eens zijn met die islam geleerde. ik heb alle tijd, haast je niet. nadat jij deze vraag beantwoord heb, zal ik met argumenten jouw antwoord ontkrachten, waardoor jij inziet dat de koran een foute boel is en door de wc gespoelt moet worden. succes.

groet,
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Maroc_21
Aboe Hoerairah verhaalt dat de Boodschapper van Allah gevraagd werd:
“Wat zal de meeste mensen in het Paradijs brengen?” Hij antwoordde: “Vrees voor Allah en goed karakter.” Hij werd gevraagd: “Wat zal de meeste mensen in de hel brengen?” Hij zei: “De mond en de geslachtsdelen.” (Tirmidzie)
Waarom begon mohamed niet met zélf deze richtlijnen op te volgen? Zijn mond stond blijkbaar niet veel stil en ook zijn geslachtsdelen kwamen meer dan rijkelijk aan bod, niet?
Real Old Dutch
Berichten: 101
Lid geworden op: di aug 09, 2005 2:22 am

Bericht door Real Old Dutch »

Monique schreef:
want ik stam van Adam af en niet van apen
Wat voor "mens" was adam?
Was hij een neanderthaler, homo erectus of een van de andere "tussenvormen" die gevonden zijn?
Ik ben daar best benieuwd naar.
Adam was een aapmens met een lelijker kop dan Jassar Arafat had en dat is aan elke harige Muslim te zien, hehehe... En aan hem hebben de Muslims die dildo-neus te danken...

Adam was eerst een Joods en later- een gestolen Moslim-mannetje, die gelijk in de ijzertijd sprong... God was zo blind als een mol en met een "Adam waar zijt gij" kon de alles-ziener naakte Adam niet eens vinden, totdat deze zich als een huilende kwal, op de Moslim voetenkusser's wijze in het zand wierp, om God's gezalfde hamertenen te kussen, in de "poepert-in-de-lucht"-Moslim'-gebedspose...

Wat Adam met Eva had uitgespookt onder die appelboom, was God een gruwel, want nu kon hij zelf geen wip meer met Eva maken, die hij uiteindelijk een vagina had gegeven, om gebruikt te worden en waarin hij haar het leven had ingeblazen, nadat hij bij Adam een paar ribben had gebroken, om kauwend op die ene rip, de heerlijke Eva te vormen... God schiep een bloedbad in dat Paradijs, om Adam en Eva in de vellenkledij te kunnen kleden en hij schopte hen vervolgens het Paradijs uit, wat bewaakt werd door een soort van "Leibstandarde Adolf Hitler-Waffen-SS"-achtige Engelen-brigade van vriendelijke Engelen met vlammende zwaarden. Hieruit blijkt dat God na het slachters mes, ook de eerste moordwapen had uitgevonden...

Adam werd eigenlijk eerder gepromoveerd dan gestraft, omdat hij chef werd gemaakt over Eva, die wel heel zwaar gestraft werd met bevallingspijnen en omdat God rechtvaardig is, strafte hij gelijk ook maar even de vrouwelijke vissen-, dieren- en vogels en vooral de kip, ook met die akelige bevallingspijnen... Enfin er kwamen een paar koters, nadat God geroepen had: "Gaat en vermenigvuldigt u"... waar vooral de Muslims in Nederland, driftig naar luisteren... al was het alleen maar om de Nederlandse kinderbijslag te kunnen bemachtigen. Het liefst worden ze ook door de baas betaald, voor het vijf keer per dag bidden, met extra hoger betaalde- gebeden tijdens overwerk...

Terug naar ADam, duurde het niet lang, of broeder Kaaien ramde broeder Abel over zijn harses met een stalen staf, waaruit wederom blijkt, dat Adam gelijk in de ijzertijd was gedoken, waardoor Lucy, Peking-Man, Java-Man, Talgai-Man, Neananderthaler-Man, Cheddar-Man, Ijs-pik-Man en de nog ongevonden Flevo-Land-Man, netjes als onbestaand overgelagen werden, tezamen met de dynosaurussen, die vóór hen kwamen en die door vele fundamentalistische Joden- Christenen- en Moslims, als een onbestaande LEUGEN beschouwd worden, terwijl ze overal op aarde gevonden worden. Als ik me niet vergis werd in Valkenburg, Nederland, de eerste gevonden...

Wederom kon de alziende God Almachtig, die dooie Abel niet vinden. "Ben ik mijn broeder's hoeder?" zei de moordenaar heel brutaal en God liet hem vervolgens vrijuit gaan, om zich in het land van de één of andere Bijbelse zak (op mijn leeftijd vergeet je namen) een vrouw te vinden, wat dan volgens de uitleg van de gelovigen, een zuster geweest moet zijn, die in het land van een broeder van de moordenaar woonde...

Aangezien de Muslims de gestolen Adam opeisen, zijn zij dus het resultaat van deze inteelt, terwijl in Almere, Nederland... de oudste fundamenten zijn gevonden, gedateerd 6.700 jaar oud, waaruit blijkt dat wij Nederlanders er waren, vóór dat Adam en Eva er waren, waaruit we kunnen concluderen, dat wij niet van die maloot Adam afstammen... ALLAH is gewoon een HEIDENS GOD voor ons... En de Mohamedanen zijn de barbaren, hehehe...

Elke dag van onze week is naar onze Germaanse Goden vernoemd en dat waren naast de zon (-dag) en de maan (-dag) en Saturnus voor de zaterdag, de Goden DINAR, WODAN, DONAR (THOR) en de Godin FRIJA... Naar de achterlijke God ALLAH, zal nooit een dag venoemd worden... Die gaat tezamen met ISLAM gewoon het riool in...

Onze Noord-Europese Adam en Eva en onze GODEN...

God DINAR (Dinsdag) kon ik niet vinden... Woensdag is Wodan's-dag, Donderdag is Donar's-dag en Vrijdag is Frija's-dag... (Friday)

http://encyclopedia.thefreedictionary.com/Embla


http://encyclopedia.thefreedictionary.com/Sun
http://encyclopedia.thefreedictionary.com/Moon

http://encyclopedia.thefreedictionary.com/Wodan
http://encyclopedia.thefreedictionary.com/Donar
http://encyclopedia.thefreedictionary.com/Frija

Saturn = Cronus = Saturnus-dag = Zaterdag... (Saturday)

http://encyclopedia.thefreedictionary.com/Cronus
http://encyclopedia.thefreedictionary.c ... 8planet%29


December = Decem = 10 = de 10e maand...
November = Novem = 9 = de 9e maand...
Oktober = Okt of Oct = 8 = de 8ste maand...
September = Sept = 7 = de 7e maand... (Septiem is 7e verlaagde noot)

enz. enz.

De kerstboom was een Noors- en Germans gebruik, waarbij dennenbomen in de 10e maand (december) verbrand werden...

Het Oud en Nieuw, dus het oudejaarsfeest, werd met vuur- en veel lawaai gevierd, om de geesten van het oude jaar te verjagen...
Tijdens de oorlog ramde men op metalen vuilnisbakken, potten, pannen, emmers, tobbes en teilen...

We hebben niets van ISLAM en we hebben niets van de Muslims, terwijl we ook niet van Adam afstammen...


Old Dutch Corey...
DEATH TO ISLAM!... May the fossilized remains of the great Prophet Mohammed (burb) be blown out of our Western exhaust pipes...
Plaats reactie