islamitisch peuter neuken.

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

islamitisch peuter neuken.

Bericht door Joop Klepzeiker »

Het is werkelijk niet te geloven, te walgelijk voor woorden.

http://www.youtube.com/watch?v=nXMN0stU ... ded#at=433" onclick="window.open(this.href);return false;

van allah mag het , je leuter tussen de beentjes van een kleuter. :yuk: :yuk: :yuk: :yuk: :yuk: :yuk: :yuk: :crying: :crying:
:crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying:
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door BFA »

Dit is nu 3 X.
2 X dat je hier een topic mee opent, op verschillende plaatsen. (Het andere, vraag 6 in Koran, sharia, ...)
1 X dat je dit ergens anders toevoegt.

Wat wil je in feite?
Discussie niet, dan zou je niet versnipperen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Joop Klepzeiker »

BFA schreef:Dit is nu 3 X.
2 X dat je hier een topic mee opent, op verschillende plaatsen. (Het andere, vraag 6 in Koran, sharia, ...)
1 X dat je dit ergens anders toevoegt.

Wat wil je in feite?
Discussie niet, dan zou je niet versnipperen.
klopt, maar heb je nog een mening of beperk je jezelf tot het tellen van plaatsingen.

het is wel grappig dat jij over islamitisch peuterneuken wil discuteren, ik dus niet , ik wil alleen maar heel luid en duidelijk mijn walging hierover te kennen geven.

jij blijkbaar vooralsnog niet.
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Scarlatti »

ik wil ook wel mijn wàlging er over uiten hoor maar ik wil ook wel je redenering horen waarom je het in drie topics kennelijk zet? Ik ben benieuwd naar je gedachtengang maar ben het volledig met je eens dat het wàlgelijk is en die lui die dit weerzinwekkende gedrag uitvoeren, die mogen van mij levend gevild worden... er zijn vàst moslieten zàt die dit 'karweitje', wat zij nogal gemakkelijk uitvoeren zo te zien op YouTube filmpjes, op zich willen nemen en NEE ik hoef daar géén filmpjes van te zien maar zou wel graag een bevestiging horen dat deze lui 'opgeruimd' worden, is gelijk de overbevolking opgelost heb ik zo het idee!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door BFA »

Joop Klepzeiker schreef:ik wil alleen maar heel luid en duidelijk mijn walging hierover te kennen geven.
In drievoud was dit dus heel duidelijk.
Joop Klepzeiker schreef: jij blijkbaar vooralsnog niet.
Brutalisatie van de in de wieg tot in het graf is het handelsmerk van Islam.
Na een tijdje raak je over die walging heen en kan je al wat die Mohammedanen met elkaar doen best grappig vinden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Joop Klepzeiker »

BFA schreef:
Joop Klepzeiker schreef:ik wil alleen maar heel luid en duidelijk mijn walging hierover te kennen geven.
In drievoud was dit dus heel duidelijk.
Joop Klepzeiker schreef: jij blijkbaar vooralsnog niet.
Brutalisatie van de in de wieg tot in het graf is het handelsmerk van Islam.
Na een tijdje raak je over die walging heen en kan je al wat die Mohammedanen met elkaar doen best grappig vinden.
dus mijn opzet is geslaagd , de duidelijkheid dus. gelijk even Scalatti beantwoord. ( lezen mijn beste goed lezen)

Vreemd ik kan maar niet over de walging van het peuterneuken heenkomen, laat staan het grappig vinden.

zou die peuter nu ook de wijze raad van imam opvolgen en in vreugde de leuter ontvangen onder het uitkraaien van allah is groot ( geschapen) ?
maar dat jij het grappig vind laat dus blijken dat wij dus een verschillende waarde en normen patroon hebben om het maar eens heel diplomatiek uit te drukken.
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door BFA »

Joop Klepzeiker schreef: allah is groot ( geschapen)
1m80 zingen de kinderen in het hinkstaprijmpje.
Dit moet aankomen zoals een paard dat bij je binnendringt.
Er wordt gezegd: eens je dit gehad hebt, wil je niet anders meer. De Mohammedaanse voorliefde voor donkey-sex, toont dat dit wel eens waar zou kunnen zijn.
Joop Klepzeiker schreef:een verschillende waarde en normen patroon
Wie weet.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Schepsel »

