Wonderen van Mohammad

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Brullio
Berichten: 35
Lid geworden op: do apr 13, 2006 1:16 pm

Bericht door Brullio »

Beste gewaas. Ik baseer mijn mening over de profeet op de hadiths, de overleveringen van zijn leven, en de koran, zijn creatie. Daarin lees ik niet veel soeps over deze man. Zo blijkt hij een kinderverkrachter te zijn. Dat hij het monotheisme aan ons op wist te dringen, ok, maar of hem dat nou 'goed' maakt?

Je kan niet met god praten. Hij is geen mens. Als je stemmen hoort, moet je je medicatie aanpassen, en als je meisjes van 9 neukt, moet je je geen profeet noemen, maar kinderverkrachter.

De profeet was een genocidepleger op de joden en ongelovigen, blijkt uit de hadiths
de profeet was een verkrachter, blijkt uit de hadiths
de profeet vermoorde de familie van de weduwe, alvorens haar tot vrouw te nemen, blijkt uit de hadiths
de profeet ging schatgraven, en martelde de bewaker om hem wat poen afhandig te maken, blijkt uit de hadiths.
de profeet roept op tot oorlog, in de koran.
de profeet was een slavendrijver, blijkt uit de hadiths
de profeet wil iedereen dwingen zijn geloof aan te hangen, op straffe des doods.

en gewaas: wat is dan die boodschap die de boodschapper van God ons brengt? de boodschap is: 'er is maar een god, en mohammed is zijn boodschapper.' o ja? maar wat is die boodschap dan? '' mohammed is zijn boodschapper'. Dat is geen boodschap.

stel je voor, er komt iemand binnen, die trekt iedereen aan de jas, en zegt luidop: 'IK Ben de BOODSCHAPPER'. niemand gelooft hem, dus hij vermoord iedereen die hem niet gelooft, net zolang tot iedereen gelooft dat ie de boodschapper is. Maar wat is die boodschap?

-vermoord iedereen die niet in de boodschapper gelooft
-kleineer vrouwen
-slacht ongelovigen
-slacht afvalligen
-gebruik geweld.

in de koran staan tientallen oproepen de ongelovigen de keel door te snijden, en je moet dan ook niet raar staan te kijken als 'sommige' moslims daartoe ook over gaan. gewaas: theo is vermoord, omdat mohammed (whats in a name?) deed, wat mohammed den eerste wilde: iedereen vermoorden die de boodschapper niet geloofde.

God kan niet voelen, zeg je zelf, want hij is geen mens. Maar ermee praten kan blijkbaar wel? God is de natuur. De schepping is het ware wonder. De lucht die we ademen, de bomen, het water. DAT is gods boodschap.

jij doet net of de islam een mooi, vredelievend geloof is. WAAROM worden er dan aanslagen en moorden gepleegt, in naam van de islam? WAAROM staan er in de koran dan oproepen tot haat en geweld? WAAROM willen jullie niet toegeven dat de profeet een slecht mens was, die stemmen hoorde, dus gestoord was?

de gekkenhuizen zitten vol met mensen die denken dat ze stemmen horen, maar die gaan er niet op uit om anderen de keel af te snijden, zoals de volgelingen van de rovershoofdman mohammed den eerste.

Jij probeert ons te overtuigen van de vredelievendheid van de islam, terwijl het bloed op straat amper droog is. RIP THEO.

jij snapt niet, dat nederland een vredelievend land was, TOTDAT de moslims kwamen. Dat we hier konden zeggen wat we dachten, en iedereen mocht geloven wat hij wilde. TOTDAT de moslims kwamen. Dat iedereen de ander met respect behandelde, TOTDAT de moslims hun disrespect over de ongelovige haram hoeren van nederland hadden gestort. Wij geloofden dat alle geloven goed waren, TOTDAT de moslims onze nar, theo, vermoorde, om wat ie ZEI.

je snapt niet, dat de moslims, die wij hier, in ons land, als broeders verwelkoomde, ons in het gezicht hebben gespuugt. Onze vrouwen hoeren hebben genoemt. Ons bestolen, voorgelogen. Geintimideerd, bedreigt (met moord als we een grapje maken over de ''vredelievende'' profeet) en onze nar vermoord.

misschien is het beter als de moslims ons land weer verlaten. Jullie gedragen je niet als nette gasten, jullie gedragen je als rovers, moordenaars, leugenaars, landveraders. Jullie willen ons land overnemen, kapot maken, en onderwerpen aan de islam.

ik denk dat jullie beter terug kunnen gaan naar jullie eigen moslimlanden. Nederland pikt het niet langer, dat we op eieren moeten lopen om de moslims niet boos te maken, terwijl de moslims op hun beurt geweld en intimidatie, zelfs moord hanteren, om hun gelijk te halen.