Het is een grote treurnis. Ik weet niet of ik erom kan lachen, maar als ik lees wat ze daar uitspoken kan ik ook niet meer medelijden hebben; het is onbegonnen werk. Vandaar dat ik me meestal ver houd van zaken die gaan over Afrika en de zoveelste massaslachting, ik kan niks met die ellende, overhoop geschoten lijken en verminkte gezichten, zij doen het zelf en zijn zelf slachtoffer. Het enige wat die kennis mij brengt is een groeiende misantropie (ze vermoorden, verminken, plunderen en verkrachten en masse, het zijn niet de daden van uitzonderlijke idioten en psychopaten, wat het besef geeft dat wat de mens doet zeer zwaar cultuur-en beschavingsafhankelijk is, wat maakt dat de aard van de mens een onbetrouwbaar iets is) en een mengeling van walging en medelijden, grappig kan ik het niet vinden. In feite hetzelfde met die moslimlanden. Ze doen niks liever dan zichzelf uitroeien, en als je naastenliefde hebt kan je bijna niet anders dan dat toejuichen. Het probleem alleen als er kleine kinderen worden verkracht is dat kleine kinderen nergens om hebben gevraagd en niks op hun geweten hebben. Zij zijn onschuldig.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Joop Klepzeiker »

BFA schreef:
Joop Klepzeiker schreef: allah is groot ( geschapen)
1m80 zingen de kinderen in het hinkstaprijmpje.
Dit moet aankomen zoals een paard dat bij je binnendringt.
Er wordt gezegd: eens je dit gehad hebt, wil je niet anders meer. De Mohammedaanse voorliefde voor donkey-sex, toont dat dit wel eens waar zou kunnen zijn.
Joop Klepzeiker schreef:een verschillende waarde en normen patroon
Wie weet.
allah weet het beter!!
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89650
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Ariel »

Het filmpje is verwijderd. Wij zijn al lang op de hoogte van dit Islamitisch gebruik Joop. Vandaar dat wij niet meer schrikken.
En het is niet een algemeen Islamitisch gebruik hoor. Er zijn misschien wat vieze mannen die dit ooit gedaan hebben of misschien nog doen, omdat er een verhaal bestaat dat Mohammed zijn ding tussen de benen van baby Aisha geplaatst heeft. Maar hij heeft niet gepenetreerd, en hoogst waarschijnlijk is het verhaal van "Thighing" Aisha niet waar.
"Thighing" Aisha
Muhammad placed his penis between the thighs of Aisha and he massaged it to orgasm since he could not have sexual intercourse with her until she was nine
Ik ben anti , anti Islam, maar om Islam nog zwarter te maken dan het nu al is vind ik eigenlijk ook niet nodig.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Scarlatti »

Ik ben het met Schepsel eens overigens dat ik het in geen ènkel opzicht 'om te lachen' vind en dat 'aanhalen' over bestialiteiten vind ik al net zo weerzinwekkend eerlijk gezegd... bàh! En Ariel? Ik schrik nog steeds eerlijk gezegd... van mij mogen dit soort lieden onmiddellijk uit dit leven gehaald worden!

en Joop? Ik dacht dat je alleen 'duidelijk' je walging wilde weergeven, wat wil je voor discussie hierover gaan voeren? Dat moslieten en andere pedofielen weerzinwekkende smeerlappen zijn, die niet anders dan ter dood zouden moeten worden gebracht? Dat is zo, dat is gewoon een feit... en hoe vaak kun je zeggen hoe weerzinwekkend dit is??? Het is zo verschrikkelijk ERG daar zijn geen woorden voor, en helaas doen niet alleen de moslieten 'dat'... denk aan joris demmink en zijn vrinden in high places die hem steeds beschermen...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Schepsel »

Muhammad placed his penis between the thighs of Aisha and he massaged it to orgasm since he could not have sexual intercourse with her until she was nine
GADVER.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89650
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Ariel »

Schepsel schreef:
Muhammad placed his penis between the thighs of Aisha and he massaged it to orgasm since he could not have sexual intercourse with her until she was nine
GADVER.
Ja, het is niet echt fris. :mrgreen:
As for the prophet, his thighing his fiancée Aisha when she was six years of age and not able to consummate the relationship was due to her small age. That is why the Prophet used to place his male member between her thighs and massage it, as the prophet had control of his male member not like other men.

Ayatollah Ruhollah Khomeini, The Supreme Leader of Iran, the Shia Grand Ayatollah, 1979-89 said in his official statements:

"A man can quench his sexual lusts with a child as young as a baby. However, he should not penetrate. Sodomizing the baby is halal (allowed by sharia). If the man penetrates and damages the child, then he should be responsible for her subsistence all her life. This girl, however, does not count as one of his four permanent wives. The man will not be eligible to marry the girl’s sister. It is better for a girl to marry when her menstruation starts, and at her husband's house rather than her father's home. Any father marrying his daughter so young will have a permanent place in heaven."

Khomeini, "Tahrirolvasyleh" fourth volume, Darol Elm, Gom, Iran, 1990

“It is not illegal for an adult male to 'thigh' or enjoy a young girl who is still in the age of weaning; meaning to place his penis between her thighs, and to kiss her.”

Ayatu Allah Al Khumaini's "Tahrir Al wasila" p. 241, issue number 12
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Schepsel »

Ik vind het écht weerzinwekkend. Een soort handleiding voor pedofilie/kinderverkrachting. Helemaal compleet ziek, om van te gruwen. Bah.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
moeder van 3
Berichten: 27
Lid geworden op: ma jun 06, 2011 3:04 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door moeder van 3 »

Ik schrik hiervan. En niet zo een beetje ook. Ik moet wel zeggen dat ik erg in de war raak, ik hoor, zie en lees zo ontzettend veel tegenstrijdige dingen als het om de islam gaat, de laatste tijd. Maar van dit soort dingen keert mijn maag zich om. Ongelofelijk.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Monique »

moeder van 3 schreef:Ik schrik hiervan. En niet zo een beetje ook. Ik moet wel zeggen dat ik erg in de war raak, ik hoor, zie en lees zo ontzettend veel tegenstrijdige dingen als het om de islam gaat, de laatste tijd. Maar van dit soort dingen keert mijn maag zich om. Ongelofelijk.
Jij hoort natuurlijk de politiek correcte suikerversie van islam.
Die horen je kinderen ook.

Mohammed zelf heeft mensen toen de suikerversie voorgehouden om ze te bekeren. Pas wanneer hij voldoende volgelingen had heeft hij de regels aangescherpt. En omdat op verlaten van de islam de doodstraf staat was het natuurlijk kat in het bakkie voor mahammed.
Zoiets als veranderde algemene voorwaarden bij een provider NADAT je een abo hebt afgesloten.

Je kinderen echter zullen zeggen dat dat allemaal NIET bij islam hoort en dat die mensen geen moslims zijn.
Makkelijk he?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Schepsel »

Eigenlijk zouden je kinderen nu, als moslims, pedofilie goed moeten keuren, want Mohammed keurde dat ook goed, deed eraan. Dat vind ik een interessant onderscheid tussen ''echte'' Islam en suikerverhalen: Suikerverhalen zijn erg vaag, onbeduidend, nauwelijks te plaatsen vaak, niet of nauwelijks aangetoond/beargumenteerd etc. Mede die linkse verhalen over de Islam en die suikerversies deden me behoorlijk twijfelen aan die Islam want aan de ene kant had je keiharde bewijzen+citaten, allemaal onderbouwd, met aan de andere kant zepige vage zoete verhalen die nauwelijks een fundering hadden. De suikerversie is dan ook nauwelijks of niet vol te houden vermoed ik.

Ik vind dat zelf treurig en grappig tegelijk, hoe moslims dat kindhuwelijk verdedigen. Had Jezus dat gedaan en Mohammed niet, hadden zij de christenen steeds te grazen genomen met pedo-Jezus. En als zij als boeddhist ofzo waren geboren hadden zij er net zo van gewalgd als wij, alleen moeten zij het nu verdedigen en elke drogreden grijpen ze aan.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door miss1979 »

Bij de shia moslims is dit inderdaad toegestaan :yuk: daarom dat de soenniten, en nog voor andere redenen, niets van de shia moeten weten......
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Zwartmeer »



En dan deze dr maar effe achteraan:

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
MoslimaAsma
Berichten: 26
Lid geworden op: do aug 04, 2011 2:29 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door MoslimaAsma »

ISLAM WAS DE WARE GELOOF, IS DE WARE GELOOF, EN BLIJFT DE WARE GELOOOOOF :) :redface:
Laatst gewijzigd door MoslimaAsma op do aug 04, 2011 3:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Monique »

MoslimaAsma schreef: laat die NONMOSLIMS- KAFIRS nou maar , ze zijn toch al niks waard. Er waren miljoenen haters tegen onze Profeet vrede zijn met hem, en onze profeet had geduld. Iemand die iets over onze profeet iets ergs te zeggen heeft wordt toch al in de hel gestraft, hun huid zal verbrand worden tot dat er niks meer over is. :rock: :whip: :tumbleweed: Dan komt er weer nieuwe huid op en dan weer verbrand etc.
Dus wij moeten ons niet zo over zorgen maken over wat de kafirs te zeggen hebben. La illaha ilallah Mohammad doerassoeloellah !
Bedoel je nu te zeggen dat peuterneuken is islam wel mag maar dat je daar niets van mag zeggen?