WIJ PIKKEN HET NIET LANGER

OF de islam zweert alle geweld af, en belooft plechtig nooit meer een door god geschapen leven te zullen doden, OF jullie kunnen allemaal direct OPROTTEN.
Brullio
Berichten: 35
Lid geworden op: do apr 13, 2006 1:16 pm

Bericht door Brullio »

gawaas schreef:de profeet neukte een meisje van negen, omdat ze de puberteit al had bereikt? ja? dus? mag iemand uw dochter van negen neuken, als ze de pubertijd bereikt? nee he? van kleine meisjes blijf je af, een man van boven de vijftig die een klein meisje neukt van amper 12 jaar, dat heet een PEDOFIEL. overigens, aisha zegt ZELF dat ze NEGEN was toen ze voor het eerst geneukt werd. De profeet huwde haar al, toen ze ZES was. ZES! Wat voor gestoorde criminele pedofiel wil er nu met een meisje van ZES trouwen! en had dromen over haar, nog eerder! (in zijden doek!)

Heel erg beledigend! Zulke scheldwoorden maken u misschien blij maar wij vinden het heel erg. Het zou kunnen zijn dat dat de reden was waarom iemand als Mohamed-B voor het moeilijk heeft gekozen. U bent eerdere getolereerd om mij te schelden dan ons lieve profeet. Noemt u dit mensenleven waarde?
De vergelijking tussen mijn dochter en aicha dat doet geen moslim en dat spreekt u juist tegen want de profeet is ons voorbeeld en wij menen dat wij niet zo hoog gedraag als hij kunnen bereiken. Zulke woorden komen nooit uit monde van een gelovige.
je vind mijn teksten beledigent, maar het is de waarheid! is het zo moeilijk voor een moslim om de waarheid te zien?

DE PROFEET NEUKTE EEN NEGENJARIG MEISJE, EN IS DUS SLECHT.

waarom mag ik niet met jou dochter van 9 neuken? OMDAT dat SLECHT is.

waarom mag van jou de profeet het wel? omdat, volgens jou, de profeet GOED is. NEEN, gewaas, iemand die met een negenjarig meisje neukt KAN niet GOED zijn. (zucht)

jij word, net als je medemoslims, boos als ik wijs op de 9-jarige seksslavin van de profeet, omdat je niet de waarheid onder ogen durft te zien. Iemand die een klein meisje neukt, KAN niet goed zijn. De profeet KAN niet goed zijn. Moeilijk heh? de waarheid?

de islam leert jullie, ongelovigen te haten, en iedereen die de waarheid over de profeet vertelt te vermoorden. Dat is bespottelijk. Onmenselijk. Duivels. Leugenachtig.

ik mag jou dochtertje van 9 niet neuken, omdat dat slecht is. Als ik een 'goed, perfect, puur' mens zou zijn, zou ik dan met je dochter mogen? neen. Een goed, perfect, puur mens ZOU NIET MET EEN KIND WILLEN NEUKEN. jou profeet wilde dat wel. Hij is dan ook een kinderverkrachter, en GEEN puur mens. Moeilijk heh? de waarheid?

maar moslims vermoorden liever iedereen die openlijk kritiek levert dan dat jullie met argumenten komen. En geef toe, gewaas, jou argumenten waarom de profeet WEL met aisha naar bed mocht volgens jou, zijn allemaal lachwekkend.

Nederlanders mogen vermoorden niemand die zijn mening geeft. De profeet (en 'sommige' van zijn volgelingen) wel. Nederlanders mogen geen kinderen neuken. De profeet wel.

u heeft totaal geen respect voor het leven van iemand die uw mening over de heiligheid van de profeet niet deelt. Wie voortdurend vies praat over de profeet, verdient het volgens u te sterven, als allag het wil.

nederlanders moeten daarvan kotsen.

'al vind ik uw meming nog zo fout, ik zal mijn leven geven voor uw recht die mening te uiten', ipv 'als je onze profeet nog een keer beledigt, gaat mijn mes in uw keel'
'wat niet wilt, dat u geschied, doet dat ook een ander niet', ipv 'moslims zijn puur, ongelovigen zijn haram zwijnen'

de nederlandse beschaving is zoveel verder dan de gewelddadige onderdrukkingsmechanismes van de islam.... je denkt toch niet serieus dat wij de islam, zolang die nog geweld pleegt, zullen omarmen? het is juist dat geweld, wat ons zo AFSTOOT aan de islam!

nederlanders houden niet van geweld. Moord. Leugens. Geloofsfacisme. Islam.
Gebruikersavatar
gawaas
Berichten: 210
Lid geworden op: di apr 11, 2006 12:59 pm

Bericht door gawaas »

Brullio
Beste gewaas. Ik baseer mijn mening over de profeet op de hadiths, de overleveringen van zijn leven, en de koran, zijn creatie. Daarin lees ik niet veel soeps over deze man. Zo blijkt hij een kinderverkrachter te zijn. Dat hij het monotheisme aan ons op wist te dringen, ok, maar of hem dat nou 'goed' maakt?

U baseert uw mening op stigma’s en propaganda. U vertelt nergens een stukje Hadith of koran. Wat u hoort van de haatzaaiers is maar halve verhalen met een verzonnen context. Dat mag u nooit doen als u de waarheid zoekt.

Het is duidelijke naar voren is gekomen dat u graag ons profeet beledigt met alle vieze bijvoeglijke naam woorden die der zijn met een saai herhaaldelijke manier. Dat wijst naar uw groot haat lading die u draagt. Daar kunt u inderdaad niet gelukkige van worden, juist gaat u leiden. De ergst van alles is dat Allah houd van zijn profeet en zal u niet zo maar laten beleidigen. Ik wil best u helpen om:
1-waarheid te vinden
2-uitkomen van uw blindheidhaat die u geen geluk kan laten proeven.
3-de liefde op aarde verspreiden dan de haat
4-posietief perspectief hebben en van genieten.
6-vele meer vrienden om u heen creëren.
7-een Brullio worden waar mensen van houden en niet van haten.
Kortom om een nieuwe start te beginnen waarin u uzelf kan vinden en van kan genieten.

Als u geïnteresseerd bent dan houdt u aan de regels van dialoog. Dat houdt in dat u dingen gewoon beleefd gaat vragen en niet schelden want dat is echt slecht volgens alles religies, culturen, uw geloof,…. . Dialoog is wel kom schelden niet. Hierbij hoop ik dat ik u genoeg heb geïnformeerd. Volgende posten zal ik niet op reageren waneer een scheld woord voorkomt. Ik laat u in uw waarden en ik verwacht dat u dat ook met mij doet. Blijft u schelden dan is dit mijn laatst post aan u.

Kiest u voor echt dialoog dan maag u alles zeggen met beleefde woorden en het liefst een voor een dan geef ik u mijn mening en de echt verhalen van de profeet.

Het is aan u de keuze om deze discussie voor te zetten of hierbij te laten
.

Gawaas
Hen te leiden is niet uw plicht, maar Allah leidt wie Hij wil. (Koran 2:272)
Brullio
Berichten: 35
Lid geworden op: do apr 13, 2006 1:16 pm

Bericht door Brullio »

@gewaas
nina zei het al, maar misschien had je dat even gemist:
Bukhari:

Volume 5, Book 58, Number 234:
Narrated Aisha:
The Prophet engaged me when I was a girl of six (years). We went to Medina and stayed at the home of Bani-al-Harith bin Khazraj. Then I got ill and my hair fell down. Later on my hair grew (again) and my mother, Um Ruman, came to me while I was playing in a swing with some of my girl friends. She called me, and I went to her, not knowing what she wanted to do to me. She caught me by the hand and made me stand at the door of the house. I was breathless then, and when my breathing became Allright, she took some water and rubbed my face and head with it. Then she took me into the house. There in the house I saw some Ansari women who said, "Best wishes and Allah's Blessing and a good luck." Then she entrusted me to them and they prepared me (for the marriage). Unexpectedly Allah's Apostle came to me in the forenoon and my mother handed me over to him, andat that time I was a girl of nine years of age.

***

Volume 5, Book 58, Number 236:
Narrated Hisham's father:
Khadija died three years before the Prophet departed to Medina. He stayed there for two years or so and then he married 'Aisha when she was a girl of six years of age, and he consumed that marriage when she was nine years old.

***

Volume 7, Book 62, Number 64:
Narrated 'Aisha:
that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old, and then she remained with him for nine years (i.e., till his death).

***

Volume 7, Book 62, Number 65:
Narrated 'Aisha:
that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old. Hisham said: I have been informed that 'Aisha remained with the Prophet for nine years (i.e. till his death)." what you know of the Quran (by heart)'

***

Volume 7, Book 62, Number 88:
Narrated 'Ursa:
The Prophet wrote the (marriage contract) with 'Aisha while she was six years old and consummated his marriage with her while she was nine years old and she remained with him for nine years (i.e. till his death).

***

Abu Dawud:

Book 41, Number 4915:
Narrated Aisha, Ummul Mu'minin:
The Apostle of Allah (peace_be_upon_him) married me when I was seven or six. When we came to Medina, some women came. according to Bishr's version: Umm Ruman came to me when I was swinging. They took me, made me prepared and decorated me. I was then brought to the Apostle of Allah (peace_be_upon_him), and he took up cohabitation with me when I was nine. She halted me at the door, and I burst into laughter.

***

Book 41, Number 5203:
Narrated Al-Bara' ibn Azib:

I went in with AbuBakr when he had newly come to Medina and he found his daughter Aisha lying down afflicted with fever. AbuBakr went to her, and saying: How are you, girlie? kissed her on the cheek.

***

Book 41, Number 4917:
Narrated Aisha, Ummul Mu'minin:

When we came to Medina, the women came to me when I was playing on the swing, and my hair were up to my ears. They brought me, prepared me, and decorated me. Then they brought me to the Apostle of Allah (peace_be_upon_him) and he took up cohabitation with me, when I was nine.



***

FROM THE HADITH OF SAHIH MUSLIM VOLUME 2, #3309

Aisha reported: Allah’s Messenger married me when I was six years old, and I was admitted to his house at the age of nine….

***

Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 64
Narrated 'Aisha : that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old.

An Ayeshath Radhiyallahu Anha : AnnaNnabiyya Sallallahu Alaihi Vasallama Thazawwajaha vahiya binthu sitha sineen, va udkhilath alaihi vahiya binthu this’in.

Sahih Bukhari Volume 5, Book 58, Number 236

Narrated Hisham's father : Khadija died three years before the Prophet departed to Medina. He stayed there for two years or so and then he married 'Aisha when she was a girl of six years of age, and he consummated his marriage when she was nine years old.

An Hisham An Abeehi Qala thuwaffiyath Khadijathu qabla makhrajannabiyyi sallallahu Alaihi Vasallama ilal Madeenathi bi thalatha sineenaa falabitha sanathaini ou qareeban min dhalika va nakaha Ayesha vahiya binthu sithi sineena thumma bana biha vahiya binthu this”I sineen.

and

Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 65
Narrated 'Aisha that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old. Hisham said: I have been informed that 'Aisha remained with the Prophet for nine years (i.e. till his death)."

An Ayeshath AnnaNabiyya Sallallahu alaihi vasallama thazawwajaha vahiya binthu Sitha sineena, va bana biha vahiya binthu This”I sineen. Qala Hisham : Va unbiethu Annaha kanath Indahu This”I Sineen.

daar heb je je bewijs dat de profeet met een meisje van negen het huwelijk consumeerde. Dat is behoorlijk onfris, en zeker niet puur...
Gebruikersavatar
gawaas
Berichten: 210
Lid geworden op: di apr 11, 2006 12:59 pm

Bericht door gawaas »

Brullio
nina zei het al, maar misschien had je dat even gemist:

U leest in een encyclopedie dat een chirurige snijd een patiënt met een mes tijdens operatie en wat gaat u doen een boter mes pakken en zeggen, ik kan ook operaties doen.
Dat doet u niet want daar moet u eerst jaren en jaren voor opgeleid moet worden. Laat staan dat u de boeken van Hadith zo maar gaat gebruiken en zeker als het om vertaling naar de zin. U moet eerst kennis van 3ilm Hadith hebben.

In de vertaling stat dit (and he consumed that marriage when she was nine years old). IK vroeg nina geef eens de Arabische tekst maar zij doet dat nog niet, dan zal ik de woord die in de Hadith gebruikt werd, uitlegen hoe reekbaar is en niets met seks te maken heeft.
Hen te leiden is niet uw plicht, maar Allah leidt wie Hij wil. (Koran 2:272)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

gawaas schreef:Brullio
nina zei het al, maar misschien had je dat even gemist:

U leest in een encyclopedie dat een chirurige snijd een patiënt met een mes tijdens operatie en wat gaat u doen een boter mes pakken en zeggen, ik kan ook operaties doen.
Dat doet u niet want daar moet u eerst jaren en jaren voor opgeleid moet worden. Laat staan dat u de boeken van Hadith zo maar gaat gebruiken en zeker als het om vertaling naar de zin. U moet eerst kennis van 3ilm Hadith hebben.

In de vertaling stat dit (and he consumed that marriage when she was nine years old). IK vroeg nina geef eens de Arabische tekst maar zij doet dat nog niet, dan zal ik de woord die in de Hadith gebruikt werd, uitlegen hoe reekbaar is en niets met seks te maken heeft.
Zullen we die "foute" teksten/verzen met uw toestemming dan met chirurgische precisie verwijderen, beste gawaas?
want die verzen zijn fout, geeft u zelf toe. Dus weg ermee!
akkoord?
mag je met de goede verzen je leven invulling geven, geen probleem mee.
U moet toegeven dat de islam héél gewelddadige/haatvolle/duistere kanten kent. De islam is niet geheel mooi en perfectie, sterker nog de duivelse kant van de islam is alom aanwezig.
Als jij kiest voor een vreedzame islam dan heb je vast geen bezwaar om de duivelse elementen uit te bannen. Of is de islam toch een duivelse leer?

gr. sjeng
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door fucmoh »

gawaas schreef:Brullio
nina zei het al, maar misschien had je dat even gemist:

U leest in een encyclopedie dat een chirurige snijd een patiënt met een mes tijdens operatie en wat gaat u doen een boter mes pakken en zeggen, ik kan ook operaties doen.
Dat doet u niet want daar moet u eerst jaren en jaren voor opgeleid moet worden. Laat staan dat u de boeken van Hadith zo maar gaat gebruiken en zeker als het om vertaling naar de zin. U moet eerst kennis van 3ilm Hadith hebben.

In de vertaling stat dit (and he consumed that marriage when she was nine years old). IK vroeg nina geef eens de Arabische tekst maar zij doet dat nog niet, dan zal ik de woord die in de Hadith gebruikt werd, uitlegen hoe reekbaar is en niets met seks te maken heeft.
Volume 4, Book 53, Number 353:

Narrated Abu Huraira:

The Prophet said, "A prophet amongst the prophets carried out a holy military expedition, so he said to his followers, 'Anyone who has married a woman and wants to consummate the marriage, and has not done so yet, should not accompany me; nor should a man who has built a house but has not completed its roof; nor a man who has sheep or shecamels and is waiting for the birth of their young ones.' So, the prophet carried out the expedition and when he reached that town at the time or nearly at the time of the 'Asr prayer, he said to the sun, 'O sun! You are under Allah's Order and I am under Allah's Order O Allah! Stop it (i.e. the sun) from setting.' It was stopped till Allah made him victorious.


CONSUMEREN BETEKENT TOCH ECHT SEX HEBBEN EN MOHAMMED DEED DAT MET EEN 9 JARIG KIND.
Gebruikersavatar
gawaas
Berichten: 210
Lid geworden op: di apr 11, 2006 12:59 pm

Bericht door gawaas »

Sjeng schreef:
gawaas schreef:Brullio
nina zei het al, maar misschien had je dat even gemist:

U leest in een encyclopedie dat een chirurige snijd een patiënt met een mes tijdens operatie en wat gaat u doen een boter mes pakken en zeggen, ik kan ook operaties doen.
Dat doet u niet want daar moet u eerst jaren en jaren voor opgeleid moet worden. Laat staan dat u de boeken van Hadith zo maar gaat gebruiken en zeker als het om vertaling naar de zin. U moet eerst kennis van 3ilm Hadith hebben.

In de vertaling stat dit (and he consumed that marriage when she was nine years old). IK vroeg nina geef eens de Arabische tekst maar zij doet dat nog niet, dan zal ik de woord die in de Hadith gebruikt werd, uitlegen hoe reekbaar is en niets met seks te maken heeft.
Zullen we die "foute" teksten/verzen met uw toestemming dan met chirurgische precisie verwijderen, beste gawaas?
want die verzen zijn fout, geeft u zelf toe. Dus weg ermee!
akkoord?
Zeker weten als je de vertaling bedoelt maar wanneer u de Arabische verzie bedoelt dan zeker niet want daar zit niets kwaad in.
mag je met de goede verzen je leven invulling geven, geen probleem mee.
Dus Arabische verzen
U moet toegeven dat de islam héél gewelddadige/haatvolle/duistere kanten kent. De islam is niet geheel mooi en perfectie, sterker nog de duivelse kant van de islam is alom aanwezig.
Daarom kunt u dat bewezen! Meer dan schelden en vloeken las ik niet.
Als jij kiest voor een vreedzame islam dan heb je vast geen bezwaar om de duivelse elementen uit te bannen.
Als dat bestaan maar als dat in uw fantasie wereld blijven hangen wat kan ik voor u doen?
Of is de islam toch een duivelse leer?
Duivel leert u geen liefde wel seks.

gr. sjeng
Hen te leiden is niet uw plicht, maar Allah leidt wie Hij wil. (Koran 2:272)
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door fucmoh »

gawaas schreef:
Sjeng schreef:
gawaas schreef: Of is de islam toch een duivelse leer?
Duivel leert u geen liefde wel seks.

gr. sjeng
Gawaas, Mohammed was dol op sex. Mohammed werkte al zijn vrouwen af in 1 nacht!! Mohammed was sexverslaafd. Zwaar sexverslaafd!!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

fucmoh schreef:
gawaas schreef:
Sjeng schreef:
Gawaas, Mohammed was dol op sex. Mohammed werkte al zijn vrouwen af in 1 nacht!! Mohammed was sexverslaafd. Zwaar sexverslaafd!!
Zo erg zelfs dat geen vrouw/meisje veilig voor hem was.
De enige "bescherming" die vrouwen/meisjes hadden en hebben tegen bespringing is zich volledig verstoppen. Nog steeds.
Amorele atheistische nitwit
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Juist, de "profeet" is het proto-type mens voor de moslims.
Als men beziet hoe Mohammed omging met seksualiteit, dan is hij zeer pervers te noemen.
Hij had vele vrouwen, trouwde een oude vrouw om het geld en de macht, en had een zwak voor een 6jarig meisje, die na haar 9de door Mohammed werd "genomen", overigens speelde Aisha volgens islamitische bronnen na haar 9e nog altijd met poppen, een indicatie dat ze nog steeds kinderlijk was.
Ik weet niet of je Mohammeds seksuele moraal nog liefde kunt noemen, of kun je als een man die met vele verschillende vrouwen seks heeft van werkelijke liefde spreken jegens al die verschillende vrouwen ?
Het oogt meer op een seksueel perverse meneer met een bijzonder groot libido.
Nee, ik zou eerder spreken van seks dan liefde.
En dat is wat jij bedoelt gawaas!! Als er geen sprake is van liefde maar van seks dan is het duivels.
Ik spreek dan nog niet van de islamitische regel dat een man wel 4 vrouwen mag hebben!! Binnen het christendom, de christelijke moraal (die nog steeds in het westen als geldende norm wordt genomen), mag een man maar een vrouw hebben. Want als er sprake is van echte liefde dan kun je die maar aan een vrouw geven. Vind ik zelf ook!
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Het is toch ook zo dat moslima's zich voor de huwelijksnacht hun 'vrouwelijkheid' ontharen ...
De profeet was dus blijkbaar ook een liefhebber van 'shaved pussy's' :twisted:
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

sprot schreef:Het is toch ook zo dat moslima's zich voor de huwelijksnacht hun 'vrouwelijkheid' ontharen ...
De profeet was dus blijkbaar ook een liefhebber van 'shaved pussy's' :twisted:
Vandaar natuurlijk die obsessie van moslims voor 'maagdelijkheid'.
child pussy... :shock:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door fucmoh »

Monique schreef:
sprot schreef:Het is toch ook zo dat moslima's zich voor de huwelijksnacht hun 'vrouwelijkheid' ontharen ...
De profeet was dus blijkbaar ook een liefhebber van 'shaved pussy's' :twisted:
Vandaar natuurlijk die obsessie van moslims voor 'maagdelijkheid'.
child pussy... :shock:

Mohammed hield dan ook niet van honden, maar des te meer van kale poesjes
Gebruikersavatar
gawaas
Berichten: 210
Lid geworden op: di apr 11, 2006 12:59 pm

Bericht door gawaas »

Sjeng
Juist, de "profeet" is het proto-type mens voor de moslims.
Als men beziet hoe Mohammed omging met seksualiteit, dan is hij zeer pervers te noemen.
Hij had vele vrouwen,

trouwde een oude vrouw om het geld en de macht,

Zie u niet dat u hier verschut zit met onware informatie. Het is een lachtje wat u beweert hoor! Elke moslim weet gewoon dat Mohamed vzmh werkte voor khadija radia Allaho 3anha en daardoor heeft ze kennis gemaakt met zijn schoon karakter, eerlijkheid, betrouwbaarheid en zegeningen heeft ze zelf hem als echt genoot gevraagd. Zij was 40 jaar dus geen puber (verstandige vrouw).
Khadija merkte zijn betrouwbaarheid en zegeningen op en raakte er stil van. Maysarah vertelde haar ook wat hij allemaal zag van zijn goede eigenschappen, zijn prachtige karakter en wonderen zoals de aanwezigheid van de schaduwen van twee engelen als het warm was. Khadija voelde zich tot hem aangetrokken en stuurde een van haar vriendinnen naar hem toe om te laten weten dat zij graag met hem zou willen trouwen.

De profeet ging daarmee akkoord en sprak daarover met zijn ooms die vervolgens haar hand gingen vragen bij haar oom Amr Ibn Asad. Hij gaf haar ten huwelijk aan de profeet . Bij de huwelijksplechtigheden was een aantal vooraanstaanden van Banu Haashim en Quraish aanwezig en de bruidsschat bedroeg twintig Bakrah (of misschien ook zes). Zijn oom Abutalib hield de huwelijkstoespraak; hij uitte zijn lofbetuiging aan Allah en verheerlijkte Hem. Daarna sprak hij over de goede afstamming en de oprechtheid van de profeet . Hij noemde daarna het huwelijksverklaring en maakte de bruidsschat bekend.

Dit huwelijk vond twee maanden en een paar dagen na zijn terugreis uit het Shaam-gebied plaats. De profeet was toen vijfentwintig jaar oud en Khadija was (naar de meest waarschijnlijke overleveringen) veertig jaar. Zij was getrouwd geweest met A'tieq, de zoon van A'aith Almakhzoumi die overleden was, en met Abu Haalah At-taimi; deze overleed ook en zij had al een kind van hem. Daarna wilden velen van de vooraanstaanden van Quraish met haar trouwen maar zij weigerde totdat zij met de profeet trouwde. Met hem werd ze ook werkelijk gelukkig.
Khadija was profeet Mohammed's eerste vrouw en volgens de overleveringen de eerste vrouw die zich bekeerde tot de Islam.Tot aan haar dood leefden zij 24 jaar gelukkig in een monogaam huwelijk en samen hadden ze zes kinderen gekregen. De liefde voor haar had hij nooit vergeten zelfs na tiental jaren ging hij een tent maken naast haar begraaf plaats.
Hen te leiden is niet uw plicht, maar Allah leidt wie Hij wil. (Koran 2:272)
Gebruikersavatar
gawaas
Berichten: 210
Lid geworden op: di apr 11, 2006 12:59 pm

Bericht door gawaas »

sjeng en had een zwak voor een 6jarig meisje, die na haar 9de door Mohammed werd "genomen", overigens speelde Aisha volgens islamitische bronnen na haar 9e nog altijd met poppen, een indicatie dat ze nog steeds kinderlijk was.

Ja dat was ook de bedoeling wie gaat voor de toekomst zorgen. Ik bedoel wie gaat alle die overlevering van de profeet onthouden en na vertellen na de profeet VZMH en vooral dingen die thuis zijn en onzichtbaar voor andere moslims. Wij zijn dankbaar aan Aisha radia Allaho 3anha die de meest over ons lieve profeet VZMH verteelt onder andere over zijn omgaan met vrouwen.
Hen te leiden is niet uw plicht, maar Allah leidt wie Hij wil. (Koran 2:272)
Gebruikersavatar
gawaas
Berichten: 210
Lid geworden op: di apr 11, 2006 12:59 pm

Bericht door gawaas »

sjengHet oogt meer op een seksueel perverse meneer met een bijzonder groot libido.
Nee, ik zou eerder spreken van seks dan liefde.

Als dat waar was dan had zijn keus naar lekker wijfen maar dat klopt niet zie de indeling van zijn leven.
Hen te leiden is niet uw plicht, maar Allah leidt wie Hij wil. (Koran 2:272)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Gawaas: waarom denk je dat je profeet met zijn bazin huwde? Je vergeet er wel bij te vertellen dat ze eerst haar vader dronken hadden gevoerd zodat die toestemming gaf voor het huwelijk.

En zo ongelukkig was hij na haar dood nu ook weer niet: na de korte rouwperiode huwde hij al met hamsa (ongeveer zijn leeftijd) en met aisha (6 jaar)... van de treurende weduwenaar is nu ook niet zoveel te bemerken.

Zou het niet kunnen dat het geld van kahidja hem ervan weerhield om tijdens haar leven een harem op te zetten?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
gawaas
Berichten: 210
Lid geworden op: di apr 11, 2006 12:59 pm

Bericht door gawaas »

sjengEn dat is wat jij bedoelt gawaas!! Als er geen sprake is van liefde maar van seks dan is het duivels.
Ik spreek dan nog niet van de islamitische regel dat een man wel 4 vrouwen mag hebben!! Binnen het christendom, de christelijke moraal (die nog steeds in het westen als geldende norm wordt genomen), mag een man maar een vrouw hebben. Want als er sprake is van echte liefde dan kun je die maar aan een vrouw geven. Vind ik zelf ook!

Ja ja! Maar af en toe overspeel doen dat kan geen kwaad zijn. U bent te eenzijdige van perspectieven. Die vrouw waarmee u de overspeel doet heeft ook rechten die niet kon krijgen van u. Dat gebruikt u en dan weg lopen. U moet eerlijke tegen iedereen. Een vrouw vereenvoudigen tot seks object doet vrouwen pijn. Ga even met uw geheugen naar uw verleden en maak een sommetje hoeveel vrouwen hebt u aangeraakt zonder einige verantwoordelijkheid? IK weet zeker dat u meer dan 4 uitkomt. In de islam mag je nooit een vrouw een haartje aanraken zonder haar rechten te voldoen.

1-zullen we samen dan gaan werken tegen pornografie en vrouwen verkoop dat je nu geeft dat seks is van satan en liefde is van god. Ik leerde van hem VZMH De beste van jullie gelovigen is de beste voor zijn vrouwen en hij zei niet de beste van jullie is het meeste gebed verrichter of welke andere daad dan ook maar juist het goede omgaan met vrouwen is het meest gewaardeerd .
2-vergelijke de volgelingen van de profeet vzmh met anderen of ze graag de pornografie steunen en ruilen met geld.
3-Vier vrouwen in de islam was een beperking in die tijden. Les uw eigen Bijbel menneer. Verhaal van David. Bovendien het is toegestaan met voorwaarde eerlijke doen tussen allemaal niet ten kost van het geluk van de eerste. Zo niet dan bent u verplicht niet meer dan een te trouwen. Bagitaliseren is gemakkelijke maar eerlijke benadering vereist meer volwassenheid.
Hen te leiden is niet uw plicht, maar Allah leidt wie Hij wil. (Koran 2:272)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Gawaas: overspel is NIET toegestaan volgens de christelijke en westerse moraal. Je hoeft geen verboden te gaan vergelijken met wat wel is toegestaan in islam (volgens mijn moraal is polygamie dus ook overspel!)

Pornografie : het is de bedoeling dat de dames die zich daarvoor willen lenen dit doen uit eigen beweging. Niemand hoeft of MAG hen daartoe aanzetten. Het is dus een EIGEN KEUZE

Hoe anders is het met polygamie waarbij je als vrouw helemaal niets te zeggen hebt over wat je man met die andere (inwisselbare) vrouwen uitspookt, want driemaal taleq is snel uitgesproken.
Bovendien: wat zijn de inkomsten van die vrouwen? enkel eten en onderdak hoeft de o zo verzorgende islamitische man aan zijn harem aan te bieden, in ruil voor sex. Een prostituee verdient er meer aan!

Waarschijnlijk vind je de tijdelijke huwelijk ook zo hoogstaand? Wel, beschouw die tijdelijke huwelijken dan maar als zuivere prostitutie, alleen kunnen hier de vrouwen er zelf over beslissen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door fucmoh »

Een besneden moslimwortel. Dat kan je duidelijk zien.

En deze wortel kan de hele koran opzeggen!!


Afbeelding
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Laatst gewijzigd door Sjoerd op wo aug 01, 2007 3:13 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

amen....................
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
gawaas
Berichten: 210
Lid geworden op: di apr 11, 2006 12:59 pm

Bericht door gawaas »

circe
overspel is NIET toegestaan volgens de christelijke en westerse moraal. Je hoeft geen verboden te gaan vergelijken met wat wel is toegestaan in islam (volgens mijn moraal is polygamie dus ook overspel!)
Pornografie : het is de bedoeling dat de dames die zich daarvoor willen lenen dit doen uit eigen beweging. Niemand hoeft of MAG hen daartoe aanzetten. Het is dus een EIGEN KEUZE

ja ja ,wanneer een vrouw een aangetrouwd man accepteert en dus als tweede vrouw wordt dan is het geen eigen keuze. Pornografie wel!!! U hebt te weinig kennis over deze zaak of u ontwijkt het. Het is namelijk zo dat de vrouw zelf de trouw laat door gaan of niet wanneer een man de hand vraagt. Volgens sharia was er geen huwelijk wanneer de bruid geen ja zegt. Bovendien is haar zaak of ze in een monogame huwelijke vereist of ongedefinieerd huwelijke gaat ondergaan.
Nog een ding hoe voelt het wanneer een prostituee achter komt dat er een kapitaal achter haar is opgebouwd waarvan zij te weinig van krijgt?
Neem zeker aan dat een vrouw die dat doet, doet het Absolut niet uit liefde maar uit economische redenen (betalen of wegwezen).
Hen te leiden is niet uw plicht, maar Allah leidt wie Hij wil. (Koran 2:272)
Gebruikersavatar
gawaas
Berichten: 210
Lid geworden op: di apr 11, 2006 12:59 pm

Bericht door gawaas »

circe
Hoe anders is het met polygamie waarbij je als vrouw helemaal niets te zeggen hebt over wat je man met die andere (inwisselbare) vrouwen uitspookt, want driemaal taleq is snel uitgesproken.

Zo gemakkelijk is het niet.
1-talaq is de slechtst toegestaan zaak bij Allah
2-Zoek het woordje talaq in de koran vindt u het altijd gebonden aan taqwa (god vrezen).
3-talaq kent regels m.b.t. geld huis enz.…
4-kinderen blijven bij de moeder.
5-enz
Hen te leiden is niet uw plicht, maar Allah leidt wie Hij wil. (Koran 2:272)
Plaats reactie