Of begrijp ik je verkeerd?
Ik kan niet zo goed plaatsen wat je nu precies bedoelt.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89650
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Ariel »

MoslimaAsma schreef:
laat die NONMOSLIMS- KAFIRS nou maar , ze zijn toch al niks waard. Er waren miljoenen haters tegen onze Profeet vrede zijn met hem, en onze profeet had geduld. Iemand die iets over onze profeet iets ergs te zeggen heeft wordt toch al in de hel gestraft, hun huid zal verbrand worden tot dat er niks meer over is. :rock: :whip: :tumbleweed: Dan komt er weer nieuwe huid op en dan weer verbrand etc.
Dus wij moeten ons niet zo over zorgen maken over wat de kafirs te zeggen hebben. La illaha ilallah Mohammad doerassoeloellah !

Hoi MoslimaAsma. Leuk je hier te zien, maar wat ben jij kwaadaardig. Komt dat omdat jij honger en dorst hebt? :( Maar daar kunnen wij toch niks aan doen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
MoslimaAsma
Berichten: 26
Lid geworden op: do aug 04, 2011 2:29 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door MoslimaAsma »

Nee ik heb helemaal geen honger en dorst. Ik heb al in de ochtend ontbeten dus daar hoef jij je helemaal geen zorgen over te maken :wink2: . ButAnyways'' leuk dat je het gelezen hebt wat ik geschreven heb. Realiseer je hoe erg het is om een Christen/Jood te zijn? NEE? Je kan het alsmaar door lezen hoor, IK geen bezwaar ;) .
MoslimaAsma
Berichten: 26
Lid geworden op: do aug 04, 2011 2:29 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door MoslimaAsma »

Monique schreef:
MoslimaAsma schreef: laat die NONMOSLIMS- KAFIRS nou maar , ze zijn toch al niks waard. Er waren miljoenen haters tegen onze Profeet vrede zijn met hem, en onze profeet had geduld. Iemand die iets over onze profeet iets ergs te zeggen heeft wordt toch al in de hel gestraft, hun huid zal verbrand worden tot dat er niks meer over is. :rock: :whip: :tumbleweed: Dan komt er weer nieuwe huid op en dan weer verbrand etc.
Dus wij moeten ons niet zo over zorgen maken over wat de kafirs te zeggen hebben. La illaha ilallah Mohammad doerassoeloellah !
Bedoel je nu te zeggen dat peuterneuken is islam wel mag maar dat je daar niets van mag zeggen?

Of begrijp ik je verkeerd?
Ik kan niet zo goed plaatsen wat je nu precies bedoelt.
Hoezo PEUTERNEUKEN? (mazÄllah) , dat is helemaal niet waar hoor? Aisha is een van mijn moeders. ( Van alle moslims trouwens) En jullie beginnen gelijk te denken van oja neukenneuken, jullie denken gelijk verder van. Als ik nou leuke plaatjes vind om de moslims te vernederen en ook de profeet dan bereik ik er iets mee. Nou wat bereiken jullie ermee?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89650
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Ariel »

MoslimaAsma schreef:Nee ik heb helemaal geen honger en dorst. Ik heb al in de ochtend ontbeten dus daar hoef jij je helemaal geen zorgen over te maken :wink2: . ButAnyways'' leuk dat je het gelezen hebt wat ik geschreven heb. Realiseer je hoe erg het is om een Christen/Jood te zijn? NEE? Je kan het alsmaar door lezen hoor, IK geen bezwaar ;) .
Gelukkig dat de ramadan je niet dwars ziet lieverd. Dat zou ik erg vinden.
Maar vertel.....wat is er zo erg aan om Jood of Christen te zijn? Beats me... [c045.gif] Ik voel me juist heel prettig als Joodse Christen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie